Календарне планування

Про матеріал
Ознайомлення з буквами, звуками та звуковим аналізом слів. Формування навичка читання і письма. Робота з друкованими та прописними літерами. Формування комунікативної компетентності першокласника. Поділ на тижні та уроки Читке визначення тем кожного уроку з очікуваними результатами. Визначення видів діяльності (читання, письмо, слухання, мовлення) Відповідність Державному.
Перегляд файлу

 № п/п

Тема уроку

Дата

Корекція

Очікувані результати

Добукварний період - 28

Ключові компетентності:

       Вільне володіння державною мовою: любов до читання;

відчуття краси слова; готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

       Математична компетентність: усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини

       Навчання впродовж життя: опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання; здатність до пошуку та застосування нових знань.

       Громадянські та соціальні компетентності: повага до прав інших осіб;

Наскрізні лінії:

1. Екологічна безпека і сталий розвиток

збереження, захист довкілля

усвідомлення сталого розвитку

готовність брати участь у вирішенні питань навколишнього середовища та розвитку суспільства.

2. Громадянська відповідальність

розвиток соціальної й громадянської компетентностей

розкрити суть поняття «відповідальний громадянин» і визначити вектори його діяльності

1-ч

День знань. Знайомство зі школою, учителькою, однокласниками. Перша книжка —«Буквар». Розгляд обкладинки Букваря»; «Осінні свята України». Читання віршів на с. 3.

 

 

  • з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них [1 МОВ 1.1];

виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції [1 МОВ 1.1];

 

2-п

Ознайомлення з письмовим приладдям, правилами сидіння за партою. Малювання на тему «Мій перший шкільний дзвінок».

 

 

 дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];

3.

Робота з дитячою книжкою. Ознайомлення з книжкою. Книжки бувають різні. Ознайомитися з читацькими інтересами першокласників; формувати в учнів уявлення про різноманітність книжок; викликати інтерес до читання книжки.

 

 

  • знаходить за завданням учителя потрібну візуальну інформацію в дитячій книжці, дитячому журналі, пояснює її зміст [1 МОВ 2.1],[1 МОВ 2.6];
  • знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці (творі) [1 МОВ 2.1];

має уявлення про мовні звуки [1 МОВ 4.1];

4-ч

Розвиток зв’язного мовлення на тему «Знайомимося: я і моя родина». Формування аудіативних умінь за змістом тексту В.  Гринько.

Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Умовне позначення слова (с. 4–5).

 

 

  • має уявлення про номінативну функцію слова; [1 МОВ 4.1]
  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];

ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого [1 МОВ1.5];

5-п

Розвиток зв’язного мовлення на тему «Знайомимося: я і моя родина». Малюнок родини. Правила користування письмовим приладдям. Ознайомлення із сіткою зошита з друкованою основою. Підготовчі види письма: обведення контурів малюнків, розмалювання. Письмо коротких і довгих прямих із переходом через нижню рядкову.

 

 

дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];

6-ч

Розвиток зв’язного мовлення на тему «Я допомагаю своїй родині». Формування аудіативних умінь за змістом тексту Я. Гояна. (с. 6–7).

Практичне ознайомлення зі складом. Умовне позначення складу.

 

 

  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];

має уявлення про склад, вимовляє слова по складах [1 МОВ 4.1];

7-п

Розвиток зв’язного мовлення на тему «Я допомагаю своїй родині». Правила користування письмовим приладдям. Підготовчі види письма: обведення контурів малюнків, розмалювання. Письмо короткої прямої із заокругленням унизу вправо, угорі вліво.

 

 

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];

перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

8-ч

Розвиток зв’язного мовлення на тему «У гості до бабусі й дідуся». Формування аудіативних умінь на основі змісту світлин.

Немовні звуки, звуки мовлення, мова жестів. Голосні та приголосні. Умовне позначення звуків (с. 8–9).

 

 

  • позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];

розрізняє вербальну і візуальну інформації в тексті [1 МОВ 2.1];

 

9-п

Розвиток зв’язного мовлення на тему «У гості до бабусі й дідуся». Закріплення поняття немовні звуки, звуки мовлення, мова жестів. Голосні та приголосні. Умовне позначення звуків. Моделювання слів.

Підготовчі види письма: обведення контурів малюнків, розмалювання. Письмо петлі з переходом через нижню рядкову.

 

 

  •  дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

має уявлення про мовні звуки [1 МОВ 4.1];

10

Урок розвитку зв’язного мовлення

«Осінь золота, осінь багата». Осінь у віршах і загадках. Спостереження за змінами в природі. Дари осені.

 

 

  • регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2];
  • повторює услід за вчителем зразок зв’язного висловлення (обсягом 2-3 речення) зі збереженням його змісту та інтонаційнихособливостей [1 МОВ 1. 3];

самостійно будує коротке зв’язне висловлення за поданим початком, малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя [1 МОВ 1.6], [1 МОВ 1.7]

11-ч

Розвиток зв’язного мовлення на тему «Ми — школярі». Формування аудіативних умінь за змістом тексту вірша О. Овчар.

Практичне ознайомлення з поняттями «наголос», «наголошені», «ненаголошені звуки», «склади» (с. 10–11).

 

 

  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу [1 МОВ.4.1] ;

розрізнює наголошений і ненаголошені склади в слові [1 МОВ4.1];

12-п

Розвиток зв’язного мовлення на тему «Ми — школярі». Правила під час письма. Закріплення понять «звуки», «голосні», «приголосні», «приголосні м’які», «склад», «слово». Підготовчі види письма: обведення контурів малюнків, розмалювання. Письмо петлі з переходом через верхню рядкову.

 

 

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • має уявлення про мовні звуки [1 МОВ 4.1];
  • розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння [1 МОВ 4.1];

правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки [1 МОВ 4.1]; 

 

13-ч

Розвиток зв’язного мовлення на тему «Моя школа». Формування аудіативних умінь за змістом тексту оповідання Л. Камінського.

Практичне ознайомлення зі словами–назвами неживих предметів (що?). Моделювання слів (с. 12–13).

 

 

 

  •  відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4]; упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел,службові слова (з допомогою вчителя) [1 МОВ 4.1]

14-п

Розвиток зв’язного мовлення на тему «Моя школа». Створення малюнка на відповідну тему. Письмо поєднаних елементів. Закріплення понять «склад», «слово», «наголос». Відповідність звукової схеми словам–назвам намальованих предметів

 

 

 

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу [1 МОВ.4.1] ;

розрізнює наголошений і ненаголошені склади в слові [1 МОВ4.1];

15-ч

Розвиток зв’язного мовлення на тему «Дорога до школи».

Практичне ознайомлення із словами-назвами живих предметів (хто?). Моделювання слів із м’якими приголосними звуками (с. 14–15).

 

 

 

 

 

  • прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];

упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел,службові слова (з допомогою вчителя) [1 МОВ 4.1]

16-п

Розвиток зв’язного мовлення на тему «Дорога до школи». Створення малюнка дороги до школи. Закріплення понять «склад», «слово», «наголос». Відповідність звукової схеми словам–назвам намальованих предметів. Практичне ознайомлення зі словами-назвами живих предметів (хто?). Письмо півовалів, коротких прямих, великої петлі з нижнім заокругленням.

 

 

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу [1 МОВ.4.1] ;

упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел,службові слова (з допомогою вчителя) [1 МОВ 4.1]

17

Робота з дитячою книжкою. Як визначити, про що розповідається в книжці. Формувати в першокласників уміння передбачати за орієнтирами книжки, про що в ній розповідається; навчати учнів слухати казку, відтворювати її зміст за запитаннями, називати персонажів твору, визначати, хто подобається, не подобається, розігрувати епізоди (казка на вибір учителя).

 

 

 

 

  • знаходить за завданням учителя потрібну візуальну інформацію в дитячій книжці, дитячому журналі, пояснює її зміст [1 МОВ 2.1],[1 МОВ 2.6];
  • знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці (творі) [1 МОВ 2.1];

розрізняє дитячі книжки казок, оповідань, віршів у виданнях зчітко вираженим поліграфічним оформленням (ілюстраціями, заголовком, графічним представленням тексту) [1 МОВ 2.1];

18-ч

Розвиток зв’язного мовлення на тему «Мій день». Формування аудіативних умінь за текстом А. Лобела. Практичне ознайомлення зі словами-назвами дій. Моделювання слів, речень (с. 16–17).

 

 

  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];

упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел,службові слова (з допомогою вчителя) [1 МОВ 4.1]

19-п

Розвиток зв’язного мовлення на тему «Мій день». Закріплення понять «склад», «слово», «наголос». практичне ознайомлення із словами-назвами дій. Письмо півовалів, довгої прямої, петлі з переходом через нижню рядкову.

 

 

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу [1 МОВ.4.1] ;

 

20-ч

Розвиток зв’язного мовлення на тему «Моє дозвілля» Формування аудіативних умінь за текстом З. Мензатюк. Слова–назви ознак предметів. (с. 18–19).

 

 

  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];

упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел,службові слова (з допомогою вчителя) [1 МОВ 4.1]

21-п

Розвиток зв’язного мовлення на тему «Моє дозвілля». Слова–назви ознак предметів, які відповідають на питання (який?), (яка?), (яке?), (які?)

Письмо овалів, прямої з нижньою петлею.

 

 

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел,службові слова (з допомогою вчителя) [1 МОВ 4.1]

 

22-ч

Розвиток зв’язного мовлення на тему «Вихідні з батьками та друзями». Формування аудіативних умінь за текстом М. Братко. Практичне ознайомлення з реченням. Закріплення слів-назв предметів, ознак, дій. Моделювання слів, речень (с. 20–21).

 

 

  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];

упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел,службові слова (з допомогою вчителя) [1 МОВ 4.1]

23-п

Розвиток зв’язного мовлення на тему «Вихідні з батьками та друзями». Практичне ознайомлення з реченням. Закріплення понять «склад», «слово», «речення», «наголос».

Письмо овалу, довгої прямої з нижньою петлею

 

 

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • має уявлення про склад, вимовляє слова по складах [1 МОВ 4.1];
  • поділяє на склади слова під час переносу їх частин в інший рядок [1 МОВ 4.1];
  • має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу [1 МОВ.4.1] ;
  • має уявлення про номінативну функцію слова; [1 МОВ 4.1]

має уявлення про речення [1 МОВ 4.1];

24

Урок розвитку зв’язного мовлення на тему «Осінь надворі. Осінь у віршах». Розігрування діалогу за змістом вірша. Навчати учнів будувати речення за вибраними з прочитаних віршів висловами про осінь, будувати коротке зв’язне висловлювання на основі прочитаного й побаченого; розігрувати діалог за змістом вірша, запам’ятавши репліки зі слів вчителя; вивчити напам’ять вірш, читати його з різною силою голосу (тихо, голосно).

 

 

  • розповідає, що зацікавило в усному повідомленні [1 МОВ 1.3];

відтворює у ролях (з учнями або вчителем) діалог із прослуханих казок, розповідей [1 МОВ 1.2];

25-ч

Розвиток зв’язного мовлення на тему «Сонячна країна — моя Україна». Формування аудіативних умінь за світлинами та за текстом Н. Зарічної. Поняття «текст» (с. 22–23).

 

 

  • має уявлення про текст (практично відрізняє його від речення) [1МОВ 4.1];
  • вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення [1 МОВ1.6], [1 МОВ 1.7];

самостійно формулює репліки (запитання) до співрозмовника за змістом попередньо підготовленої короткої бесіди на добре знайому тему [1 МОВ 1.6], [1 МОВ 1.7];

26-п

Розвиток зв’язного мовлення на тему « Сонячна країна — моя Україна». Поняття «текст» Закріплення понять «склад», «слово», «речення», «наголос».

Письмо півовалу, довгої прямої з нижньою та верхньою петлею.

 

 

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • має уявлення про склад, вимовляє слова по складах [1 МОВ 4.1];
  • поділяє на склади слова під час переносу їх частин в інший рядок [1 МОВ 4.1];
  • має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу [1 МОВ.4.1] ;
  • має уявлення про номінативну функцію слова; [1 МОВ 4.1]

має уявлення про речення [1 МОВ 4.1];

 

27-ч

Розвиток зв’язного мовлення на тему «Мої права та обов’язки». Формування аудіативних умінь за змістом малюнків і світлин. Поняття «речення», «текст» (с. 24 ).

 

 

  • має уявлення про речення [1 МОВ 4.1];
  • має уявлення про текст (практично відрізняє його від речення) [1МОВ 4.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];

розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];

28-п

Розвиток зв’язного на тему «Мої права та обовязки». Поняття «речення», «текст», «склад», «слово», «наголос». Письмо вивчених елементів

 

 

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • має уявлення про склад, вимовляє слова по складах [1 МОВ 4.1];
  • поділяє на склади слова під час переносу їх частин в інший рядок [1 МОВ 4.1];
  • має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу [1 МОВ.4.1] ;
  • має уявлення про номінативну функцію слова; [1 МОВ 4.1]

має уявлення про речення [1 МОВ 4.1];

Букварний період - 84

Ключові компетентності:

     Вільне володіння державною мовою: усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

     Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій: допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї;

     Громадянські та соціальні компетентності: усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

     Навчання впродовж життя: навчання працювати самостійно і в групі;

отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

Наскрізні лінії:

1. Екологічна безпека і сталий розвиток

збереження, захист довкілля

усвідомлення сталого розвитку

готовність брати участь у вирішенні питань навколишнього середовища та розвитку суспільства.

2. Громадянська відповідальність

розвиток соціальної й громадянської компетентностей

розкрити суть поняття «відповідальний громадянин» і визначити вектори його діяльності

29-ч

Закріплення вміння вимовляти звук [а], вивчення букви а. Звуко-буквені зіставлення. Зіставлення звукових схем із словами–назвами намальованих предметів. Формування аудіативних умінь за змістом тексту М. Хоросницької (с. 27). Диференційований підхід у формуванні умінь читати (с. 28)

 

 

  • слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];

розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ

30-п

Письмо елементів букви а під лічбу. Письмо рядкової букви а. Зіставлення звукових схем із словами-назвами намальованих предметів

 

 

  • 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];

позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];

 

31

Робота з дитячою книжкою. Про що пишуть дитячі книжки? Ознайомлення з дитячою літературою: книжки, журнали, енциклопедії, енциклопедії про звірів, комах, птахів…

 

 

  • знаходить за завданням учителя потрібну візуальну інформацію в дитячій книжці, дитячому журналі, пояснює її зміст [1 МОВ 2.1],[1 МОВ 2.6];
  • знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці (творі) [1 МОВ 2.1];

розрізняє дитячі книжки казок, оповідань, віршів у виданнях зчітко вираженим поліграфічним оформленням (ілюстраціями, заголовком, графічним представленням тексту) [1 МОВ 2.1];

32-ч

Закріплення вивчених букв А, а. Формування аудіативних умінь за змістом малюнків до казки «Ріпка». Звуко-буквені зіставлення. Закріплення слів-назв предметів, ознак, дій. Диференційований підхід у формуванні умінь читання тексту за Дз. Матіяш (с. 29).

 

 

  • слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ

ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? (з допомогою вчителя) [1 МОВ4.1];

33-п

Письмо елементів великої букви А. Письмо великої букви А. Формування аудіативних умінь за змістом казки «Ріпка». Мовна гра «Відшукай букву», закріплення великої букви а (с. 28).

 

 

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];

слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];

34-ч

Закріплення вміння вимовляти звук [о], вивчення букв О, о. Формування аудіативних умінь за текстом Ю. Старостенка (с. 31). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 32).

 

 

  • слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];

розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ

35-п

Розмальовування друкованої букви О. Письмо елементів рядкової букви о. Письмо рядкової о. Зіставлення звукових і складових схем із словами–назвами намальованих предметів.

 

 

  • співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки, числа [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]

дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];

36-ч

Закріплення вивченої букви О. Звуко-буквені зіставлення. Закріплення слів–назв предметів, ознак, дій. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. Диференційований підхід у формуванні умінь читання за змістом казки С. Дерманського (с. 33).

 

 

  • робіт [МОВ3.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки, числа [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2];

ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? (з допомогою вчителя) [1 МОВ4.1];

 

37-п

 

Письмо великої букви О. Формування аудіативних умінь за змістом казки С. Дерманського. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів.

 

 

  • робіт [МОВ3.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки, числа [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2];

слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];

38

Розвиток зв’язного мовлення. Театралізація казки «Ріпка»

 

 

  • регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2];
  • повторює услід за вчителем зразок зв’язного висловлення (обсягом 2-3 речення) зі збереженням його змісту та інтонаційнихособливостей [1 МОВ 1. 3];

самостійно будує коротке зв’язне висловлення за поданим початком, малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя [1 МОВ 1.6], [1 МОВ 1.7]

39-ч

Закріплення вміння вимовляти звук [у], вивчення букви у. Формування аудіативних умінь за змістом вірша І. Сокульського (с. 35). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. Мовні ігри: «лабіринт» (с. 35).

 

 

  • слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ
  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];

позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];

40-п

Розмальовування друкованої букви У. Письмо рядкової букви у. Звуко-складовий аналіз слів. Гра «Лабіринт».

 

 

  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];
  • позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя [1 МОВ 3.3], [1 МОВ 4.2]

41-ч

Закріплення вивченої букви У. Розвиток мовлення за малюнками, світлинами, текстом А. Григорука. (с. 37). Зіставлення звукових схем із словами-назвами намальованих предметів.

Розвиток мовлення з використанням світлин і малюнків про Україну. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 37).

 

 

  • співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки, числа [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2];

слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];

42-п

Письмо великої букви У. Розвиток мовлення за змістом малюнків до тексту А. Григорука. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. Гра «Відшукай букву».

 

 

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки, числа [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2];

слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];

43-ч

Закріплення вміння вимовляти звук [и], вивчення букв И, и. Звуко-буквені зіставлення, закріплення понять «що це?», «який?». Формування аудіативних умінь за змістом вірша Д. Мегелика. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 39).

 

 

  • слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];

розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ

44-п

Розмальовування друкованої букви И. Письмо рядкової букви и. Закріплення понять «що?», «який?». Звуко-складовий аналіз слів. Гра «Відшукай вивчені букви».

 

 

  • слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];

позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];

45

Робота з дитячою книжкою. Казка «Котик і півник».

 

 

  • знаходить за завданням учителя потрібну візуальну інформацію в дитячій книжці, дитячому журналі, пояснює її зміст [1 МОВ 2.1],[1 МОВ 2.6];
  • знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці (творі) [1 МОВ 2.1];

розрізняє дитячі книжки казок, оповідань, віршів у виданнях зчітко вираженим поліграфічним оформленням (ілюстраціями, заголовком, графічним представленням тексту) [1 МОВ 2.1];

46-ч

Закріплення вивченої букви И. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Котик і півник», віршем Л. Вознюк. Мовні ігри «лабіринт», «доповнення речень». Питання що робити? Диференційований підхід у формуванні умінь читання (с. 40–41).

 

 

  • слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ

упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел,службові слова (з допомогою вчителя) [1 МОВ 4.1]

47-п

Письмо великої букви И. Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Котик і півник» Зіставлення звукових схем із словами–назвами намальованих предметів.

 

 

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];

співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки, числа [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2];

48-ч

Закріплення вміння вимовляти звук [м], вивчення букв М, м. Формування аудіативних умінь за віршем Ю. Ференцевої (с. 43). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 44). Мовні ігри.

 

 

  • регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2];
  • повторює услід за вчителем зразок зв’язного висловлення (обсягом 2-3 речення) зі збереженням його змісту та інтонаційнихособливостей [1 МОВ 1. 3];
  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];

позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];

49-п

Розмальовування друкованої букви М. Читання буквосполучень на листочках. Закріплення вивченої букви и. Письмо елементів рядкової букви м. Письмо рядкової букви м.

 

 

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]

перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

50-ч

Закріплення вивченої букви М, м. Розвиток мовлення за текстом О. Думанської. Читання комбінованого тексту (с. 45). Добір імен дітей. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 45).

 

 

  • (малюнки, світлини, комікси, дитячі журнали, мультфільми тощо), бере участь в їх обговоренні [1 МОВ 1.1] [1 МОВ 2.1];
  • ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого [1 МОВ1.5];

розповідає, що зацікавило в усному повідомленні [1 МОВ 1.3];

51-п

Письмо елементів великої букви М. Письмо великої букви М. Розвиток мовлення за текстом О. Думанської. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. Гра «Відшукай букву».

 

 

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки, числа [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2];

слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];

52

Урок розвитку зв’язного мовлення. Театралізація казки «Вовк і семеро козенят».

 

 

  • інтонаційно правильно вимовляє (читає) розповідні, питальні йокличні речення і відповідно оформлює їх на письмі (використовує відповідні розділові знаки) [1 МОВ 4.1];

слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];

53-ч

Корекція знань. Закріплення вміння вимовляти звук [і], вивчення букв І, і. Формування аудіативних умінь за змістом тексту Г. Чубач. Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 47). Спостереження за інтонацією розповідних та окличних речень.

 

 

 

54-п

Розмальовування друкованої букви І. Письмо рядкової букви і. Формування аудіативних умінь за змістом тексту Г. Чубач. Гра «Збери слово». Списування з друкованого тексту.

 

 

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];

співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки, числа [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2];

55-ч

Закріплення вивчених букв І, і. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Вовк і семеро козенят». Підпис сюжетних малюнків. Складання речень із заміною малюнків словами. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання за текстом А. Мілна (с. 49). Визначення до слів питання хто? що? який? що робить?

 

 

  • регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2];
  • повторює услід за вчителем зразок зв’язного висловлення (обсягом 2-3 речення) зі збереженням його змісту та інтонаційнихособливостей [1 МОВ 1. 3];

ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? (з допомогою вчителя) [1 МОВ4.1];

56-п

Корекція знань.Письмо великої букви І. Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Вовк і семеро козенят». Закріплення рядкової букви і. Гра «Утвори слово».

 

 

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

переказує знайому казку, короткий прослуханий текст з опорою на подані малюнки, словосполучення, запитання, план [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.3];

57-ч

Вміння вимовляти звуки [н], [н´], вивчення букв Н, н. Формування аудіативних умінь за текстом Г. Шевчук. Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. Складання речень за схемами й малюнками (с. 51).

 

 

  • співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки, числа [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2];

слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];

58-п

Розмальовування друкованої букви Н. Закріплення букви І. Письмо елементів рядкової букви н. Письмо рядкової букви н. Списування з друкованого тексту.

 

 

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]

списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

59

Робота з дитячою книжкою.

Ознайомлення з «Книгою про все…».

 

 

  • знаходить за завданням учителя потрібну візуальну інформацію в дитячій книжці, дитячому журналі, пояснює її зміст [1 МОВ 2.1],[1 МОВ 2.6];
  • знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці (творі) [1 МОВ 2.1];

розрізняє дитячі книжки казок, оповідань, віршів у виданнях зчітко вираженим поліграфічним оформленням (ілюстраціями, заголовком, графічним представленням тексту) [1 МОВ 2.1];

60-ч

Закріплення вивченої букви н. Розвиток мовлення за текстом С. Рудікової, за світлинами та реченнями. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 53). Велика буква в іменах людей.

 

 

  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • користується формулами мовленнєвого етикету в ситуаціях навчального та побутового спілкування (вітання, прощання, вибачення, подяка, звернення з проханням) [1 МОВ 1.8];

дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

61-п

Письмо елементів великої букви під лічбу. Письмо великої букви н. Розвиток мовлення за текстом С. Рудікової. Зіставлення звукових схем із словами–назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту.

 

 

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки, числа [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2];

62-ч

Закріплення вміння вимовляти звуки [в], [в´], вивчення букв В, в. Формування аудіативних умінь за віршем З. Мензатюк. Звуко-буквені зіставлення. Мовна та розвивальна гра, робота з мирилкою. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 55).

 

 

  • співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки, числа [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2];
  • ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого [1 МОВ1.5];

розповідає, що зацікавило в усному повідомленні [1 МОВ 1.3];

63-п

Розмальовування друкованої букви В. Письмо елементів рядкової букви в під лічбу. Письмо рядкової букви в. Звуко-складовий аналіз слів. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

 

 

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]

списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

64-ч

Закріплення вивченої букви В. Розвиток мовлення за змістом ілюстрацій до казки «Лисичка-Сестричка і Вовк-Панібрат». Мовні та мовленнєві ігри: «Лабіринт», «Де чиї друзі» (с. 56).Диференційований підхід у формуванні вмінь читання за змістом тексту М. Пономаренко (с. 57).

 

 

  • регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2];
  • повторює услід за вчителем зразок зв’язного висловлення (обсягом 2-3 речення) зі збереженням його змісту та інтонаційнихособливостей [1 МОВ 1. 3];

65-п

Письмо елементів великої букви В під лічбу. Письмо великої букви В. Розвиток мовлення за ілюстрацією до казки «Лисичка-Сестричка і Вовк-Панібрат». Закріплення вивченої букви в. Списування з друкованого тексту.

 

 

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

переказує знайому казку, короткий прослуханий текст з опорою на подані малюнки, словосполучення, запитання, план [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.3];

66

Розвиток зв’язного мовлення. Театралізація казки ««Вовк і семеро козенят».

 

 

  • регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2];
  • повторює услід за вчителем зразок зв’язного висловлення (обсягом 2-3 речення) зі збереженням його змісту та інтонаційнихособливостей [1 МОВ 1. 3];

самостійно будує коротке зв’язне висловлення за поданим початком, малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя [1 МОВ 1.6], [1 МОВ 1.7]

67-ч

Закріплення вміння вимовляти звуки [л], [л´], вивчення букв Л, л. Звуко-буквені зіставлення. Мовні ігри «Хто де живе?», «Види транспорту». Формування аудіативних умінь за віршем Л. Повх. Диференційований підхід у формуванні умінь читання (с. 59).

 

 

  • слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого [1 МОВ1.5];

розповідає, що зацікавило в усному повідомленні [1 МОВ 1.3];

68-п

Розмальовування друкованої букви Л. Письмо елементів рядкової букви л. Письмо рядкової букви л. Звуко-складовий аналіз слів. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

 

 

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];

позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];

69-ч

Закріплення вивченої букви Л. Мовні ігри «Криптограма», «Збери слово», «Знайди загублений склад». Читання тексту з малюнками, рукописного тексту (с. 60). Розвиток мовлення з використанням тексту В. Сенцовського. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 62).

 

 

 

  • слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого [1 МОВ1.5];

розповідає, що зацікавило в усному повідомленні [1 МОВ 1.3];

70-п

Письмо елементів великої букви Л під лічбу. Письмо великої букви Л. Розвиток мовлення з використанням тексту В. Сенцовського. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

 

 

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];
  • позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];
  • слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого [1 МОВ1.5];

розповідає, що зацікавило в усному повідомленні [1 МОВ 1.3];

71-ч

Закріплення вміння вимовляти звуки [с], [с´], вивчення букви С, с. Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за віршем Г. Чубач, малюнками. Мовленнєва гра «Хто, де живе?». Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 64).

 

 

  • слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого [1 МОВ1.5];

розповідає, що зацікавило в усному повідомленні [1 МОВ 1.3];

 

72-п

Розмальовування друкованої букви С. Письмо рядкової букви с. Звуко-складовий аналіз слів. Мовна гра «„Збери“ слово». Списування з друкованого тексту.

 

 

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]

списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

73

Робота з дитячою книжкою. Казка «Колосок»

 

 

  • знаходить за завданням учителя потрібну візуальну інформацію в дитячій книжці, дитячому журналі, пояснює її зміст [1 МОВ 2.1],[1 МОВ 2.6];
  • знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці (творі) [1 МОВ 2.1];

розрізняє дитячі книжки казок, оповідань, віршів у виданнях зчітко вираженим поліграфічним оформленням (ілюстраціями, заголовком, графічним представленням тексту) [1 МОВ 2.1];

74-ч

Закріплення вивчення букви с. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Колосок», за текстом М. Герасименка. Мовна гра «Криптограма». Читання тексту з малюнками. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 64–65).

 

 

  • дотримується правил спілкування з людьми різного віку [1 МОВ 1.8];
  • використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо) [1 МОВ 1.7];

регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2];

75-п

Письмо великої букви С. Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Колосок». Звуко- складовий аналіз слів. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

 

 

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];

позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];

76-ч

Закріплення вміння вимовляти звук [к], вивчення букв К, к. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, намальованих у «віночку». Читання тексту з малюнками. Робота з анаграмою, скоромовкою. Формування аудіативних умінь за віршем В. Ладижця. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 67–68).

 

 

  • дотримується правил спілкування з людьми різного віку [1 МОВ 1.8];
  • використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо) [1 МОВ 1.7];

регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2];

77-п

Розмальовування друкованої букви К. Письмо елементів рядкової букви к під лічбу. Письмо рядкової букви к. Формування аудіативних умінь за віршем В. Ладижця. Мовна гра «Збери слово». Списування з друкованого тексту.

 

 

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];

позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];

78-ч

Закріплення вивченої букви к. Читання тексту з малюнками. Мовні ігри «Криптограма», «утворення нових слів», «Пошукова таблиця слів» (с. 69). Розвиток мовлення за текстом Л. Гузєєвої. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 70).

 

 

  • слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого [1 МОВ1.5];
  • розповідає, що зацікавило в усному повідомленні [1 МОВ 1.3];
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];

поділяє на склади слова під час переносу їх частин в інший рядок [1 МОВ 4.1];

79-п

Письмо елементів великої букви К під лічбу. Письмо великої букви К. Мовна гра «Кросворд». Зіставлення складу зі словами, у яких він є. Списування з друкованого тексту.

 

 

 

80

Урок розвитку зв’язного мовлення. Театралізація казки «Колосок».

 

 

  • регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2];
  • повторює услід за вчителем зразок зв’язного висловлення (обсягом 2-3 речення) зі збереженням його змісту та інтонаційнихособливостей [1 МОВ 1. 3];

самостійно будує коротке зв’язне висловлення за поданим початком, малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя [1 МОВ 1.6], [1 МОВ 1.7]

81-ч

Закріплення вміння вимовляти звук [п], вивчення букв П, п. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, намальованих у «віночку». Формування аудіативних умінь за віршем В. Гринько. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 70–71).

 

 

  • слухає й розуміє коротке монологічне висловлення [1 МОВ 1.1];
  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого [1 МОВ1.5];
  • розповідає, що зацікавило в усному повідомленні [1 МОВ 1.3];
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];

поділяє на склади слова під час переносу їх частин в інший рядок [1 МОВ 4.1];

82-п

Розмальовування друкованої букви П. Письмо елементів рядкової букви п під лічбу. Письмо рядкової букви п. Мовна гра «Збери слово». Списування з друкованого тексту.

 

 

83-ч

Закріплення вивченої букви п. Розвиток мов- лення за малюнками до казки «Попелюшка», Мовні ігри «Утвори нові слова», «Зміни слово», читання тексту з малюнками. (с. 72). Диференційований підхід у формуванні вмінь читання з використанням тексту про Павлика (с. 72–73).

 

 

  • словами (окремі слова ускладненої структури – складами) [1 МОВ 2.1];

виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів,звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення[1 МОВ 2.1];

84-п

Письмо великої букви П. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Попелюшка». Розмальовування предметів, у назві яких є звук [п´]. Списування з друкованого тексту.

Мої навчальні досягнення. Я умію, можу

 

 

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];

позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];

85-ч

Зима. Зимові свята України

Закріплення вміння вимовляти звуки [р], [р´], вивчення букв Р, р. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами намальованих предметів у «віночку». Формування аудіативних умінь за текстами І. Бевз, Т. Гордієнко, Й. Струцюка, С. Жупанина (с. 77–79). Диференційований підхід у формуванні вмінь читання з використанням вірша М. Возіянова (с. 79–80).

 

 

  • читає вголос доступні тексти переважно цілими словами (окремі слова ускладненої структури – складами) [1 МОВ 2.1];

виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів,звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення[1 МОВ 2.1];

86-п

Розмальовування друкованої букви Р. Письмо елементів рядкової букви р. Письмо рядкової букви р. Формування аудіативних умінь за змістом віршів про зиму («Буквар»). Звуковий аналіз слів. Мовні ігри «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

 

 

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

87

Урок розвитку зв’язного мовлення. Театралізація казки «Колосок».

 

 

 

88-ч

Закріплення вивчення букви р. Мовні ігри «Збери слова», «Склади пазли слів». Розвиток мовлення за текстом Н. Дерев’янко. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 81). Закріплення правопису великої букви в іменах людей.

 

 

  • відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];
  • розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався [1 МОВ 1.2], [1 МОВ 1.4];

дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

89-п

Розвиток мовлення за текстом Н. Дерев’янко Письмо елементів великої букви р. Письмо великої букви Р. Гра-лабіринт «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

 

 

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]

списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

90-ч

Закріплення вміння вимовляти звуки [т], [т´], вивчення букви Т, т. Формування аудіативних умінь за текстом М. Підгірянки. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами намальованих предметів у «віночку». Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 82–83).

 

 

  • різного віку [1 МОВ 1.8];
  • використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо) [1 МОВ 1.7];

регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2];

91-п

Розмальовування друкованої букви Т. Письмо елементів рядкової букви т. Письмо рядкової букви т. Звуко-складовий аналіз слів. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

 

 

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];

позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];

92-ч

Закріплення вивченої букви т. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Кіт у чоботях». Тема «Театр». Диференційований підхід у формуванні вмінь читати з використанням тексту Н. Гербіш (с. 84–85).

 

 

 

  • доповнює речення 1-2 словами за змістом [1 МОВ 4.1];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1];
  • висловлює власне ставлення до прочитаного: хороший / поганийвчинок, хто сподобався / не сподобався в творі, які епізодинайбільше запам’яталися, вразили [1 МОВ 2.4];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя [1 МОВ 3.3], [1 МОВ 4.2]

93-п

Письмо елементів великої букви т. Письмо великої букви Т. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Кіт у чоботях». Мовна гра «Збери слово». Списування з друкованого тексту.

 

 

94

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Театралізація казки «Кіт у чоботях».

 

 

  • регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2];
  • повторює услід за вчителем зразок зв’язного висловлення (обсягом 2-3 речення) зі збереженням його змісту та інтонаційнихособливостей [1 МОВ 1. 3];

самостійно будує коротке зв’язне висловлення за поданим початком, малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя [1 МОВ 1.6], [1 МОВ 1.7]

95-ч

Закріплення вміння вимовляти звук [е], вивчення букв Е, е. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами намальованих предметів у «віночку». Мовні ігри «Впиши «загублений» склад», «Знайди вивчені букви», «Читання тексту з малюнками». Формування аудіативних умінь за текстом Н. Дички. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 86–87)

 

 

  • доповнює речення 1-2 словами за змістом [1 МОВ 4.1];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1];
  • висловлює власне ставлення до прочитаного: хороший / поганийвчинок, хто сподобався / не сподобався в творі, які епізодинайбільше запам’яталися, вразили [1 МОВ 2.4];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя [1 МОВ 3.3], [1 МОВ 4.2]

96-п

Розмальовування друкованої букви Е. Письмо елементів рядкової букви е під лічбу. Письмо рядкової букви е. Мовні ігри ««Збери» слово», «Заповни таблицю відповідними злиттями». Списування з друкованого тексту.

 

 

97-ч

Закріплення вивченої букви е. Мовні та мовленнєві ігри «Анаграма», ««Збір» слів у прислів’я», «Аналіз змісту малюнків», «Загадки». Розвиток мовлення за текстом Л. Ра. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 89).

 

 

  • має уявлення про мовні звуки [1 МОВ 4.1];
  • розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння [1 МОВ 4.1];
  • доповнює тематичні групи слів [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2];

встановлює відповідність між родовою і видовими назвами [1МОВ 4.1];

98-п

Письмо елементів великої букви е під лічбу. Письмо великої букви Е. Розвиток мовлення за текстом Л. Ра. Мовні ігри «Впиши «загублений» склад», «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

 

 

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя [1 МОВ 3.3], [1 МОВ 4.2]

99-ч

Закріплення вміння вимовляти звуки [д], [д´], вивчення букв Д, д. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами намальованих предметів у «віночку». Формування аудіативних умінь за текстом Б. Бірюкова (культура мовлення). Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 91–92).

 

 

  • співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки, числа [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2];

сприймає зміст і форму простих медіапродуктів (малюнки, світлини, комікси, дитячі журнали, мультфільми тощо), бере участь в їх обговоренні [1 МОВ 1.1] [1 МОВ 2.1];

100-п

Розмальовування друкованої букви Д. Письмо елементів рядкової букви д. Письмо рядкової букви д. Звукові схеми. Мовна гра «“Збери” слова». Списування з друкованого тексту.

 

 

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя [1 МОВ 3.3], [1 МОВ 4.2]

101

Робота з дитячою книжкою. Ти — друг. Ти — подруга. Розкриття теми «Дружба» в художніх творах.

 

 

  • знаходить за завданням учителя потрібну візуальну інформацію в дитячій книжці, дитячому журналі, пояснює її зміст [1 МОВ 2.1],[1 МОВ 2.6];
  • знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці (творі) [1 МОВ 2.1];

розрізняє дитячі книжки казок, оповідань, віршів у виданнях зчітко вираженим поліграфічним оформленням (ілюстраціями, заголовком, графічним представленням тексту) [1 МОВ 2.1];

102-ч

Закріплення вивченої букви д. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Снігова королева» та за текстом І. Шевчук. Мовні та мовленнєві ігри. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 93).

 

 

  • дотримується правил спілкування з людьми різного віку [1 МОВ 1.8];
  • використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо) [1 МОВ 1.7];

регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [1 МОВ 1.8], [1 МОВ 4.2];

103-п

Корекція знань. Письмо елементів великої букви Д. Письмо великої букви Д. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Снігова королева» та за текстом І. Шевчук. Списування з друкованого тексту.

 

 

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

104-ч

Закріплення вміння вимовляти звуки [з], [з´], вивчення букв З, з. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами намальованих предметів у «віночку». Омоніми (без уживання термінів). Читання тексту з малюнками, криптограмою. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 94–95).

 

 

  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];

позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];

105-п

Розмальовування друкованої букви З. Письмо елементів рядкової букви з під лічбу. Письмо рядкової букв з. Звуковий аналіз слів. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту.

 

 

106-п

Закріплення вивченої букви з. Читання тексту з малюнками. Мовні ігри: анаграма, заміна малюнків словами. Розвиток мовлення за текстом П. Короля. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання

 С. 96 – 97.

 

 

  • 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];

позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];

107-ч

Вивчення букви ь (знак м’якшення). Читання слів, які вказують на роль ь. Звуко-буквені співставлення. С. 98 – 99.

 

 

  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];  
  • позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];
  • відповідає на запитання, про що (про кого) любить читати [1 МОВ 2.5];
  • називає своїх улюблених літературних героїв [1 МОВ 2.4]

108-п

Розмальовування друкованої букви ь. Письмо букви ь. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

 

 

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];
  • позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];

109-ч

Звук [б], вивчення букв Б, б. Звуко-буквенізіставлення. Читання слів із буквою Б.

 

 

  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];
  • позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];
  • читає вголос доступні тексти переважно цілими словами (окремі слова ускладненої структури – складами) [1 МОВ 2.1];
  • виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів,звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення[1 МОВ 2.1];

110-п

Письмо рядкової букви б під лічбу. Звуковий аналіз слова.  Буквений диктант. Списування з друкованого тексту.

 

 

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];
  • позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];

111

Письмо великоїбукви Б підлічбу. Розвиток мовлення за текстом М. Князевич. «Словниковий диктант». Списування з друкованого тексту.Закріплення вивченої букви б.Читання  слів з Б(с. 105).

28.12

 

 

112

Корекція знань.Повторення та закріплення вивчених букв. Звуковий аналіз слів. Списування з друкованого тексту.

28.12

 

 

 

docx
Додано
12 лютого
Переглядів
32
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку