Кунцівська гамназія Новосанжарської селищної ради
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР _______________________________ (підпис) _______________________________ (ПІБ) «____» ______________ 20___ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР _______________________________ (підпис) _______________________________ (ПІБ) «____» _______________ 20___ р. |
Календарно-тематичне планування
з математики
у 6 класі
на 20___ / 20___ н.р.
______________________________________________________________________
(ПІБ учителя)
Складено до відповідно до Модельної навчальної програми адаптаційного циклу для закладів загальної середньої освіти( автор Істер О.С.), «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»
(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
Календарне планування
(5 год на тиждень, І семестр – 80 год, ІІ семестр – 95 год)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
||
I СЕМЕСТР |
|||||
Тема 1. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС МАТЕМАТИКИ 5 класу ( 7 год ) |
|||||
|
|
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Округлення натуральних чисел. Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості |
|
||
|
|
Числові та буквені вирази . Формули. Рівняння. Текстові задачі |
|
||
|
|
Геометричні фiгури і величини |
|
||
|
|
Звичайні дроби |
|
||
|
|
Звичайні дроби. Десятковий дріб. |
|
||
|
|
Порівняння десяткових дробів .Округлення десяткових дробів. Арифметичні дії з десятковими дробами |
|
||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами. |
|
||
Тема 2. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (10 год) |
|||||
|
|
Дільники та кратні натурального числа |
|
||
|
|
Ознаки подільності на 2, 5, 10 |
|
||
|
|
Ознаки подільності на 9 і 3 |
|
||
|
|
Прості та складені числа. |
|
||
|
|
Самостійна робота № 1. Розкладання чисел на прості множники. |
|
||
|
|
Розкладання чисел на прості множники . Найбільший спільний дільник. |
|
||
|
|
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
|
||
|
|
Найменше спільне кратне |
|
||
|
|
Найменше спільне кратне .Самостійна робота № 2 |
|
||
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
||
Тема 3. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (34 год ) |
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 1 |
|||
|
|
Поняття про відсотки. Знаходження відсотків від числа (повторення) |
|
||
|
|
Знаходження числа за значенням його відсотків (повторення) |
|
||
|
|
Основна властивість дробу. Зведення дробу до нового знаменника. Скорочення дробів |
|
||
|
|
Зведення дробу до нового знаменника. Скорочення дробів |
|
||
|
|
Найменший спільний знаменник. Зведення дробів до спільного знаменника |
|
||
|
|
Зведення дробів до спільного знаменника. |
|
||
|
|
Порівняння дробів . Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
||
|
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
||
|
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками Самостійна робота № 3 |
|
||
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
||
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
||
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
||
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
||
|
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові |
|
||
|
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові . Десяткове наближення звичайного дробу |
|
||
|
|
Десяткове наближення звичайного дробу .Самостійна робота № 4 |
|
||
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
||
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 2 |
|
||
|
|
Множення звичайних дробів |
|
||
|
|
Множення звичайних дробів |
|
||
|
|
Множення звичайних дробів . Знаходження дробу від числа |
|
||
|
|
Знаходження дробу від числа |
|
||
|
|
Знаходження дробу від числа . Взаємно обернені числа. |
|
||
|
|
Взаємно обернені числа. Самостійна робота № 5 |
|
||
|
|
Ділення звичайних дробів |
|
||
|
|
Ділення звичайних дробів |
|
||
|
|
Ділення звичайних дробів. Знаходження числа за значенням його дробу |
|
||
|
|
Знаходження числа за значенням його дробу |
|
||
|
|
Знаходження числа за значенням його дробу |
|
||
|
|
Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами |
|
||
|
|
Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами |
|
||
|
|
Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами. Самостійна робота № 6 |
|
||
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
||
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 3 |
|
||
Тема 3. ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ (29 год) |
|||||
|
|
Відношення. Основна властивість відношення |
|
||
|
|
Відношення. Пропорція. |
|
||
|
|
Пропорція. Основна властивість пропорції |
|
||
|
|
Пропорція. Основна властивість пропорції |
|
||
|
|
Пряма пропорційна залежність |
|
||
|
|
Пряма пропорційна залежність. Самостійна робота № 7 |
|
||
|
|
Масштаб. Знаходження відстаней на карті |
|
||
|
|
Масштаб. Знаходження відстаней на карті |
|
||
|
|
Масштаб. Знаходження відстаней на карті |
|
||
|
|
Поділ числа у даному відношенні |
|
||
|
|
Поділ числа у даному відношенні. Самостійна робота №8 |
|
||
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
||
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 4 |
|
||
|
|
Обернена пропорційна залежність |
|
||
|
|
Обернена пропорційна залежність |
|
||
|
|
Відсоткове відношення двох чисел |
|
||
|
|
Зміна величини у відсотках |
|
||
|
|
Відсоткові розрахунки |
|
||
|
|
Відсоткові розрахунки. Самостійна робота № 9 |
|
||
|
|
Коло. Довжина кола |
|
||
|
|
Коло. Довжина кола |
|
||
|
|
Круг. Площа круга |
|
||
|
|
Площа круга. Круговий сектор. Кругові діаграми. |
|
||
|
|
Кругові діаграми. Самостійна робота № 10 |
|
||
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
||
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 5 |
|
||
|
|
Лінійні та стовпчасті діаграми |
|
||
|
|
Узагальнення та систематизація знань за перший семестр |
|
||
|
|
Підбиття підсумків першого семестру |
|
||
II СЕМЕСТР |
|||||
Тема 4. РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ ( 76 год ) |
|||||
|
|
Додатні та від’ємні числа. Число нуль |
|
||
|
|
Додатні та від’ємні числа. Координатна пряма |
|
||
|
|
Координатна пряма |
|
||
|
|
Координатна пряма |
|
||
|
|
Протилежні числа. Цілі числа. Раціональні числа |
|
||
|
|
Раціональні числа. Самостійна робота № 11 |
|
||
|
|
Модуль числа |
|
||
|
|
Модуль числа |
|
||
|
|
Модуль числа |
|
||
|
|
Порівняння раціональних чисел |
|
||
|
|
Порівняння раціональних чисел |
|
||
|
|
Порівняння раціональних чисел. Самостійна робота №12 |
|
||
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
||
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 6 |
|
||
|
|
Додавання від’ємних чисел |
|
||
|
|
Додавання від’ємних чисел |
|
||
|
|
Додавання чисел з різними знаками |
|
||
|
|
Додавання чисел з різними знаками |
|
||
|
|
Додавання чисел з різними знаками |
|
||
|
|
Додавання чисел з різними знаками. Властивості додавання |
|
||
|
|
Властивості додавання |
|
||
|
|
Властивості додавання. Самостійна робота № 13 |
|
||
|
|
Віднімання раціональних чисел |
|
||
|
|
Віднімання раціональних чисел |
|
||
|
|
Віднімання раціональних чисел |
|
||
|
|
Віднімання раціональних чисел |
|
||
|
|
Розкриття дужок |
|
||
|
|
Розкриття дужок |
|
||
|
|
Розкриття дужок. Самостійна робота № 14 |
|
||
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
||
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 7 |
|
||
|
|
Множення раціональних чисел |
|
||
|
|
Множення раціональних чисел |
|
||
|
|
Множення раціональних чисел |
|
||
|
|
Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт буквеного виразу |
|
||
|
|
Переставна і сполучна властивості множення. |
|
||
|
|
Самостійна робота № 15. Розподільна властивість множення |
|
||
|
|
Розподільна властивість множення |
|
||
|
|
Розподільна властивість множення |
|
||
|
|
Подібні доданки та їх зведення |
|
||
|
|
Подібні доданки та їх зведення |
|
||
|
|
Подібні доданки та їх зведення. Самостійна робота № 16 |
|
||
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
||
|
|
Тематична контрольна(діагностична) робота № 8 |
|
||
|
|
Ділення раціональних чисел |
|
||
|
|
Ділення раціональних чисел |
|
||
|
|
Ділення раціональних чисел |
|
||
|
|
Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь |
|
||
|
|
Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь |
|
||
|
|
Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь |
|
||
|
|
Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь. Самостійна робота № 17 |
|
||
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
||
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
||
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
||
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
||
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами |
|
||
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами |
|
||
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. Самостійна робота № 18 |
|
||
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
||
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 9 |
|
||
|
|
Перпендикулярні прямі |
|
||
|
|
Перпендикулярні та паралельні прямі |
|
||
|
|
Паралельні прямі. |
|
||
|
|
Координатна площина |
|
||
|
|
Координатна площина |
|
||
|
|
Координатна площина |
|
||
|
|
Координатна площина. |
|
||
|
|
Приклади графіків залежності між величинами |
|
||
|
|
Приклади графіків залежності між величинами |
|
||
|
|
Самостійна робота № 19 .Куб. Прямокутний паралелепіпед. Розгортка прямокутного паралелепіпеда (повторення) |
|
||
|
|
Куб. Прямокутний паралелепіпед. Розгортка прямокутного паралелепіпеда (повторення) |
|
||
|
|
Об’єм куба і прямокутного паралелепіпеда (повторення) |
|
||
|
|
Об’єм куба і прямокутного паралелепіпеда. Одиниці вимірювання об’єму (повторення) |
|
||
|
|
Об’єм куба і прямокутного паралелепіпеда. Одиниці вимірювання об’єму (повторення) |
|
||
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. Самостійна робота № 20 |
|
||
|
|
Тематична контрольна(діагностична) робота № 10 |
|
||
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (18 год) |
|||||
|
|
Подільність натуральних чисел |
|
||
|
|
Відсотки . Звичайні дроби |
|
||
|
|
Звичайні дроби |
|
||
|
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
|
||
|
|
Відношення і пропорції |
|
||
|
|
Відсоткові розрахунки |
|
||
|
|
Коло. Круг. Додатні та від’ємні числа. |
|
||
|
|
Додатні та від’ємні числа. Модуль числа |
|
||
|
|
Додавання і віднімання раціональних чисел |
|
||
|
|
Додавання і віднімання раціональних чисел |
|
||
|
|
Множення раціональних чисел |
|
||
|
|
Ділення раціональних чисел. Основні властивості рівнянь |
|
||
|
|
Підсумкова контрольна робота |
|
||
|
|
Аналіз результатів підсумкової контрольної роботи |
|
||
|
|
Найпростіші комбінаторні задачі. |
|
||
|
|
Логічні задачі. Піраміда. |
|
||
|
|
Ймовірність випадкової події. Найпростіші задачі на знаходження ймовірності. |
|
||
|
|
Ймовірність випадкової події. Найпростіші задачі на знаходження ймовірності. |
|
||
|
|
Підсумковий урок |
|
||