Календарне планування 7 клас за оновленою програмою 2021-2022 н.р

Про матеріал
Календарне планування за підручником Л.В. Папіш та М.М. Шутка 7 клас згідно нових рекомендацій 2021-2022 навчального року
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

з  образотворчого мистецтва

у 7 класі

 

 

     Складено згідно з навчальною програмою «Мистецтво. 5 – 9 класи» , затвердженою наказом МОН молодь спорту України від 06.06.2012 р. 664 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 та інструктивно-методичними рекомендаціями від 11.08.2020 № 1/9-430).

 

 

 Мистецтво: діалог традицій і новаторства

Складено до підручника «Образотворче мистецтво. 7 клас» Л.Папіш,

М.Шутка  – К.: Грамота, 2015р.

35 годин (1 година на тиждень)

 

І семестр

Розділ І. Мистецтво в нашому житті

 

Дата проведення

 

Примітки

 

Тема та зміст уроку

  

Тема 1. Художні засоби зображення простору

 

1

 

Ст. 3

Мистецтво в нашому житті.

Творча діяльність: створення пейзажної композиції «Світе тихий, краю милий, моя Україно!»

2

 

Ст. 4 - 8

Світ, який оточує людину. Лінійна та повітряна перспектива. Творча спадщина Т.Г. Шевченка.

Творча діяльність: композиція «Літні спогади»

3

 

Ст. 9 - 14

 Світ, який створює людина. Художній образ в архітектурі. Творчість Антоніо Гауді.

Творча діяльність: виконати замальовку архітектурної споруди графічними матеріалами на основі тричастинного поділу фасаду, композиція на тему «Святиня рідного краю»

4

 

Ст. 14 - 19

Архітектура крізь часи. Образ і стиль. Образ міста. Перспектива вулиці. Неповторність та архітектурна особливість стародавніх храмів України.

Творча діяльність: композиція «Будинок моєї мрії»

Дослідно-пошукова діяльність: поспостерігай за архітектурними особливостями споруд свого селища.

5

 

Ст. 20 - 27

Інтер’єр – портрет епохи.

Творча діяльність: інтер’єр   кімнати (фронтальна перспектива) (графіка)

6

 

Ст. 28 - 30

Інтер’єр  – портрет людини.

Творча діяльність: інтер’єр за вікном «Осінній день» (акварель)

7

 

Ст. 30 - 34

Монументальне мистецтво. Синтез мистецтв в архітектурі. Вітраж. Панно. Мозаїка. Фреска. Творчість Луї Комфорт Тіффані.

Творча діяльність: імітація  вітражу в техніці кольорової витинанки або аплікації. (Використання кольорової плівки)

8

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу за темою «Художні засоби зображення простору»

Тематичне оцінювання

 

 

Тема 2. Декоративно-ужиткове мистецтво

 

9

 

Ст. 35 - 38

Декоративно-ужиткове мистецтво. Образ-символ. Трипільські мотиви.

Творча діяльність: ескіз орнаменту в колі або квадраті, смузі (гуаш).

10

 

Ст. 39 - 43

Берегиня з глибини століть. Диво-писанка.

Творча діяльність: авторська  писанка з використанням традиційних символів-оберегів  (робота в групах).

11

 

Ст. 43 - 45

Рушник – душа народу.

Творча діяльність: орнамент для рушника з використанням традиційних елементів української вишивки (олівці, мм папір.)

Дослідно-пізнавальна діяльність: дізнатися цікаві факти про символи, які зображуються на українських рушниках.

12

 

Ст. 47 - 51

Дерево життя. Творчість Марії Приймаченко.

Творча діяльність: багатоколірна  композиція  на тему:  «Дерево життя».

13

 

Ст. 52 - 55

Ритми рідного краю.

Творча діяльність: архітектурна витинанка (силует).

 

14

 

Ст. 55 - 57

Народний одяг – складова духовної культури.

Творча діяльність: творча діяльність: ескіз української вишиванки з використанням оберегів, давньої символіки магічних знаків. (Акварель, фломастери).

15

 

Ст. 57 - 60

Народна іграшка.

Творча діяльність: солом’яна забавка, «Коник», лялька-мотанка.

 

16

 

 

Узагальнюючий урок за розділом «Мистецтво в нашому житті»

Тематичне оцінювання

 

ІІ семестр

Розділ ІІ. Дизайн

 

17

 

Ст. 66 - 69

Мистецтво дизайну.  Річ – образ часу.

Творча діяльність: виконати натюрморт «Різдвяна вечеря»

18

 

Ст. 70 - 75

Різноманіття світу речей. Конструювання об’єктів дизайну.

Творча діяльність: виконати коробку для подарунку (паперопластика).

19

 

Ст. 76 - 81

Декорування об’ємних  форм. Техніка декупаж.

Творча діяльність: перетворити повсякденний предмет в декоративний (робота в групах) .

20

 

Ст. 81 - 84

Біодизайн.

Творча діяльність: ескіз декоративної решітки з використанням природних біоформ (гелева ручка, фломастер, маркер).

21

 

Ст. 85 - 89

Графічний дизайн. Шрифт. Шрифтова композиція.

Творча діяльність: ескіз флакону парфумерного виробу, прикрашеного фірмовим найменуванням  ( з використанням  власного імені). (Змішана техніка).

22

 

Ст. 89 - 92

Шрифт і зображення. Плакат. Листівка.

Творча діяльність: вітальна листівка з елементами конструювання, витинанки.

23

 

 

Фірмовий знак. Логотип.

Творча діяльність: ескіз, в якому будуть поєднані логотип та фірмовий знак (робота у групах) (змішана техніка).

24

 

 

Світ книг і журналів.

Творча діяльність: макет журналу (обкладинка, розвороти) . Колаж

25

 

 

Узагальнюючий урок.

Інтелектуальні змагання

Тематичне оцінювання

26

 

 

Дизайн одягу. Мода й культура.

Творча діяльність: ескіз костюму для власного гардеробу  (графіка)

27

 

 

Національні традиції в одязі.

Творча діяльність: ескіз сучасного костюму в народному стилі (графіка).

28

 

 

Образ у костюмі.

Творча діяльність: ескіз карнавальних костюмів для «Театру мод» (колективна робота), (гуаш).

29

 

 

Ландшафтний дизайн.

Творча діяльність: макет ландшафту із простим архітектурним об’єктом (альтанка, місток, ліхтарик, декоративна лавиця тощо) в обраному стилі  (робота в групах).

30

 

 

Живий простір. Міський дизайн

Колажно-графічна композиція.

Творча діяльність: створення  єдиного за стилем міського простору «Вулиця мого міста».

31

 

 

Дизайн-проект.

Творча діяльність: створення фірмового стилю школи

ескізи герба, логотипу (колективна робота) (графіка).

32

 

 

Дизайн-проект.

Творча діяльність: створення фірмового стилю школи (продовження).

Макети предметів (зошит, щоденник, одяг, чашка, чохол для телефону тощо) з оздобленням елементами фірмового стилю (колір, шрифт, логотип).

33

 

 

Світ книг і журналів.

Творча діяльність: створення макету журналу обкладинки «Шкільне життя» (робота в групах).

34

 

 

Узагальнюючий урок.

Гра-вікторина «Мистецтво дизайну»

Тематичне оцінювання

35

 

 

Урок узагальнення знань за рік.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.4
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Мпатвійчук Сергій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Балануца Светлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Барановська Лариса
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Шоломіцька Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Сморчков Сергій Олександрович
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додав(-ла)
Сорока Галина
Додано
30 серпня 2021
Переглядів
14123
Оцінка розробки
4.7 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку