№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Корекція |
Очікувані результати |
||||
Добукварний період - 28 |
||||||||
Ключові компетентності: Вільне володіння державною мовою: любов до читання; відчуття краси слова; готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях Математична компетентність: усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини Навчання впродовж життя: опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання; здатність до пошуку та застосування нових знань. Громадянські та соціальні компетентності: повага до прав інших осіб; Наскрізні лінії: 1. Екологічна безпека і сталий розвиток збереження, захист довкілля усвідомлення сталого розвитку готовність брати участь у вирішенні питань навколишнього середовища та розвитку суспільства. 2. Громадянська відповідальність розвиток соціальної й громадянської компетентностей розкрити суть поняття «відповідальний громадянин» і визначити вектори його діяльності |
||||||||
1-ч |
|
|
|
виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції [1 МОВ 1.1];
|
||||
2-п |
|
|
|
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1]; |
||||
3. |
Робота з дитячою книжкою. Ознайомлення з книжкою. Книжки бувають різні. Ознайомитися з читацькими інтересами першокласників; формувати в учнів уявлення про різноманітність книжок; викликати інтерес до читання книжки. |
|
|
має уявлення про мовні звуки [1 МОВ 4.1]; |
||||
4-ч |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Знайомимося: я і моя родина». Формування аудіативних умінь за змістом тексту В. Гринько. Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Умовне позначення слова (с. 4–5). |
|
|
ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого [1 МОВ1.5]; |
||||
5-п |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Знайомимося: я і моя родина». Малюнок родини. Правила користування письмовим приладдям. Ознайомлення із сіткою зошита з друкованою основою. Підготовчі види письма: обведення контурів малюнків, розмалювання. Письмо коротких і довгих прямих із переходом через нижню рядкову. |
|
|
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1]; |
||||
6-ч |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Я допомагаю своїй родині». Формування аудіативних умінь за змістом тексту Я. Гояна. (с. 6–7). Практичне ознайомлення зі складом. Умовне позначення складу. |
|
|
має уявлення про склад, вимовляє слова по складах [1 МОВ 4.1]; |
||||
7-п |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Я допомагаю своїй родині». Правила користування письмовим приладдям. Підготовчі види письма: обведення контурів малюнків, розмалювання. Письмо короткої прямої із заокругленням унизу вправо, угорі вліво. |
|
|
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
||||
8-ч |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «У гості до бабусі й дідуся». Формування аудіативних умінь на основі змісту світлин. Немовні звуки, звуки мовлення, мова жестів. Голосні та приголосні. Умовне позначення звуків (с. 8–9). |
|
|
розрізняє вербальну і візуальну інформації в тексті [1 МОВ 2.1];
|
||||
9-п |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «У гості до бабусі й дідуся». Закріплення поняття немовні звуки, звуки мовлення, мова жестів. Голосні та приголосні. Умовне позначення звуків. Моделювання слів. Підготовчі види письма: обведення контурів малюнків, розмалювання. Письмо петлі з переходом через нижню рядкову. |
|
|
має уявлення про мовні звуки [1 МОВ 4.1]; |
||||
10 |
Урок розвитку зв’язного мовлення «Осінь золота, осінь багата». Осінь у віршах і загадках. Спостереження за змінами в природі. Дари осені. |
|
|
самостійно будує коротке зв’язне висловлення за поданим початком, малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя [1 МОВ 1.6], [1 МОВ 1.7] |
||||
11-ч |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Ми — школярі». Формування аудіативних умінь за змістом тексту вірша О. Овчар. Практичне ознайомлення з поняттями «наголос», «наголошені», «ненаголошені звуки», «склади» (с. 10–11). |
|
|
розрізнює наголошений і ненаголошені склади в слові [1 МОВ4.1]; |
||||
12-п |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Ми — школярі». Правила під час письма. Закріплення понять «звуки», «голосні», «приголосні», «приголосні м’які», «склад», «слово». Підготовчі види письма: обведення контурів малюнків, розмалювання. Письмо петлі з переходом через верхню рядкову. |
|
|
правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки [1 МОВ 4.1];
|
||||
13-ч |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Моя школа». Формування аудіативних умінь за змістом тексту оповідання Л. Камінського. Практичне ознайомлення зі словами–назвами неживих предметів (що?). Моделювання слів (с. 12–13). |
|
|
|
||||
14-п |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Моя школа». Створення малюнка на відповідну тему. Письмо поєднаних елементів. Закріплення понять «склад», «слово», «наголос». Відповідність звукової схеми словам–назвам намальованих предметів
|
|
|
розрізнює наголошений і ненаголошені склади в слові [1 МОВ4.1]; |
||||
15-ч |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Дорога до школи». Практичне ознайомлення із словами-назвами живих предметів (хто?). Моделювання слів із м’якими приголосними звуками (с. 14–15).
