Календарне планування англійська мова 9 клас 1 семестр (5 годин/тиждень) Калініна

Про матеріал
До Вашої уваги, пропоную Вам календарне планування з англійської мови 9 клас 1 семестр (5 годин/тиждень) за підручником Калініна "Англійська мова 9 клас". Я розумію, як важко знайти календарне планування на ту кількість годин, яка необхідна, тому, сподіваюся, що моє КП допоможе Вам.
Перегляд файлу

  ВІДДІЛ  ОСВІТИ  КОНОТОПСЬКОЇ  МІСЬКОЇ  РАДИ

СУМСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

КОНОТОПСЬКА  СПЕЦІАЛІЗОВАНА  ШКОЛА  ІІ-ІІІ  СТУПЕНІВ  № 2

КОНОТОПСЬКОЇ  МІСЬКОЇ  РАДИ  СУМСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

 

 

 

                               ЗАТВЕРДЖУЮ

                           Директор школи 

                     ____ О.Б. Матвійчук

                                «___» _____ 2017 р.

 

 

 

Календарно-тематичне 

планування

навчального матеріалу

з  англійської  мови

у  9-Б  класі 

на І семестр

2017 – 2018 навчального року

учителя англійської мови

Присікайло Олесі Володимирівна

 

 

 

 

 

 

 

Програма:  

 

Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5 – 9 класи.

Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

 

       Підручники:

Л.В. Калініна, І.В  Самойлюкевич.

Англійська мова

для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови.

Підручник для 9 класу загальноосвітніх

навчальних закладів.

Київ, «Генеза», 2017.

 

 

 

    Загальна кількість годин:  79

 

    Кількість тематичних блоків:  5

 

    Кількість годин на тиждень:   5

 

    Кількість контролів:  4  

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

Тема уроку

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

 

Примітки

 

 

Я, моя родина

 

 

 

 

 

1.

01.09

Знову до школи

Активізація лексичного матеріалу.

Практика усного мовлення

Володіє ЛО по темі:

-to be good at doing smth;

-to feel lack of privacy;

-to mind smth;

-to feel a bit down;

-to broaden the mind;

-to be obsessed by smth;

називає  риси характеру людей;

надає особисті дані;

розповідає про себе, свій внутрішній світ, свої захоплення; будує монологічне висловлювання в межах теми, використовуючи порівняльні конструкції;

вміє складати автобіографію, використовуючи мовні кліше;

вживає вставні слова і  слова -зв'язки:

no doubt. talking of, nevertheless, moreover;

ідентифікує і описує особистість, використовуючи вирази:

I’d like to describe…;

The person is interesting for me because…;

I find him/her… because…;

I feel a great admiration for him/her.

 

2.

04.09

Літній відпочинок

Подорожі влітку.

Практика говоріння, читання, аудіювання

3.

05.09

Особливості навчання

у 9-му класі.

Розвиток навичок читання,

діалогічного мовлення

4.

06.09

Я і моя родина.

Активізація лексичного матеріалу

5.

07.09

Значення сім’ї для підлітків.

Практика усного мовлення, читання, письма

6.

08.09

Пізнання самого себе.

Розвиток навичок читання, говоріння

7.

11.09

Мій внутрішній та зовнішній світ. Розвиток навичок говоріння, читання      

8.

12.09

Я – особистість.

Введення і опрацювання лексичного матеріалу

9.

13.09

Становлення особистості.

Практика усного мовлення, читання, письма

10.

14.09

Різні люди – різні характери.

Розвиток навичок читання, говоріння

11.

15.09

Особливості та риси характеру успішної людини.

Розвиток навичок читання.

Тестові завдання

12.

18.09

Людина, яка надихає мене.

Розвиток навичок письма

13.

19.09

Особисті дані.

Робота з текстом.  Розвиток навичок читання, говоріння

14.

20.09

Автобіографія.

Рекомендації при написанні біографії.

Розвиток навичок письма      

ТЕМАТИЧНА

 

Мої друзі

 

15.

21.09

У світі підлітків.

Введення і опрацювання лексичного матеріалу

Володіє ЛО по темі:

-to be concern about smth;

- to capture the essence of smth;

- to be on equal terms with smb;

-to be addicted to;

-to slam the door;

-ups and down;

-to accuse someone of doing smth;

-to get over smth;- to lose one’s temper.

аналізує текст і висловлює свою думку, вживаючи вставні слова:

- between ourselves,

- in this connection,

- not for nothing,

- at the same time;

уміє будувати умовні речення І типу;

складає діалог, висловлюючи занепокоєність:

- Im really worried about

- Don’t concern yourself about it!

- What’s the cause of your concern?

- Chin up!

-What worries me is…;

складає супровідний лист, використовуючи мовні кліше;

порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним.

 

16.

22.09

Хто такі тинейджери?

Практика усного мовлення, читання, письма

17.

25.09

Вибір друзів.

Практика усного мовлення, читання, письма

18.

26.09

Дружба у наш час.

Розвиток навичок аудіювання,

говоріння

19.

27.09

Друзі on-line: «за» і «проти».

Засідання «круглого столу».

20.

28.09

Мій кращий друг.

Розвиток навичок читання, монологічного мовлення

21.

29.09

Спілкування з друзями. Написання особистого листа. Розвиток граматичних навичок. Умовні речення І типу

Зошит

22.

02.10

Значення зовнішності для підлітків.

Робота з текстом.

Розвиток навичок читання

23.

03.10

Захоплення підлітків.

Розвиток навичок  діалогічного мовлення

24.

04.10

Турботи та проблеми підлітків.

Розвиток навичок читання, говоріння      

25.

05.10

Проблеми батьків і дітей.

Розвиток навичок діалогічного мовлення

26.

06.10

Шляхи вирішення підліткових проблем. Робота з текстом. Практика говоріння

27.

09.10

Супровідний лист.

Правила написання.

Практика письма

28.

10.10

Пізнай мене краще!

Захист проектів

ТЕМАТИЧНА

 

Одяг

 

29.

11.10

Одяг, який ми носимо

Введення та опрацювання лексичних одиниць

Володіє ЛО по темі:

- to put on;

- to wear;

- to try on;

- size;  - button;

- zip;

- buckle;

- sew on;

- to go into dressing room;

- to dress up;

- to take off etc.;

називає  види та деталі одягу;

розповідає про свої уподобання в одязі; пояснює і аргументує вибір одягу в залежності від погоди;

будує монологічне висловлювання в межах теми;

бере участь у діалозі, аргументуючи вибір одягу;

вживає порівняльні конструкції;

читає і розуміє етикетки на одязі;

формулює монологічне висловлювання в межах теми, описуючи власні моделі одягу.

 

 

30.

12.10

Деталі одягу.

Розвиток навичок читання, говоріння

31.

13.10

Чоловічий та жіночий одяг.

Розвиток навичок  говоріння, читання, аудівювання      

32.

17.10

Зимовий та літній одяг.

Удосконалення навичок говоріння, письма

33.

18.10

Шкільна форма в Україні та  за кордоном. Розвиток навичок читання, аудіювання

34.

19.10

Вибір одягу відповідно до заходів.

Удосконалення навичок діалогічного мовлення, читання

35.

20.10

Одяг підлітків.

Робота в групах.

Удосконалення навичок говоріння

36.

23.10

Смак та вміння одягатися.

Аудіювання тексту.

Розвиток навичок слухання

37.

24.10

Мій улюблений одяг.

Робота навичок говоріння

38.

25.10

Одяг молоді як засіб самовираження.

Розвиток навичок говоріння, читання, аудівювання      

39.

26.10

Одяг ділової людини.

Розвиток навичок читання, аудіювання

40.

27.10

За одягом зустрічають…

Засідання круглого столу.

Практика говоріння  

 Зошит

41.

06.11

Мода майбутнього.

Робота над проектом

42.

07.11

Дизайн одягу.

Практика говоріння   

Захист проекту    

ТЕМАТИЧНА

 

Молодіжна культура

43.

08.11

Дозвілля молоді.

Активізація лексичного матеріалу

Володіє ЛО по темі:

- to dampen the enthusiasm;

- to strive for smth;

- to let oneself go;

- to be enthralled by smth/smb;

- to jump at the opportunity;

- to be important in relation to smth;

- to be neatly groomed;

- to rebel against smth;

називає і характеризує види відпочинку і дозвілля для молоді;

аргументує вибір свого хобі;

володіє інформацією про відомі молодіжні організації;

обговорює участь молоді у молодіжних організаціях;

висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій;

формулює монологічне висловлювання в межах теми, вживаючи вставні слова:

- according to,

- to illustrate this,

- not any more

- thats about it.;

складає запитання

до анкети;

аналізує результати анкетування;

уміє писати флайєри як вид рекламного оголошення.

 

44.

09.11

Уподобання молоді.

Введення і опрацювання лексичного матеріалу

45.

10.11

Участь підлітків у позашкільній діяльності.

Активізація лексичного матеріалу

46.

13.11

Молодіжні організації.

Введення та опрацювання лексичних одиниць

47.

14.11

Пласт як сучасна спортивна організація.

Розвиток навичок аудіювання, читання

48.

15.11

Скаутський рух. Його історія і сьогодення. Робота з текстом.

Виконання післятекстових завдань

49.

16.11

Закони українських скаутів.

Розвиток навичок читання,

говоріння

50.

17.11

Молодіжні субкультури.

Введення та опрацювання лексичних одиниць

51.

20.11

Види молодіжних течій: хіпі,  готи, емо, панки.  Удосконалення навичок читання, говоріння

52.

21.11

Молодіжні клуби і гуртки.

Розвиток навичок аудіювання,

читання

53.

22.11

Міжнародні табори.

Участь молоді в їх роботі.

Робота з текстом.

Виконання тестових завдань

54.

23.11

Спортивне життя сучасних підлітків. Активізація лексичного матеріалу

55.

24.11

Проблема  здорового способу життя молоді.

Засідання «круглого столу».

Практика говоріння

56.

27.11

Правила життя для підлітків.

Робота над проектом     

ТЕМАТИЧНА

 

Природа і погода  

 

57.

28.11

Природа навколо нас.

Активізація вивчених лексичних і граматичних структур

Володіє ЛО по темі:

- endangered species;

- to be dead against smth;

- to treat smb cruelly;

- to be enthralled by smth/smb;

- to object to doing smth;

- reputable breeder;

- to be inquired;

- to adapt oneself to…;

називає явища природи;

описує пейзажі, вживаючи відповідні прикметники (enchanting, marvellous, breathtaking exotic, majestic);

володіє інформацією про флору і фауну України;

оцінюює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей;

висловлює власне ставлення до проблем збереження довкілля;

формулює монологічне висловлювання в межах теми;

уміє вести діалог по темі;

будує умовні речення І типу;

складає звіт про новини

 

58.

29.11

Світ природи.

Введення нових лексичних і граматичних структур

59.

30.11

Загроза для довкілля.

Введення нових лексичних і граматичних структур

60.

01.12

 

Про забруднення води, землі  і повітря. Розвиток навичок читання, говоріння

61.

04.12

Заходи по збереженню довкілля.

Розвиток навичок читання, говоріння, аудіювання

62.

05.12

Екологічна організація «зелених». Удосконалення навичок читання, говоріння

63.

06.12

Доля довкілля – у руках людей.

Розвиток навичок читання, говоріння, аудіювання

64.

07.12

Здорова планета – це зелена планета.

Практика читання, говоріння, письма

65.

08.12

Написання попереджувальних листівок.

Практика письма

66.

11.12

Флора і фауна України.

Розвиток навичок читання, говоріння, аудіювання

67.

12.12

Заходи по врятуванню тварин.

Удосконалення навичок читання, говоріння

68.

13.12

Екологія і здоров’я. 

Практика усного мовлення, читання, письма

69.

14.12

Нелегальні смітники.

Розвиток навичок читання, говоріння

70.

15.12

Звіт про новини.

Новини по збереженню довкілля.

Практика письма ТЕМАТИЧНА

71.

18.12

Повторення теми

«Молодіжні організації»

висловлює власну думку по темі

72.

19.12

Контроль  аудіювання

демонструє вміння і навички аудіювання

73.

20.12

Контроль читання

демонструє вміння і навички читання

74.

21.12

Повторення тем

«Я, моя сімя, друзі. Одяг»

висловлює власну думку по темі

75.

22.12

Контроль  письма

демонструє вміння і навички письма

76.

25.12

Контроль  говоріння

демонструє вміння і навички говоріння

77.

26.12

Святкування Нового року в Україні

висловлює власну думку по темі

78.

27.12

Різдво в англомовних країнах

володіє інформацією по темі

79.

28.12

Узагальнення  лексичного і граматичного матеріалу,  вивченого за  І семестр

демонструє набуті вміння і навички

 

 

 

ПЕРЕВІРИВ

Заступник директора

з науково-методичної роботи     

__________ Т.В. Кириченко

«___» __________ 2017 р.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Богун Марина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Парасесій Олена Сергіївна
    Дякую за матеріал!!! А у вас раптом немає календарного ще й на другий семестр?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (для спеціалізова-них шкіл з поглибленим вивченням англійської мови) 9 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В)
Додано
2 лютого 2018
Переглядів
4459
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку