Завдання І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики
у 6 класі
№ |
Зміст завдання |
Бали |
1. |
Сума двох чисел 462. Одне з них закінчується нулем. Якщо цей нуль закреслити, то одержимо друге число. Знайти ці числа. |
5 |
2. |
В одному дворі живуть четверо юнаків. Відомо, що Вадим і водій старші за Сергія, Микола і сантехнік захоплюються плаванням, бібліотекар – молодший із юнаків. Антон і перукар грають в доміно проти Сергія і бібліотекаря. Визначити професії юнаків. |
5 |
3. |
Довжина прямокутного поля 80м, а площа цього поля дорівнює 3200. Знайти довжину іншого прямокутного поля площа і ширина якого у 2 рази менші, ніж першого поля. |
5 |
4. |
У їдальню привезли рибу: коропи, сазани, судак і лящі. Коропів було 46кг, сазанів було 30кг, а судаків було у 3 рази більше, ніж лящів. Коли половину риби витратили, то залишилось 90кг. Скільки судаків привезли у їдальню? |
5 |
5. |
800 грн. можна обміняти на 100 дукатів, а 100грн. можна обміняти на 250 талярів. На скільки дукатів можна обміняти 100 талярів? |
5 |
Завдання І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики
у 7 класі
№ |
Зміст завдання |
Бали |
1. |
Знайти значення виразу , якщо = 20 |
5 |
2. |
Дівчинка розрізає квадратний лист паперу з периметром 20см на два прямокутники. Периметр одного такого прямокутника дорівнює 16см. Знайти периметр другого прямокутника. |
5 |
3. |
Онуку стільки місяців, скільки років дідусеві. Дідусь з онуком мають разом 91 рік. Скільки років дідусеві і скільки років онуку? |
5 |
4. |
Знайти наступне число у числовому ряді 6; 8; 16; 18; 36 … |
5 |
5. |
Середнє арифметичне деяких 10 чисел дорівнює 14. Якщо чотири числа видалити з даного набору чисел, то середнє арифметичне тих чисел, що залишилися буде дорівнювати 11. чому дорівнює середнє арифметичне видалених чисел? |
5 |
Завдання І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики
у 8 класі
№ |
Зміст завдання |
Бали |
1. |
Відомо, що = . Знайти |
5 |
2. |
Знайти 15% від |
5 |
3. |
Кіт Матроскін вирішив покрити підлогу квадратної форми квадратними плитками. Спочатку він виклав плитку по краю підлоги і на це у нього пішло 84 плитки. Скільки всього Матроскіну треба мати плиток, щоб покрити всю підлогу? |
5 |
4. |
У трикутнику АВС А більший від С на 30°. Точка К лежить на АС так, що АВ = ВК. Знайти КВС. |
5 |
5. |
Знайти наступне число у числовому ряді 3; 5; 9; 17; 33… |
5 |
Завдання І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики
у 9 класі
№ |
Зміст завдання |
Бали |
1. |
Відомо, що + = . Знайти n |
5 |
2. |
Точки А, В, С, D ділять коло на дуги так, що АВ : ВС : СD : АD = 2 : 3 : 5 : 8. Знайти кут між прямими АВ і СD. |
5 |
3. |
Відомо, що х + у + z = 150; x: у = 2 : 3; у : z = 2 : 5. Знайти х,у, z |
5 |
4. |
Порівняти |
5 |
5. |
Побудувати графік функції:
у =
|
5 |
Завдання І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики
№ |
Зміст завдання |
Бали |
1. |
Число ( с + 2 ) ділиться на 5. Довести, що число (3с + 16) також ділиться на 5 |
5 |
2. |
Визначити, на скільки відсотків збільшиться площа квадрата, якщо його периметр збільшиться на 10%. |
5 |
3. |
Побудувати графік функції : у = |
5 |
4. |
В прямокутному трикутнику точка дотику вписаного кола ділить гіпотенузу на відрізки 5 см і 12 см. Знайти площу трикутника. |
5 |
5. |
Середнє арифметичне п’яти чисел дорівнює 200. Одне з цих чисел дорівнює 400. Знайти середнє арифметичне решти чотирьох чисел. |
5 |
у 10 класі
Завдання І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики
у 11 класі
№ |
Зміст завдання |
Бали |
1. |
Побудувати графік функції:
|
5 |
2. |
В трикутнику АВС бісектриси кутів В і С перетинаються під кутом 132°. Знайти величину кута А. |
5 |
3. |
Спростити:
|
5 |
4. |
Розв’язати рівняння:
|
5 |
5. |
На скільки відсотків збільшиться площа прямокутника, якщо довжину збільшити на 20%, а ширину – на 10%. |
5 |
Відповіді
6 клас
1. 420 і 42
2. Вадим – перукар, Микола – бібліотекар, Антон – водій, Сергій – сантехник
3. 80 м.
4. 78 кг
5. 5
7 клас
1. 12
2. 14
3. дідусь – 84 роки, онук – 7 років
4. 38
5. 18,5
8 клас
1. 625
2. 10,8
3. 484
4. 30º
5. 65
9 клас
1. 1005
2. 50º
3. х = 24, у = 36, z = 90
4. 99200 <9999100
5. у = х – 5; х 5
10 клас
1. с = 3, тому (с + 2) ділиться на 5, а отже (3с + 16) закінчується на 5
2. 21%
3. у = 1 – х, х > 0, y = x – 1, x < 0
4. 60 см2
5. 150
11 клас
1. у = 2х – 2, х2
2. 84°
3. 4. – 1; 0 5. 32%