Календарне планування I семестр 7 клас (Несвіт) 3 год/тиждень зі змістовими лініями

Про матеріал

Календарно - тематичне планування уроків англійської мови на I семестр 7 клас (змістові лінії)

Перегляд файлу

          «Перевірено»                                                                                                                                                                  «Затверджено»

          Заступник директора                                                                                                                                                     Директор ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 28

                        Горбатюк І.В.                                                                                                                                                                                    Серновець Л.А.

                               09.2019 р.                                                                                                                                                                                              09.2019 р.

                        Горбатюк І.В.                                                                                                                                                                                     Серновець Л.А.

                               01.2020 р.                                                                                                                                                                                              01.2020 р.

 

 

Календарно – тематичне планування

з англійської мови

на 2019 – 2020 навчальний рік

для 7 – А, 7 – Б класів

 

Вчитель: Тірон Аліна Павлівна

 

 

 

Планування складено відповідно до навчальної програми з іноземної мови

для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи

За підручником А. Несвіт. Англійська мова (7-й рік навч.): підручник для 7 кл. загальноосв. навч. закл. –  Київ: Генеза, 2016.

Календарно – тематичне планування з англійської мови 7 клас І семестр (3 год. на тиждень)

 

Дата

Підтема

 

 

Мовна компетенція

Інтегровані змістові лінії

Мовленнєва компетенція

 

 

 

Домашнє завдання

граматика

лексика

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Тема 1. Я, моя сім’я та друзі

1.

 

 

 

 

 

Знову до школи

I`m happy…

I`m glad…

I`m excited…

happy, excited, cheerful, interested, glad, calm

 

Формулює

особисті ціннісні

пріоритети.

 

 

Впр.2,с.5

 

Впр.2,

с.5

Впр.1, с.5

Впр.3, с.6-7

Впр.4, с.7

 

Впр.7, с.7

2.

 

 

 

 

 

Літні канікули

Повт. використ.

Present Simple/

Past Simple,

Linking words

 

to go on an excursion, to play games on the beach, to spend a month at grandma`s, to take some photos

 

 

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини

 

Впр.2, с.8

 

 

Впр.4,с.9

(Role Cards)

Впр.3, с.8

Впр.5, с.9

3.

 

 

 

 

 

Новий навчальний рік

Повт. Future Simple for predictions Will I…?

Present Simple

 

Flexible, back-to-school, to share the attention, to ruin, to upset

 

Наводить приклади свого внеску в життя громади

 

 

Впр.2, с.10-11

 

Впр.1,

с.10

Впр.3,

с.11

Впр.4, с.11

Впр.5, с.11

Впр.6, с.11

4.

 

 

 

 

 

На уроці англійської мови

Повт.використання

Present Perfect

to apply a rule, to analyse, to keep an eye on

 

Демонструє

розуміння

потреби

працювати разом

 

 

Впр.2, с.12

Впр.2, с.12

Впр.1,

с.12

Впр.3,4,5

с.13

 

 

 

 

Впр.6, с.13

5.

 

 

 

 

 

Моя сім’я

Gerund

 

caring, to be excellent at, intelligent,

smart, to be bored,to be interested in, to be fond of

Наводить

приклади внеску

своєї родини у

сталий розвиток

 

 

 

 

Впр.2,

с.1

6-17

 

Впр.1, с.16

Впр.5, с.18

Впр.4, с.17

Впр.6, с.18

6.

 

Сімейні цінності. Людина, якою я пишаюсь

 

to keep promises,  to share activities,to be honest with each other, to stay in contact with each other, to have traits in common

 

Розповідає про

розподіл

обов’язків у

родині.

 

Демонструє

розуміння

цінності праці та

працьовитості

для досягнення

добробуту.

Впр.4, с.19

 

Впр.1, с.18

Впр.5,

с.19

 

Впр.6, с.19

7.

 

Сім’я Тома Бейкера

Pronouns:

Subject,

Pronouns, Object Pronouns, Reflexive Pronouns

to be fond of smth, to be excellent at smth, to get on well with, to have a lot of things in common

 

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи.

 

 

Впр.2, с.20

Впр.3, с.20

Впр.4, с.21

 

Впр.1, с.20

Впр.5, с.21

 

Впр.6, с.21

8.

 

Обов’язки по дому

Adverbs of Frequency

Household chores, to make one`s bed, to tidy up, to wash up, to iron clothes, to water flowers, to sue buttons on, to wash clothes, to cook meals

 

Розповідає про розподіл обов’язків у родині

 

Демонструє

розуміння

цінності праці та

працьовитості

для досягнення

добробуту.

Впр.2, с.22

 

Впр.1, с.22

Впр.3,4, с.23

Впр.5, с.23

 

Впр.6, с.23

9.

 

Домашні обов’язки  твого друга

Types of Questions.

 

to spend hours doing smth, to take care of, to do the shopping, to set the table for, to share household chores,to do the laundry, to have to do nothing but, to enjoy doing smth, to keep smth in the right place

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

 

 

 

 

Впр.2, с.24-25

 

Впр.3, с.25

 

Впр.4ас.26

Впр.5ас.26

Впр.5b, с.26

10.

 

Урок домашнього читання.

Новий літній котедж

Question tags

to make money, to be full of, to love doing smth, to assist someone, to water, to spend time, to look for,

 

 

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини

 

Впр.2, с.27

Впр.3, с.28

 

Впр.1, с.27

Впр.4, с.28

Впр.5, с.29

Впр.6, с.29

11.

 

Сімейні традиції та звичаї

 

 

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

Порівнює сімейні

традиції.

 

 

Впр.2b, с.30-31

Впр.2a, с.30

Впр.1, с.30

Впр.3, с.31

Впр.4, с.31

 

Впр.5, с.32

12.

 

Урок виконання граматичних вправ

 

 

 

Пояснює вибір

особистих

символів.

 

 

Впр.2, с.33

 

 

Впр.1

с.32

Впр.4, с.34

Впр.3, с.34

Повторити ЛО та граматичний матеріал

13.

 

Контрольна робота з теми “My family and friends”

Тема 2. Їжа

14.

 

Продукти харчування

Countable/

Uncountable nouns

a croissant, sweets,sausages, peaches, bread, butter, sour cream, a pizza, bread roll, a hamburger, lemons, beetroot, ice cream, cabbage, fish, cakes, spaghetti, jam

 

 

Обговорює вибір продуктів корисних для харчування

 

 

Впр.2, с.39

Впр.1, с.38

Впр.3, с.39

Впр.4, с.39

 

Написати про свою повсякденну їжу

15.

 

Мій ланч

Конструкції to let smb do smth, to be allowed to do smth, to make smb do smth

packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, a schedule

 

 

Наводить приклади збалансованості власного раціону

Складає перелік продуктів харчування

Впр.2, с.40

Впр.1, с.40

Впр.4,5, с.41

Впр.3, с.41

Впр.6, с.41

16.

 

На кухні. Кухонне обладнання

There is/ There are

a dishwasher, a kitchen sink, a paper towel holder, a paper towel, a microwave oven, a kitchen counter (worktop), a cutting board, a toaster, a freezer, a refrigerator, an oven, an ice maker, a kitchen table, a kitchen chair, a wastebin, a cupboard

 

 

Формулює

правила безпеки

при користуванні кухонним приладдям

 

Впр. 2, с.42-43

Впр.1a, с.42

Впр.1b,с.42

Впр. 3, с.43

Впр. 4, с.43

Впр. 5, с.43

17.

 

Кухонне приладдя. Cпособи обробки продуктів харчування та приготування їжі

Preposition:

with

by + agent

ЛО Впр.1,

с. 44

ЛО Впр.4, с.45

 

 

Обговорює різні

способи

приготування їжі

для збереження

здоров’я та

дотримання

безпеки

 

Впр.4a,

с. 45

Впр.5,

с. 45

Впр.6,

с. 45-46

Впр.1a,

с. 44

Впр.1b,

с. 44

Впр.2,

с. 44

Впр.5,6

с. 45-46

Впр.7,

с. 46

Впр.4b,

с. 45

 

Впр.8

с. 46

18.

 

Посуд. Сервірування столу

Modal verbs. Making Suggestions

a salad plate, a bread-and-butter plate, a dinner plate, a soup bowl, a water glass,

a cup, a saucer, a napkin; silverware: a salad fork, a dinner fork, a knife, a teaspoon,

a soup spoon, a butter knife.

 

 

Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я

Розподіляє кошти на продукти харчування

 

 

Впр.1,

с. 46

Впр.2,

с. 46

Впр.4,

с. 48

Впр.3,

с. 47

Впр.5,

с. 48

 

Впр.6,

с. 48

19.

 

Урок домашнього читання “День із дідусем

Past Perfect

Smell, home-smoked, jelly, taste,cleared, dry, neither, removed, rinsed, guilt

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

Впр.2,

с. 49

Впр.5,

с. 50

 

Впр.1,

с. 49

Впр.4,

с. 49

Впр.3,

с. 49

Впр.6,

с. 51

20.

 

Урок виконання лексико-граматичних вправ

 

 

 

 

 

 

Впр.4,

с. 52

 

Впр.1,

с. 51

Впр.5,

с. 52

Впр.2,3

с. 51

 

Впр.6,

с. 53

21.

 

Контрольна робота з теми “Food

Тема 3. Охорона здоров’я

22.

 

Як ти себе почуваєш

Present Simple

fine, happy, tired, sick, very well, cold, hot

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини

 

 

 

Впр.4,

с. 58

Впр.1,

с. 56

Впр.2a,

с. 56

Впр.2b,

с. 57

Впр.3,

с. 57

 

Впр.5,

с. 59

23.

 

Хвороби та симптоми.

 

earache, a backache, a stomach ache, toothache, a bad cold, a cough, a sore throat, a headache,  a high temperature, a pain in the knee, a pain in the elbow

 

 

Обговорює шляхи профілактики захворювань

Обговорює можливість замовлення ліків

Впр.4,

с. 60-61

Впр.1,

с. 59

Впр.2,

с. 60

Впр.3,

с. 60

 

Впр.6,

с. 61

Впр.5,

с. 61

24.

 

Візит лікаря

Modal verbs: have to/don’t have to, need/needn’t.

a fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache,

to feel ill, to call the doctor, to examine a patient, to stay in bed, to gargle a throat, the prescription, to improve wonderfully, under the doctor`s treatment

 

Дискутує довкола

питань екології

життя та здоров’я

людини.

 

Обговорює шляхи

профілактики

захворювань.

 

Впр.2,

с. 62-63

 

Впр.1,

с. 62

Впр.4,

с. 63

Впр.5,

с. 63

 

Впр.3,

с. 63

Впр.6,

с. 63

25

 

Як я хворів

 

to feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription, to go to the chemist`s, to take the medicine (pills), to feel better

 

Дає поради щодо

правил поведінки

під час епідемії.

Обговорює шляхи

профілактики

захворювань.

 

Впр.5,

с. 65

Впр.1,

с. 64

Впр.3,

с. 64

Впр.4,

с. 64

Впр.2,

с. 64

 

Впр.6,

с. 65

26.

 

Профілактика захворювань

Modal verbs: must/mustn`t;

should/

shouldn`t

pillow, to feel pulse, tongue, medicines, dirt, fingernails, to breathe, germs, to take part in sport, to smoke, to go to bed late, to eat too much, to eat many sweets, to eat fruit and vegetables

Дискутує довкола

питань екології

життя та здоров’я

людини.

 

 

 

Впр.1,

с. 65

Впр.2,

с. 66

 

Впр.1,

с. 65

Впр.1,

с. 65

Впр.4,

с. 66

Впр.5,

с. 67

Скласти 10 речень с модальними дієсловами must/mustn`t;

should/

shouldn`t

27

 

Лікування та надання першої медичної допомоги

Modal verbs: must/mustn`t;

should/

shouldn`t

an aspirin, a cough syrop/drops,  nasal spray, cold tablets, vitamins, eye drops, a pill/a tablet, a teaspoon/a tablespoon, an ointment, a heating pad, an ice pack, a body lotion

bleed

 

 

Обговорює шляхи

профілактики

захворювань.

Обговорює можливість замовлення ліків

Впр.2,

с. 70-71

Впр.1,

с. 70

Впр.1,

с. 68

Впр.4,

с. 69

 

Впр.3,

с. 69

Впр.3,

с. 71

Впр.4,

с. 71

28

 

У лікарні. Написання листа другу

An informal letter. A letter to a pen-friend

ЛО з теми

Дискутує довкола

питань

життя та здоров’я

людини.

 

 

 

Впр.3,

с. 73

 

Впр.1,2,

с. 72-73

Впр.4,

с. 73

Написання листа

Впр.6,

с. 74

29

 

Віртуальна реальність в медицині

Present Perfect

Virtual Reality (VR),

to simulate, to recreate, to affect, to train doctors in surgical techniques, network, to link, to reduce

 

 

 

 

Впр.3,

с. 75

 

Впр.2, с. 74-75

Впр.4, с. 73

 

Впр.5,

с. 75-76

Впр.6,

с. 76

30.

 

Контрольна робота з теми Health Highlights

Тема 4. Світ кіно та театру

31.

 

Вільний час

 

a theatre, a cinema, an opera, a ballet, a theatrical performance, actors, actresses, a film plot, the audience, viewers, participant, to cast a glance

 

Описує власний

стиль життя та

визначає

пріоритети.

 

 

Впр.3,

с. 81

 

Впр.1, с. 80

Впр.2, с. 80-81

Впр.4, с. 82

 

Впр.3,

с. 81-82

таблиця

Впр.5, с. 82

32.

 

Фільми та їх жанри

Повторення Passive Voice

an action film, an adventure film,a comedy, a fantasy, a horror film, a romance, a science fiction film, a thriller

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури

 

 

 

Впр.3,

с. 83

Впр.1, с. 81

Впр.2, с. 82

Впр.5, с. 84

 

Впр.6, с. 84

33.

 

У кінотеатрі

 

a hall, a billboard, a box office, a refreshment stand

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

Впр.1a, с. 85

Впр.2, с. 86

Впр.1a, с. 85

Впр.3b, с. 87

Впр.4, с. 87

Впр.3, с. 86

Впр.5, с. 87

34.

 

Мій улюблений фільм. Написання відгуку

Linking words

review, plot, is directed by, events take place, background

 

Обговорює

розмаїття

жанрів кіно

 

 

Впр.3, с. 88-89

 

Впр.1 с. 88

Впр.2, с. 88

Впр.4, с. 89

Впр.5, с. 89

Впр.7, с. 89

35.

 

Похід до театру

Special Questions

the lights, the curtain, the spotlight, the scenery, the stage, the chorus, a dancer, an actrees, an actor,an orchestra, a balcony, the audience, the stalls, the usher, a programme, a ticket

 

Висловлює

власне ставлення

до походу в театр

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

Впр.3 с. 91-92

Впр.1 с. 90

Впр.4 с. 92-93

Впр.5 с. 93

Впр.2 с. 90

Впр.6 с. 93-94

36.

 

Вистава у театрі

 

ЛО з теми «У театрі»

 

 

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

Впр.3 с. 95

Впр.5 с. 96

 

Впр.1 с. 94

Впр.2 с. 94

Впр.4 с. 96

Впр.5 с. 96

Впр.7 с. 96

37.

 

Відгук про улюблену театральну виставу

 

enchanting, moving, scenery,stage, interval, the participants took many curtain calls, presented with flowers, remarkable

 

 

Обговорює

позитивні сторони походу в театр

 

 

Впр.2 с. 97

Впр.1 с. 97

Впр.3 с. 97

Впр.4 с. 98

Впр.1 с. 97

Впр.5 с. 98

38.

 

Найвідоміші театри світу

 

 

 

 

 

 

Впр.4a с. 100

 

Впр.4с, c. 100

Впр.4b с. 97

Впр.5, c 100

39.

 

Олександр Довженко – видатний режисер

Articles

pavilions, in memory of, film production studios, memorial plates

 

Демонструє

розуміння

цінності

культурного

життя

 

 

 

 

 

 

 

40.

 

Контрольна робота з теми “The World of Cinema and Theatre”

41.

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

42.

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43.

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44.

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

45.

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 грудня 2019
Переглядів
1886
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку