Календарне планування з англійської мови до підручника A Full Blast Plus на І семестр, 3 години на тиждень (з посиланнями)
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Підручник Full Blast Plus for Ukraine 5 клас НУШ
Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
№ |
|
Скоригована дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Дом завд |
|
||||
Дата
|
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
Прим |
|||||||||
1 |
|
|
Давайте знайомитися! Як твоє імя?
Hello Привіт SB, pp. 4-5 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання
|
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Парна робота: надання відповідей на запитання |
Numbers (1-100)
|
The verb ‘to be’(affirmative) |
Ставить та відповідає на запитання про себе |
WB pp. 4-5, ex. A, B, C |
https://publishing.linguist.ua/publishing_book/full-blast-plus-for-ukraine/ |
||
2 |
|
|
Розвиток усного мовлення. SB, p. 6 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Опис малюнку в усній формі |
School objects: door, chair, computer, teacher, desk, window, bin, sharpener, rubber, pen, school bag, umbrella, pencil case, book |
|
Ставить і відповідає на прості запитання |
WB p. 5, ex. D, E
|
|
||
3 |
|
|
SB, p. 7 |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання ■ бере участь у коротких простих діалогах про членів родини |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Family: mother/mum, father/dad, grandmother, grandfather, sister, brother, woman/girl, man/boy |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
WB p. 6, ex. F, G
|
|
||
4 |
|
|
Спілкування у класі. Кольори. SB, p. 8 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Classroom language, Colours |
Imperative affirmative/ negative |
Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії |
WB p. 7 H,I |
https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/colours/colours-write-1
|
||
5 |
|
|
Module 1 Who are you? Where are you from? Хто ти? Звідки ти? SB, p. 9-10 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching) |
Робота в групі: дискусія |
Countries and nationalities: Brazil/ Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Ukraine/ Ukrainian, Poland/Polish |
Where are you from? – I’m from… |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
WB p. 8, ex. A, B, C
|
https://www.youtube.com/watch?v=AA5hOCxlRaI&ab_channel=EnglishSingsing https://www.youtube.com/watch?v=ZQAkfULDu8o&ab_channel=LearnEnglishwithKevin%21
|
||
6 |
|
|
Робота в парах. Ознайомлення зі звуками /s/, / ʃ /, / tʃ/. SB, p. 11 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання) |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, / ʃ /, / tʃ/. |
Possessive adjectives (my, your, our) |
Розповідає про себе основну інформацію, читає та розпізнає звуки /s/, / ʃ /, / tʃ/. |
WB p. 9, ex. D, E, F |
https://test-english.com/grammar-points/a1/present-simple-forms-of-to-be/
|
||
7 |
|
|
Професіі Хто ти? Ознайомлююче читання тексту. Виконання лексико-граматичних вправ.. SB, p. 12 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
|
Читати текст та виконувати завдання (answer the questions) |
|
Professions: actor/actress, shop assistant,secretary, doctor, nurse, delivery person, chef, bus driver, police officer, waiter/waitress, taxi driver |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
WB p. 10, ex. A, B
|
|
||
8 |
|
|
Він вчитель Дієслово to be(negative/questions) Складання речень за зразком. SB, p. 13 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання граматичного завдання (multiple choice act.) |
Написання розповіді про родину |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The verb ‘to be’ (negative/questions) |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
WB p. 11, ex. C, D, E |
|
||
9 |
|
|
День та ніч. Дні тижня Читання речень та виконання завдання (filling in the gaps) SB, p. 14 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання завдання (filling in the gaps) |
|
Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
|
Називає дні тижня та називає час |
WB p. 12, ex. A, B
|
https://www.youtube.com/watch?v=ub62GCUMZZo&ab_channel=StefaniaRigo)
|
||
10 |
|
|
У середу у мене урок англійської Робота в парах. Діалог. SB, p. 15 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та інсценування діалогу |
Робота в парах: guessing game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення про своє дозвілля |
WB p. 12, ex. C
|
https://wordwall.net/resource/27410187/2-what-time-is-it
|
||
11 |
|
|
Музичні інструменти Опрацювання граматичного мат-лу. Теперішній простий час SB, p. 16 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
|
Musical instruments: keyboard, violin, piano, guitar, drums |
Present Simple (affirmative) |
Називає музичні інструменти |
WB p. 13, ex. A, B
|
https://wordwall.net/resource/25658486/days-of-the-week
|
||
12 |
|
|
Знайомтеся з групою Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання SB, p. 17 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групі: проведення групового дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
What…? Who…? |
Ставить та дає відповіді на запитання. Розповідає про улюбленого співака та музичну групу. |
WB p. 13, ex. C
|
https://www.liveworksheets.com/yz1049182xh
|
||
13 |
|
|
Хто ти? Я –учень Шкільні предмети SB, p. 18 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групах: проведення дослідження |
School subjects: geography, maths, history, English, PE, art, music, science |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Називає шкільні предмети, ставить запитання та дає відповіді. |
WB p. 14, ex. A, B, C
|
|
||
14 |
|
|
Мій улюблений урок. Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці) SB, p. 19 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці) |
Робота в парах: надання відповідей на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using Capital Letters, Punctuation |
Продукує короткі речення про себе та свої уподобання. |
WB p. 15, ex. D, E
|
https://wordwall.net/resource/11864744/warm-up
|
||
15 |
|
|
Round-up Хто ти? Підсумки SB, p. 20
|
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Написання та доповнення речень |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом себе, розповідає основну інформацію про себе та свої уподобання. |
WB pp. 16- 17, ex. A, B, C, D, E, F, G |
|
||
16 |
|
|
Test 1 Діагностувальна робота 1 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
|
||
17 |
|
|
Culture Page p. 113 Київ. Визначні місця |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України. |
|
|
|
|
Розповідає про визначні місця Києва |
Проєктна робота |
|
||
18 |
|
|
CLIL page Maths Розвиток комунікативних навичок p. 115 |
p. 115 |
■ розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект Інформаційно-цифрова: ■ уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
|
|
|
|
Проєктна робота Do a class survey! |
|
||
19 |
|
|
Module 2 Все про мене. Мої речі Інсценування діалогу SB, p. 21-22 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів |
Читання діалогу- коміксу та виконання завдання |
Інсценування діалогу |
Mobile phone, CD, camera, sunglasses, skateboard, game console, MP3 player, rollerblades, cap, bike |
Have got / has got |
Ставить і відповідає на запитання з метою ідентифікації власника |
WB p. 18, ex. A, B, C |
https://en.islcollective.com/video-lessons/have-got-has-got
|
||
20 |
|
|
Все про мене. Мої речі Робота в групі. SB, p. 23 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в групі: memory game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить і відповідає на запитання з метою ідентифікації власника. Розуміє короткі аудіозаписи з паузами |
WB p. 19, ex. D, E
|
https://wordwall.net/resource/488516/have-got-has-got https://wordwall.net/ru/resource/30551012/grammar/have-got-has-got-
|
||
21 |
|
|
Мій одяг. memory game Діалогічне мовлення SB, p. 24
|
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Надання відповідей на запитання |
Clothes: hoody, jeans, trainers, T- shirt, jacket, trousers, jumper, skirt, leggings, shoes, scarf, belt |
Plural Forms (introduction) |
Називає предмети одягу, розповідає про свій улюблений одяг. |
WB p. 20, ex. A, B
|
|
||
22 |
|
|
Все про мене. Мій одяг Одяг у різні пори року. SB, p. 25 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Написання тексту щодо власного одягу |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття. Ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/. |
These/those, plural forms
|
Вживає множину іменників, розпізнає звуки /s/, /z/, /iz/. |
WB p. 21, ex. C, D, E
|
|
||
23 |
|
|
Все про мене. Мій домашній улюбленець Присвійний відмінок SB, p. 26
|
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (matching) |
Інсценування діалогу |
Parts of the body: face, teeth, arm, hand, head, foot, mouth, eye, wing, tail, nose, ear, body |
Possessive Case (introduction) |
Називає частини тіла, ставить та відповідає на запитання про домашнього улюбленця. |
WB p. 22, ex. A, B |
|
||
24 |
|
|
Частини тіла. Possessive Case SB, p. 27 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (matching) |
Робота в парах, гра ‘Guessing Game’ |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Possessive Case – Whose…? |
Використовує присвійний відмінок, продукує прості речення про домашнього улюбленця. |
WB p. 23, ex. C, D, E
|
|
||
25 |
|
|
Я можу. Дієслово ‘can’ Розвиток навичок читання SB, p. 28 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання текстів та виконання завдання (answering the questions) |
|
Actions: to dance, to sing, to swim, to use a computer, to play a musical instrument, to draw well, to speak French, to ride a horse, to ride a bike, to skateboard, to cook, to take pictures |
The verb ‘can’ |
Розповідає про свої уподобання, що вміє робити |
WB p. 24, ex. A, B
|
https://wordwall.net/ru/resource/11438557/english/quiz-can-cant https://wordwall.net/ru/resource/11438794/english/can-cant-dialogues
|
||
26 |
|
|
Все про мене. Ти –зірка The verb ‘can’ SB, p. 29
|
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в групах: проведення дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The verb ‘can’ |
Продукує прості речення про свої уподобання, що вміє та що не вміє робити. |
WB p. 24, ex. C
|
|
||
27 |
|
|
Все про мене. Зовнішність. Мій найкращий друг Діалог. SB, p. 30 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: guessing game |
Chubby boy, fair hair, long hair, a young man, a tall boy, short hair, a slim boy, dark hair, an old man |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з метою опису зовнішності |
WB p. 25, ex. A, B
|
https://wordwall.net/resource/37977216/english/describing-appearance https://wordwall.net/resource/34112127/adjectives-appearance
https://wordwall.net/resource/20403736/match-up-appearance https://wordwall.net/resource/17876497/physical-appearance
|
||
28 |
|
|
Все про мене. Мій найкращий друг Розвиток граматичних навичок Conjunctions: ‘and’ and ‘but’ SB, p. 31 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: надання відповідей на питання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Conjunctions: ‘and’ and ‘but’ |
Вживає сполучники “and”, “but”. Продукує прості речення про найкращого друга. |
WB p. 25, ex. C
|
|
||
29 |
|
|
Round-up Все про мене. Підсумки SB, p. 32 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом зовнішності, розповідає про себе та своє оточення. |
WB p. 26, ex. A, B, C, D |
|
||
30 |
|
|
All about me Culture Page Груповий спів пісні SB, pp. 33-34 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання текстів та виконання завдання (answer the questions) |
Груповий спів пісні |
Music: hip-hop, rapper, bagpipes, balalaika, didgeridoo, samba etc. |
|
|
WB p. 27, ex. E, F, G |
|
||
31 |
|
|
Test 2 Діагностувальна робота 2 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
|
||
32 |
|
|
Module 3 Це моє життя. День за днем Present Simple (affirmative) SB, p. 36 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання тексту ‘Tammy Turner: a young Picasso’ та виконання завдання (true/false) |
|
Daily routines: to get dressed, to go to school, to have breakfast, to get up, to have a shower, to do homework, to brush teeth, to go to bed |
Present Simple (affirmative) |
Розповідає про щоденні справи. |
WB p. 28, ex. A, B
|
|
||
33 |
|
|
Щоденні рутини Прийменники часу. SB, p. 37 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/. |
Prepositions of time |
Продукує прості речення про свої щоденні справи та щоденні справи друга. Читає та розпізнає звуки: s-/s/, s-/z/, es-/iz/ |
WB p. 29, ex. C, D, E
|
https://wordwall.net/ru/resource/1897098/spotlight-3-module-8-16a https://wordwall.net/ru/resource/3112625/daily-routines
|
||
34 |
|
|
Це моє життя. Ти полюбляєш спорт? Present Simple (negative) SB, p. 38 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (multiple choice act.) |
Інсценування діалогу |
To play table tennis, to do athletics, to do gymnastics, to play football, to go swimming, to play tennis etc |
Present Simple (negative) |
Називає види спорту, розповідає про свої уподобання. |
WB p. 30, ex. A, B, C
|
https://wordwall.net/ru/resource/26879034/go-getter-2/collocations-with-do-play-go-part-2
|
||
35 |
|
|
Спорт у моєму житті Розвиток граматичних навичок Present Simple (questions) SB, p. 39 3b |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple (questions) |
Ставить та відповідає на запитання використовуючи теперішній час Present Simple. |
WB p. 31, ex. D, E
|
|
||
36
|
|
|
Це моє життя. Поза школою Монологічне мовлення
SB, p. 40 3c
|
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: проведення опитування |
Free-time activities: to talk on the phone, to surf the Net, to hang out with friends, to read magazines, to go shopping etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про своє хоббі та вільний час. |
WB p. 32, ex. A, B
|
|
||
37 |
|
|
Це моє життя. Поза школою Present Simple with Wh-questions SB, p. 41 3c |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: проведення опитування |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple with Wh-questions |
Продукує прості речення про свій вільний час. |
WB p. 32, ex. C, D
|
|
||
38 |
|
|
Це моє життя. Дома. Домащні справи.
SB, p. 42 3d |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту ‘Housework Crazy’ |
Відповідати на запитання в усній формі |
Household chores: to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing-up etc |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про хатні обов’язки. |
WB p. 33, ex. A, B
|
|
||
39 |
|
|
Хатні обовязки
Розвиток навичок аудіювання. SB, p. 43 3d |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в парах: запитувати та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Adverbs of frequency ( always, usually, often, sometimes, never). |
Вживає прислівники частоти always, usually, often, sometimes, never, продукує прості речення про свої хатні обов’язки з використанням прислівників частоти. |
WB p. 34 ex. C, D
|
|
||
40 |
|
|
Це моє життя. Мій улюблений день. Хобі. SB, p. 44 3e |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Надання відповідей на запитання в усній формі |
Hobbies: jewellery, model planes, ballet, arts and crafts, rollerblading, stamps, coins, comics |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, розповіає про улюблене хоббі. |
WB p. 35, ex. A, B
|
|
||
41 |
|
|
Це моє життя. Мій улюблений день Word order SB, p. 45 3e
|
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the table) |
Опис свого дня у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Word order |
Розуміє та вживає питальні слова When? What? Who?, продукує прості речення про улюблений день тижня. |
WB p. 35 ex. C
|
|
||
42 |
|
|
Round-up Це моє життя. Підсумки SB, p. 46
|
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про вільний час, своє хоббі, улюблений вид спорту та щоденні справи, вживає теперішній час Present Simple, прийменники часу. |
WB p. 36- 37, ex. A, B, C, D, E, F, G |
|
||
43 |
|
|
Test 3 Діагностувальна робота 3 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
|
||
44 |
|
|
Мої уподобання. Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
45 |
|
|
Хобі моєі родини. Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
46 |
|
|
День за днем. Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
47 |
|
|
Моі обовязки. Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
48 |
|
|
Підведення підсумків за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||