Календарне планування із змістовими лініями відповідає чинній програмі. Розраховане для використання в 7 класі загальноосвітніх закладів України до підручника "Англійська мова (7-й рік навчання), 7 класЮ Карпюк О.Д.
Календарно-тематичне планування для 7 класу загальноосвітніх шкіл (автора О.Карп’юк), 3 години
(вчитель: Ліщук С.Ф.)
№ за/п |
|
|
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
|
|||||
Дата |
Скоригована дата |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадська відповідаль ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємли вість та фінансова грамотність |
Розділ підручника сторінки |
||||
На кінець |
уроку |
учень |
вміє |
|||||||
|
|
|
|
IN |
AND |
OUT |
OF |
SCHOOL |
||
|
|
|
|
|
In School |
|
|
|
||
1. |
|
|
Знову до школи Повторення |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Розділ 1 Ст.4-6 |
||
2. |
|
|
In school |
|
Працюючи в команді, приймає виважені рішення |
Дотримується правил безпеки життєдіяльності під час навчального процесу
|
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.8-9 |
||
3. |
|
|
School activities |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.
|
|
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.10-12 |
||
4. |
|
|
What is school for you? |
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.
|
Дотримується правил безпеки життєдіяльності під час навчального процесу
|
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.13-14 |
||
5. |
|
|
Duty and necessity |
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.
|
Дотримується правил безпеки життєдіяльності під час навчального процесу
|
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.15 |
||
6. |
|
|
Удосконалення граматичних навичок |
|
висловлює свою громадянську позицію та свої погляди
|
|
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.16-17 |
||
7. |
|
|
School rules. Удосконалення навичок усної взаємодії |
|
Обговорює шкільні правила |
Упорядковує власний робочий день із дотримуванням здорового способу життя |
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Розділ 1 Урок 1 Ст.18-20 |
||
8. |
|
|
Describing a place |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Розділ 1 Урок 1 Ст.21 |
||
9. |
|
|
Узагальнення знань учнів з теми “In school” |
|
Демонструє вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання |
|
|
Тести |
||
|
|
|
|
|
After School |
|
|
|
||
10. |
|
|
After school. Активізація лексичного інвентарю |
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади |
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Розділ 1 Урок 2 Ст.22-23 |
||
11. |
|
|
After school activities. Удосконалення навичок зорового сприйняття й усного продукування |
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Визначає власні уподобання та потреби. |
Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя.
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Розділ 1 Урок 2 Ст.24-25 |
||
12. |
|
|
Meeting online. Удосконалення навичок сприймання на слух, усної й писемної взаємодії |
|
|
У спілкуванні дотримується толерантності і принципу “no hate speech” |
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.26-28 |
||
13. |
|
|
Social net-working. Активізація мовного інвентарю |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
У спілкуванні дотримується толерантності і принципу “no hate speech” |
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.28-30 |
||
14. |
|
|
Extra-school activities |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Розділ 1 Урок 2 Ст.31-33 |
||
15. |
|
|
Заняття після школи Удосконалення навичок писемного й усного продукування та зорового сприймання |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Розділ 1 Урок 2 Ст.33-34 |
||
16. |
|
|
Повторення і систематизація |
|
Свідчить на користь необхідності
|
Дотримується правил безпеки життєдіяльності під час навчального процесу
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Розділ 1 Урок 2 Ст.35-36 |
||
17. |
|
|
Повторення і систематизація |
|
толерантного ставлення до людей з
|
Дотримується правил безпеки життєдіяльності під час навчального процесу
|
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.36-39 |
||
18. |
|
|
Повторення граматичного інвентарю |
|
особливими навчальними потребами.
|
Дотримується правил безпеки життєдіяльності під час навчального процесу
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Розділ 1 Урок 2 Ст.39-41 |
||
19. |
|
|
It’s time for reading. Урок домашнього читання |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Розділ 1 Урок 2 Ст.42-43 |
||
20. |
|
|
Узагальнення знань учнів з теми “After school” |
|
Демонструє вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання |
|
|
Тести HOs |
||
|
|
|
|
|
AT |
HOME |
|
|
||
|
|
|
|
|
Doing |
Chores |
|
|
||
21. |
|
|
Doing chores. Уведення лексичного інвентарю |
|
|
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.48-49 |
||
22. |
|
|
Doing chores. Удосконалення навичок сприймання на слух, усної та писемної взаємодії |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці |
Розділ 2 Урок 1 Ст.50-51 |
||
23. 24. |
|
|
Household chores. Удосконалення навичок усного продукування та зорового сприйняття. |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Розділ 2 Урок 1 Ст.52-56 |
||
25.
|
|
|
Do it yourself. Удосконалення лексичних і граматичних навичок |
|
Демонструє розуміння потреби працювати в групах та самостійно. |
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Розділ 2 Урок 1 Ст.57-58 |
||
26 |
|
|
Do it yourself. Розвиток навичок усного продукування. |
|
|
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.59-60 |
||
27. |
|
|
Household chores. Активізація лексичного інвентарю |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Розділ 2 Урок 1 Ст.61-63 |
||
28. |
|
|
How do you feel about your duties? Розвиток навичок писемного продукування. |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Розділ 2 Урок 1 Ст.63 |
||
29. |
|
|
My typical day. Активізація лексичного інвен-тарю. |
|
|
|
|
Розділ 2 Урок 1 WB |
||
30. |
|
|
Узагальнення знань учнів з теми “Doing chores” |
|
Демонструє вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання |
|
|
HOs Tests |
||
|
|
|
|
All |
About |
Food |
|
|
||
31. |
|
|
All about food |
|
|
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.64-66 |
||
32. |
|
|
Удосконалення навичок усної взаємодії та зорового сприйняття. |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Розділ 2 Урок 2 Ст.67-68 |
||
33. |
|
|
You are what you eat |
|
|
збереження здоров’я та дотримання безпеки |
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.69-71 |
||
34. |
|
|
Can you set out a festive table? |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Розділ 2 Урок 2 Ст.71-73 |
||
35. |
|
|
A little or a few Формування граматичних навичок |
|
Демонструє розуміння потреби працювати в колективі та самостійно. |
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.74-75 |
||
36. |
|
|
A recipe. Навчання зорового та сприймання на слух, усної взаємодії. |
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. |
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.78-79 |
||
37. |
|
|
Writing a recipe. Удосконалення навичок усного та писемного продукування. |
|
|
|
Складає перелік покупок.
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.78-79 |
||
38. |
|
|
Удосконалення лексичних і граматичних навичок |
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.
|
|
Розділ 2 Урок 1-2 Ст.80-81 |
||
39. |
|
|
Повторення і систематизація |
|
Порівнює сімейні традиції. |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.
|
Складає перелік покупок.
|
Розділ 2 Урок 1-2 Ст.82-83 |
||
40. |
|
|
Повторення і систематизація |
наводить приклади з власного досвіду. |
|
|
Складає перелік покупок
|
Розділ 2 Урок 1-2 Ст.84 WB |
||
41. |
|
|
Контроль аудіювання |
|
Демонструє вміння використовувати здобуті знання |
|
|
|
||
42 |
|
|
It’s time for reading. Урок домашнього читання |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Ст.85-87 |
||
43. |
|
|
Контроль читання |
|
Демонструє вміння використовувати здобуті знання |
|
|
|
||
44 |
|
|
Розвиток лексико-граматичних навичок та писемного продукування |
|
Порівнює сімейні традиції. |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.
|
Складає перелік покупок та розподіляє кошти на продукти харчування.
|
HOs |
||
45. |
|
|
Контроль письма |
|
Демонструє вміння використовувати здобуті знання |
|
|
|
||
46. |
|
|
Контроль говоріння |
|
Демонструє вміння використовувати здобуті знання |
|
|
|
||
47. |
|
|
Узагальнення знань учнів з теми «All about food» |
|
Демонструє вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання |
|
|
Усне опитування |
||
48. |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|