Календарне планування 6 клас фізична культура

Про матеріал
№ п/п Модулі Порядок уроків І семестр 1 Теоретико - методичні знання На всіх уроках 2 Загальна фізична підготовка На всіх уроках 3 Баскетбол 30 – 48 19 4 Волейбол 5 Гімнастика 6 Легка атлетика 1 -14 14 7 Футбол 15 – 29 15
Перегляд файлу

Календарне  планування

з  «Фізичної культури»  6 клас

п/п

Модулі

Порядок уроків

І семестр

1

Теоретико - методичні знання

 

На всіх уроках

2

Загальна фізична підготовка

 

На всіх уроках

3

Баскетбол

          30 – 48

19

4

Волейбол

 

 

5

Гімнастика

 

 

6

Легка атлетика

             1 -14  

14

7

Футбол

1529

15

 

Контрольні начальні нормативи для учнів 6 -го класу

(хлопчики)

Норматив

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Біг на 30 м.

7,5

7,3

7,1

6,9

6,7

6,5

6,3

6,2

6,0

5,8

5,6

5,3

Біг на 60 м.

12,2

12,1

11,9

11,7

11,5

11,3

10,9

10,6

10,4

10,1

9,8

9,5

2

Біг на 300 м.

2,15

2,05

2,00

1,55

1,50

1,45

1,40

1,35

1,30

1,25

1,22

1,17

Біг на 500 м.

2,45

2,40

2,35

2,30

2,25

2,20

2,15

2,11

2,06

2,03

1,59

1,56

3

Рівномірний біг без в/ч

300

400

500

600

700

800

900

1000

1100

1150

1200

1500

4

Підтягування

0,5

0,5

1

1,5

2

2,5

3

4

4

4,5

5

7

Згинання рук

2

3

4

5

6

7

9

10

11

12

14

18

Пресс за 30 с.

3

5

7

9

11

14

17

19

24

26

29

31

Нахил тулуба

0

0,5

1

1,5

2

3

3,5

4

4,5

5

6

8

5

Стрибок у довжину з\м

110

115

120

125

130

135

140

150

160

165

170

185

Стрибок у висоту з/м

3

5

7

8

10

12

14

16

18

23

28

35

Стрибки ч/скакалку за 1

10

12

15

20

25

30

40

50

110

112

114

120

Метання  на дальність

9

11

12

15

17

20

22

24

26

28

30

34

6

Човн. біг 4*9м.

12,2

12,0

11,8

11,6

11,4

11,3

11,1

10,9

10,7

10,5

10,4

10,3

7

Передачі вол. м’яча

1

2

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

8

Штраф. кидки

1

2

3

3

4

4

5

6

7

8

9

10

(Дівчата)

Норматив

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Біг на 30 м.

7,9

7,7

7,5

7,3

7,1

6,9

6,7

6,6

6,4

6,2

6,0

5,7

Біг на 60 м.

12,7

12,5

12,3

12,0

11,8

11,5

11,2

11,0

10,8

10,6

10,4

10,1

2

Біг на 300 м.

2,15

2,10

2,05

2,00

1,55

1,50

1,45

1,41

1,35

1,32

1,30

1,25

Біг на 500 м.

3,30

3,25

3,20

3,15

3,10

3,05

3,00

2,55

2,50

2,45

2,40

2,34

3

Рівномірний біг без в/ч

300

400

500

600

700

750

775

800

900

950

1000

1500

4

Підтягування на низький

0,5

1

2

3

4

6

7

8

10

11

12

15

Згинання рук

1

2

3

4

5

6

6,5

7

8

8,5

9

12

Пресс за 30 с.

2

4

6

8

10

12

15

18

23

25

28

30

Нахил тулуба

2

3

4

5

6

7

7,5

8

9

10

11

14

5

Стрибок у довжину з\м

100

105

110

115

120

125

127

130

140

145

150

165

Стрибок у висоту з/м

0,5

1

2

4

6

8

10

12

14

16

18

20

Стрибки ч/скакалку за 1

15

25

30

35

40

50

60

70

80

90

95

115

Метання  на дальність

4

6

8

10

12

13

14

15

16

17

18

21

6

Човн. біг 4*9м.

13,0

12,8

12,6

12,4

12,2

12,0

11,8

11,6

11,4

11,2

11,1

11,0

7

Передачи вол. м’яча

1

2

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

8

Штраф. кидки

1

2

3

3

4

4

5

7

8

9

10

11

 

 

6-й клас (І семестр)

 

п/п

Зміст уроку

Дата

1

Модуль «Легка атлетика»

1.Ознайомити учнів із змістом нової програми : вибір модулів навчання.

2.Правила безпеки на уроках л/атлетики.

3. Стройові вправи: повторити виконання команд:»Шикуйсь!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»., повороти на місці.

4.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості.

5.  Повторити низький старт; стартовий розбіг 4х10-15м.

6.  Гра «Стартують звірята».

7. Домашнє завдання: низький старт.

 

2

1.Теоретичні відомості: історія розвитку л/атлетики на Україні.

2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг.

3. Повторний біг 4х30м(хл), 3х30м (дівч).- акцентувати увагу на техніку бігу по прямій, роботу рук і ніг.

4. Повторити стрибок у довжину сп. « зігнувши ноги». - політ і приземлення.

5.Повільний біг з рівномірною швидкістю500м (хл), 30м (дівч).

6.Домашнє завдання:,біг на місці біля опори в упорі стоячи. 

 

3

1.Теоретичні відомості: рухові якості , які розвиваються засобами л/атлетики.

2. .ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг.

3.Повторний біг 3х60м (хл), 2х60 (дівч).- звернути увагу на техніку фінішування.

4. Стрибок у довжину з розбігу – розмітка довжини розбігу( розбіг і відштовхування.

5 . Розучити метання м’ячика з 3-х кроків розбігу.

6. Гра «до своїх прапорців».

7. Домашнє завдання:.імітація метання з  3-х кроків.

 

4.

1. Теоретичні відомості: шкідливі звички та їх вплив на здоровя людини.

2 ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг.

3. Біг з ходу( біг по дистанції, фінішування)звернути увагу на роботу рук і ніг.

4. Вдосконалення техніки стрибка у довжину сп. «зігнувши ноги».

5. Метання м’ячика з 3-х кроків - звернути увагу на техніку виконання метання.

6. Домашнє завдання: біг з високим підніманням колін.

 

5.

1. Теоретичні відомості: особливості фізичного розвитку в підлітковому віці.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами.

3. Біг 30, 60м  – техніка бігу по дистанції і фінішування.

4. Стрибок у довжину з розбігу сп. «зігнувши ноги» - підготовка до виконання на техніку (на оцінку)

5. Метання м’ячика з 3-х кроків – акцент на виконання перехресного кроку і фінальне зусилля..

6. Домашнє завдання:діставання колінами грудей в стрибку на місці

 

6.

1. Теоретичні відомості: засоби розвитку швидкості і витривалості.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами.

3. Повторний біг 3х30м, 2х60м,

4. Стрибок у довжину з  розбігу

5. Метання м’ячика з трьох кроків на дальність .- підготовка до виконання на оцінку.9техніка виконання).

6. Домашнє завдання: метання в ціль з відстані 15м.

 

7.

1. Теоретичні відомості: профілактика плоскостопості

2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами.

3. .Метання м’ячика з трьох кроків

4. Біг 30, 60м з рівномірною швидкістю.

5. Стрибок у довжину на дальність.

6. Домашнє завдання:фізичне самовдосконалення.

ТЕМАТИЧНА

 

8.

1.Теоретичні відомості з л/атлетики: правила безпеки; профілактика травматизму.

2.  ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; пробігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети.

3. Повторити низький і високий старт: стартове прискорення 3х15м.

4. Стрибок у висоту сп. «переступання».

     - імітація стрибка на місці переступанням.

     - те саме з 2-3 кроків;

     - стрибок через планку з 3 – 5 кроків розбігу( планка похила, висота 60см.)   з правої і лівої сторони.

5. Гра «Виклик номерів».

6. Домашнє завдання:біг на місці біля опори.(3х10с)

 

9

1.Теоретичні відомості: правила змагань з бігу на короткі дистанції.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця; естафети, рухливі ігри.

3. Повторний біг 2х60м з рівномірною швидкістю (біг поди станції).

4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» ( перехід через планку, приземлення).

5. Повторити метання м’ячика з місця і розбігу з 3-х кроків. Метання в горизонтальну ціль з 10-15м.

6. Домашнє завдання: стрибки через скакалку на одній нозі(почергово).

 

 

10

1.Теоретичні відомості:правила змагань з стрибків у висоту.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети.

3. Повторний біг 2х60м з рівномірною швидкістю (фінішування).

4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» ( розбіг і відштовхування).

5. Метання м’ячика в горизонтальну ціль з 10-15м.

6. Домашнє завдання: метання у горизонтальну ціль з 10м(дівч) 15м (хл).

 

 

11

1. Теоретичні відомості:правила змагань з метання.

2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця;естафети, рухливі ігри.

3. Повторний біг 2х60м – підготовка до складання навчального нормативу.

4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» (розмітка  розбігу ).

5. Метання мячика у вертикальну ціль.

6. . Домашнє завдання: метання у вертикальну ціль.

 

 

12

1.Теоретичні відомості: особливості фізичного розвитку у підлітковому віці.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети.

3. Біг 60м –складання навчального нормативу.

4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» - підготовка до складання навчального нормативу.

5. Метання м’ячика у вертикальну і горизонтальну ціль на оцінку.

6. Біг в повільному темпі 800м(хл), 500м(дівч).з рівномірною швидкістю.

 

13

1.Теоретичні відомості:правила змагань з бігу на довгі дистанції

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця;естафети, рухливі ігри.

3. Стрибок у довжину з місця - складання навчального нормативу.

4.Стрибок у висоту на результат.

5. Біг з рівномірною швидкістю 1000м(хл),800м(дівч) - підготовка до складання навчального нормативу.

6. Домашнє завдання: біг в повільному темпі до 5хв.

 

14.

1.Теоретичні відомості:самоконтроль за станом здоров'я.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети.

3. Біг на витривалість без врахування часу

4. Стрибок у довжину з місці на результат.

5.Ігри за вибором дітей.

6.Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення.

ТЕМАТИЧНА

 

15.

Модуль «Футбол»

 

1. Теоретичні відомості з футболу: правила безпеки на уроках; правила гри.

2.ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересувань: біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м.

3. Повторити удари по мячу внутрішньою і зовнішньою стороною підйому на місці.

4. Закріпити ведення м’яча по прямій в середньому а потім в швидкому темпі.

5. Зупинка м’яча підошвою, внутрішньою стороною підйому, стопи.

6. Домашнє завдання: зупинка внутрішньою стороною стопи.

 

16

1.. Теоретичні відомості з футболу:видатні футболісти України.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересувань: біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м.

3. Удари по мячу ,що котиться зовнішньою стороною підйому-розучування.

4. Вдосконалення техніки ведення м’яча внутрішньою стороною підйому по прямій і з обведенням перешкод.

5. Закріпити зупинку м’яча внутрішньою стороною підйому, стопи.

6. Домашнє завдання:удар по мячу,що котиться зовнішньою стороною підйому.

 

17

1.Теоретичні відомості з футболу:профілактика травматизму.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м.

3. Повторити удари по мячу що котиться зовнішньою стороною підйому на точність.

4.Ведення м’яча з обведенням перешкод, із зміною напрямку руху і швидкості.

5. Вкидання м’яча з-за бокової лінії з різних вихідних положень.

6. Жонглювання м’ячем.

7. Домашнє завдання: жонглювання м’ячем.

 

18

1.Теоретичні відомості з футболу:історія виникнення футболу.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг правим , лівим боком, спиною вперед, поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м.

3. Удари по нерухомому мячу на точність вивченими способами.

4. Повторити удар по мячу серединою лоба.

5.Жонглювання м’ячем. (закріплення)

6 . Домашнє завдання: жонглювання м’ячем. ( 10-15 раз)

 

19

1.Теоретичні відомості з футболу:Олімпійські ігри у стародавній Греції.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності.

3. Удари по мячу на точність з відстані 7м. вивченими способами.

4. Повторити вкидання м’яча з різних вихідних положень.

5. Закріпити удар по мячу серединою лоба.

6.Навчити відбирати м’яч у широкому випаді.

7. Домашнє завдання: присідання на одній нозі.

 

20

1. Теоретичні відомості з футболу: гігієна футболіста .

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності.

3. Розучити обманні рухи (фінти) – «ударом», «зупинкою».

4. Удари по мячу головою  в стрибку.

5. Ведення м’яча із зміною напрямку і швидкості руху.

6. Домашнє завдання:обманні рухи «ударом ногою», зупинкою.

 

21

1 Теоретичні відомості з футболу:способи самоконтролю під час занять.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності, координації рухів.

3. Удари по воротах на точність вивченими способами з 7м.- підготовка до складання навчального нормативу.

4.Закріплення виконання обманних рухів .

5. Вкидання м’яча з-за бокової лінії на дальність і точність.

6. Домашнє завдання: жонглювання мячем.

 

22

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності, координації рухів.

2. Удари по нерухомому мячу на точність вивченими способами у гандбольні або вказану половину футбольних воріт з 7м. - складання навчального нормативу.

3.  Повторити ведення м’яча вивченими способами з наступним у даром по воротах.

4. Навчальна двостороння гра.

5. Домашнє завдання. Удари на точність.

ТЕМАТИЧНА

 

23

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності, координації рухів.

2. Удари по нерухомому мячу на точність вивченими способами у гандбольні або вказану половину футбольних воріт з 7м.

3.Обманні рухи «ударом», «зупинкою», «відходом».

4.Удар головою в стрибку на точність і дальність.

5. Навчальна двостороння гра.

6. Домашнє завдання.:фізичне самовдосконалення.

 

24

1.Теоретичні відомості: видатні футболісти України.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

3. Удар зовнішньою стороною підйому по мячу, що котиться. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи.

4. Ведення м’яча по прямій збільшуючи швидкість.

5. Жонглювання м’ячем.

6. Домашнє завдання: жонглювання м’ячем.

 

25

1.Теоретичні відомості: способи самоконтролю під час занять.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

3. Удар  внутрішньою стороною підйому по мячу, що летить. Зупинка м’яча  грудьми.

4. Ведення м’яча по прямій з наступним ударом по воротах.

5. Жонглювання м’яча.

6. Домашнє завдання: Удар по мячу, що летить.

 

26

1. Теоретичні відомості:удари по мячу на точність з відстані 7м.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

3. Удари по мячу на точність з відстані 7м вивченими способами.

4.Ведення м’яча вивченими способами з наступним у даром по воротах.

5. Вкидання м’яча з різних вихідних положень на дальність і точність.

6. Домашнє завдання: вкидання м’яча на дальність.

 

27

1.Теоретичні відомості:режим харчування.

2. РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

3. Удари на точність вивченими способами з відстані 7м. з місця по нерухомому мячу.

4.Обманні рухи: «ударом ногою», «перенесенням ноги через мяч».

5. Вкидання м’яча з різних вихідних положень на дальність і точність.

6. . Домашнє завдання: обманні рухи.

 

28

1.Теоретичні відомості: вплив вправ ранкової гімнастики на організм школяра.

2.З РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

3. Передача мяча з місця на точність одним із вивчених способів з відстані 7м. – підготовка до складання навчального нормативу.

4. Удари по мячу серединою лоба з місця і в стрибку.

5. Обманні рухи: «відходом», «зупинкою», «випадом».

6. Навчальна гра.

 

29

1. З РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба - прискорення»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

2. Передачі  мяча на точність з місця вивченими способами.

3. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах.

4. Індивідуальні і групові дії в нападі і захисті.

5. Домашнє завдання: удари на точність.

ТЕМАТИЧНА

 

 

 

 

 

 

 

30

Модуль «Баскетбол»

 

1.Теоретичні відомості: повторити правила змагань з б/б, правила безпеки на уроках.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3.Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах).

4. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з наступною передачею.

5. Кидок м’яча однією рукою зверху(хл), двома руками від голови(дівч) з місця з боку від щита і після ведення з подвійного кроку.

6.Домашнє завдання: вистрибування з присіду (4х10стр.)

 

31

1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах), двома руками від грудей.

4. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з наступним кидком в корзину з подвійного кроку.

5. Штрафні кидки.(двома руками від грудей, однією і двома руками зверху від голови).

6.Домашнє завдання: діставання в стрибку різних предметів.

 

32

1.Теоретичні відомості:організація самостійних занять з баскетболу.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці, стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча.

4. Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху.

5.Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення.

6.Домашнє завдання: багаторазові стрибки на одній і обох ногах.

 

33

1. Теоретичні відомості: вплив шкідливих звичок на здоров'я підлітка.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. Оптимальний вибір місця для одержання передачі м’яча.

4 . Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху.

5.Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення.

6. Штрафні кидки вивченими способами.

7.Домашнє завдання: присідання  на одній нозі (3х10 на кожній нозі з інтервалом відпочинку30сек.)

 

34

1.Теоретичні відомості: Правила змагань:правило 3, 5, 10, 24сек.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. Оптимальний вибір місця для одержання передачі м’яча.

.4. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення.

5. . Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху. Штрафні кидки вивченими способами .

6. Домашнє завдання: згинання і розгинання рук лежачи в упорі лежачи. (4х до відказу)

 

 

 

35

1.Теоретичні відомості: Правила змагань: технічні помилки гравців і покарання.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3. . Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах) на відстані 4м.- підготовка до складання навчального нормативу.

4. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодії з партнерами під час гри.

5. Навчальна гра.

6. Домашнє завдання: стрибки через скакалку. (3х30с)

 

36

1.Теоретичні відомості: командні і персональні фоли.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча одним із вивчених способів (в парах) на відстані 4м.- складання навчального нормативу.

4. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодії з партнерами під час гри.

5. Навчальна гра.

6. Домашнє завдання: стрибки у довжину з місця.

 

37

1.Теоретичні відомості: жести суддів.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі; естафети, рухливі ігри.

3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча одним із вивчених способів (в парах) на відстані 4м.

4. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодії з партнерами під час гри.

5. Навчальна гра.

6. Домашнє завдання: Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча в стіну.

 

 

38

1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів»

3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку.

4. Кидок в корзину після ведення з подвійного кроку.

5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника.

6. Штрафні кидки.

7. Домашнє завдання: Багатоскоки  (12 стрибків).

ТЕМАТИЧНА

 

39

1.Теоретичні відомості: історія розвитку баскетболу.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів»

3. Навчити виконувати кидок в корзину однією рукою зверху в стрибку з місця..

4 Повторити ведення м’яча правою і лівою рукою почергово в ходьбі та бігу з  наступною передачею партнеру.

5. Передача м’яча двома руками від грудей і однією рукою від плеча в парах і трійках в русі.

6. Домашнє завдання:діставання в стрибку різних предметів однією і двома руками.

 

40

1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів»

3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку.

4.Закріпити кидок в корзину після ведення з подвійного кроку.

5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника.

6. Штрафні кидки.

7. Домашнє завдання: присідання на одній нозі (3х10 разів на кожній нозі).

 

41

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот .

.2. Кидок м’яча в корзину однією рукою від плеча після ведення і подвійного кроку .

3.Ведення м’яча правою і лівою рукою поперемінно  в бігу та ходьбі з наступною передачею на оцінку без зорового контролю.

4. Штрафні кидки на результат.

5.Домашнє завдання: згинання і розгинання рук лежачи в упорі. (15р –хл, 8разів – дівч)

 

42

1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів»

3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку.

4. Кидок в корзину після ведення з подвійного кроку.

5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника.

6. Штрафні кидки.

7. Домашнє завдання: Діставання в стрибку різних предметів.

 

43

1.Теоретичні відомості:організація самостійних занять з баскетболу.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці, стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча.

4. Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху.

5.Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення.

6.Домашнє завдання: багаторазові стрибки на одній і обох ногах.

 

44

1. Теоретичні відомості: шкідливі звички, їх вплив на організм підлітка.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів»

3.Закріпити кидок в корзину однією рукою зверху в стрибку в русі; після ведення з подвійного кроку.

4. Повторити передачу мяча вивченими способами на місці і в русі.

5. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з наступною передачею без зорового контролю.

6. Штрафні кидки.

7. Домашнє завдання:стрибки через скакалку.

 

45

1.Теоретичні відомості:організація самостійних занять.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;. «ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів»

3. Кидок м’яча в корзину однією рукою від плеча після ведення і подвійного кроку – складання навчального нормативу.

4.Передача м’яча вивченими способами в парах трійках на місці і з просуванням вперед.

5.Ведення м’яча без зорового контролю правою і лівою рукою з наступною передачею з опором.

6. .. Штрафні кидки.

7. Домашнє завдання:піднімання тулуба.( 1хв)

 

46

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот .

.2. Кидок м’яча в корзину однією рукою від плеча після ведення і подвійного кроку .

3.Ведення м’яча правою і лівою рукою поперемінно  в бігу та ходьбі з наступною передачею на оцінку без зорового контролю.

4. Штрафні кидки на результат.

5.Домашнє завдання: Штрафні кидки

 

47

1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів»

3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку.

4. Кидок в корзину після ведення з подвійного кроку.

5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника.

6. Штрафні кидки.

7. Домашнє завдання: присідання на одній нозі

 

48

1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів»

3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку.

4. Кидок в корзину після ведення з подвійного кроку.

5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника.

6. Штрафні кидки.

7. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення.

ТЕМАТИЧНА

 

 

 

 

 

 

6-й клас (І семестр)

Навчальні нормативи

 

       Волейбол:

  • Передача м’яча в стіну двома руками зверху(відстань 3м).

Хл:  до 4 – 4 – 5 – 6 передач

Дівч: до 3 – 3 – 4 – 5 передач

 

 

  • Прийом м’яча знизу від стіни (відстань 2м )

Хл: до 3 – 3 – 4 – 6

Дівч: до 2 – 2 – 3 - 4

 

     Футбол:

4 передач м’яча з місця на точність партнеру одним із вивчених способів з відстані 7м.

Хл:  1 або жодної правильно

           виконаної передачі         - 2 – 3 – (4-5) передач

дівч: жодної правильно

           виконаної передачі         -1 – 2 – (3-5) передач

   Л/атлетика:

  • Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання»
  • Хл: до 75 – 75 – 85 – 95 (см)
  • Дівч: до 65 – 65 – 75 – 85 (см)
  • Біг на витривалість (без врахування часу)(м.)
  • Хл: до 700 – 700 – 1000 – 1200м
  • Дівч: до 600 – 600 – 800 – 1000м

п/п

Модулі

ІІ семестр

1

Теоретико - методичні знання

На всіх уроках

2

Загальна фізична підготовка

На всіх уроках

3

Волейбол                            / 49 - 66 / 

 

18

4

Баскетбол                               / 67-76  /

10

4

Легка атлетика                 / 77– 90/

  

14

5

Футбол                     /91 – 105 / 

 

15

 

п/п

Зміст уроку

Дата

49

 

Волейбол

1. Правила безпеки на уроках волейболу.Теоретичні відомості: місце  українського волейболу на сучасному етапі.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності: різновид ходьби та бігу з різним положенням рук;прискорення з різних вихідних положень за зоровим сигналом;прискорення з різкою зміною напрямку і раптовою зупинкою; стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; скачки на одній нозі; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; біг до набивних м’ячів(фішок,інших позначок)почергово з центра майданчика, естафети, рухливі ігри.

3. Повторити способи пересування в стійці волейболіста.

4. Повторити передачу м’яча двома руками зверху (над собою, в парах).

5. прийом м’яча знизу двома руками ( в парах) на місці.

6. Домашнє завдання: стрибки через скакалку.

 

50

51

1.Правила безпеки на уроках волейболу.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності: різновид ходьби та бігу з різним положенням рук;прискорення з різних вихідних положень за зоровим сигналом;прискорення з різкою зміною напрямку і раптовою зупинкою; стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; скачки на одній нозі; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; біг до набивних м’ячів(фішок,інших позначок)почергово з центра майданчика, естафети, рухливі ігри.

3. Передача м’яча двома руками зверху (, в парах, від стіни).

4. Прийом м’яча знизу обома руками в парах і від стіни.

5. Гра «Мяч середньому».

6. Домашнє завдання:згинання і розгинання рук лежачи в упорі. (5х5разів)

 

52

1.Теоретичні відомості: гігієна спортсмена.

2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку окремих м’язових груп: з упору стоячи біля стіни одночасне і поперемінне згинання і розгинання рук, максимально згинаючи кисті рук в променевозап’ясному суглобі; пересування на руках в упорі лежачи  вправо(вліво) по колу, стопи на місці; пересування на руках, ноги тримає партнер за стопи (тачка).

3.  Передача м’яча двома руками зверху (, в парах, від стіни, над собою).

4. Прийом м’яча знизу обома руками від стіни з близької відстані.

5. Ознайомлення і початкове розучування нижньої прямої подачі.

6. Домашнє завдання: пересуванні в упорі на руках по колу, стопи на місці.

( 3рази вправо,3 рази вліво).

 

 

53

54

1.Теоретичні відомості: санітарно-гігієнічні вимоги до спортивного інвентаря  і місць занять.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку окремих м’язових груп: з упору стоячи біля стіни одночасне і поперемінне згинання і розгинання рук, максимально згинаючи кисті рук в променевозап’ясному суглобі; пересування на руках в упорі лежачи  вправо(вліво) по колу, стопи на місці; пересування на руках, ноги тримає партнер за стопи (тачка).

3. Передача м’яча двома руками зверху (, в парах, від стіни) з близько відстані.

4. Подальше розучування нижньої прямої подачі.

5. Прийом м’яча знизу обома руками від стіни з близької відстані.

6. Домашнє завдання: імітація виконання нижньої прямої подачі.

 

55

56

1.Теоретичні відомості: режим дні учня.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості: стрибки на одній і обох ногах на різну висоту; серії стрибків протягом 15с (І-максимальна кількість стрибків, ІІ- стрибки на максимальну висоту, ІІІ - стрибки без зупинок протягом 1 – 1,5хв.

3. Передача м’яча двома руками зверху (, в парах, від стіни) з відстані 1,5 – 2м.

4. Повторення виконання  нижньої прямої подачі з відстані 4-6 м від сітки.

5. Прийом м’яча знизу обома руками в парах і від стіни з відстані 1,5-2м.

6.Домашнє завдання: стрибки через скакалку.(1 хв)

 

57

58

1.Теоретичні відомості:особиста гігієна спортсмена.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності: різновид ходьби та бігу з різним положенням рук;прискорення з різних вихідних положень за зоровим сигналом;прискорення з різкою зміною напрямку і раптовою зупинкою; стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; скачки на одній нозі; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; біг до набивних м’ячів(фішок,інших позначок)почергово з центра майданчика, естафети, рухливі ігри.

3. Передача м’яча двома руками зверху (, в колонах) з відстані 1,5 – 2м.

Гра «Повітряний міст»

4. Прийом м’яча знизу обома руками в парах після переміщення.

5. Закріплення виконання  нижньої прямої подачі з відстані 4-6 м від сітки.

6. Домашнє завдання: присідання на одній нозі.

ТЕМАТИЧНА

 

59

60

1.Теоретичні відомості:профілактика травматизму.

2. . ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку окремих м’язових груп: з упору стоячи біля стіни одночасне і поперемінне згинання і розгинання рук, максимально згинаючи кисті рук в променевозап’ясному суглобі; пересування на руках в упорі лежачи  вправо(вліво) по колу, стопи на місці; пересування на руках, ноги тримає партнер за стопи (тачка).

3. Передача м’яча двома руками зверху в стіну з відстані 3м.

4.  Прийом м’яча знизу обома руками в парах після переміщення.

5. Виконання нижньої бокової подачі ( розучування).

6.Ігри, естафети на закріплення способів пересування і передач .

7. Домашнє завдання: діставання в стрибку різних предметів.

 

61

1.Теоретичні відомості:правила змагань(розміщення гравців і правила переходу)

2. . ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості: стрибки на одній і обох ногах на різну висоту; серії стрибків протягом 15с (І-максимальна кількість стрибків, ІІ- стрибки на максимальну висоту, ІІІ - стрибки без зупинок протягом 1 – 1,5хв. , виконання 20 стрибків біля  сітки імітуючи передачу м’яча двома руками зверху.

3. Передача м’яча двома руками зверху в стіну з відстані 3м-підготовка до складання навчального нормативу.

4.Повторення нижньої бокової подачі.

5.  Прийом м’яча знизу обома руками після переміщення і подачі.

6. Ігри, естафети на закріплення способів пересування і передач .

7. Домашнє завдання: підтягування у висі.

 

62

1.Теоретичні відомості:правила змагань(виконання нападаючого удару,блокування.)

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності: різновид ходьби та бігу з різним положенням рук;прискорення з різних вихідних положень за зоровим сигналом;прискорення з різкою зміною напрямку і раптовою зупинкою; стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; скачки на одній нозі; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; біг до набивних м’ячів(фішок,інших позначок)почергово з центра майданчика, естафети, рухливі ігри.

3. Передача м’яча двома руками зверху в стіну з відстані 3м- складання навчального нормативу.

4. Прийом м’яча знизу обома руками від стіни - підготовка до складання навчального нормативу.

5. Ігри, естафети на закріплення способів пересування і передач .

6. Домашнє завдання:вистрибування вгору з присіду поштовхом обох ніг.

 

63

64

1.Теоретичні відомості:правила змагань  (порядок проведення заміни гравців).

2 ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку окремих м’язових груп: з упору стоячи біля стіни одночасне і поперемінне згинання і розгинання рук, максимально згинаючи кисті рук в променевозап’ясному суглобі; пересування в упорі лежачи  вправо(вліво) по колу поштовхом обох рук, стопи на місці; пересування на руках, ноги тримає партнер за стопи (тачка).

3. Передача м’яча двома руками зверху в стіну з відстані 3м – повторне виконання на оцінку.

4. Прийом м’яча знизу обома руками від стіни - підготовка до складання навчального нормативу.

5. Нижня бокова подача , прийом м’яча знизу обома руками після подачі.

6. Домашнє завдання: згинання і розгинання рук лежачи в упорі. (5х8разів)

 

65

1.Теоретичні відомості:правила змагань  ( обов’язки гравця задньої лінії «ліберо»

2. . ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості: стрибки на одній і обох ногах на різну висоту; серії стрибків протягом 15с (І-максимальна кількість стрибків, ІІ- стрибки на максимальну висоту, ІІІ - стрибки без зупинок протягом 1 – 1,5хв. , виконання 20 стрибків біля  сітки імітуючи передачу м’яча двома руками зверху.

3. Прийом м’яча знизу обома руками від стіни з відстані 2м - складання навчального нормативу.

4. Нижня бокова подача , прийом м’яча знизу обома руками після подачі.

5. Ігри, естафети на закріплення способів пересування і передач .

6. Домашнє завдання: вправи з скакалкою.

 

66

1.Теоретичні відомості:правила змагань  (жести суддів, покарання).

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності: різновид ходьби та бігу з різним положенням рук; прискорення з різних вихідних положень за зоровим сигналом;прискорення з різкою зміною напрямку і раптовою зупинкою; стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; скачки на одній нозі; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; біг до набивних м’ячів(фішок,інших позначок)почергово з центра майданчика, естафети, рухливі ігри.

3.Виконання нижньої прямої і бокової подачі на оцінку(техніка виконання)

4. Прийом м’яча знизу обома руками від стіни з відстані 2м-повторне виконання на оцінку.

5. Ігри, естафети на закріплення способів пересування і передач .

6. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення.

 

ТЕМАТИЧНА

 

67

 

Баскетбол (8 год.)

1. Інструктаж з безпеки на уроках з баскетболу, історія розвитку гри в баскетбол.

2. Рухлива гра на розвиток спритності.

 

68

1. Облік умінь і навичок зі стійки баскетболіста і пересуванню в ній, вивчення техніки ведення м'яча кроком, бігом, зі зміною швидкості і напряму руху.

2. ОФП: метання набивного м'яча з-за голови.

3. Навчальна (однобічна) гра в баскетбол.

 

69

1. Врахування навичок і умінь з техніки ловлі та передач м'яча від грудей з місця, повторення т/в ловлі та передач м'яча від плеча з місця.

2.ОФП: стрибки через скакалку за 1 хвилину.

3. Навчальна гра в баскетбол.

 

70

1. Врахування умінь і навичок з техніки ловлі та передач м'яча від плеча, повторення техніки лову і передач м'яча з-за голови на місці.

3. Навчальна гра в баскетбол.

 

71

1. Врахування навичок і умінь по т/в передач м'яча з-за голови з місця, повторення техніки ловлі та передач м'яча з відскоком від підлоги.

2.ОФП: стрибки через скакалку за 1 хвилину.

3. Навчальна гра в баскетбол.

 

72

1. Вдосконалення техніки подвійного кроку з різних сторін, вивчення техніки штрафного кидка.

2. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи на підлозі.

3. Навчальна гра в баскетбол.

 

73

1. Закріплення навичок і умінь з техніки виконання штрафного кидка.

2. Вдосконалення техніки виконання подвійного кроку.

3. Навчальна гра в баскетбол.

 

74

1.Вдосконалення навичок і умінь по т/в штрафного кидка.

2.ОРД з техніки виконання подвійного кроку.

3. Навчальна гра в баскетбол.

 

75

1.Вдосконалення навичок і умінь по т/в штрафного кидка.

2. Навчальна гра в баскетбол.

 

76

1.Вдосконалення навичок і умінь по т/в штрафного кидка.

2. Навчальна гра в баскетбол.

ТЕМАТИЧНА

 

77

 

Модуль «Легка атлетика»

1.Ознайомити учнів із змістом нової програми .

2.Правила безпеки на уроках л/атлетики.

3. Стройові вправи: повторити виконання команд:»Шикуйсь!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»., повороти на місці.

4.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості.

5.  Повторити низький старт; стартовий розбіг 4х10-15м.

6.  Гра «Стартують звірята».

7. Домашнє завдання: низький старт.

 

78

1.Теоретичні відомості: історія розвитку л/атлетики на Україні.

2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг.

3. Повторний біг 4х30м(хл), 3х30м (дівч).- акцентувати увагу на техніку бігу по прямій, роботу рук і ніг.

4. Повторити стрибок у довжину сп. « зігнувши ноги». - політ і приземлення.

5.Повільний біг з рівномірною швидкістю500м (хл), 30м (дівч).

6.Домашнє завдання:,біг на місці біля опори в упорі стоячи. 

 

 

79

 

1.Теоретичні відомості: рухові якості , які розвиваються засобами л/атлетики.

2. .ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг.

3.Повторний біг 3х60м (хл), 2х60 (дівч).- звернути увагу на техніку фінішування.

4. Стрибок у довжину з розбігу – розмітка довжини розбігу( розбіг і відштовхування.

5 . Розучити метання м’ячика з 3-х кроків розбігу.

6. Гра «до своїх прапорців».

7. Домашнє завдання:.імітація метання з  3-х кроків.

 

80

1. Теоретичні відомості: шкідливі звички та їх вплив на здоровя людини.

2 ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг.

3. Біг з ходу( біг по дистанції, фінішування)звернути увагу на роботу рук і ніг.

4. Вдосконалення техніки стрибка у довжину сп. «зігнувши ноги».

5. Метання м’ячика з 3-х кроків - звернути увагу на техніку виконання метання.

6. Домашнє завдання: біг з високим підніманням колін.

 

81

1. Теоретичні відомості: особливості фізичного розвитку в підлітковому віці.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами.

3. Біг 30, 60м  – техніка бігу по дистанції і фінішування.

4. Стрибок у довжину з розбігу сп. «зігнувши ноги»

5. Метання м’ячика з 3-х кроків – акцент на виконання перехресного кроку і фінальне зусилля..

6. Домашнє завдання:діставання колінами грудей в стрибку на місці

 

82

1. Теоретичні відомості: засоби розвитку швидкості і витривалості.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами.

3. Повторний біг 3х30м, 2х60м,

4. Стрибок у довжину з  розбігу

5. Метання м’ячика з трьох кроків на дальність .- підготовка до виконання на оцінку.

6. Домашнє завдання: метання в ціль з відстані 15м.

 

83

1. Теоретичні відомості: профілактика плоскостопості

2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами.

3. .Метання м’ячика з трьох кроків

4. Біг 30, 60м з рівномірною швидкістю.

5. Стрибок у довжину на дальність.

6. Домашнє завдання:фізичне самовдосконалення.

 

ТЕМАТИЧНА

 

84

1.Теоретичні відомості з л/атлетики: правила безпеки; профілактика травматизму.

2.  ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; пробігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети.

3. Повторити низький і високий старт: стартове прискорення 3х15м.

4. Стрибок у висоту сп. «переступання».

     - імітація стрибка на місці переступанням.

     - те саме з 2-3 кроків;

     - стрибок через планку з 3 – 5 кроків розбігу( планка похила, висота 60см.)   з правої і лівої сторони.

5. Гра «Виклик номерів».

6. Домашнє завдання:біг на місці біля опори.(3х10с)

 

85

1.Теоретичні відомості: правила змагань з бігу на короткі дистанції.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця; естафети, рухливі ігри.

3. Повторний біг 2х60м з рівномірною швидкістю (біг поди станції).

4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» ( перехід через планку, приземлення).

5. Повторити метання м’ячика з місця і розбігу з 3-х кроків. Метання в горизонтальну ціль з 10-15м.

6. Домашнє завдання: стрибки через скакалку на одній нозі(почергово).

 

 

86

1.Теоретичні відомості:правила змагань з стрибків у висоту.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети.

3. Повторний біг 2х60м з рівномірною швидкістю (фінішування).

4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» ( розбіг і відштовхування).

5. Метання м’ячика в горизонтальну ціль з 10-15м.

6. Домашнє завдання: метання у горизонтальну ціль з 10м(дівч) 15м (хл).

 

 

87

1. Теоретичні відомості:правила змагань з метання.

2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця;естафети, рухливі ігри.

3. Повторний біг 2х60м – підготовка до складання навчального нормативу.

4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» (розмітка  розбігу ).

5. Метання мячика у вертикальну ціль складання навчального нормативу.

 6. . Домашнє завдання: метання у вертикальну ціль.

 

 

88

1.Теоретичні відомості: особливості фізичного розвитку у підлітковому віці.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети.

3. Біг 60м .

4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» - складання навчального нормативу.

5. Метання м’ячика у вертикальну і горизонтальну ціль на оцінку.

6. Біг в повільному темпі 800м(хл), 500м(дівч).з рівномірною швидкістю.

 

89

1.Теоретичні відомості:правила змагань з бігу на довгі дистанції

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця;естафети, рухливі ігри.

3. Стрибок у довжину з місця

4.Стрибок у висоту на результат.

5. Біг на витривалість без врахування часу - складання навчального нормативу.

6. Домашнє завдання: біг в повільному темпі до 5хв.

 

90

1.Теоретичні відомості:самоконтроль за станом здоров'я.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети.

3. Біг на витривалість без врахування часу

4. Стрибок у довжину з місці на результат.

5.Ігри за вибором дітей.

6.Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення.

 

ТЕМАТИЧНА

 

91

 

Футбол

1.Теоретичні відомості: видатні футболісти України.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

3. Удар зовнішньою стороною підйому по мячу, що котиться. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи.

4. Ведення м’яча по прямій збільшуючи швидкість.

5. Жонглювання м’ячем.

6. Домашнє завдання: жонглювання м’ячем.

 

92

93

1.Теоретичні відомості: способи самоконтролю під час занять.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

3. Удар  внутрішньою стороною підйому по мячу, що летить. Зупинка м’яча  грудьми.

4. Ведення м’яча по прямій з наступним ударом по воротах.

5. Жонглювання м’яча.

6. Домашнє завдання: Удар по мячу, що летить.

 

94

95

1. Теоретичні відомості:удари по мячу на точність з відстані 7м.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

3. Удари по мячу на точність з відстані 7м вивченими способами.

4.Ведення м’яча вивченими способами з наступним у даром по воротах.

5. Вкидання м’яча з різних вихідних положень на дальність і точність.

6. Домашнє завдання: вкидання м’яча на дальність.

 

96

97

1.Теоретичні відомості:режим харчування.

2. РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

3. Удари на точність вивченими способами з відстані 7м. з місця по нерухомому мячу.

4.Обманні рухи: «ударом ногою», «перенесенням ноги через мяч».

5. Вкидання м’яча з різних вихідних положень на дальність і точність.

6. . Домашнє завдання: обманні рухи.

 

ТЕМАТИЧНА

 

98

99

1.Теоретичні відомості: вплив вправ ранкової гімнастики на організм школяра.

2.З РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

3. Передача мяча з місця на точність одним із вивчених способів з відстані 7м. – підготовка до складання навчального нормативу.

4. Удари по мячу серединою лоба з місця і в стрибку.

5. Обманні рухи: «відходом», «зупинкою», «випадом».

6. Навчальна гра.

 

100

1.Теоретичні відомості: сучасні Олімпійські ігри.

2. З РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

3. Передача мяча з місця на точність одним із вивчених способів з відстані 7м. – складання навчального нормативу.

4. Відбирання м’яча спереду, збоку, ззаду.

5.Індивідуальні дії в нападі і захисті. Навчальна гра.

6. Домашнє завдання: удари на точність.

 

101

102

1.Теоретичні відомості: гігієнічні вимоги до місця занять і спортивної форми.

2. З РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

3. Передача мяча з місця на точність одним із вивчених способів з відстані 7м  на оцінку.

4. Групові дії в нападі і захисті. Навчальна гра.

5. Жонглювання мячем.

6. Домашнє завдання: жонглювання мячем.

 

103

104

1. З РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба - прискорення»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

2. Передачі  мяча на точність з місця вивченими способами.

3. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах.

4. Індивідуальні і групові дії в нападі і захисті.

5. Домашнє завдання: удари на точність.

 

105

1. З РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

2. Передачі  мяча на точність з місця вивченими способами.

3. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах.

4. Індивідуальні і групові дії в нападі і захисті.

5. Підсумки занять  за навчальний рік , завдання на канікули.

5. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення.

ТЕМАТИЧНА

 

 

 

docx
Додано
3 квітня 2020
Переглядів
8207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку