До Вашої уваги, пропоную Вам календарне планування з англійської мови 9 клас 2 семестр (5 годин/тиждень) за підручником Калініна "Англійська мова 9 клас". Я розумію, як важко знайти календарне планування на ту кількість годин, яка необхідна, тому, сподіваюся, що моє КП допоможе Вам.
ВІДДІЛ ОСВІТИ КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
КОНОТОПСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ № 2
КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор школи
____ О.Б. Матвійчук
«___» _____ 2018 р.
Календарно-тематичне
планування
навчального матеріалу
з англійської мови
у 9-Б класі
на ІІ семестр
2017 – 2018 навчального року
учителя англійської мови
Присікайло Олесі Володимирівна
Програма:
Іноземні мови
Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5 – 9 класи.
Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Підручники:
Л.В. Калініна, І.В Самойлюкевич.
Англійська мова
для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови.
Підручник для 9 класу загальноосвітніх
навчальних закладів.
Київ, «Генеза», 2017.
Загальна кількість годин: 87
Кількість тематичних блоків: 5
Кількість годин на тиждень: 5
Кількість контролів: 4
№ |
Дата |
Примітки |
Тема уроку |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Робота і професії |
||||
79 |
15.01 |
|
Крок у доросле життя. Активізація лексичного матеріалу |
Володіє ЛО по темі. Називає види професій; надає особисті дані; розповідає про професії батьків, родичів, про плани на майбутнє; будує монологічне висловлювання в межах теми, використовуючи порівняльні конструкції; розуміє проблеми пошуку роботи молодими людьми та ділиться думками щодо вирішення цієї проблеми в країні; вміє писати заяву до коледжу, університету, складати резюме, писати автобіографію, супровідний лист використовуючи мовні кліше; вживає вставні слова і слова -зв'язки: if…then, if, when…, may + verb ‘be’; знає і розуміє вживання дієслів, прикметників, іменників. ідентифікує і описує різні типи професій, та навички, які необхідні для отримання тієї чи іншої роботи; ділиться враженнями використовуючи вивчені вирази; цінує освіту та отримання гарної роботи, розуміє важливість пошуку праці в Україні. |
80 |
16.01 |
|
Роль роботи в житті людини. Розвиток навичок говоріння, письма |
|
81 |
17.01 |
|
Розмова про майбутнє. Написання заяви до коледжу. Розвиток навичок аудіювання, письма |
|
82 |
18.01 |
|
Професії. Впровадження тематичної лексики |
|
83 |
19.01 |
|
Креативні професії. Введення тематичної лексики |
|
84 |
22.01 |
|
Вибір професії. Розвиток навичок читання, говоріння |
|
85 |
23.01 |
|
Нахили та здібності для отримання престижної роботи. Розвиток навичок говоріння |
|
86 |
24.01 |
|
Роль резюме в отриманні роботи. Складання резюме. Розвиток навичок аудіювання, письма |
|
87 |
25.01 |
|
Ставлення тінейджерів до праці. Введення тематичної лексики |
|
88 |
26.01 |
|
Труднощі з пошуком роботи. Розвиток діалогічного мовлення. |
|
89 |
29.01 |
|
Вимоги до роботи. Розвиток навичок читання. |
|
90 |
30.01 |
|
Написання автобіографії. Розвиток навичок говоріння, письма |
|
91 |
31.01 |
Зошит |
Робота для підлітків. Розвиток навичок читання, говоріння |
|
92 |
01.02 |
|
Вплив батьків на вибір майбутньої професії. Розвиток навичок читання. |
|
93 |
02.02 |
|
Робота за кордоном Розвиток навичок аудіювання. ТЕМАТИЧНА |
|
Наука і технічний прогрес |
||||
94 |
05.02 |
|
Наука і технології. Активізація лексичного матеріалу |
Знає мовний матеріал. Будує речення та запитання всіх типів, будує речення використовуючи герундій. Вміє виконувати вправи для формування лексичних навичок читання, письма, говоріння. Складає діалоги на основі запропонованого навчального мовного і мовленнєвого матеріалу, промову про певний винахід, короткий виклад про науковий факт Розуміє основний зміст текстів з аудіювання. Знає правила вживання герундія verb+ing, герундіальних конструкцій. Розрізняє науку і технології, описує різні види гаджетів, говорить про найвизначніші відкриття людства та про відомих українських винахідників та їх винаходи. Порівнює винаходи минулих років та сьогодення. Ділиться враженнями використовуючи вивчені вирази. Цінує історичні відкриття та відкриття 21 століття та розуміє їх важливість. |
95 |
06.02 |
|
Думки людей про технологічний прогрес. Розвиток навичок читання |
|
96 |
07.02 |
|
Технології 21 століття. Написання короткого викладу про науковий факт Розвиток навичок діалогічного мовлення, письма |
|
97 |
08.02 |
|
Найкращі відкриття. Введення тематичної лексики |
|
98 |
09.02 |
|
Сучасні винаходи. Написання промови про винахід Розвиток навичок аудіювання, письма |
|
99 |
12.02 |
|
Невід’ємні речі нашого життя. Удосконалення навичок читання, говоріння |
|
100 |
13.02 |
|
Науковий прогрес, та його рушійні сили. Введення тематичної лексики |
|
101 |
14.02 |
|
Найважливіші наукові відкриття світу. Розвиток аудіювання |
|
102 |
15.02 |
|
Думки підлітків щодо науки. Розвиток навичок читання |
|
103 |
16.02 |
|
Відомі британські наковці. Розвиток навичок письма, читання |
|
104 |
19.02 |
|
Науковці нашої країни та їх винаходи. Написання презентація винаходу Удосконалення навичок читання, говоріння, письмо |
|
105 |
20.02 |
|
Дослідження космосу, як рушійний фактор для людства. Розвиток навичок аудіювання, говоріння |
|
106 |
21.02 |
|
Наука чи вигадка. Активізація лексичного матеріалу |
|
107 |
22.02 |
|
Роботи, та їх можливості. Розвиток навичок читання |
|
108 |
23.02 |
|
Залежність людей від техніки. Розвиток навичок говоріння ТЕМАТИЧНА |
|
Засоби масової інформації |
||||
109 |
26.02 |
|
Гаджети – невід’ємна частина нашого життя. Активізація лексичного матеріалу |
Знає мовний матеріал. Будує речення умовного стану 2,3 типу (Conditional 2,3). Вміє виконувати вправи для формування лексичних навичок читання, письма, говоріння, складати інтерв’ю, синопсис про улюблену телепередачу, репортаж новин. Складає діалоги на основі запропонованого навчального мовного і мовленнєвого матеріалу, речення та запитання з вбудованими питаннями. Розуміє основний зміст текстів з аудіювання, вміє вживати фразові дієслова у спілкуванні, вживання префіксів in-, dis-, un-, Розповідає про улюблені телепередачі, описує Інтернет інновації, про гаджети, про улюблені телепередачі та канали, зображує Інтернет інновації. Дискутує на тему гендеру в ЗМІ. Ділиться вподобаннями у літературі та пресі використовуючи вивчені вирази. Цінує світ ЗМІ та їх розвиток. |
110 |
27.02 |
|
Улюблена радіо-телепередача. Розвиток читання, письма |
|
111 |
28.02 |
Зошит |
Майбутнє преси. Складання інтерв’ю. Розвиток навичок аудіювання, письма |
|
112 |
01.03 |
|
Твій медійний шлях. Введення тематичної лексики |
|
113 |
02.03 |
|
Телевізійні передачі. Розвиток навичок читання |
|
114 |
05.03 |
|
Найпопулярніші телеканали України. Розвиток навичок говоріння |
|
115 |
06.03 |
|
Покоління «Лайків». Введення тематичної лексики |
|
116 |
07.03 |
|
Фейсбук, як засіб комунікації. Розвиток навичок письма |
|
117 |
09.03 |
|
Ставлення молоді до смартфонів. Розвиток навичок говоріння |
|
118 |
12.03 |
|
Сучасні технології і комунікація. Розвиток навичок читання |
|
119 |
13.03 |
|
Технології та їх вплив на тіло людини. Удосконалення навичок читання, розвиток навичок говоріння |
|
120 |
14.03 |
|
Гендерні ролі в ЗМІ. Введення тематичної лексики |
|
121 |
15.03 |
|
Видатні жінки України. Розвиток навичок читання |
|
122 |
16.03 |
|
Гендерні стереотипи в ЗМІ. Розвиток навичок говоріння, письма. ТЕМАТИЧНА |
|
Україна |
||||
123 |
19.03 |
|
Наша країна – Україна. Активізація лексичного матеріалу |
Знає мовний матеріал, особливості вживання означеного і неозначеного артиклів Будує речення використовуючи активний вокабуляр, граматичні конструкції as…as,less…than, not as…as, not nearly as+adj+as, far/alot/much+comparative+(than) Вміє виконувати вправи для формування всіх ключових компетенцій, писати путівники, складати прогноз погоди притримуватися правильної структури. Складає діалоги на основі запропонованого навчального мовного і мовленнєвого матеріалу Розуміє основний зміст текстів з аудіювання, вміє вживати фразові дієслова у спілкуванні. Розповідає про географічне положення країни, описує погоду, клімат в різних порах року, про різні меншини в країні. Ділиться інформацією про свою країну та туристичні можливості використовуючи вирази: Цінує свою країну і прагне зробити її краще. |
124 |
20.03 |
|
Географічне положення країни. Розвиток навичок читання, говоріння |
|
125 |
21.03 |
|
Найпопулярніші міста нашої держави. Розвиток граматичних навичок |
|
126 |
22.03 |
|
Державний устрій України. Удосконалення навичок говоріння |
|
127 |
23.03 |
Зошит |
Клімат України. Розвиток навичок читання |
|
128 |
02.04 |
|
Погодні умови України. Удосконалення навичок говоріння, письма |
|
129 |
03.04 |
|
Національні символи. Формування граматичних навичок |
|
130 |
04.04 |
|
Ми – патріоти! Введення тематичної лексики |
|
131 |
05.04 |
|
Національні символи. Удосконалення навичок аудіювання. |
|
132 |
06.04 |
|
Історичні та сучасні постаті України. Удосконалення навичок говоріння |
|
134 |
10.04 |
|
Історичні пам’ятки країни. Розвиток навичок читання |
|
135 |
11.04 |
|
Природні об’єкти нашої держави. Розвиток навичок письма |
|
136 |
12.04 |
|
Місця громадського відпочинку. Розвиток граматичних навичок |
|
137 |
13.04 |
|
Українці очами іноземців. Розвиток навичок читання |
|
Англомовні країни |
||||
138 |
16.04 |
|
Подорож англомовними країнами. Активізація лексичного матеріалу |
Знає мовний матеріал. Будує речення та запитання всіх типів, вживає вставні слова і слова -зв'язки: either…or, neither…nor. Вміє виконувати вправи для формування лексичних навичок читання, письма, говоріння, писати застереження. Складає діалоги на основі запропонованого навчального мовного і мовленнєвого матеріалу. Розуміє основний зміст текстів з аудіювання, вміє вживати фразові дієслова у спілкуванні, розуміє правила вживання дієслова “mind”, модальних дієслів, вживання нульового, означеного і неозначеного артиклів. Розповідає про географічні особливості, історичні факти, відомі місця англомовних країн. Ділиться планами щодо подорожі до англомовних країн, враженнями використовуючи вже вивчені вирази. Цінує традиції та звички інших країн, вважає за потрібне подорожувати для того, щоб збагачуватися досвідом. |
139 |
17.04 |
|
Довідка для туриста. Розвиток навичок читання |
|
140 |
18.04 |
|
Іноземні туристи. Розвиток навичок аудіювання |
|
141 |
19.04 |
|
Дивовижна Британія. Введення тематичної лексики |
|
142 |
20.04 |
|
Відомі пам’ятки Англії. Розвиток навичок говоріння, читання |
|
143 |
23.04 |
|
Сад слави. Написання застережень Розвиток навичок читання |
|
144 |
24.04 |
|
Відомі факти про Канаду. Введення тематичної лексики |
|
145 |
25.04 |
|
Всесвітня спадщина Канади. Розвиток навичок читання, письма |
|
146 |
26.04 |
|
Відомі постаті Британії. Розвиток навичок говоріння |
|
147 |
27.04 |
|
Вирішення проблем навколишнього середовища. Розвиток читання, діалогічного мовлення |
|
148 |
30.04 |
Зошит |
Австралія – далека країна. Введення тематичної лексики |
|
149 |
02.05 |
|
Цікаві факти про Австралію. Розвиток навичок читання |
|
150 |
03.05 |
|
Визначні пам’ятки Австралії. Розвиток навичок аудіювання |
|
151 |
04.05 |
|
Нова Зеландія – туристична країна. Удосконалення навичок читання, говоріння |
|
152 |
07.05 |
|
Незвичайні пам’ятки Нової Зеландії. Розвиток монологічного мовлення, письма |
|
153 |
08.05 |
|
Стереотипи в Новій Зеландії. Розвиток навичок письма |
|
154 |
10.05 |
|
Повторення теми «ЗМІ» |
Демонструє набуті навички і вміння |
155 |
11.05 |
|
Контроль аудіювання |
Висловлює власну думку по темі |
156 |
14.05 |
|
Повторення теми «Наука і технічний прогрес» |
Демонструє набуті навички і вміння |
157 |
15.05 |
|
Контроль читання |
Демонструє навички і вміння письма |
158 |
16.05 |
|
Повторення теми «Україна» |
Демонструє вміння і навички читання |
159 |
17.05 |
|
Повторення теми «Англомовні країни» |
Демонструє набуті навички і вміння |
160 |
18.05 |
|
Контроль письма |
Демонструє вміння і навички письма |
161 |
21.05 |
|
Повторення теми «Робота і професії» |
Демонструє вміння і навички говоріння |
162 |
22.05 |
|
Контроль говоріння |
Демонструє набуті вміння і навички |
163 |
23.05 |
|
Плани на літо |
Ділиться думками та планами на літо |
164 |
24.05 |
|
Літній табір |
Висловлює власну думку з теми |
165 |
25.05 |
|
Урок-вікторина за тематикою ІІ семестру. Підсумковий урок |
Демонструє набуті вміння і навички |