КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У 5-А / 5-Б КЛАСІ (4 ГОДИНИ НА ТИЖДЕНЬ)
Підручник: Несвіт А.М. Англійська мова (5-й рік навчання) = English (Year 5) : підруч. для закл. заг. серед. Освіти : 5-й кл. / А.М. Несвіт. – 2-ге вид., доопрац. – Київ : Генеза, 2018. – 208 с.
|
|
|
|
І СЕМЕСТР |
|
|
|
|||
|
|
|
|
Тема: My Family and Friends |
|
|
|
|||
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Соціокультурна компетенція |
Мовна компетенція |
|
Мовленнєва компетенція |
|
Домашнє завдання |
||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
1 |
|
Моя родина. Родинне дерево |
➢ розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; ➢ формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; ➢ розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків; ➢ розвивати здатність представляти культуру рідної країни; ➢ брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, |
|
Family members Впр.1, ст.4 |
Впр.3,4, ст.5 |
Впр.3, ст.5 |
Впр.1,2,5, ст.4-5 |
Впр.2, ст.4 |
Впр.6, ст.5 написати розповідь про свою родину |
2 |
|
Моя родина |
Degrees of Comparison of Adjectives |
Family members |
Впр.3, ст.7 |
Впр1, ст.6 |
Впр.2, ст.6 |
Впр7, ст.9 |
Впр.5, ст.8 |
|
3 |
|
Моя родина |
Degrees of Comparison of Adjectives |
Family members |
|
|
Впр. 6, ст. 8 |
впр. 4, ст. 8 |
Написати розповідь про свою родину |
|
4 |
|
Мої друзі |
|
|
Впр.3, ст.9 |
Впр.1, ст.9 |
Впр.2, ст.9, впр.4, 5, ст.10 |
|
Впр.6, ст.10 написати розповідь про друга |
|
5 |
|
Мої друзі |
|
Hard-working, attentive, lively, honest, cheerful, clever |
Впр.3, ст.11 |
Впр.1, ст.10 |
Впр.2, ст.11, впр.4,5,6, ст.12 |
|
Впр.7, ст.12 |
|
6 |
|
Мої друзі |
|
|
Впр.3, ст.13 |
Впр.3, ст.13 |
Впр.1,2, ст.12-13, впр.5, ст.14 |
Впр.4, ст.14 |
Впр.6, ст.14 |
|
7 |
|
Професії моїх батьків |
The Present Simple Tense, the Present Continuous Tense впр.5, ст.17 |
teacher, doctor, manager, firefighter, farmer, hairdresser, engineer, shop-assistant |
Впр.2, ст.15, впр.3,4, ст.16 |
Впр.1, ст.15 впр.3, ст.16 |
Впр.6, ст.17 |
|
Впр.7, ст.18 |
|
8 |
|
Професії моїх батьків. Робота над проектом «Моя родина» |
Past Simple Tense |
Web designer, driver, worker, veterinarian, lawyer, fashion designer |
Впр.2, ст.18-19 |
Впр.1, ст.18 |
Впр.3, ст.19 впр.4, ст.20 |
Складання плану проекта |
Впр.5,ст.20 Опрацювати ст.26-27 |
до його думки.
9 |
|
Мої дідусі |
до його думки. |
|
Family members |
|
Впр2, ст.21 |
Впр.4, ст.22 |
Впр.1, ст.20 Впр.3, ст.21 Впр.4,5, ст.22 |
Впр.3, ст.21 |
Впр.6, ст.22 розповідь про своїх дідусів та бабусь |
10 |
|
Куточок граматики Робота над проектом «Моя родина» |
The Present Simple Tense, the Present Continuous Tense, the Past Simple Tense |
|
|
Впр.1, ст.23, впр.4, ст.23-24 |
|
Впр.1, ст.23 |
Впр.2,3, ст.23 |
Впр.5, ст.24 Підготувати проект ст.26-27 |
|
11 |
|
Урок читання. |
|
|
|
Впр.2, ст.24-25 |
Впр.2, ст.24-25 (“Little Sister”) |
Впр.1, ст.24, впр.3,4,5, ст.25 |
|
Впр.6, ст.25 |
|
12 |
|
Захист проектів «My family and Friends» |
|
|
|
|
|
|
Захист проектів |
|
Повторення вивченого, підготовка до контрольної роботи |
13 |
|
Контрольна робота по темі: My Family and Friends |
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|||||||
Тема: The Clothes We Wear |
|
|
|
|
|||||||
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Соціокультурна компетенція |
Мовна компетенція |
|
|
Мовленнєва компетенція |
|
Домашнє завдання |
||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
|
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
14 |
|
Мій улюблений одяг |
➢ розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; ➢ формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; ➢ розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних |
|
Слова з теми: «Clothes» Впр.1, ст.28 |
|
Впр.3, ст.29 |
Впр.3, ст.29 |
Впр.2, ст.28, |
|
Впр.6, ст.30 |
15 |
|
Мій улюблений одяг |
|
Повторення лексичного матеріалу з теми |
|
|
|
впр.4, ст.29, впр.5, ст.30 |
|
написати розповідь про улюблений одяг |
|
16 |
|
Улюблений одяг |
|
Слова з теми: «Clothes» |
|
Впр.2, ст.30-31 |
|
Впр.1, ст.30, Впр3,4, ст.31 |
Впр.2, ст.30-31 |
Впр.5, ст.31-32 написати речення за зразком |
|
17 |
|
Шкільна форма |
|
Слова з теми: «Clothes» Впр.1, ст.32 |
|
Впр.3, ст.33 |
Впр.3, ст.33 |
Впр.1, ст.32, Впр4,5, ст.34 |
Впр.2, ст.33 |
Впр.6, ст.34 |
|
18 |
|
Улюблений одяг |
Зворот to Be Going to Do Smth |
Слова з теми: «Clothes» |
|
Впр.1, ст.35 |
Впр.2, ст.35 |
Впр.1, ст.35, Впр.3,4, ст.36-37 |
Впр.,4, ст.36-37 |
Впр.5, ст.37 доповнити речення |
однолітків; однолітків;
19 |
|
Одяг |
➢ розвивати здатність представляти культуру рідної країни; ➢ брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися ➢ до співрозмовника, до його думки. |
|
Слова з теми: «Clothes» |
Впр.3, ст.38 |
Впр.2, 3, ст.38 |
Впр.1, ст..37, Впр.4, ст.38 |
Впр5 (1), ст.39 |
Впр5 (2), ст.39 заповнити пропуски в тексті |
20 |
|
Одяг |
|
Слова з теми: «Clothes» |
Впр.1, ст.39 |
Впр.1, ст.39 Впр.3, ст.20 |
Впр.2,4, ст.40-41 |
|
Впр.5, ст.41 |
|
21 |
|
Улюблений одяг Робота над проектом «Мода майбутнього» |
|
Слова з теми: «Clothes» |
Впр. А, ст..50 |
Впр.1, ст.41 |
Впр.2, ст.41 Впр.3, ст.42 |
Впр.4, 5, ст.42 |
Впр.6, ст.42-43 Робота над проектом ст.50-51 |
|
22 |
|
Улюблений одяг |
|
Слова з теми: «Clothes» |
|
Впр.2,3, ст.43-44 |
Впр.1b, ст.43 Впр.3, ст.44 Впр.6, ст.45 |
Впр.1а, ст.43 |
Впр.7, ст.45 написати запитання до речень |
|
23 |
|
Одяг |
|
Vocabulary Revision Game впр.4, ст.46 |
Впр.1, ст.45 |
Впр.1, ст.45 |
Впр.2, ст.46 |
Впр.3, ст.46 |
Впр.5, ст.47 Впр.2, ст.47-49 читати |
|
24 |
|
Урок читання. |
|
|
Впр.2, ст.47-49 |
|
Впр.1, ст.48 Впр.4, ст.49 |
Впр.3,5, 6, ст.49-50 |
Повторити вивчений матеріал, |
|
25 |
|
Захист проектів |
|
|
|
|
|
Захист проектів |
|
підготуватись до к/р |
26 |
|
Контрольна робота по темі: The Clothes We Wear |
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
||||||
Тема: Food |
|
|
|
|
||||||
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Соціокультурна компетенція |
Мовна компетенція |
|
Мовленнєва компетенція |
|
Домашнє завдання |
||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
27 |
|
Їжа. Продукти харчування |
➢ розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; ➢ формувати елементарні уявлення про художні та |
Countable and Uncountable Nouns |
Назви продуктів харчування Впр.1, ст.52 |
Впр.3, ст.53 |
Впр.3, ст.53 Впр.6, ст.54 |
Впр.1, ст.52 Впр.2, ст.53 Впр.6, ст.54 |
Впр.5, ст.54 |
Впр.7, ст.54 Написати розповідь «Мій сніданок» |
28 |
|
Їжа. Продукти харчування |
Countable and Uncountable Nouns: Much / Many / Lots of / A lot of |
Назви продуктів харчування |
|
Впр.2, ст.55 |
Впр.1, ст.54 Впр.3, ст.55 Впр.5, ст.56 |
Впр.4, ст.56 |
Впр.6, ст.56 Написати розповідь про улюблені фрукти та овочі |
29 |
|
Приготування їжі |
цінності чужої культури; ➢розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків; ➢розвивати здатність представляти культуру рідної країни; ➢брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовник, до його думки. |
|
To wash, to peel, to slice, to grill, to mix, to pour, to chop, to decorate, to bake, to boil, to mash, to fry |
Впр.3, ст.57 |
Впр.1, ст.57 Впр.3, ст.57 |
Впр.2, ст.57 |
Впр.4, ст.57 |
Впр.6, ст.59 |
30 |
|
Приготування їжі |
|
To wash, to peel, to slice, to grill, to mix, to pour, to chop, to decorate, to bake, to boil, to mash, to fry |
|
|
Впр.6, ст.59 |
Впр.5, ст.58 |
Впр.7, ст.59 Підготувати проект |
|
31 |
|
Робота над проектом «Найкращій сандвіч» |
|
|
Project work ст. 71-73 |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
32 |
|
Їжа у школі |
|
Назви продуктів харчування |
Впр.1, ст.59 Впр.3, ст.60 |
Впр.1, ст.59 |
Впр.2, ст.60 Захист проектів |
Впр.4, ст.60 |
Впр.5, ст.60 написати лист другу про харчування у школі |
|
33 |
|
Традиційна українська їжа |
|
Назви продуктів харчування Впр.2, ст.62 |
Впр.3, ст.63 |
Впр.1, ст.62 Впр.3, ст.63 |
Впр.2, ст.62 Впр.4, ст.63 |
Впр.5, ст.64 |
Впр.6, ст.64 заповнити пропуски у тексті |
|
34 |
|
Традиційна їжа Англії |
|
Назви продуктів харчування |
Впр.1, ст.65 |
Впр.1, ст.65 |
Впр.2, ст.65 Впр.4, 5, ст.66. |
Впр.3, ст.66 |
Впр.6, ст.66 |
|
35 |
|
Куточок граматики |
Countable and Uncountable Nouns: Much / Many / Lots of / A lot of Past Simple Tense |
|
Впр.3, ст.67 Впр.4, ст.67 |
|
Впр.5, 6, ст.68 |
Впр.1, 2, ст.67 |
Впр.7, ст.68 Впр.2, ст.69-70 читати |
|
36 |
|
Урок читання. |
|
|
|
Впр.2, ст.69-70 |
Впр.2, ст.69-70 |
Впр.1, ст.69 Впр.3, 4, ст.70 |
Впр.5, 6, ст.70 |
Впр.7, 8, ст.71 Підготуватися до контрольної роботи |
37 |
|
Контрольна робота по темі: Food |
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
Тема: Let’s Have a Rest |
|
|
|
|
|||
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Соціокультурна |
Мовна компетенція |
|
Мовленнєва компетенція |
|
Домашнє |
естетичні естетичні
|
|
|
|
Граматичний матеріал |
Лексичний Матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|
38 |
|
Вільний час |
➢ розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; ➢ формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; ➢ розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків; розвивати здатність представляти культуру рідної країни; ➢ брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки. |
