Календарно - тематичне планування уроків англійської мови
на І семестр у 9-Є,Ж класі / 2 год. на тиждень
Планування складено за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних
закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи, Київ, 2017р.
Карпюк О.Д., Англійська мова (9-й рік навчання) (English (the 9th year of studies)): підручник для 9-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2017.
Карпюк О.Д., Робочий зошит з англійської мови для 9-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: Лібра Терра, 2017.
Тема 1. Я, моя родина, мої друзі | 7 год. |
Тема 2. Молодіжна культура. Одяг | 7 год. |
Тема 3. ЗМІ (Засоби масової інформації) | 6 год. |
Тема 4. Робота та професія | 7 год. |
К.р. (аудіювання) К.р. (читання) К.р.(письмо) К.р. (говоріння) | 1 1 1 1 |
Підсумковий урок за І семестр. Аналіз к.р. | 1 |
Всього: | 32 год. |
№ п/п | Дата | При-мітка | Сфера спілкування | Мовна компетенція | Мовленнєва компетенція | Домашнє завдання | |||||||||
Лексичний матеріал | Граматичний матеріал | Аудію-вання | Говоріння | Читання | Письмо | ||||||||||
Тема 1. Я, моя родина, мої друзі (7 год.) | |||||||||||||||
| 1) Я, моя родина, мої друзі. Люди навколо тебе. Введення лексики по темі. | Although, injustice, digital, the sense of humour | Dialogue | Ex.5, p.8 | Ex.2, p.6 Ex.3, p.7. Ex.6, p.8 | Compare your interests and your partner's ones | Ex.6, p.8-9. (дати пис. відпов. на запит.) | ||||||||
| 2)Що ти за людина? Формування навичок аудіювання та говоріння. | Ex.8, p.10. Ex.9 a, p.10. Ex.10, p.11 | Еx.11, p.11,12. | Making up sentences getting to know each other survey | Ex.10, p.11. | ||||||||||
| 3)Автобіографія. Розвиток граматичних навичок та навичок письма. | Verb forms Gerund Ex.2, p.13. Ex.3, p.14. | Ex.5, p. 14. | Making up sentences | Ex.4, p.14. (підгот розповідь про себе) | ||||||||||
| 4)Більше про тебе та твого друга. Розвиток навичок читання. | Divorce, female, male, single | Ex.1, p.16. Ex.3, p.16. Ex.4, p.17. | Ex.2, p.16. Ex.5, p.18. Ex.7, p.19. | Ex.1, p.15. | Making up sentences | Ex.6, p.19. | ||||||||
| 5)Мої контактні та особисті данні. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення. | Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy | Verb forms Gerund Ex.4, p.14. | Ex.2, p.20. Ex.4, p.21. Еx.5b,p.22. Ex.6, p.23 | Ex.1, p.19.Еx.5a,p.22. | Ex.3, p.20. | Ex.7, p.23. | ||||||||
| 6)Дозвольте представитись. Систематизація вивченого матеріалу. | Hang out, outfit, software, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky | Verb forms Gerund | Ex.1, p.25. Ex.1, p.27. Ex.3, p.29. Ex.4b,p.30. | Ex.1, p.24. Ex.2, p.28. Ex.5b,p.31. | Chart with positive and negative traits of the text character Ex.4a, p.30. | Ex.2, p.26. | ||||||||
| 7)Шляхи розвитку твоєї особистості. Узагальнення знань, умінь та навичок по темі. | Ex.5b, p.31. (напис розпов про свої інтереси та індивід особливості) | |||||||||||||
Тема 2. Молодіжна культура. Одяг (7 год.) | |||||||||||||||
| 1)Молодіжна культура. Введення нових ЛО та формування лексичних навичок. | Hang out, outfit, software, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky | Ex.1, p.27. Ex.3, p.29. Ex.4b,p.30. | Ex.2, p.28. Ex.5b,p.31. | Ex.4a,p.30. | Ex.7, p. 34. | |||||||||
| 2)Течії молодіжної культури. Розвиток грамат. навичок та навичок письма. | Gerund in Passive / Active. To be or -ing | Ex.5, p.34. Ex.8, p.35. | Ex.1, p.32. Ex.2, p.33. “My Friend's Problem” | Ex.1, p.32. Ex.3, p.34. Ex.4, p.34. | Ex.3-4. p.38.(письм.) | |||||||||
| 3)Ми такі різні. Модні тенденції. Розвиток навичок аудіювання та говоріння. | Well groomed, hostel, coloured hair, message, smart clothes, scooter, accessories | Ex.2b,p.36. Ex.5, p.38. | Ex.3, p.38. | Ex.3, p.38. “Teens” | Ex.2a,p.36. Ex.2c,p.37. | Ex.2d, p.41. (підготувати презентацію про себе) | ||||||||
| 4)Мода та елементи одягу. Розвиток навичок читання та діалогічного мовлення. | Gerund in Passive / Active. To be or -ing | Ex.2a,p.39. | You preferences. Ex.1,p.39. Ex.2b,p.40. Ex.2d,p.41. Ex.3, p.41. Ex.5, p. 41. | Ex.2a, p.42. | Ex.2с,p.40. Ex.1, p.42. Essay “How to start a youth club” | Ex.2, p.42. (створити проект молодіжного клубу) | ||||||||
| 5)Молодіжні організації та клуби. Розвиток навичок говоріння та письма. | Computer geek, fascinated, enjoys, fashion, conscious, hip hoppers | Gerund in Passive / Active. To be or -ing | Ex.2b,p.44. | Ex.2a,p.43. Ex.3, p.45. Ex.6, p.47. | Ex.1, p.43. Ex.4, p.46. Ex.5, p.46. | Ex.4-5, p.46. | ||||||||
| 6)Клуби за інтересами. Вдосконалення навичок читання та монологічного мовлення. | Criteria, a dignity, to avoid, a reliability, to judge, desperate, shallow, | Text “E-mails” | Ex.8, p.49. Ex.10,p.52.Ex.12,p.53. | “DO YOU KNOW?” Box, p.50. Ex.9a,p.50. Ex.11,p.52 | Ex.9b,p.51. Completing the table | Ex.13, p. 53. (підготувати постер або проект про себе) | ||||||||
| 7)Time for Reading. Узагальнення знань, умінь та навичок по темі. | A belief, a conclusion, an image, a movement, an opportunity, unemployment, wealth, to consume, to enable | Gerund in Passive /Active. To be or -ing | Ex. 2 b, p. 57. Ex. 3, p. 57 | Ex. 1 b, p. 54. Reading the tips | Ex. 1 a, p. 54. Ex. 2 a, p. 57. Completing the chart | Повторити лексичний та граматичний матеріал | ||||||||
Тема 3. ЗМІ / Засоби масової інформації (6 год.) | |||||||||||||||
| 1)Засоби масової інформації. Введення нових ЛО та формування лексичних навичок. | Website, chat room, native speaker, education, excitement, a network, to connect, to download, to surf, password, blogger | Ex.2, p.62. | Ex.2, p.63. Ex.5, p.66. Ex.6, p.66. Ex.9, p.69. | Ex.1b, p.62. Ex.2, p.63. Ex.5, p.66. Ex.6, p.66. | Ex.3, p.64.Completing the table. Ex.4, p.65. | Ex.7, p.68. | ||||||||
| 2)Інтернет, телебачення та радіо. Формування навичок аудіювання та говоріння. | A brand, to advertise, to switch channels, to turn off the sound, to jump to conclusion, to take a picture, an addict, an expert, contrary, to conduct a survey | Ex.1, p.69. Ex.2a, p.70. | Dialogues Ex.2b,p.71. Ex.3, p.71. Ex.4b,p.72. Ex.5, p.72. | Ex.4a, p.72. | Ex.5, p.72-73.(провести опитування та презентувати результати) | |||||||||
| 3)Спілкування в мережі Інтернет: переваги та недоліки. Розвиток грамат. навичок та навичок письма. | Compound sentences. Relative defining and non-defining clauses. Ex.6, p.76-77. | Ex.4, p.76. Completing the dialogue | The Letter | Ex.1, p.73 . Ex.2a,b; p.74 Ex.3, p.75. | Ex.6, p.76-77. Ex.3, p.75. | |||||||||
| 4)Ваш Інтернет-партнер. Розвиток навичок говоріння та письма. | Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar | Relative defining and non-defining clauses | Ex.2a, p.78. | “Solve a Problem” Speaking Game. Ex.2b-с,p.78. Ex.7, p.82. | Ex.3, p.79. Ex.4, p.80. Ex.5, p.81. | Completing the table | Ex.6, p.81. | |||||||
| 5)ЗМІ в нашому житті. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення. | Relative pronouns: who / what / which / when / where / that | Ex.1, p.82. (Reconstruct the description) | “Victoria's essay”. “Descriptions of British TV show” | Ex.1, p.82. Making a plan | Ex.6, p.87. | |||||||||
| 6)Моя улюблена радіо-, телепередача. Узагальнення знань, умінь та навичок по темі. | Ex.5a, p.89. | |||||||||||||
Тема 4. Робота та професія (7 год.) | |||||||||||||||
| 1)Робота і професія. Введення нових ЛО та формування лексичних навичок. | Employed, to affect, employment, a career, certain, in smb's footsteps, available, an aptitude, unem-ployed, to require | “Digital Age” | Ex.5 b,p.87. Ex.6, p.87. | Ex.1, p.83. Ex.4, p.86. | Ex.2, p.85. Ex.5a, p.87. | Ex.6, p.92. | ||||||||
| 2)Незвичайні вакансії або незвичайні люди. Формув. навичок аудіюван. та говоріння. | A career, a job, a profession, an occupation | Relative defining and non-defining clauses | Ex.2, p.88. Ex.3, p.88. Ex.4, p.88. | Ex.1, p.87. Male and female occupations' discussion. | Ex.6, p.89. | Ex.5, p.89. | Ex.5, p.95. (дати письм. відпов. на запит.) | |||||||
| 3)Характеристика професій. Розвиток граматичних навичок та навичок письма. | To take up, babysitting, to be excited about, a campaign, a volunteer, to work hard | Relative pronouns: who/ what / which / when / where / that. Ex.1a, p.90. Ex.4, p.91. | Ex.3, p.91. Ex.5,7; p.92. Expressing agreeing and disagreeing. Ex.3-4, p.94. Ex.7-8, p.96. | Ex.1a, p.93. Ex.5, p.95. | Writing a Poem. Ex.1b, p.90. Ex.2, p.91. Completing the sentences Ex.1b, p.94. | Ex.7a, p.101. | ||||||||
| 4)Це змушує мене відчувати себе краще. Нахили та здібності. Розвиток навичок говоріння. | Relative pronouns: who / what / which / when / where / that | Ex.1a, p.97. Ex.lb, p.97. | “Summer Jobs” | Matching the words | Ex.14, p.107. (письм. відпов. на запитання) | |||||||||
| 5)Професійні якості. Ще раз про телебачення. Вдосконалення навичок читання, письма та усного мовлення. | Relative defining and non-defining clauses | “Watching TV” Ex.5, p.99. | Ex.2, p.98. Ex.4, p.99. Ex.5b, p.100. Ex.7b, p.102. Ex.7c, p.102. | Ex.1, p.98. Ex.9, p.103. Ex.7a, p.101. | Writing a short story Ex.2, p.98. Ех.8, p.102.(filling in the table) | Ex.6, p.113. | ||||||||
| 6)Світ професій. Вибір професії. Систематизація вивченого матеріалу по темі. | Ex.13a,p.105. Ex.15, p.107. | Ex.10,p.103. Ex.12a,p.104. | Ex.11,p.104. Ex.12b,p.105 Ex.13b,p.107 | Повторити лексичний та граматичний матеріал. | ||||||||||
| 7)Бесіда по тексту домашнього читання. Узагальнення знань, умінь та навичок по темі. | An announcer, confidence, a majority, a representative, a technician, a vision, to go on air, worldwide | Relative pronouns: who/ what / which/when/ where/ that | Ex.2, p.108. | Ex.1, p.108. Ex.3, p.112. Ex.4, p.112. Ex.5, p.113. | Ex.1, p.108. | Completing the sentences | Повторити граматичний матеріал за І семестр. | |||||||
| Контроль навичок аудіювання з теми «Я, моя родина, мої друзі» | Повтор. лексику. | |||||||||||||
| Контроль навичок читання з теми «Молодіжна культура. Одяг» | Підгот. твір по темі, повт. структуру листа. | |||||||||||||
| Контроль навичок письма з тем «Засоби масової інформації», «Робота і професія» | Підготув. розповідь. | |||||||||||||
| Контроль навичок говоріння з вивчених тем. | Повтор. граматику. | |||||||||||||
| Аналіз к.р. Підсумковий урок за Iсеместр. |
Календарно - тематичне планування уроків англійської мови
на І семестр у 9-Є,Ж класі / 2 год. на тиждень
Планування складено за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних
закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи, Київ, 2017р.
Тема 1. Я, моя родина, мої друзі |
7 год. |
Тема 2. Молодіжна культура. Одяг |
7 год. |
Тема 3. ЗМІ (Засоби масової інформації) |
6 год. |
Тема 4. Робота та професія |
7 год. |
К.р. (аудіювання) К.р. (читання) К.р.(письмо) К.р. (говоріння) |
1 1 1 1 |
Підсумковий урок за І семестр. Аналіз к.р. |
1 |
Всього: |
32 год. |
№ п/п |
Дата |
При-мітка |
Сфера спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудію-вання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
||||||||||
Тема 1. Я, моя родина, мої друзі (7 год.) |
|||||||||||||||
|
|
|
1) Я, моя родина, мої друзі. Люди навколо тебе. Введення лексики по темі. |
Although, injustice, digital, the sense of humour |
|
Dialogue |
Ex.5, p.8 |
Ex.2, p.6 Ex.3, p.7. Ex.6, p.8 |
Compare your interests and your partner’s ones |
Ex.6, p.8-9. (дати пис. відпов. на запит.) |
|||||
|
|
|
2)Що ти за людина? Формування навичок аудіювання та говоріння. |
Ex.8, p.10. Ex.9 a, p.10. Ex.10, p.11 |
|
|
|
Еx.11, p.11,12. |
Making up sentences getting to know each other survey |
Ex.10, p.11. |
|||||
|
|
|
3)Автобіографія. Розвиток граматичних навичок та навичок письма. |
|
Verb forms Gerund Ex.2, p.13. Ex.3, p.14. |
|
Ex.5, p. 14. |
|
Making up sentences |
Ex.4, p.14. (підгот розповідь про себе) |
|||||
|
|
|
4)Більше про тебе та твого друга. Розвиток навичок читання. |
Divorce, female, male, single |
|
Ex.1, p.16. Ex.3, p.16. Ex.4, p.17. |
Ex.2, p.16. Ex.5, p.18. Ex.7, p.19. |
Ex.1, p.15. |
Making up sentences |
Ex.6, p.19. |
|||||
|
|
|
5)Мої контактні та особисті данні. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення. |
Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy |
Verb forms Gerund Ex.4, p.14. |
|
Ex.2, p.20. Ex.4, p.21. Еx.5b,p.22. Ex.6, p.23 |
Ex.1, p.19. Еx.5a,p.22. |
Ex.3, p.20. |
Ex.7, p.23. |
|||||
|
|
|
6)Дозвольте представитись. Систематизація вивченого матеріалу. |
Hang out, outfit, software, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky |
Verb forms Gerund |
|
Ex.1, p.25. Ex.1, p.27. Ex.3, p.29. Ex.4b,p.30. |
Ex.1, p.24. Ex.2, p.28. Ex.5b,p.31. |
Chart with positive and negative traits of the text character Ex.4a, p.30. |
Ex.2, p.26. |
|||||
|
|
|
7)Шляхи розвитку твоєї особистості. Узагальнення знань, умінь та навичок по темі. |
|
|
|
|
|
|
Ex.5b, p.31. (напис розпов про свої інтереси та індивід особливості) |
|||||
Тема 2. Молодіжна культура. Одяг (7 год.) |
|||||||||||||||
|
|
|
1)Молодіжна культура. Введення нових ЛО та формування лексичних навичок. |
Hang out, outfit, software, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky |
|
|
Ex.1, p.27. Ex.3, p.29. Ex.4b,p.30. |
Ex.2, p.28. Ex.5b,p.31. |
Ex.4a,p.30. |
Ex.7, p. 34. |
|||||
|
|
|
2)Течії молодіжної культури. Розвиток грамат. навичок та навичок письма. |
|
Gerund in Passive / Active. To be or -ing |
|
Ex.5, p.34. Ex.8, p.35. |
Ex.1, p.32. Ex.2, p.33. “My Friend’s Problem” |
Ex.1, p.32. Ex.3, p.34. Ex.4, p.34. |
Ex.3-4. p.38. (письм.) |
|||||
|
|
|
3)Ми такі різні. Модні тенденції. Розвиток навичок аудіювання та говоріння. |
Well groomed, hostel, coloured hair, message, smart clothes, scooter, accessories |
|
Ex.2b,p.36. Ex.5, p.38. |
Ex.3, p.38. |
Ex.3, p.38. “Teens” |
Ex.2a,p.36. Ex.2c,p.37. |
Ex.2d, p.41. (підготувати презентацію про себе) |
|||||
|
|
|
4)Мода та елементи одягу. Розвиток навичок читання та діалогічного мовлення. |
|
Gerund in Passive / Active. To be or -ing |
Ex.2a,p.39. |
You preferences. Ex.1,p.39. Ex.2b,p.40. Ex.2d,p.41. Ex.3, p.41. Ex.5, p. 41. |
Ex.2a, p.42. |
Ex.2с,p.40. Ex.1, p.42. Essay “How to start a youth club” |
Ex.2, p.42. (створити проект молодіжного клубу) |
|||||
|
|
|
5)Молодіжні організації та клуби. Розвиток навичок говоріння та письма. |
Computer geek, fascinated, enjoys, fashion, conscious, hip hoppers |
Gerund in Passive / Active. To be or -ing |
|
Ex.2b,p.44. |
Ex.2a,p.43. Ex.3, p.45. Ex.6, p.47. |
Ex.1, p.43. Ex.4, p.46. Ex.5, p.46. |
Ex.4-5, p.46.
|
|||||
|
|
|
6)Клуби за інтересами. Вдосконалення навичок читання та монологічного мовлення. |
Criteria, a dignity, to avoid, a reliability, to judge, desperate, shallow, |
|
Text “E-mails” |
Ex.8, p.49. Ex.10,p.52.Ex.12,p.53. |
“DO YOU KNOW?” Box, p.50. Ex.9a,p.50. Ex.11,p.52 |
Ex.9b,p.51. Completing the table |
Ex.13, p. 53. (підготувати постер або проект про себе) |
|||||
|
|
|
7)Time for Reading. Узагальнення знань, умінь та навичок по темі. |
A belief, a conclusion, an image, a movement, an opportunity, unemployment, wealth, to consume, to enable |
Gerund in Passive /Active. To be or -ing |
|
Ex. 2 b, p. 57. Ex. 3, p. 57 |
Ex. 1 b, p. 54. Reading the tips |
Ex. 1 a, p. 54. Ex. 2 a, p. 57. Completing the chart |
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
|||||
Тема 3. ЗМІ / Засоби масової інформації (6 год.) |
|||||||||||||||
|
|
|
1)Засоби масової інформації. Введення нових ЛО та формування лексичних навичок. |
Website, chat room, native speaker, education, excitement, a network, to connect, to download, to surf, password, blogger |
|
Ex.2, p.62. |
Ex.2, p.63. Ex.5, p.66. Ex.6, p.66. Ex.9, p.69. |
Ex.1b, p.62. Ex.2, p.63. Ex.5, p.66. Ex.6, p.66. |
Ex.3, p.64. Completing the table. Ex.4, p.65. |
Ex.7, p.68. |
|||||
|
|
|
2)Інтернет, телебачення та радіо. Формування навичок аудіювання та говоріння. |
A brand, to advertise, to switch channels, to turn off the sound, to jump to conclusion, to take a picture, an addict, an expert, contrary, to conduct a survey |
|
Ex.1, p.69. Ex.2a, p.70. |
Dialogues Ex.2b,p.71. Ex.3, p.71. Ex.4b,p.72. Ex.5, p.72. |
Ex.4a, p.72. |
|
Ex.5, p.72-73. (провести опитування та презентувати результати) |
|||||
|
|
|
3)Спілкування в мережі Інтернет: переваги та недоліки. Розвиток грамат. навичок та навичок письма. |
|
Compound sentences. Relative defining and non-defining clauses. Ex.6, p.76-77. |
|
Ex.4, p.76. Completing the dialogue |
The Letter |
Ex.1, p.73 . Ex.2a,b; p.74 Ex.3, p.75. |
Ex.6, p.76-77. Ex.3, p.75. |
|||||
|
|
|
4)Ваш Інтернет-партнер. Розвиток навичок говоріння та письма. |
Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar |
Relative defining and non-defining clauses |
Ex.2a, p.78. |
“Solve a Problem” Speaking Game. Ex.2b-с,p.78. Ex.7, p.82. |
Ex.3, p.79. Ex.4, p.80. Ex.5, p.81.
|
Completing the table |
Ex.6, p.81. |
|||||
|
|
|
5)ЗМІ в нашому житті. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення. |
|
Relative pronouns: who / what / which / when / where / that |
|
Ex.1, p.82. (Reconstruct the description) |
“Victoria’s essay”. “Descriptions of British TV show” |
Ex.1, p.82. Making a plan |
Ex.6, p.87. |
|||||
|
|
|
6)Моя улюблена радіо-, телепередача. Узагальнення знань, умінь та навичок по темі. |
|
|
|
|
|
|
Ex.5a, p.89. |
|||||
Тема 4. Робота та професія (7 год.) |
|||||||||||||||
|
|
|
1)Робота і професія. Введення нових ЛО та формування лексичних навичок. |
Employed, to affect, employment, a career, certain, in smb’s footsteps, available, an aptitude, unem-ployed, to require |
|
“Digital Age” |
Ex.5 b,p.87. Ex.6, p.87. |
Ex.1, p.83. Ex.4, p.86. |
Ex.2, p.85. Ex.5a, p.87. |
Ex.6, p.92.
|
|||||
|
|
|
2)Незвичайні вакансії або незвичайні люди. Формув. навичок аудіюван. та говоріння. |
A career, a job, a profession, an occupation |
Relative defining and non-defining clauses |
Ex.2, p.88. Ex.3, p.88. Ex.4, p.88. |
Ex.1, p.87. Male and female occupations’ discussion. |
Ex.6, p.89. |
Ex.5, p.89. |
Ex.5, p.95. (дати письм. відпов. на запит.) |
|||||
|
|
|
3)Характеристика професій. Розвиток граматичних навичок та навичок письма. |
To take up, babysitting, to be excited about, a campaign, a volunteer, to work hard |
Relative pronouns: who/ what / which / when / where / that. Ex.1a, p.90. Ex.4, p.91. |
|
Ex.3, p.91. Ex.5,7; p.92. Expressing agreeing and disagreeing. Ex.3-4, p.94. Ex.7-8, p.96. |
Ex.1a, p.93. Ex.5, p.95. |
Writing a Poem. Ex.1b, p.90. Ex.2, p.91. Completing the sentences Ex.1b, p.94. |
Ex.7a, p.101. |
|||||
|
|
|
4)Це змушує мене відчувати себе краще. Нахили та здібності. Розвиток навичок говоріння. |
|
Relative pronouns: who / what / which / when / where / that |
|
Ex.1a, p.97. Ex.lb, p.97. |
“Summer Jobs” |
Matching the words |
Ex.14, p.107. (письм. відпов. на запитання) |
|||||
|
|
|
5)Професійні якості. Ще раз про телебачення. Вдосконалення навичок читання, письма та усного мовлення. |
|
Relative defining and non-defining clauses |
“Watching TV” Ex.5, p.99. |
Ex.2, p.98. Ex.4, p.99. Ex.5b, p.100. Ex.7b, p.102. Ex.7c, p.102. |
Ex.1, p.98. Ex.9, p.103. Ex.7a, p.101. |
Writing a short story Ex.2, p.98. Ех.8, p.102. (filling in the table) |
Ex.6, p.113. |
|||||
|
|
|
6)Світ професій. Вибір професії. Систематизація вивченого матеріалу по темі. |
|
|
|
Ex.13a,p.105. Ex.15, p.107. |
Ex.10,p.103. Ex.12a,p.104. |
Ex.11,p.104. Ex.12b,p.105 Ex.13b,p.107 |
Повторити лексичний та граматичний матеріал. |
|||||
|
|
|
7)Бесіда по тексту домашнього читання. Узагальнення знань, умінь та навичок по темі. |
An announcer, confidence, a majority, a representative, a technician, a vision, to go on air, worldwide |
Relative pronouns: who/ what / which/when/ where/ that |
Ex.2, p.108. |
Ex.1, p.108. Ex.3, p.112. Ex.4, p.112. Ex.5, p.113.
|
Ex.1, p.108. |
Completing the sentences |
Повторити граматичний матеріал за І семестр. |
|||||
|
|
|
Контроль навичок аудіювання з теми «Я, моя родина, мої друзі» |
Повтор. лексику. |
|||||||||||
|
|
|
Контроль навичок читання з теми «Молодіжна культура. Одяг» |
Підгот. твір по темі, повт. структуру листа. |
|||||||||||
|
|
|
Контроль навичок письма з тем «Засоби масової інформації», «Робота і професія» |
Підготув. розповідь. |
|||||||||||
|
|
|
Контроль навичок говоріння з вивчених тем. |
Повтор. граматику. |
|||||||||||
|
|
|
Аналіз к.р. Підсумковий урок за I семестр. |
|
|||||||||||