ВІДДІЛ ОСВІТИ КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
КОНОТОПСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ № 2
КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор школи
____ О.Б. Матвійчук
«___» _____ 2017 р.
Календарно-тематичне
планування
навчального матеріалу
з англійської мови
у 9-Б класі
на І семестр
2017 – 2018 навчального року
учителя англійської мови
Присікайло Олесі Володимирівна
Програма:
Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5 – 9 класи.
Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Підручники:
Л.В. Калініна, І.В Самойлюкевич.
Англійська мова
для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови.
Підручник для 9 класу загальноосвітніх
навчальних закладів.
Київ, «Генеза», 2017.
Загальна кількість годин: 79
Кількість тематичних блоків: 5
Кількість годин на тиждень: 5
Кількість контролів: 4
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Примітки
|
||
Я, моя родина
|
|
|||||
1. |
01.09 |
Знову до школи Активізація лексичного матеріалу. Практика усного мовлення |
Володіє ЛО по темі: -to be good at doing smth; -to feel lack of privacy; -to mind smth; -to feel a bit down; -to broaden the mind; -to be obsessed by smth; називає риси характеру людей; надає особисті дані; розповідає про себе, свій внутрішній світ, свої захоплення; будує монологічне висловлювання в межах теми, використовуючи порівняльні конструкції; вміє складати автобіографію, використовуючи мовні кліше; вживає вставні слова і слова -зв'язки: no doubt. talking of, nevertheless, moreover; ідентифікує і описує особистість, використовуючи вирази: I’d like to describe…; The person is interesting for me because…; I find him/her… because…; I feel a great admiration for him/her. |
|
||
2. |
04.09 |
Літній відпочинок Подорожі влітку. Практика говоріння, читання, аудіювання |
||||
3. |
05.09 |
Особливості навчання у 9-му класі. Розвиток навичок читання, діалогічного мовлення |
||||
4. |
06.09 |
Я і моя родина. Активізація лексичного матеріалу |
||||
5. |
07.09 |
Значення сім’ї для підлітків. Практика усного мовлення, читання, письма |
||||
6. |
08.09 |
Пізнання самого себе. Розвиток навичок читання, говоріння |
||||
7. |
11.09 |
Мій внутрішній та зовнішній світ. Розвиток навичок говоріння, читання |
||||
8. |
12.09 |
Я – особистість. Введення і опрацювання лексичного матеріалу |
||||
9. |
13.09 |
Становлення особистості. Практика усного мовлення, читання, письма |
||||
10. |
14.09 |
Різні люди – різні характери. Розвиток навичок читання, говоріння |
||||
11. |
15.09 |
Особливості та риси характеру успішної людини. Розвиток навичок читання. Тестові завдання |
||||
12. |
18.09 |
Людина, яка надихає мене. Розвиток навичок письма |
||||
13. |
19.09 |
Особисті дані. Робота з текстом. Розвиток навичок читання, говоріння |
||||
14. |
20.09 |
Автобіографія. Рекомендації при написанні біографії. Розвиток навичок письма ТЕМАТИЧНА |
||||
Мої друзі
|
||||||
15. |
21.09 |
У світі підлітків. Введення і опрацювання лексичного матеріалу |
Володіє ЛО по темі: -to be concern about smth; - to capture the essence of smth; - to be on equal terms with smb; -to be addicted to; -to slam the door; -ups and down; -to accuse someone of doing smth; -to get over smth;- to lose one’s temper. аналізує текст і висловлює свою думку, вживаючи вставні слова: - between ourselves, - in this connection, - not for nothing, - at the same time; уміє будувати умовні речення І типу; складає діалог, висловлюючи занепокоєність: - I’m really worried about… - Don’t concern yourself about it! - What’s the cause of your concern? - Chin up! -What worries me is…; складає супровідний лист, використовуючи мовні кліше; порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
|
||
16. |
22.09 |
Хто такі тинейджери? Практика усного мовлення, читання, письма |
||||
17. |
25.09 |
Вибір друзів. Практика усного мовлення, читання, письма |
||||
18. |
26.09 |
Дружба у наш час. Розвиток навичок аудіювання, говоріння |
||||
19. |
27.09 |
Друзі on-line: «за» і «проти». Засідання «круглого столу». |
||||
20. |
28.09 |
Мій кращий друг. Розвиток навичок читання, монологічного мовлення |
||||
21. |
29.09 |
Спілкування з друзями. Написання особистого листа. Розвиток граматичних навичок. Умовні речення І типу Зошит |
||||
22. |
02.10 |
Значення зовнішності для підлітків. Робота з текстом. Розвиток навичок читання |
||||
23. |
03.10 |
Захоплення підлітків. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
||||
24. |
04.10 |
Турботи та проблеми підлітків. Розвиток навичок читання, говоріння |
||||
25. |
05.10 |
Проблеми батьків і дітей. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
||||
26. |
06.10 |
Шляхи вирішення підліткових проблем. Робота з текстом. Практика говоріння |
||||
27. |
09.10 |
Супровідний лист. Правила написання. Практика письма |
||||
28. |
10.10 |
Пізнай мене краще! Захист проектів ТЕМАТИЧНА |
||||
Одяг
|
||||||
29. |
11.10 |
Одяг, який ми носимо Введення та опрацювання лексичних одиниць |
Володіє ЛО по темі: - to put on; - to wear; - to try on; - size; - button; - zip; - buckle; - sew on; - to go into dressing room; - to dress up; - to take off etc.; називає види та деталі одягу; розповідає про свої уподобання в одязі; пояснює і аргументує вибір одягу в залежності від погоди; будує монологічне висловлювання в межах теми; бере участь у діалозі, аргументуючи вибір одягу; вживає порівняльні конструкції; читає і розуміє етикетки на одязі; формулює монологічне висловлювання в межах теми, описуючи власні моделі одягу.
|
|
||
30. |
12.10 |
Деталі одягу. Розвиток навичок читання, говоріння |
||||
31. |
13.10 |
Чоловічий та жіночий одяг. Розвиток навичок говоріння, читання, аудівювання |
||||
32. |
17.10 |
Зимовий та літній одяг. Удосконалення навичок говоріння, письма |
||||
33. |
18.10 |
Шкільна форма в Україні та за кордоном. Розвиток навичок читання, аудіювання |
||||
34. |
19.10 |
Вибір одягу відповідно до заходів. Удосконалення навичок діалогічного мовлення, читання |
||||
35. |
20.10 |
Одяг підлітків. Робота в групах. Удосконалення навичок говоріння |
||||
36. |
23.10 |
Смак та вміння одягатися. Аудіювання тексту. Розвиток навичок слухання |
||||
37. |
24.10 |
Мій улюблений одяг. Робота навичок говоріння |
||||
38. |
25.10 |
Одяг молоді як засіб самовираження. Розвиток навичок говоріння, читання, аудівювання |
||||
39. |
26.10 |
Одяг ділової людини. Розвиток навичок читання, аудіювання |
||||
40. |
27.10 |
За одягом зустрічають… Засідання круглого столу. Практика говоріння Зошит |
||||
41. |
06.11 |
Мода майбутнього. Робота над проектом |
||||
42. |
07.11 |
Дизайн одягу. Практика говоріння Захист проекту ТЕМАТИЧНА |
||||
Молодіжна культура |
||||||
43. |
08.11 |
Дозвілля молоді. Активізація лексичного матеріалу |
Володіє ЛО по темі: - to dampen the enthusiasm; - to strive for smth; - to let oneself go; - to be enthralled by smth/smb; - to jump at the opportunity; - to be important in relation to smth; - to be neatly groomed; - to rebel against smth; називає і характеризує види відпочинку і дозвілля для молоді; аргументує вибір свого хобі; володіє інформацією про відомі молодіжні організації; обговорює участь молоді у молодіжних організаціях; висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій; формулює монологічне висловлювання в межах теми, вживаючи вставні слова: - according to, - to illustrate this, - not any more - that’s about it.; складає запитання до анкети; аналізує результати анкетування; уміє писати флайєри як вид рекламного оголошення. |
|
||
44. |
09.11 |
Уподобання молоді. Введення і опрацювання лексичного матеріалу |
||||
45. |
10.11 |
Участь підлітків у позашкільній діяльності. Активізація лексичного матеріалу |
||||
46. |
13.11 |
Молодіжні організації. Введення та опрацювання лексичних одиниць |
||||
47. |
14.11 |
Пласт як сучасна спортивна організація. Розвиток навичок аудіювання, читання |
||||
48. |
15.11 |
Скаутський рух. Його історія і сьогодення. Робота з текстом. Виконання післятекстових завдань |
||||
49. |
16.11 |
Закони українських скаутів. Розвиток навичок читання, говоріння |
||||
50. |
17.11 |
Молодіжні субкультури. Введення та опрацювання лексичних одиниць |
||||
51. |
20.11 |
Види молодіжних течій: хіпі, готи, емо, панки. Удосконалення навичок читання, говоріння |
||||
52. |
21.11 |
Молодіжні клуби і гуртки. Розвиток навичок аудіювання, читання |
||||
53. |
22.11 |
Міжнародні табори. Участь молоді в їх роботі. Робота з текстом. Виконання тестових завдань |
||||
54. |
23.11 |
Спортивне життя сучасних підлітків. Активізація лексичного матеріалу |
||||
55. |
24.11 |
Проблема здорового способу життя молоді. Засідання «круглого столу». Практика говоріння |
||||
56. |
27.11 |
Правила життя для підлітків. Робота над проектом ТЕМАТИЧНА |
||||
Природа і погода
|
||||||
57. |
28.11 |
Природа навколо нас. Активізація вивчених лексичних і граматичних структур |
Володіє ЛО по темі: - endangered species; - to be dead against smth; - to treat smb cruelly; - to be enthralled by smth/smb; - to object to doing smth; - reputable breeder; - to be inquired; - to adapt oneself to…; називає явища природи; описує пейзажі, вживаючи відповідні прикметники (enchanting, marvellous, breathtaking exotic, majestic); володіє інформацією про флору і фауну України; оцінюює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей; висловлює власне ставлення до проблем збереження довкілля; формулює монологічне висловлювання в межах теми; уміє вести діалог по темі; будує умовні речення І типу; складає звіт про новини |
|
||
58. |
29.11 |
Світ природи. Введення нових лексичних і граматичних структур |
||||
59. |
30.11 |
Загроза для довкілля. Введення нових лексичних і граматичних структур |
||||
60. |
01.12
|
Про забруднення води, землі і повітря. Розвиток навичок читання, говоріння |
||||
61. |
04.12 |
Заходи по збереженню довкілля. Розвиток навичок читання, говоріння, аудіювання |
||||
62. |
05.12 |
Екологічна організація «зелених». Удосконалення навичок читання, говоріння |
||||
63. |
06.12 |
Доля довкілля – у руках людей. Розвиток навичок читання, говоріння, аудіювання |
||||
64. |
07.12 |
Здорова планета – це зелена планета. Практика читання, говоріння, письма |
||||
65. |
08.12 |
Написання попереджувальних листівок. Практика письма |
||||
66. |
11.12 |
Флора і фауна України. Розвиток навичок читання, говоріння, аудіювання |
||||
67. |
12.12 |
Заходи по врятуванню тварин. Удосконалення навичок читання, говоріння |
||||
68. |
13.12 |
Екологія і здоров’я. Практика усного мовлення, читання, письма |
||||
69. |
14.12 |
Нелегальні смітники. Розвиток навичок читання, говоріння |
||||
70. |
15.12 |
Звіт про новини. Новини по збереженню довкілля. Практика письма ТЕМАТИЧНА |
||||
71. |
18.12 |
Повторення теми «Молодіжні організації» |
висловлює власну думку по темі |
|||
72. |
19.12 |
Контроль аудіювання |
демонструє вміння і навички аудіювання |
|||
73. |
20.12 |
Контроль читання |
демонструє вміння і навички читання |
|||
74. |
21.12 |
Повторення тем «Я, моя сім’я, друзі. Одяг» |
висловлює власну думку по темі |
|||
75. |
22.12 |
Контроль письма |
демонструє вміння і навички письма |
|||
76. |
25.12 |
Контроль говоріння |
демонструє вміння і навички говоріння |
|||
77. |
26.12 |
Святкування Нового року в Україні |
висловлює власну думку по темі |
|||
78. |
27.12 |
Різдво в англомовних країнах |
володіє інформацією по темі |
|||
79. |
28.12 |
Узагальнення лексичного і граматичного матеріалу, вивченого за І семестр |
демонструє набуті вміння і навички |
|||
ПЕРЕВІРИВ
Заступник директора
з науково-методичної роботи
__________ Т.В. Кириченко
«___» __________ 2017 р.