До Вашої уваги, пропоную Вам календарне планування з англійської мови 8 клас 2 семестр (5 годин/тиждень) за підручником Калініна "Англійська мова 8 клас". Я розумію, як важко знайти календарне планування на ту кількість годин, яка необхідна, тому, сподіваюся, що моє КП допоможе Вам.
ВІДДІЛ ОСВІТИ КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
КОНОТОПСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ № 2
КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор школи
____ О.Б. Матвійчук
«___» ____ 2018 р.
Календарно-тематичне
планування
навчального матеріалу
з англійської мови
у 8-Б класі
на ІІ семестр
2017 – 2018 навчального року
учителя англійської мови
Присікайло Олесі Володимирівни
Програма:
Іноземні мови
Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5 – 9 класи. Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Підручник:
Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.
Англійська мова
для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови.
Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів.
Київ, «Генеза», 2016. – 288 с.: іл.
Загальна кількість годин: 86
Кількість тематичних блоків: 4
Кількість годин на тиждень: 5
Кількість контролів: 4
№ |
Дата |
Примітка |
Тема уроку |
Очікування результатів навчально-пізнавальної діяльності |
|
Стиль життя |
|||||
79 |
15.01 |
|
Здоровий спосіб життя. Активізація лексичного матеріалу |
Знає мовний матеріал. Будує речення та запитання всіх типів у неозначеному, тривалому, доконаному і минулому часах. Вміє виконувати вправи для формування лексичних навичок читання. Складає діалоги на основі запропонованого навчального мовного і мовленнєвого матеріалу Розуміє основний зміст текстів з аудіювання, вміє вживати фразові дієслова у спілкуванні. Розповідає про свій розпорядок дня, улюблений спорт, та хобі. Ділиться враженнями використовуючи вирази: -As for me… -If I were you… -To my mind… Цінує здоровий спосіб життя і притримується його. |
|
80 |
16.01 |
|
Здоровий сон, як важливий елемент нашого здоров’я Розвиток навичок читання |
||
81 |
18.01 |
|
Корисний і шкідливий вплив на організм. Формування граматичних навичок |
||
82 |
18.01 |
|
Активний відпочинок. Розвиток навичок читання |
||
83 |
19.01 |
|
Спорт, як запорука здоров’я. Удосконалення навичок говоріння |
||
84 |
22.01 |
|
Велотуризм – як можливість гарного відпочинку. Розвиток навичок письма |
||
85 |
23.01 |
|
Повсякденні дії. Удосконалення навичок письма |
||
86 |
25.01 |
|
Важливість бігу в житті підлітків. Формування граматичних навичок |
||
87 |
25.01 |
|
Види дозвілля. Розвиток навичок говоріння |
||
88 |
26.01 |
|
Відпочинок на свіжому повітрі. Розвиток навичок діалогічного мовлення ТЕМАТИЧНА |
||
Я і мої друзі |
|||||
89 |
29.01 |
|
Риси характеру друзів. Введення тематичної лексики |
Знає мовний матеріал. Будує речення та запитання всіх типів у неозначеному, тривалому, доконаному і минулому часах. Вміє виконувати вправи для формування лексичних навичок читання, писати листи друзям, листи з проханням про пораду, есе та твори про канікули використовуючи правильну структуру. Складає діалоги на основі запропонованого навчального мовного і мовленнєвого матеріалу Розуміє основний зміст текстів з аудіювання, вміє вживати фразові дієслова у спілкуванні. Розповідає про найкращих друзів, описує їх зовнішність, розповідає про друзів по листуванню, обговорює вільний час із друзями. Ділиться враженнями використовуючи вирази: -So far… -Vice versa… -Furthermore… -No matter…. -Incredible! Цінує дружні відносини та розуміє їх важливість в житті. |
|
90 |
30.01 |
Зошит |
Характер людини. Удосконалення навичок читання |
||
91 |
01.02 |
|
Риси характеру та вчинки. Формування граматичних навичок |
||
92 |
01.02 |
|
Позитивні та негативні риси характеру. Урок-дискусія |
||
93 |
02.02 |
|
Характер моїх друзів. Удосконалення навичок читання, говоріння |
||
94 |
05.02 |
|
Справжній друг. Удосконалення навичок говоріння, аудіювання |
||
95 |
06.02 |
|
Звички та вчинки. Удосконалення навичок читання |
||
96 |
08.02 |
|
Смаки та уподобання друзів. Розвиток граматичних навичок |
||
97 |
08.02 |
|
Стосунки з ровесниками. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
||
98 |
09.02 |
|
Друзі по листуванню. Активізація лексико-граматичного матеріалу. Практика письма |
||
99 |
12.02 |
|
Спільні захоплення друзів. Удосконалення навичок читання, говоріння |
||
100 |
13.02 |
|
Відпочинок з друзями. Удосконалення навичок читання |
||
101 |
15.02 |
|
Зіркові особистості. Урок-дискусія ТЕМАТИЧНА |
||
Література |
|||||
102 |
15.02 |
|
Вибір читачів. Активізація лексичного матеріалу |
Знає мовний матеріал: -to swallow a book -to care for something -(not) to mind doing some- thing -to keep sb in the know -to squander one’s time -to familiarise oneself with something/somebody -to turn to something -to read page by page -to meet the needs of the day -to view something sympathet- ically -thirst for reading -to read at a gulp -to strengthen the impression -to inspire somebody for something -to find reflection in some- thing Знає особливості вживання модальних дієслів can, may, must, ought to. Будує речення використовуючи модальні дієслова can, may, must, ought to. Вміє виконувати вправи для формування лексичних навичок читання, писати анотації до книжок, рекомендації до прочитання книг, твори про улюблену літературу. Складає діалоги на основі запропонованого навчального мовного і мовленнєвого матеріалу Розуміє основний зміст текстів з аудіювання, вміє вживати фразові дієслова у спілкуванні. Розповідає про найкращих роль книжок в своєму житті, та вподобання батьків та друзів в літературі, ділиться враженнями про улюблених героїв. Ділиться вподобаннями та враженнями про улюблені книжки використовуючи вирази: - … is something I can’t do without. - Actually, ... - I can’t afford to … . - With me, it’s just the other way round. - Once in a while. - There is nothing like … - Oh no, that’s not my idea of heaven. Цінує класичну та сучасну літературу і вважає її однією з найголовніших складових життя будь якої людини |
|
103 |
16.02 |
|
Книжки для читання. Розвиток навичок читання |
||
104 |
19.02 |
|
Книга – найкращий товариш. Розвиток навичок читання |
||
105 |
20.02 |
|
Відомі письменники. Розвиток навичок аудіювання |
||
106 |
22.02 |
|
Улюблений літературний герой. Формування граматичних навичок |
||
107 |
22.02 |
|
Літературні жанри. Написання анотації до книги. Розвиток навичок письма |
||
108 |
23.02 |
|
Роль книжок в житті дітей. Розвиток навичок аудіювання |
||
109 |
26.02 |
|
Моя улюблена книжка. Введення тематичної лексики |
||
110 |
27.02 |
Зошит |
Книга – джерело для роздумів. Удосконалення навичок читання |
||
111 |
01.03 |
|
Сучасна література. Формування граматичних навичок |
||
112 |
01.03 |
|
Моя домашня бібліотека. Розвиток навичок говоріння |
||
113 |
02.03 |
|
Літературні вподобання моїх батьків та друзів. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
||
114 |
05.03 |
|
Читацькі клуби Великобританії та США. Введення тематичної лексики. |
||
115 |
06.03 |
|
Мої читацькі вподобання. Розвиток навичок читання |
||
116 |
09.03 |
|
Ставлення молоді до дискусійних літературних клубів. Розвиток навичок читання |
||
117 |
12.03 |
|
Роль читацьких клубів в навчанні. Розвиток навичок говоріння |
||
118 |
13.03 |
|
Читацький клуб в твоїй школі. Формування граматичних навичок |
||
119 |
15.03 |
|
Відвідування бібліотеки. Введення тематичної лексики |
||
120 |
15.03 |
|
Перша бібліотека. Удосконалення навичок читання |
||
121 |
16.03 |
|
Найбільші бібліотеки світу. Створення рекламного буклету. Розвиток навичок письма, говоріння. ТЕМАТИЧНА |
||
Україна |
|||||
122 |
19.03 |
|
Навколо України. Активізація лексичного матеріалу |
Знає мовний матеріал: -to boarder on something -to be washed by something -to follow a traditional four season pattern -to turn into -to be a great eater -to welcome somebody Wholeheartedly -far and wide -to be scattered throughout some place Знає особливості вживання означеного і неозначеного артиклів Будує речення використовуючи активний вокабуляр, граматичні конструкції as…as,less…than, not as…as, not nearly as+adj+as, far/alot/much+comparative+(than) Вміє виконувати вправи для формування всіх ключових компетенцій, писати путівники, складати прогноз погоди притримуватися правильної структури. Складає діалоги на основі запропонованого навчального мовного і мовленнєвого матеріалу Розуміє основний зміст текстів з аудіювання, вміє вживати фразові дієслова у спілкуванні. Розповідає про географічне положення країни, описує погоду, клімат в різних порах року, про різні меншини в країні. Ділиться інформацією про свою країну та туристичні можливості використовуючи вирази: -If it isn’t Lucy! -That sounds interesting. -Perfect! -By all means. -I must fly! Цінує свою країну і прагне зробити її краще. |
|
123 |
20.03 |
|
Географічне положення України. Розвиток навичок читання, говоріння |
||
124 |
22.03 |
|
Відомі міста. Розвиток граматичних навичок |
||
125 |
22.03 |
|
Державний устрій України. Удосконалення навичок говоріння |
||
126 |
23.03 |
Зошит |
Україна – країна туризму. Введення тематичної лексики |
||
127 |
02.04 |
|
Клімат України. Написання путівника. Розвиток навичок читання |
||
128 |
03.04 |
|
Погодні умови України. Написання прогнозу погоди. Удосконалення навичок говоріння, письма |
||
129 |
05.04 |
|
Природні об’єкти України. Формування граматичних навичок |
||
130 |
05.04 |
|
Ми – українці! Введення тематичної лексики |
||
131 |
06.04 |
|
Українці очами іноземців. Розвиток навичок читання |
||
132 |
10.04 |
|
Історичні та сучасні постаті України. Удосконалення навичок говоріння |
||
133 |
12.04 |
|
Подорож рідною країною. Введення тематичної лексики |
||
134 |
12.04 |
|
Місця громадського відпочинку. Розвиток граматичних навичок |
||
135 |
13.04 |
|
Національні символи. Удосконалення навичок аудіювання. |
||
136 |
16.04 |
|
Історичні пам’ятки України Розвиток навичок читання ТЕМАТИЧНА |
||
Велика Британія |
|||||
137 |
17.04 |
|
Географічне положення Великої Британії. Активізація лексичного матеріалу |
Знає мовний матеріал: -to be separated from…by… -to go down like a backbone -to be home of something -to look forward to something -to have a border with something -chalk cliffs -to border on something -to be washed by something -United Nations -patron saint -floral symbol -hereditary peer -reference book Будує речення використовуючи слова зв’язки, складні іменники та використовуючи Present Continuous. Вміє виконувати вправи для формування всіх ключових компетенцій, відмінювати прикметники, поєднувати два речення за допомогою слів зв’язок чи фраз. Складає діалоги на основі запропонованого навчального мовного і мовленнєвого матеріалу Розуміє основний зміст текстів з аудіювання, вміє вживати фразові дієслова у спілкуванні. Розповідає про географічне положення Британії, розповідає про британців, ділиться планами щодо подорожі до Великобританії. Ділиться інформацією про країну та її історією використовуючи вирази: -... for short. -... , I must admit -To finish with -Approximately -No wonder, -Am I right to believe so? – -Absolutely! -As far as I know…. Цінує традиції, звички та історію Великобританії. |
|
138 |
19.04 |
|
Об’єднане Королівство. Розвиток навичок читання, письма |
||
139 |
19.04 |
|
Національності і населення. Розвиток навичок читання |
||
140 |
20.04 |
|
Чарівний Альбіон. Введення тематичної лексики |
||
141 |
23.04 |
|
Клімат Британії. Розвиток навичок читання |
||
142 |
24.04 |
|
Погода в країні. Розвиток навичок говоріння |
||
143 |
26.04 |
|
Історія країни. Розвиток навичок читання |
||
144 |
26.04 |
|
Історичні постаті. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
||
145 |
27.04 |
|
Національні символи. Розвиток навичок говоріння |
||
146 |
30.04 |
Зошит |
Лондон – столиця Британії. Розвиток навичок читання |
||
147 |
03.05 |
|
Історія Лондона. Розвиток навичок аудіювання |
||
148 |
03.05 |
|
Королівська родина. Розвиток навичок читання, письма |
||
149 |
04.05 |
|
Віндзорський замок. Розвиток навичок аудіювання |
||
150 |
07.05 |
|
Видатні британці. Формування граматичних навичок |
||
151 |
08.05 |
|
Населення країни. Введення тематичної лексики |
||
152 |
10.05 |
|
Типові британці. Розвиток навичок читання |
||
153 |
10.05 |
|
Турботи британських тинейджерів. Розвиток навичок аудіювання |
||
154 |
11.05 |
|
Традиції Британії. Розвиток навичок письма, читання ТЕМАТИЧНА |
||
155 |
14.05 |
|
Повторення теми «Я і мої друзі» |
Демонструє набуті навички і вміння |
|
156 |
15.05 |
|
Контроль аудіювання |
Демонструє набуті навички і вміння |
|
157 |
17.05 |
|
Повторення теми «Великобританія» |
Висловлює власну думку по темі |
|
158 |
17.05 |
|
Контроль читання |
Демонструє навички і вміння письма |
|
159 |
18.05 |
|
Повторення теми «Україна» |
Демонструє вміння і навички читання |
|
160 |
21.05 |
|
Повторення теми «Література» |
Демонструє набуті навички і вміння |
|
161 |
22.05 |
|
Контроль письма |
Демонструє вміння і навички письма |
|
162 |
24.05 |
|
Контроль говоріння |
Демонструє вміння і навички говоріння |
|
163 |
24.05 |
|
Літній табір |
Демонструє набуті вміння і навички |
|
164 |
25.05 |
|
Плани на літо |
Володіє інформацією по темі |
|
ПЕРЕВІРЕНО
Заступник директора
з науково-методичної роботи
__________ Т.В. Кириченко
«___» __________ 2018 р.