Календарно - тематичне планування уроків англійської мови на I семестр 7 клас (змістові лінії)
«Перевірено» «Затверджено»
Заступник директора Директор ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 28
Горбатюк І.В. Серновець Л.А.
09.2019 р. 09.2019 р.
Горбатюк І.В. Серновець Л.А.
01.2020 р. 01.2020 р.
Календарно – тематичне планування
з англійської мови
на 2019 – 2020 навчальний рік
для 7 – А, 7 – Б класів
Вчитель: Тірон Аліна Павлівна
Планування складено відповідно до навчальної програми з іноземної мови
для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи
За підручником А. Несвіт. Англійська мова (7-й рік навч.): підручник для 7 кл. загальноосв. навч. закл. – Київ: Генеза, 2016.
Календарно – тематичне планування з англійської мови 7 клас І семестр (3 год. на тиждень)
№ |
Дата |
Підтема
|
Мовна компетенція |
Інтегровані змістові лінії |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||
граматика |
лексика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||
Тема 1. Я, моя сім’я та друзі |
|||||||||||||
1.
|
|
Знову до школи |
I`m happy… I`m glad… I`m excited… |
happy, excited, cheerful, interested, glad, calm |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
Впр.2,с.5
|
Впр.2, с.5 |
Впр.1, с.5 Впр.3, с.6-7 Впр.4, с.7 |
|
Впр.7, с.7 |
2.
|
|
Літні канікули |
Повт. використ. Present Simple/ Past Simple, Linking words
|
to go on an excursion, to play games on the beach, to spend a month at grandma`s, to take some photos |
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
Впр.2, с.8
|
|
Впр.4,с.9 (Role Cards) |
Впр.3, с.8 |
Впр.5, с.9 |
3.
|
|
Новий навчальний рік |
Повт. Future Simple for predictions Will I…? Present Simple
|
Flexible, back-to-school, to share the attention, to ruin, to upset |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади |
|
|
Впр.2, с.10-11 |
|
Впр.1, с.10 Впр.3, с.11 |
Впр.4, с.11 Впр.5, с.11 |
Впр.6, с.11 |
4.
|
|
На уроці англійської мови |
Повт.використання Present Perfect |
to apply a rule, to analyse, to keep an eye on |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Впр.2, с.12 |
Впр.2, с.12 |
Впр.1, с.12 Впр.3,4,5 с.13
|
|
Впр.6, с.13 |
5.
|
|
Моя сім’я |
Gerund
|
caring, to be excellent at, intelligent, smart, to be bored,to be interested in, to be fond of |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток
|
|
|
|
Впр.2, с.1 6-17 |
|
Впр.1, с.16 Впр.5, с.18 |
Впр.4, с.17 |
Впр.6, с.18 |
6. |
|
Сімейні цінності. Людина, якою я пишаюсь |
|
to keep promises, to share activities,to be honest with each other, to stay in contact with each other, to have traits in common |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
Впр.4, с.19 |
|
Впр.1, с.18 Впр.5, с.19 |
|
Впр.6, с.19 |
7. |
|
Сім’я Тома Бейкера |
Pronouns: Subject, Pronouns, Object Pronouns, Reflexive Pronouns |
to be fond of smth, to be excellent at smth, to get on well with, to have a lot of things in common |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
Впр.2, с.20 Впр.3, с.20 Впр.4, с.21 |
|
Впр.1, с.20 Впр.5, с.21 |
|
Впр.6, с.21 |
8. |
|
Обов’язки по дому |
Adverbs of Frequency |
Household chores, to make one`s bed, to tidy up, to wash up, to iron clothes, to water flowers, to sue buttons on, to wash clothes, to cook meals |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
Впр.2, с.22
|
Впр.1, с.22 |
Впр.3,4, с.23 Впр.5, с.23 |
|
Впр.6, с.23 |
9. |
|
Домашні обов’язки твого друга |
Types of Questions.
|
to spend hours doing smth, to take care of, to do the shopping, to set the table for, to share household chores,to do the laundry, to have to do nothing but, to enjoy doing smth, to keep smth in the right place |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток
|
|
|
|
Впр.2, с.24-25 |
|
Впр.3, с.25
|
Впр.4ас.26 Впр.5ас.26 |
Впр.5b, с.26 |
10. |
|
Урок домашнього читання. Новий літній котедж |
Question tags |
to make money, to be full of, to love doing smth, to assist someone, to water, to spend time, to look for, |
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
Впр.2, с.27 Впр.3, с.28 |
|
Впр.1, с.27 Впр.4, с.28 |
Впр.5, с.29 |
Впр.6, с.29 |
11. |
|
Сімейні традиції та звичаї |
|
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
Порівнює сімейні традиції. |
|
|
Впр.2b, с.30-31 |
Впр.2a, с.30 |
Впр.1, с.30 Впр.3, с.31 Впр.4, с.31 |
|
Впр.5, с.32 |
12. |
|
Урок виконання граматичних вправ |
|
|
|
Пояснює вибір особистих символів. |
|
|
Впр.2, с.33 |
|
|
Впр.1 с.32 Впр.4, с.34 |
Впр.3, с.34 Повторити ЛО та граматичний матеріал |
13. |
|
Контрольна робота з теми “My family and friends” |
|||||||||||
Тема 2. Їжа |
|||||||||||||
14. |
|
Продукти харчування |
Countable/ Uncountable nouns |
a croissant, sweets,sausages, peaches, bread, butter, sour cream, a pizza, bread roll, a hamburger, lemons, beetroot, ice cream, cabbage, fish, cakes, spaghetti, jam |
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для харчування |
|
|
Впр.2, с.39 |
Впр.1, с.38 Впр.3, с.39 Впр.4, с.39 |
|
Написати про свою повсякденну їжу |
15. |
|
Мій ланч |
Конструкції to let smb do smth, to be allowed to do smth, to make smb do smth |
packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, a schedule |
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону |
Складає перелік продуктів харчування |
Впр.2, с.40 |
Впр.1, с.40 |
Впр.4,5, с.41 |
Впр.3, с.41 |
Впр.6, с.41 |
16. |
|
На кухні. Кухонне обладнання |
There is/ There are |
a dishwasher, a kitchen sink, a paper towel holder, a paper towel, a microwave oven, a kitchen counter (worktop), a cutting board, a toaster, a freezer, a refrigerator, an oven, an ice maker, a kitchen table, a kitchen chair, a wastebin, a cupboard |
|
|
Формулює правила безпеки при користуванні кухонним приладдям |
|
Впр. 2, с.42-43 |
Впр.1a, с.42 |
Впр.1b,с.42 Впр. 3, с.43 |
Впр. 4, с.43 |
Впр. 5, с.43 |
17. |
|
Кухонне приладдя. Cпособи обробки продуктів харчування та приготування їжі |
Preposition: with by + agent |
ЛО Впр.1, с. 44 ЛО Впр.4, с.45 |
|
|
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки |
|
Впр.4a, с. 45 Впр.5, с. 45 Впр.6, с. 45-46 |
Впр.1a, с. 44 |
Впр.1b, с. 44 Впр.2, с. 44 Впр.5,6 с. 45-46 Впр.7, с. 46 |
Впр.4b, с. 45
|
Впр.8 с. 46 |
18. |
|
Посуд. Сервірування столу |
Modal verbs. Making Suggestions |
a salad plate, a bread-and-butter plate, a dinner plate, a soup bowl, a water glass, a cup, a saucer, a napkin; silverware: a salad fork, a dinner fork, a knife, a teaspoon, a soup spoon, a butter knife. |
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я |
Розподіляє кошти на продукти харчування |
|
|
Впр.1, с. 46 Впр.2, с. 46 Впр.4, с. 48 |
Впр.3, с. 47 Впр.5, с. 48
|
Впр.6, с. 48 |
19. |
|
Урок домашнього читання “День із дідусем” |
Past Perfect |
Smell, home-smoked, jelly, taste,cleared, dry, neither, removed, rinsed, guilt |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
Впр.2, с. 49 Впр.5, с. 50 |
|
Впр.1, с. 49 Впр.4, с. 49 |
Впр.3, с. 49 |
Впр.6, с. 51 |
20. |
|
Урок виконання лексико-граматичних вправ |
|
|
|
|
|
|
Впр.4, с. 52 |
|
Впр.1, с. 51 Впр.5, с. 52 |
Впр.2,3 с. 51
|
Впр.6, с. 53 |
21. |
|
Контрольна робота з теми “Food” |
|||||||||||
Тема 3. Охорона здоров’я |
|||||||||||||
22. |
|
Як ти себе почуваєш |
Present Simple |
fine, happy, tired, sick, very well, cold, hot |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
|
|
|
Впр.4, с. 58 |
Впр.1, с. 56 Впр.2a, с. 56 |
Впр.2b, с. 57 Впр.3, с. 57 |
|
Впр.5, с. 59 |
23. |
|
Хвороби та симптоми. |
|
earache, a backache, a stomach ache, toothache, a bad cold, a cough, a sore throat, a headache, a high temperature, a pain in the knee, a pain in the elbow |
|
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
Обговорює можливість замовлення ліків |
Впр.4, с. 60-61 |
Впр.1, с. 59 Впр.2, с. 60 |
Впр.3, с. 60
|
Впр.6, с. 61 |
Впр.5, с. 61 |
24. |
|
Візит лікаря |
Modal verbs: have to/don’t have to, need/needn’t. |
a fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache, to feel ill, to call the doctor, to examine a patient, to stay in bed, to gargle a throat, the prescription, to improve wonderfully, under the doctor`s treatment
|
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань. |
|
Впр.2, с. 62-63 |
|
Впр.1, с. 62 Впр.4, с. 63 Впр.5, с. 63
|
Впр.3, с. 63 |
Впр.6, с. 63 |
25 |
|
Як я хворів |
|
to feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription, to go to the chemist`s, to take the medicine (pills), to feel better |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. |
Обговорює шляхи профілактики захворювань. |
|
Впр.5, с. 65 |
Впр.1, с. 64 Впр.3, с. 64 |
Впр.4, с. 64 Впр.2, с. 64 |
|
Впр.6, с. 65 |
26. |
|
Профілактика захворювань |
Modal verbs: must/mustn`t; should/ shouldn`t |
pillow, to feel pulse, tongue, medicines, dirt, fingernails, to breathe, germs, to take part in sport, to smoke, to go to bed late, to eat too much, to eat many sweets, to eat fruit and vegetables |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
|
|
|
Впр.1, с. 65 Впр.2, с. 66
|
Впр.1, с. 65 |
Впр.1, с. 65 Впр.4, с. 66 |
Впр.5, с. 67 |
Скласти 10 речень с модальними дієсловами must/mustn`t; should/ shouldn`t |
27 |
|
Лікування та надання першої медичної допомоги |
Modal verbs: must/mustn`t; should/ shouldn`t |
an aspirin, a cough syrop/drops, nasal spray, cold tablets, vitamins, eye drops, a pill/a tablet, a teaspoon/a tablespoon, an ointment, a heating pad, an ice pack, a body lotion bleed |
|
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань. |
Обговорює можливість замовлення ліків |
Впр.2, с. 70-71 |
Впр.1, с. 70 |
Впр.1, с. 68 Впр.4, с. 69
|
Впр.3, с. 69 Впр.3, с. 71 |
Впр.4, с. 71 |
28 |
|
У лікарні. Написання листа другу |
An informal letter. A letter to a pen-friend |
ЛО з теми |
Дискутує довкола питань життя та здоров’я людини. |
|
|
|
Впр.3, с. 73 |
|
Впр.1,2, с. 72-73 Впр.4, с. 73 |
Написання листа |
Впр.6, с. 74 |
29 |
|
Віртуальна реальність в медицині |
Present Perfect |
Virtual Reality (VR), to simulate, to recreate, to affect, to train doctors in surgical techniques, network, to link, to reduce |
|
|
|
|
Впр.3, с. 75 |
|
Впр.2, с. 74-75 Впр.4, с. 73
|
Впр.5, с. 75-76 |
Впр.6, с. 76 |
30. |
|
Контрольна робота з теми “Health Highlights” |
|||||||||||
Тема 4. Світ кіно та театру |
|||||||||||||
31. |
|
Вільний час |
|
a theatre, a cinema, an opera, a ballet, a theatrical performance, actors, actresses, a film plot, the audience, viewers, participant, to cast a glance |
|
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети. |
|
|
Впр.3, с. 81 |
|
Впр.1, с. 80 Впр.2, с. 80-81 Впр.4, с. 82
|
Впр.3, с. 81-82 таблиця |
Впр.5, с. 82 |
32. |
|
Фільми та їх жанри |
Повторення Passive Voice |
an action film, an adventure film,a comedy, a fantasy, a horror film, a romance, a science fiction film, a thriller |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
|
|
Впр.3, с. 83 |
Впр.1, с. 81 Впр.2, с. 82 Впр.5, с. 84 |
|
Впр.6, с. 84 |
33. |
|
У кінотеатрі |
|
a hall, a billboard, a box office, a refreshment stand |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.1a, с. 85 Впр.2, с. 86 |
Впр.1a, с. 85 |
Впр.3b, с. 87 Впр.4, с. 87 |
Впр.3, с. 86 |
Впр.5, с. 87 |
34. |
|
Мій улюблений фільм. Написання відгуку |
Linking words |
review, plot, is directed by, events take place, background |
|
Обговорює розмаїття жанрів кіно |
|
|
Впр.3, с. 88-89 |
|
Впр.1 с. 88 Впр.2, с. 88 Впр.4, с. 89 |
Впр.5, с. 89 |
Впр.7, с. 89 |
35. |
|
Похід до театру |
Special Questions |
the lights, the curtain, the spotlight, the scenery, the stage, the chorus, a dancer, an actrees, an actor,an orchestra, a balcony, the audience, the stalls, the usher, a programme, a ticket |
|
Висловлює власне ставлення до походу в театр |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.3 с. 91-92 |
Впр.1 с. 90 |
Впр.4 с. 92-93 Впр.5 с. 93 |
Впр.2 с. 90 |
Впр.6 с. 93-94 |
36. |
|
Вистава у театрі |
|
ЛО з теми «У театрі» |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.3 с. 95 Впр.5 с. 96 |
|
Впр.1 с. 94 |
Впр.2 с. 94 Впр.4 с. 96 Впр.5 с. 96 |
Впр.7 с. 96 |
37. |
|
Відгук про улюблену театральну виставу |
|
enchanting, moving, scenery,stage, interval, the participants took many curtain calls, presented with flowers, remarkable |
|
|
Обговорює позитивні сторони походу в театр
|
|
Впр.2 с. 97 |
Впр.1 с. 97 |
Впр.3 с. 97 Впр.4 с. 98 |
Впр.1 с. 97 |
Впр.5 с. 98 |
38. |
|
Найвідоміші театри світу |
|
|
|
|
|
|
Впр.4a с. 100 |
|
Впр.4с, c. 100 |
Впр.4b с. 97 |
Впр.5, c 100 |
39. |
|
Олександр Довженко – видатний режисер |
Articles |
pavilions, in memory of, film production studios, memorial plates |
|
Демонструє розуміння цінності культурного життя |
|
|
|
|
|
|
|
40. |
|
Контрольна робота з теми “The World of Cinema and Theatre” |
|||||||||||
41.
|
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42. |
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43.
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45. |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|