Календарне планування 7 клас О. Карпюк ІІ семестр
№
|
Дата |
Тематика спілкування
|
Мовленннєві функції |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
Лексика |
Граматика
|
Зорове сприймання (читання) |
Сприймання на слух (аудіювання) |
Усна взаємодія (діалог) Усне продукування (монолог) |
Писемне продукування (письмо) |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||
Спорт |
|||||||||||||||||||||
48 |
|
Тема: Спорт. Види спорту. Введення ЛО |
•характеризувати поведінку та розповідати про вчинки людей; • розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді; • реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; • просити й надавати допомогу; • висловлювати свої враження, почуття та емоції; |
Kinds of sport |
Речення у Present Simple |
ex.1 p.93 |
відео “Sport is fun” |
ex.1,2 p.92-93 |
|
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби
|
Переконує в необхідності дотримання гігієни, займаючись спортом |
|
Робота зі словником ст 97. Написати про улюблений вид спорту |
|||||||
49
|
|
Історія Олімпійських ігор. Вдоскона. Навичок читання та усного мовлення
|
p.97 Vocabulary box |
Речення у Past Simple |
ex.2, 3 p.93-95 |
|
ex.1 p.93 |
summary |
Впр. 6 ст. 97 Зробити Sports ABC |
||||||||||||
50 |
|
Олімпійські ігри. Вдосконалення навич. аудіювання |
p.97 Vocabulary box |
Типи питальних речень |
ex.4 p.97 |
“Olympic Games” |
ex.5, 6 p.97 |
ex.2 p.99
|
Впр. 4 ст. 99 доповнити речення question tag |
||||||||||||
51
|
|
Спортивні змагання. Вдоскона. Нав. читання |
Revision |
Розділові питання p.211 |
ex.1 p.98 ex.3 p.99 |
Ridles |
ex.4 p.99 |
ex.2 p.99 |
Впр. 4 ст. 102 пояснити значення слів, ст. 100 словникова робота |
||||||||||||
52 |
|
Cпортивні споруди. Вдоск. Нав. мовленнєвих |
Kinds of sport a pitch a pool a track a court |
Розділові питання p.211 |
p.101 Questions Tags |
ex.1p.100 |
ex.5a)p.100 |
ex.5b)p.100 |
Впр. 7 ст. 104 написати речення T or F |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
повторити |
|||||||||
53 |
|
Спортивні клуби. Вдоск. Нав. Аудіювання та слухання тексту |
p.101 Vocabulary box |
Розділові питання p.211 |
ex.4p.102 |
ex. 2 p.101 |
ex.3 p.101
|
ex.3 p.101
|
Розділові питання p.211, скласти свої 5 речень |
||||||||||||
54 |
|
Спортивні секції. Вдоск. Нав. Слухання тексту |
p.101 Vocabulary box |
Розділові питання p.211 |
Remember p.103 |
ex. 5 p.102 |
ex.4 p.102 |
dictation |
|
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту
2) Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями |
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних змагань і занять
|
|
Повторити ЛО, підгот до словни. диктанту |
||||||||
55 |
|
Спортивні змагання . Вдоск. Грамат. нав
|
p.101 Vocabulary box |
Модальні дієслова must, have to
|
ex.6 p.103 |
ex.6 p.103 |
ex.7 p.104-105 |
|
Повторити Модальні дієслова must, have to Завдання у зошиті |
||||||||||||
56 |
|
Відомі спортсмени. Вдоскон. Мовленн. Навич. |
ЛО теми |
Типи питальних речень |
ex.2 p.105 |
|
ex.1 p.105 ex.3 p.106 |
ex.3 p.106 |
Написати про свого улюбленого спортсмена |
||||||||||||
57 |
|
Спорт та спортивні змагання. Вдоскон. Нав. письма
|
ЛО теми повторити |
Типи питальних речень |
“Interesting facts about sport” |
|
ex.1 p.107 ex.2 p.107 |
ex.1 p.107 |
Написати листа про нещодавні спортивні змагання |
||||||||||||
58 |
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за темою: Спорт |
Повторити ЛО, розділові запитання |
||||||||||||||||||
Oхорона здоров’я |
|||||||||||||||||||||
59 |
|
Тема: Охорона здоров’я. Піклуємось про здоров'я. введ. Нових ЛО |
• надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; • розповідати про свої захоплення; • обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді; • реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; |
tummy ache headache earache medicine toothache |
Речення у Present Simple |
ex.2 p.108 |
ex.1 p.108 |
Ex.3, 4 p.109-110 |
|
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. |
Обговорює шляхи профілактики захворювань.
|
|
Словникова робота ст. 109, впр. 6 ст. 110, поєднати визначення з малюнками |
|||||||
60 |
|
У лікаря. Вдоск. Нав. читання |
To break leg to ask for help to catch a cold |
Речення у Past Simple |
ex.1b p.111 |
|
ex.6, p.110 |
Ex.5,p,110 |
Впр. 3 ст. 113 написати T or F |
||||||||||||
61 |
|
Охорона здоров'я. Вдоскон. Граматичн. Навич. |
p. 113 Vocabulary box |
|
ex.2 p.112-113 |
Parts of the body |
ex.3, 4 p.113
|
|
Вживання Past Simple, Past Perfect ст 115 вивчити |
||||||||||||
62 |
|
Візит до лікаря. Вживання Past Simple, Past Perfect |
ЛО попередніх уроків |
Вживання Past Simple, Past Perfect |
ex.6 p.114 |
Revision |
ex.7 p.114 ex.8 p.115 |
ex.5 p.114 |
Вживання Past Perfect ст. 116 вивчити |
||||||||||||
63 |
|
Піклуємось про здоров'я. Вдоскон. Навч. Аудіювання та слухання тексту |
ЛО попередніх уроків |
Вживання Past Perfect p.205 |
ex.3 p.117 |
Card Work |
ex.1 p.115 |
ex.2 p.117 ex.4 p.118 |
|
|
|
|
Впр. 7 ст. 119 розкрити дужки |
||||||||
64 |
|
У лікарні. Вдоскона. Мовленн. навич |
To give first aid to prescribed |
Past Perfect p.205 |
ex.5 p.118 ex.4 p.118 |
“At the hospital” |
ex.6 p.118 |
ex.7 p.119 |
Вивчити пісню ст. 120 |
||||||||||||
65 |
|
Візит до лікаря. Вдоскон. Навичок письма
|
ЛО попередніх уроків ЛО теми повторити та закріпити |
Past Perfect Вживання Past Simple, Past Perfect |
ex.5 p.120 Proverbs about health |
ex.1p.119
|
ex. 4 p.120 ex.1 p.121
|
ex.3 p.122 |
Розказати про візит до лікаря |
||||||||||||
66 |
|
Бережіть здоров’я Вдосконал. Навичок роботи з текстом
|
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; • висловлювати свої враження, почуття аргументувати свій вибір, точку зору |
ЛО попередніх уроків ЛО теми повторити та закріпити |
Past Perfect Вживання Past Simple, Past Perfect |
ex.2 p.121
|
ex. 2 p.119
|
ex.4 p.122 ex.5 p.122 |
ex.3 p.122 |
Текст «A visit to the doctor» робота з текстом у зошиті |
|||||||||||
67 |
|
Здоровий спосіб життя. Вдоскона. Навич. Діалог. мовлення |
ЛО теми |
Вживання Past Simple, Past Perfect |
p.124 Do you know? |
Ex.4,p.122 |
ex.6,7,8 p.123 |
|
Впр. 1 ст. 124 заповнити пропуски в тексті |
||||||||||||
68 |
|
Піклуємось про здоров'я. Вдоскона. Навич. Монологічного мовлення
|
ЛО теми p.127 Vocabulary box |
Модальне дієслово should(not) |
ex.4 p.126 |
Ex. |
ex.1 p.125
|
Ex.1,2p.124 |
Впр. 5 ст 127 прочитати текст, дати відповіді усно на запитання |
||||||||||||
69 |
|
Урок із домашнього читання «He was only wrong by two!» |
|
Вживання Past Simple, Past Perfect |
ex.2 p.125 |
Quiz p.128 |
ex.2 p.125 ex.3,p.126 Round-Up
|
ex.9,p.130 |
Вміти переказуати текст за планом |
||||||||||||
70 |
|
Повторення та узагальнення вивченого мате ріалу за темо: Охорона здоров’я |
Пвторити ЛО, Вживання Past Simple, Past Perfect ст. 115-116 |
||||||||||||||||||
Кіно і театр
|
|||||||||||||||||||||
71 |
|
Тема: Кіно та театр. Жанри фільмів. Введення нових ЛО |
•характеризувати поведінку та розповідати про вчинки людей; • розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді;
• реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; • просити й надавати допомогу;
• висловлювати свої враження, почуття та емоції; |
p.139 Vocabulary box |
Вживання прикметників у реченні |
ex.2 p.139 |
ex.6 p.139 |
ex.1 p.138 ex.3, 5, 7 p.139
|
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн
|
Словникова робота с. 139, 142, під. До слони. диктанту |
|||||||
72 |
|
Світ кіно. Вдоскона. Нави. аудіювання |
p. 142 Vocabulary box |
Вживання прикметників у реченні |
ex.4 p.141 |
ex.3, 4 p. 141 |
ex.1, p.140 |
ex.2 p.140 |
Робота зошиті (запонити речення поданими слоами) |
||||||||||||
73 |
|
Похід до кіно театруРоз. Нави. читання |
P142 Vocabulary box |
Future Simple |
ex.1 p.142-144
|
ex.6 p.142 |
ex.7 p.142 |
|
Написати за чи проти про фільм із ст. 143 |
||||||||||||
74 |
|
Популярні фільмиРозвиток грамати. Нави. |
p. 145 Vocabulary box |
Питальні слова Which, Where, Who |
ex.1 p.142-144
|
|
ex.1 p.142 ex.3 p.144 |
Round-Up |
Повторити спеціаотні слова, ст. 145 скласти з ними речення |
||||||||||||
75 |
|
Вільний час. Вживання зворотних займенників |
ЛО попередніх уроків |
Reflexive pronouns |
ex.1 p.146
|
|
Group Work ex.4 p.145 |
ex.2 p.147 |
Ичити зворотні займенники ст. 146 |
||||||||||||
76 |
|
Похід до театру розвиток монологічного мовлення |
p.149 Vocabulary box |
Типи питальних речень |
ex.1 p.148 |
ex.1 p.148 |
ex.1 p.149 ex.3 p.149 |
ex.2 p.149
|
Впр. 3 ст. 147 зробити речення за зразком |
||||||||||||
77 |
|
Кіно чи театр? Вдоскона. Діалогічного мовлення |
Plot cast action special effects |
Remember ,p.150-151 |
ex.4 p. 150 |
|
ex.5, 6, 7 p.151 |
ex. 6, p.151 |
Дати відповіді на запитання ст. 149 впр. 3 |
||||||||||||
78 |
|
Все про фільми. Вдоскона. Монолог. мовлення |
ЛО теми |
Речення у Present Simple, Past Simple |
ex.1 p.152 |
Уривки з фільмів |
Discussion ex. 7 p.151 |
Short Review |
|
|
|
|
Скласти діалог про похід до кінотеатру |
||||||||
79 |
|
Улюблені фільми. Розвиток навичок аудіювання та слухання тексту
|
ЛО теми |
Речення у Present Simple, Past Simple |
Ex.5a)b) p.174 |
Діалоги за темою |
My favourite film |
|
Вміти розповідати про улюблений фільм |
||||||||||||
80 |
|
Сучасний кінематограф .розвиток навичок роботи з текстом |
ЛО теми |
|
ex.5a p.174 summary |
ex.3 p.173 |
ex. 6 p.175
|
ex.3 p.173
|
Скласти план до тексту ст. 173 Театр Глобус |
||||||||||||
81 |
|
Світ кіно. Вдосконал. Діалогічного мовлення
|
Лексика тексту |
Типи питальних речень |
Ex.10, p.176 |
|
Ex.9p.176 |
ex.7 p.175 |
Впр. 10 ст. 176 розіграти ситуації в парах |
||||||||||||
82 |
|
Кіно та театр. Вдосконалення навич. письма |
|
|
|
|
Написання відгука за фільмом |
|
Написати відгук до переглянутого фільму |
||||||||||||
83 |
|
Урок із домашнього читання « The actors come to town» |
Лексика тексту |
|
Ex.2.p.180 |
Ex.2p.180 |
Ex.4-5 p.182 |
Ex.6 p. 182 |
Знати зміст твору, вміти переказувати |
||||||||||||
84 |
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за темою: Кіно та театр |
Повторити ЛО та зворотні займенники |
||||||||||||||||||
Великобританія. Україна |
|||||||||||||||||||||
85 |
|
Тема: Великобританія. Україна. Подорожуй із задоволенням |
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; • висловлювати свої враження, почуття та емоції; • аргументувати свій вибір, точку зору |
p. 153 |
Структура питальних та стверджувальних речень |
ex.1 p.153 ex.2 p.154 |
|
ex.4 p.154 |
ex.3 p.154
|
Описує види екотуризму.
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
Словникова робота ст. 156, під. До словн. диктанту |
|||||||
86 |
|
Лондон- столиця Британії. Вдоскона. Лексичних знань |
p.156 Vocabulary box |
Вживання артикля з власними назвами
|
ex.1 p.155-157 |
ex.1 p.155-157 |
ex.2. p.157 |
|
Вміти розповідати про Лондон |
||||||||||||
87 |
|
Київ — столиця України. Вдоскон. Навич. читання |
A cave to be buried a patron saint saint a slav |
Вживання артикля з власними назвами |
ex.3 p.158-160 |
Video “Top 10 of Kyiv” |
Ex3a)p.158 |
ex.5 p.161 |
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. 2) Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.
|
|
|
Вміти розповідати про Київ за планом |
||||||||
88 |
|
Визначні місця Лондона. Вдоскона. Нав. Слухання тексту |
ЛО попередніх уроків |
Позначення майбутньої дії за допомогою to be going to |
p.164 Do you know? |
Ex1-3 p.163 |
|
ex.4 p.161 |
Ст. 157 вправа 2 написати чи речення T or F |
||||||||||||
89 |
|
Столиці світу. Вдоскон. Усного мовлення |
• надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; • розповідати про свої захоплення; • обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді; • реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; |
Назви країн |
Past Tenses |
ex.71-2p.165-166 |
ex.4 p.164 |
Міні діалоги за темою |
ex.4 p.166 |
Ст. 164 прочитати статтю, знати зміст |
|||||||||||
90 |
|
Лондон туристичний. Вдоскон. Грамт. знань |
p.167 Vocabulary Box |
|
ex.2a p.167 |
video “Top 10 attractions of London |
ex.1 p.167 ex.3 p.167 |
ex.3a p.167 |
Вивчити утворення та вживання Past Simple. Past ContinuousPast Perfect, скласти речення |
||||||||||||
91 |
|
Мости світу. Вдоск. Нав. Усного мовлення |
Tower Bridge Paton Bridge Brooklyn Bridge Golden Gate |
Past Simple. Past ContinuousPast Perfect |
ex.4a p.168 |
|
ex.4b p.169 ex.5, 6 p.169 |
Dialogues |
Впр. 4 ст. 166 розкрити дужки |
||||||||||||
92 |
|
Визначні місця Київа. Вдоскона. Діалогічно. мовл |
ЛО теми повторити |
Вживання артикля з власними назвами |
ex.1 p.171 |
ex.2 p.172
|
ex.2 p.171 |
Ex1-2 p.171 |
Скласти діалог за аналогією ст. 169 |
||||||||||||
93 |
|
Все про Лондон. Вдоскона. Навичок письма. Написання листа другові |
ЛО теми повторити |
|
ex.3 p.173 |
ex.3 p. 173 |
ex.4a p.173 |
ex.1 p.172
|
Написати листа другові про місто чи країну, яку ти любиш |
||||||||||||
94 |
|
Україна. Визначні місця. Вдоскона. Діалогічного та монологічного мовлення |
|
ЛО теми |
Revision |
ex.11 p.177-178 |
|
ex.12 p.178 |
Dictation |
|
|
|
|
Підготувати вікторину про Україну |
|||||||
95 |
|
Моя Україна Вдоскона. Навичок слухання тексту
|
|
ЛО теми |
|
We are Ukrainians |
p.183-184 |
Ex. 1,2,3,4 |
Topic |
Робота з текстом в зошиті |
|||||||||||
96 |
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за темою: Великобританія. Україна |
Повторити ЛО та Past Simple. Past ContinuousPast Perfect |
||||||||||||||||||
97 |
|
Контроль аудіювання |
Повторити ст. 188-189, вживання артиклів |
||||||||||||||||||
98 |
|
Контроль говоріння |
Повторити ЛО та ст. 192-193 утворення прислівників |
||||||||||||||||||
99 |
|
Контроль читання |
Повторити ст. 202-204 вживання часі |
||||||||||||||||||
100 |
|
Контроль письма |
Повторити ст. 210-211 розділові запитання |
||||||||||||||||||
101 |
|
Повторення вивченого за семестр |
Повторити ЛО та модальні дієслова ст. 206-207 |
||||||||||||||||||