Посібник.Система уроків з теми "Баскетбол" для учнів 6 класу.

Про матеріал
Матеріали посібника можуть бути використані для практичної діяльності вчителів фізкультури.Розробки уроків виконують не лише інформаційно- методичну функцію, а й є основою для самовдосконалення вчителів.
Перегляд файлу

 

 

СЕЛИДІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ГІМНАЗІЯ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СИСТЕМА УРОКІВ З ТЕМИ

«БАСКЕТБОЛ»

6 КЛАС

 

 

 

 

 

 

Чижаковська  І.В.,

вчитель фізичної культури

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Селидове – 2020 рік

 

Система уроків з теми «Баскетбол»,6 клас

 

Вересень 2019 року

Селидівська загальноосвітня гімназія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Матеріали посібника можуть бути використані для практичної діяльності вчителів фізкультури. Розробки уроків виконують не лише інформаційно- методичну функцію, а й є основою для самовдосконалення вчителів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Укладач:   

Чижаковська Ірина Володимирівна, вчитель фізичної культури

Рецензент:       

Петрик Н.П.,заступник директора  Селидівської загальноосвітньої гімназії, старший вчитель,вчитель російської мови  та літератури

 

Рекомендовано природничо – математичною кафедрою гімназії

(протокол №  1     від      06.09.2019 р.)

 

 

 

 

 

УРОК  № 1

Дата:                                                                                                                      

Місце проведення: спортивний зал

 

Тема: «Баскетбол».

Мета і завдання:

1. Розширити знання учнів з правил спортивної гри у баскетбол.

2. Провести інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з баскетболу. Інструкція №

3. Повторити техніку виконання стійки баскетболіста, пересування в ній з м'ячем і без м'яча, ведення м'яча на місці і в русі.

4. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості засобами спеціальних вправ для баскетболіста.

5. Виховання взаємовиручки за допомогою спортивної естафети.

Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий, змагальний.

Обладнання: гімнастичні лави, баскетбольні м'ячі.

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.Підготовча частина. 8-12 хвилин

 

1. Організація учнів до уроку:

  •                                          Шикування за групами фізичної підготовленості.
  •          Перевірка правильної постави.
  •                                          Привітання.
  •          Повідомлення завдань уроку.
  •          Підрахунок ЧСС.

2. Аукціон знань з правил гри у баскетбол:

  •                             мета гри,
  •                             початок гри.
  •                             час гри;
  •                             склад команди,
  •                             розмір майданчика,
  •                             вага м'яча.

3. Правила безпеки на уроках з баскетболу:

  •                             спортивна форма і взуття;
  •                             дисципліна і організованість на уроці;
  •                             обов’язкова підготовка м’язів (розминка);
  •                             самоконтроль за самопочуттям;
  •                             радіатори, освітлення, вікна захищені сіткою, щитами;
  •                             температура повітря +14-22, вентиляція;
  •                             особиста гігієна.

4. Стройові вправи:

  •          стройові команди, повороти на місці, розрахунок. перешикування з 1 шеренги у 3 шеренги на місці.

5. Різновиди ходьби:

  •                          на носках;
  •                          у напівприсіді, в повному присіді;
  •                          стрибками в широкому кроці, з підскоками.
  •                          спортивна ходьба.

6. Різновиди бігу:

  •                             приставними кроками лівим і правим боком;
  •                             з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху.

7. Повільна ходьба з помахами рук.

8. Вправа для корекції постави «Бурулька».        

9. Підрахунок ЧСС.

 

1 хв.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

1 хв-10 сек

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

1 – 2 хв.

 

 

1хв.-10сек.

 

 

 

 

 

400 м

 

 

 

1 хв.

 

2 хв.

 

10 сек.

Фронтальний метод

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття

 

 

70-75 ударів за хвилину

Учні сидять на гімнастичній лаві. За кожну вірну відповідь учень отримує жетон. Переможця визначають за найбільшою кількістю набраних жетонів.

 

 

 

Інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з баскетболу. Інструкція №

 

Дома учні повинні повторити правила гри та безпеки життєдіяльності.

 

Фронтальний метод

 

Стежити за правильною поставою учнів

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)

 150-180 уд. за хвилину.

2. Основна частина. 20-25 хвилин.

 

1. Повторити техніку виконання стійки баскетболіста (без м'яча): ноги на ширині плечей, вага тіла розподіляється рівномірно на обидві ноги, руки підведені від підлоги на 30-40 см., коліна напівзігнуті, тулуб злегка нахилений вперед так, руки зігнуті в ліктях.

2.Повторити техніку пересування в захисний стійці: ноги напівзігнуті, знаходяться на однієї лінії; вага тіла розподілена рівномірно на обидві ноги з опорою на передню частину стопи; тулуб злегка нахилено уперед, руки трохи зігнуті у ліктях, розведені у сторони у різні положення (у залежності від дій нападаючого). Пересування у захисної стійці приставними кроками вправо, вліво, спиною уперед. Під час бігу необхідно ковзати по майданчику, намагаючись не вистрибувати.

3.Повторити техніку тримання м'яча: м'яч лежить на підлозі перед гравцем, покласти руки, розставивши пальці, на м'яч, підняти його, прийнявши стійку баскетболіста. Підняти лежачий перед гравцем м'яч до висоти грудей, відпустити, прийняти стійку баскетболіста і піймати м'яч, що відскочив.

4. Повторити техніку ведення м'яча на місці: виконується послідовними м'якими поштовхами м'яча однією рукою (або по черзі) вниз дещо з боку від ступенів ніг. Ноги зігнуті, лікті опущені, пальці широко розставлені, утворюючи купол. М'яч слід штовхати вниз, а не ударяти по ньому.

5. Повторити техніку ведення м'яча в русі.

М'яч вести, так само як і на місці з боку від стоп і кисть розвернута трохи уперед.

6. Спортивна естафета.

а) ведення м'яча правою рукою;

б) ведення м'яча лівою рукою;

в) з поворотами поміж стійок;

г) кроком і бігом;

д) приставними кроками;

е) з лівою на праву руку;

ж) передача м’яча с правої на ліву руку під ногами.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

повторити 8-10 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

повторити 8-10 разів

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

3 кола

 

 

 

 

 

5 хв.

Фронтальним методом

а) розказати;

б) показати;

в) дати спробувати учневі;

 

 

 

 

 

 

Клас розподілити на групи у залежності від кількості баскетбольних м’ячів у наявності

 

 

 

 

 

 

 

 

фронтальним методом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

по колу потоковим методом

 

 

 

 

Перешикування з 1 у 3  колони

Перемагає команда, яка отримає найменшу кількість штрафних очок, швидше та якісніше закінчить естафету. Естафета вважається завершеною, коли останній учасник виконає передачу естафети, і капітан підніме руку вгору.

3. Заключна частина. 5 хвилин.

 

1. Шикування.

2.  Вправи на відновлення уваги(зосередити свою увагу на долоні, звуках за вікном, на стіні)

3. Підрахунок ЧСС.

4. Підведення підсумків уроку, виставляння оцінок за урок.

5. Домашнє завдання: повторити правила гри у баскетбол та правила безпеки життєдіяльності на уроках з баскетболу . Підготувати додатковий матеріал з розвитку баскетболу в Україні..

6. Вихід із залу.

30 сек.

 

2 хв

 

10 сек.

1 хв.

 

1 хв.

 

 

 

 

 

30 сек.

 

 

Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв.

 

Визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки

 

 

 

 

УРОК  № 2

Дата:

 

Місце проведення: спортивний зал

Тема: «Баскетбол».

Мета і завдання:

1. Розширити знання учнів з правил спортивної гри у баскетбол, з історії розвитку гри у баскетбол в Україні.

2. Закріпити техніку виконання стійки баскетболіста, пересування в ній, ведення м'яча на місці і в русі, кроком, бігом, з  прискореннями, зі зміною напряму руху.

3. Повторити техніку виконання ловлі та передачі м’яча від грудей, однією рукою від плеча на місці і у русі.

4. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості, реакції засобами спеціальних вправ для баскетболіста.

5. Виховання відповідальності за свою команду під час навчальної гри у баскетбол.

Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий, змагальний.

Обладнання: гімнастичні лави, баскетбольні м'ячі, щити з кошиками.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.Підготовча частина 8-12 хвилин

 

1. Організація учнів до уроку:

  •                                          Шикування за групами фізичної підготовленості.
  •          Перевірка правильної постави.
  •                                          Привітання.
  •          Повідомлення завдань уроку.
  •          Підрахунок ЧСС.

2. Слухання додаткового матеріалу з історії виникнення гри у баскетбол у давні часи, підготовлений дітьми.

4. Стройові вправи:

  •          стройові команди, повороти на місці, розрахунок. перешикування з 1 шеренги у 3 шеренги на місці.

5. Різновиди ходьби:

  •                          на носках;
  •                          у напівприсіді, в повному присіді;
  •                          стрибками в широкому кроці, з підскоками.
  •                          спортивна ходьба.

6. Різновиди бігу:

  •                             приставними кроками лівим і правим боком;
  •          з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху.

7. Повільна ходьба з махами рук.

8. Комплекс загально розвивальних вправ на місці. Перешикування з 1 в 3 шеренги на місці.

1. В.п. – ноги нарізно, руки на пояс.

1 – нахил голови назад; 2 – В.п. 3 – нахил голови вперед; 4 – В.п. 5 – нахил голови вліво; 6 – В.п. 7 – нахил голови вправо; 8 – В.п.

2. В.п. – ноги нарізно, руки в сторони, долоні стиснути у кулаки.

1-4 – колові оберти кистями рук уперед;

1-4 – колові оберти кистями рук назад.

3. В.п. – те ж.

1-4 – колові оберти руками уперед;

1-4 – колові оберти руками назад.

4. В.п. – ноги нарізно, руки за голову.

1 – нахил тулуба назад; 2 – В.п. 3 – нахил тулуба вперед; 4 – В.п. 5 – нахил тулуба вліво; 6 – В.п. 7 – нахил тулуба вправо; 8 – В.п.

5. В.п. – ноги нарізно, руки на поясі.

1-2 – пружинні нахили до лівої ноги; 3-4 – пружинні нахили до підлоги, 5-6 – пружинні нахили до правої ноги; 7-8 - В.п.

6.В.п. – ноги разом руки на поясі.

1 – випад уліво; 2 – нахил до лівої ноги;

3 – випад; 4 – В.п.; 5 – випад управо; 6 – нахил до правої ноги; 7 – випад; 8 – В.п.

7. В.п. – ноги разом, руки на поясі.

1 – присідання, руки уперед, п’яти від підлоги не відривати; 2 – В.п., 3-4 -  теж саме.

8. В.П. – о.с.

1 – стрибок ноги нарізно, оплеск над головою;

2 – стрибок ноги схресно, оплеск перед собою;

3- стрибок ноги нарізно, оплеск над головою;

4 - стрибок ноги схресно, оплеск за спиною;

9. Підрахунок ЧСС.

10.Естафета математична

 

1 хв.

 

30 сек.

30 сек.

30 сек

10 сек.

 

3 хв.

 

2 хв.

 

 

 

1хв.

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

4-5 кола

2 кола

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

4-6 разів

 

 

4-6 разів

 

 

4-6 разів

 

 

4-6 разів

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

4-8 разів

 

 

 

 

 

12-15 р.

 

 

 

 

 

 

10сек.

Фронтальний метод

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття

 

 

70-75 ударів за хвилину

Учні сидять на гімнастичної лаві. За кожну цікаву розповідь учень отримує додатковий бал.

Стежити за правильною поставою учнів

 

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)

 

Показує учень

 

Нахил голови максимальний, темп середній. Під час нахилу торкатися тулуба.

Амплітуда максимальна, темп середній

 

 

 

 

Під час нахилів ноги в колінних суглобах напружені, лікті відведені назад.

Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені

Випад максимальний, під час нахилу ноги у колінних суглобах прямі, руками торкатися підлоги, стежити за поставою, у вихідне положення повернутися поштовхом ноги

 

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням

 

 

 

150-180 уд. за хвилину

2. Основна частина. 20-25 хвилин.

 

1. Клас поділити на групи за кількістю м’ячів у наявності.

Повторити техніку виконання ловлі та  передачі м’яча двома руками від грудей на місці один одному по черзі змійкою. Передача виконується так: невеликими коло образними рухами рук уперед-вниз і на себе (робиться замах) при одночасному згинанні ніг у колінах, вага тіла рівномірно розподіляється на обидві ноги. Потім, повністю розгинаючи ноги одночасно випрямляються руки вперед і передача закінчується захлесним рухом кистей. Вага тіла у цей момент переноситься на попереду стоячу ногу. Після передачі руки розслаблено опускаються вниз, гравець випрямляється і приймає стійку баскетболіста без м’яча.

  1.      Клас поділити на 3 групи. Повторити техніку виконання ведення м’яча. Спортивна естафета з елементами баскетболу:
  •                          ведення м’яча лівою рукою на швидкість;
  •                          ведення м’яча правою рукою на швидкість;
  •                          ведення м’яча з опором захисника;
  •                          ведення м’яча з послідуючим кидком по кільцю;
  •                          з лівою на праву руку;
  •                          передача м’яча с правої на ліву руку під ногами;
  •                          з поворотами поміж стійок.

3. Навчальна гра у баскетбол з завданням:

  •         Закріпити під час гри всі вивчені способи ведення м’яча;
  •         Не допускати подвійного ведення м’яча (ведення м’яча двома руками);
  •         Не допускати пробіжок (пересування по майданчику баз ведення м’яча);
  •         Не допускати продовження ведення м’яча, якщо учень взяв м’яч у руки.

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 хв. – хлопці;

7 хв. - дівчата

 

Через 5 хв. змінювати групи місцями

 

 

Слідкувати за вірним веденням м’яча: тулуб учня повинен бути злегка нахиленим уперед, голову під час ведення не опускати, м’яч вести по черзі обома руками, м’яч повинен відскакувати від підлоги до рівня поясу, пальці рук розставлені і злегка зігнуті, контакт с м’ячем здійснюється кінчиками пальців, вести дальньою рукою від суперника.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол.

Поки хлопці грають у навчальну гру, дівчата сидять на лавці та уважно слідкують за помилками хлопців, потім дівчата грають, а хлопці уважно слідкують за помилками

3. Заключна частина 5 хвилин.

 

1. Шикування.

2. Вправи на відновлення уваги (перший учень кидає м’яча й називає якусь цифру. Вчитель негайно каже, наприклад: плюс сім, учень кидає мяч зі словами результату додавання далі наступному учневі і т. д.)

3. Підрахунок ЧСС.

4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами під час навчальної гри у баскетбол, виставляння оцінок за урок.

5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.

6. Вихід із залу.

30 сек.

 

 

 

 

3 хв.

 

10 сек.

 

 

1 хв.

 

 

хл -4 ×10 разів, д.-4×5 разів

 

 

 

 

 

 

Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв.

 

Розбір гри, визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки

 

 

 

 

 

УРОК  № 3

Дата:                                                                                                                      

Місце проведення: спортивний зал

Тема: «Баскетбол».

Мета і завдання:

1. Провести облік оцінки рухомої дії з техніки виконання ведення м'яча в русі, кроком, бігом, з прискореннями, зі зміною напряму руху.

2. Закріпити техніку виконання ловлі і передачі м’яча двома руками від грудей.

3. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості засобами спеціальних вправ для баскетболіста.

4. Виховання відповідальності за свою команду під час навчальної гри у баскетбол.

Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий, змагальний.

Обладнання: гімнастичні лави, баскетбольні м'ячі, щити з кошиками.

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.Підготовча частина. 8-12 хвилин

 

1. Організація учнів до уроку:

  •                                          Шикування за групами фізичної підготовленості.
  •          Перевірка правильної постави.
  •                                          Привітання.
  •          Повідомлення завдань уроку.
  •          Підрахунок ЧСС.

2. Стройові вправи:

  •          стройові команди, повороти на місці, розрахунок. перешикування з 1 шеренги у 3 шеренги на місці.

3. Різновиди ходьби:

  •                          на носках;
  •                          на внутрішній стороні стопи, на зовнішній стороні стопи;
  •                          у напівприсіді, в повному присіді;
  •                          спортивна ходьба.

4. Різновиди бігу:

  •                             з високим підніманням стегна;
  •                             з захлестом гомілки назад;
  •                             стрибками у великому кроці;
  •                             приставними кроками лівим і правим боком;
  •          з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху.

5. Повільна ходьба з махами рук.

6. Комплекс загально розвивальних вправ на місці. Перешикування з 1 в 3 шеренги на місці.

1. В.п. – ноги нарізно, руки на пояс.

1 – нахил голови назад; 2 – В.п. 3 – нахил голови вперед; 4 – В.п. 5 – нахил голови вліво; 6 – В.п. 7 – нахил голови вправо; 8 – В.п.

2. В.п. – ноги нарізно, руки в сторони, долоні стиснути у кулаки.

1-4 – колові оберти кистями рук уперед;

1-4 – колові оберти кистями рук назад.

3. В.п. – те ж.

1-4 – колові оберти руками уперед;

1-4 – колові оберти руками назад.

4. В.п. – ноги нарізно, руки за голову.

1 – нахил тулуба назад; 2 – В.п. 3 – нахил тулуба вперед; 4 – В.п. 5 – нахил тулуба вліво; 6 – В.п. 7 – нахил тулуба вправо; 8 – В.п.

5. В.п. – ноги нарізно, руки на поясі.

1-2 – пружинні нахили до лівої ноги; 3-4 – пружинні нахили до підлоги, 5-6 – пружинні нахили до правої ноги; 7-8 - В.п.

6.В.п. – ноги разом руки на поясі.

1 – випад уліво; 2 – нахил до лівої ноги;

3 – випад; 4 – В.п.; 5 – випад управо; 6 – нахил до правої ноги; 7 – випад; 8 – В.п.

7. В.п. – ноги разом, руки на поясі.

1 – присідання, руки уперед, п’яти від підлоги не відривати; 2 – В.п., 3-4 -  теж саме.

8. В.П. – о.с.

1 – стрибок ноги нарізно, оплеск над головою;

2 – стрибок ноги схресно, оплеск перед собою;

3- стрибок ноги нарізно, оплеск над головою;

4 - стрибок ноги схресно, оплеск за спиною;

7. Підрахунок ЧСС.

8.Вправи для корекції постави

 

 

 

1 хв.

30 сек.

30 сек.

 

 

30 сек.

   10 сек

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

2 кола

 

 

 

 

 

4 кола

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 2кола.

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-8 разів

 

 

 

1хв.-10сек.

Фронтальний метод

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття

 

 

70-75 ударів за хвилину

 

 

 

Стежити за правильною поставою учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Показує учень

Нахил голови максимальний, темп середній. Під час нахилу торкатися тулуба.

 

 

 

 

Амплітуда максимальна, темп середній

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Під час нахилів ноги в колінних суглобах напружені, лікті відведені назад.

Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені

Випад максимальний, під час нахилу ноги у колінних суглобах прямі, руками торкатися підлоги, стежити за поставою, у вихідне положення повернутися поштовхом ноги

 

 

 

 

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням

 

 

150-180 уд. за

хвилину

2. Основна частина. 20-25 хвилин.

 

1. Облік умінь та навичок з техніки виконання ведення м’яча вивченими способами.

  •                          ведення м’яча лівою рукою на швидкість;
  •                          ведення м’яча правою рукою на швидкість;
  •                          ведення м’яча з опором захисника;
  •                          ведення м’яча з послідуючим кидком по кільцю;
  •                          з лівою на праву руку;
  •                          передача м’яча с правої на ліву руку під ногами;
  •                          з поворотами поміж стійок.
  1.                       Клас поділити на 2 шеренги.

 Завдання: учні виконують техніку ловіння та  передачі м’яча у русі один одному з просуванням приставними кроками: учні першої шеренги без м’ячів рухаються назустріч другої шеренги, отримають від них м’яч і одночасно з ловінням м’яча роблять зупинку стрибком, повертають м’яча партнерові, а самі бігом спиною уперед стають на свої місця. Змінюються місцями після 10-12 повторень.

4.Навчальна гра у баскетбол з завданням:

  •                          Закріпити під час гри  вивчені способи передач м’яча;
  •         Вдосконалити під час гри вивчені способи ведення м’яча;
  •         Не допускати подвійного ведення м’яча (ведення м’яча двома руками);
  •         Не допускати пробіжок (пересування по майданчику баз ведення м’яча);
  •         Не допускати продовження ведення м’яча, якщо учень взяв м’яч у руки.
  •          

5 хв.

 

Через 5 хв. змінювати групи місцями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв. – хлопці;

5 хв. - дівчата

Критерії оцінювання:

Початковий рівень -  кисть накладається на м’яч ударом, прямі ноги;

Середній рівень – Відсутня координація роботи рук і ніг; невміння управляти м’ячем у вільному пересування кроком і бігом без постійного зорового контролю;

Достатній рівень – ведення м’яча з недостатньо направляючим рухом вперед; недостатньо зігнуті ноги;

Високий рівень – відсутні помилки

Клас шикується у дві шеренги біля бокових смуг, обличчям один до одного на відстані 8-10 метрів. Слідкувати за вірною технікою виконання ловіння та передач м’яча на місці:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол.

 

Поки хлопці грають у навчальну гру, дівчата сидять на лаві та уважно слідкують за помилками хлопців, потім дівчата грають, а хлопці уважно слідкують за помилками

3. Заключна частина.5 хвилин.

 

1. Шикування.

2. Виконання вправ на відновлення уваги (учні класу попарно стають обличчям один до одного. перші виконують будь-які рухи або вправи, другі повторюють. За кілька хвилин «дзеркала»та «відображення» міняються ролями.

3. Підрахунок ЧСС.

4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами під час навчальної гри у баскетбол, виставляння оцінок за урок.

5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.

6. Вихід із залу.

30 сек.

 

 

1 раз

 

 

 

 

 

 

 

10 сек.

 

2 хв.

 

 

 

 

хл -4 ×10 разів, д.-4×5 разів

 

 

Розбір гри, відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв.

 

Визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки

 

 

УРОК  № 4

Дата:

Місце проведення: спортивний зал

Тема: «Баскетбол».

Мета і завдання:

1. Вдосконалити техніку виконання ловлі і передачі м’яча у русі двома руками від грудей.

2. Вивчити техніку виконання кидка м’яча однією рукою з місця по кільцю справа, зліва та по центру з відскоком від щиту.

3. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості, реакції, точності кидка засобами спеціальних вправ для баскетболіста.

4. Виховання дружби та взаємодопомоги під час навчальної гри у баскетбол.

Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий, змагальний.

Обладнання: гімнастичні лави, баскетбольні м'ячі, щити з кошиками.

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.Підготовча частина. 8-12 хвилин

 

1. Організація учнів до уроку:

  •                                          Шикування за групами фізичної підготовленості.
  •          Перевірка правильної постави.
  •                                          Привітання.
  •          Повідомлення завдань уроку.
  •          Підрахунок ЧСС.

2. Стройові вправи:

  •          стройові команди, повороти на місці, розрахунок. перешикування з 1 шеренги у 3 шеренги на місці.
  •          Вправи для постави

3. Різновиди ходьби:

  •                          на носках;
  •                          на внутрішній стороні стопи, на зовнішній стороні стопи;
  •                          у напівприсіді, в повному присіді;
  •                          спортивна ходьба.

4. Різновиди бігу:

  •                             з високим підніманням стегна;
  •                             з захлестом гомілки назад;
  •                             стрибками у великому кроці;
  •                             приставними кроками лівим і правим боком;
  •          з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху;
  •          Рівномірний біг.

5. Повільна ходьба з махами рук.

6. Комплекс загально розвивальних вправ у русі.

1. Ходьба з коловими обертами рук:

1-4 – колові оберти рук уперед;

1-4 колові оберти рук назад.

2. Ходьба зі зміною рук (права рука догори, ліва – донизу)

1-4 – ривки руками зі зміною положення рук на кожен крок.

3. Ходьба з поворотами тулуба у бік на кожен крок:

1 – випад вправо, поворот тулуба вліво;

2 – випад вліво, поворот тулуба вправо.

4. Ходьба з махами ніг на кожен крок

1 – мах правою ногою, торкнутися лівою рукою носка ноги;

2 – мах лівою ногою, торкнутися правою рукою носка ноги.

5. Ходьба з нахилами тулуба і з присіданням на кожен крок.

1 – присісти, 2 – випрямитися, 3 – нахилитися, 4 – крок.

6. Ходьба з підскоками якомога вище на кожен крок.

 

 

 

7.Естафета «Виклик номерів»

 

 

8. Підрахунок ЧСС.

 

1 хв.

 

30 сек.

 

 

30 сек.

30 сек.

 

10 сек

1 хв.

 

.

 

 

 

 

2 кола

 

 

 

 

 

4-2 кола

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 коло

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

6 разів

 

 

 

 

 

 

 

6 разів

 

 

 

1 коло

 

 

 

 

2 хв.

 

 

10сек.

Фронтальний метод

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття

 

 

70-75 ударів за хвилину

 

 

 

Стежити за правильною поставою учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Показує направляючий учень

 

Амплітуда максимальна, темп середній

Амплітуда максимальна, темп середній

Рухи різкі, амплітуда максимальна

 

 

 

 

 

Під час махів ноги в колінних суглобах напружені

 

 

 

 

Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені

 

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням

 

 

 

150-180 уд. за хвилину

2. Основна частина. 20-25 хвилин.

 

  1.      Вдосконалити техніку ловлі та  передачі м’яча двома руками від грудей зі зміною місць. (робота у трійках).

Шикування: по три учня в колону на відстані 4-5 м друг від друга. Виконання: учень №2 передає м’яч учню № 1 і біжить на його місце, 1 передає 3 і іде на місце 2, 3 передає м’яч 2 і іде на його  місце і т.д.

  1.      Вивчити техніку виконання кидка однією рукою з місця по кільцю з відскоком від щита:

Клас ділиться на кількість щитів у залі: хлопці – ліва половина залу, дівчата – права половина залу.

Шикування у колонну (с початку по центру, потім зліва, справа). Учні виконують по 10-12 кидків з кожного положення.

 

Учням показати місце на щиті, куди вони повинні влучити м’ячем.

 

 

 

  1.                       Навчальна гра у баскетбол з завданням:
  •                          Закріпити техніку вивчених способів передач м’яча;
  •         Закріпити під час гри техніку вивчених способів ведення м’яча;
  •         Не допускати подвійного ведення м’яча (ведення м’яча двома руками);
  •         Не допускати пробіжок (пересування по майданчику баз ведення м’яча);
  •         Не допускати продовження ведення м’яча, якщо учень взяв м’яч у руки.

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

Через 5 хв. змінювати групи місцями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв. – хлопці;

5 хв. - дівчата

 

 

 

 

 

 

Ноги на ширині плечей, вага тіла розподілена на обидві ноги, м’яч тримати розставленими пальцями обох рук перед собою, дивитися у центр щита, піднімаючи м’яч до верху, перекласти його у одну руку, витягуючи її з м’ячем верх, рівним рухом кисті і пальців викинути м’яч вперед-верх, одночасно випрямляючи ноги і піднімаючись на носки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол.

 

Поки хлопці грають у навчальну гру, дівчата сидять на лаві та уважно слідкують за помилками хлопців, потім дівчата грають, а хлопці уважно слідкують за помилками

3. Заключна частина 5 хвилин.

 

1. Шикування.

2. Вправи на відновлення уваги ( показати пантомімою вболівальника баскетболу)

3. Підрахунок ЧСС.

4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами у навчальної гри у баскетбол, виставляння оцінок за урок.

5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.

 

6. Вихід із залу.

30 сек.

 

1хв.

 

10 сек.

 

 

2 хв.

 

 

 

хл -4 ×10 разів, д.-4×5 разів

 

 

Відновити дихання

 ЧСС до 80-100 ударів. за хв.

 

Розбір гри, визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки

 

 

 

УРОК  № 5

Дата:

Місце проведення: спортивний зал

Тема: «Баскетбол».

Мета і завдання:

1.Облік умінь та навичок з техніки виконання ловлі і передачі м’яча у русі.

2. Закріпити техніку кидків м’яча однією рукою з місця по кільцю справа, зліва та по центру з відскоком від щита.

3. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості засобами спеціальних вправ для баскетболіста.

4. Виховання дружби та колективізму під час навчальної гри у баскетбол.

Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий, змагальний.

Обладнання: гімнастичні лави, баскетбольні м'ячі, щити з кошиками.

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.Підготовча частина. 8-12 хвилин

 

1. Організація учнів до уроку:

  •                                          Шикування за групами фізичної підготовленості.
  •          Перевірка правильної постави.
  •                                          Привітання.
  •          Повідомлення завдань уроку.
  •          Підрахунок ЧСС.

2. Стройові вправи:

  •          стройові команди, повороти на місці, розрахунок. перешикування з 1 шеренги у 3 шеренги на місці.

3. Різновиди ходьби:

  •                          на носках;
  •                          на внутрішній стороні стопи, на зовнішній стороні стопи;
  •                          у напівприсіді, в повному присіді;
  •                          спортивна ходьба.

4. Різновиди бігу:

  •                             з високим підніманням стегна;
  •                             з захлестом гомілки назад;
  •                             стрибками у великому кроці;
  •                             приставними кроками лівим і правим боком;
  •          з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху;
  •          Рівномірний біг.

5. Повільна ходьба з махами рук.

6. Комплекс загально розвиваючих вправ у русі.

1. Ходьба з коловими обертами рук:

1-4 – колові оберти рук уперед;

1-4 колові оберти рук назад.

2. Ходьба зі зміною рук (права рука догори, ліва – донизу)

1-4 – ривки руками зі зміною положення рук на кожен крок.

3. Ходьба з поворотами тулуба у бік на кожен крок:

1 – випад вправо, поворот тулуба вліво;

2 – випад вліво, поворот тулуба вправо.

4. Ходьба з махами ніг на кожен крок

1 – мах правою ногою, торкнутися лівою рукою носка ноги;

2 – мах лівою ногою, торкнутися правою рукою носка ноги.

5. Ходьба з нахилами тулуба і з присіданням на кожен крок.

1 – присісти, 2 – випрямитися, 3 – нахилитися, 4 – крок.

6. Ходьба з підскоками якомога вище на кожен крок.

7.Вправи для корекції постави

 

 

8. Підрахунок ЧСС.

 

 

 

 

1 хв.

 

30 сек.

 

30 сек.

30 сек.

 

10 сек

 

1 хв.

 

 

 

 

2 кола

 

 

 

 

 

4 кола.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 коло

 

 

 

6 разів

 

 

 

 

8-6 разів

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

1 коло

 

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

4-6 разів

 

1хв.

 

 

 

10сек.

Фронтальний метод

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття

 

 

 

 

 

 

70-75 ударів за хвилину

 

 

 

 

 

 

 

Стежити за правильною поставою учнів

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Показує направляючий учень

 

Амплітуда максимальна, темп середній

 

Амплітуда максимальна, темп середній

 

Рухи різкі, амплітуда максимальна

 

 

 

 

 

 

Під час махів ноги в колінних суглобах напружені

 

 

 

 

 

Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням

150-180 уд. за хвилину

2. Основна частина. 20-25 хвилин.

 

  1.      Клас поділити на групи по парах.

Ліва половина залу.

Завдання хлопцям:

  •         Закріпити техніку виконання ловіння та  передачі м’яча у русі один одному з просуванням від середини зала до кільця (робота у трійках):

      

Права половина залу.

Завдання дівчатам:

Закріпити техніку виконання кидка м’яча однією рукою з місця по кільцю з відскоком від щита. Шикування у колону (з початку по центру, потім зліва, справа). Учні виконують по 10-12 кидків з кожного положення.

  •                                      справа,
  •                                      зліва;
  •                                      по центру
  1.                           Навчальна гра у баскетбол з завданням:
  •                          Вдосконалити техніку вивчених способів передач м’яча;
  •         Закріпити техніку вивчених способів ведення м’яча;
  •         Закріпити техніку виконання подвійного кроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 хв. – хлопці;

10 хв. - дівчата

Критерії оцінки:

Початковий рівень – відсутня координація роботи рук і ніг, пробіжка з м’ячем.

Середній рівень – Ловіння м’яча заздалегідь зігнутими руками, неточна передача.

Достатній рівень – уповільнена фіксація кроків в момент ловіння м’яча, неповне випрямлення рук і розслаблення кистей після передачі (вище або нижче рівня грудей)

Високий рівень – помилки відсутні

 

 

 

 

Через 5 хв. змінювати групи місцями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол.

Поки хлопці грають у навчальну гру, дівчата сидять на лаві та уважно слідкують за помилками хлопців, потім дівчата грають, а хлопці уважно слідкують за помилками

3. Заключна частина.5 хвилин.

 

1. Шикування.

2. Гра «Мікрофон» (що сподобалось, а в чому бачу проблему)

3. Підрахунок ЧСС.

4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами під час навчальної гри у баскетбол, виставляння оцінок за урок.

5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.

 

6. Вихід із залу.

30 сек.

 

1хв.

 

10 сек.

 

2 хв.

 

 

 

 

хл -4 ×10 разів, д.-4×5 разів

30 сек.

 

 

 

Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв.

 

Розбір гри, визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки

 

 

 

 

 

 

УРОК  № 6

Дата:

Місце проведення: спортивний зал

Тема: «Баскетбол».

Мета і завдання:

1. Вдосконалити техніку кидків м’яча однією рукою з місця по кільцю справа, зліва та по центру з відскоком від щита.

2. Вивчити техніку виконання кидків м’яча після двох кроків (подвійний крок).

3. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості, точності кидка засобами спеціальних вправ для баскетболіста.

4. Виховання дружби та колективізму під час навчальної гри у баскетбол.

Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий, змагальний.

Обладнання: гімнастичні лави, баскетбольні м'ячі, щити з кошиками.

 

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.Підготовча частина. 8-12 хвилин

 

1. Організація учнів до уроку:

  •                                          Шикування за групами фізичної підготовленості.
  •          Перевірка правильної постави.
  •                                          Привітання.
  •          Повідомлення завдань уроку.
  •          Підрахунок ЧСС.

4. Стройові вправи:

  •          стройові команди, повороти на місці, розрахунок. перешикування з 1 шеренги у 3 шеренги на місці.

5. Різновиди ходьби:

  •                          на носках;
  •                          у напівприсіді, в повному присіді;
  •                          стрибками в широкому кроці, з підскоками.
  •                          спортивна ходьба.

6. Різновиди бігу:

  •                             приставними кроками лівим і правим боком;
  •          з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху.

7. Повільна ходьба з махами рук.

8. Комплекс загальнорозвиваючих вправ на місці. Перешикування з 1 в 3 шеренги на місці.

1. В.п. – ноги нарізно, руки на пояс.

1 – нахил голови назад; 2 – В.п. 3 – нахил голови вперед; 4 – В.п. 5 – нахил голови вліво; 6 – В.п. 7 – нахил голови вправо; 8 – В.п.

2. В.п. – ноги нарізно, руки в сторони, долоні стиснути у кулаки.

1-4 – колові оберти кистями рук уперед;

1-4 – колові оберти кистями рук назад.

3. В.п. – те ж.

1-4 – колові оберти руками уперед;

1-4 – колові оберти руками назад.

4. В.п. – ноги нарізно, руки за голову.

1 – нахил тулуба назад; 2 – В.п. 3 – нахил тулуба вперед; 4 – В.п. 5 – нахил тулуба вліво; 6 – В.п. 7 – нахил тулуба вправо; 8 – В.п.

5. В.п. – ноги нарізно, руки на поясі.

1-2 – пружинні нахили до лівої ноги; 3-4 – пружинні нахили до підлоги, 5-6 – пружинні нахили до правої ноги; 7-8 - В.п.

6.В.п. – ноги разом руки на поясі.

1 – випад уліво; 2 – нахил до лівої ноги;

3 – випад; 4 – В.п.; 5 – випад управо; 6 – нахил до правої ноги; 7 – випад; 8 – В.п.

7. В.п. – ноги разом, руки на поясі.

1 – присідання, руки уперед, п’яти від підлоги не відривати; 2 – В.п., 3-4 -  теж саме.

8. В.П. – о.с.

1 – стрибок ноги нарізно, оплеск над головою;

2 – стрибок ноги схресно, оплеск перед собою;

3- стрибок ноги нарізно, оплеск над головою;

4 - стрибок ноги схресно, оплеск за спиною;

9.Рухлива гра «Заборонений рух»

10. Підрахунок ЧСС.

 

 

1 хв.

 

30 сек.

 

30 сек

 

30 сек

10 сек

 

1 хв.

 

 

 

 

 

1 коло

 

 

1 коло

 

 

 

4 кола

 

 

 

 

 

1 коло

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

6 разів

 

 

 

 

 

 

6 разів

 

 

 

 

6 -8разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

6 разів

 

 

 

4-6 разів

 

 

4-8 разів

 

 

 

 

 

 

4-5 р

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

10сек.

Фронтальний метод

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття

 

 

 

 

 

 

70-75 ударів за хвилину

 

 

 

Стежити за правильною поставою учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Показує учень

Нахил голови максимальний, темп середній. Під час нахилу торкатися тулуба.

 

 

 

Амплітуда максимальна, темп середній

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Під час нахилів ноги в колінних суглобах напружені, лікті відведені назад.

 

 

Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені

 

 

 

Випад максимальний, під ча нахилу ноги у колінних суглобах прямі, руками торкатися підлоги, стежити за поставою, у вихідне положення повернутися поштовхом ноги

 

 

 

 

 

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням

 

 

 

 

150-180 уд. за хвилину

2. Основна частина. 20-25 хвилин.

 

Права половина залу.

Завдання дівчатам:

Вдосконалити техніку виконання кидка м’яча однією рукою з місця по кільцю з відсіком від щита. Шикування у колонну (с початку по центру, потім зліва, справа). Учні виконують по 10-12 кидків з кожного положення. Рухлива гра «Снайпери».

  •                                      справа,
  •                                      зліва;
  •                                      по центру

Ліва половина залу.

Вивчити техніку виконання кидків м’яча після двох кроків

Хлопці шикуються в 5-6 м. від щита під кутом 45ْ˚

Стрибки виконувати по 15-20 раз кожному учню. Теж повторити з лівого боку щита лівою рукою.

2. Навчальна гра у баскетбол з завданням:

  •         Вдосконалити під час гри техніку всіх вивчених способів ведення м’яча;
  •         Не допускати подвійного ведення м’яча (ведення м’яча двома руками);
  •         Не допускати пробіжок (пересування по майданчику баз ведення м’яча);
  •         Не допускати продовження ведення м’яча, якщо учень взяв м’яч у руки.
  •         Повторити  техніку подвійного кроку у русі
  •         Поєднання усіх вивчених елементів техніки гри у баскетбол

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

Через 3 хв. змінювати групи місцями

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 хв. – хлопці;

7 хв. - дівчата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перемагає та команда, яка більш за всіх влучить у кільце

 

 

 

Учень веде м’яч, коли до щита залишається 2-3 м., бере м’яч під праву ногу у руки, робить короткий крок лівою ногою і  з силою підстрибує догори, допомагаючи стрибку змахом зігнутої правої ноги. У цей же час м’яч обома руками піднімається догори, перекладається у праву руку і у найвищий фазі польоту рухом кисті та пальців витягнутої руки кидається у кільце.

Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол.

3. Заключна частина.5 хвилин.

 

1. Шикування.

2. Виконання вправ на відновлення уваги. Гра «Виклик номерів»

3. Підрахунок ЧСС.

4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами під час навчальної гри у баскетбол, виставляння оцінок за урок.

5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.

 

6. Вихід із залу.

30 сек.

 

1хв.-

 

10 сек.

 

2 хв.

 

 

 

 

хл -4 ×10 разів, д.-4×5 разів

 

 

 

 

Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв.

 

Розбір гри, визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки

 

 

 

УРОК  № 7

Дата:

Місце проведення: спортивний зал

Тема: «Баскетбол».

Мета і завдання:

2. Закріпити техніку виконання кидка м’яча після подвійного кроку.

3. Вивчити техніку виконання штрафного кидка.

4. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості засобами спеціальних вправ для баскетболіста.

5. Виховання відповідальності за свою команду під час навчальної гри у баскетбол.

Обладнання: м’ячі, гімнастичні лави, кошики баскетбольні

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.Підготовча частина. 8-12 хвилин

 

1. Організація учнів до уроку:

  •                                          Шикування за групами фізичної підготовленості.
  •          Перевірка правильної постави.
  •                                          Привітання.
  •          Повідомлення завдань уроку.
  •          Підрахунок ЧСС.

2. Слухання додаткового матеріалу з історії виникнення гри у баскетбол у давні часи, підготовлений дітьми.

4. Стройові вправи:

  •          стройові команди, повороти на місці, розрахунок. перешикування з 1 шеренги у 3 шеренги на місці.

5. Різновиди ходьби:

  •                          на носках;
  •                          у напівприсіді, в повному присіді;
  •                          стрибками в широкому кроці, з підскоками.
  •                          спортивна ходьба.

6. Різновиди бігу:

  •                             приставними кроками лівим і правим боком;
  •          з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху.

7. Повільна ходьба з махами рук.

8. Комплекс загально розвиваючих вправ на місці. Перешикування з 1 в 3 шеренги на місці.

1. В.п. – ноги нарізно, руки на пояс.

1 – нахил голови назад; 2 – В.п. 3 – нахил голови вперед; 4 – В.п. 5 – нахил голови вліво; 6 – В.п. 7 – нахил голови вправо; 8 – В.п.

2. В.п. – ноги нарізно, руки в сторони, долоні стиснути у кулаки.

1-4 – колові оберти кистями рук уперед;

1-4 – колові оберти кистями рук назад.

3. В.п. – те ж.

1-4 – колові оберти руками уперед;

1-4 – колові оберти руками назад.

4. В.п. – ноги нарізно, руки за голову.

1 – нахил тулуба назад; 2 – В.п. 3 – нахил тулуба вперед; 4 – В.п. 5 – нахил тулуба вліво; 6 – В.п. 7 – нахил тулуба вправо; 8 – В.п.

5. В.п. – ноги нарізно, руки на поясі.

1-2 – пружинні нахили до лівої ноги; 3-4 – пружинні нахили до підлоги, 5-6 – пружинні нахили до правої ноги; 7-8 - В.п.

6.В.п. – ноги разом руки на поясі.

1 – випад уліво; 2 – нахил до лівої ноги;

3 – випад; 4 – В.п.; 5 – випад управо; 6 – нахил до правої ноги; 7 – випад; 8 – В.п.

7. В.п. – ноги разом, руки на поясі.

1 – присідання, руки уперед, п’яти від підлоги не відривати; 2 – В.п., 3-4 -  теж саме.

8. В.П. – о.с.

1 – стрибок ноги нарізно, оплеск над головою;

2 – стрибок ноги схресно, оплеск перед собою;

3- стрибок ноги нарізно, оплеск над головою;

4 - стрибок ноги схресно, оплеск за спиною;

9.Рухлива гра «Світлофор»

10. Підрахунок ЧСС.

 

 

 

 

 

 

1 хв.

30 сек.

 

30 сек.

 

30 сек.

10 сек

 

2 хв.

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

2 кола

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 кола

 

1 коло

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв.

10сек.

Фронтальний метод

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття

 

 

 

 

 

70-75 ударів за хвилину

 

 

Стежити за правильною поставою учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)

 

 

 

 

 

 

 

Показує учень

 

 

 

 

Нахил голови максимальний, темп середній. Під час нахилу торкатися тулуба.

 

 

 

Амплітуда максимальна, темп середній

 

 

 

Амплітуда максимальна, темп середній

 

 

 

 

 

 

 

Під час нахилів ноги в колінних суглобах напружені, лікті відведені назад.

 

 

Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені

 

 

Випад максимальний, під час нахилу ноги у колінних суглобах прямі, руками торкатися підлоги, стежити за поставою, у вихідне положення повернутися поштовхом ноги

 

 

 

 

 

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням

 

 

 

 

150-180 уд. за хвилину

2. Основна частина. 20-25 хвилин.

 

1. Ліва половина залу – дівчата: Рухлива гра «Снайпери»

Закріпити техніку виконання кидка м’яча після двох кроків

Дівчата шикуються в 5-6 м. від щита під кутом 45ْ˚

Стрибки виконати по 15-20 раз кожному учню. Теж повторити з лівого боку щита лівою рукою.

Права половина залу – хлопці. Вивчити техніку виконання штрафного кидка. П’яти від пола не відривати. Перед кидком ноги згинаються у колінах, руки у ліктях, випрямляючи ноги та витягуючи руки догори, сильним рухом кисті і пальців кинути м’яч у раніш прицільну точку на щиті. Сила кидка повинна бути такою, щоб м’яч відскочив від щита і влучив у кільце.

3. Навчальна гра у баскетбол з завданням:

  •         Закріпити техніку виконання всіх вивчених способів ведення м’яча;
  •         Не допускати подвійного ведення м’яча (ведення м’яча двома руками);
  •         Не допускати пробіжок (пересування по майданчику баз ведення м’яча);
  •         Не допускати продовження ведення м’яча, якщо учень взяв м’яч у руки.
  •         Використання подвійного кроку у русі, штрафного кидка.
  •         Поєднання усіх вивчених елементів техніки гри у баскетбол

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 хв. – хлопці;

7 хв. - дівчата

 

 

 

 

 

  •                              Розповідь;
  •                              Показ;
  •                              Дати спробувати

Через 5 хв. змінювати групи місцями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол.

Поки хлопці грають у навчальну гру, дівчата сидять на лаві та уважно слідкують за помилками хлопців, потім дівчата грають, а хлопці уважно слідкують за помилками

3. Заключна частина 5 хвилин.

 

1. Шикування.

2. Активно потерти пальці рук, кисті, інтенсивне страхування кистями (руки в киплячій воді)

3. Підрахунок ЧСС.

 

4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами під час навчальної гри у баскетбол, оцінки за урок.

5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.

 

6. Вихід із залу

 

 

30 сек.

 

1хв.

 

 

10 сек.

 

 

 

2 хв.

 

 

 

хл -4 ×10 разів, д.-4×5 разів

 

 

 

 

 

Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв.

 

Розбір гри, визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки

 

 

УРОК  № 8

Дата:

Місце проведення: спортивний зал

 

Тема: «Баскетбол».

Мета і завдання:

  1.                              Вдосконалити техніку виконання кидка м’яча після двох кроків (подвійний   крок).
  2.                              Закріпити техніку виконання штрафного кидка.

 3. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості засобами спеціальних вправ для баскетболіста.

4. Виховання дружби та взаємодопомоги гравцям своєї команди під час навчальної гри у баскетбол.

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.Підготовча частина. 8-12 хвилин

 

1. Організація учнів до уроку:

  •                                          Шикування за групами фізичної підготовленості.
  •          Перевірка правильної постави.
  •                                          Привітання.
  •          Повідомлення завдань уроку.
  •           
  •          Підрахунок ЧСС.
  •           

2. Стройові вправи:

  •          стройові команди, повороти на місці, розрахунок. перешикування з 1 шеренги у 3 шеренги на місці.

3. Різновиди ходьби:

  •                          на носках;
  •                          на внутрішній стороні стопи, на зовнішній стороні стопи;
  •                          у напівприсіді, в повному присіді;
  •                          спортивна ходьба.

4. Різновиди бігу:

  •                             з високим підніманням стегна;
  •                             з захлестом гомілки назад;
  •                             стрибками у великому кроці;
  •                             приставними кроками лівим і правим боком;
  •          з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху;
  •          Рівномірний біг.

5. Повільна ходьба з махами рук.

6. Комплекс загально розвиваючих вправ у русі.

1. Ходьба з коловими обертами рук:

1-4 – колові оберти рук уперед;

1-4 колові оберти рук назад.

2. Ходьба зі зміною рук (права рука догори, ліва – донизу)

1-4 – ривки руками зі зміною положення рук на кожен крок.

3. Ходьба з поворотами тулуба у бік на кожен крок:

1 – випад вправо, поворот тулуба вліво;

2 – випад вліво, поворот тулуба вправо.

4. Ходьба з махами ніг на кожен крок

1 – мах правою ногою, торкнутися лівою рукою носка ноги;

2 – мах лівою ногою, торкнутися правою рукою носка ноги.

5. Ходьба з нахилами тулуба і з присіданням на кожен крок.

1 – присісти, 2 – випрямитися, 3 – нахилитися, 4 – крок.

6. Ходьба з підскоками якомога вище на кожен крок.

 

7.Рухлива гра «Море хвилюється»

8. Підрахунок ЧСС.

 

 

30 сек.

 

30 сек.

 

30 сек.

 

1 хв.

 

10 сек.

 

 

2 хв.

 

 

 

 

1 коло

 

 

 

 

 

 

 

 

4-5 кола

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 коло

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

1хв.

 

10сек.

Фронтальний метод

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття

 

 

 

 

 

 

70-75 ударів за хвилину

 

 

 

 

 

 

 

 

Стежити за правильною поставою учнів

 

 

 

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Показує направляючий учень

 

 

Амплітуда максимальна, темп середній

 

 

Амплітуда максимальна, темп середній

Рухи різки, амплітуда максимальна

 

 

 

 

 

 

 

Під час махів ноги в колінних суглобах напружені

 

 

 

 

 

Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені

 

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням

150-180 уд. за хвилину

2. Основна частина. 20-25 хвилин.

 

Ліва половина залу – дівчата: Рухлива гра «Снайпери»

Вдосконалити техніку виконання кидка м’яча після двох кроків

Дівчата шикуються в 5-6 м. від щита під кутом 45ْ˚

Стрибки виконати по 15-20 раз кожному учню. Теж повторити з лівого боку щита лівою рукою.

Права половина залу – хлопці. Закріпити техніку виконання штрафного кидка.

Команда, яка найбільш  отримала влучень у кільце, отримує додатковий час для навчальної гри у баскетбол.

3. Навчальна гра у баскетбол з завданням:

  •         Вдосконалити під час гри всі вивчені способи ведення м’яча;
  •         Не допускати подвійного ведення м’яча (ведення м’яча двома руками);
  •         Не допускати пробіжок (пересування по майданчику баз ведення м’яча);
  •         Не допускати продовження ведення м’яча, якщо учень взяв м’яч у руки.
  •         Використання подвійного кроку у русі, штрафного кидка.
  •       Поєднання усіх вивчених елементів техніки гри у баскетбол

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

10 хв. – хлопці;

10 хв. - дівчата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Через 5 хв. змінювати групи місцями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол.

Поки хлопці грають у навчальну гру, дівчата сидять на лаві та уважно слідкують за помилками хлопців, потім дівчата грають, а хлопці уважно слідкують за помилками

3. Заключна частина.5 хвилин.

 

1. Шикування.

2. Під спокійну музику вправи на розслаблення.

3. Підрахунок ЧСС.

4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами у навчальній грі у баскетбол, оцінки за урок.

5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.

 

6. Вихід із залу.

30 сек.

 

1хв.

10 сек.

 

 

2 хв.

 

 

 

хл -4 ×10 разів, д.-4×5 разів

 

 

Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв.

 

Розбір гри, визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки

 

 

УРОК  № 9 

Дата:

Місце проведення: спортивний зал

Тема: «Баскетбол».

Мета і завдання:

  1.                              Провести оцінювання техніки виконання кидка м’яча після двох кроків (подвійний   крок).
  2.                              Вдосконалити техніку виконання штрафного кидка.

 3. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості засобами спеціальних вправ для баскетболіста.

 4. Виховання чесності, правдивості, товариської взаємодопомоги під час навчальної гри у баскетбол.

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.Підготовча частина. 8-12 хвилин

 

1. Організація учнів до уроку:

  •                                          Шикування за групами фізичної підготовленості.
  •          Перевірка правильної постави.
  •                                          Привітання.
  •          Повідомлення завдань уроку.
  •          Підрахунок ЧСС.

2. Стройові вправи:

  •          стройові команди, повороти на місці, розрахунок. перешикування з 1 шеренги у 3 шеренги на місці.

3. Різновиди ходьби:

  •                          на носках;
  •                          на внутрішній стороні стопи, на зовнішні стороні стопи;
  •                          у напівприсіді, в повному присіді;
  •                          спортивна ходьба.
  •                           

4. Різновиди бігу:

  •                             з високим підніманням стегна;
  •                             з захлестом гомілки назад;
  •                             стрибками у великому кроці;
  •                             приставними кроками лівим і правим боком;
  •          з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху;
  •          Рівномірний біг.

5. Повільна ходьба з махами рук.

6. Комплекс загально розвивальних вправ у русі.

1. Ходьба з коловими обертами рук:

1-4 – колові оберти рук уперед;

1-4 колові оберти рук назад.

2. Ходьба зі зміною рук (права рука догори, ліва – донизу)

1-4 – ривки руками зі зміною положення рук на кожен крок.

3. Ходьба з поворотами тулуба у бік на кожен крок:

1 – випад вправо, поворот тулуба вліво;

2 – випад вліво, поворот тулуба вправо.

4. Ходьба з махами ніг на кожен крок

1 – мах правою ногою, торкнутися лівою рукою носка ноги;

2 – мах лівою ногою, торкнутися правою рукою носка ноги.

5. Ходьба з нахилами тулуба і з присіданням на кожен крок.

1 – присісти, 2 – випрямитися, 3 – нахилитися, 4 – крок.

6. Ходьба з підскоками якомога вище на кожен крок.

 

7. Вправи для корекції

постави.

8.Рухлива гра «Пантоміма»

9. Підрахунок ЧСС.

 

1 хв.

 

 

30 сек.

 

30 сек.

 

30 сек.

10 сек.

 

1 хв.

 

 

 

 

 

1 коло

 

 

 

 

 

 

1 коло

 

 

4 кола

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 коло

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

1хв.

 

2 хв.

10сек.

Фронтальний метод

 

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття

 

 

 

 

70-75 ударів за хвилину

 

 

 

 

 

 

 

Стежити за правильною поставою учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Показує направляючий учень

 

Амплітуда максимальна, темп середній

 

Амплітуда максимальна, темп середній

 

 

Рухи різки, амплітуда максимальна

 

 

 

 

 

 

 

Під час махів ноги в колінних суглобах напружені

 

 

 

 

Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені

 

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням

 

150-180 уд. за хвилину

2. Основна частина. 20-25 хвилин.

 

Ліва половина залу – дівчата: Оцінювання техніки виконання кидка м’яча після двох кроків

Дівчата шикуються в 5-6 м. від щита під кутом 45ْ˚

Стрибки виконати по 15-20 раз кожному учню. Теж повторити з лівого боку щита лівою рукою.

Права половина залу – хлопці. Вдосконалити техніку виконання штрафного кидка. Рухлива гра «Снайпери»

Команда, яка найбільш  отримала влучень у кільце отримує додатковий час для навчальної гри у баскетбол.

3. Навчальна гра у баскетбол з завданням:

  •         Вдосконалити техніку всіх способів ведення м’яча під час гри;
  •         Не допускати подвійного ведення м’яча (ведення м’яча двома руками);
  •         Не допускати пробіжок (пересування по майданчику баз ведення м’яча);
  •         Не допускати продовження ведення м’яча, якщо учень взяв м’яч у руки.
  •         Використання подвійного кроку у русі, штрафного кидка.
  •       Поєднання усіх вивчених елементів техніки гри у баскетбол

 

5 хв.

 

 

 

 

 

Через 5 хв. змінювати групи місцями

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 хв. – хлопці;

10 хв. - дівчата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерії оцінювання:

Початковий – невірна координація роботи ніг в момент ловіння м’яча після ведення.

Середній – відсутність прицільного кидка після другого кроку і поштовху вгору (кидок вважається прицільним, якщо м’яч торкається кільця або попадає на дужку під час відскоку від щита).

Достатній – відсутній широкий вільний крок в момент ловіння м’яча після ведення; неповне випрямлення руки і недостатньо виразний направляючий рух кистю; махова нога в момент кидка залишається зігнутою

Високий – відсутні помилки

Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол.

Поки хлопці грають у навчальну гру, дівчата сидять на лаві та уважно слідкують за помилками хлопців, потім дівчата грають, а хлопці уважно слідкують за помилками

3. Заключна частина.5 хвилин.

 

1. Шикування.

2. Під спокійну музику вправи на розслаблення.

3. Підрахунок ЧСС.

4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами у навчальної гри у баскетбол, виставлення оцінок за урок.

 

5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.

 

6. Вихід із залу.

30 сек.

 

1хв.

10 сек.

 

 

 

2 хв.

 

 

 

хл -4 ×10 разів, д.-4×5 разів

 

 

 

Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв.

 

Розбір гри, визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки

 

 

 

УРОК  № 10

Дата:

Місце проведення: спортивний зал

Тема: «Баскетбол».

Мета і завдання:

1. Облік умінь та навичок з техніки виконання штрафного кидка.

3. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості засобами спеціальних вправ для баскетболіста.

4. Виховання дружби та колективізму під час контрольної гри у баскетбол.

5.Виставлення тематичного оцінювання з теми «Баскетбол».

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.Підготовча частина. 8-12 хвилин

 

1. Організація учнів до уроку:

  •                                          Шикування за групами фізичної підготовленості.
  •          Перевірка правильної постави.
  •                                          Привітання.
  •          Повідомлення завдань уроку.
  •          Підрахунок ЧСС.

2. Стройові вправи:

  •          стройові команди, повороти на місці, розрахунок. перешикування з 1 шеренги у 3 шеренги на місці.

3. Різновиди ходьби:

  •                          на носках;
  •                          на внутрішній стороні стопи, на зовнішній стороні стопи;
  •                          у напівприсіді, в повному присіді;
  •                          спортивна ходьба.

4. Різновиди бігу:

  •                             з високим підніманням стегна;
  •                             з захлестом гомілки назад;
  •                             стрибками у великому кроці;
  •                             приставними кроками лівим і правим боком;
  •          з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху;
  •          Рівномірний біг.

5. Повільна ходьба з махами рук.

6. Комплекс загально розвивальних вправ у русі.

1. Ходьба з коловими обертами рук:

1-4 – колові оберти рук уперед;

1-4 колові оберти рук назад.

2. Ходьба зі зміною рук (права рука догори, ліва – донизу)

1-4 – ривки руками зі зміною положення рук на кожен крок.

3. Ходьба з поворотами тулуба у бік на кожен крок:

1 – випад вправо, поворот тулуба вліво;

2 – випад вліво, поворот тулуба вправо.

4. Ходьба з махами ніг на кожен крок

1 – мах правою ногою, торкнутися лівою рукою носка ноги;

2 – мах лівою ногою, торкнутися правою рукою носка ноги.

5. Ходьба з нахилами тулуба і з присіданням на кожен крок.

1 – присісти, 2 – випрямитися, 3 – нахилитися, 4 – крок.

6. Ходьба з підскоками якомога вище на кожен крок.

 

7.Вправи для корекції постави

8.Естафета «Виклик номерів» (на іноземній мові)

8. Підрахунок ЧСС.

 

 

1 хв.

 

30 сек.

 

30 сек.

 

30 сек.

10 сек

1 хв.

 

 

 

 

 

2 кола

 

 

 

 

 

 

 

 

4-5 колів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 коло

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6р.

 

 

1хв.

1 хв.

 

10сек.

Фронтальний метод

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття

 

 

 

 

 

70-75 ударів за хвилину

 

 

 

Стежити за правильною поставою учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)

 

 

 

 

 

 

 

Показує направляючий учень

Амплітуда максимальна, темп середній

 

 

Амплітуда максимальна, темп середній

 

Рухи різки, амплітуда максимальна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Під час махів ноги в колінних суглобах напружені

 

 

 

Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені

 

 

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням

 

 

150-180 уд. за хвилину

2. Основна частина. 20-25 хвилин.

 

Ліва половина залу – дівчата: Підготовка до заліку з техніки виконання штрафного кидка.

 З 10 кидків – 5 разів влучити у кошик (тренування).

 

Права половина залу – хлопці. Оцінка рухомої дії з техніки виконання штрафного кидка.

Нормативний показник: з 10 кидків – 5 разів влучити у кошик.

 

Головними критеріями у виставленні оцінки за виконання рухової дії є комплексне оцінювання знань, техніки виконання та нормативного показника. За нормативним показником визначається рівень навчальних досягнень, а за технічними показниками виконання рухової дії та теоретичними знаннями виставляється остаточна оцінка в балах.

 

3. Контрольна гра у баскетбол:

Поєднання усіх вивчених елементів техніки гри у баскетбол.

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Через 5 хв. змінювати групи місцями

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 хв. – хлопці;

6 хв. - дівчата

Критерії оцінювання:

Початковий – неправильне вихідне положення залежно від способу кидка

Середній – різкий, неприцільний кидок, відсутність м’якого направляючого руху кисті, який завершує узгоджені рухи руки і ніг; напружені пальці.

Достатній – Неточний кидок у зв’язку з неправильною траєкторією (низькою, високою); недостатній направляючий рух у зв’язку з неповним випрямленням ніг і рук, під час кидка кисть не розслабляється після того, як м’яч випущений

Високий – відсутні помилки

3. Заключна частина.5 хвилин.

 

1. Шикування.

2. Крокування на місці. За сплеском рук вчителя прийняти позу будь-якого казкового героя.

3. Підрахунок ЧСС.

4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами у навчальної гри у баскетбол, виставлення оцінок за урок.

5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.

 

6. Вихід із залу.

30 сек.

 

2 кола

10 сек.

 

 

 

2 хв.

 

 

хл -4 ×10 разів, д.-4×5 разів

 

 

 

 

 

Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв.

 

Розбір гри, визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Голуб Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
510
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку