________________________________________________________________
(найменування загальноосвітнього навчального закладу)
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
Календарно-тематичне планування
з геометрії
для ________________ класу
на 2018 / 2019 н.р.
_______________________________________________________
(ПІБ учителя)
Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _________________________________
__________________________________________________________________
Протокол № ______ від «_____»______________20_____ р.
Голова МО _______________________________________________
(ПІБ, підпис)
Складено до підручника: «Геометрія» підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів
/ А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. — Х. : Гімназія, 2016. — згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
Геометрія, 8 клас
(2 години на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
№ уроку |
Дата |
Тема уроку
|
Примітки |
І семестр |
|||
1. ЧОТИРИКУТНИКИ (24 год) Тема 1. Паралелограм і його види ( 10 год ) |
|||
1 |
|
Чотирикутник і його елементи. |
|
2 |
|
Паралелограм . Властивості паралелограма. |
|
3 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
4 |
|
Ознаки паралелограма |
|
5 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
6 |
|
Прямокутник і його властивості. |
|
7 |
|
Ромб, квадрат і їх властивості |
|
8 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
9 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
10 |
|
Контрольна робота №1 за темою: «Паралелограм і його види» |
|
Тема 2. Середня лінія трикутника. Трапеція. Вписані та описані чотирикутники. ( 12 год ) |
|||
11 |
|
Аналіз контрольної роботи. Середня лінія трикутника |
|
12 |
|
Трапеція. Середня лінія трапеції |
|
13 |
|
Рівнобічна трапеція і її властивості. |
|
14 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
15 |
|
Центральні і вписані кути |
|
16 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
17 |
|
Вписаний чотирикутник |
|
18 |
|
Описаний чотирикутник |
|
19 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
20 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
21 |
|
Контрольна робота №2 за темою: «Середня лінія трикутника. Трапеція. Вписані та описані чотирикутники» |
|
22 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач і вправ |
|
2. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ ( 10год ) Тема 3. Теорема Фалеса. Подібність трикутників ( 10 год )
|
|||
23 |
|
Теорема Фалеса |
|
24 |
|
Теорема про пропорційні відрізки. Властивість медіани трикутника |
|
25 |
|
Властивість бісектриси кута трикутника |
|
26 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
27 |
|
Подібні трикутники. Перша знака подібності трикутників. Властивості хорд, що перетинаються, дотичної і січної |
|
28 |
|
Друга і третя знаки подібності трикутників |
|
29 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
30 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
31 |
|
Контрольна робота №3 за темою: «Подібність трикутників» |
|
32 |
|
Аналіз контрольної роботи. Підсумкове повторення та оцінювання за І семестр |
|
ІІ семестр |
|||
3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ (14 год) Тема 4. Теорема Піфагора. Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника ( 14 год )
|
|||
33 |
|
Метричні співвідношення у прямокутного трикутника |
|
34 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
35 |
|
Теорема Піфагора. Перпендикуляр і похила |
|
36 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
37 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
38 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
39 |
|
Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника. |
|
40 |
|
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника. Значення синуса, косинуса, тангенса деяких кутів |
|
41 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
42 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників. Прикладні задачі. |
|
43 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
44 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
45 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
46 |
|
Контрольна робота №4 за темою: «Розв’язування прямокутних трикутників» |
|
Тема 4. МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ (14 год)
|
|||
47 |
|
Аналіз контрольної роботи. Многокутник і його елементи. Сума кутів опуклого многокутника. Вписані і описані многокутники. |
|
48 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
49 |
|
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника |
|
50 |
|
Площа паралелограма |
|
51 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
52 |
|
Площа трикутника |
|
53 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
54 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
55 |
|
Площа трапеції |
|
56 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
57 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
58 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
59 |
|
Контрольна робота №5 за темою: «Многокутники. Площі многокутників» |
|
60 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач і вправ. |
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (10 год) |
|||
61 |
|
Чотирикутники. Властивості чотирикутників. |
|
62 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
63 |
|
Подібність трикутників |
|
64 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
65 |
|
Теорема Піфагора. Розв’язування прямокутних трикутників |
|
66 |
|
Многокутники. Площі многокутників |
|
67 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
68 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
69 |
|
Аналіз контрольної роботи.Розв’язування задач і вправ |
|
70 |
|
Підсумкове повторення та оцінювання за рік |
|