Календарне планування

Про матеріал
Українська мова(індивідуальна форма навчання) для 2 класу Ісеместр ( 3 год. на тиждень ) За підручником Н. Кравцова, В. Романова, А. Савчук.
Перегляд файлу

Українська мова(індивідуальна форма навчання)

Ісеместр

( 3 год. на тиждень )

За підручником Н. Кравцова, В. Романова, А. Савчук.

 

№ з/п

Тема уроку

  1.  

Знання людині – що крила пташині.

Знову школа зустрічає нас. Ознайомлення з підручником. Наталія Тріщ «Вересень-школярик». (с. 4)

Звуки і букви. Звуки слова. Заміна, додавання, вилучення одного зі звуків (букв) слова так, щоб вийшло інше слово. Дослідження мовних явищ.(с.3-5)

 

  1.  

Вхідна діагностувальна робота.

Найдорожче — золота хвилина. Марія Чепурна «Золота хвилина». (с. 5)Український алфавіт. Алфавітні назви букв. Звукове значення букв. Вимова і правопис слова алфавіт.(с.5-7+форзац)

 

  1.  

Як твориться книга. За Олександром Моторним «Монолог книжки». Створення реклами улюбленої  книги. (с. 6)

Для чого потрібно знати алфавіт. Користування алфавітом у роботі із словниками. Вправи на розміщення слів у алфавітному порядку(с.7-8+форзац)

 

  1.  

Бережи книгу! За Кузьмою Грибом «Чому скаржилися книжечки». Добір інтонації для читання. Складання правил поводження з книгою. (с.7-8)

 Розвиток мовлення «У бібліотеці»1.(с. 12)

 

  1.  

Слова, близькі за значенням. У кожного своя мова. Леонід Полтава «Хто як говорить». Визначення головної думки вірша. Добір заголовка. (с.9-11)

Голосні звуки і букви, які їх позначають. Звукове моделювання слів. Попереджувальний диктант (с.9-10)

 

  1.  

Що таке скоромовка?Валентина Романова «Виростай людиною». Побудова міркування за зразком.

Букви, які позначають приголосні звуки. Звукове моделювання слів. Для чого скоромовити? (с.11)

 

  1.  

Знай, коли що казати. «Язик мій — ворог мій». Ознайомлення з газетною статтею. Вироблення навичок інтонаційного читання. (с. 11-12)

 Склад. Поділ слів на склади. Дослідження мовних явищ.(с. 13-14)

 

  1.  

Легенда - жанр народної творчості. «Легенда про мову». (с. 12)

Перенос слів з рядка в рядок складами. Вимова і правопис слова вересень. (с.14-15)

 

  1.  

Перенос слів з рядка в рядок складами. Діагностувальна робота . Аудіювання.

Аналіз діагностичної роботи. Правила переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків. Дослідження мовних явищ. (с.16-17)

 

  1.  

Підсумок за розділом «Знання людині — що крила пташині».

Правила переносу слів з літерами й та ь у середині слів.

 Дослідження мовних явищ.(с.17-18)

 

  1.  

Осінь-чарівниця вже прийшла до нас. За Василем Сухомлинським «Як починається осінь». Заголовок тексту. Поняття про абзац. (с. 13)

 

  1.  

Діагностувальна робота. Списування.

 

  1.  

Осінні розваги. Наталія Карпенко «Осінь розважається». Словесне малювання. (с. 14)

Аналіз діагностичної роботи. Наголос у загальновживаних словах. Складання діалогу.(с.19-20)

 

  1.  

Птахи збираються в дорогу. За Василем Чухлібом «Чи далеко до осені?». Зіставлення змісту твору та ілюстрацій. (с. 15-16)

Наголос. Вправляння у правильному вимовлянні слів, у яких допускають помилки в наголосі. Вимова і правопис слова завдання. (с.20-21)

 

  1.  

Як поети передають красу  довкілля. Тетяна Корольова

«Барвиста осінь». Створення  тематичної «стіни слів». (с. 17)

 Розвиток зв’язного мовлення «Дружба»2 ( с.22)

Сойка готується до зими. За Володимиром Титаренком «Сойчині жолуді». Добір інших заголовків до тексту. (с. 18-19)

Залежність значення слова від наголосу. Експерименти з наголосом. Дослідження мовних явищ.(с.23-24)

У пригоді пізнаєш приятеля. Віктор Дубовик «Два приятелі». Гра-імпровізація за змістом твору. (с. 19-20)

 

  1.  

 

  1.  

Діагностувальна робота. Мовна тема. Алфавіт. Наголос. Склад. Перенос слів.

 

  1.  

Підсумок за розділом «Вже осінь на порозі».(с.20)

Аналіз діагностичної роботи. Приголосні звуки. Правильна вимова звуків [г], [ґ],позначення їх буквами «ге»,«ґе». Дослідження мовних явищ. Вимова і написання слова герой.(с.24-25)

 

  1.  

Україна- рідний край (форзац). Батьківщина, як мама, одна. Анатолій Камінчук «Це моя Україна». (с.21)

Вивчення вірша напам’ять.

Правильна вимова звука  [ф]. позначення його буквою «еф». Вимова і правопис слів футбол, асфальт    (с.25-26)

 

  1.  

Символи нашої держави. Наталка  Поклад «Прапор». Робота над виразним читанням вірша.(с.22)

Буква «ща». Позначення нею звукосполучення  [шч]. Вимова і правопис слова Батьківщина.(с.26-27)

Звуки [дж],  [дз],[дз’], позначення їх буквосполученнями дж, дз. Дослідження мовних явищ.(с.28-30)

Зірка Мензатюк «Український прапор». Переказ тексту за опорними висловами. (с.23)

 

  1.  

Тверді та м′які приголосні. Зміна значення слова залежно від твердості чи м′якості приголосного звука. Дослідження мовних явищ.(с.30-31)

Символи нашої держави. Наталка  Поклад «Герб». (с. 24) Державний Гімн України (форзац). Вивчення напам’ять.

Позначення м′якості приголосних буквосполученням ьо. Дослідження мовних явищ.(с.32.)

 

  1.  

Перегляд мультфільму «Символи України». Зіставлення змісту прочитаних творів та сюжету мультфільму.

Розвиток мовлення «Чорнобривці»3 (с. 31)

 

Дізнавайся про минуле рідного краю. «Три брати — засновники Києва» (уривок з легенди). Людмила Коваль «Київ». (с. 25-26)

Буквосполучення ьо, йо. Правила переносу слів з ьо, йо. Дослідження мовних явищ.(с.33)

 

  1.  
  1.  

Скільки «родичів» у Києва? Чи ж один на світі Київ? (за матеріалами з Інтернет-видань). Проведення мовного дослідження. (с. 26-27)

Закріплення знань про тверді та м′які приголосні звуки. Вимова і правопис слова неділя. Дослідження мовних явищ.(с.34)

Народні символи. Людмила Савчук «Український  віночок» (с.28)

Подовжені м′які приголосні звуки. Позначення подовжених м′яких приголосних звуків на письмі двома однаковими буквами.(с.35)

 

  1.  

Підсумок за розділом «Україна — рідний край». (с. 29) Діагностувальна робота. Усний переказ прочитаного твору.

Поділ на склади слів з подовженими м′якими приголосними звуками. Дослідження мовних явищ.(с.36)

 

  1.  

Моя найкраща ненька. Леонід Голота «Найрідніша». Вивчення вірша напам’ять. (с. 30)

Правила переносу слів з м′якими подовженими звуками. Дослідження мовних явищ. Вимова і правопис сполуки до побачення.(с.37- 38)

 

  1.  

На сонці тепло, а коло матері добре. За Юлією Каспаровою «Щоб мама не губилася». Переказ від імені дійової особи. (с. 31)

Розвиток мовлення «Коли немає змоги подзвонити» 4. (с. 38-39)

Батькова хата  усім багата. Леся Вознюк «Диво-татусь». Виразне читання вірша. (с. 32)

 

  1.  

Діагностувальна робота. Диктант.

 

  1.  

У дружній родині і в холод тепло. Андрій М’ястківський «Наш рід». Інсценізація оповідання. (с. 33)

Аналіз діагностичної роботи. Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова і правопис слова предмет. (с.40-41)

Не хитруй, бо натрапиш на хитрішого. Микола Герасименко «Як і домовились». Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка). (с. 34-35)

 

  1.  

Правильна вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова і складу.(с.41-42). Діагностувальна робота . Аудіювання.

 

  1.  

 Вимова та написання сполуки будь ласка. Практичне засвоєння і вдосконалення нормативної (неоглушеної)вимови дзвінких приголосних у кінці слова і складу.(с.42-43)

Аналіз діагностичної роботи. Що в родині найголовніше? Анна Коршунова «Сім — Я». Будова тексту (закріплення)

 

  1.  

Апостроф. Написання апострофа в словах. Дослідження мовних явищ. Вимова і написання слова п’ятниця.(с.44-45)

Підсумок за розділом «Без сім’ї нема щастя на землі». (с.37)

 

  1.  

Правила переносу слів з апострофом. Дослідження мовних явищ. Вправи на закріплення знань про звуки. (с.45-46)

Українські письменники дітям. Ознайомлення з творчістю Ліни Костенко. Ліна Костенко «Вербові сережки», «Чародійне слово». Поняття про риму. (с.38-39)

Розвиток мовлення «Заячі забави» 5. (46-47)

 

  1.  

Діагностувальна робота. Мовна тема. Приголосні звуки.

 

  1.  

Ознайомлення з творчістю Анатолія Костецького. Анатолій Костецький «Моя кишеня». Характеристика дійової особи. (с. 40

Ознайомлення з творчістю Ганни Чубач. Ганна Чубач «Роса». Порівняння у віршованих творах. (с. 41)

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи. Слово. Значення слова.

Спостереження за лексичним значенням слова. Вимова і написання слова диван (с.48-51)

 

  1.  

Ознайомлення з творчістю Григорія Фальковича. Григорій Фалькович «У комп’ютера — проблеми…», «Дитяча мова». (с.42)

Тематичні групи слів. Доповнення кожної групи словами за смисловою ознакою. Вживання слів різних лексичних груп у власному мовленні. Добір слів для доповнення речення, складання речень зазначеного змісту.(с.51-53)

Ознайомлення з творчістю Лесі Українки. Леся Українка «Мені снились білії лелії…

Слова близькі за значенням. Дослідження мовних явищ.(с.54-55)

 

  1.  

Леся Українка « Як дитиною, бувало…» Вивчення вірша напам′ять. (с. 43).

 

  1.  

Слова протилежні за значенням. Вимова і правопис слова чернетка. Дослідження мовних явищ.(с.55-56)

Оповідання про дітей.

Кожен хоче бути там, де порядок і чистота. За Оксаною Кротюк «Несправжня вулиця». Театралізація оповідання. (с. 44-45)

 

  1.  

Багатозначні слова. Вимова і написання слова театр. Дослідження мовних явищ. (с.57-59)

Хороше діло — сад садити. Лаврін Гроха «Наш сад». Складання  продовження оповідання. (с. 46)

 

 

  1.  

Розвиток мовлення «Для чого лисиці хвіст» 6. (с.58-59)

Пряме і переносне значення слів. Дослідження мовних явищ.

 

 

  1.  

Лінь гірше хвороби. Володимир Сенцовський «Украдений апетит». Читання тексту в особах. (с. 47-48). Діагностувальна робота. Читання вголос.

 

  1.  

Домашні улюбленці. Вікторія Кохан «Знáйди». Складання оголошення. (с. 48-50) Діагностувальна робота. Читання вголос.

 

  1.  

Складання груп слів із запропонованим лексичним значенням. Вимова та написання слова співчуття.(с.60-62+форзац)

 

  1.  

Підсумок за розділом «Українські письменники дітям» (с.50)

Групування слів ввічливості за значенням. Правильне написання і вживання слів ввічливості. Повторення і узагальнення вивченого.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
29 жовтня
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку