1 червня о 18:00Вебінар: Медіаграмотність як структурний компонент у траєкторії професійного самовизначення учнів

Календарне планування 7 клас ( І семестр)

Про матеріал

Календарне планування із змістовими лініями відповідає чинній програмі. Розраховане для використання в 7 класі загальноосвітніх закладів України до підручника "Англійська мова (7-й рік навчання), 7 класЮ Карпюк О.Д.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування для 7 класу загальноосвітніх шкіл (автора О.Карп’юк), 3 години

(вчитель: Ліщук С.Ф.)

№ за/п

 

 

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

 

Дата

Скоригована дата

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадська відповідаль

ність

Здоровя та безпека

Підприємли

вість та фінансова грамотність

 

Розділ підручника

сторінки

На кінець

уроку

учень

вміє

 

 

 

 

IN

AND

OUT

OF

SCHOOL

 

 

 

 

 

In School

 

 

 

1.

 

 

Знову до школи

Повторення

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

Розділ 1

Ст.4-6

2.

 

 

In school

 

Працюючи в команді, приймає виважені рішення

Дотримується правил безпеки життєдіяльності під час навчального процесу

 

 

Розділ 1

Урок 1

Ст.8-9

3.

 

 

School activities

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.

 

 

 

Розділ 1

Урок 1

Ст.10-12

4.

 

 

What is school for you?

 

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.

 

Дотримується правил безпеки життєдіяльності під час навчального процесу

 

 

Розділ 1

Урок 1

Ст.13-14

5.

 

 

Duty and necessity

 

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.

 

Дотримується правил безпеки життєдіяльності під час навчального процесу

 

 

Розділ 1

Урок 1

Ст.15

6.

 

 

Удосконалення граматичних навичок

 

висловлює свою громадянську позицію та свої погляди

 

 

 

Розділ 1

Урок 1

Ст.16-17

7.

 

 

School rules. Удосконалення навичок усної взаємодії

 

Обговорює шкільні правила

Упорядковує власний робочий день із дотримуванням здорового способу життя

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Розділ 1

Урок 1

Ст.18-20

8.

 

 

Describing a place

 

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Розділ 1

Урок 1

Ст.21

9.

 

 

Узагальнення знань учнів з теми In school

 

Демонструє

вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання

 

 

Тести

 

 

 

 

 

After  School

 

 

 

10.

 

 

After school. Активізація лексичного інвентарю

 

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Розділ 1

Урок 2

Ст.22-23

11.

 

 

After school activities. Удосконалення навичок зорового сприйняття й усного продукування

 

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.

Визначає власні уподобання та потреби.

Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя.

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Розділ 1

Урок 2

Ст.24-25

12.

 

 

Meeting online. Удосконалення навичок сприймання на слух, усної й писемної взаємодії

 

 

У спілкуванні дотримується толерантності і принципу “no  hate speech

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.26-28

13.

 

 

Social net-working. Активізація мовного інвентарю

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

У спілкуванні дотримується толерантності і принципу “no  hate speech

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.28-30

14.

 

 

Extra-school activities

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Розділ 1

Урок 2

Ст.31-33

15.

 

 

Заняття після школи Удосконалення навичок писемного й усного продукування та зорового сприймання

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

 

Формулює правила безпеки онлайн спілкування.

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Розділ 1

Урок 2

Ст.33-34

16.

 

 

Повторення і систематизація

 

Свідчить на користь необхідності

 

Дотримується правил безпеки життєдіяльності під час навчального процесу

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Розділ 1

Урок 2

Ст.35-36

17.

 

 

Повторення і систематизація

 

толерантного ставлення до людей з

 

Дотримується правил безпеки життєдіяльності під час навчального процесу

 

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.36-39

18.

 

 

Повторення граматичного інвентарю

 

особливими навчальними потребами.

 

Дотримується правил безпеки життєдіяльності під час навчального процесу

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Розділ 1

Урок 2

Ст.39-41

19.

 

 

It’s time for reading. Урок домашнього читання

 

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Розділ 1

Урок 2

Ст.42-43

20.

 

 

Узагальнення знань учнів з теми “After school

 

Демонструє

вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання

 

 

Тести

HOs

 

 

 

 

 

AT

HOME

 

 

 

 

 

 

 

Doing

Chores

 

 

21.

 

 

Doing chores. Уведення лексичного інвентарю

 

 

 

Демонструє розуміння цінності праці

Розділ 2

Урок 1

Ст.48-49

22.

 

 

Doing chores. Удосконалення навичок сприймання на слух, усної та писемної взаємодії

 

Наводить приклади взаємодопо-

моги членам родини.

 

Демонструє розуміння цінності праці

Розділ 2

Урок 1

Ст.50-51

23.

24.

 

 

Household chores. Удосконалення навичок усного продукування та зорового сприйняття.

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Розділ 2

Урок 1

Ст.52-56

25.

 

 

 

Do it yourself. Удосконалення лексичних і граматичних навичок

 

Демонструє розуміння потреби працювати в групах та самостійно.

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Розділ 2

Урок 1

Ст.57-58

26

 

 

Do it yourself.

Розвиток навичок усного продукування.

 

Наводить приклади взаємодопо-моги членам родини.

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

Розділ 2

Урок 1

Ст.59-60

27.

 

 

Household chores. Активізація лексичного інвентарю

 

 

Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Розділ 2

Урок 1

Ст.61-63

28.

 

 

How do you feel about your duties?

Розвиток навичок писемного продукування.

 

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Розділ 2

Урок 1

Ст.63

29.

 

 

My typical day. Активізація лексичного інвен-тарю.

 

 

Порівнює сімейні традиції.

 

Розповідає про доцільне використа-ння кишенькових грошей.

Розділ 2

Урок 1

WB

30.

 

 

Узагальнення знань учнів з теми “Doing chores

 

Демонструє

вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання

 

 

HOs

Tests

 

 

 

 

All

About

Food

 

 

31.

 

 

All about food

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування.

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.64-66

32.

 

 

Удосконалення навичок усної взаємодії та зорового сприйняття.

 

 

Обговорює різні способи приготування їжі для

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Розділ 2

Урок 2

Ст.67-68

33.

 

 

You are what you eat

 

 

збереження здоров’я та дотримання безпеки

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.69-71

34.

 

 

Can you set out a festive table?

 

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Розділ 2

Урок 2

Ст.71-73

35.

 

 

A little or a few

Формування граматичних навичок

 

Демонструє розуміння потреби працювати в колективі та самостійно.

 

Складає перелік покупок.

Розділ 2

Урок 2

Ст.74-75

36.

 

 

A recipe.

Навчання зорового та сприймання на слух, усної взаємодії.

 

 

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.

Розподіляє кошти на продукти харчування.

Розділ 2

Урок 2

Ст.78-79

37.

 

 

Writing a recipe. Удосконалення навичок усного та писемного продукування.

 

 

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.

Складає перелік покупок.

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.78-79

38.

 

 

Удосконалення лексичних і граматичних навичок

 

Порівнює сімейні традиції.

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

 

 

Розділ 2

Урок 1-2

Ст.80-81

39.

 

 

Повторення і систематизація

Пояснює необхідність прибирання за собою під час пікніку,

Порівнює сімейні традиції.

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

 

Складає перелік покупок.

 

Розділ 2

Урок 1-2

Ст.82-83

40.

 

 

Повторення і систематизація

наводить приклади з власного досвіду.

 

 

Складає перелік покупок

 

Розділ 2

Урок 1-2

Ст.84

WB

41.

 

 

Контроль аудіювання

 

Демонструє

вміння використовувати здобуті знання

 

 

 

42

 

 

It’s time for reading. Урок домашнього читання

 

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Ст.85-87

43.

 

 

Контроль читання

 

Демонструє

вміння використовувати здобуті знання

 

 

 

44

 

 

Розвиток лексико-граматичних навичок та писемного продукування

 

Порівнює сімейні традиції.

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

 

Складає перелік покупок та розподіляє кошти на продукти харчування.

 

HOs

45.

 

 

Контроль письма

 

Демонструє

вміння використовувати здобуті знання

 

 

 

46.

 

 

Контроль говоріння

 

Демонструє

вміння використовувати здобуті знання

 

 

 

47.

 

 

Узагальнення знань учнів з теми «All about food»

 

Демонструє

вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання

 

 

Усне опитування

48.

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
19 серпня 2018
Переглядів
3442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку