Календарно-тематичне планування з англійської мови
І семестр
для учнів 5 класу за підручником
“Prepare” / Джоана Коста, Мелані Вільямс
Примітки: SB- Students book, WB- Workbook, TB- Teacher’s Book
№ з/п |
Дата |
Дата |
Дата |
Тема |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Тема 1. In the classroom. All About Me. My Family + Culture time |
|||||||||
1 |
|
|
|
Повторення |
|
Ex 2,3,6 p 6-7 |
Ex 1 p 7 |
|
WB c. 4,5 |
2 |
|
|
|
Речі навколо нас. Артикль a/an, |
|
Ex 1 p 8 |
|
|
WB c.6 |
3 |
|
|
|
Вказівні займенники. Назви місяців |
|
Ex 1,2 p 9 |
|
|
WB c.7 |
4 |
|
|
|
Я і моє оточення |
|
Ex 1,2,3 p 10 |
|
|
WB c.8 |
5 |
|
|
|
Прийменники My, his, her, your; to be в Present Simple |
|
|
|
|
WB c.9. Опис картинки письмово |
6 |
|
|
|
Країна та національності |
Ex 1 p 12 |
Ex 2 p 12 |
|
|
WB c.10 |
7 |
|
|
|
Національності, to be в Present Simple |
|
Ex 3 p 13 |
Ex 1 p 13 |
|
WB c.11 |
8 |
|
|
|
Сім’я. Представлення членів сім’ї |
Ex 1 p 14 |
Ex 3 p 14 |
|
|
WB c.12 |
9 |
|
|
|
Присвійні прийменники та прикметники |
|
|
|
|
WB c.13 |
10 |
|
|
|
Прикметники : почуття |
|
Ex 1,3,4 p 16 |
|
|
WB c.14 |
11 |
|
|
|
Дієслово To be – короткі відповіді. |
|
|
|
Ex 1 p 17 |
WB c.15 |
12 |
|
|
|
Сполучене Королівство Великої Британії |
|
Ex 5,7 p 19 |
|
|
SB. с 23 – 4,5. Розробка проекту |
13 |
|
|
|
Культура Північної Ірландії |
Ex 3 p 18 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
Культура: міста України |
Ex 3 p 20 |
Ex 3,5 p 20-21 |
|
|
Розробка проекту Повторення |
15 |
|
|
|
Систематизація та узагальнення знань та навичок |
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
Тема 2. My Home. My Things |
|||||||||
17 |
|
|
|
Мій дім. Кімнати |
|
Ex 3,4 p 22 |
|
|
WB c.16 |
18 |
|
|
|
Мій дім. Розміщення кімнат і речей. |
|
|
|
|
WB c.17 |
19 |
|
|
|
Предмети у будинку |
|
Ex 2,3 p 23 |
|
|
WB c.18 |
20 |
|
|
|
Моя кімната |
Ex 2 p 24 |
|
Ex 2 p 25 |
|
WB c.19 |
21 |
|
|
|
Речі в моєму шкільному портфелі |
Ex 2 p 26 |
Ex 1 p 26 |
|
|
WB c.20 |
22 |
|
|
|
Заперечне речення з have got. |
|
|
Ex 1 p 27 |
|
WB c.21 |
23 |
|
|
|
Опис речей Порядок слів у речені |
|
Ex 3,6 p 28 |
|
|
WB c.22 |
24 |
|
|
|
Речі однокласників. Питання і короткі відповіді з have got. |
|
Ex 2 p 29 |
|
Ex 1 p 29 |
WB c.23 |
Life Skills. Creativity and Innovations |
|||||||||
25 |
|
|
|
Креативність та інновації |
Ex 3 p 30 |
Ex 7,8 p 31 |
|
|
Ствроення проекту |
26 |
|
|
|
Креативність та інновації. Мій проект |
|
|
|
|
Ex 10 p 31 |
27 |
|
|
|
Систематизація та узагальнення знань та навичок |
Ex 1 p 33 |
Ex 1 p 33 |
|
Ex 1 p 33 |
|
28 |
|
|
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
Тема 3. What Can You Do? Party Time + Culture. Holidays in the USA and Ukraine |
|||||||||
29 |
|
|
|
Вільний час. Що ти вмієш робити? |
Ex 1 p 34 |
|
|
|
WB c.24 |
30 |
|
|
|
Модальне Can. Дозвілля |
|
Ex 1,4 p 35 |
|
|
WB c.25 |
31 |
|
|
|
Частини тіла |
Ex 4 p 36 |
Ex 2 p 36 |
|
|
WB c.26 |
32 |
|
|
|
Що ми вміємо робити. Prepositions: in, on, behind, under |
|
|
Ex 1 p 37 |
|
WB c.27 |
33 |
|
|
|
Вечірка. Харчування |
|
Ex 1,4 p 38 |
|
|
WB c.28 |
34 |
|
|
|
Види їжі. Злічені і незлічені іменники |
|
Ex 5 p 39 |
|
|
WB c.29 |
35 |
|
|
|
Запрошення на вечірку |
Ex 1 p 40 |
Ex 2 p 40 |
|
|
WB c.30 |
36 |
|
|
|
Запрошення на вечірку. Prepositions: on, at, from, until |
|
|
|
Ex 1 p 41 |
WB c.31 |
Culture. Holidays in the USA and Ukraine |
|||||||||
37 |
|
|
|
Свята в США |
Ex 3 p 42 |
Ex 6,7 p 43 |
|
|
Розробка проекту. |
38 |
|
|
|
Свята в Україні |
Ex 4 p 44 |
Ex 1 p 44 |
|
|
Розробка проекту. |
|
|
|
|
Систематизація та узагальнення знань та навичок |
|
|
|
|
|
39 |
|
|
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
Тема 4. My Day. At School |
|||||||||
40 |
|
|
|
Мій робочий день |
Ex 5 p 46 |
|
|
|
WB c.32 |
41 |
|
|
|
Розпорядок дня. Present Simple стверджувальні речення. |
|
Ex 3 p 47 |
|
|
WB c.33 |
42 |
|
|
|
Час. Годинник. |
Ex 3 p 48 |
|
|
|
WB c.34 |
43 |
|
|
|
Розпорядок дня Present Simple – заперечні речення. |
|
|
Ex 1 p 49 |
|
WB c.35 |
44 |
|
|
|
Шкільні предмет |
|
Ex 1,4 p 50 |
|
|
WB c.36 |
45 |
|
|
|
Розклад уроків. Present Simple – питання і відповіді. Короткі відповіді. |
|
Ex 2 p 51 |
|
|
WB c.37 |
46 |
|
|
|
Освіта онлайн. Школи в Австралії |
Ex 3 p 52 |
|
|
|
WB c.38 |
47 |
|
|
|
Шкільні звички. Wh- questions |
|
Ex 5,6 p 53 |
|
Ex 1,2 p 53 |
WB c.39 |
Life Skills. Study Skills: Learning English |
|||||||||
48 |
|
|
|
Як вчити англійську |
Ex 3 p 54 |
Ex 7.8 p 55 |
|
|
Розробка проекту. |
49 |
|
|
|
Як вчити англійську. Мій проект |
|
|
Ex 10 p 55 |
|
|
50 |
|
|
|
Систематизація та узагальнення знань та навичок |
Ex 1p 5 |
Ex 1 p 57 |
Ex 1 p 57 |
|
SB p 54 |
51 |
|
|
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
52 |
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
53 |
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
54 |
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
55 |
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
56 |
|
|
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування з англійської мови
ІІ семестр
для учнів 5-А класу за підручником
“Prepare” / Джоана Коста, Мелані Вільямс
Примітки: SB- Students book, WB- Workbook, TB- Teacher’s Book
№ з/п |
Дата |
Дата |
Дата |
Тема |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||||||||||
Тема 5. Спорт і діяльність. Здоров’я. Молодь в Британії і Україні |
||||||||||||||||||||
57 |
|
|
|
Спорт і діяльність. Розвиток навичок аудіювання |
|
Ex 3,4 p 58 |
|
|
WB p. 40 |
|||||||||||
58 |
|
|
|
Мій улюблений вид спорту. Дієслово Like |
Ex 1 p 59 |
|
|
Ex 3.4 p 59 |
WB p.41 |
|||||||||||
59 |
|
|
|
Здоров’я. Правильне харчування. Розвиток навичок читання. |
Ex 1,2,3 p 60 |
|
|
Ex 4 p 60 |
WB p.42 |
|||||||||||
60 |
|
|
|
Здоровя. Граматика Pronouns. |
Ex 1,5 p 61 |
|
|
Ex 2,3,4 p 61 |
WB p.43 |
|||||||||||
61 |
|
|
|
Хобі. Шкільна Діяльність. Розвиток навичок аудіювання. |
|
Ex 1,3,4 p 62 |
|
|
WB p.44 ex 1,2 |
|||||||||||
62 |
|
|
|
Моє улюблене хобі. Граматика Present continuous – стверджувальні і заперечні речення |
|
Ex 3 p 63 |
Ex 2,4 p 63 |
|
WB p.45 |
|||||||||||
63 |
|
|
|
Домашні справи. Розвиток навичок читання. |
Ex 2,3 p 64 |
Ex 1, 2 p 64 |
|
|
WB p.46 |
|||||||||||
64 |
|
|
|
Граматика Present continuous – питальні речення. |
|
Ex 3 p 65 |
|
Ex 2 p 65 |
WB p.47 |
|||||||||||
65 |
|
|
|
Молодь в Британії. Розвиок навичок читання і слухання. |
Ex 2,3 p 67 |
|
Ex 1 p 66 |
Ex 5 p 67 |
Розробка проекту |
|||||||||||
66 |
|
|
|
Молодь в Україні. Проектна робота |
|
|
|
Написання проекту |
Розробка проекту |
|||||||||||
67 |
|
|
|
Систематизація та узагальнення знань та навичок Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
Повторити лексику і граматику |
|||||||||||
Тема 6. Розваги. Професії. Безпека в Інернеті. |
||||||||||||||||||||
68 |
|
|
|
Дозвілля. Розваги. Розвиток навичок аудіювання |
|
Ex 2,4 p 68 |
Ex 1 p 68 Ex 5 p 69 |
|
WB p.48 ex 1.2 |
|||||||||||
69 |
|
|
|
Мої улюблені розваги. Прислівники частоти |
Ex 1 p 69 |
Ex 3 p 69 |
|
Ex 3,4 p 69 |
WB p.49 |
|||||||||||
70 |
|
|
|
Технології. Діджітал-поведінка друга. Розвиток навичок читання. |
Ex 3 p 70 |
Ex 1,3 p 70 |
|
|
WB p.50 |
|||||||||||
71 |
|
|
|
Технології. Питальні слова How much …? / How many …?. Розвиток навичок говоріння. |
|
Ex 3 p 71 |
Ex 1,2 p 71 (speaking) |
|
WB p.51 ex 1-3 |
|||||||||||
72 |
|
|
|
Професії. Ким працюють мої батьки |
|
Ex 1,4 p 72 |
Ex 3 p 72 |
|
WB p.52 ex 1,2 |
|||||||||||
73 |
|
|
|
Моя майбутня професія. Граматика Present simple and present continuous |
|
Ex 3 p 73 |
|
Ex 2,3 p 73 |
WB p.53 |
|||||||||||
74 |
|
|
|
У кафе. Опис закладу харчування. Розвиток навичок читання. |
Ex 1,2 p 74 |
Ex 3 p 75 |
|
|
WB p.54 |
|||||||||||
74 |
|
|
|
Дієслово Can -прохання і дозвілля. Розвиток навичок письма. |
|
Ex 3 p 75 |
|
Ex 1,2 p 75 |
WB p.55 |
|||||||||||
76 |
|
|
|
Безпека в Інтернеті. Розвиток навичок читання і слухання. |
Ex 1 p 76 |
Ex 2 р 76 Ex 3,7,8 p 77 |
|
Ex 4,6 p 77 |
|
|||||||||||
77 |
|
|
|
Систематизація та узагальнення знань та навичок Підсумковий урок з теми |
Ex 1 p 78 (reading) |
Ex 1 p 78 (listening) |
Ex 1 p 79 (speaking) |
Ex 1,2 p 78 (vocabulary)
|
SB ex 1,2 p 78 (grammar) |
|||||||||||
Тема 7. Рідні місця. Транспорт. Відпочинок. Музеї світу і України |
||||||||||||||||||||
78 |
|
|
|
Рідне місто. Мої улюблені місця. Розвиток навичок слухання. |
|
Ex 1,3 p 80 Ex 7 p 81 |
Ex 2 p 80 |
Ex 4 p 80 |
WB p. 56 |
|||||||||||
79 |
|
|
|
Рідне місто. Граматика Is there a …? Are there any …? |
|
Ex 3 p 81 |
Ex 4 p 81 |
Ex 1,3 p 81 |
WB p. 57 |
|||||||||||
80 |
|
|
|
У місті. Прикметники. Розвиток навичок читання. |
Ex 2,3, 5 p 82 |
Ex 4 p 82 |
|
Ex 6 p 82 |
WB p. 58 |
|||||||||||
81 |
|
|
|
Граматика – Прийменники inside, outside, above, below, near. Розвиток навичок говоріння |
|
|
Ex 1 p 83 (speaking) |
Ex 1,2,3 p 83 |
WB p. 59 |
|||||||||||
82 |
|
|
|
Транспорт. Види транспорту . Розвиток навичок читання |
Ex 2,3 p 84 |
Ex 1 p 84 |
Ex 4 p 85 |
|
WB p. 60 |
|||||||||||
83 |
|
|
|
Граматика - Because, and, but, or. Розвиток навичок говоріння. |
|
Ex 5 p85 |
|
Ex 2,3,4 p 85 |
WB p. 61 |
|||||||||||
84 |
|
|
|
Відпочинок і дозвілля. Розвиток навичок слухання. |
|
Ex 1,2,4 p 86 |
Ex 3 p 86 |
|
WB p. 62 |
|||||||||||
85 |
|
|
|
Мій улюблений відпочинок. Граматика - Let’s …, Shall we …? |
|
Ex 2 p 87 |
Ex 3,5 p 87 |
Ex 1,2 p 87 |
WB p. 63 ex 1,2,3 (grammar) |
|||||||||||
86 |
|
|
|
Музеї світу. Розвиток навичок читання і говоріння. |
Ex 3,4 p 88-89 |
Ex 6,7 p 89 |
Ex 1,2 p 88 |
|
WB p.63 ex 1,2,3 (writing) |
|||||||||||
87 |
|
|
|
Систематизація та узагальнення знань та навичок Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
|||||||||||
Тема 8. Одяг. Опис людини. Покупки. Гроші і ціни. Соціальна відповідальність |
||||||||||||||||||||
88 |
|
|
|
Одяг. Мій улюблений одяг. Розвиток навичок слухання. |
|
Ex1,2,3 p 90 |
Ex 4,5 p 90 |
|
WB p 64 ex 1,2,3 |
|||||||||||
89 |
|
|
|
Одяг. Множина іменників. Розвиток навичок говоріння. |
|
Ex 2,3 p 91 |
Ex 4 p 91 |
Ex 1,5 p 91 |
WB p.65 ex 1,2,3 |
|||||||||||
90 |
|
|
|
Опис карнавального одягу людини. Розвиток навичок письма. |
Ex 3 p 92 |
|
Ex 1 p 92 |
Ex 4 p 92 |
WB p. 66 |
|||||||||||
91 |
|
|
|
Опис людини. Розвиток навичок говоріння |
|
|
Ex 2 p 93 |
Ex 1,2,4 p 93 |
WB p. 67 ex 1,2,3 (grammar) |
|||||||||||
92 |
|
|
|
Покупки. Мої улюблені покупки. Розвиток навичок слухання |
|
Ex 1,2, 3 p 94 |
Ex 2 p 94 |
|
WB p. 68 ex 1,2 |
|||||||||||
93 |
|
|
|
Граматика - need, wan’t Розвиток навичок письма. |
|
Ex 7 p 95 |
Ex 8 p 95 |
Ex 2,3,6 p 95 |
WB p. 69 |
|||||||||||
94 |
|
|
|
Гроші і ціни в магазинах. Розвиток навичок слухання. |
Ex 1 p 96 |
Ex 1,3 p 96 |
|
Ex 2 p 96 |
WB p. 70 |
|||||||||||
95 |
|
|
|
Гроші і ціни. Граматика - too |
|
Ex 4 p 98 |
|
Ex 1,2,3 p 97 |
WB p. 71 ex 1,2 (grammar) |
|||||||||||
96 |
|
|
|
Соціальна відповідальність. Екологічна безпека |
Ex 1,2 p 98 |
Ex 7,8,9 p 99 |
|
Ex 2 p 98 |
WB p. 71 ex 1,2 (writing) |
|||||||||||
97 |
|
|
|
Систематизація та узагальнення знань та навичок Підсумковий урок з теми |
Ex 1,2 p 101 (reading) |
Ex 1 p 101 (listening) |
|
Ex 1 p 100 Ex 2 p 101 |
|
|||||||||||
Тема 9. Місця. Природа. Погода. Відпочинок. Пляжна культура в світі |
||||||||||||||||||||
98 |
|
|
|
Різні місця. Природа. Розвиток навичок аудіювання. |
|
Ex 1,3,4,5 p 102 |
Ex 6 p 102 |
Ex 2 p102 |
WB p. 72 ex 1,2 |
|||||||||||
99 |
|
|
|
Природа. Ступені порівняння: короткі прикметники. |
|
Ex 4 p 103 |
Ex 5,6 p 103 |
Ex 1,2,3 p 103 |
WB p. 73 1,2,3 |
|||||||||||
100 |
|
|
|
Прикметники на позначення характеристики. Розвиток навичок читання. |
Ex 2,3 p 104 |
Ex 1 p 104 |
Ex 4 p 104 |
|
WB p. 74 |
|||||||||||
101 |
|
|
|
Ступені порівняння: довгі прикметники |
Ex 5 p 105 |
|
Ex 4 p 105 |
Ex 2,3 p 105 |
WB p. 75 |
|||||||||||
102 |
|
|
|
Погода. Моя улюблена погода. Розвиток навичок читання. |
Ex 2,3 p 106 Ex 4 p 107 |
Ex 1 p 106 |
|
Ex 1 p 106 |
WB p. 76 |
|||||||||||
103 |
|
|
|
Погода. Займенник it на позначення погоди |
Ex 1 p 107 |
Ex 4 p 107 |
|
Ex 2,3 p 107 |
WB p. 77 ex 1,2,4 |
|||||||||||
104 |
|
|
|
Відпочинок. Де я люблю проводити час . |
|
Ex 2,3 p 108 |
Ex1 p 108 |
Ex 4,5 p 103 Ex 6 p 109 |
WB p. 78 |
|||||||||||
105 |
|
|
|
Відпочинок. Прийменники with, for, until |
|
|
|
Ex 1,2 p 1039 |
WB p. 79 ex 1,2,3 (grammar) |
|||||||||||
106 |
|
|
|
Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії. |
Ex 2 p 110 Ex 3,4 p 111 |
Ex 7,8 p 111 |
Ex 1 p 110 |
Ex 5,6 p 111 |
Розробка проекту |
|||||||||||
107 |
|
|
|
Пляжна культура в Україні. Проект |
|
|
|
|
Розробка проекту |
|||||||||||
108 |
|
|
|
Систематизація та узагальнення знань та навичок Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
|||||||||||
Тема 10. Концерт. Домашні і дикі тварини. Співпраця. |
||||||||||||||||||||
109 |
|
|
|
Фантастичний концерт. Прикметники. |
|
Ex 2,3 p 112 |
Ex 1 p 112 |
|
WB p. 80 ex 1,2 |
|||||||||||
110 |
|
|
|
Фантастичний концерт. Граматика - Past simple: be |
Ex 1 p 113 |
Ex 4 p 113 |
|
Ex 2,3,5 p 113 |
WB p. 81 |
|||||||||||
111 |
|
|
|
Прикметники. Розвиток навичок читання. |
Ex 1 p 114 Ex 2 p 115 |
|
|
Ex 3,4 p 115 |
WB p. 82 |
|||||||||||
112 |
|
|
|
Граматика - Wh- questions in the present and past |
|
|
|
Ex 2,3,4 p 115 |
WB p. 83 ex 1,2,3 (grammar) |
|||||||||||
113 |
|
|
|
Тварини. Дикі тварини. Моя найулюбленіша тварина. Розвиток навичок читання. |
Ex 3 p 116 Ex 4 p 117 |
Ex 1,3 p 116 |
Ex 2 p 116 Ex 5 p 117 |
|
WB p. 84 |
|||||||||||
114 |
|
|
|
Граматик - Past simple. Стверджувальні речення. Правильні дієслова |
|
Ex 5 p 117 |
Ex 6 p 117 |
Ex 3,4 p 117 |
WB p. 85 |
|||||||||||
115 |
|
|
|
Домашні і свійські тварини . Розвиток навичок аудіювання. |
|
Ex 1,2 p 118 Ex 4,5 p 119 |
|
Ex 3 p 119 |
WB p. 86 ex 1,2,3 |
|||||||||||
116 |
|
|
|
Граматика - Past simple. Заперечні речення. |
Ex 1 p 119 |
Ex 2 p 119 |
|
Ex 2,3 p 119 |
WB p. 87 ex 1,2,3 (writing) |
|||||||||||
117 |
|
|
|
Співпраця. Розвиток навичок читання. |
Ex 1-5 p 120 |
Ex 7,8 p 121 |
|
Ex 6 p 121 Ex 10 p 121 |
WB p. 87 ex 1,2,3 (writing) |
|||||||||||
118 |
|
|
|
Систематизація та узагальнення знань та навичок Підсумковий урок з теми |
Ex 1 p 123 (reading) |
Ex 1 p 123 (listening) |
Ex 1 p 123 (speaking) |
Ex 1 p 123 (writing) |
|
|||||||||||
119 |
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
Повторити лексику ы граматику |
|||||||||||
120 |
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Повторити правила читання |
|||||||||||
121 |
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
Повторити теми |
|||||||||||
122 |
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|||||||||||
123 |
|
|
|
Підсумковий урок за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|||||||||||