Календарне планування з англійської мови для 9 класу 2 години на ІІ семестр 2017-2018 рр. за підручником Карпюк з мовленнєвою функцією, мовним інвентарем, комунікативними уміннями та інтегрованими змістовими лініями
№
|
Дата
|
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Примітка |
|||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух (аудіювання) |
Усна взаємодія (діалог)Усне продукування (монолог) |
Зорове сприймання (читання) |
Писемне продукування (письмо) |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||
Наука і технічний прогрес
|
||||||||||||||||||||||||
34 |
|
Винахідники з початку світу
|
свій вибір, точку зору, власну думку;
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
|
An artist, an architect, an engineer, an inventor, a reason, to exist, to launch
|
|
Впр. 2 , с.119. Впр. 3, с. 119.
|
Впр.1,с.118. Впр. 2 b, с. 119.
|
Впр. 7, с. 122
|
Впр. 4 c, с. 120. Впр. 5, с. 120 |
+
+
|
+
|
+
|
|
|
||||||||||
35 |
|
Видатні вчені |
Geology, chemistry, botany, biology, physics, an invention, a theory, to discover, to invent |
|
|
Впр. 2, с. 124. Впр.. 3 a, с. 125.
|
Впр. 3 b, с. 125.
|
Впр. 1, с. 124
Впр. 5, с. 126
|
|
|||||||||||||||
36 |
|
Перші винаходи та відкриття
|
An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed
|
Present Passive. Past Passive. с. 131 |
|
Впр. 1 b, с. 129. Впр. 3, с. 131 |
Впр. 3 a, с. 130 Впр. 5, с. 132
|
Впр. 2, с. 130 |
|
|||||||||||||||
37 |
|
Роль винаходів у нашому житті
|
An achievement, cell, humanity, Affordable
|
Passive Voice |
|
Впр. 6, с. 134. Впр. 8, с. 136. Discussion |
Впр. 7 a, с. 134.
|
Впр. 7 b с. 135
|
|
|||||||||||||||
38 |
|
Відомі винахідники
|
Purpose, riddle, to depend on, recent
|
Passive Voice |
Впр. 3, с. 138 |
Впр. 1 a, с. 136. Впр. 1 b, с. 137. |
Впр. 2, с. 137. Впр. 4 a, с. 138
|
Впр. 4 b, с. 138 |
|
|||||||||||||||
39 |
|
Поговорімо про майбутнє |
Disease, to apply, curious, overseas, mainly |
Present Passive Past Passive |
Впр. 6 a, с. 142 |
Впр. 5 b, с. 141
|
Впр. 5 a, с. 139.
|
|
|
|||||||||||||||
40 |
|
Що ти любиш писати?
|
|
|
|
|
Впр. 9 a, с. 144. Впр. 9 b, с. 144
|
Впр. 8, с. 143.
|
Впр. 6 b, с. 142.
|
|
+ |
+ |
|
|
||||||||||
41 |
|
Наука і технічний прогрес. НТЗ
|
|
|
|
Впр. 2 b, с. 145. |
Впр. 1, с. 145 , впр.10 с.144 |
Впр. 2 a, с. 145 |
|
|||||||||||||||
Природа і погода
|
||||||||||||||||||||||||
42 |
|
Значення природи для тебе |
свій вибір, точку зору, власну думку;
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
|
Climate change, rubbish, growing population, endangered animal and plant |
Present Passive. Past Passive |
|
Discussion. Впр. 1, с. 146 Впр. 5, с. 149. |
Впр.2, с. 146. Впр. 4, с. 147 |
Впр. 3, с. 147.
|
+ |
|
+ |
+ |
|
||||||||||
43 |
|
У нас немає іншої Землі |
Global warming, pollution, the ozone layer, deforestation, recycling, electric car, alternative energy |
Present Passive. Past Passive |
Впр. 9 b, с. 152.
|
Впр. 6, с. 150 Впр. 8, с. 151. Discussion.
|
Впр. 7 b, с. 151
|
Впр. 9 a, с. 151
|
|
|||||||||||||||
44 |
|
Що Ви можете зробити, щоб урятувати Землю? |
A container, oxygen, a surface, survival, coastal, |
|
Впр. 2 a, b, с. 153.
|
Впр. 1, с. 152 Впр. 3 , с. 154 |
Впр. 4, с. 154.
|
Впр. 5, с. 155
|
|
|||||||||||||||
45 |
|
Що нам слід зробити?
|
|
Conditional I |
Впр. 6 a, b с.156
|
Впр. 3, с. 157. Впр. 4, с. 158. Discussion |
Впр. 1, с. 157
|
Впр. 2, с. 157 |
|
|||||||||||||||
46
|
|
Охорона довкілля
|
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
|
Habitat, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, |
Modal Verbs |
|
Впр. 1, с. 159 Впр. 4, с. 162.
|
Впр. 2 a, с.159. “Do you know” box, с. 160
|
Впр. 2 b, с.160. |
+ |
|
+ |
+ |
|
||||||||||
47 |
|
Навколишнє середовище |
to get rid of, to run out of, endangered, oxygen |
|
|
Впр. 5 b, с. 163.
|
Впр. 6, с. 164 Впр 7, с. 164;
|
Впр. Впр. 9, с. 165–166 |
|
|||||||||||||||
48 |
|
Охорона довкілля в Україні |
Picturesque, wildlife,valuable, a predator,a shrinking, to cause, illegal shooting, a lack, a stork, an inhabitant |
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
|
discussion Впр. 1, с. 167 |
“Do you know?”box, с. 166–167.
|
впр. 2 с.167 |
|
|||||||||||||||
49 |
|
Природа і погода. НТЗ |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Англомовні країни
|
||||||||||||||||||||||||
50 |
|
На карті ВБ |
свій вибір, точку зору, власну думку;
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
-пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію;
|
Independent, linked, located, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
Prepositions |
|
Впр 1,с. 182. Впр. 2 a, с. 182.
|
Впр. 2 b, с. 182. Впр. 3, с. 184
|
a mind-map
|
+ |
+ |
|
+ |
|
||||||||||
51 |
|
Об’єднане Королівство |
|
|
|
Впр. 4, с. 185. Впр. 5 a, с. 185
|
Впр. 3, с. 184
|
Впр. 4, с. 185 |
|
|||||||||||||||
52 |
|
Англія |
Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents
|
Prepositions. Articles with proper names |
|
Впр. 6, с.186. Впр. 8, с. 187 |
Впр. 7, с. 186.
|
Впр. 8, с. 187
|
|
|||||||||||||||
53 |
|
Різноманіт- ність традицій |
Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain
|
|
Впр. 2, с. 188. Впр. 3 a, с. 189.
|
Впр. 1, с. 188. |
Впр. 4 b, с. 190
|
Впр. 5 b, с. 191 |
|
|||||||||||||||
54 |
|
Вчора, позавчора і завтра |
свій вибір, точку зору, власну думку;
|
England, Scotland, Wales, Northern Ireland
|
Past Tenses revision. Future Tenses revision. Articles with proper names |
Впр. 3 d, с. 190. Впр. 4 a, с. 190
|
Впр. 1, с. 192.
|
Впр. 5, с. 194.
|
Впр. 2, с.192. Впр. 3 с. 193.
|
+ |
+ |
|
+ |
|
||||||||||
55 |
|
Об’єднане Королівство |
Dinosaur Park, the bronze age, Snowdon, the Welsh dragon
|
Articles with proper names |
Впр. 5 a, с. 198 |
Впр. 1, с. 194.
|
Впр. 3 a, с. 196
|
Впр. 4, с. 193. Впр. 2, с. 195 a mind-map.
|
|
|||||||||||||||
56 |
|
Хто найкращий блогер? |
|
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
|
Впр. 6 b, с. 200.
|
Впр. 3-4 , с. 197-198 Factfile, с. 197
|
Впр.6а с.199 Впр. 5 b, с. 198 |
|
|||||||||||||||
57 |
|
ВБ сьогодні. НТЗ |
|
|
|
Впр. 4, с. 198. Впр.7- 8, с. 200 |
Впр. 6, с. 200.
|
впр Впр. 1, с. 200
|
|
|||||||||||||||
Україна. Англомовні країни
|
||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Унікальне містo |
-розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
|
Belfast, Cardiff, London, Edinburgh
|
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
“The UK” quiz
|
Впр. 2, с. 203. Впр. 3, с. 204.
|
Впр. 1 a, с. 201 |
Впр. 4 a, с. 205 |
+
+ |
+
+ |
|
+
+ |
|
||||||||||
59 |
|
Навколо Великої Британії
|
|
Past Tenses. Future Tenses
|
Впр. 6 b, с. 205
|
Впр. 5 с, с. 206. |
Впр.4.с.204 Впр. 2, с. 204.
|
Впр. 5 b, с. 205 |
|
|||||||||||||||
60 |
|
Що було зроблено? |
|
Present and Past Simple Passive
|
|
Впр. 4 , с. 212. |
Впр. 2, с. 211.
|
Впр. 1, с. 210. Впр. 3, с. 211–212
|
|
|||||||||||||||
61 |
|
Місця інтересу
|
пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію;
|
If I go to…, I will choose… being in…, I’d like to see |
Present and Past Simple Passive. Articles with proper names |
|
Впр. 4 ,с. 215
|
Впр. 2-1, с. 214 Впр. 6 a,с.216. |
Впр. 5, а. 216 |
+ |
+ |
|
+ |
|
||||||||||
62 |
|
Відомі міста |
I’d prefer to go…among of all of…sights ,I’d want to… |
Present and Past Simple Passive. Articles with proper names |
Впр. 1, с. 218 |
|
Впр. 2 a, с. 218. Впр. 3, с. 220
|
Впр. 2 b, с. 220 |
|
|||||||||||||||
63 |
|
Визначні місця |
|
Articles with common and proper names
|
|
Впр. 6, с. 223 Впр. 9, с. 225 |
Впр. 7 a, с. 224
|
Впр. 6, с. 223.
|
|
|||||||||||||||
64 |
|
Повернімося до України. НТЗ |
Odesa,Truska-vets’,Chernyhiv, Kolomyia, Mukacheve, Zaporizhzhia, Uman’ |
|
|
Впр. 1, с. 226. Впр. 3 с. 232. Впр. 4,с. 233. |
Впр. 2, с. 226.
|
Впр. 5, с. 233 |
|
|||||||||||||||
65 |
|
Контроль читання |
|
|
|
Test |
|
|
|
|||||||||||||||
66 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
Test |
|
|
|
|
|||||||||||||||
67 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Test |
|
|
|||||||||||||||
68 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Test |
|
|||||||||||||||