|
|
|
упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел,службові слова (з допомогою вчителя) [1 МОВ 4.1] |
||||
16-п |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Дорога до школи». Створення малюнка дороги до школи. Закріплення понять «склад», «слово», «наголос». Відповідність звукової схеми словам–назвам намальованих предметів. Практичне ознайомлення зі словами-назвами живих предметів (хто?). Письмо півовалів, коротких прямих, великої петлі з нижнім заокругленням. |
|
|
упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел,службові слова (з допомогою вчителя) [1 МОВ 4.1] |
||||
17 |
Робота з дитячою книжкою. Як визначити, про що розповідається в книжці. Формувати в першокласників уміння передбачати за орієнтирами книжки, про що в ній розповідається; навчати учнів слухати казку, відтворювати її зміст за запитаннями, називати персонажів твору, визначати, хто подобається, не подобається, розігрувати епізоди (казка на вибір учителя).
|
|
|
розрізняє дитячі книжки казок, оповідань, віршів у виданнях зчітко вираженим поліграфічним оформленням (ілюстраціями, заголовком, графічним представленням тексту) [1 МОВ 2.1]; |
||||
18-ч |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Мій день». Формування аудіативних умінь за текстом А. Лобела. Практичне ознайомлення зі словами-назвами дій. Моделювання слів, речень (с. 16–17). |
|
|
упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел,службові слова (з допомогою вчителя) [1 МОВ 4.1] |
||||
19-п |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Мій день». Закріплення понять «склад», «слово», «наголос». практичне ознайомлення із словами-назвами дій. Письмо півовалів, довгої прямої, петлі з переходом через нижню рядкову. |
|
|
має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу [1 МОВ.4.1] ;
|
||||
20-ч |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Моє дозвілля» Формування аудіативних умінь за текстом З. Мензатюк. Слова–назви ознак предметів. (с. 18–19). |
|
|
упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел,службові слова (з допомогою вчителя) [1 МОВ 4.1] |
||||
21-п |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Моє дозвілля». Слова–назви ознак предметів, які відповідають на питання (який?), (яка?), (яке?), (які?) Письмо овалів, прямої з нижньою петлею. |
|
|
упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел,службові слова (з допомогою вчителя) [1 МОВ 4.1]
|
||||
22-ч |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Вихідні з батьками та друзями». Формування аудіативних умінь за текстом М. Братко. Практичне ознайомлення з реченням. Закріплення слів-назв предметів, ознак, дій. Моделювання слів, речень (с. 20–21). |
|
|
упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел,службові слова (з допомогою вчителя) [1 МОВ 4.1] |
||||
23-п |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Вихідні з батьками та друзями». Практичне ознайомлення з реченням. Закріплення понять «склад», «слово», «речення», «наголос». Письмо овалу, довгої прямої з нижньою петлею |
|
|
має уявлення про речення [1 МОВ 4.1]; |
||||
24 |
Урок розвитку зв’язного мовлення на тему «Осінь надворі. Осінь у віршах». Розігрування діалогу за змістом вірша. Навчати учнів будувати речення за вибраними з прочитаних віршів висловами про осінь, будувати коротке зв’язне висловлювання на основі прочитаного й побаченого; розігрувати діалог за змістом вірша, запам’ятавши репліки зі слів вчителя; вивчити напам’ять вірш, читати його з різною силою голосу (тихо, голосно). |
|
|
відтворює у ролях (з учнями або вчителем) діалог із прослуханих казок, розповідей [1 МОВ 1.2]; |
||||
25-ч |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Сонячна країна — моя Україна». Формування аудіативних умінь за світлинами та за текстом Н. Зарічної. Поняття «текст» (с. 22–23). |
|
|
самостійно формулює репліки (запитання) до співрозмовника за змістом попередньо підготовленої короткої бесіди на добре знайому тему [1 МОВ 1.6], [1 МОВ 1.7]; |
||||
26-п |
Розвиток зв’язного мовлення на тему « Сонячна країна — моя Україна». Поняття «текст» Закріплення понять «склад», «слово», «речення», «наголос». Письмо півовалу, довгої прямої з нижньою та верхньою петлею. |
|
|
має уявлення про речення [1 МОВ 4.1];
|
||||
27-ч |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Мої права та обов’язки». Формування аудіативних умінь за змістом малюнків і світлин. Поняття «речення», «текст» (с. 24 ). |
|
|
розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4]; |
||||
28-п |
Розвиток зв’язного на тему «Мої права та обовязки». Поняття «речення», «текст», «склад», «слово», «наголос». Письмо вивчених елементів |
|
|
має уявлення про речення [1 МОВ 4.1]; |
||||
Букварний період - 84 |
||||||||
Ключові компетентності: Вільне володіння державною мовою: усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій: допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; Громадянські та соціальні компетентності: усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження Навчання впродовж життя: навчання працювати самостійно і в групі; отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб Наскрізні лінії: 1. Екологічна безпека і сталий розвиток збереження, захист довкілля усвідомлення сталого розвитку готовність брати участь у вирішенні питань навколишнього середовища та розвитку суспільства. 2. Громадянська відповідальність розвиток соціальної й громадянської компетентностей розкрити суть поняття «відповідальний громадянин» і визначити вектори його діяльності |
||||||||
29-ч |
Закріплення вміння вимовляти звук [а], вивчення букви а. Звуко-буквені зіставлення. Зіставлення звукових схем із словами–назвами намальованих предметів. Формування аудіативних умінь за змістом тексту М. Хоросницької (с. 27). Диференційований підхід у формуванні умінь читати (с. 28) |
|
|
розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ |
||||
30-п |
Письмо елементів букви а під лічбу. Письмо рядкової букви а. Зіставлення звукових схем із словами-назвами намальованих предметів |
|
|
позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];
|
||||
31 |
Робота з дитячою книжкою. Про що пишуть дитячі книжки? Ознайомлення з дитячою літературою: книжки, журнали, енциклопедії, енциклопедії про звірів, комах, птахів… |
|
|
розрізняє дитячі книжки казок, оповідань, віршів у виданнях зчітко вираженим поліграфічним оформленням (ілюстраціями, заголовком, графічним представленням тексту) [1 МОВ 2.1]; |
||||
32-ч |
Закріплення вивчених букв А, а. Формування аудіативних умінь за змістом малюнків до казки «Ріпка». Звуко-буквені зіставлення. Закріплення слів-назв предметів, ознак, дій. Диференційований підхід у формуванні умінь читання тексту за Дз. Матіяш (с. 29). |
|
|
ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? (з допомогою вчителя) [1 МОВ4.1]; |
||||
33-п |
Письмо елементів великої букви А. Письмо великої букви А. Формування аудіативних умінь за змістом казки «Ріпка». Мовна гра «Відшукай букву», закріплення великої букви а (с. 28). |
|
|
слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1]; |
||||
34-ч |
Закріплення вміння вимовляти звук [о], вивчення букв О, о. Формування аудіативних умінь за текстом Ю. Старостенка (с. 31). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 32). |
|
|
розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ |
||||
35-п |
Розмальовування друкованої букви О. Письмо елементів рядкової букви о. Письмо рядкової о. Зіставлення звукових і складових схем із словами–назвами намальованих предметів. |
|
|
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1]; |
||||
36-ч |
Закріплення вивченої букви О. Звуко-буквені зіставлення. Закріплення слів–назв предметів, ознак, дій. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. Диференційований підхід у формуванні умінь читання за змістом казки С. Дерманського (с. 33). |
|
|
ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? (з допомогою вчителя) [1 МОВ4.1]; |
||||
37-п |
Письмо великої букви О. Формування аудіативних умінь за змістом казки С. Дерманського. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. |
|
|
слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1]; |
||||
38 |
Розвиток зв’язного мовлення. Театралізація казки «Ріпка» |
|
|
самостійно будує коротке зв’язне висловлення за поданим початком, малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя [1 МОВ 1.6], [1 МОВ 1.7] |
||||
39-ч |
Закріплення вміння вимовляти звук [у], вивчення букви у. Формування аудіативних умінь за змістом вірша І. Сокульського (с. 35). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. Мовні ігри: «лабіринт» (с. 35). |
|
|
позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1]; |
||||
40-п |
Розмальовування друкованої букви У. Письмо рядкової букви у. Звуко-складовий аналіз слів. Гра «Лабіринт». |
|
|
виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя [1 МОВ 3.3], [1 МОВ 4.2] |
||||
41-ч |
Закріплення вивченої букви У. Розвиток мовлення за малюнками, світлинами, текстом А. Григорука. (с. 37). Зіставлення звукових схем із словами-назвами намальованих предметів. Розвиток мовлення з використанням світлин і малюнків про Україну. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 37). |
|
|
слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1]; |
||||
42-п |
Письмо великої букви У. Розвиток мовлення за змістом малюнків до тексту А. Григорука. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. Гра «Відшукай букву». |
|
|
слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1]; |
||||
43-ч |
Закріплення вміння вимовляти звук [и], вивчення букв И, и. Звуко-буквені зіставлення, закріплення понять «що це?», «який?». Формування аудіативних умінь за змістом вірша Д. Мегелика. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 39). |
|
|
розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ |
||||
44-п |
Розмальовування друкованої букви И. Письмо рядкової букви и. Закріплення понять «що?», «який?». Звуко-складовий аналіз слів. Гра «Відшукай вивчені букви». |
|
|
позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1]; |
||||
45 |
Робота з дитячою книжкою. Казка «Котик і півник». |
|
|
розрізняє дитячі книжки казок, оповідань, віршів у виданнях зчітко вираженим поліграфічним оформленням (ілюстраціями, заголовком, графічним представленням тексту) [1 МОВ 2.1]; |
||||
46-ч |
Закріплення вивченої букви И. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Котик і півник», віршем Л. Вознюк. Мовні ігри «лабіринт», «доповнення речень». Питання що робити? Диференційований підхід у формуванні умінь читання (с. 40–41). |
|
|
упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел,службові слова (з допомогою вчителя) [1 МОВ 4.1] |
||||
47-п |
Письмо великої букви И. Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Котик і півник» Зіставлення звукових схем із словами–назвами намальованих предметів. |
|
|
співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки, числа [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2]; |
||||
48-ч |
Закріплення вміння вимовляти звук [м], вивчення букв М, м. Формування аудіативних умінь за віршем Ю. Ференцевої (с. 43). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 44). Мовні ігри. |
|
|
позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1]; |
||||
49-п |
Розмальовування друкованої букви М. Читання буквосполучень на листочках. Закріплення вивченої букви и. Письмо елементів рядкової букви м. Письмо рядкової букви м. |
|
|
перевіряє написане [1 МОВ 3.3]; |
||||
50-ч |
Закріплення вивченої букви М, м. Розвиток мовлення за текстом О. Думанської. Читання комбінованого тексту (с. 45). Добір імен дітей. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 45). |
|
|
розповідає, що зацікавило в усному повідомленні [1 МОВ 1.3]; |
||||
51-п |
Письмо елементів великої букви М. Письмо великої букви М. Розвиток мовлення за текстом О. Думанської. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. Гра «Відшукай букву». |
|
|
слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1]; |
||||
52 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Театралізація казки «Вовк і семеро козенят». |
|
|
слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1]; |
||||
53-ч |
Корекція знань. Закріплення вміння вимовляти звук [і], вивчення букв І, і. Формування аудіативних умінь за змістом тексту Г. Чубач. Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 47). Спостереження за інтонацією розповідних та окличних речень. |
|
|
|
||||
54-п |
Розмальовування друкованої букви І. Письмо рядкової букви і. Формування аудіативних умінь за змістом тексту Г. Чубач. Гра «Збери слово». Списування з друкованого тексту. |
|
|
співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки, числа [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2]; |
||||
55-ч |
Закріплення вивчених букв І, і. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Вовк і семеро козенят». Підпис сюжетних малюнків. Складання речень із заміною малюнків словами. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання за текстом А. Мілна (с. 49). Визначення до слів питання хто? що? який? що робить? |
|
|
ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? (з допомогою вчителя) [1 МОВ4.1]; |
||||
56-п |
Корекція знань.Письмо великої букви І. Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Вовк і семеро козенят». Закріплення рядкової букви і. Гра «Утвори слово». |
|
|
переказує знайому казку, короткий прослуханий текст з опорою на подані малюнки, словосполучення, запитання, план [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.3]; |
||||
57-ч |
Вміння вимовляти звуки [н], [н´], вивчення букв Н, н. Формування аудіативних умінь за текстом Г. Шевчук. Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. Складання речень за схемами й малюнками (с. 51). |
|
|
слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1]; |
||||
58-п |
Розмальовування друкованої букви Н. Закріплення букви І. Письмо елементів рядкової букви н. Письмо рядкової букви н. Списування з друкованого тексту. |
|
|
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1]; |
||||
59 |
Робота з дитячою книжкою. Ознайомлення з «Книгою про все…». |
|
|
розрізняє дитячі книжки казок, оповідань, віршів у виданнях зчітко вираженим поліграфічним оформленням (ілюстраціями, заголовком, графічним представленням тексту) [1 МОВ 2.1]; |
||||
60-ч |
Закріплення вивченої букви н. Розвиток мовлення за текстом С. Рудікової, за світлинами та реченнями. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 53). Велика буква в іменах людей. |
|
|
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1]; |
||||
61-п |
Письмо елементів великої букви під лічбу. Письмо великої букви н. Розвиток мовлення за текстом С. Рудікової. Зіставлення звукових схем із словами–назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту. |
|
|
співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки, числа [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2]; |
||||
62-ч |
Закріплення вміння вимовляти звуки [в], [в´], вивчення букв В, в. Формування аудіативних умінь за віршем З. Мензатюк. Звуко-буквені зіставлення. Мовна та розвивальна гра, робота з мирилкою. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 55). |
|
|
розповідає, що зацікавило в усному повідомленні [1 МОВ 1.3]; |
||||
63-п |
Розмальовування друкованої букви В. Письмо елементів рядкової букви в під лічбу. Письмо рядкової букви в. Звуко-складовий аналіз слів. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
|
|
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1]; |
||||
64-ч |
Закріплення вивченої букви В. Розвиток мовлення за змістом ілюстрацій до казки «Лисичка-Сестричка і Вовк-Панібрат». Мовні та мовленнєві ігри: «Лабіринт», «Де чиї друзі» (с. 56).Диференційований підхід у формуванні вмінь читання за змістом тексту М. Пономаренко (с. 57). |
|
|
|
||||
65-п |
Письмо елементів великої букви В під лічбу. Письмо великої букви В. Розвиток мовлення за ілюстрацією до казки «Лисичка-Сестричка і Вовк-Панібрат». Закріплення вивченої букви в. Списування з друкованого тексту. |
|
|
переказує знайому казку, короткий прослуханий текст з опорою на подані малюнки, словосполучення, запитання, план [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.3]; |
||||
66 |
Розвиток зв’язного мовлення. Театралізація казки ««Вовк і семеро козенят». |
|
|
самостійно будує коротке зв’язне висловлення за поданим початком, малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя [1 МОВ 1.6], [1 МОВ 1.7] |
||||
67-ч |
Закріплення вміння вимовляти звуки [л], [л´], вивчення букв Л, л. Звуко-буквені зіставлення. Мовні ігри «Хто де живе?», «Види транспорту». Формування аудіативних умінь за віршем Л. Повх. Диференційований підхід у формуванні умінь читання (с. 59). |
|
|
розповідає, що зацікавило в усному повідомленні [1 МОВ 1.3]; |
||||
68-п |
Розмальовування друкованої букви Л. Письмо елементів рядкової букви л. Письмо рядкової букви л. Звуко-складовий аналіз слів. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
|
|
позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1]; |
||||
69-ч |
Закріплення вивченої букви Л. Мовні ігри «Криптограма», «Збери слово», «Знайди загублений склад». Читання тексту з малюнками, рукописного тексту (с. 60). Розвиток мовлення з використанням тексту В. Сенцовського. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 62).
|
|
|
розповідає, що зацікавило в усному повідомленні [1 МОВ 1.3]; |
||||
70-п |
Письмо елементів великої букви Л під лічбу. Письмо великої букви Л. Розвиток мовлення з використанням тексту В. Сенцовського. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
|
|
розповідає, що зацікавило в усному повідомленні [1 МОВ 1.3]; |
||||
71-ч |
Закріплення вміння вимовляти звуки [с], [с´], вивчення букви С, с. Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за віршем Г. Чубач, малюнками. Мовленнєва гра «Хто, де живе?». Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 64). |
|
|
розповідає, що зацікавило в усному повідомленні [1 МОВ 1.3];
|
||||
72-п |
Розмальовування друкованої букви С. Письмо рядкової букви с. Звуко-складовий аналіз слів. Мовна гра «„Збери“ слово». Списування з друкованого тексту. |
|
|
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1]; |
||||
73 |
Робота з дитячою книжкою. Казка «Колосок» |
|
|
розрізняє дитячі книжки казок, оповідань, віршів у виданнях зчітко вираженим поліграфічним оформленням (ілюстраціями, заголовком, графічним представленням тексту) [1 МОВ 2.1]; |
||||
74-ч |
Закріплення вивчення букви с. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Колосок», за текстом М. Герасименка. Мовна гра «Криптограма». Читання тексту з малюнками. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 64–65). |
|
|
регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2]; |
||||
75-п |
Письмо великої букви С. Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Колосок». Звуко- складовий аналіз слів. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
|
|
позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1]; |
||||
76-ч |
Закріплення вміння вимовляти звук [к], вивчення букв К, к. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, намальованих у «віночку». Читання тексту з малюнками. Робота з анаграмою, скоромовкою. Формування аудіативних умінь за віршем В. Ладижця. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 67–68). |
|
|
регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2]; |
||||
77-п |
Розмальовування друкованої букви К. Письмо елементів рядкової букви к під лічбу. Письмо рядкової букви к. Формування аудіативних умінь за віршем В. Ладижця. Мовна гра «Збери слово». Списування з друкованого тексту. |
|
|
позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1]; |
||||
78-ч |
Закріплення вивченої букви к. Читання тексту з малюнками. Мовні ігри «Криптограма», «утворення нових слів», «Пошукова таблиця слів» (с. 69). Розвиток мовлення за текстом Л. Гузєєвої. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 70). |
|
|
поділяє на склади слова під час переносу їх частин в інший рядок [1 МОВ 4.1]; |
||||
79-п |
Письмо елементів великої букви К під лічбу. Письмо великої букви К. Мовна гра «Кросворд». Зіставлення складу зі словами, у яких він є. Списування з друкованого тексту.
|
|
|
|||||
80 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Театралізація казки «Колосок». |
|
|
самостійно будує коротке зв’язне висловлення за поданим початком, малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя [1 МОВ 1.6], [1 МОВ 1.7] |
||||
81-ч |
Закріплення вміння вимовляти звук [п], вивчення букв П, п. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, намальованих у «віночку». Формування аудіативних умінь за віршем В. Гринько. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 70–71). |
|
|
поділяє на склади слова під час переносу їх частин в інший рядок [1 МОВ 4.1]; |
||||
82-п |
Розмальовування друкованої букви П. Письмо елементів рядкової букви п під лічбу. Письмо рядкової букви п. Мовна гра «Збери слово». Списування з друкованого тексту. |
|
|
|||||
83-ч |
Закріплення вивченої букви п. Розвиток мов- лення за малюнками до казки «Попелюшка», Мовні ігри «Утвори нові слова», «Зміни слово», читання тексту з малюнками. (с. 72). Диференційований підхід у формуванні вмінь читання з використанням тексту про Павлика (с. 72–73). |
|
|
виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів,звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення[1 МОВ 2.1]; |
||||
84-п |
Письмо великої букви П. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Попелюшка». Розмальовування предметів, у назві яких є звук [п´]. Списування з друкованого тексту. Мої навчальні досягнення. Я умію, можу |
|
|
позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1]; |
||||
85-ч |
Зима. Зимові свята України Закріплення вміння вимовляти звуки [р], [р´], вивчення букв Р, р. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами намальованих предметів у «віночку». Формування аудіативних умінь за текстами І. Бевз, Т. Гордієнко, Й. Струцюка, С. Жупанина (с. 77–79). Диференційований підхід у формуванні вмінь читання з використанням вірша М. Возіянова (с. 79–80). |
|
|
виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів,звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення[1 МОВ 2.1]; |
||||
86-п |
Розмальовування друкованої букви Р. Письмо елементів рядкової букви р. Письмо рядкової букви р. Формування аудіативних умінь за змістом віршів про зиму («Буквар»). Звуковий аналіз слів. Мовні ігри «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
|
|
|
||||
87 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Театралізація казки «Колосок». |
|
|
|
||||
88-ч |
Закріплення вивчення букви р. Мовні ігри «Збери слова», «Склади пазли слів». Розвиток мовлення за текстом Н. Дерев’янко. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 81). Закріплення правопису великої букви в іменах людей. |
|
|
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1]; |
||||
89-п |
Розвиток мовлення за текстом Н. Дерев’янко Письмо елементів великої букви р. Письмо великої букви Р. Гра-лабіринт «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
|
|
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1]; |
||||
90-ч |
Закріплення вміння вимовляти звуки [т], [т´], вивчення букви Т, т. Формування аудіативних умінь за текстом М. Підгірянки. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами намальованих предметів у «віночку». Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 82–83). |
|
|
регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2]; |
||||
91-п |
Розмальовування друкованої букви Т. Письмо елементів рядкової букви т. Письмо рядкової букви т. Звуко-складовий аналіз слів. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
|
|
позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1]; |
||||
92-ч |
Закріплення вивченої букви т. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Кіт у чоботях». Тема «Театр». Диференційований підхід у формуванні вмінь читати з використанням тексту Н. Гербіш (с. 84–85).
|
|
|
виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя [1 МОВ 3.3], [1 МОВ 4.2] |
||||
93-п |
Письмо елементів великої букви т. Письмо великої букви Т. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Кіт у чоботях». Мовна гра «Збери слово». Списування з друкованого тексту. |
|
|
|||||
94 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Театралізація казки «Кіт у чоботях». |
|
|
самостійно будує коротке зв’язне висловлення за поданим початком, малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя [1 МОВ 1.6], [1 МОВ 1.7] |
||||
95-ч |
Закріплення вміння вимовляти звук [е], вивчення букв Е, е. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами намальованих предметів у «віночку». Мовні ігри «Впиши «загублений» склад», «Знайди вивчені букви», «Читання тексту з малюнками». Формування аудіативних умінь за текстом Н. Дички. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 86–87) |
|
|
виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя [1 МОВ 3.3], [1 МОВ 4.2] |
||||
96-п |
Розмальовування друкованої букви Е. Письмо елементів рядкової букви е під лічбу. Письмо рядкової букви е. Мовні ігри ««Збери» слово», «Заповни таблицю відповідними злиттями». Списування з друкованого тексту. |
|
|
|||||
97-ч |
Закріплення вивченої букви е. Мовні та мовленнєві ігри «Анаграма», ««Збір» слів у прислів’я», «Аналіз змісту малюнків», «Загадки». Розвиток мовлення за текстом Л. Ра. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 89). |
|
|
встановлює відповідність між родовою і видовими назвами [1МОВ 4.1]; |
||||
98-п |
Письмо елементів великої букви е під лічбу. Письмо великої букви Е. Розвиток мовлення за текстом Л. Ра. Мовні ігри «Впиши «загублений» склад», «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
|
|
виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя [1 МОВ 3.3], [1 МОВ 4.2] |
||||
99-ч |
Закріплення вміння вимовляти звуки [д], [д´], вивчення букв Д, д. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами намальованих предметів у «віночку». Формування аудіативних умінь за текстом Б. Бірюкова (культура мовлення). Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 91–92). |
|
|
сприймає зміст і форму простих медіапродуктів (малюнки, світлини, комікси, дитячі журнали, мультфільми тощо), бере участь в їх обговоренні [1 МОВ 1.1] [1 МОВ 2.1]; |
||||
100-п |
Розмальовування друкованої букви Д. Письмо елементів рядкової букви д. Письмо рядкової букви д. Звукові схеми. Мовна гра «“Збери” слова». Списування з друкованого тексту. |
|
|
виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя [1 МОВ 3.3], [1 МОВ 4.2] |
||||
101 |
Робота з дитячою книжкою. Ти — друг. Ти — подруга. Розкриття теми «Дружба» в художніх творах. |
|
|
розрізняє дитячі книжки казок, оповідань, віршів у виданнях зчітко вираженим поліграфічним оформленням (ілюстраціями, заголовком, графічним представленням тексту) [1 МОВ 2.1]; |
||||
102-ч |
Закріплення вивченої букви д. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Снігова королева» та за текстом І. Шевчук. Мовні та мовленнєві ігри. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 93). |
|
|
регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2]; |
||||
103-п |
Корекція знань. Письмо елементів великої букви Д. Письмо великої букви Д. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Снігова королева» та за текстом І. Шевчук. Списування з друкованого тексту. |
|
|
перевіряє написане [1 МОВ 3.3]; |
||||
104-ч |
Закріплення вміння вимовляти звуки [з], [з´], вивчення букв З, з. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами намальованих предметів у «віночку». Омоніми (без уживання термінів). Читання тексту з малюнками, криптограмою. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 94–95). |
|
|
позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1]; |
||||
105-п |
Розмальовування друкованої букви З. Письмо елементів рядкової букви з під лічбу. Письмо рядкової букв з. Звуковий аналіз слів. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
|||||
106-п |
Закріплення вивченої букви з. Читання тексту з малюнками. Мовні ігри: анаграма, заміна малюнків словами. Розвиток мовлення за текстом П. Короля. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання С. 96 – 97. |
|
|
позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1]; |
||||
107-ч |
Вивчення букви ь (знак м’якшення). Читання слів, які вказують на роль ь. Звуко-буквені співставлення. С. 98 – 99. |
|
|
|
||||
108-п |
Розмальовування друкованої букви ь. Письмо букви ь. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
|
||||
109-ч |
Звук [б], вивчення букв Б, б. Звуко-буквенізіставлення. Читання слів із буквою Б. |
|
|
|
||||
110-п |
Письмо рядкової букви б під лічбу. Звуковий аналіз слова. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
|
||||
111 |
Письмо великоїбукви Б підлічбу. Розвиток мовлення за текстом М. Князевич. «Словниковий диктант». Списування з друкованого тексту.Закріплення вивченої букви б.Читання слів з Б(с. 105). |
28.12 |
|
|
||||
112 |
Корекція знань.Повторення та закріплення вивчених букв. Звуковий аналіз слів. Списування з друкованого тексту. |
28.12 |
|
|
||||