№ уроку, дата |
Сфера спілкування |
Тематика спілкування
|
Змістова лінія |
Мовний інвентар Language competence |
Говоріння |
Комунікативні вміння |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
Лексика Vocabulary |
Граматика Grammar |
Фонетика Phonetics
|
Діало- гічне мовлення |
Монологічне мовлення |
Аудіювання |
Читанння |
Письмо |
||||||
Відпочинок і дозвілля |
|||||||||||||
31.
|
Публічна |
Мій робочий день |
Здоров’я і безпека |
ст.71- 73 (words) |
Особові займ.
|
Інтонація |
Впр.3 ст.73 |
Впр.1,2 ст.74 |
Впр.4 ст.73 |
Впр.2 ст.72 впр.5 ст.73 |
Впр.3 ст.74 впр.7 ст.74 |
Написати розповідь про робочий день |
|
32. |
Розклад на кожен день |
Активізація вивченої лексики, Введення нових ЛО
|
Годинник |
Звуки |
Впр.2ст.6 впр.4 ст.76 |
Впр.3 ст.77 впр.5 ст.77 |
Впр.2 ст.80 |
Впр.1 ст.76 впр.4 ст.80 |
Впр.5 ст.77 |
Впр.2,3 ст.81(читата і перекл.,відповід. На запитання |
|
||
33.
34. |
Види відпочинку.Мої інтереси та захоплення |
Введення нових Л О ст.137 |
Past Simple |
|
Впр.5 ст.138 |
Впр.2 ст.137 впр.3 ст.139 впр.5 ст.140 |
Впр.1 ст.137 |
Впр.3 ст.138 впр.1 ст.139 впр.4 ст.139 |
Впр.2 ст139 |
Впр.6 ст.138(переклад.)впр.6 ст.140(розповідь) |
|
№ урок у, дата |
Сфера спілкування |
Тематика спілкування
|
Змістова лінія |
Мовний інвентар
|
Говоріння |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||
Лексика Vocabulary |
Граматика Grammar |
Фонетика Phonetics
|
Діало- гічне мовлення |
Монологічне мовлення |
|||||||||
|
Україна |
||||||||||||
39.
40.
|
Публічна |
Моє помешкання. Вулиця на якій я живу |
Громадянська відповідальність |
Введення нових Л О ст 89 |
Прийменнники місця |
Впр.1 ст.89 |
Впр.4 ст.91впр.2 ст.94 |
Впр.5 ст.91 впр.3 ст.95 |
Впр.1 ст.89 |
Впр.1 ст.90 впр.2 ст.92 впр.1 ст.94 |
Впр.2 ст.90 впр.4 ст.93 |
Впр.6 ст.91(перекласти)впр.6 ст.93впр.6ст.95(переказ тексту) |
|
41. |
Будівлі у великому місті |
ЛО ст.96-99 |
FUTURE SIMPLE |
Чітка вимова |
Впр.3 ст.97впр.5 ст.97 |
Впр.1 ст.98 впр.5 ст.100 |
Впр.4 ст.97 |
Впр.1 ст.96 впр.2 ст.99 |
Впр.2 ст.97 |
Впр.6 ст.100(розповідати) вивч.грамат.матеріал) |
|
||
42. |
Київ-величне місто |
Повтор. ЛО теми «Одяг» Введення нових Л О 103 |
FUTURE SIMPLE |
Вимова закінчення –ed/ |
Впр.3ст.102 |
Впр.5 ст.104 |
Впр.2 ст.101 |
Впр.4 ст.102 впр.3 ст.105 |
Впр.1 ст.101 впр.2 ст.103 |
Впр.6 ст.104 впр.6 ст.102(розповід” My house» |
|
№ уроку, дата |
Сфера спілкування |
Тематика спілкування
|
Змістова лінія
|
Мовний інвентар
|
Говоріння |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексика Vocabulary |
Граматика Grammar |
Фонетика Phonetics
|
Діало- гічне мовлення |
Монологічне мовлення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43
. |
Публічна |
Україна – європейська країна. |
Громадянська відповідальність |
Активізація вивченої лексики, Введення нових ЛО
|
Ступні порівняння прикметників |
Чітка вимова |
Впр.2 ст.106впр.1 ст.108 |
Впр.4 ст.106 впр.3 ст.109 |
Впр.5 ст.109 |
В.1 ст.105 впр.6 ст.107впр.8 ст.107 |
Впр.5ст.107 впр.7 ст.107 впр.4 ст.109 |
Впр.6 ст.109(скласти ділог та розіграти)впр.3 ст.106(переказ) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44. |
.Моя вулиця |
Повторення ЛО |
Ступні порівняння прикметників Роз-повідні речення |
Quote |
Впр.3 ст.111 |
Впр.2 ст.111 |
текст |
Впр.1 ст.110 впр.5 ст.111 впр.9 ст.112 |
Впр.7 ст.112 |
Впр.8 ст.112(Моя вулиця-проектна робота) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45. |
|
Узагальнюючий урок з теми «Україна». Самостійна робота.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ уроку, дата |
Сфера спілкування |
Тематика спілкування |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовлення |
Комунікативні вміння |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
Лексика Vocabulary |
Граматика Grammar |
Фонетика Phonetics
|
Діало- гічне мовлення |
Монологічне мовлення |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
||||||
Велика Британія |
|||||||||||||
54.
