Календарно - тематичне планування з англійської мови у 7 класі на І семестр до підручника автора Карпюк О,Д. Планування складено відповідно до чинної програми, розраховано на навантаження у три години в тиждень.
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 7 класі автора О.Карп’юк(3 год. на тиждень)
навгод |
Дата |
Розділ, тематика |
Урок в НМК |
Лексика |
Граматика |
Аудію вання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||||
1 |
|
Вступ. Повторення. |
|
Поворення лексики класного вжитку |
|
|
|
Ex.1,2,4,5 -pp.4-6 |
Ex.3-p.5 |
WB ex.1-p.4 |
||||||
UNIT 1 IN AND OUT OF SCHOOL |
||||||||||||||||
In School |
||||||||||||||||
2 |
|
Lesson 1 Знову в школу. Ознайомлення з новими ЛО. |
Vocabula-ry |
canteen, gym, locker, library, headmaster, science lab, stuff |
Prepositions of Place |
|
Ex.1,2-pp.8-9 |
Ex.3-p.9 |
Ex.4-pp.9 |
WB ex.1-p.5 |
||||||
3 |
|
Сучасна школа. Формування навичок аудіювання. |
Listening |
сourt, pitch, activity,aid, facility,Biology, Chemistry,choir, orchestra,Physics,Technology |
There is / There are |
Ex.2-p.11 |
Ex.4-p.12 GB ex.1,2,3, 4a – pp.3-5 |
Ex.1,3-p.10 |
WB ex.2,3-p.6 |
WB ex.4-p.7 GB ex.4b-p.6 |
||||||
4 |
|
Особливості навчання в сучасній школі. Розвиток навичок читання. |
Reading |
boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, show around |
|
Ex.1,2,3, 5a- pp.13-15 |
Ex.5b-p.15 |
WB ex.5-p.8 GB ex.5-p.7 |
Ex.4-p.14 WB ex.6-p.9 |
|||||||
|
||||||||||||||||
5 |
|
Виконання граматичних вправ. (робота з підручником) |
Grammar |
|
Modal Verbs: have to, must, mustn’t, need, needn’t |
|
Ex.1,2,4-pp.16-17
|
|
Ex.3-p.17 GB ex.6-p.7 |
WB ex.7-p.10 |
||||||
|
||||||||||||||||
6 |
|
Систематизація засвоєння граматичного матеріалу. (робота в зошиті «Grammar Practice book») Самостійна робота
|
Grammar |
|
|
|
GB ex.7,8,10-pp.8-11 |
|
GB ex.9,11-pp.9-12 |
GB ex.12-pp.12-13 |
||||||
7 |
|
Правила для учнів. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Speaking |
|
|
Ex.2-p.19 |
Ex.1-pp.18-19 |
Ex.3,4b,5-pp.19-20 |
Ex.4a-p.20 |
WB ex.8,9a-pp.11-12 |
||||||
8 |
|
Загальний опис школи. Розвиток навичок письма. |
Writing |
|
|
|
|
|
WB ex.9b,c-p.13 Ex.2-p.21 |
Ex.1-p.21 |
||||||
|
After School |
|||||||||||||||
9 |
|
Lesson Після школи. Ознайомлення з новими ЛО.Формування навичок читання.
|
Vocabula-ry & Reading |
take part in, go for, practice, surf the net |
|
|
Ex.1-p.22 WB ex.2-p.15 |
Ex.2,3-p.23 |
WB ex.1-p.14 |
WB ex.3-pp.15-16 |
||||||
10 |
|
Позакласна діяльність. Формування навичок діалогічного мовлення
|
Vocabula-ry & Reading |
event, member, dream, practice, try out, handy, be keen on, get together, hang around, join in |
|
|
Ex.4-p.24 |
Ex.5,6-p.25 |
WB ex.4-p.17 |
WB ex.5-p.17 |
||||||
11 |
|
Нові технології. Ознайомлення з новими ЛО. Формування навичок аудіювання. |
Listening |
information,net-working, safety, to download, to join, to post, online, dangerous, safe, social, get upset, keep repeating |
too / enough |
Ex.1,2,5-pp.26-28 WBex.11,12-p.22 |
|
Ex.3,4-p.27 |
|
WB ex.13-p.23 |
||||||
12 |
|
Виконання граматичних вправ. (робота з підручником) |
Grammar |
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||
13 |
|
Систематизація засвоєння граматичного матеріалу. (робота в зошиті «Grammar Practice book») Самостійна робота
|
Grammar |
|
|
|
GB ex.20-p.19 |
|
Ex.4,5-p.30 GB ex.18- |
GB ex.19-pp.18-19 |
||||||
14 |
|
Шкільні гуртки та клуби. Формування навичок діалогічного мовлення |
Speaking |
dull, tiring, awful, boring, brilliant, fantastic |
|
|
Ex.2-p.32 |
Ex.1-p.31 Ex.3-p.33 |
WB ex.6-p.18 |
WB ex.7-pp.18-19 |
||||||
15 |
|
Шкільні заходи. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Speaking |
announcement, assembly hall, performance, tournament, to announce, to attend,exciting, to perform |
|
|
WB ex.9-p.20 |
Ex.4,5-pp.33-34 WB ex.10-p.21 |
WB ex.8-p.19 |
WB ex.14-p.23 |
||||||
16 |
|
Загальна характеристика і правила в школі. |
Look Back |
Повторення і систематизація |
|
|
|
|
Розповідь про школу. |
|||||||
17 |
|
Проведення часу в школі. Фестивалі. Закріплення навичок читання та діалогічного мовлення. |
Look Back |
Повторення і систематизація |
|
Ex.1,2,3,5-pp.35-38 |
|
Ex.4-p.36 |
Ex.9-pp.40=41 |
|||||||
18 |
|
Систематизація лексичного матеріалу.Складання інтерв’ю та діалогів. |
Look Back |
Повторення і систематизація |
Ex.6b,7-pp.38-39 |
|
Ex.6a,8-pp.38-39 |
|
Ex.10-p.41 |
|||||||
19 |
|
Контрольна робота з теми «Шкільне життя» |
Повторення граматичного матеріалу |
GB Progress Test 1 pp.20-22 |
||||||||||||
20 |
|
Урок домашнього читання |
Lesson 1. The Importance of Colour pp.4-9(книга для читання «Read Me Book») або Текст «A Giggle Box and A Leaky Faucet» ст.. 42-43 підручник |
|||||||||||||
21 |
|
Повторювально-узагальнюючий урок. Аналіз контрольної роботи. (Тематична) |
Робота з Європейським мовним портфоліо. |
|||||||||||||
|
UNIT 2 AT HOME
|
|||||||||||||||
|
Doing Chores |
|||||||||||||||
22 |
|
Lesson 1 Домашні обов’язки. Ознайомлення з новими ЛО. Формування навичок аудіювання. |
Listening & Voca-bulary |
mess, pick up, tidy up, cozy, get upset, broom, mop, share |
|
Ex.3,4-p.49 |
Ex.1-p.48 |
Ex.2-p.49 |
|
WB ex.2-pp.25-26 |
||||||
23 |
|
Опис своєї кімнати. Розвиток навичок письма. |
Listening & Voca-bulary. Writing |
|
|
Ex.5,8-pp.50-51 WB ex.1-p.25 |
|
Ex.6-p.50 |
WB ex.3-p.26 |
WB ex.5,6-pp.28-29 |
||||||
24 |
|
Домашні обов’язки по кухні. Розвиток навичок читання. |
Reading |
to boil, to cut, to dry, to fry, to pour, to prefer, to serve, pan, do chores, do house-holding, frying pan, kettle, teapot, tablecloth, dishwasher |
|
Ex.6-p.56 |
Ex.1,2-pp.52-54 WB ex.7-p.29 |
Ex.4-p.55 |
Ex.3-pp.54-55 |
Ex.5-p.55 WB ex.4-p.27 |
||||||
25 |
|
Чи знаєте ви?Урок пізнавальної інформації. Розвиток монологічного мовлення. |
|
|
|
|
Ст.. 55 |
|
|
|
||||||
26 |
|
Урок граматики 1. Формування граматич- них навичок.(робота в зошиті «Grammar Practice book») |
Grammar |
|
Some /any; much / many |
|
GB ex.1,2-pp.23-24; ex.5-pp.26-27 |
|
GB ex.3,4-pp.24-26 |
GB ex.7-p.29 |
||||||
27 |
|
Урок граматики 2. Розвиток граматич- них навичок. (робота з підручником) |
Grammar |
|
anybody, somebody, everybody, nobody etc. |
|
Ex.1,2,3,4-pp.57-58 |
|
GB ex.9,10,11-pp.31-34 |
GB ex.12-pp.34-35 |
||||||
28 |
|
Щоденна рутина. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення. |
Speaking |
|
|
|
WB ex.8,9-pp.30-31 |
Ex.1,2,3,4-pp.59-60 |
WB ex.10,11-pp.31-32 |
WB ex.12,13-pp.32-33 |
||||||
29 |
|
Використання сучасних технологій в побуті. Ознайомлення з новими ЛО. |
Speaking |
washing machine, vacuum cleaner, hairdryer, micro-wave oven, elect-ric saw, toaster, to switch on/ off, turn on / off |
|
|
Ex.6-p.62 WB ex.15-p.34 |
Ex.5,7,8-pp.61-63 |
WB ex.14,16-pp.33-35 |
WB ex.17-p.35 |
||||||
30 |
|
Контрольна робота. |
Writing |
|
|
|
|
|
Ex.1-p.63 |
Ex.2-p.63 |
||||||
|
ALL ABOUT FOOD |
|||||||||||||||
31 |
|
Продукти для здорового харчування. Ознайомлення з новими ЛО. Розвиток навичок читання. |
Reading |
Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, immunity, zinc, organic, protein, successful, as much as possible |
|
|
Ex.1b,3-pp.64-66 |
Ex.1a,2-pp.64-65 |
WB ex.1,,2,3-pp.36-37 |
WB ex.4-pp.37-38 |
||||||
32 |
|
Здорова їжа. Розвиток навичок читання. |
Reading |
|
|
Ex.4,5,6-pp.67-68 WB ex.5,8-pp.39-40 |
|
WB ex.7-p.40 |
WB ex.6-p.39 |
|||||||
33 |
|
Готуємо разом. Ознайомлення з новими ЛО. |
Vocabula-ry |
peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon |
|
|
Ex.1,2,3-pp.69-70 |
|
Ex.4,5-pp.70-71 WB ex.9-p.40 |
WB ex.10-p.41 |
||||||
34 |
|
Сервіровка столу. Ознайомлення з новими ЛО. Формування навичок аудіювання. |
Listening |
dish, method, set, to spread, festive, lay the table |
|
Ex.2-p.72 |
WB ex.12-p.42 |
Ex.1,3,4-pp.71-73 |
|
WB ex.11-p.42 |
||||||
|
|
|||||||||||||||
35 |
|
Урок граматики. Ознайомлення з новими граматичними одиницями. |
Grammar |
|
a lot of / lots of, a little, a few |
|
Ex.2,4-pp.74-75 |
|
Ex.1,3-pp.74-75 GB ex.6-pp.27-29 GB ex.13- |
GB ex.8-p.30 GB ex.20- |
||||||
36 |
|
Виконання граматичних вправ. Формування граматич- них навичок.(робота в зошиті «Grammar Practice book»), (робота з підруч-ником) |
Grammar |
|
Revision of tenses |
|
GB ex.14,15-pp.36-38; ex.18-p.40 |
|
pp.35-36; ex.16,17, 19-pp.38-41 |
p.41 |
||||||
37 |
|
На кухні. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення. |
Speaking |
experience, arrange, follow, recipe, dish |
|
|
Ex.3a-p.77 |
Ex.1,2,3b-pp.76-77 |
|
WB ex.13-p.43 |
||||||
38 |
|
Рецепти для готування їжі. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення. |
Speaking |
|
|
|
Ex.4-p.78 WB ex.14-pp.43-44 |
Ex.5,6-pp.78-79 |
|
WB ex.15-p.44 |
||||||
39 |
|
Моя улюблена страва «Борщ».Розвиток навичок письмово перекладу. |
Writing |
|
|
|
|
|
Ex.2-p.79 |
Ex.1-p.79 |
||||||
40 |
|
Підсумковий урок з граматики GB Progress Test 2 pp.42-45 (Тематична) |
||||||||||||||
41 |
|
Контроль аудіювання |
||||||||||||||
42 |
|
Контроль читання |
||||||||||||||
43 |
|
Контроль письма |
||||||||||||||
44 |
|
Контроль говоріння |
||||||||||||||
45 |
|
Аналіз контрольних робіт. |
||||||||||||||
46 |
|
Урок домашнього читання |
Read Me Book |
Lesson 2 Super Sandwiches pp.10-15 (книга для читання «Read Me Book») або Текст «The man Who Didn’t Wash His Dishes» (підручник ст.. 87) |
||||||||||||
46 |
|
Улюблені рецепти. Закріплення граматичних навичок. |
Look |
Повторення і систематизація |
|
Ex.3-p.81 |
Ex.1,2-p.80 |
Ex.4,5,6-pp.81-82 |
Ex.7a-pp.82-83 |
|
||||||
47 |
|
Святковий стіл. Закріплення лексичних одиниць. |
Look Back |
Повторення і систематизація |
Ex.7b,9-pp.83-84 |
|
Ex.8-p.84 |
|
Ex.10-p.84 (Project) |
|
||||||
48. |
|
Повторювально-узагальнюючий урок. Робота з Європейським мовним портфоліо |
||||||||||||||
49 |
|
Резервний |
||||||||||||||
50. |
|
Резервний |
||||||||||||||
Погоджено: Заступник директора з навчально-виховної роботи._______________________