Календарне планування 8 клас на рік

Про матеріал
Основною метою навчального предмета «Фізична культура» є: формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки; гармонійний розвиток природних здібностей та психічних якостей; використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя.
Перегляд файлу

Одеської загальноосвітньої школи № 11   I-III ступенів

Одеської міської ради Одеської області

 

 

 

 

 

 

«ПОГОДЖЕННО»                                                                

Заступник директора з НВР                                       

______________ Лисенко В.А

                                                                                  «____»_________________20      р.                          

 

 

 

 

 

 

Календарно – тематичне планування

з фізичної культури

На I семестр 20    -20    н.р.

Для   учнів ________ класу

 

 

 

 

ПОГОДЖЕННО  КЕРЕВНИК   М.О.

                    _________       Вчитель фізичної культури

     Влах А.Д

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до календарно- тематичного  планування

з _фізичної культури

на 2022-2023 навчальний рік

 

     Календарно – тематичне планування  розроблене  на виконання Законів України « Про освіту», « Про загальну середню освіту»,  листа Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від №_________________________ « Про робочі навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру на __________________ навчальний рік за програмою для загальноосвітніх  навчальних закладах 5-11 класи. Затверджено Міністерством освіти та науки України (лист №__________________________________).

        Календарно – тематичне  планування  базується на засадах  поступового реформування змісту навчально-виховного процесу, приведення його у відповідність із сучасними вимогами та запитами учнів, спрямований на реалізацію основного завдання шкільної освіти – широкої загальноосвітньої підготовки, збереження здоров’я дитини, виявлення обдарованих дітей. Створення умов для розвитку індивідуальних здібностей дитини.   

Контроль знань та стану фізичної підготовки у учнів проводиться у вигляді тестів.

Основною метою навчального предмета «Фізична культура» є: формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки; гармонійний розвиток природних здібностей та психічних якостей; використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя.

Основною формою організації навчально-виховного процесу з фізичної культури в загальноосвітньому навчальному закладі є урок.

Головними вимогами до сучасного уроку фізичної культури є:

— забезпечення оптимізації навчально-виховного процесу із застосуванням елементів інноваційних методів навчання та здійснення міжпредметних зв’язків;

— забезпечення освітньої, виховної, оздоровчої, розвивальної спрямованості навчального процесу;

— формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами;

— забезпечення диференційованого підходу до організації навчального процесу з урахуванням стану здоров’я, рівня фізичного розвитку, рухової підготовленості та статі учнів, урахування мотивів та інтересів учнів до заняття фізичними вправами;

— використання вчителем різноманітних організаційних форм, засобів, методів і прийомів навчання;

— досягнення оптимальної рухової активності всіх учнів протягом кожного уроку з урахуванням стану здоров’я.

За результатами медичного огляду учні тимчасово поділяються на медичні групи для занять фізичною культурою.

Учні, які за станом здоров’я не віднесені до основної медичної групи, відвідують обов’язкові уроки фізичної культури, але виконують коригувальні вправи і вправи для загального фізичного розвитку, які їм не протипоказані.

Оцінювання навчальних досягнень

Оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках фізичної культури може здійснюватися за такими видами діяльності:

1. Засвоєння техніки виконання фізичної вправи.

2. Виконання навчального нормативу (з урахуванням динаміки особистого результату).

3. Виконання навчальних завдань під час проведення уроку.

4. Засвоєння теоретико - методичних знань.

При цьому оцінка за виконання нормативу не є домінуючою під час здійснення тематичного, семестрового чи річного оцінювання.

Для оцінювання розвитку фізичних якостей використовуються навчальні нормативи, які розроблено для кожного року вивчення. Контрольні навчальні нормативи є орієнтовними. Порядок їх проведення визначає вчитель відповідно до календарно-тематичного планування.

При складанні навчального нормативу за його показником визначають рівень досягнень (початковий, середній, достатній, високий), а потім за технічними показниками виконання рухової дії та теоретичними знаннями виставляють оцінку в балах. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із фізичної культури затверджені наказом МОН України від 05.05.08 № 371.

Плануючи програмовий матеріал з предмету “Фізична  культура”, вчителі повинні враховувати стан здоров’я учнів, рівень їх теоретичної, фізичної і технічної підготовленості.

Входячи з цього, виникла необхідність розробки норм-критерій оцінювання для учнів 5-9х та 10-11х класів.

Оцінювання  розроблено на основі нормативної бази навчальної програми : «Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класи.» автори  Т.Ю. Круцевич, І.Х. Турчик, Н.С. Кравченнко  та інші. Київ . Використовуючи на своїх уроках диференційний підхід до учнів, враховуючи їх стан здоров’я, я користуюся розробленими критеріями оцінювання.

Таким чином, кожен учень оцінюється індивідуально з урахуванням його можливостей.

 

 

Контрольні навчальні нормативи і вимоги для учнів 8 класу ( хлопці)

Навчальні нормативи

Якості

Рівень компетентності

1

2

3

4

Оцінки в балах

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Біг 30 м(с)

швидкість

6,8

6,6

6,4

6,2

6,1

6,0

5,8

5,6

5,4

5,2

5,0

4,8

2.

Біг 60 м (с)

витривалість

11,6

11,2

11,0

10,8

10,5

10,3

10,0

9,7

9,4

9,0

8,8

8,6

3.

Рівномірний біг 1500м

8,30

8,20

8,10

8,00

7,40

7.30

7,20

7,10

7.00

6,50

6,40

6,30

4.

Стрибок у довжину з місця ( см)

швидкісно - силові

140

145

150

155

160

165

170

175

180

185

190

195

5.

Стрибок у довжину з розбігу(см)

240

260

280

300

310

315

320

335

350

360

370

380

6.

Стрибок у висоту з розбігом(см)

50

60

70

80

85

90

95

100

105

110

115

120

7.

Метання  м’яча (м)

15

19

21

23

25

28

30

32

34

36

38

40

8.

«Човниковий біг» 4х 9 м

спритність

12,2

12,0

11,8

11,5

11,3

11,1

11,0

10,9

10,7

10,6

10,4

10,2

9.

6 ударів з (11м) по нерухомому м’ячу

футбол

0

0

1

1,5

2

2,5

3

3,5

4

4.5

5

6

10.

6спроб об ведення  фішок

0

1

1,5

2

2,5

3

3,5

4

4,5

5

5,5

6

11.

6 кидків однією рукою зверху з  з 3м

Баскетбол

0

0

0

0,5

1

1,5

2

2,5

3

4

5

6

12.

6штрафних кидків

0

0

0

0.5

1

1,5

2

2,5

3

4

5

6

13

Передача м’яча зверху 2

Волейбол

0

1

2

3

3,5

4

5

6

7

8

9

10

14

Прийом та передача м’яча з низу в парах (2м)

0

1

1,5

2

2,5

3

3,5

4

4,5

5

5

7

15

Подача верхня пряма 6с

0

1

1,5

2

2,5

3

3.5

4

4,5

5

5,5

6

16

Підтягування у висі

гімнастика

0

1

2

3

4

5

6

6,5

7

8

9

10

17

Згинання та розгинання

4

6

8

10

12

14

15

17

19

20

22

25

18

Нахил у перед з положення сидячи(см)

+0

+1

+1,5

+2

+3

+4

+5

+6

+7

+8

+10

+12

19

Піднімання тулуба за 30с

7

8

10

12

15

18

20

24

27

30

32

33

 

Контрольні навчальні нормативи і вимоги для учнів 8 класу ( дівчата)

Навчальні нормативи

Якості

Рівень компетентності

1

2

3

4

Оцінки в балах

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Біг 30 м(с)

швидкість

7,3

7,1

6,9

6,7

6,5

6,3

6,2

6,0

5,8

5,6

5,4

5,2

2.

Біг 60 м (с)

витривалість

11,6

11,2

11,0

10,8

10,5

10,3

10,0

9,7

9.4

9,0

8,8

8,6

3.

Рівномірний біг 1000м

6,40

6,30

6,20

6,10

6,00

6,50

5,40

5,30

5,35

5,20

5,10

5,00

4.

Стрибок у довжину з місця ( см)

швидкісно - силові

110

120

130

135

140

145

150

155

160

165

170

175

5.

Стрибок у довжину з розбігу(см)

220

230

240

250

260

265

270

275

280

290

295

300

6.

Стрибок у висоту з розбігом(см)

40

50

60

70

75

80

85

90

95

100

105

110

7.

Метання  м’яча (м)

9

11

13

15

16

17

18

19

20

22

24

26

8.

«Човниковий біг» 4х 9 м

спритність

12,8

12,6

12,4

12,2

12,1

11,9

11,8

11,6

11,4

11,2

11,0

10,8

9.

6 ударів з (11м) по нерухомому м’ячу

футбол

0

0

0

1

1,5

2

2,5

3

3,5

4

4,5

5

10.

5спроб об ведення фішок

0

1

1,5

2

2,5

3

3,5

4

4,5

5

5,5

6

11.

6 кидків двома зверху з 3м

Баскетбол

0

0

0

0,5

1

1,5

2

2,5

3

4

5

6

12.

6штрафних кидків

0

0

0

0,5

1

1,5

2

2,5

3

4

5

6

13

Передача м’яча зверху 2

Волейбол

0

1

1,5

2

2,5

3

3,5

4

4,5

5

6

7

14

Прийом та передача м’яча з низу в парах (2м)

0

0

0

1

1,5

2

2,5

3

3,5

4

5

6

15

Подача верхня пряма 6с

0

0

0

1

1,5

2

2,5

3

3,5

4

4,5

5

16

Підтягування у висі лежачі

гімнастика

1

2

3

5

7

10

12

13

15

16

18

20

17

Згинання та розгинання  від лави

 

1

3

5

7

8

9

10

11

12

13

15

17

18

Нахил у перед з положення сидячи(см)

+2

+4

+6

+8

+9

+9,5

+10

+11

+12

+13

+15

+16

19

Піднімання тулуба за 30с

6

8

10

12

15

18

20

24

27

30

31

32

 

В 8-х класах предмет фізична культура  викладається 3 годин на тиждень.

В 8-А всього заплановано на  рік _________годин, на перший семестр____ годин, на другий семестр ___ годин.

В 8-Б всього заплановано на  рік _________годин, на перший семестр____ годин, на другий семестр ___ годин.

В 8-В всього заплановано на  рік _________годин, на перший семестр____ годин, на другий семестр ___ годин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНИЙ  ПЛАН

І семестр

З  фізичної культури для учнів 8 - х класів

 

№п\п

                 

Модуль

к л а с и / дата проведення

 

 

 

 

 

Тема: в.м.  Легка атлетика 12 год

1.

Правила безпеки під час занять легкою атлетикою. БЖД№

різновидності ходьби та бігу. Біг на 30 м. вправи для запобігання плоскостопості.

 

 

 

 

2.

 Метання м’ячів різного діаметру на дальність. Стрибки у довжину з місця. Комплекс ЗРВ

 

 

 

 

3.

Біг с середньою швидкістю. Спеціальні бігові вправи. ЗФП. Рухлива гра.

 

 

 

 

4.

Особливості бігу на короткі, середні та довгі дистанції. Комплекс ЗРВ Біг на 30 м

 

 

 

 

5.

Зовнішні ознаки втопи. Комплекс ЗРВ у трійках. Метання м’яча на дальність з розбігу. Рівномірний біг до 1000м.дів і до 1500м хлопці. вправи на відновлення дихання.

 

 

 

 

6.

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Стрибкові вправи. Стрибки у довжину з місця. Метання м’яча на дальність з розбігу

 

 

 

 

7.

Біг на короткі дистанції. 60 м. Стрибки у довжину з місця. ЗФП. Гра. Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

8.

Біг на короткі дистанції 60 м. Стрибки у довженну з місця.

ЗФП. Гра. На увагу.

 

 

 

 

9.

Вплив занять фізичними вправами на основі системи та функції організму.  Повторний біг 2х200м. біг зі зміною напрямку та швидкістю за сигналом.

 

 

 

 

10

Метання м’яча спец. Вправи. Рівномірний біг до 1000м.дів і до 1500м хлопці. вправи на відновлення дихання.

 

 

 

 

11

Повторний біг 2х200м. біг зі зміною напрямку та швидкістю за сигналом. Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

12

Метання м’яча на дальність з розбігу. Біг на короткі дистанції 60 м. Стрибки у довженну з місця. ЗФП. Гра. На увагу.

 

 

 

 

Т.О№1

Тема: в.м.  Футбол 20 год

13

Правила безпеки  БЖД№                Українські та зарубіжні футбольні клуби.

Пересування. В поєднанні з володінням м’ячем. Удари ногою у різні способи по м’ячу що  котиться.

 

 

 

 

14

Зупинки м’яча внутрішньою та зовнішньою частиною підйому. Комплекс ЗРВ. Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

15

Удари ногою у різні способи по м’ячу що  котиться Зупинки м’яча внутрішньою та зовнішньою частиною підйому що котиться.

 

 

 

 

16

Зупинки м’яча підошвою внутрішньою стороною стопи,стегном.. Укидання м’яча з місця та після розбігу. Комплекс ЗРВ.

 

 

 

 

17

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Прискорення та ривки з м’ячем. Ходьба у повільному темпі.

 

 

 

 

18

Відбирання  м’яча атакуючи суперника в умовах виконання вправ. Човниковий біг

 

 

 

 

19

Удари головою по м ячу зменшеної ваги середньої частиною лоба. Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ.

 

 

 

 

20

Ведення, удари та зупинки м’яча(внутрішньою та зовнішньою частиною підйому. Човниковий біг. Маневрування на полі. Навчальна гра.

 

 

 

 

21

Контрольне тестування: човниковий біг 4х9м. Навчальна гра Удари головою по м ячу зменшеної ваги середньої частиною лоба у стрибку.

 

 

 

 

22

Удари головою по м ячу зменшеної ваги середньої частиною лоба у стрибку.

Навчальна гра. Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

Т.О№2

23

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Прискорення та ривки з м’ячем. Ходьба у повільному темпі.

 

 

 

 

24

Удари м’яча на дальність. Удари по м ячу ногою на точність у ворота з відстані 11м. навчальна гра.

 

 

 

 

25

Ведення, удари та зупинки м’яча. Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Елементи гри воротаря(відбивання м’яча).

 

 

 

 

26

Удари по нерухомому м’ячу на точність у ворота на відстані 11м. виконання ігрових вправ.

 

 

 

 

27

Контрольне тестування: Удари по м ячу ногою на точність у ворота з відстані 11м. навчальна гра. Вправи на відновлення дихання.

 

 

 

 

28

Обманливі дії  в умовах ігрових вправ. Удари ногою у різні способи по м’ячу що летить.

 

 

 

 

29

Елементи гри воротаря( визначення моменту для виходу з воріт. Укидання м’яча з місця.

 

 

 

 

30

 Контрольне тестування 5 спроб обведення  стійок(фішок) Ведення, удари та зупинки м’яча. Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ.

 

 

 

 

31

Гра в один дотик. В умовах активного двобою. Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

32

Гра в один дотик. В умовах активного двобою. Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ.

 

 

 

 

Т.О№3

Тема: в.м. Гімнастика 16 год

33

Правила безпеки.  БЖД№               Правила загартування холодом та тепловими процедурами. Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Перетягування канату. Стрибки через скакалку.

 

 

 

 

34

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ із гімнастичними лавами. Вправи на формування гнучкості.

 

 

 

 

35

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ із гімнастичними лавами .

Віджимання від підлоги. Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

36

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Перетягування канату. Стрибки через скакалку.

 

 

 

 

37

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Комплекс ЗРВ із гімнастичними палицями

 

 

 

 

38

Комплекс ЗРВ

 Контрольне тестування Віджимання від підлоги(хл) від лав (дів). Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

39

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Перетягування канату. Стрибки через скакалку. Рухлива гра на увагу.

 

 

 

 

40

Підтягування в висі. Стрибки через скакалку. Контрольне тестування: Підтягування в висі.

 

 

 

 

Т.О №4

41

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ Стрибки через скакалку. Загальні правила гри у банбінтон. Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

42

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ Нахил у перед із положення сидячи.

 Гра Банбінтон.

 

 

 

 

43

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Контрольне тестування: тест на гнучкість

 

 

 

 

44

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Гра у банбінтон. Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

45

Вправи з рівноваги, виси та упори. Комплекс ЗРВ

Вправи на гнучкість. Гра банбінтон.

 

 

 

 

46

Вправи на гнучкість. Гра банбінтон. Контрольне тестування: Прес за 30с.

 

 

 

 

47

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ Гра банбінтон.. Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

48

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Гра банбінтон..

 

 

 

 

Т.О.№5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Одеської загальноосвітньої школи № 11   I-III ступенів

Одеської міської ради Одеської області

 

 

 

 

 

 

«ПОГОДЖЕННО»                                                                

Заступник директора з НВР                                       

______________ Лисенко В.А

                                                                                  «____»_________________20      р.                          

 

 

 

 

 

 

Календарно – тематичне планування

з фізичної культури

На IІ семестр 20    -20    н.р.

Для   учнів ________ класу

 

 

 

 

ПОГОДЖЕННО  КЕРЕВНИК   М.О.

                    _________       Вчитель фізичної культури

     Влах А.Д

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНИЙ  ПЛАН

ІІ семестр

З  фізичної культури для учнів 8 - х класів

 

№п\п

                 

Модуль

к л а с и / дата проведення

 

 

 

 

 

Тема: в.м. Баскетбол 20 год

49

Техніка з   БЖД№_________ Допомога за обморожень та опіків. Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю.

 

 

 

 

50

Кидки м’яча однією рукою зверху в стрибку(хл.) обома руками зверху (дів.) з місця. Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю. Гра - вгадай послідовність кольорів.

 

 

 

 

51

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Прискорення на 5 м. з різних стартових положень за зоровим та звуковим сигналом. Гра - вгадай послідовність кольорів.

 

 

 

 

52

Кидки м’яча однією рукою зверху в стрибку(хл.) обома руками зверху (дів.) з місця. Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю поєднання різних способів пересування. Навчальна гра.

 

 

 

 

53

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Передача м’яча в стрибку. вправ на формування постави. Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

54

Комплекс ЗРВ Прискорення на 10 м. з різних стартових положень за зоровим та звуковим сигналом. Кидки м’яча однією рукою зверху в стрибку(хл.) обома руками зверху (дів.) з місця

 

 

 

 

55

Кидки м’яча однією рукою зверху в стрибку(хл.) обома руками зверху (дів.) з місця вправи на відновлення дихання. Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

56

Вправи на розвиток сили  м’язів тулуба, плечового поясу та кистей. Накривання м’яча. Кидки м’яча з опорним захисником. Гра.

 

 

 

 

57

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ Боротьба за м’яч, що відскочив від щита. Накривання м’яча. Кидки м’яча з опорним захисником. Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

58

Комплекс ЗРВ Прискорення на 15 м. з різних стартових положень за зоровим та звуковим сигналом Боротьба за м’яч, що відскочив від щита. Накривання м’яча. Кидки м’яча з опорним захисником.

 

 

 

 

Т.О№6

59

Накривання м’яча. Кидки м’яча з опорним захисником. Штрафний кидок. Взаємодії в трійках. Гра.

 

 

 

 

60

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ човниковий біг 4х9м. Кидки м’яча з опорним захисником. Взаємодії в трійках. Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

61

 Серійні стрибки поштовхом обох ніг із діставанням високих предметів. Кидки м’яча з опорним захисником. Штрафний кидок.

 

 

 

 

62

Комплекс ЗРВ Прискорення на 20 м. з різних стартових положень за зоровим та звуковим сигналом Штрафний кидок. Гра.

 

 

 

 

63

Контрольне тестування: Кидки м’яча однією рукою зверху в стрибку(хл.) обома руками зверху (дів.) з місця 6 Навчальна гра

 

 

 

 

64

Накривання м’яча. Боротьба за м’яч, що відскочив від щита. Навчальна гра. Штрафний кидок. Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

65

Організація позиційного нападу з одним центровим гравцем. Штрафний кидок. Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ

 

 

 

 

66

Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю Накривання м’яча. Боротьба за м’яч,. Штрафний кидок.

 

 

 

 

67

Контрольне тестування: Штрафний кидок.6 Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю Накривання м’яча. Боротьба за м’яч, що відскочив від щита.

 

 

 

 

68

ЗФП. Навчальна гра.з виду спорту за модулем.  Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

Т.О.№7

Тема: в.м. Волейбол 24год

69

Техніка безпеки.  Передачі м’яча обома руками зверху в парах через сітку. Біг зі зміною напрямку та швидкості за сигналом.

 

 

 

 

70

Особливості фізичної підготовки волейболістів. Передачі м’яча обома руками зверху в парах через сітку. Правила центральної, задньої лінії. Вправи на розтягування.

 

 

 

 

71

Передача двома руками зверху через сітку в парах. Взаємодії гравців передньої та задньої лінії під час прийому м’яча після подачі Дії гравців під сіткою в зоні № 3.

 

 

 

 

72

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ Взаємодії гравців передньої та задньої лінії під час прийому м’яча після подачі

 

 

 

 

73

Пересування різними способами в поєднання з технічними прийомами.  Передача м’яча обома руками зверху за спину в парах. Нижня та верхня прямі подачі.

 

 

 

 

74

 Прийом і передача двома руками знизу через сітку в парах. Передача м’яча обома руками зверху за спину в парах. Навчальна гра.

 

 

 

 

75

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ Передача двома руками зверху  за спину в трійках. Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

76

Прийом та передача двома руками знизу в парах через сітку. Прийом м’яча. Навчальна гра.

 

 

 

 

77

Вправи для розвитку швидкості та спритності. Нападаючий удар із власного підкидання. Прийом м’яча. Навчальна гра.

 

 

 

 

78

Передача двома руками зверху за спину за спину в парах, трійках. Навчальна гра. Друга передача через гравців в зону № 3

 

 

 

 

79

Контрольне тестування Передача м’яча обома руками зверху через сітку в парах. Друга передача через гравців в зону № 3 Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

80

Прийом та передача двома руками знизу в парах через сітку. Прийом м’яча, що відскочив від сітки. Нижня та верхня прямі подачі.

 

 

 

 

Т.О№8

81

Правила контролю та самоконтролю під час занять волейболом. Прийом та передача двома руками знизу в парах через сітку.

 

 

 

 

82

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Нападаючий удар із власного підкидання. Прийом та передача двома руками знизу в парах через сітку Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

83

Профілактика спортивного травматизму. Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Одиночне блокування нападаючого  удару . Нападаючий удар із власного підкидання. Навчальна гра.

 

 

 

 

84

Комплекс ЗРВ. Одиночне блокування нападаючого  удару . Нападаючий удар із власного підкидання. Навчальна гра. Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

85

Різновиди бігу та ходьби. Одиночне блокування нападаючого  удару . Нападаючий удар із власного підкидання. Навчальна гра, на увагу.

 

 

 

 

86

Контрольне тестування прийом та передача м’яча обома руками знизу у парах. Нападаючий удар із власного підкидання Навчальна гра.

 

 

 

 

87

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Нападаючий удар із власного підкидання. Прийом та передача двома руками знизу в парах через сітку

 

 

 

 

88

Вправи для розвитку швидкості та спритності. Нападаючий удар із власного підкидання. Прийом м’яча. Навчальна гра.

 

 

 

 

89

Комплекс ЗРВ Нападаючий удар із власного підкидання. Прийом м’яча. Навчальна гра. Верхні подачі навчальна гра. Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

90

Різновиди бігу та ходьби. Одиночне блокування нападаючого  удару . Нападаючий удар із власного підкидання. Навчальна гра, на увагу.

 

 

 

 

91

Контрольне тестування 7 верхніх прямих подач. Різновиди бігу та ходьби. Навчальна гра, на увагу.

 

 

 

 

92

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ

 Навчальна гра.

 

 

 

 

Т.О.№9

Тема: в.м.  Легка атлетика 13 год.

93

Правила техніка безпеки. Бігові та стрибкові вправи. Особливості дихання та питний режим при заняттях легкою атлетикою. Загальні правила з  гра у фрізбі.

 Естафетний біг. Метання м’яча. Спец. вправи. ЗФП. біг на 30 та 60 м.

 

 

 

 

94

Контрольне тестування: біг 30 та 60 м. Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. метання м’яча на дальність

 

 

 

 

95

Рівномірний біг до 1000 м дівчата та 1500м хлопці Бігові та стрибкові вправи. ЗФП. Гра.. Виконання завдання з саморозвитку. Гра у фрізбі

 

 

 

 

96

Контрольне тестування: Рівномірний біг до 1000 м дівчата та 1500м хлопці Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ

 

 

 

 

97

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ та стрибкові вправи.

Стрибок у довжину з місця. естафетній біг. Біг на 100-200 м .Гра у фрізбі

 

 

 

 

98

Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у русі. Бігові та стрибкові вправи. Повторний біг 2 х 200 м  Контрольне тестування: стрибки у довжину з місця

 

 

 

 

99

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ вправи з метання. Метання малого м’яча у ціль.

 

 

 

 

100

Контрольне тестування: метання м’яча на дальність. Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ Гра у фрізбі

 

 

 

 

101

Різновиди бігу та ходьби. Гра у фрізбі

Техніка виконання -  естафетній біг. (особливості)

 

 

 

 

102

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ та стрибкові вправи.

Стрибок у довжину з місця. естафетній біг. Біг на 400 м .Гра у фрізбі

 

 

 

 

103

Різновиди бігу та ходьби. Гра у фрізбі

Комплекс ЗРВ естафетній біг. Виконання завдання з саморозвитку.

 

 

 

 

104

Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибкові вправи.

Ходьба у повільному темпі Гра у фрізбі

 

 

 

 

105

ЗФП. Рухливі ігри.  Гра у фрізбі. Підсумок за семестр і рік.

 

 

 

 

Т.О.№10

 

 

Контрольне тестування

Л.А.

біг 30 та 60 м

Рівномірний біг до 1000 м дівчата та 1500м хлопці

 стрибки у довжину з місця

метання м’яча на дальність

Футбол

човниковий біг 4х9м.

Удари по м ячу ногою на точність у ворота з відстані 11м

5 спроб обведення  стійок (фішок)

Волейбол

Передача м’яча обома руками зверху через сітку в парах

прийом та передача м’яча обома руками знизу у парах.

7 верхніх прямих подач

Баскетбол

Кидки м’яча однією рукою зверху в стрибку(хл.) обома руками зверху (дів.) з місця 6

Штрафний кидок.6

Гімнастика

Віджимання від підлоги(хл) від лав (дів).

Підтягування в висі.

тест на гнучкість із положення сидячи

Прес за 30с.

 

Дистанційне навчання посилання:

1.Фізкульт хвилинка для очей

https://www.youtube.com/embed/DyHMOZBNX_8?fbclid=IwAR0s4fvsQ0LC7YepuOB_LTlg1nPXYj-JgfS5ff3F1o48pw9hDjWd0E3Bxc

2.Індивідуальна робота з м’ячем (футбол)

https://www.youtube.com/watch?v=FKucjmF6fWE&fbclid=IwAR1Kuzu9cjGs4hMwgfBxYMhb6wPuqBSKtFmrnxcEV3BFSFat4gH54VITc4

3. 14  вправ на техніку з м'ячем в домашніх умовах

https://www.youtube.com/watch?v=S7bObc_0kIE

4 .Комплекс фізичних вправ (розминка)

https://www.youtube.com/watch?v=6uaRoW222-0&feature=share&fbclid=IwAR2ssnyVngZ3Mh_zahu85jvzl3dQLtcIofaYRU7zerKQtwjyPmUAWRlGi0

5. 55 ігор та розваг дома

https://osvitanova.com.ua/posts/3565-55-enerhiinykh-ihor-ta-rozvah-dlia-ditei-vdoma-adzhe-karantyn-nezhart?fbclid=IwAR2f-SijhgJ0x2HspA0BH89Lds8Zl0dUFBEjo7KPB5bA7qeF6glIO5QM75A

6. Комплекс вправ (Здорова спина)

https://www.youtube.com/watch?v=UGycSzy0yIY&fbclid=IwAR1r4r0FFVMH6Dct8spiM2gZdfHQXbWjRFaDDPzAah9zHy0vuNtQtspPqE

7. кидки м’яча у кошик  після подвійного кроку..

https://www.youtube.com/watch?v=rd5qMoSv_9M

8. Передача обома руками зверху у парах

https://www.youtube.com/watch?v=u7d45NmZxDo

9. Штрафний кидок

https://www.youtube.com/watch?v=gU7bwJERrrw

https://www.youtube.com/watch?v=ovc0ELYSLv8

10. прийом та передача м’яча обома руками знизу у парах.

https://www.youtube.com/watch?v=ESIk3_BSxvc

11. верхніх прямих подач

https://www.youtube.com/watch?v=8A3tQN-2t6k

Виконання щоденника самоконтролю за посиланням класрум для свого класу.

Увесь матеріал з  теоретичного опанування та користними посиланнями  знаходится за посиланням у класрумі для кожного класу окремо

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ковальов Олександр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Голуб Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 серпня 2022
Переглядів
13223
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку