Тема: Food. Party time (Їжа. Час для вечірки)
Мета уроку: активізувати у мовленні здобувачів освіти вивченої лексики з теми «Їжа», повторити злічувальні та незлічувальні іменники, вживання some / any / a (an); сприяти розвитку навичок зорового сприймання та сприймання на слух, розвитку навичок усної взаємодії та писемного продукування; продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення; розвивати уміння розрізняти продукти корисні чи шкідливі для здоров’я; сприяти розвитку навичок критичного мислення; впливати на виховання толерантного ставлення до інших та культури харчування.
Очікувані результати: здобувачі освіти розрізняють злічувальні та незлічувальні іменники, ідентифікують корисну та шкідливу їжу.
Ключові компетентності: комунікативність, критичне мислення, соціальна відповідальність, здоров’я і безпека.
Обладнання: підручник, робочий зошит, робочий зошит до підручника, додаткові матеріали до уроку для учителя та учнів, презентація, ноутбук, інтерактивна дошка (чи проектор)
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ
1) Greeting: Good morning, children! I am so glad to see you. I hope you are well. Are you in a safety place? So let's start our lesson!
Today we are going develop the reading, listening, writing and speaking skills. We’re also going to revise the FOOD vocabulary and the grammar rules (using some, an/a articles, countables / uncountables).
https://www.youtube.com/watch?v=OqVueNN2GQo&t=16s
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
b) Game “Roll a dice”
c) Ex.3 page 39: match the rules to the sentences
4) Rest time: Let’s sing and dance “What’s your favourite food?”
https://www.youtube.com/watch?v=pr2GSnDicDI&t=2s&ab_channel=PlanetPopbyELTSongs
5)“Microphone” Answer the questions in turn: What food do you like?
Do you like…? What drink do you like?
What’s your favourite food? Is it healthy or not?
What food isn’t your favourite?
6) Listening: Ex.5 page 39. Listen, repeat and write 5 sentences.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