Календарно-тематичне планування в 6 класі НУШ для учнів з індивідуальною формою навчання за підручником “Prepare 6”
Автори Кетрін Сміт, Керолайн Кук (1 година на тиждень). Розробила вчитель англійської мови Катеринопільського ліцею № 2 Вовкотруб Лариса
№ по порядку |
Тема |
|
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
|
|||||||||||||||
№ уроку/ Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
Сприймання на слух/ зорове/слухове сприйняття |
Усне/писемне продукування |
Лекси ка |
Грамати ка |
Очікувані результати навчання |
Сторінки підручника |
Домашнє завдання |
Примітки*
|
|||||||||
І семестр (17 год.) Ключові компетентності:соціальна та громадянська, культурна, здоров’я збережувальна. Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність:вибудовує товариські стосунки з іншими,уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом; Культурна: проявляє творчість, ініціативність, здатність співпрацювати з іншими людьми, наводить приклади відпочинку, заняття спортом, щоденні дії вдома та у школі, ділиться своїми уподобаннями в музиці, кіно, книгах Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини,прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
||||||||||||||||||||
|
Знову до школи. Почали!
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді |
Громадянська та соціальна компетентність |
Читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей |
Місяці числа Numbers, months |
Present Simple |
Розповідає основну інформацію про себе, своє оточення і вподобання,бере участь у коротких діалогах |
4-7 |
В.3. с. 7 |
|
|||||||||
|
Спорт та ігри. Формування навичок читання, говоріння
|
Розповідати розпитувати про види діяльності |
Громадянська, соціальна і культурна |
Читання та виконання завдань |
Створення розповіді і коротких діалогів |
Види спорту, незвичайні види спорту Rugby, tennis,baseball, hockey, |
Present Simple |
Розповідає про види спорту, улюблені види спорту |
10-11 |
В.4, с. 10,11 |
|
|||||||||
|
Улюблені види спорту. Формування навичок говоріння і письма.
|
Розповідати про спорт, яким захоплюється |
Громадянська, соціальна і культурна |
Слухання розповіді та виконання завдань |
Створення розповіді |
Види спорту, спортивного інвентарю. Rocket, bat, ball, net, puck, stick |
Модальні дієслова can, need |
Розповідає про правила гри |
11-14 |
В. 2, с. 13-14 |
|
|||||||||
|
Мій день. Формування вмінь усної компетенції
|
Розповідати про дії протягом дня |
Соціальна та культурна |
Читання та виконання завдань про розпорядок дня |
Складання та написання речень |
Дії вдома та в школі/ Go to school, have lunch, do homework, clean the room, tidy up. |
Present Simple |
Усні відповіді на запитання Розповідає основну інформацію про себе,своєоточенняівпо- добання,бере участь у короткихдіалогах |
16-17 |
Розповідати про свій день |
|
|||||||||
|
Зошит |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Мій розпорядок. Що я роблю щодня |
Вміти планувати свій робочий день |
Громадянські та соціальні компетентності. Здоров’язберігаючі компетентність |
Слухати розповіді та задавати питання для уточнення інформації |
Розповідати про дії, створювати короткі діалоги |
Daily routine, make the bed, brush teeth, send messages, clean the room, pack the bag, have breakfast |
Do та make |
Задає питання і дає короткі і повні відповіді |
18-19 |
В.3, с. 18, В. 2, с. 20 |
|
|||||||||
|
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Культура. музика і музичні інструменти
|
Розповідати про музичні уподобання. |
Культурна і соціальна |
Читати тексти про види музики і музичні інструменти |
Формувати короткі діалоги |
Classical, pop, hip-hop, jazz, rock, violin, piano, drums, gitar, sopilka |
Play, sing, record, post, blog – verbs |
Вміння визначати стилі музики, виказувати про своє ставлення до иузики в цілому |
20-21 |
В. 2, с. 21 |
|
|||||||||
|
Музика моєму житті. Музика і бізнес |
Аналізувати роль музики в житті. Як заробляти, пишучи і співаючи пісні |
Культурна, громадянська, Підприємливість та фінансова грамотність
|
Читати тексти та виконувати завдання |
Створення короткої розповіді |
Earn money, record songs, business, write melody |
|
|
22-23 |
В. 2, 3, C. 22 |
|
|||||||||
|
Зошит |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Почуття і емоції |
висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Культурна, соціальна, громадянська |
Слухати завдання та виконувати вправи |
Виконання завдання у таблиці, повторення слів
|
Awesome, good,perfect, terrible, lovely, great |
To be in Past Simple |
Задавати питання та давати короткі відповіді. Виявляти емоції, оцінюючи події. |
24-25 |
В. 4, с. 24 |
|
|||||||||
|
Мої емоції |
Виражати своє ставлення до ситуації |
Культурна, соціальна, громадянська |
Слухати бесіди та виконувати вправи на слух |
Відповідати на запитання до тексту |
Glad, happy, surprised, worried, upset |
To be in Past Simple |
Задавати питання та давати короткі відповіді. Виявляти емоції, оцінюючи події. |
26-27 |
В. 2, с. 26 |
|
|||||||||
|
Життєві навички, співпраця |
Погоджуватися чи не погоджуватися. Вміння домовляти до, знайти порозуміння |
Культурна, соціальна |
Слухати та обирати правильну відповідь |
Відповідати на питання, слухати та давати пораду |
Agree, disagreed, unhappy, enjoy |
|
Приймати і слухати бажання інших для прийняття рішення, визначати та усувати проблему |
28-29 |
В. 8, с. 28 |
|
|||||||||
|
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Зошит |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Яка чудова робота! Контроль навичок аудіювання |
Виражати свої уподобання , відповідати на питання |
Громадянська, соціальна, культурна |
Читати, слухати та виконувати завдання |
Виражати своє ставлення до роботи, обирати правильну відповідь у завданні (тесті) |
Job, actor, teacher, doctor, vet, secretary, menager |
Past Simple заперечні речення |
Давати короткі відповіді на питання у минулому часі |
37-38 |
В. 2,3, с. 37 |
|
|||||||||
|
Різні роботи. Робота на вихідних Контроль навичок читання |
Аргументувати свій вибір професії, що подобається. |
Громадянська, соціальна, культурна |
Читати, виконувати завдання, з |
Записувати варіант відповіді та визначати час граматики |
Walk a dog, take care, babysitter |
Past Simple, питальні речення і короткі відповіді |
Читати та розуміти прочитане. Визначати правильні або помилкові речення. |
40-41 |
Намалювати себе на роботі, яка подобається і описати дії, які виконувати ви |
|
|||||||||
|
Захоплююча подорож. Відпочинок. Дії. Контроль навичок письма |
Виражати зацікавленість , розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянська, соціальна, культурна |
Читати та планувати майбутню подорож Задавати питання задля уточнення інформації. |
Писати короткий план майбутньої подорожі |
Swam in the sea, came, bought souvenirs, took photos, saw places |
Past Simple y розповідний реченнях |
Розповідати про подорож. Писати коротку інформацію про подорож і дії під час відпочинку |
42-44 |
В. 7 с. 43 |
|
|||||||||
|
Відпочинок Контроль навичок говоріння. |
Описувати місце, де подорожує, давати оцінку через враження про подорож |
Громадянська, соціальна, культурна |
Промовляти слова, запам’ятовувати форми минулого часу неправильних дієслів, |
Запам’ятовувати слова та знаходити їх навколо себе, перебуваючи у подорожі |
Flight, plane, airport, traine, railway, luggage, bus, car, taxi |
Past Simple/ Present Simple |
Розповідати про план подорожі, дізнаватися інф-ю про місце подорожі тощо |
44-45 |
В. 1, с. 44 В. 4, с. 45
|
|
|||||||||
|
Зошит |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||