|
Публічна |
Життя у місті- переваги і недоліки |
Громадянська відповідальність. |
Л Ост.129-10 |
Дієсло-во “to be” в мин. часі
|
Ідіома
|
Діалог впр.2б ст.129 |
Впр.2 ст.129 |
|
Текст»Лондон» |
Впр.1 ст.129 впр.4 ст.30 |
Проектна робота» Життя в місті переваги і недоліки» |
|
55. |
Сполучене Королівство Великої Британії |
Л Ост.130-131 |
Мин. простий час |
Інтонація |
Впр.5 ст.130 |
Впр.6 ст.131 |
картки |
Впр.6 ст.131 |
Впр.1 ст.132 |
Впр.7ст.131 (перекласти) |
- |
||
56. |
Свята і традиції у Британії
|
ЛО ст.132-133 |
Теп. Тривалий час |
Чітка вимова слів та звуків. |
Впр.4 ст.133 |
Впр.5 ст.133 |
Текст “Christmas day” |
Впр.3 ст.132 |
Впр.2 ст.132 впр.6 ст.133 |
Вивчити діалог ст.133 |
|
||
57. |
|
Контроль аудіювання
|
|
||||||||||
58. |
|
Контроль читання
|
|
59. |
Публічна |
Мій друг за листуванням |
|
ЛО в межах сфер спілкуван-ня |
Питання How long it takes…? |
Чітка вимова слів та звуків.
|
впр.1а ст.134 |
Впр.1 ст.134 |
Текcт “Good frieds” |
Впр.2 ст.134 |
|
Написати е-мейл ст.134 |
|
|
60. |
|
Контроль письма
|
||||||||||||
61. |
Лондон- столиця Великобританії |
ЛО в межах сфер спілкуван-ня |
Граматичні картки |
Чітка вимова |
Впр.3 ст.134 |
Впр..4 ст.135 |
|
Текст White Gloves |
Впр.5 ст.135 |
Впр.7,8 ст.155 |
|
|||
62. |
Контроль говоріння
|
|||||||||||||
63. |
Узагальнюючий урок з теми «Велика Британія». Самостійна робота |
|||||||||||||
64. |
Узагальнююче повторення .Підсумковий урок за рік |
|||||||||||||
№ уроку, дата |
Сфера спілкування |
Тематика спілкування
|
Змістова лінія |
Мовний інвентар
|
Говоріння |
Комунікативні вмінння |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
Лексика Vocabulary |
Граматика Grammar |
Фонетика Phonetics
|
Діало- гічне мовлення |
Монологічне мовлення |
Аудіюванн |
Читанння |
Письмо |
||||||
35.
|
Особистісна |
Мої улюблені заняття в різні пори року |
Громадянська відповідальність. |
Введення нових Л О ст.141 |
Запитання з WHOSE? |
Інтонація в питальних реченнях |
Впр.3 ст.141 |
Впр.2 ст.141 впр.1 ст.141 |
Впр.4 ст.142
|
Впр.5 ст.143 |
Впр.6 ст.143 |
Вивчити вірш”SPRING’’ впр.4 ст.142 |
|
36. |
Люди навколо нас Інтереси та захоплення оточуючих |
ЛО ст.150 |
Спеціальні запитання |
|
Впр1 ст.144 |
Впр.2 ст.144 впр.2 ст.147 |
Впр.5 ст.148 |
Впр.1 ст.146 впр.3 ст.148 |
Скласти запитання впр.6 ст.149 |
Впр.6 ст.146(напис. 12 речень) повтор. слова |
|
||
37 |
Види діяльності у вільний час |
Л О ст.151 |
Неправильні дієслова |
Впр.1 ст.150 |
Впр.5 ст.151 |
Вр.2 ст.151 |
|
Впр.1 ст.150 впр.3 ст.151 |
Скласти діалог |
Впр.3 чт.151(переказ тексту) |
|
||
38. |
Узагальнюючий урок з теми «Відпочинок і дозвілля». Самостійна робота.
|
№ урок у, дата |
Сфера спілкування |
Тематика спілкування
|
Змістова лінія |
Мовний інвентар
|
Говоріння |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||
Лексика Vocabulary |
Граматика Grammar |
Фонетика Phonetics
|
Діало- гічне мовлення |
Монологічне мовлення |
|||||||||
|
Шкільне життя |
||||||||||||
46.
|
Освітня |
Шкільні будні. |
Громадянська відповідальність |
Введення нових Л О ст 114 |
Прийменнники частотності |
Ст.114 |
Впр.4 ст114 |
Впр.3 ст.114 впр.5 ст.114 |
|
Впр1 ст.113 |
Впр.2 ст.113 лексичні картки |
Впр.6 ст.114(опис школи) Вивч.вірш |
|
47.
48. |
Розклад уроків. Мій улюблений педмет |
ЛО ст.115-116 |
The more…the more, the less….the less. PRESENT CONTINUOUS |
Чітка вимова |
Впр.2 ст.116 впр.2 ст.117 |
Впр.1 ст.117впр.2 ст.118 |
текст |
Впр.1 ст.115 впр.6 ст.116 впр.7 ст.119 |
Впр. Ст.115впр.5 ст.118 |
Впр.5 ст.115(напис.про улюбл. Предмет) впр.8 ст.119(перекласти) |
|
||
49.. |
Позаурочна діяльність |
Введення нових Л О ст.120 |
PRESENT CONTINUOUS |
Вимова закінчення –ing/ |
Впр.4 ст.121 |
Впр.3 ст.121 впр.4ст.121 |
|
Впр.6 ст.121 |
Впр.2 ст.120 |
Впр.7 ст.121(перекласти) |
|
№ уроку, дата |
Сфера спілкування |
Тематика спілкування
|
Змістова лінія |
Мовний інвентар
|
Говоріння |
Комунікативні вмінння |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
Лексика Vocabulary |
Граматика Grammar |
Фонетика Phonetics
|
Діало- гічне мовлення |
Монологічне мовлення |
Аудіюванн |
Читанння |
Письмо |
||||||
50.
|
Освітня |
Діяльність на уроках. |
Громадянська відповідальність відповідальність. |
Введення нових Л О ст.141 |
PRESENT CONTINUOUS |
Інтонація в питальних реченнях |
Впр.2 ст.122 |
Впр.1 ст122 впр.6 ст.123 |
Впр.3 ст.123 |
Впр.4 ст.123 |
Впр.5 ст.123 лексичні картки |
Напис.2 приклади анг. Мовою впр.7 ст.123 |
|
51.
52. |
Шкільні предмети .Необхідні речі для навчання |
ЛО ст.124-128 |
Спеціальні запитання |
Чітка вимова |
Впр.3 ст.125 |
Впр.4 ст.125 впр.1 ст.127 |
Впр.1 ст.124 |
Впр.1 ст.124 впр.5 ст.128 |
Впр.2 ст.124 впр.4 ст.127 впр.4 ст.128 Творча робота |
Впр.6 ст.126(доповнити речення) Вивч.розповідь»Мій улюблений предмет» |
|
||
53. |
Узагальнюючий урок з теми «Шкільне житття». Самостійна робота.
|
№ уроку, дата |
Сфера спілкування |
Тематика спілкування
|
Змістова лінія
|
Мовний інвентар
|
Говоріння |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексика Vocabulary |
Граматика Grammar |
Фонетика Phonetics
|
Діало- гічне мовлення |
Монологічне мовлення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43
. |
Публічна |
Україна – європейська країна. |
Громадянська відповідальність |
Активізація вивченої лексики, Введення нових ЛО
|
Ступні порівняння прикметників |
Чітка вимова |
Впр.2 ст.106впр.1 ст.108 |
Впр.4 ст.106 впр.3 ст.109 |
Впр.5 ст.109 |
В.1 ст.105 впр.6 ст.107впр.8 ст.107 |
Впр.5ст.107 впр.7 ст.107 впр.4 ст.109 |
Впр.6 ст.109(скласти ділог та розіграти)впр.3 ст.106(переказ) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44. |
.Моя вулиця |
Повторення ЛО |
Ступні порівняння прикметників Роз-повідні речення |
Quote |
Впр.3 ст.111 |
Впр.2 ст.111 |
текст |
Впр.1 ст.110 впр.5 ст.111 впр.9 ст.112 |
Впр.7 ст.112 |
Впр.8 ст.112(Моя вулиця-проектна робота) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45. |
|
Узагальнюючий урок з теми «Україна». Самостійна робота.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ урок у, дата |
Сфера спілкування |
Тематика спілкування
|
Змістова лінія |
Мовний інвентар
|
Говоріння |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||
Лексика Vocabulary |
Граматика Grammar |
Фонетика Phonetics
|
Діало- гічне мовлення |
Монологічне мовлення |
|||||||||
|
Шкільне життя |
43
. |
Публічна |
Україна – європейська країна. |
Громадянська відповідальність |
Активізація вивченої лексики, Введення нових ЛО
|
Ступні порівняння прикметників |
Чітка вимова |
Впр.2 ст.106впр.1 ст.108 |
Впр.4 ст.106 впр.3 ст.109 |
Впр.5 ст.109 |
В.1 ст.105 впр.6 ст.107впр.8 ст.107 |
Впр.5ст.107 впр.7 ст.107 впр.4 ст.109 |
Впр.6 ст.109(скласти ділог та розіграти)впр.3 ст.106(переказ) |
|
|
44. |
.Моя вулиця |
Повторення ЛО |
Ступні порівняння прикметників Роз-повідні речення |
Quote |
Впр.3 ст.111 |
Впр.2 ст.111 |
текст |
Впр.1 ст.110 впр.5 ст.111 впр.9 ст.112 |
Впр.7 ст.112 |
Впр.8 ст.112(Моя вулиця-проектна робота) |
|
|||
45. |
|
Узагальнюючий урок з теми «Україна». Самостійна робота.
|
||||||||||||