№ |
Дата |
Сфера тематичного спілкування |
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
||||||
Мовл. зразки
|
Лексика
|
Граматика |
Зорове сприйман-ня |
Сприйман-ня на слух |
Усна взаємодія/продуку-вання |
Писемна взаємодія/продукування |
||||||
Тема 5. На кінець теми учні повинні будуть уміти: |
Література 13 год. Обмінюватися думками, порівнювати предмети і людей,використовуючи дуже прості мовні засоби;знаходити і передавати просту фактологічнуінформацію;пояснювати, що подобається і не подобається, чому надає перевагу.
|
|||||||||||
|
|
Книга мій друг |
|
Р.109 |
|
ex.1, pp.114-115 |
|
|
|
|
||
|
|
Літературні жанри |
|
Р.110 |
|
ex.3, pp.114-115 |
|
ex. 1, p.115 |
Речення |
|
||
|
|
Література |
Аргументування своєї точки зору |
Р.111 |
Active and Passive Voices.
|
ex.4, pp.114-115 |
|
|
|
|
||
|
|
Відомі Українські пісменники |
|
Р.113 |
|
ex.5, pp.114-115 |
|
|
|
|
||
|
|
Книга-наш вчитель |
|
Р.115 |
|
ex.6, pp.114-115 |
|
ex. 2, p.116 |
Речення з лекси-кою |
Обговорює розмаїття літературної спадщини. Формулює особисті ціннісні пріоритети. Аргументує раціональність покупки книги. |
||
|
|
Моя улюблена книга |
Аргументування своєї точки зору |
Р.117 |
pro-clause with so, not (I think so. I hope not.) |
ex. 7, pp.116-117 ex. 8, pp.117 |
|
ex.4b,p.117 |
|
|||
|
|
Відомі письмен-ники |
|
|
|
ex. 6-7, pp.119-120 |
|
ex. 8b,9, p.121 |
ex.8a, p.121 |
|||
|
|
Написання книги |
|
|
Active and Passive Voices. Present Simple Passive |
Remember! p.122 |
|
|
ex.1, 2, pp.122 |
|||
|
|
Вибір книги |
|
|
Active and Passive Voices. Present Simple Passive |
ex.3,4, p.123 |
|
|
ex.5-7, pp.124-125 |
|||
|
|
Звичка читати |
Висловлювання своєї точки зору |
|
Порядок сліввреченні |
ex.1, 2, pp.125-126 |
ex.1,2a, pp.125-126 |
|
ex.2b-4, p.127 |
|||
|
|
Електронні книги |
|
|
|
ex.2, p.129 |
ex.2, p.129 |
|
ex.3b, p.131 |
|||
|
|
Мій улюблений літературний герой |
Вираження власного ставлення |
|
ex.5, p.131 |
|
|
ex.2, p.129 ex.5, p.131 |
|
|||
|
|
Мій улюблений автор книги |
Надання інформації |
|
|
|
|
Розповіді про авторів |
ex.2, p.136 |
|
||||||
Тема 6Музика. 12 год.
На кінець теми учніРозуміти достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби, якщо мовлення чітке й повільне;знаходити потрібну повинні будуть уміти:інформацію у практичних,конкретних передбачуваних текстах;брати участь у коротких повсякденних розмовах на теми, щовходять до сфериособистихінтересів.
|
||||||||||||||||
|
|
Стилі музики |
Обмін думками |
Р.137 |
|
ex.1a, p.137 |
|
ex.1b,2b,c, pp.137-138 |
ex. 1c,2a, pp.138-139 |
Пояснює правила поведінки у закладах культури. Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття. |
||||||
|
|
Музичні інструменти |
|
|
|
ex.6a,p.140 |
ex.4, p.140 |
|
ex.5, p.140 |
|||||||
|
|
Улюблений музичний стиль |
Вираження власного ставлення |
|
|
ex.1a,b, p. 142; |
ex.1a, p.141; ex.2, p.143 |
ex.1c, pp.142-143 |
|
|||||||
|
|
Виконання музичних творів |
|
ex.7, p.146 |
Past Simple Passive |
ex.6,7, pp.145-146 |
|
|
ex.1, 2, 4, p.147 |
|||||||
|
|
Українські виконавці |
|
|
PastSimplePassive |
|
|
ex.5,p.148 |
ex.6,p.148 |
|||||||
|
|
Музичні стилі |
|
|
|
|
ex.1-3a, p.149 |
|
ex.2, 3b, p.149 |
|||||||
|
|
Українські співаки |
|
|
|
ex.7a, pp.153-154 |
|
ex.7b, p.154 |
|
|||||||
|
|
Океан Ельзи |
|
|
|
ex.1, pp.155-157 |
ex.1, pp.155-157 |
|
|
|||||||
|
|
Музичні уподобання |
Вираження власного ставлення |
Р.158 |
|
ex.4, p.158 |
|
ex.5, p.159 |
ex.6, p.160 |
|||||||
|
|
Музиканти |
|
|
|
ex.8, p.160 |
|
ex.7, p.160 |
|
|||||||
|
|
Композитори |
|
|
|
ex.1, pp.162-163 |
|
|
ex.1, pp.162 |
|||||||
|
|
Мої ставлення до музики |
Висловлювання свого ставлення |
|
|
ex.8,10,11, 12a, 14, pp.168-171 |
ex.12c, p.170 |
|
|
|||||||
Тема7Засоби масової інформації. 10 год. На кінець теми учні повинні будуть уміти:знаходити конкретну інформацію у простішомуписемному матеріалі у формі листів , писати особисті листи про засоби масової інформації, розуміти найважливішу інформацію, що міститься в коротких аудіо текстах, виконати проектну роботу. |
||||||||||||||||
|
|
Випуск газети |
Висловлюваннясвоговраження |
Р.183 |
|
ex.1,2,3,4 , pp.182-184 |
|
|
ex.5, p.184 |
Визначає достовірність інформації. Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. Демонструє розуміння основ медіаграмотності |
||||||
|
|
Українські газети та журнали |
|
Р.186 |
|
ex.2, p.185 |
|
ex.1, p.185 |
|
|||||||
|
|
Українські періодичні видання |
|
|
|
|
|
ex.5, p.186 |
ex.6, p.188 |
|||||||
|
|
Британські газети та журнали |
|
Р.189 |
|
|
ex.1,2, p.189 |
|
ex.3, p.190 |
|||||||
|
|
Новини з Інтернету |
|
|
Mixed Tenses |
ex.1,2, pp.191-192 |
|
|
ex.4, p.192 |
|||||||
|
|
Телебачення |
|
|
MixedTenses |
ex.5,6 p.193 |
|
|
ex.7 p.193 |
|||||||
|
|
Газетні новини |
|
|
|
ex.3 p.195 |
|
ex.1,2 p.194 |
|
|||||||
|
|
Шкільна стіннівка |
|
Р.197 |
|
ex.38p.198 |
|
ex.5,6 p.197 |
|
|||||||
|
|
Моя улюблена газета |
Вираження власного ставлення |
|
|
ex.1 p.199 |
|
|
ex.1 p.199 |
|||||||
|
|
Наша класна газета |
|
|
|
|
|
ex. 5 p.227 |
ex. 7 p.227 |
|||||||
Тема 8Україна. Велика Британія. 12 год. На кінець теми учні ставитизапитання і відповідати на запитання, обмінюватисядумками та інформацією на близькі/знайомі теми упередбачуванихповинні будуть уміти: повсякденних ситуаціях,обмінюватися інформацією через традиційні короткі листи, відповідаючи на питання особи, з якою спілкується. |
||||||||||||||||
|
|
Географічне положення Великої Британії |
|
Countriesandcontinents |
Definite article with geographical names |
ex. 1, p.200, Remember!, p.201, ex.4,5,p.202 |
|
|
ex.-3, pp.201-202 |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
||||||
|
|
Міста Великої Британії |
|
|
|
ex. 1, pp.203-204 |
ex. 2, p.205 |
|
ex. 3, p.205 |
|||||||
|
|
Населення Великої Британії |
|
|
|
|
ex. 6a, p.206; ex. 7, p.207 |
ex. 8b, p.208 |
ex. 6b, p.206; ex. 8a, p.208 |
|||||||
|
|
Клімат Великої Британії |
|
|
Present Perfect Passive |
ex.1,2a pp.208-209 Remember! p.208 |
|
ex.6-8, pp.210-211 |
|
|||||||
|
|
Географічне положення, клімат Великої Британії |
|
Р.213 |
|
ex.1,2, pp.212-213 |
|
ex.3, p.214 |
|
|||||||
|
|
Географічне положення, клімат України |
|
|
|
ex. 4,pp.214-215 |
|
|
ex.5, p.216 |
|||||||
|
|
Україна |
Надання інформації |
Р.216 |
|
|
|
ex. 7, pp.216-217 |
|
|||||||
|
|
Клімат України |
|
|
|
ex.8, pp.218-219 |
|
ex.9, p.220 |
|
|||||||
|
|
Подорож Британією |
Оцінювання стануфактів |
|
|
ex.2a, pp.220-221 |
ex.2a, p.220 |
|
|
|||||||
|
|
Символи Британії |
|
|
|
ex.2a, pp.223-224 |
|
|
ex.1,p.223 |
|||||||
|
|
Населення України |
|
|
|
ex.1, 4a, pp.225-226 |
|
ex.2, 3, p.225; ex.4b,5, pp.226-227 |
|
|||||||
|
|
Велика Британія.Україна. |
Наданняінформації |
|
|
ex.8, p.228; ex.12,13, pp.229-231 |
|
|
ex.9, p.228 |
|||||||
|
|
|
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль письма |
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
||||||
|
|
Систематизація, |
узагальнення |
вивченого |
|
|
|
|
|
|
||||||