Календарно-тематичне планування 5 клас з англійської мови до підручника Алли Несвіт 20-21 н.р.
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Змістові лінії |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
5 клас А. Несвіт I семестр Тема: My Family and Friends |
||||||||||
1 |
|
Моя родина. Родинне дерево.Введення нових ЛО. |
Громадянська відповідальність: націлює на уміння розповідати про розподіл обов’язків у родині
Громадянська відповідальність: націлює на уміння наводити приклади взаємодопомоги членам родини
Громадянська відповідальність: націлює на розуміння потреби працювати разом, на уміння наводити приклади взаємодопомоги |
|
Family members Впр.1, ст.4 |
Впр.3,4, ст.5 |
Впр.3, ст.5 |
Впр1,2,5, ст.4-5 |
Впр.2, ст.4 |
Впр.6, ст.5 написати розповідь про свою родину |
2 |
|
Моя родина. Активізація ЛО. |
Degrees of Comparison of Adjectives, |
Family members |
Впр.3, ст.7 |
Впр1, ст.6 |
Впр.2, ст.6, впр.6, ст.8 |
Впр7, ст.9 впр4, ст.8 |
Впр.5, ст.8 |
|
3 |
|
Мої друзі. Розвиток умінь письма. |
|
|
Впр.3, ст.9 |
Впр.1, ст.9 |
Впр.2, ст.9, впр.4, 5, ст.10 |
|
Впр6, ст.10 написати розповідь про друга |
|
4 |
|
Риси характеру друзів |
|
Hard-working, attentive, lively, honest, cheerful, clever |
Впр.3, ст.11 |
Впр.1, ст.10 |
Впр.2, ст.11, впр.4,5,6, ст.12 |
|
Впр.7, ст.12 |
|
5 |
|
Друзі в нашому житті |
|
|
Впр.3, ст.13 |
Впр.3, ст.13 |
Впр.1,2, ст.12-13, впр.5, ст.14 |
Впр.4, ст.14 |
Впр.6, ст.14 |
|
6 |
|
Професії моїх батьків |
The Present Simple Tense, the Present Continuous Tense впр.5, ст.17 |
teacher, doctor, manager, firefighter, farmer, hairdresser, engineer, shop-assistant |
Впр.2, ст.15, впр.3,4, ст.16 |
Впр.1, ст.15 впр.3, ст.16 |
Впр.6, ст.17 |
|
Впр.7, ст.18 |
|
7 |
|
Професії моїх батьків. Робота над проектом «Моя родина» |
Past Simple Tense
|
Web designer, driver, worker, veterinarian, lawyer, fashion designer |
Впр.2, ст.18-19 |
Впр.1, ст.18 |
Впр.3, ст.19 впр.4, ст.20 |
Складання плану проекта |
Впр.5,ст.20 Опрацювати ст.26-27 |
|
8 |
|
Мої дідусі
|
|
Family members |
Впр2, ст.21 |
Впр.4, ст.22 |
Впр.1, ст.20 Впр.3, ст.21 Впр.4,5, ст.22 |
Впр.3, ст.21 |
Впр.6, ст.22 розповідь про своїх дідусів та бабусь |
|
9 |
|
Розвиток граматичних навичок. Робота над проектом «Моя родина» |
The Present Simple Tense, the Present Continuous Tense, the Past Simple Tense |
|
Впр.1, ст.23, впр.4, ст.23-24 |
|
Впр.1, ст.23 |
Впр.2,3, ст.23 |
Впр.5, ст.24 Підготувати проект ст.26-27 |
|
10 |
|
Вдосконалення умінь читання.Захист проектів |
|
|
Впр.2, ст.24-25
|
Впр.2, ст.24-25 (“Little Sister”) |
Впр.1, ст.24, впр.3,4,5, ст.25 Захист проектів |
|
Впр.6, ст.25
|
|
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Змістові лінії |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
11 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі: My Family and Friends |
||||||||
Тема: The Clothes We Wear |
||||||||||
12 |
|
Мій улюблений одяг |
Здоров’я і безпека: націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди
Підприємливість та фінансова грамотність: націлює на уміння співвідносити власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
|
Слова з теми: «Clothes» Впр.1, ст.28 |
Впр.3, ст.29 |
Впр.3, ст.29 |
Впр.2, ст.28, впр.4, ст.29, впр.5, ст.30 |
|
Впр.6, ст.30 написати розповідь про улюблений одяг |
13 |
|
Одяг у різні пори року |
|
Слова з теми: «Clothes»
|
Впр.2, ст.30-31 |
|
Впр.1, ст.30, Впр3,4, ст.31 |
Впр.2, ст.30-31 |
Впр.5, ст.31-32 написати речення за зразком |
|
14 |
|
Шкільна форма |
|
Слова з теми: «Clothes» Впр.1, ст.32 |
Впр.3, ст.33 |
Впр.3, ст.33 |
Впр.1, ст.32, Впр4,5, ст.34 |
Впр.2, ст.33 |
Впр.6, ст.34 |
|
15 |
|
Улюблений одяг |
Зворот to Be Going to Do Smth |
Слова з теми: «Clothes»
|
Впр.1, ст.35 |
Впр.2, ст.35 |
Впр.1, ст.35, Впр.3,4, ст.36-37 |
Впр.,4, ст.36-37 |
Впр.5, ст.37 доповнити речення |
|
16 |
|
Повсякденний одяг |
|
Слова з теми: «Clothes»
|
Впр.3, ст.38 |
Впр.2, 3, ст.38 |
Впр.1, ст..37, Впр.4, ст.38 |
Впр5 (1), ст.39 |
Впр5 (2), ст.39 заповнити пропуски в тексті |
|
17 |
|
Одяг |
|
Слова з теми: «Clothes» |
Впр.1, ст.39 |
Впр.1, ст.39 Впр.3, ст.20 |
Впр.2,4, ст.40-41 |
|
Впр.5, ст.41 |
|
18 |
|
Улюблений одяг Робота над проектом «Мода майбутнього» |
|
Слова з теми: «Clothes»
|
Впр.А, ст..50 |
Впр.1, ст.41 |
Впр.2, ст.41 Впр.3, ст.42 |
Впр.4, 5, ст.42 |
Впр.6, ст.42-43 Робота над проектом ст.50-51 |
|
19 |
|
Улюблений одяг |
|
Слова з теми: «Clothes»
|
|
Впр.2,3, ст.43-44 |
Впр.1b, ст.43 Впр.3, ст.44 Впр.6, ст.45 |
Впр.1а, ст.43 |
Впр.7, ст.45 написати запитання до речень |
|
20 |
|
«Магічна сукня» Розвиток умінь читання. |
|
Vocabulary Revision Game впр.4, ст.46 |
Впр.1, ст.45 |
Впр.1, ст.45 |
Впр.2, ст.46 |
Впр.3, ст.46 |
Впр.5, ст.47 Впр.2, ст.47-49 читати |
|
21 |
|
Захист проектів. Підсуковий урок |
|
|
Впр.2, ст.47-49 |
|
Впр.1, ст.48 Впр.4, ст.49 Захист проектів |
Впр.3,5, 6, ст.49-50 |
Повторити вивчений матеріал |
|
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Змістові лінії |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
22 |
|
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі: The Clothes We Wear |
|||||||
Тема: Food |
||||||||||
23 |
|
Їжа. Продукти харчування |
Здоров’я і безпеки: націлює на уміння обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я
Підприємливість та фінансова грамотність: націлює на уміння розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок |
Countable and Uncountable Nouns |
Назви продуктів харчування Впр.1, ст.52 |
Впр.3, ст.53 |
Впр.3, ст.53 Впр.6, ст.54 |
Впр.1, ст.52 Впр.2, ст.53 Впр.6, ст.54 |
Впр.5, ст.54 |
Впр.7, ст.54 Написати розповідь «Мій сніданок» |
24 |
|
Їжа. Продукти харчування |
Countable and Uncountable Nouns: Much/ Many/ Lots of/ A lot of |
Назви продуктів харчування
|
|
Впр.2, ст.55 |
Впр.1, ст.54 Впр.3, ст.55 Впр.5, ст.56
|
Впр.4, ст.56
|
Впр.6, ст.56 Написати розповідь про улюблені фрукти та овочі |
|
25 |
|
Приготування їжі |
|
To wash, to peel, to slice, to grill, to mix, to pour, to chop, to decorate, to bake, to boil, to mash, to fry |
Впр.3, ст.57
|
Впр.1, ст.57 Впр.3, ст.57
|
Впр.2, ст.57
|
Впр.4, ст.57
|
Впр.6, ст.59
|
|
26 |
|
Приготування їжі Робота над проектом «Найкращій сандвіч» |
|
To wash, to peel, to slice, to grill, to mix, to pour, to chop, to decorate, to bake, to boil, to mash, to fry |
Project work ст. 71-73 |
|
Впр.6, ст.59
|
Впр.5, ст.58
|
Впр.7, ст.59 Підготувати проект
|
|
27 |
|
Їжа у школі. Розвиток умінь письма. |
|
Назви продуктів харчування |
Впр.1, ст.59 Впр.3, ст.60 |
Впр.1, ст.59 |
Впр.2, ст.60 Захист проектів |
Впр.4, ст.60 |
Впр.5, ст.60 написати лист другу про харчування у школі |
|
28 |
|
Традиційна українська їжа |
|
Назви продуктів харчування Впр.2, ст.62 |
Впр.3, ст.63 |
Впр.1, ст.62 Впр.3, ст.63 |
Впр.2, ст.62 Впр.4, ст.63 |
Впр.5, ст.64 |
Впр.6, ст.64 заповнити пропуски у тексті |
|
29 |
|
Традиційна їжа Англії |
|
Назви продуктів харчування |
Впр.1, ст.65
|
Впр.1, ст.65
|
Впр.2, ст.65 Впр.4, 5, ст.66. |
Впр.3, ст.66 |
Впр.6, ст.66 |
|
30 |
|
Їжа.Розвиток навичок граматики. |
Countable and Uncountable Nouns: Much/ Many/ Lots of/ A lot of Past Simple Tense |
|
Впр.3, ст.67 Впр.4, ст.67 |
|
Впр.5, 6, ст.68 |
Впр.1, 2, ст.67 |
Впр.7, ст.68 Впр.2, ст.69-70 читати |
|
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Змістові лінії |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
31 |
|
Вдосконалення умінь читання. Джордж іде на пікнік. |
|
|
|
Впр.2, ст.69-70 |
Впр.2, ст.69-70
|
Впр.1, ст.69 Впр.3, 4, ст.70 |
Впр.5, 6, ст.70 |
Впр.7, 8, ст.71 |
32 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі: Food |
||||||||
Тема: Let’s Have a Rest |
||||||||||
33 |
|
Вільний час |
Здоров’я і безпека: націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку
Громадянська відповідальність: пояснює правила поведінки у закладах культури.
Екологічна безпека та сталий розвиток: націлює на уміння розглядати природу як цілісну систему |
|
To listen to music, to read magazines, to watch cartoons, to play games, to go for a walk, to go to birthday parties |
Впр.3, ст.75
|
Впр.3, ст.75
|
Впр.1, 2, ст.74 Впр.5, ст.75
|
Впр.5, ст.75
|
Впр.6, ст.76 написати 7-8 речень про те, що зазвичай робиш у вільний час |
34 |
|
Вільний час. Наші плани. |
|
|
Впр.3, ст.76
|
Впр.3, ст.76
|
Впр.2, ст.76 Впр.5, ст.77 |
Впр.1, ст.76 Впр.4, ст.77 |
Впр.6, ст.77 (використати впр.5, ст.77 як зразок) |
|
35 |
|
Я тебе запрошую… |
|
Places to Go: a theatre, a cinema, a museum, a zoo, an Art gallery, a circus |
Впр.2, ст.78 Впр.3, 4, ст.79
|
Впр.1, ст.78
|
Впр.3, 4, ст.79
|
Впр.5, ст.80
|
Впр.6, ст.80 написати запрошення за зразком впр.4, ст.79 |
|
36 |
|
Поговоримо про телепрограми |
The Present Perfect Tense |
A cartoon, a film, a programme about animals, a game show, a quiz show, a sports programme |
Впр.3, ст.81
|
Впр.1, ст.80 Впр.3, ст.81
|
Впр.2, ст.80 Впр.4, ст.81
|
Впр.5, ст.82
|
Впр.7, ст.82 написати по 3 запитання до кожного речення |
|
37 |
|
Різноманітний світ телебачення |
The Present Perfect Tense. Who\ What\Which |
|
Впр.2, ст.83 Впр.5, ст.84
|
Впр.2, ст.83
|
Впр.1, ст.82 Впр.3, ст.84 Впр.6, ст.84
|
Впр.4, ст.84
|
Впр.7, ст.85 дати письмові відповіді на запитання |
|
38 |
|
Хобі, захоплення |
|
|
Впр.2, ст.86 Впр.4, ст.87 |
Впр.1,2, ст.85-86, |
Впр.3, ст.87 Впр.6, ст.87 |
Впр.5, 6, ст.87 |
Впр.7, ст.87 написати розповідь про своє хобі |
|
39 |
|
На прогулянці |
The Present Perfect Tense |
|
Впр.2b, ст.88 Впр.3, ст.89 |
Впр.1, ст.88 |
Впр.2а, ст.88 Впр.3, ст.89 Впр.4, ст.89 |
Впр.6, ст.89 |
Впр.5, ст.89 письмово |
|
40 |
|
Вільний час. Літні канікули. |
|
To visit a city,to visit a village, to travel, to stay at home, to go to the seaside… |
Впр.4, ст.91 |
Впр.1, ст.90 Впр.3, ст.91 Впр.6, ст.92 |
Впр.2, ст.91 Впр.6, ст.92 |
Впр.5, ст.92 |
Впр.7, ст.92 скласти розповідь за малюнками |
|
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Змістові лінії |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
41 |
|
Розвиток граматичних навичок. Минулої неділі. |
Екологічна безпека та сталий розвиток: націлює на уміння пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі |
The Present Perfect Tense, the Past Simple Tense |
|
Впр.1, ст.93 Впр.3, ст.93 |
|
Впр.5, ст.94 |
Впр.2, 4, ст.93
|
Впр.6, ст.94 Написати запитання до речень Впр.2, ст.94-95 читати |
42 |
|
Розвиток умінь читання. Відпочинок на природі. |
|
|
To camp out, a camper, a sleeping bag, to peer out |
Впр.2, ст.94-95 |
|
Впр.3, 4, ст.95 |
Впр.5, ст.95 Впр.6, ст.96 |
Впр.7, ст.96 написати про відпочинок на природі |
43 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі: Let’s Have a Rest |
||||||||
44 |
|
Контроль читання |
||||||||
45 |
|
Контроль письма |
||||||||
46 |
|
Контроль аудіювання |
||||||||
47 |
|
Контроль говоріння |
||||||||
48 |
|
Аналіз контрольних робіт. Робота над помилками. |