Календарне планування 5 клас НУШ англійська мова Несвіт 4 години на тиждень І семестр

Про матеріал
Календарне планування 5 клас НУШ англійська мова Несвіт 4 години на тиждень І семестр
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У 5-А / 5-Б КЛАСІ (4 ГОДИНИ НА ТИЖДЕНЬ)

Підручник: Несвіт А.М. Англійська мова (5-й рік навчання) = English (Year 5) : підруч. для закл. заг. серед. Освіти : 5-й кл. / А.М. Несвіт. – 2-ге вид., доопрац. – Київ : Генеза, 2018. – 208 с.

 

 

 

 

І СЕМЕСТР

 

 

 

 

 

 

 

Тема: My Family and Friends

 

 

 

№ уроку

Дата

Підтема

Соціокультурна компетенція

Мовна компетенція

 

Мовленнєва компетенція

 

Домашнє завдання

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

1

 

Моя родина. Родинне дерево

  розвивати

інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;  

  формувати

елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої

культури;  

  розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних

однолітків;    

  розвивати здатність представляти культуру рідної

країни;  

  брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника,

 

Family members Впр.1, ст.4

Впр.3,4, ст.5

Впр.3, ст.5

Впр.1,2,5, ст.4-5

Впр.2, ст.4

Впр.6, ст.5 написати

розповідь про свою родину

2

 

Моя родина

Degrees of

Comparison of Adjectives

Family members

Впр.3, ст.7

Впр1, ст.6

Впр.2, ст.6

Впр7, ст.9

Впр.5, ст.8

3

 

Моя родина

Degrees of

Comparison of Adjectives

Family members

 

 

Впр. 6, ст. 8

впр. 4, ст. 8

Написати розповідь про свою родину

4

 

Мої друзі

 

 

Впр.3, ст.9

Впр.1, ст.9

Впр.2, ст.9, впр.4, 5, ст.10

 

Впр.6, ст.10 написати

розповідь про друга

5

 

Мої друзі

 

Hard-working,

attentive, lively, honest, cheerful, clever

Впр.3, ст.11

Впр.1, ст.10

Впр.2, ст.11, впр.4,5,6, ст.12

 

Впр.7, ст.12

6

 

Мої друзі

 

 

Впр.3, ст.13

Впр.3, ст.13

Впр.1,2, ст.12-13, впр.5, ст.14

Впр.4, ст.14

Впр.6, ст.14

7

 

Професії моїх батьків

The Present Simple

Tense, the Present

Continuous Tense впр.5, ст.17

 teacher, doctor,

manager, firefighter, farmer, hairdresser, engineer, shop-assistant

Впр.2, ст.15, впр.3,4, ст.16

Впр.1, ст.15 впр.3, ст.16

Впр.6, ст.17

 

Впр.7, ст.18

8

 

Професії моїх батьків. Робота

над проектом

«Моя родина»    

Past Simple Tense

Web designer, driver, worker, veterinarian, lawyer, fashion designer

Впр.2, ст.18-19

Впр.1, ст.18

Впр.3, ст.19 впр.4, ст.20

Складання плану проекта

Впр.5,ст.20

Опрацювати ст.26-27

до його думки.    

9

 

Мої дідусі

до його думки.    

 

Family members

 

Впр2, ст.21

Впр.4, ст.22

Впр.1, ст.20

Впр.3, ст.21

Впр.4,5, ст.22

Впр.3, ст.21

Впр.6, ст.22 розповідь про

своїх дідусів та бабусь

10

 

Куточок граматики

Робота над проектом «Моя

родина»        

The Present Simple

Tense, the Present

Continuous Tense, the Past Simple

Tense

 

 

Впр.1, ст.23, впр.4, ст.23-24

 

Впр.1, ст.23

Впр.2,3, ст.23

Впр.5, ст.24

Підготувати проект     ст.26-27

11

 

Урок читання.

 

 

 

Впр.2, ст.24-25

Впр.2,  ст.24-25 (“Little Sister”)

Впр.1, ст.24, впр.3,4,5, ст.25

 

Впр.6, ст.25

12

 

Захист проектів

«My family and Friends»

 

 

 

 

 

 

Захист проектів

 

Повторення вивченого,

підготовка до

контрольної роботи

13

 

Контрольна робота по темі:  My Family and Friends

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: The Clothes We Wear

 

 

 

 

№ уроку

Дата 

Підтема

Соціокультурна компетенція

Мовна компетенція

 

 

Мовленнєва компетенція

 

Домашнє завдання

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

 

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

14

 

Мій улюблений одяг

  розвивати

інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;  

  формувати

елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої

культури;  

  розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних

 

Слова з теми:

«Clothes»

Впр.1, ст.28

 

Впр.3, ст.29

Впр.3, ст.29

Впр.2, ст.28,

 

Впр.6, ст.30

15

 

Мій улюблений одяг

 

Повторення лексичного матеріалу

з теми

 

 

 

впр.4, ст.29,

впр.5, ст.30

 

написати

розповідь про улюблений одяг

16

 

Улюблений одяг

 

Слова з теми: «Clothes»

 

Впр.2, ст.30-31

 

Впр.1, ст.30, Впр3,4, ст.31

Впр.2, ст.30-31

Впр.5, ст.31-32 написати

речення за

зразком

17

 

Шкільна форма

 

Слова з теми:

«Clothes»

Впр.1, ст.32

 

Впр.3, ст.33

Впр.3, ст.33

Впр.1, ст.32, Впр4,5, ст.34

Впр.2, ст.33

Впр.6, ст.34

18

 

Улюблений одяг

Зворот to Be Going to Do Smth

Слова з теми: «Clothes»

 

Впр.1, ст.35

Впр.2, ст.35

Впр.1, ст.35, Впр.3,4,     ст.36-37

Впр.,4,     ст.36-37

Впр.5, ст.37 доповнити

речення

однолітків;    однолітків;   

19

 

Одяг

  розвивати здатність представляти культуру рідної

країни;  

  брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися 

  до

співрозмовника, до його думки.    

 

Слова з теми: «Clothes»

Впр.3, ст.38

Впр.2, 3, ст.38

Впр.1, ст..37, Впр.4, ст.38

Впр5 (1), ст.39

Впр5 (2), ст.39 заповнити

пропуски в тексті

20

 

Одяг

 

Слова з теми: «Clothes»

Впр.1, ст.39

Впр.1, ст.39 Впр.3, ст.20

Впр.2,4,   ст.40-41

 

Впр.5, ст.41

21

 

Улюблений одяг

Робота над проектом «Мода майбутнього»    

 

Слова з теми: «Clothes»

Впр. А, ст..50

Впр.1, ст.41

Впр.2, ст.41 Впр.3, ст.42

Впр.4, 5, ст.42

Впр.6, ст.42-43 

Робота над проектом ст.50-51

22

 

Улюблений одяг

 

Слова з теми: «Clothes»

 

Впр.2,3,  ст.43-44

Впр.1b, ст.43

Впр.3, ст.44

Впр.6, ст.45

Впр.1а, ст.43

Впр.7, ст.45 написати

запитання до речень

23

 

Одяг

 

Vocabulary Revision

Game  впр.4, ст.46

Впр.1, ст.45

Впр.1, ст.45

Впр.2, ст.46

Впр.3, ст.46

Впр.5, ст.47

Впр.2, ст.47-49 читати

24

 

Урок читання.

 

 

Впр.2, ст.47-49

 

Впр.1, ст.48 Впр.4, ст.49

Впр.3,5, 6,   ст.49-50

Повторити вивчений матеріал,

25

 

Захист проектів

 

 

 

 

 

Захист проектів

 

підготуватись до к/р

26

 

Контрольна робота по темі:  The Clothes We Wear

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Food

 

 

 

 

№ уроку

Дата 

Підтема

Соціокультурна компетенція

Мовна компетенція

 

Мовленнєва компетенція

 

Домашнє завдання

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

27

 

Їжа. Продукти харчування

  розвивати

інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;  

  формувати

елементарні уявлення про художні та

Countable and Uncountable Nouns

Назви продуктів харчування 

Впр.1, ст.52

Впр.3, ст.53

Впр.3, ст.53 Впр.6, ст.54

Впр.1, ст.52

Впр.2, ст.53

Впр.6, ст.54

Впр.5, ст.54

Впр.7, ст.54

Написати розповідь «Мій сніданок»

28

 

Їжа. Продукти харчування

Countable and Uncountable Nouns:

Much / Many / Lots

of / A lot of

Назви продуктів харчування 

 

Впр.2, ст.55

Впр.1, ст.54

Впр.3, ст.55

Впр.5, ст.56

Впр.4, ст.56

Впр.6, ст.56

Написати розповідь про

улюблені фрукти та овочі

29

 

Приготування їжі

цінності чужої

культури;  

розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних

однолітків;    

розвивати здатність представляти культуру рідної

країни;  

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовник, до його думки.    

 

To wash, to peel, to slice, to grill, to mix, to pour, to chop, to

decorate, to bake, to boil, to mash, to fry

Впр.3, ст.57

Впр.1, ст.57

Впр.3, ст.57

Впр.2, ст.57

Впр.4, ст.57

Впр.6, ст.59

30

 

Приготування їжі 

 

To wash, to peel, to slice, to grill, to mix, to pour, to chop, to

decorate, to bake, to boil, to mash, to fry

 

 

Впр.6, ст.59

Впр.5, ст.58

Впр.7, ст.59

Підготувати проект

31

 

Робота над проектом

«Найкращій сандвіч»

 

 

Project work ст. 71-73

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

32

 

Їжа у школі

 

Назви продуктів харчування

Впр.1, ст.59 Впр.3, ст.60

Впр.1, ст.59

Впр.2, ст.60 Захист проектів

Впр.4, ст.60

Впр.5, ст.60 написати лист другу про

харчування у школі

33

 

Традиційна  українська їжа

 

Назви продуктів харчування

Впр.2, ст.62

Впр.3, ст.63

Впр.1, ст.62 Впр.3, ст.63

Впр.2, ст.62 Впр.4, ст.63

Впр.5, ст.64

Впр.6, ст.64 заповнити

пропуски у тексті

34

 

Традиційна  їжа Англії

 

Назви продуктів харчування

Впр.1, ст.65

Впр.1, ст.65

Впр.2, ст.65 Впр.4, 5, ст.66.

Впр.3, ст.66

Впр.6, ст.66

35

 

Куточок граматики

Countable and Uncountable Nouns:

Much / Many /  Lots

of /  A lot of

Past Simple Tense

 

Впр.3, ст.67 Впр.4, ст.67

 

Впр.5, 6,  ст.68

Впр.1, 2, ст.67

Впр.7, ст.68

Впр.2, ст.69-70 читати

36

 

Урок читання.

 

 

 

Впр.2, ст.69-70

Впр.2,     ст.69-70

Впр.1, ст.69 Впр.3, 4, ст.70

Впр.5, 6, ст.70

Впр.7, 8, ст.71

Підготуватися до контрольної роботи

37

 

Контрольна робота по темі:  Food

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Let’s Have a Rest

 

 

 

 

№ уроку

Дата 

Підтема

Соціокультурна

Мовна компетенція

 

Мовленнєва компетенція

 

Домашнє

естетичні естетичні

 

 

 

 

Граматичний матеріал

Лексичний Матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

 

38

 

Вільний час

  розвивати

інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;  

  формувати

елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої

культури;  

  розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   розвивати здатність представляти культуру рідної

країни;  

  брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.    

 

To listen to music, to read magazines, to

watch cartoons

Впр.3, ст.75

Впр.3, ст.75

Впр.1, 2, ст.74

Впр.5, ст.75

Впр.6, ст.76

39

 

Вільний час

 

to play games, to go for a walk, to go to birthday parties

 

впр. 4, ст.75

Впр.5, ст.75

 

написати 7-8

речень про те, що зазвичай

робиш у вільний час

40

 

Вільний час

 

 

Впр.3, ст.76

Впр.3, ст.76

Впр.2, ст.76 Впр.5, ст.77

Впр.1, ст.76 Впр.4, ст.77

Впр.6, ст.77

(використати впр.5, ст.77 як зразок)

41

 

Я тебе

запрошую…

 

Places to Go: a theatre, a cinema, a museum, a

zoo, an Art gallery, a

circus

Впр.2, ст.78

Впр.1, ст.78

Впр.3, ст.79

Впр.5, ст.80

Впр.6, ст.80

42-43

 

Я тебе

запрошую…

 

 

Впр.3, 4, ст.79

 

Впр.4, ст.79

 

написати 

запрошення за

зразком впр.4, ст.79

44

 

Поговоримо про телепрограми

The Present Perfect Tense

A cartoon, a film, a programme about

animals, a game show,

a quiz show, a sports programme

Впр.3, ст.81

Впр.1, ст.80

Впр.2, ст.80

Впр.5, ст.82

Впр.7, ст.82 написати по 3 запитання до кожного речення

45-46

 

Поговоримо про телепрограми

The Present Perfect Tense

 

впр. 6, ст.83

Впр.3, ст.81

Впр.4, ст.81

 

Написати розповідь про свої улюблені телепрограми

47

 

Різноманітний світ телебачення

The Present Perfect Tense.

Who\ What\Which

 

Впр.2, ст.83

Впр.2, ст.83

Впр.1, ст.82

Впр.4, ст.84

Впр.7, ст.85 дати письмові

відповіді на запитання

48-49

 

Різноманітний світ телебачення

 

Впр.3, ст.84

Впр.5, ст.84

 

Впр.6, ст.84

 

Написати розповідь про

улюблений канал

50

 

Хобі, захоплення

 

ЛО по темі «Хобі»

Впр.2, ст.86

Впр.1  ст.85

Впр.3, ст.87

Впр.5, ст.87

Впр.7, ст.87

компетенція          завдання компетенція        завдання

 

51-52

 

Хобі, захоплення

 

 

 

Впр.4, ст.87

впр. 2, ст. 86

Впр.6, ст.87

Впр 6, ст.87

написати

розповідь про своє хобі

53

 

На прогулянці

The Present Perfect Tense

 

Впр.2b, ст.88

Впр.1, ст.88

Впр.2а, ст.88

Впр.6, ст.89

Впр.5, ст.89 письмово

54-55

 

На прогулянці

The Present Perfect Tense

 

Впр.3, ст.89

 

Впр.3, ст.89 Впр.4, ст.89

 

впр.7, ст.90 пис

56-57

 

Вільний час К/р аудіювання

 

To visit a city, to visit a village, to travel, to stay at home, to go to the

seaside…

Впр.4, ст.91

Впр.1, ст.90

Впр.3, ст.91

Впр.6, ст.92

Впр.2, ст.91 Впр.6, ст.92

Впр.5, ст.92

Впр.7, ст.92 скласти

розповідь за малюнками

58-59

 

Куточок граматики

К/р читання

 

The Present Perfect

Tense, the Past

Simple Tense

 

Впр.1, ст.93 Впр.3, ст.93

 

Впр.5, ст.94

Впр.2, 4, ст.93

Впр.6, ст.94

Написати запитання до речень 

Впр.2, ст.94-95 читати

60-61

 

Проектна робота на тему «Хобі»

К/р письмо

 

 

 

 

 

Проектна робота

 

Повторення вивченого

62-63

 

Урок читання

К/р говоріння

 

 

To camp out, a camper, a sleeping bag, to peer

out

Впр.2, ст.94-95

 

Впр.3, 4, ст.95

Впр.5, ст.95 Впр.6, ст.96

Впр.7, ст.96 написати про

відпочинок на природі,

підготовка до

контрольної роботи

64

 

Контрольна робота по темі:  Let’s Have a Rest

 

 

 

 

 

 

 

 

Читання

 

 

 

 

 

 

 

 

Письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

Аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

Говоріння