Календарне планування 6 клас НУШ І семестр

Про матеріал
Календарне планування на І семестр 2023-2024 навчальний рік зі змістовними лініями, для індивідувального навчання дітей з особливими потребами, 1 година на тиждень за підручником Prepare 6 Student's book, Джоанна Коста, Мелані Вільямс, Ukrainian Edition, CAMBRIDGE
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування в 6 класі НУШ для учнів з індивідуальною формою навчання за підручником “Prepare 6”

Автори Кетрін Сміт, Керолайн Кук (1 година на тиждень). Розробила вчитель англійської мови Катеринопільського ліцею № 2 Вовкотруб Лариса

№ по порядку

Тема

 

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

 

№ уроку/

Дата

Тема уроку

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

Сприймання на слух/ зорове/слухове сприйняття

Усне/писемне продукування

Лекси

ка

Грамати

ка

Очікувані результати навчання

Сторінки підручника

Домашнє завдання

Примітки*

 

 

 

І семестр (17 год.)   

Ключові компетентності:соціальна та громадянська, культурна, здоров’я збережувальна.

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність:вибудовує товариські стосунки з іншими,уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом;

Культурна: проявляє творчість, ініціативність, здатність співпрацювати з іншими людьми, наводить приклади відпочинку, заняття спортом, щоденні дії вдома та у школі, ділиться своїми уподобаннями в музиці, кіно, книгах

Здоров’я і  безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини,прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

  1. 06.09

Знову до школи. Почали!

 

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді

Громадянська та соціальна компетентність

Читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей

Місяці числа

Numbers, months

Present Simple

Розповідає основну інформацію про себе, своє оточення і вподобання,бере участь у коротких діалогах

4-7

В.3. с. 7

 

  1. 13.09.

 

Спорт та ігри. Формування навичок читання, говоріння

 

Розповідати розпитувати про види діяльності

Громадянська, соціальна і культурна

Читання та виконання завдань

Створення розповіді і коротких діалогів

Види спорту, незвичайні види спорту

Rugby, tennis,baseball, hockey,

Present Simple

Розповідає про види спорту, улюблені види спорту

10-11

В.4, с. 10,11

 

  1. 20.09.

 

Улюблені види спорту. Формування навичок говоріння і письма.

 

Розповідати про спорт, яким захоплюється

Громадянська, соціальна і культурна

Слухання розповіді та виконання завдань

Створення розповіді

Види спорту, спортивного інвентарю. Rocket, bat, ball, net, puck, stick

Модальні дієслова can, need

Розповідає про правила гри

11-14

В. 2, с. 13-14

 

  1. 27.09

 

Мій день. Формування вмінь усної компетенції

 

Розповідати про дії протягом дня

Соціальна та культурна

Читання та виконання завдань про розпорядок дня

Складання та написання речень

Дії вдома та в школі/

Go to school, have lunch, do homework, clean the room, tidy up.

Present Simple

Усні відповіді на запитання Розповідає основну інформацію про себе,своєоточенняівпо- добання,бере участь у короткихдіалогах

16-17

Розповідати про свій день

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зошит

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 04.10.

 

Мій розпорядок. Що я роблю щодня

Вміти планувати свій робочий день

Громадянські та соціальні компетентності. Здоров’язберігаючі компетентність

Слухати розповіді та задавати питання для уточнення інформації

Розповідати про дії, створювати короткі діалоги

Daily routine, make the bed, brush teeth, send messages, clean the room, pack the bag, have breakfast

Do  та  make

Задає питання і дає короткі і повні відповіді

18-19

В.3, с. 18, В. 2, с. 20

 

  1. 11.10.

 

Діагностична робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 18.10.

 

Культура. музика і музичні інструменти

 

Розповідати про музичні уподобання.

Культурна і соціальна

Читати тексти про види музики і музичні інструменти

Формувати короткі діалоги

Classical, pop, hip-hop, jazz, rock, violin, piano, drums, gitar, sopilka

Play, sing, record, post, blog – verbs

Вміння визначати стилі музики, виказувати про своє ставлення до иузики в цілому

20-21

В. 2, с. 21

 

  1. 25.10.

 

Музика моєму житті. Музика і бізнес

Аналізувати роль музики в житті. Як заробляти, пишучи і співаючи пісні

Культурна, громадянська, Підприємливість та фінансова грамотність

 

Читати тексти та виконувати завдання

Створення короткої розповіді

Earn money, record songs, business, write melody

 

 

22-23

В. 2, 3, C. 22

 

 

 

 

 

 

 

Зошит

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 08.11.

 

Почуття і емоції

висловлювати свої враження, почуття та емоції;

аргументувати свій вибір, точку зору

Культурна, соціальна, громадянська

Слухати завдання та виконувати вправи

Виконання завдання у таблиці, повторення слів

 

 

 

Awesome, good,perfect, terrible, lovely, great

To be in Past Simple

Задавати питання та давати короткі відповіді. Виявляти емоції, оцінюючи події.

24-25

В. 4, с. 24

 

  1. 15.11.

 

Мої емоції

Виражати своє ставлення до ситуації

Культурна, соціальна, громадянська

Слухати бесіди та виконувати вправи на слух

Відповідати на запитання до тексту

Glad, happy, surprised, worried, upset

To be in Past Simple

Задавати питання та давати короткі відповіді. Виявляти емоції, оцінюючи події.

26-27

В. 2, с. 26

 

  1. 22.11.

 

Життєві навички, співпраця

Погоджуватися чи не погоджуватися. Вміння домовляти до, знайти порозуміння

Культурна, соціальна

Слухати та обирати правильну відповідь

Відповідати на питання, слухати та давати пораду

Agree, disagreed, unhappy, enjoy

 

Приймати і слухати бажання інших для прийняття рішення, визначати та усувати проблему

28-29

В. 8, с. 28

 

  1. 29.11.

 

Діагностична робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зошит

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 06.12.

 

Яка чудова робота!

Контроль навичок аудіювання

Виражати свої уподобання , відповідати на питання

Громадянська, соціальна, культурна

Читати, слухати та виконувати завдання

Виражати своє ставлення до роботи, обирати правильну відповідь у завданні (тесті)

Job, actor,

teacher, doctor, vet, secretary, menager

Past Simple заперечні речення

Давати короткі відповіді на питання у минулому часі

37-38

В. 2,3, с. 37

 

  1. 13.12.

 

Різні роботи. Робота на вихідних

Контроль навичок читання

Аргументувати  свій вибір професії, що подобається.

Громадянська, соціальна, культурна

Читати, виконувати завдання, з

Записувати варіант відповіді та визначати час граматики

Walk a dog, take care, babysitter

Past Simple, питальні речення і короткі відповіді

Читати та розуміти прочитане. Визначати правильні або помилкові речення.

40-41

Намалювати себе на роботі, яка подобається і описати дії, які виконувати ви

 

  1. 20.12.

 

Захоплююча подорож. Відпочинок. Дії.

Контроль навичок письма

Виражати зацікавленість , розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;аргументувати свій вибір, точку зору

Громадянська, соціальна, культурна

Читати та планувати майбутню подорож Задавати питання задля уточнення інформації.

Писати короткий план майбутньої подорожі

Swam in the sea, came, bought souvenirs, took photos, saw places

Past Simple y розповідний реченнях

Розповідати про подорож. Писати коротку інформацію про подорож і дії під час відпочинку

42-44

В. 7 с. 43

 

  1. 27.12.

 

Відпочинок

Контроль навичок говоріння.

Описувати місце, де подорожує, давати оцінку через враження про подорож

Громадянська, соціальна, культурна

Промовляти слова, запам’ятовувати форми минулого часу неправильних дієслів,

Запам’ятовувати слова та знаходити їх навколо себе, перебуваючи  у подорожі

Flight, plane, airport, traine, railway, luggage, bus, car, taxi

Past Simple/ Present Simple

Розповідати про план подорожі,  дізнаватися інф-ю про місце подорожі тощо

44-45

В.  1, с. 44 В. 4, с. 45

 

 

 

Зошит

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кравцов Ігор
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 6 клас, Планування
Інкл
Додано
2 лютого
Переглядів
2320
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку