Календарне планування
з «Фізичної культури» 6 клас
№ п/п |
Модулі |
Порядок уроків |
І семестр |
|
1 |
Теоретико - методичні знання |
|
На всіх уроках |
|
2 |
Загальна фізична підготовка |
|
На всіх уроках |
|
3 |
Баскетбол |
30 – 48 |
19 |
|
4 |
Волейбол |
|
|
|
5 |
Гімнастика |
|
|
|
6 |
Легка атлетика |
1 -14 |
14 |
|
7 |
Футбол |
15 – 29 |
15 |
|
Контрольні начальні нормативи для учнів 6 -го класу
(хлопчики)
№ |
Норматив |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
Біг на 30 м. |
7,5 |
7,3 |
7,1 |
6,9 |
6,7 |
6,5 |
6,3 |
6,2 |
6,0 |
5,8 |
5,6 |
5,3 |
Біг на 60 м. |
12,2 |
12,1 |
11,9 |
11,7 |
11,5 |
11,3 |
10,9 |
10,6 |
10,4 |
10,1 |
9,8 |
9,5 |
|
2 |
Біг на 300 м. |
2,15 |
2,05 |
2,00 |
1,55 |
1,50 |
1,45 |
1,40 |
1,35 |
1,30 |
1,25 |
1,22 |
1,17 |
Біг на 500 м. |
2,45 |
2,40 |
2,35 |
2,30 |
2,25 |
2,20 |
2,15 |
2,11 |
2,06 |
2,03 |
1,59 |
1,56 |
|
3 |
Рівномірний біг без в/ч |
300 |
400 |
500 |
600 |
700 |
800 |
900 |
1000 |
1100 |
1150 |
1200 |
1500 |
4 |
Підтягування |
0,5 |
0,5 |
1 |
1,5 |
2 |
2,5 |
3 |
4 |
4 |
4,5 |
5 |
7 |
Згинання рук |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
9 |
10 |
11 |
12 |
14 |
18 |
|
Пресс за 30 с. |
3 |
5 |
7 |
9 |
11 |
14 |
17 |
19 |
24 |
26 |
29 |
31 |
|
Нахил тулуба |
0 |
0,5 |
1 |
1,5 |
2 |
3 |
3,5 |
4 |
4,5 |
5 |
6 |
8 |
|
5 |
Стрибок у довжину з\м |
110 |
115 |
120 |
125 |
130 |
135 |
140 |
150 |
160 |
165 |
170 |
185 |
Стрибок у висоту з/м |
3 |
5 |
7 |
8 |
10 |
12 |
14 |
16 |
18 |
23 |
28 |
35 |
|
Стрибки ч/скакалку за 1 |
10 |
12 |
15 |
20 |
25 |
30 |
40 |
50 |
110 |
112 |
114 |
120 |
|
Метання на дальність |
9 |
11 |
12 |
15 |
17 |
20 |
22 |
24 |
26 |
28 |
30 |
34 |
|
6 |
Човн. біг 4*9м. |
12,2 |
12,0 |
11,8 |
11,6 |
11,4 |
11,3 |
11,1 |
10,9 |
10,7 |
10,5 |
10,4 |
10,3 |
7 |
Передачі вол. м’яча |
1 |
2 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
8 |
Штраф. кидки |
1 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
(Дівчата)
№ |
Норматив |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
Біг на 30 м. |
7,9 |
7,7 |
7,5 |
7,3 |
7,1 |
6,9 |
6,7 |
6,6 |
6,4 |
6,2 |
6,0 |
5,7 |
Біг на 60 м. |
12,7 |
12,5 |
12,3 |
12,0 |
11,8 |
11,5 |
11,2 |
11,0 |
10,8 |
10,6 |
10,4 |
10,1 |
|
2 |
Біг на 300 м. |
2,15 |
2,10 |
2,05 |
2,00 |
1,55 |
1,50 |
1,45 |
1,41 |
1,35 |
1,32 |
1,30 |
1,25 |
Біг на 500 м. |
3,30 |
3,25 |
3,20 |
3,15 |
3,10 |
3,05 |
3,00 |
2,55 |
2,50 |
2,45 |
2,40 |
2,34 |
|
3 |
Рівномірний біг без в/ч |
300 |
400 |
500 |
600 |
700 |
750 |
775 |
800 |
900 |
950 |
1000 |
1500 |
4 |
Підтягування на низький |
0,5 |
1 |
2 |
3 |
4 |
6 |
7 |
8 |
10 |
11 |
12 |
15 |
Згинання рук |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
6,5 |
7 |
8 |
8,5 |
9 |
12 |
|
Пресс за 30 с. |
2 |
4 |
6 |
8 |
10 |
12 |
15 |
18 |
23 |
25 |
28 |
30 |
|
Нахил тулуба |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
7,5 |
8 |
9 |
10 |
11 |
14 |
|
5 |
Стрибок у довжину з\м |
100 |
105 |
110 |
115 |
120 |
125 |
127 |
130 |
140 |
145 |
150 |
165 |
Стрибок у висоту з/м |
0,5 |
1 |
2 |
4 |
6 |
8 |
10 |
12 |
14 |
16 |
18 |
20 |
|
Стрибки ч/скакалку за 1 |
15 |
25 |
30 |
35 |
40 |
50 |
60 |
70 |
80 |
90 |
95 |
115 |
|
Метання на дальність |
4 |
6 |
8 |
10 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
21 |
|
6 |
Човн. біг 4*9м. |
13,0 |
12,8 |
12,6 |
12,4 |
12,2 |
12,0 |
11,8 |
11,6 |
11,4 |
11,2 |
11,1 |
11,0 |
7 |
Передачи вол. м’яча |
1 |
2 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
8 |
Штраф. кидки |
1 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
6-й клас (І семестр)
№ п/п |
Зміст уроку |
Дата |
1 |
Модуль «Легка атлетика» 1.Ознайомити учнів із змістом нової програми : вибір модулів навчання. 2.Правила безпеки на уроках л/атлетики. 3. Стройові вправи: повторити виконання команд:»Шикуйсь!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»., повороти на місці. 4.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. 5. Повторити низький старт; стартовий розбіг 4х10-15м. 6. Гра «Стартують звірята». 7. Домашнє завдання: низький старт. |
|
2 |
1.Теоретичні відомості: історія розвитку л/атлетики на Україні. 2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг. 3. Повторний біг 4х30м(хл), 3х30м (дівч).- акцентувати увагу на техніку бігу по прямій, роботу рук і ніг. 4. Повторити стрибок у довжину сп. « зігнувши ноги». - політ і приземлення. 5.Повільний біг з рівномірною швидкістю500м (хл), 30м (дівч). 6.Домашнє завдання:,біг на місці біля опори в упорі стоячи. |
|
3 |
1.Теоретичні відомості: рухові якості , які розвиваються засобами л/атлетики. 2. .ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг. 3.Повторний біг 3х60м (хл), 2х60 (дівч).- звернути увагу на техніку фінішування. 4. Стрибок у довжину з розбігу – розмітка довжини розбігу( розбіг і відштовхування. 5 . Розучити метання м’ячика з 3-х кроків розбігу. 6. Гра «до своїх прапорців». 7. Домашнє завдання:.імітація метання з 3-х кроків. |
|
4. |
1. Теоретичні відомості: шкідливі звички та їх вплив на здоров’я людини. 2 ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг. 3. Біг з ходу( біг по дистанції, фінішування)звернути увагу на роботу рук і ніг. 4. Вдосконалення техніки стрибка у довжину сп. «зігнувши ноги». 5. Метання м’ячика з 3-х кроків - звернути увагу на техніку виконання метання. 6. Домашнє завдання: біг з високим підніманням колін. |
|
5. |
1. Теоретичні відомості: особливості фізичного розвитку в підлітковому віці. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами. 3. Біг 30, 60м – техніка бігу по дистанції і фінішування. 4. Стрибок у довжину з розбігу сп. «зігнувши ноги» - підготовка до виконання на техніку (на оцінку) 5. Метання м’ячика з 3-х кроків – акцент на виконання перехресного кроку і фінальне зусилля.. 6. Домашнє завдання:діставання колінами грудей в стрибку на місці |
|
6. |
1. Теоретичні відомості: засоби розвитку швидкості і витривалості. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами. 3. Повторний біг 3х30м, 2х60м, 4. Стрибок у довжину з розбігу 5. Метання м’ячика з трьох кроків на дальність .- підготовка до виконання на оцінку.9техніка виконання). 6. Домашнє завдання: метання в ціль з відстані 15м. |
|
7. |
1. Теоретичні відомості: профілактика плоскостопості 2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами. 3. .Метання м’ячика з трьох кроків 4. Біг 30, 60м з рівномірною швидкістю. 5. Стрибок у довжину на дальність. 6. Домашнє завдання:фізичне самовдосконалення. ТЕМАТИЧНА |
|
8. |
1.Теоретичні відомості з л/атлетики: правила безпеки; профілактика травматизму. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; пробігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети. 3. Повторити низький і високий старт: стартове прискорення 3х15м. 4. Стрибок у висоту сп. «переступання». - імітація стрибка на місці переступанням. - те саме з 2-3 кроків; - стрибок через планку з 3 – 5 кроків розбігу( планка похила, висота 60см.) з правої і лівої сторони. 5. Гра «Виклик номерів». 6. Домашнє завдання:біг на місці біля опори.(3х10с) |
|
9 |
1.Теоретичні відомості: правила змагань з бігу на короткі дистанції. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця; естафети, рухливі ігри. 3. Повторний біг 2х60м з рівномірною швидкістю (біг поди станції). 4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» ( перехід через планку, приземлення). 5. Повторити метання м’ячика з місця і розбігу з 3-х кроків. Метання в горизонтальну ціль з 10-15м. 6. Домашнє завдання: стрибки через скакалку на одній нозі(почергово).
|
|
10 |
1.Теоретичні відомості:правила змагань з стрибків у висоту. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети. 3. Повторний біг 2х60м з рівномірною швидкістю (фінішування). 4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» ( розбіг і відштовхування). 5. Метання м’ячика в горизонтальну ціль з 10-15м. 6. Домашнє завдання: метання у горизонтальну ціль з 10м(дівч) 15м (хл).
|
|
11 |
1. Теоретичні відомості:правила змагань з метання. 2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця;естафети, рухливі ігри. 3. Повторний біг 2х60м – підготовка до складання навчального нормативу. 4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» (розмітка розбігу ). 5. Метання м’ячика у вертикальну ціль. 6. . Домашнє завдання: метання у вертикальну ціль.
|
|
12 |
1.Теоретичні відомості: особливості фізичного розвитку у підлітковому віці. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети. 3. Біг 60м –складання навчального нормативу. 4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» - підготовка до складання навчального нормативу. 5. Метання м’ячика у вертикальну і горизонтальну ціль на оцінку. 6. Біг в повільному темпі 800м(хл), 500м(дівч).з рівномірною швидкістю. |
|
13 |
1.Теоретичні відомості:правила змагань з бігу на довгі дистанції 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця;естафети, рухливі ігри. 3. Стрибок у довжину з місця - складання навчального нормативу. 4.Стрибок у висоту на результат. 5. Біг з рівномірною швидкістю 1000м(хл),800м(дівч) - підготовка до складання навчального нормативу. 6. Домашнє завдання: біг в повільному темпі до 5хв. |
|
14. |
1.Теоретичні відомості:самоконтроль за станом здоров'я. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети. 3. Біг на витривалість без врахування часу 4. Стрибок у довжину з місці на результат. 5.Ігри за вибором дітей. 6.Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. ТЕМАТИЧНА |
|
15. |
Модуль «Футбол»
1. Теоретичні відомості з футболу: правила безпеки на уроках; правила гри. 2.ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересувань: біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. 3. Повторити удари по м’ячу внутрішньою і зовнішньою стороною підйому на місці. 4. Закріпити ведення м’яча по прямій в середньому а потім в швидкому темпі. 5. Зупинка м’яча підошвою, внутрішньою стороною підйому, стопи. 6. Домашнє завдання: зупинка внутрішньою стороною стопи. |
|
16 |
1.. Теоретичні відомості з футболу:видатні футболісти України. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересувань: біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. 3. Удари по м’ячу ,що котиться зовнішньою стороною підйому-розучування. 4. Вдосконалення техніки ведення м’яча внутрішньою стороною підйому по прямій і з обведенням перешкод. 5. Закріпити зупинку м’яча внутрішньою стороною підйому, стопи. 6. Домашнє завдання:удар по м’ячу,що котиться зовнішньою стороною підйому. |
|
17 |
1.Теоретичні відомості з футболу:профілактика травматизму. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. 3. Повторити удари по м’ячу що котиться зовнішньою стороною підйому на точність. 4.Ведення м’яча з обведенням перешкод, із зміною напрямку руху і швидкості. 5. Вкидання м’яча з-за бокової лінії з різних вихідних положень. 6. Жонглювання м’ячем. 7. Домашнє завдання: жонглювання м’ячем. |
|
18 |
1.Теоретичні відомості з футболу:історія виникнення футболу. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг правим , лівим боком, спиною вперед, поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. 3. Удари по нерухомому м’ячу на точність вивченими способами. 4. Повторити удар по м’ячу серединою лоба. 5.Жонглювання м’ячем. (закріплення) 6 . Домашнє завдання: жонглювання м’ячем. ( 10-15 раз) |
|
19 |
1.Теоретичні відомості з футболу:Олімпійські ігри у стародавній Греції. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності. 3. Удари по м’ячу на точність з відстані 7м. вивченими способами. 4. Повторити вкидання м’яча з різних вихідних положень. 5. Закріпити удар по м’ячу серединою лоба. 6.Навчити відбирати м’яч у широкому випаді. 7. Домашнє завдання: присідання на одній нозі. |
|
20 |
1. Теоретичні відомості з футболу: гігієна футболіста . 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності. 3. Розучити обманні рухи (фінти) – «ударом», «зупинкою». 4. Удари по м’ячу головою в стрибку. 5. Ведення м’яча із зміною напрямку і швидкості руху. 6. Домашнє завдання:обманні рухи «ударом ногою», зупинкою. |
|
21 |
1 Теоретичні відомості з футболу:способи самоконтролю під час занять. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності, координації рухів. 3. Удари по воротах на точність вивченими способами з 7м.- підготовка до складання навчального нормативу. 4.Закріплення виконання обманних рухів . 5. Вкидання м’яча з-за бокової лінії на дальність і точність. 6. Домашнє завдання: жонглювання м’ячем. |
|
22 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності, координації рухів. 2. Удари по нерухомому м’ячу на точність вивченими способами у гандбольні або вказану половину футбольних воріт з 7м. - складання навчального нормативу. 3. Повторити ведення м’яча вивченими способами з наступним у даром по воротах. 4. Навчальна двостороння гра. 5. Домашнє завдання. Удари на точність. ТЕМАТИЧНА |
|
23 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності, координації рухів. 2. Удари по нерухомому м’ячу на точність вивченими способами у гандбольні або вказану половину футбольних воріт з 7м. 3.Обманні рухи «ударом», «зупинкою», «відходом». 4.Удар головою в стрибку на точність і дальність. 5. Навчальна двостороння гра. 6. Домашнє завдання.:фізичне самовдосконалення. |
|
24 |
1.Теоретичні відомості: видатні футболісти України. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 3. Удар зовнішньою стороною підйому по м’ячу, що котиться. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи. 4. Ведення м’яча по прямій збільшуючи швидкість. 5. Жонглювання м’ячем. 6. Домашнє завдання: жонглювання м’ячем. |
|
25 |
1.Теоретичні відомості: способи самоконтролю під час занять. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 3. Удар внутрішньою стороною підйому по м’ячу, що летить. Зупинка м’яча грудьми. 4. Ведення м’яча по прямій з наступним ударом по воротах. 5. Жонглювання м’яча. 6. Домашнє завдання: Удар по м’ячу, що летить. |
|
26 |
1. Теоретичні відомості:удари по м’ячу на точність з відстані 7м. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 3. Удари по м’ячу на точність з відстані 7м вивченими способами. 4.Ведення м’яча вивченими способами з наступним у даром по воротах. 5. Вкидання м’яча з різних вихідних положень на дальність і точність. 6. Домашнє завдання: вкидання м’яча на дальність. |
|
27 |
1.Теоретичні відомості:режим харчування. 2. РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 3. Удари на точність вивченими способами з відстані 7м. з місця по нерухомому м’ячу. 4.Обманні рухи: «ударом ногою», «перенесенням ноги через м’яч». 5. Вкидання м’яча з різних вихідних положень на дальність і точність. 6. . Домашнє завдання: обманні рухи. |
|
28 |
1.Теоретичні відомості: вплив вправ ранкової гімнастики на організм школяра. 2.З РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 3. Передача м’яча з місця на точність одним із вивчених способів з відстані 7м. – підготовка до складання навчального нормативу. 4. Удари по м’ячу серединою лоба з місця і в стрибку. 5. Обманні рухи: «відходом», «зупинкою», «випадом». 6. Навчальна гра. |
|
29 |
1. З РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба - прискорення», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 2. Передачі м’яча на точність з місця вивченими способами. 3. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах. 4. Індивідуальні і групові дії в нападі і захисті. 5. Домашнє завдання: удари на точність. ТЕМАТИЧНА |
|
30 |
Модуль «Баскетбол»
1.Теоретичні відомості: повторити правила змагань з б/б, правила безпеки на уроках. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3.Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах). 4. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з наступною передачею. 5. Кидок м’яча однією рукою зверху(хл), двома руками від голови(дівч) з місця з боку від щита і після ведення з подвійного кроку. 6.Домашнє завдання: вистрибування з присіду (4х10стр.) |
|
31 |
1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах), двома руками від грудей. 4. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з наступним кидком в корзину з подвійного кроку. 5. Штрафні кидки.(двома руками від грудей, однією і двома руками зверху від голови). 6.Домашнє завдання: діставання в стрибку різних предметів. |
|
32 |
1.Теоретичні відомості:організація самостійних занять з баскетболу. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці, стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. 4. Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху. 5.Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення. 6.Домашнє завдання: багаторазові стрибки на одній і обох ногах. |
|
33 |
1. Теоретичні відомості: вплив шкідливих звичок на здоров'я підлітка. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. Оптимальний вибір місця для одержання передачі м’яча. 4 . Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху. 5.Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення. 6. Штрафні кидки вивченими способами. 7.Домашнє завдання: присідання на одній нозі (3х10 на кожній нозі з інтервалом відпочинку30сек.) |
|
34 |
1.Теоретичні відомості: Правила змагань:правило 3, 5, 10, 24сек. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. Оптимальний вибір місця для одержання передачі м’яча. .4. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення. 5. . Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху. Штрафні кидки вивченими способами . 6. Домашнє завдання: згинання і розгинання рук лежачи в упорі лежачи. (4х до відказу)
|
|
35 |
1.Теоретичні відомості: Правила змагань: технічні помилки гравців і покарання. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3. . Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах) на відстані 4м.- підготовка до складання навчального нормативу. 4. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодії з партнерами під час гри. 5. Навчальна гра. 6. Домашнє завдання: стрибки через скакалку. (3х30с) |
|
36 |
1.Теоретичні відомості: командні і персональні фоли. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча одним із вивчених способів (в парах) на відстані 4м.- складання навчального нормативу. 4. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодії з партнерами під час гри. 5. Навчальна гра. 6. Домашнє завдання: стрибки у довжину з місця. |
|
37 |
1.Теоретичні відомості: жести суддів. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі; естафети, рухливі ігри. 3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча одним із вивчених способів (в парах) на відстані 4м. 4. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодії з партнерами під час гри. 5. Навчальна гра. 6. Домашнє завдання: Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча в стіну.
|
|
38 |
1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів» 3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку. 4. Кидок в корзину після ведення з подвійного кроку. 5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника. 6. Штрафні кидки. 7. Домашнє завдання: Багатоскоки (12 стрибків). ТЕМАТИЧНА |
|
39 |
1.Теоретичні відомості: історія розвитку баскетболу. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів» 3. Навчити виконувати кидок в корзину однією рукою зверху в стрибку з місця.. 4 Повторити ведення м’яча правою і лівою рукою почергово в ходьбі та бігу з наступною передачею партнеру. 5. Передача м’яча двома руками від грудей і однією рукою від плеча в парах і трійках в русі. 6. Домашнє завдання:діставання в стрибку різних предметів однією і двома руками. |
|
40 |
1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів» 3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку. 4.Закріпити кидок в корзину після ведення з подвійного кроку. 5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника. 6. Штрафні кидки. 7. Домашнє завдання: присідання на одній нозі (3х10 разів на кожній нозі). |
|
41 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот . .2. Кидок м’яча в корзину однією рукою від плеча після ведення і подвійного кроку . 3.Ведення м’яча правою і лівою рукою поперемінно в бігу та ходьбі з наступною передачею на оцінку без зорового контролю. 4. Штрафні кидки на результат. 5.Домашнє завдання: згинання і розгинання рук лежачи в упорі. (15р –хл, 8разів – дівч) |
|
42 |
1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів» 3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку. 4. Кидок в корзину після ведення з подвійного кроку. 5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника. 6. Штрафні кидки. 7. Домашнє завдання: Діставання в стрибку різних предметів. |
|
43 |
1.Теоретичні відомості:організація самостійних занять з баскетболу. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці, стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. 4. Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху. 5.Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення. 6.Домашнє завдання: багаторазові стрибки на одній і обох ногах. |
|
44 |
1. Теоретичні відомості: шкідливі звички, їх вплив на організм підлітка. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів» 3.Закріпити кидок в корзину однією рукою зверху в стрибку в русі; після ведення з подвійного кроку. 4. Повторити передачу м’яча вивченими способами на місці і в русі. 5. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з наступною передачею без зорового контролю. 6. Штрафні кидки. 7. Домашнє завдання:стрибки через скакалку. |
|
45 |
1.Теоретичні відомості:організація самостійних занять. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;. «ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів» 3. Кидок м’яча в корзину однією рукою від плеча після ведення і подвійного кроку – складання навчального нормативу. 4.Передача м’яча вивченими способами в парах трійках на місці і з просуванням вперед. 5.Ведення м’яча без зорового контролю правою і лівою рукою з наступною передачею з опором. 6. .. Штрафні кидки. 7. Домашнє завдання:піднімання тулуба.( 1хв) |
|
46 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот . .2. Кидок м’яча в корзину однією рукою від плеча після ведення і подвійного кроку . 3.Ведення м’яча правою і лівою рукою поперемінно в бігу та ходьбі з наступною передачею на оцінку без зорового контролю. 4. Штрафні кидки на результат. 5.Домашнє завдання: Штрафні кидки |
|
47 |
1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів» 3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку. 4. Кидок в корзину після ведення з подвійного кроку. 5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника. 6. Штрафні кидки. 7. Домашнє завдання: присідання на одній нозі |
|
48 |
1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів» 3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку. 4. Кидок в корзину після ведення з подвійного кроку. 5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника. 6. Штрафні кидки. 7. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. ТЕМАТИЧНА |
|
6-й клас (І семестр)
Навчальні нормативи
Волейбол:
Хл: до 4 – 4 – 5 – 6 передач
Дівч: до 3 – 3 – 4 – 5 передач
Хл: до 3 – 3 – 4 – 6
Дівч: до 2 – 2 – 3 - 4
Футбол:
4 передач м’яча з місця на точність партнеру одним із вивчених способів з відстані 7м.
Хл: 1 або жодної правильно
виконаної передачі - 2 – 3 – (4-5) передач
дівч: жодної правильно
виконаної передачі -1 – 2 – (3-5) передач
Л/атлетика:
№ п/п |
Модулі |
ІІ семестр |
1 |
Теоретико - методичні знання |
На всіх уроках |
2 |
Загальна фізична підготовка |
На всіх уроках |
3 |
Волейбол / 49 - 66 /
|
18 |
4 |
Баскетбол / 67-76 / |
10 |
4 |
Легка атлетика / 77– 90/
|
14 |
5 |
Футбол /91 – 105 /
|
15 |
№ п/п |
Зміст уроку |
Дата |
49
|
Волейбол 1. Правила безпеки на уроках волейболу.Теоретичні відомості: місце українського волейболу на сучасному етапі. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності: різновид ходьби та бігу з різним положенням рук;прискорення з різних вихідних положень за зоровим сигналом;прискорення з різкою зміною напрямку і раптовою зупинкою; стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; скачки на одній нозі; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; біг до набивних м’ячів(фішок,інших позначок)почергово з центра майданчика, естафети, рухливі ігри. 3. Повторити способи пересування в стійці волейболіста. 4. Повторити передачу м’яча двома руками зверху (над собою, в парах). 5. прийом м’яча знизу двома руками ( в парах) на місці. 6. Домашнє завдання: стрибки через скакалку. |
|
50 51 |
1.Правила безпеки на уроках волейболу. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності: різновид ходьби та бігу з різним положенням рук;прискорення з різних вихідних положень за зоровим сигналом;прискорення з різкою зміною напрямку і раптовою зупинкою; стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; скачки на одній нозі; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; біг до набивних м’ячів(фішок,інших позначок)почергово з центра майданчика, естафети, рухливі ігри. 3. Передача м’яча двома руками зверху (, в парах, від стіни). 4. Прийом м’яча знизу обома руками в парах і від стіни. 5. Гра «М’яч середньому». 6. Домашнє завдання:згинання і розгинання рук лежачи в упорі. (5х5разів) |
|
52 |
1.Теоретичні відомості: гігієна спортсмена. 2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку окремих м’язових груп: з упору стоячи біля стіни одночасне і поперемінне згинання і розгинання рук, максимально згинаючи кисті рук в променевозап’ясному суглобі; пересування на руках в упорі лежачи вправо(вліво) по колу, стопи на місці; пересування на руках, ноги тримає партнер за стопи (тачка). 3. Передача м’яча двома руками зверху (, в парах, від стіни, над собою). 4. Прийом м’яча знизу обома руками від стіни з близької відстані. 5. Ознайомлення і початкове розучування нижньої прямої подачі. 6. Домашнє завдання: пересуванні в упорі на руках по колу, стопи на місці. ( 3рази вправо,3 рази вліво).
|
|
53 54 |
1.Теоретичні відомості: санітарно-гігієнічні вимоги до спортивного інвентаря і місць занять. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку окремих м’язових груп: з упору стоячи біля стіни одночасне і поперемінне згинання і розгинання рук, максимально згинаючи кисті рук в променевозап’ясному суглобі; пересування на руках в упорі лежачи вправо(вліво) по колу, стопи на місці; пересування на руках, ноги тримає партнер за стопи (тачка). 3. Передача м’яча двома руками зверху (, в парах, від стіни) з близько відстані. 4. Подальше розучування нижньої прямої подачі. 5. Прийом м’яча знизу обома руками від стіни з близької відстані. 6. Домашнє завдання: імітація виконання нижньої прямої подачі. |
|
55 56 |
1.Теоретичні відомості: режим дні учня. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості: стрибки на одній і обох ногах на різну висоту; серії стрибків протягом 15с (І-максимальна кількість стрибків, ІІ- стрибки на максимальну висоту, ІІІ - стрибки без зупинок протягом 1 – 1,5хв. 3. Передача м’яча двома руками зверху (, в парах, від стіни) з відстані 1,5 – 2м. 4. Повторення виконання нижньої прямої подачі з відстані 4-6 м від сітки. 5. Прийом м’яча знизу обома руками в парах і від стіни з відстані 1,5-2м. 6.Домашнє завдання: стрибки через скакалку.(1 хв) |
|
57 58 |
1.Теоретичні відомості:особиста гігієна спортсмена. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності: різновид ходьби та бігу з різним положенням рук;прискорення з різних вихідних положень за зоровим сигналом;прискорення з різкою зміною напрямку і раптовою зупинкою; стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; скачки на одній нозі; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; біг до набивних м’ячів(фішок,інших позначок)почергово з центра майданчика, естафети, рухливі ігри. 3. Передача м’яча двома руками зверху (, в колонах) з відстані 1,5 – 2м. Гра «Повітряний міст» 4. Прийом м’яча знизу обома руками в парах після переміщення. 5. Закріплення виконання нижньої прямої подачі з відстані 4-6 м від сітки. 6. Домашнє завдання: присідання на одній нозі. ТЕМАТИЧНА |
|
59 60 |
1.Теоретичні відомості:профілактика травматизму. 2. . ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку окремих м’язових груп: з упору стоячи біля стіни одночасне і поперемінне згинання і розгинання рук, максимально згинаючи кисті рук в променевозап’ясному суглобі; пересування на руках в упорі лежачи вправо(вліво) по колу, стопи на місці; пересування на руках, ноги тримає партнер за стопи (тачка). 3. Передача м’яча двома руками зверху в стіну з відстані 3м. 4. Прийом м’яча знизу обома руками в парах після переміщення. 5. Виконання нижньої бокової подачі ( розучування). 6.Ігри, естафети на закріплення способів пересування і передач . 7. Домашнє завдання: діставання в стрибку різних предметів. |
|
61 |
1.Теоретичні відомості:правила змагань(розміщення гравців і правила переходу) 2. . ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості: стрибки на одній і обох ногах на різну висоту; серії стрибків протягом 15с (І-максимальна кількість стрибків, ІІ- стрибки на максимальну висоту, ІІІ - стрибки без зупинок протягом 1 – 1,5хв. , виконання 20 стрибків біля сітки імітуючи передачу м’яча двома руками зверху. 3. Передача м’яча двома руками зверху в стіну з відстані 3м-підготовка до складання навчального нормативу. 4.Повторення нижньої бокової подачі. 5. Прийом м’яча знизу обома руками після переміщення і подачі. 6. Ігри, естафети на закріплення способів пересування і передач . 7. Домашнє завдання: підтягування у висі. |
|
62 |
1.Теоретичні відомості:правила змагань(виконання нападаючого удару,блокування.) 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності: різновид ходьби та бігу з різним положенням рук;прискорення з різних вихідних положень за зоровим сигналом;прискорення з різкою зміною напрямку і раптовою зупинкою; стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; скачки на одній нозі; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; біг до набивних м’ячів(фішок,інших позначок)почергово з центра майданчика, естафети, рухливі ігри. 3. Передача м’яча двома руками зверху в стіну з відстані 3м- складання навчального нормативу. 4. Прийом м’яча знизу обома руками від стіни - підготовка до складання навчального нормативу. 5. Ігри, естафети на закріплення способів пересування і передач . 6. Домашнє завдання:вистрибування вгору з присіду поштовхом обох ніг. |
|
63 64 |
1.Теоретичні відомості:правила змагань (порядок проведення заміни гравців). 2 ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку окремих м’язових груп: з упору стоячи біля стіни одночасне і поперемінне згинання і розгинання рук, максимально згинаючи кисті рук в променевозап’ясному суглобі; пересування в упорі лежачи вправо(вліво) по колу поштовхом обох рук, стопи на місці; пересування на руках, ноги тримає партнер за стопи (тачка). 3. Передача м’яча двома руками зверху в стіну з відстані 3м – повторне виконання на оцінку. 4. Прийом м’яча знизу обома руками від стіни - підготовка до складання навчального нормативу. 5. Нижня бокова подача , прийом м’яча знизу обома руками після подачі. 6. Домашнє завдання: згинання і розгинання рук лежачи в упорі. (5х8разів) |
|
65 |
1.Теоретичні відомості:правила змагань ( обов’язки гравця задньої лінії «ліберо» 2. . ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості: стрибки на одній і обох ногах на різну висоту; серії стрибків протягом 15с (І-максимальна кількість стрибків, ІІ- стрибки на максимальну висоту, ІІІ - стрибки без зупинок протягом 1 – 1,5хв. , виконання 20 стрибків біля сітки імітуючи передачу м’яча двома руками зверху. 3. Прийом м’яча знизу обома руками від стіни з відстані 2м - складання навчального нормативу. 4. Нижня бокова подача , прийом м’яча знизу обома руками після подачі. 5. Ігри, естафети на закріплення способів пересування і передач . 6. Домашнє завдання: вправи з скакалкою. |
|
66 |
1.Теоретичні відомості:правила змагань (жести суддів, покарання). 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності: різновид ходьби та бігу з різним положенням рук; прискорення з різних вихідних положень за зоровим сигналом;прискорення з різкою зміною напрямку і раптовою зупинкою; стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; скачки на одній нозі; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; біг до набивних м’ячів(фішок,інших позначок)почергово з центра майданчика, естафети, рухливі ігри. 3.Виконання нижньої прямої і бокової подачі на оцінку(техніка виконання) 4. Прийом м’яча знизу обома руками від стіни з відстані 2м-повторне виконання на оцінку. 5. Ігри, естафети на закріплення способів пересування і передач . 6. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення.
ТЕМАТИЧНА |
|
67 |
Баскетбол (8 год.) 1. Інструктаж з безпеки на уроках з баскетболу, історія розвитку гри в баскетбол. 2. Рухлива гра на розвиток спритності. |
|
68 |
1. Облік умінь і навичок зі стійки баскетболіста і пересуванню в ній, вивчення техніки ведення м'яча кроком, бігом, зі зміною швидкості і напряму руху. 2. ОФП: метання набивного м'яча з-за голови. 3. Навчальна (однобічна) гра в баскетбол. |
|
69 |
1. Врахування навичок і умінь з техніки ловлі та передач м'яча від грудей з місця, повторення т/в ловлі та передач м'яча від плеча з місця. 2.ОФП: стрибки через скакалку за 1 хвилину. 3. Навчальна гра в баскетбол. |
|
70 |
1. Врахування умінь і навичок з техніки ловлі та передач м'яча від плеча, повторення техніки лову і передач м'яча з-за голови на місці. 3. Навчальна гра в баскетбол. |
|
71 |
1. Врахування навичок і умінь по т/в передач м'яча з-за голови з місця, повторення техніки ловлі та передач м'яча з відскоком від підлоги. 2.ОФП: стрибки через скакалку за 1 хвилину. 3. Навчальна гра в баскетбол. |
|
72 |
1. Вдосконалення техніки подвійного кроку з різних сторін, вивчення техніки штрафного кидка. 2. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи на підлозі. 3. Навчальна гра в баскетбол. |
|
73 |
1. Закріплення навичок і умінь з техніки виконання штрафного кидка. 2. Вдосконалення техніки виконання подвійного кроку. 3. Навчальна гра в баскетбол. |
|
74 |
1.Вдосконалення навичок і умінь по т/в штрафного кидка. 2.ОРД з техніки виконання подвійного кроку. 3. Навчальна гра в баскетбол. |
|
75 |
1.Вдосконалення навичок і умінь по т/в штрафного кидка. 2. Навчальна гра в баскетбол. |
|
76 |
1.Вдосконалення навичок і умінь по т/в штрафного кидка. 2. Навчальна гра в баскетбол. ТЕМАТИЧНА |
|
77 |
Модуль «Легка атлетика» 1.Ознайомити учнів із змістом нової програми . 2.Правила безпеки на уроках л/атлетики. 3. Стройові вправи: повторити виконання команд:»Шикуйсь!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»., повороти на місці. 4.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. 5. Повторити низький старт; стартовий розбіг 4х10-15м. 6. Гра «Стартують звірята». 7. Домашнє завдання: низький старт. |
|
78 |
1.Теоретичні відомості: історія розвитку л/атлетики на Україні. 2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг. 3. Повторний біг 4х30м(хл), 3х30м (дівч).- акцентувати увагу на техніку бігу по прямій, роботу рук і ніг. 4. Повторити стрибок у довжину сп. « зігнувши ноги». - політ і приземлення. 5.Повільний біг з рівномірною швидкістю500м (хл), 30м (дівч). 6.Домашнє завдання:,біг на місці біля опори в упорі стоячи. |
|
79
|
1.Теоретичні відомості: рухові якості , які розвиваються засобами л/атлетики. 2. .ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг. 3.Повторний біг 3х60м (хл), 2х60 (дівч).- звернути увагу на техніку фінішування. 4. Стрибок у довжину з розбігу – розмітка довжини розбігу( розбіг і відштовхування. 5 . Розучити метання м’ячика з 3-х кроків розбігу. 6. Гра «до своїх прапорців». 7. Домашнє завдання:.імітація метання з 3-х кроків. |
|
80 |
1. Теоретичні відомості: шкідливі звички та їх вплив на здоров’я людини. 2 ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг. 3. Біг з ходу( біг по дистанції, фінішування)звернути увагу на роботу рук і ніг. 4. Вдосконалення техніки стрибка у довжину сп. «зігнувши ноги». 5. Метання м’ячика з 3-х кроків - звернути увагу на техніку виконання метання. 6. Домашнє завдання: біг з високим підніманням колін. |
|
81 |
1. Теоретичні відомості: особливості фізичного розвитку в підлітковому віці. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами. 3. Біг 30, 60м – техніка бігу по дистанції і фінішування. 4. Стрибок у довжину з розбігу сп. «зігнувши ноги» 5. Метання м’ячика з 3-х кроків – акцент на виконання перехресного кроку і фінальне зусилля.. 6. Домашнє завдання:діставання колінами грудей в стрибку на місці |
|
82 |
1. Теоретичні відомості: засоби розвитку швидкості і витривалості. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами. 3. Повторний біг 3х30м, 2х60м, 4. Стрибок у довжину з розбігу 5. Метання м’ячика з трьох кроків на дальність .- підготовка до виконання на оцінку. 6. Домашнє завдання: метання в ціль з відстані 15м. |
|
83 |
1. Теоретичні відомості: профілактика плоскостопості 2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами. 3. .Метання м’ячика з трьох кроків 4. Біг 30, 60м з рівномірною швидкістю. 5. Стрибок у довжину на дальність. 6. Домашнє завдання:фізичне самовдосконалення.
ТЕМАТИЧНА |
|
84 |
1.Теоретичні відомості з л/атлетики: правила безпеки; профілактика травматизму. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; пробігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети. 3. Повторити низький і високий старт: стартове прискорення 3х15м. 4. Стрибок у висоту сп. «переступання». - імітація стрибка на місці переступанням. - те саме з 2-3 кроків; - стрибок через планку з 3 – 5 кроків розбігу( планка похила, висота 60см.) з правої і лівої сторони. 5. Гра «Виклик номерів». 6. Домашнє завдання:біг на місці біля опори.(3х10с) |
|
85 |
1.Теоретичні відомості: правила змагань з бігу на короткі дистанції. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця; естафети, рухливі ігри. 3. Повторний біг 2х60м з рівномірною швидкістю (біг поди станції). 4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» ( перехід через планку, приземлення). 5. Повторити метання м’ячика з місця і розбігу з 3-х кроків. Метання в горизонтальну ціль з 10-15м. 6. Домашнє завдання: стрибки через скакалку на одній нозі(почергово).
|
|
86 |
1.Теоретичні відомості:правила змагань з стрибків у висоту. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети. 3. Повторний біг 2х60м з рівномірною швидкістю (фінішування). 4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» ( розбіг і відштовхування). 5. Метання м’ячика в горизонтальну ціль з 10-15м. 6. Домашнє завдання: метання у горизонтальну ціль з 10м(дівч) 15м (хл).
|
|
87 |
1. Теоретичні відомості:правила змагань з метання. 2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця;естафети, рухливі ігри. 3. Повторний біг 2х60м – підготовка до складання навчального нормативу. 4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» (розмітка розбігу ). 5. Метання м’ячика у вертикальну ціль – складання навчального нормативу. 6. . Домашнє завдання: метання у вертикальну ціль.
|
|
88 |
1.Теоретичні відомості: особливості фізичного розвитку у підлітковому віці. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети. 3. Біг 60м . 4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» - складання навчального нормативу. 5. Метання м’ячика у вертикальну і горизонтальну ціль на оцінку. 6. Біг в повільному темпі 800м(хл), 500м(дівч).з рівномірною швидкістю. |
|
89 |
1.Теоретичні відомості:правила змагань з бігу на довгі дистанції 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця;естафети, рухливі ігри. 3. Стрибок у довжину з місця 4.Стрибок у висоту на результат. 5. Біг на витривалість без врахування часу - складання навчального нормативу. 6. Домашнє завдання: біг в повільному темпі до 5хв. |
|
90 |
1.Теоретичні відомості:самоконтроль за станом здоров'я. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети. 3. Біг на витривалість без врахування часу 4. Стрибок у довжину з місці на результат. 5.Ігри за вибором дітей. 6.Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення.
ТЕМАТИЧНА |
|
91 |
Футбол 1.Теоретичні відомості: видатні футболісти України. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 3. Удар зовнішньою стороною підйому по м’ячу, що котиться. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи. 4. Ведення м’яча по прямій збільшуючи швидкість. 5. Жонглювання м’ячем. 6. Домашнє завдання: жонглювання м’ячем. |
|
92 93 |
1.Теоретичні відомості: способи самоконтролю під час занять. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 3. Удар внутрішньою стороною підйому по м’ячу, що летить. Зупинка м’яча грудьми. 4. Ведення м’яча по прямій з наступним ударом по воротах. 5. Жонглювання м’яча. 6. Домашнє завдання: Удар по м’ячу, що летить. |
|
94 95 |
1. Теоретичні відомості:удари по м’ячу на точність з відстані 7м. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 3. Удари по м’ячу на точність з відстані 7м вивченими способами. 4.Ведення м’яча вивченими способами з наступним у даром по воротах. 5. Вкидання м’яча з різних вихідних положень на дальність і точність. 6. Домашнє завдання: вкидання м’яча на дальність. |
|
96 97 |
1.Теоретичні відомості:режим харчування. 2. РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 3. Удари на точність вивченими способами з відстані 7м. з місця по нерухомому м’ячу. 4.Обманні рухи: «ударом ногою», «перенесенням ноги через м’яч». 5. Вкидання м’яча з різних вихідних положень на дальність і точність. 6. . Домашнє завдання: обманні рухи.
ТЕМАТИЧНА |
|
98 99 |
1.Теоретичні відомості: вплив вправ ранкової гімнастики на організм школяра. 2.З РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 3. Передача м’яча з місця на точність одним із вивчених способів з відстані 7м. – підготовка до складання навчального нормативу. 4. Удари по м’ячу серединою лоба з місця і в стрибку. 5. Обманні рухи: «відходом», «зупинкою», «випадом». 6. Навчальна гра. |
|
100 |
1.Теоретичні відомості: сучасні Олімпійські ігри. 2. З РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 3. Передача м’яча з місця на точність одним із вивчених способів з відстані 7м. – складання навчального нормативу. 4. Відбирання м’яча спереду, збоку, ззаду. 5.Індивідуальні дії в нападі і захисті. Навчальна гра. 6. Домашнє завдання: удари на точність. |
|
101 102 |
1.Теоретичні відомості: гігієнічні вимоги до місця занять і спортивної форми. 2. З РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 3. Передача м’яча з місця на точність одним із вивчених способів з відстані 7м на оцінку. 4. Групові дії в нападі і захисті. Навчальна гра. 5. Жонглювання м’ячем. 6. Домашнє завдання: жонглювання м’ячем. |
|
103 104 |
1. З РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба - прискорення», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 2. Передачі м’яча на точність з місця вивченими способами. 3. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах. 4. Індивідуальні і групові дії в нападі і захисті. 5. Домашнє завдання: удари на точність. |
|
105 |
1. З РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 2. Передачі м’яча на точність з місця вивченими способами. 3. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах. 4. Індивідуальні і групові дії в нападі і захисті. 5. Підсумки занять за навчальний рік , завдання на канікули. 5. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. ТЕМАТИЧНА |
|