|
|
||||||||||
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
7 ____клас
|
|
|||||||
2024 – 2025 н.р.
|
|||||||||||
№ |
Тема |
Педагогічні завдання уроку |
Загальні результати |
||||||||
1 |
Організаційний вправи (далі - ОВ). Інструктажів з безпеки життєдіяльності на уроках фізичної культури (запис в журнал реєстрації). Правила безпечної поведінки на уроці фізичної культури (далі - ПБП на уроці ФК). Різновиди хотьби та бігу. Загально розвиваючі вправи на місці та в русі (далі - ЗРВ). Відео дайджест пропонованих модулів. |
Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] |
Екологічна компетентність |
|
|
|||||
2 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Раціональний руховий режим школяра (добовий, тижневий та протягом року). Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ЛЕГКА АТЛЕТИКА. Класифікація легкоатлетичних видів. Низький старт. ФУТБОЛ. Пересування: поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’ячем. Навчальна гра з обраних модулів. |
Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] |
Екологічна компетентність |
|
|
|||||
3 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Форми занять рекреаційної, фізкультурно- оздоровчої та спортивної спрямованості. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ЛЕГКА АТЛЕТИКА. Класифікація легкоатлетичних видів. Низький старт. Стартовий розбіг. Високий старт. ФУТБОЛ. Пересування: поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’ячем. Навчальна гра з обраних модулів. |
Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] |
Екологічна компетентність |
|
|
|||||
4 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Відродження Олімпійських ігор сучасності. Згубний вплив шкідливих звичок на дитячий організм і чому модно бути здоровим. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ЛЕГКА АТЛЕТИКА. Правила проведення змагань з бігу. Питний режим при заняттях легкою атлетикою ФУТБОЛ. Удари по м’ячу ногою: удари середньою частиною підйому; удари різними способами; удари на точність і дальність. Навчальна гра з обраних модулів. |
Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку |
Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
|
|
|||||
5 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Засоби розвитку сили, гнучкості та методи контролю. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ЛЕГКА АТЛЕТИКА. Старт та стартовий розбіг. Біг 30м, 60м, біг з перешкодами (бар’єрами- висота 40см). ФУТБОЛ. Удари по м’ячу ногою: удари середньою частиною підйому; удари різними способами; удари на точність і дальність. Навчальна гра з обраних модулів. |
Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку |
Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
|
|
|||||
6 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Ознаки перевтоми та засоби їх попередження. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ЛЕГКА АТЛЕТИКА. Рухові якості, які розвиваються засобами легкої атлетики: швидкість, витривалість, спритність, гнучкість та швидкісно-силові якості. ФУТБОЛ. Удари по м’ячу ногою: удари середньою частиною підйому; удари різними способами; удари на точність і дальність. Навчальна гра з обраних модулів. |
Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку |
Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
|
|
|||||
7 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Правила безпеки на уроках і під час позаурочних фізкультурних занять. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ЛЕГКА АТЛЕТИКА. Рухливі ігри з елементами бігу, стрибків, метань. ФУТБОЛ. Удари головою по м’ячу зменшеної ваги: удари по м’ячу середньою частиною лоба. Навчальна гра з обраних модулів. |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [ФІО 1.2] |
Навчання впродовж життя |
|
|
|||||
8 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Розвиток фізичних якостей – основа твого успіху. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ЛЕГКА АТЛЕТИКА. Біг і стрибки на «швидкісній драбині». ФУТБОЛ. Удари головою по м’ячу зменшеної ваги: удари по м’ячу середньою частиною лоба. Навчальна гра з обраних модулів. |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [ФІО 1.2] |
Навчання впродовж життя |
|
|
|||||
9 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Рухові вміння, навички та фізичні якості, які необхідні для захисту держави, збереження власного життя під час надзвичайних ситуацій. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ЛЕГКА АТЛЕТИКА. Біг 30м, 60м. Низький старт. Повторне пробігання (20-60 м). Спеціальні бігові вправи (СБВ). ФУТБОЛ. Зупинки м’яча: зупинка внутрішньою стороною стопи; зупинки м’яча підошвою, стегном та грудьми (для хлопців); зупинка внутрішньою частиною підйому. Навчальна гра з обраних модулів. |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [ФІО 1.2] |
Навчання впродовж життя |
|
|
|||||
10 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Значення взаємодопомоги і співпраці між учасниками рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ЛЕГКА АТЛЕТИКА. Естафетний біг. Передача естафетної палички на місці та в русі. Рівномірний біг до 1000 м ФУТБОЛ. Ведення м’яча: вдосконалення вивчених способів ведення м’яча. Навчальна гра з обраних модулів. |
Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку |
Моделює рухову діяльність [ФІО 2.2] |
Інноваційність |
|
|
|||||
11 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Олімпійський принцип Fair Play («чесна гра»). Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ЛЕГКА АТЛЕТИКА. Естафетний біг. Передача естафетної палички на місці та в русі. Рівномірний біг до 1000 м. ФУТБОЛ. Відволікальні дії (фінти): фінти «відходом», «ударом», «зупинкою» в умовах ігрових вправ. Навчальна гра з обраних модулів. |
Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку |
Моделює рухову діяльність [ФІО 2.2] |
Інноваційність |
|
|
|||||
12 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Вчимося відчувати власне тіло, емоції, відчуття здоров’я та задоволення після фізичної активності. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ЛЕГКА АТЛЕТИКА. Стрибок у довжину з місця. Стрибок у висоту з місця. ФУТБОЛ. Відбирання м’яча: вдосконалення вивчених прийомів, атакуючи суперника в умовах виконання ігрових вправ. Навчальна гра з обраних модулів. |
Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку |
Моделює рухову діяльність [ФІО 2.2] |
Інноваційність |
|
|
|||||
13 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Основи самоконтролю під час занять та виконання фізичних вправ. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ЛЕГКА АТЛЕТИКА. Стрибок у довжину з місця. Стрибок у висоту з місця. ФУТБОЛ. Жонглювання м’ячем: жонглювання м’ячем ногою, стегном, головою. Навчальна гра з обраних модулів. |
Розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей |
Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [ФІО 1.3] |
Культурна компетентність |
|
|
|||||
14 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Характерні помилки під час виконання фізичних вправ та їх причини. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ЛЕГКА АТЛЕТИКА. Стрибок у глибину. Стрибок у висоту з розбігу. ФУТБОЛ. Вкидання м’яча: вкидання м’яча з місця і після розбігу. Навчальна гра з обраних модулів. |
Розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей |
Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [ФІО 1.3] |
Культурна компетентність |
|
|
|||||
15 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Вплив різних фізичних навантажень на організм людини. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ЛЕГКА АТЛЕТИКА. Стрибок у глибину. Стрибок у висоту з розбігу. ФУТБОЛ. Елементи гри воротаря: кидки м’яча рукою; ловіння та відбивання м’яча; розіграш удару від своїх воріт; введення м’яча у гру партнеру, який відкривається. Навчальна гра з обраних модулів. |
Розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей |
Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [ФІО 1.3] |
Культурна компетентність |
|
|
|||||
16 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Самоконтроль за об’єктивними показниками (ЧСС) під час занять фізичними вправами.Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ЛЕГКА АТЛЕТИКА. Стрибок у довжину з розбігу. Спеціальні стрибкові вправи (ССВ). ФУТБОЛ. Індивідуальні дії в нападі: маневрування на полі; раціональне використання вивчених технічних прийомів. Навчальна гра з обраних модулів. |
Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя |
Виконує фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності [ФІО 2.3] |
Громадянські та соціальні компетентності |
|
|
|||||
17 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Фізичний стан людини, його об’єктивні та суб’єктивні показники. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ЛЕГКА АТЛЕТИКА. Стрибок у довжину з розбігу. Спеціальні стрибкові вправи (ССВ). . ФУТБОЛ. Групові дії в нападі: взаємодія з партнерами під час організації атаки. Навчальна гра з обраних модулів. |
Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя |
Виконує фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності [ФІО 2.3] |
Громадянські та соціальні компетентності |
|
|
|||||
18 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Основи самоконтролю емоцій, настрою та їх зв'язок зі станом здоров’я та успішністю спортивно-ігрової діяльності. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ЛЕГКА АТЛЕТИКА. Спеціальні вправи для метань (СВМ). Метання малого м’яча в ціль (вертикальну, горизонтальну). ФУТБОЛ. Індивідуальні дії у захисті: вдосконалення «закривання»; уміння протидіяти передачі, веденню та удару по воротах. Навчальна гра з обраних модулів. |
Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя |
Виконує фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності [ФІО 2.3] |
Громадянські та соціальні компетентності |
|
|
|||||
19 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Етичні норми взаємодії і співпраці учасників рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ЛЕГКА АТЛЕТИКА. Метання малого м’яча (вотрекса) на дальність. ФУТБОЛ. Групові дії в захисті: вибір позиції; взаємодії в обороні при рівному співвідношенні сил і за чисельної переваги суперника. Навчальна гра з обраних модулів. |
Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [ФІО 3.2] |
Культурна компетентність |
|
|
|||||
20 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Значення взаємодопомоги і співпраці між учасниками рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання, челенджі, квести тощо за вибором. Вправи на розслаблення. |
Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [ФІО 3.2] |
Культурна компетентність |
|
|
|||||
21 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Олімпійський принцип Fair Play («чесна гра»). Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання, челенджі, квести тощо за вибором. Вправи на розслаблення. |
Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [ФІО 3.2] |
Культурна компетентність |
|
|
|||||
22 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Вчимося відчувати власне тіло, емоції, відчуття здоров’я та задоволення після фізичної активності. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання, челенджі, квести тощо за вибором. Вправи на розслаблення. |
Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя |
Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [ФІО 1.4] |
Громадянські та соціальні компетентності |
|
|
|||||
23 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Основи самоконтролю під час занять та виконання фізичних вправ. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання, челенджі, квести тощо за вибором. Вправи на розслаблення. |
Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя |
Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [ФІО 1.4] |
Громадянські та соціальні компетентності |
|
|
|||||
24 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Характерні помилки під час виконання фізичних вправ та їх причини. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання, челенджі, квести тощо за вибором. Вправи на розслаблення. |
Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя |
Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [ФІО 1.4] |
Громадянські та соціальні компетентності |
|
|
|||||
25 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Етичні норми взаємодії і співпраці учасників рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання, челенджі, квести тощо за вибором. Вправи на розслаблення. ПО |
Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя |
Виконує фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності [ФІО 2.3] |
Громадянські та соціальні компетентності |
|
|
|||||
26 |
Організаційний вправи (а далі - ОВ). Інструктажів з безпеки життєдіяльності на уроках фізичної культури (запис в журнал реєстрації). Правила безпечної поведінки на уроці фізичної культури (а далі - ПБП на уроці ФК). Різновиди хотьби та бігу. Загально розвиваючі вправи на місці та в русі (а далі - ЗРВ). Відео дайджест пропонованих модулів. |
Розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей |
Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [ФІО 3.3] |
Екологічна компетентність |
|
|
|||||
27 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Раціональний руховий режим школяра (добовий, тижневий та протягом року). Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ГІМНАСТИКА. Техніка безпеки під час занять гімнастикою. ДОДЖБОЛ. Загальна характеристика гри доджбол (розмітка ігрового майданчика, розміщення гравців, основні правила гри). |
Розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей |
Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [ФІО 3.3] |
Екологічна компетентність |
|
|
|||||
28 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Форми занять рекреаційної, фізкультурно- оздоровчої та спортивної спрямованості. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ГІМНАСТИКА. Вплив гімнастичних вправ на розвиток фізичних якостей та оздоровлення організму. ДОДЖБОЛ. Загальна характеристика гри доджбол (розмітка ігрового майданчика, розміщення гравців, основні правила гри). |
Розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей |
Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [ФІО 3.3] |
Екологічна компетентність |
|
|
|||||
29 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Відродження Олімпійських ігор сучасності. Згубний вплив шкідливих звичок на дитячий організм і чому модно бути здоровим. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ГІМНАСТИКА. Вплив гімнастичних вправ на розвиток фізичних якостей та оздоровлення організму. ДОДЖБОЛ. Суддівство змагань, склад суддівської бригади, жести судді. Стійка доджболіста. Значення для команди точних кидків та ловіння гравцем м’яча. |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Дотримується здорового способу життя через фізкультурно - оздоровчу діяльність [ФІО 3.4] |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
|
|||||
30 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Засоби розвитку сили, гнучкості та методи контролю. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ГІМНАСТИКА. Загальнорозвивальні вправи з предметами та без предметів; перетягування каната; вправи для формування та корекції постави; ритмічна гімнастика; танцювальні вправи. ДОДЖБОЛ. Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук. Імітаційні вправи у різному та заданому темпі. Розміщення гравців на ігровому майданчику. Навчальна гра з обраних модулів. |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Дотримується здорового способу життя через фізкультурно - оздоровчу діяльність [ФІО 3.4] |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
|
|||||
31 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Ознаки перевтоми та засоби їх попередження. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ГІМНАСТИКА. Опорні стрибки способом «ноги нарізно», «зігнувши ноги» (козел у довжину, висота 90–105 см); стрибки через скакалку. ДОДЖБОЛ. Пересування різними способами в поєднанні з кидками та ловінням м’яча. Навчальна гра з обраних модулів. |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Дотримується здорового способу життя через фізкультурно - оздоровчу діяльність [ФІО 3.4] |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
|
|||||
32 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Правила безпеки на уроках і під час позаурочних фізкультурних занять. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ГІМНАСТИКА. Лазіння по вертикальному канату у два чи три прийоми. ДОДЖБОЛ. Пересування різними способами в поєднанні з кидками та ловінням м’яча. |
Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку |
Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно - оздоровчої діяльності [ФІО 3.5] |
Екологічна компетентність |
|
|
|||||
33 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Розвиток фізичних якостей – основа твого успіху. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ГІМНАСТИКА. Вправи у стані рівноваги (колода, висота 105–110 см) зв’язку елементів. ДОДЖБОЛ. Прямі та бокові кидки. Кидки набивного м’яча. Кидання доджбольного м’яча правою та лівою руками в парах. |
Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку |
Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно - оздоровчої діяльності [ФІО 3.5] |
Екологічна компетентність |
|
|
|||||
34 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Рухові вміння, навички та фізичні якості, які необхідні для захисту держави, збереження власного життя під час надзвичайних ситуацій. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ГІМНАСТИКА. Вправи у стані рівноваги (колода, висота 105–110 см) зв’язку елементів. ДОДЖБОЛ. Прямі та бокові кидки. Кидки набивного м’яча. Кидання доджбольного м’яча правою та лівою руками в парах. |
Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку |
Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно - оздоровчої діяльності [ФІО 3.5] |
Екологічна компетентність |
|
|
|||||
35 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Значення взаємодопомоги і співпраці між учасниками рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ГІМНАСТИКА. Вправи у стані рівноваги (колода, висота 105–110 см) зв’язку елементів. ДОДЖБОЛ. Кидки м’яча правою та лівою руками в ціль. Верхні кидки в стіну. Навчальна гра з обраних модулів. |
Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку |
Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1] |
Навчання впродовж життя |
|
|
|||||
36 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Олімпійський принцип Fair Play («чесна гра»). Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ГІМНАСТИКА. Вправи у стані рівноваги (колода, висота 105–110 см) зв’язку елементів. ДОДЖБОЛ. Кидки м’яча правою та лівою руками в ціль. Верхні кидки в стіну. Навчальна гра з обраних модулів. |
Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку |
Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1] |
Навчання впродовж життя |
|
|
|||||
37 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Вчимося відчувати власне тіло, емоції, відчуття здоров’я та задоволення після фізичної активності. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ГІМНАСТИКА. Вправи у стані рівноваги (колода, висота 105–110 см) зв’язку елементів. ДОДЖБОЛ. Ловіння м’яча знизу після верхнього кидка від стіни та в парах. Навчальна гра з обраних модулів. |
Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку |
Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1] |
Навчання впродовж життя |
|
|
|||||
38 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Основи самоконтролю під час занять та виконання фізичних вправ. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ГІМНАСТИКА. Акробатичні вправи Хлопці: стійка на долонях з опорою на стіну; Дівчата: стійка на долонях з опорою на стіну. ДОДЖБОЛ. Ловіння м’яча знизу після верхнього кидка від стіни та в парах. Використання простих комбінаційних ідей на практиці. Навчальна гра з обраних модулів. |
Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] |
Екологічна компетентність |
|
|
|||||
39 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Характерні помилки під час виконання фізичних вправ та їх причини. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ГІМНАСТИКА. Виси та упори Хлопці: вправи на паралельних брусах (низьких): вихід в упор поштовхом двома; Дівчата: вправи на різновисоких брусах та низькій перекладині (висота 95 см):– махом однієї та поштовхом другої підйом переворотом в упор на нижній жердині. ДОДЖБОЛ. Ловіння м’яча знизу після верхнього кидка від стіни та в парах. |
Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] |
Екологічна компетентність |
|
|
|||||
40 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Вплив різних фізичних навантажень на організм людини. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ГІМНАСТИКА. Виси та упори Хлопці: вправи на паралельних брусах (низьких): вихід в упор поштовхом двома; Дівчата: вправи на різновисоких брусах та низькій перекладині (висота 95 см):– махом однієї та поштовхом другої підйом переворотом в упор на нижній жердині. ДОДЖБОЛ. Ловіння м’яча знизу після верхнього кидка від стіни та в парах. Навчальна гра з обраних модулів. |
Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] |
Екологічна компетентність |
|
|
|||||
41 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Самоконтроль за об’єктивними показниками (ЧСС) під час занять фізичними вправами.Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ГІМНАСТИКА. Виси та упори Хлопці: вправи на паралельних брусах (низьких): вихід в упор поштовхом двома; Дівчата: вправи на різновисоких брусах та низькій перекладині (висота 95 см):– махом однієї та поштовхом другої підйом переворотом в упор на нижній жердині. ДОДЖБОЛ. Взаємодія гравців. Кидки м’яча різними способами. Навчальна гра з обраних модулів. |
Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку |
Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
|
|
|||||
42 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Фізичний стан людини, його об’єктивні та суб’єктивні показники. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ГІМНАСТИКА. Орієнтовна комбінація елементів вправ. Дівчата: вправи на різновисоких брусах та низькій перекладині (висота 95 см):– махом однієї та поштовхом другої підйом переворотом в упор на нижній жердині. ДОДЖБОЛ. Ловіння м’яча знизу після виконання кидка. Навчальна гра з обраних модулів. |
Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку |
Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
|
|
|||||
43 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Основи самоконтролю емоцій, настрою та їх зв'язок зі станом здоров’я та успішністю спортивно-ігрової діяльності. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ГІМНАСТИКА. Орієнтовна комбінація елементів вправ. Дівчата: вправи на різновисоких брусах та низькій перекладині (висота 95 см):– махом однієї та поштовхом другої підйом переворотом в упор на нижній жердині. ДОДЖБОЛ. Ловіння м’яча знизу після виконання кидка. Навчальна гра з обраних модулів. |
Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку |
Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
|
|
|||||
44 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Етичні норми взаємодії і співпраці учасників рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. ГІМНАСТИКА. Орієнтовна комбінація елементів вправ. Дівчата: вправи на різновисоких брусах та низькій перекладині (висота 95 см):– махом однієї та поштовхом другої підйом переворотом в упор на нижній жердині. ДОДЖБОЛ. Ловіння м’яча знизу після виконання кидка. Навчальна гра з обраних модулів. |
Розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей |
Моделює рухову діяльність [ФІО 2.2] |
Інноваційність |
|
|
|||||
45 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Вчимося відчувати власне тіло, емоції, відчуття здоров’я та задоволення після фізичної активності. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання, челенджі, квести тощо за вибором. Вправи на розслаблення. |
Розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей |
Моделює рухову діяльність [ФІО 2.2] |
Інноваційність |
|
|
|||||
46 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Основи самоконтролю під час занять та виконання фізичних вправ. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання, челенджі, квести тощо за вибором. Вправи на розслаблення. |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Моделює рухову діяльність [ФІО 2.2] |
Інноваційність |
|
|
|||||
47 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Характерні помилки під час виконання фізичних вправ та їх причини. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання, челенджі, квести тощо за вибором. Вправи на розслаблення. |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Моделює рухову діяльність [ФІО 2.2] |
Інноваційність |
|
|
|||||
48 |
ОВ. ПБП на уроці ФК. Етичні норми взаємодії і співпраці учасників рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання, челенджі, квести тощо за вибором. Вправи на розслаблення. ПО |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Моделює рухову діяльність [ФІО 2.2] |
Інноваційність |
|
|
|||||