|
To listen to music, to read magazines, to watch cartoons |
Впр.3, ст.75 |
Впр.3, ст.75 |
Впр.1, 2, ст.74 |
Впр.5, ст.75 |
Впр.6, ст.76 |
39 |
|
Вільний час |
|
to play games, to go for a walk, to go to birthday parties |
|
впр. 4, ст.75 |
Впр.5, ст.75 |
|
написати 7-8 речень про те, що зазвичай робиш у вільний час |
|
40 |
|
Вільний час |
|
|
Впр.3, ст.76 |
Впр.3, ст.76 |
Впр.2, ст.76 Впр.5, ст.77 |
Впр.1, ст.76 Впр.4, ст.77 |
Впр.6, ст.77 (використати впр.5, ст.77 як зразок) |
|
41 |
|
Я тебе запрошую… |
|
Places to Go: a theatre, a cinema, a museum, a zoo, an Art gallery, a circus |
Впр.2, ст.78 |
Впр.1, ст.78 |
Впр.3, ст.79 |
Впр.5, ст.80 |
Впр.6, ст.80 |
|
42-43 |
|
Я тебе запрошую… |
|
|
Впр.3, 4, ст.79 |
|
Впр.4, ст.79 |
|
написати запрошення за зразком впр.4, ст.79 |
|
44 |
|
Поговоримо про телепрограми |
The Present Perfect Tense |
A cartoon, a film, a programme about animals, a game show, a quiz show, a sports programme |
Впр.3, ст.81 |
Впр.1, ст.80 |
Впр.2, ст.80 |
Впр.5, ст.82 |
Впр.7, ст.82 написати по 3 запитання до кожного речення |
|
45-46 |
|
Поговоримо про телепрограми |
The Present Perfect Tense |
|
впр. 6, ст.83 |
Впр.3, ст.81 |
Впр.4, ст.81 |
|
Написати розповідь про свої улюблені телепрограми |
|
47 |
|
Різноманітний світ телебачення |
The Present Perfect Tense. Who\ What\Which |
|
Впр.2, ст.83 |
Впр.2, ст.83 |
Впр.1, ст.82 |
Впр.4, ст.84 |
Впр.7, ст.85 дати письмові відповіді на запитання |
|
48-49 |
|
Різноманітний світ телебачення |
|
Впр.3, ст.84 |
Впр.5, ст.84 |
|
Впр.6, ст.84 |
|
Написати розповідь про улюблений канал |
|
50 |
|
Хобі, захоплення |
|
ЛО по темі «Хобі» |
Впр.2, ст.86 |
Впр.1 ст.85 |
Впр.3, ст.87 |
Впр.5, ст.87 |
Впр.7, ст.87 |
компетенція завдання компетенція завдання
51-52 |
|
Хобі, захоплення |
|
|
|
Впр.4, ст.87 |
впр. 2, ст. 86 |
Впр.6, ст.87 |
Впр 6, ст.87 |
написати розповідь про своє хобі |
53 |
|
На прогулянці |
The Present Perfect Tense |
|
Впр.2b, ст.88 |
Впр.1, ст.88 |
Впр.2а, ст.88 |
Впр.6, ст.89 |
Впр.5, ст.89 письмово |
|
54-55 |
|
На прогулянці |
The Present Perfect Tense |
|
Впр.3, ст.89 |
|
Впр.3, ст.89 Впр.4, ст.89 |
|
впр.7, ст.90 пис |
|
56-57 |
|
Вільний час К/р аудіювання |
|
To visit a city, to visit a village, to travel, to stay at home, to go to the seaside… |
Впр.4, ст.91 |
Впр.1, ст.90 Впр.3, ст.91 Впр.6, ст.92 |
Впр.2, ст.91 Впр.6, ст.92 |
Впр.5, ст.92 |
Впр.7, ст.92 скласти розповідь за малюнками |
|
58-59 |
|
Куточок граматики К/р читання |
|
The Present Perfect Tense, the Past Simple Tense |
|
Впр.1, ст.93 Впр.3, ст.93 |
|
Впр.5, ст.94 |
Впр.2, 4, ст.93 |
Впр.6, ст.94 Написати запитання до речень Впр.2, ст.94-95 читати |
60-61 |
|
Проектна робота на тему «Хобі» К/р письмо |
|
|
|
|
|
Проектна робота |
|
Повторення вивченого |
62-63 |
|
Урок читання К/р говоріння |
|
|
To camp out, a camper, a sleeping bag, to peer out |
Впр.2, ст.94-95 |
|
Впр.3, 4, ст.95 |
Впр.5, ст.95 Впр.6, ст.96 |
Впр.7, ст.96 написати про відпочинок на природі, підготовка до контрольної роботи |
64 |
|
Контрольна робота по темі: Let’s Have a Rest |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Читання |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Письмо |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Аудіювання |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Говоріння |
|
|
|
|
|
|