Урок: Food. Party time

Про матеріал
Конспект уроку до підручника Prepare (NUS), розділ 6 для учнів 5 класу. Містить етапи уроку та посилання на відеоматеріали на платформі YouTube.
Перегляд файлу

Тема: Food. Party time (Їжа. Час для вечірки)

Мета уроку: активізувати у мовленні здобувачів освіти вивченої лексики з теми «Їжа», повторити злічувальні та незлічувальні іменники, вживання some / any  / a (an); сприяти розвитку навичок зорового сприймання та сприймання на слух, розвитку навичок усної взаємодії та писемного продукування; продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення; розвивати уміння розрізняти продукти корисні чи шкідливі для здоров’я; сприяти розвитку навичок критичного мислення; впливати на виховання толерантного ставлення до інших та культури харчування.

 

Очікувані результати: здобувачі освіти розрізняють злічувальні та незлічувальні іменники, ідентифікують корисну та шкідливу їжу.

 

Ключові компетентності: комунікативність, критичне мислення, соціальна відповідальність, здоров’я і безпека.

 

Обладнання: підручник, робочий зошит, робочий зошит до підручника, додаткові матеріали до уроку для учителя та учнів, презентація, ноутбук, інтерактивна дошка (чи проектор)

Тип уроку: комбінований

 

Хід уроку

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ

   1)      Greeting:  Good morning, children! I am so glad to see you. I hope you are well. Are you  in a safety place? So let's start our lesson!

  1.          The subject and the objectives of the lesson:

Today we are going develop the reading, listening, writing and speaking skills. We’re also going to revise the FOOD vocabulary and the grammar rules (using some, an/a articles, countables / uncountables).

  1.          Warming-up    Jazz Chant ‘Countable and uncountable food’ Let’s sing together!

 

https://www.youtube.com/watch?v=OqVueNN2GQo&t=16s

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ   

  1. Grammar revision (countables / uncountables, some / any / lots of/ a, an)

 

  1. Checking the homework: Ex.2,3 page 29(WB)
  2. Group work : a) dividing into groups with the help of colourful sweets

                b) Game “Roll a dice”

                        c) Ex.3 page 39: match the rules to the sentences

       4) Rest time: Let’s sing and dance “What’s your favourite food?”

https://www.youtube.com/watch?v=pr2GSnDicDI&t=2s&ab_channel=PlanetPopbyELTSongs

 5)“Microphone” Answer the questions in turn: What food do you like?

         Do you like…?                                       What drink do you like?

         What’s your favourite food?                   Is it healthy or not?

          What food isn’t your favourite?

  6) Listening: Ex.5 page 39. Listen, repeat and write 5 sentences.                                                                

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Explaining the homework ( ex.4 p.29 WB)
  2. Reflection: summarizing, self-assessment

 

 

docx
Додано
30 січня 2023
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку