Календарне планування. 5 клас. A Full Blast Plus. І семестр (3 години)

Про матеріал

Календарне планування з англійської мови до підручника A Full Blast Plus на І семестр, 3 години на тиждень (з посиланнями)

Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Підручник Full Blast Plus for Ukraine 5 клас НУШ

Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)

https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/Navchalni.prohramy/2021/14.07/Model.navch.prohr.5-9.klas.NUSH-poetap.z.2022/Inozemni.movy.5-9-kl/Inoz.mov.5-9-kl.Redko.ta.in.14.07.pdf

 

Скоригована дата

Тема

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

 

Дом

завд

 

Дата

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Прим

1

 

 

Привіт, школо!

Давайте знайомитися! Як твоє імя?

 

Hello Привіт

SB, pp. 4-5

■ бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Парна робота: надання відповідей на запитання

Numbers (1-100)

 

The verb ‘to be’(affirmative)

Ставить та відповідає на запитання про себе

WB pp. 4-5,

ex. A, B, C

https://publishing.linguist.ua/publishing_book/full-blast-plus-for-ukraine/

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Numbers/Numbers_11-20_ab464195mb

2

 

 

Знайомство. Школа.

Розвиток усного мовлення.

SB, p. 6

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Опис малюнку в усній формі

School objects: door, chair, computer, teacher, desk, window, bin, sharpener, rubber, pen, school bag, umbrella, pencil case, book

What’s this? What’s that?

 

Ставить і відповідає на прості запитання

 

WB p. 5, ex. D, E

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/This_that/This_that_pz2319782ly

 

3

 

 

Англомовний світ. Моя родина.

SB, p. 7

■ запитує та надає відповіді на прості запитання

■ бере участь у коротких простих діалогах про членів родини

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Family: mother/mum, father/dad, grandmother, grandfather, sister, brother, woman/girl, man/boy

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Надає інформацію про себе та своє оточення

WB p. 6, ex. F, G

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Countries_and_nationalities/Countries,_nationalities_and_flags_en1361177er

 

4

 

 

Спілкування у класі. Кольори. SB, p. 8

■ бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Classroom language, Colours

Imperative affirmative/

negative

Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії

WB p. 7 H,I

https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/colours/colours-write-1

 

5

 

 

Module 1

 Who are you? Where are you from? Хто ти?  Звідки ти? SB, p. 9-10

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching)

Робота в групі: дискусія

Countries and nationalities: Brazil/ Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Ukraine/ Ukrainian,

Poland/Polish

Where are you from?

– I’m from…

Надає інформацію про себе та своє оточення

WB p. 8, ex. A, B, C

 

https://www.youtube.com/watch?v=AA5hOCxlRaI&ab_channel=EnglishSingsing

https://www.youtube.com/watch?v=ZQAkfULDu8o&ab_channel=LearnEnglishwithKevin%21

 

6

 

 

Робота в парах.

Ознайомлення зі звуками /s/, / ʃ  /, / tʃ/.

SB, p. 11

■ бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання)

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, / ʃ  /, / tʃ/.

Possessive adjectives (my, your, our)

Розповідає про себе основну інформацію, читає та розпізнає звуки /s/, / ʃ  /, / tʃ/.

WB p. 9, ex. D, E, F

https://test-english.com/grammar-points/a1/present-simple-forms-of-to-be/

 

7

 

 

Професіі

Хто ти?

Ознайомлююче читання тексту. Виконання лексико-граматичних вправ.. SB, p. 12

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

 

Читати текст та виконувати завдання (answer the questions)

 

Professions: actor/actress, shop assistant,secretary,  doctor, nurse, delivery person, chef, bus driver, police

officer, waiter/waitress, taxi driver

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією

WB p. 10,

ex. A, B

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Jobs_and_occupations/Professions_td1733755fb

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Jobs_and_occupations/Job_descriptions_sy112608ui

 

8

 

 

Він вчитель

Дієслово to be(negative/questions)

Складання речень за зразком. SB, p. 13

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання граматичного завдання (multiple choice act.)

Написання розповіді про родину

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘to be’ (negative/questions)

Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією

WB p. 11, ex. C, D, E

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Jobs_and_workplaces/Family_and_jobs_ln2455714vo

 

9

 

 

День та ніч.

Дні тижня Читання речень та виконання завдання (filling in the gaps) SB, p. 14

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання завдання (filling in the gaps)

 

Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

 

Називає дні тижня та називає час

WB p. 12,

ex. A, B

 

https://www.youtube.com/watch?v=ub62GCUMZZo&ab_channel=StefaniaRigo)

 

10

 

 

У середу у мене урок англійської

Робота в парах. Діалог. SB, p. 15

■ бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та інсценування діалогу

Робота в парах:

guessing game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього

заняття

Продукує прості речення про своє дозвілля

WB p. 12,

ex. C

 

https://wordwall.net/resource/27410187/2-what-time-is-it

 

11

 

 

Музичні інструменти Опрацювання граматичного мат-лу. Теперішній простий час

SB, p. 16

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (matching)

 

Musical instruments: keyboard, violin, piano, guitar, drums

Present Simple (affirmative)

Називає музичні інструменти

WB p. 13,

ex. A, B

 

https://wordwall.net/resource/25658486/days-of-the-week

 

12

 

 

Знайомтеся з групою

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

SB, p. 17

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групі: проведення групового дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

What…? Who…?

Ставить та дає відповіді на запитання. Розповідає про улюбленого співака та музичну групу.

WB p. 13,

ex. C

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/Music/Musical_instruments/Musical_instruments_Grade_1_xn604167rn

https://www.liveworksheets.com/yz1049182xh

 

13

 

 

Хто ти? Я –учень Шкільні предмети

SB, p. 18

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групах: проведення дослідження

School subjects: geography, maths, history, English, PE, art, music, science

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Називає шкільні предмети, ставить запитання та дає відповіді.

WB p. 14, ex. A, B, C

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/To_be_good_at/Be_good_at_dh2380057az

 

14

 

 

Мій улюблений урок.

Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці) SB, p. 19

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці)

Робота в парах: надання відповідей на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using Capital Letters, Punctuation

Продукує короткі речення про себе та свої уподобання.

WB p. 15,

ex. D, E

 

https://wordwall.net/resource/11864744/warm-up

 

15

 

 

Round-up

Хто ти?

Підсумки

SB, p. 20

 

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Читання речень та виконання граматичного завдання

Написання та доповнення речень

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом себе, розповідає основну інформацію про себе та свої уподобання.

WB pp. 16- 17, ex. A, B, C, D, E, F, G

 

16

 

 

Test 1

Діагностувальна робота 1

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

 

17

 

 

Culture Page p. 113

Київ. Визначні місця

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України.

 

 

 

 

Розповідає про визначні місця Києва

Проєктна робота

https://www.youtube.com/watch?v=LWE11x0AUP4&list=RDCMUCFHrVMj3FKmJHoiOZs6N5Ig&start_radio=1&t=271s&ab_channel=%D0%A0%D0%B5%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%90%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97

 

18

 

 

CLIL page Maths

Розвиток комунікативних навичок

p. 115

p. 115

 

■ розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект

Інформаційно-цифрова:

■ уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

 

 

 

 

 

Проєктна робота Do a class survey!

 

19

 

 

Module 2

Все про мене. Мої речі

Інсценування діалогу

SB, p. 21-22

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Інформаційно-цифрова:

■ уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів

Читання діалогу- коміксу та виконання завдання

Інсценування діалогу

Mobile phone, CD, camera, sunglasses, skateboard, game console, MP3 player, rollerblades, cap, bike

Have got / has got

Ставить і відповідає на  запитання з метою ідентифікації власника

WB p. 18, ex. A, B, C

https://en.islcollective.com/video-lessons/have-got-has-got

 

20

 

 

Все про мене. Мої речі

Робота в групі.

SB, p. 23

■ бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в групі:

memory game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

Ставить і відповідає на запитання з метою ідентифікації власника.

Розуміє  короткі аудіозаписи з паузами

WB p. 19,

ex. D, E

 

https://wordwall.net/resource/488516/have-got-has-got

https://wordwall.net/ru/resource/30551012/grammar/have-got-has-got-

 

21

 

 

Мій одяг. memory game

Діалогічне мовлення

SB, p. 24

 

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Надання відповідей на запитання

Clothes: hoody, jeans, trainers, T- shirt, jacket, trousers, jumper, skirt, leggings, shoes, scarf, belt

Plural Forms (introduction)

Називає предмети одягу, розповідає про свій улюблений одяг.

WB p. 20,

ex. A, B

 

https://www.youtube.com/watch?v=J3EAMmbpsMA&t=6s&ab_channel=%D0%A0%D0%B5%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%90%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97

 

22

 

 

Все про мене.  Мій одяг

Одяг у різні пори року.

SB, p. 25

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Написання тексту щодо власного одягу

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття.

Ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/.

These/those, plural forms

 

Вживає множину іменників, розпізнає звуки /s/, /z/, /iz/.

WB p. 21, ex. C, D, E

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_language/Demonstrative_pronouns/This_-_That_-_These_-_Those_px1261381bc

 

23

 

 

Все про мене. Мій домашній улюбленець

Присвійний відмінок

SB, p. 26

 

■ бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогу та виконання завдання (matching)

Інсценування діалогу

Parts of the body: face, teeth, arm, hand, head, foot, mouth, eye, wing, tail, nose, ear, body

Possessive Case (introduction)

Називає частини тіла, ставить та відповідає на запитання про домашнього улюбленця.

WB p. 22,

ex. A, B

 

24

 

 

Частини тіла.

Possessive Case

SB, p. 27

■ бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогу та виконання завдання (matching)

Робота в парах, гра ‘Guessing Game’

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Possessive Case – Whose…?

Використовує присвійний відмінок, продукує прості речення про домашнього улюбленця.

WB p. 23, ex. C, D, E

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Animal_body_parts/Animals_body_parts_ps2463852ye

 

25

 

 

Я можу.

Дієслово  ‘can’

Розвиток навичок читання

SB, p. 28

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання текстів та виконання завдання (answering the questions)

 

Actions: to dance, to sing, to swim, to use a computer, to play a musical instrument, to draw well, to speak French, to ride a horse, to ride a bike, to skateboard, to cook, to take pictures

The verb ‘can’

Розповідає про свої уподобання, що вміє робити

WB p. 24,

ex. A, B

 

https://wordwall.net/ru/resource/11438557/english/quiz-can-cant

https://wordwall.net/ru/resource/11438794/english/can-cant-dialogues

 

 

26

 

 

Все про мене. Ти –зірка

The verb ‘can’

SB, p. 29

 

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в групах: проведення

дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘can’

Продукує прості речення про свої уподобання, що вміє та що не вміє робити.

WB p. 24,

ex. C

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Can_or_can't/6%C2%BA_UD_1_-_At_the_Club_Ficha_3_gj2175166ic

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Can_or_can't/Can_Can't_capacities_fo198531ts

 

27

 

 

 

Все про мене. Зовнішність. Мій найкращий друг

Діалог.

SB, p. 30

■ бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах:

guessing game

Chubby boy, fair hair, long hair, a young man, a tall boy, short hair, a slim boy, dark hair, an old man

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

Продукує прості речення з метою опису зовнішності

WB p. 25,

ex. A, B

 

https://wordwall.net/resource/37977216/english/describing-appearance

https://wordwall.net/resource/34112127/adjectives-appearance

 

https://wordwall.net/resource/20403736/match-up-appearance

https://wordwall.net/resource/17876497/physical-appearance

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Appearance/What_does_she_look_like_xa2869758xx

 

 

28

 

 

Все про мене. Мій найкращий друг

Розвиток граматичних навичок Conjunctions: ‘and’ and ‘but’

SB, p. 31

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: надання відповідей на питання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Conjunctions: ‘and’ and ‘but’

Вживає сполучники “and”, “but”. Продукує прості речення про найкращого друга.

WB p. 25,

ex. C

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Appearance/Appearance_up3256202as

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Appearance/GTTP_2b_co1355865ot

 

29

 

 

Round-up Все про мене. Підсумки SB, p. 32

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Читання речень та виконання граматичного завдання

Доповнення речень у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом зовнішності, розповідає про себе та своє оточення.

WB p. 26, ex. A, B, C, D

 

30

 

 

 All about me Culture Page

Груповий спів пісні

SB, pp. 33-34

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання текстів та виконання завдання (answer the questions)

Груповий спів пісні

Music: hip-hop, rapper, bagpipes, balalaika, didgeridoo, samba etc.

 

 

WB p. 27, ex. E, F, G

 

31

 

 

Test 2

Діагностувальна робота 2

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

 

32

 

 

Module 3

 Це моє життя. День за днем

Present Simple (affirmative)

SB, p. 36

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Читання тексту ‘Tammy Turner: a young Picasso’ та виконання завдання

(true/false)

 

Daily routines: to get dressed, to go to school, to have breakfast, to get up, to have a shower, to do homework, to brush teeth, to go to

bed

Present Simple (affirmative)

Розповідає про щоденні справи.

WB p. 28,

ex. A, B

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Present_Simple/Present_simple_affirmative_xx1359709mn

 

33

 

 

Щоденні рутини

Прийменники часу. SB, p. 37

■ бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/.

Prepositions of time

Продукує прості речення про свої щоденні справи та щоденні справи друга. Читає та розпізнає звуки:

 s-/s/,

s-/z/,

es-/iz/

WB p. 29, ex. C, D, E

 

https://wordwall.net/ru/resource/1897098/spotlight-3-module-8-16a

https://wordwall.net/ru/resource/3112625/daily-routines

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Prepositions_of_time/Prepositions_in,_on,_at_sa210948nj

 

 

34

 

 

Це моє життя.

Ти полюбляєш спорт?

Present Simple (negative) SB, p. 38

■ бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогу та виконання завдання (multiple choice act.)

Інсценування діалогу

To play table tennis, to do athletics, to do gymnastics, to play football, to go swimming, to play tennis etc

Present Simple (negative)

Називає види спорту, розповідає про свої уподобання.

WB p. 30, ex. A, B, C

 

https://wordwall.net/ru/resource/26879034/go-getter-2/collocations-with-do-play-go-part-2

 

35

 

 

Спорт у моєму житті

Розвиток граматичних навичок

Present Simple (questions)

SB, p. 39  3b

■ бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple (questions)

Ставить та відповідає на запитання використовуючи теперішній час Present Simple.

WB p. 31,

ex. D, E

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Collocations/Play-Do-Go_%5E_Sports_hl1362998rc

 

36

 

 

 

 

 

 

 

 

Це моє життя. Поза школою

Монологічне мовлення

 

SB, p. 40 3c

 

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: проведення опитування

Free-time activities: to talk on the phone, to surf the Net, to hang out

with friends, to read magazines, to go shopping etc.

Повторення граматичного

матеріалу з попередніх занять

Розповідає про своє хоббі та вільний час.

WB p. 32,

ex. A, B

 

 

37

 

 

Це моє життя. Поза школою

Present Simple with Wh-questions

SB, p. 41 3c

■ бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: проведення опитування

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple with Wh-questions

Продукує прості речення про свій вільний час.

WB p. 32,

ex. C, D

 

https://www.youtube.com/watch?v=d_W1Nz5s38Q&ab_channel=%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D0%B0%D0%B4%D1%83%D0%BC%D0%BA%D0%B0-%D1%84%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D0%B0%D0%B7%D0%B3%D0%B0%D0%B4%D0%BA%D0%B0%21%28Fajnazgadka%29

 

38

 

 

Це моє життя. Дома. Домащні справи.

 

SB, p. 42 3d

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту

‘Housework Crazy’

Відповідати на запитання в усній формі

Household chores: to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing-up etc

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про хатні обов’язки.

WB p. 33,

ex. A, B

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Household_chores/Household_chores_-_listen_and_drag_rb19546ld

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Household_chores/Household_chores_gh160850ap

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Household_chores/Household_chores_nd18756ea

 

39

 

 

Хатні обовязки

 

Розвиток навичок аудіювання.

SB, p. 43 3d

■ бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в парах: запитувати та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Adverbs of frequency ( always, usually, often, sometimes, never).

Вживає прислівники частоти always, usually, often, sometimes, never, продукує прості речення про свої хатні обов’язки з використанням прислівників частоти.

WB p. 34

ex. C, D

 

 

40

 

 

Це моє життя. Мій улюблений день. Хобі.

SB, p. 44 3e

■ бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Надання відповідей на запитання в усній формі

Hobbies: jewellery, model planes, ballet, arts and crafts, rollerblading, stamps, coins, comics

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, розповіає про улюблене хоббі.

WB p. 35,

ex. A, B

 

 

41

 

 

Це моє життя. Мій улюблений день

Word order

SB, p. 45 3e

 

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the table)

Опис свого дня у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Word order

Розуміє та вживає питальні слова When? What? Who?, продукує прості речення про улюблений день тижня.

WB p. 35

ex. C

 

 

42

 

 

Round-up

Це моє життя. Підсумки

SB, p. 46

 

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Читання речень та виконання граматичного

завдання

Доповнення речень у письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

Розповідає про вільний час, своє хоббі, улюблений вид спорту та щоденні справи, вживає теперішній час Present Simple, прийменники часу.

WB p. 36- 37, ex. A, B,

C, D, E, F, G

 

43

 

 

Test 3

Діагностувальна робота 3

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

 

44

 

 

Мої уподобання.

Контроль  читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

45

 

 

Хобі моєі родини. Контроль  аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46

 

 

День за днем.

Контроль  письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47

 

 

Моі обовязки.

Контроль

говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

48

 

 

Підведення підсумків за І семестр