КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
(за підручником «Українська мова та читання, 4 кл.»,
Ч. І, авт. Варзацька Л.О., Зроль Г.Є., Шильцова Л.М.)
4 години на тиждень
ІІ семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
Числівник
|
|||
65 |
Числівник як частина мови.
|
|
|
66 |
Вимова і правопис числівників.
|
|
|
67 |
Спостереження за функціональною роллю числівників у реченні. |
|
|
68 |
Відмінювання числівників.
|
|
|
69 |
Відмінювання числівників.
|
|
|
Займенник
|
|||
70 |
Займенник як частина мови.
|
|
|
71 |
Особові займенники.
|
|
|
72 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про своє ставлення до персонажів тексту: «Стосунки між однолітками» |
|
|
73 |
Займенники першої особи однини і множини. Написання займенників із прийменниками. |
|
|
74 |
Займенники другої особи однини і множини.
|
|
|
75 |
Займенники третьої особи однини і множини.
|
|
|
76 |
Роль займенників у текстах.
|
|
|
77 |
Відмінювання займенників.
|
|
|
78 |
Відмінювання займенників.
|
|
|
79 |
Тематична діагностувальна робота з тем «Числівник» і «Займенник». Списування. |
|
|
80 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань і вмінь здобувачів освіти. |
|
|
81 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом: «Справжня дружба». |
|
|
Дієслово
|
|||
82 |
Повторення вивченого про дієслово як частину мови. Роль дієслова в реченні. |
|
|
83 |
Зв’язок дієслів з іншими частинами мови. Змінювання дієслів за числами. |
|
|
84 |
Змінювання дієслів за часами.
|
|
|
85 |
Правопис не з дієсловами.
|
|
|
86 |
Неозначена форма дієслова.
|
|
|
87 |
Змінювання дієслів теперішнього часу за особами і числами.
|
|
|
88 |
Змінювання дієслів майбутнього часу за особами і числами.
|
|
|
89 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про власні інтереси. Тема для спілкування: «Моє хобі» |
|
|
90 |
Змінювання дієслів минулого часу за родами та числами.
|
|
|
91 |
Морфологічний аналіз дієслів.
|
|
|
92 |
Особові закінчення дієслів 1-ї особи теперішнього і майбутнього часу. |
|
|
93 |
Закінчення дієслів 2-ї особи теперішнього і майбутнього часу. |
|
|
94 |
Закінчення дієслів 3-ї особи теперішнього і майбутнього часу. |
|
|
95 |
Правопис ненаголошених особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу. |
|
|
96
|
Вимова і правопис дієслів на -ся (-сь). |
|
|
97 |
Тематична діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями «Дієслово» |
|
|
98 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань і вмінь здобувачів освіти. |
|
|
99 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом: «Бурулька» |
|
|
Прислівник
|
|||
100 |
Поняття про прислівник як частину мови.
|
|
|
101 |
Утворення прислівників від інших частин мови.
|
|
|
102 |
Порівняння прислівників і прикметників. Основна граматична ознака прислівників. |
|
|
103 |
Практичне ознайомлення з формами ступенів порівняння прислівників (без уживання термінів).
|
|
|
104 |
Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками. |
|
|
105 |
Роль прислівників - синонімів у мовленні.
|
|
|
106 |
Роль прислівників - антонімів у мовленні.
|
|
|
107 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розмірковування на задану тему: «Мій рідний край» |
|
|
108 |
Діагностувальна робота. Диктант.
|
|
|
109 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань і вмінь здобувачів освіти. |
|
|
110 |
Правопис прислівників.
|
|
|
111 |
Роль однорідних членів речення, виражених прислівниками.
|
|
|
112 |
Роль прислівників у художніх і науково-популярних текстах.
|
|
|
113 |
Правопис найуживаніших прислівників.
|
|
|
114 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання вибіркового переказу тексту: «Кмітливий грак» |
|
|
115 |
Повторення і закріплення знань про прислівник.
|
|
|
116 |
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями з теми «Прислівник». |
|
|
117 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань і вмінь здобувачів освіти. |
|
|
Повторюю і застосовую вивчене
|
|||
118 |
Звуковий склад мови.
|
|
|
119 |
Звуко-буквений аналіз слів.
|
|
|
120 |
Застосовую знання з мови.
|
|
|
121 |
Речення. Види речень за метою висловлювання.
|
|
|
122 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання чарівної казки: «Якби я був чарівником (була чарівницею)» |
|
|
123 |
Речення. Види речень за інтонацією.
|
|
|
124 |
Речення з однорідними членами. Головні і другорядні члени речення. Правопис особових закінчень дієслів. |
|
|
125 |
Частини мови. Дієслово. Часові форми дієслів.
|
|
|
126 |
Частини мови. Зв’язок прикметників з іменниками. Споріднені слова, що належать до різних частин мови.
|
|
|
127 |
Діагностувальна робота. Письмовий твір.
|
|
|
128 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань і вмінь здобувачів освіти. |
|
|
129 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом: «Миколка, Вітя і цуцик» |
|
|
130 |
Що ми знаємо про прикметник.
|
|
|
131 |
Державна підсумкова атестація.
|
|
|
132 |
Що ми знаємо про дієслово.
|
|
|
134 |
Що ми знаємо про займенник .
|
|
|
135 |
Що ми знаємо про числівник.
|
|
|
136 |
Що ми знаємо про прислівник.
|
|
|
137 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свою мрію: «Моя заповітна мрія» |
|
|
138 |
Діагностувальна робота. Диктант.
|
|
|
139 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань і вмінь здобувачів освіти. |
|
|
140 |
Підсумковий урок за рік. Урок-гра «Територія рідної мови».
|
|
|