Календарне планування. Англійська мова. Hip-Hip Hello 5 / II

Про матеріал
Календарне планування. Англійська мова. Hip-Hip Hello 5 з групами результатів на другий семестр
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування

уроків англійської мови у 5 класі

до підручника “Hip-Hip Hello!”

Амелія Уолкер, Ненсі Левіс, Маргарет Робінсон, Олександр Любченко

IІ семестр

3,5 год/ тиждень

 

Дата

ГР

Очікувані результати

Зміст уроку

Урок у

підручнику

Домашнє завдання

UNIT 7. Touring London. Подорож Лондоном.

Змістова лінія: Громадянська відповідальність

65

 

ГР 1

Граматика: the Present Continuous; the Present Simple

and the Present Continuous; adverbs of manner;

prepositions of movement

Продукування: бесіда про будівлі та місця в місті; запитання та відповіді про місцезнаходження в місті

Лексика: назви визначних місць Лондона. назви будівель

Вимова: літера С

Визначні місця Лондону. Розвиток навичок сприйняття на слух.

 

С.74-75

 

66

 

 

Визначні місця Лондону. Уживання теперішнього тривалого часу.

 

С. 76-77

 

67

 

 

Визначні місця Лондону. Порівняння теперішніх часів.

 

С.77-78

 

68

 

 

Подорож містом. Словотвір. Утворення прислівників від прикмеиників.

 

С.78-79

 

69

 

ГР 2

У місті. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.

С. 80

 

70

 

ГР 2

У місті. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.

С. 80-81

 

71

 

ГР 4

Батьківщина. Розвиток навичок писемного продукування.

С. 81

 

72

 

ГР 2

 

Подорож Лондоном. Узагальнення вивченого матеріалу за темою. Підсумкова робота.

 

 

UNIT 8. Discovering the world. Відкриття світу.

Змістова лінія: Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

73

 

ГР 1

Граматика: the Past Simple: the verb be; past time expressions;

the Past Simple: regular verbs; indefi nite pronouns; prepositions of means or instrument

Продукування: розмова про дату та місце народження, про инулі подіїї

Лексика: геогафічні обєкти

Вимова: закінчення -ed

Подорож.  Розвиток навичок сприйняття на слух.

С. 82-83

 

74

 

 

Подорож. Минулий неозначений час. Минулий час дієслова to be

С.84

 

75

 

 

Минула подорож. Минулий неозначений час. Правильні дієслова.

С.85-86

 

76

 

 

Подорож. Неозначені займенники.

С.87

 

77

 

ГР 3

Географія землі.  Розвиток навичок сприйняття письмового тексту.

С.88

 

78

 

ГР 2

Місце та дата народження. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.

С.88-89

 

79

 

ГР 4

Шкільні подорожі. Розвиток навичок писемного висловлювання.

С. 90

 

80

 

ГР 4

Подорож . Узагальнення вивченого матеріалу за темою. Підсумкова робота.

 

 

UNIT 9. A journey back in time. Подорож назад у часі.

Змістова лінія: Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

81

 

ГР 1

Граматика: the Past Simple, неправильні дієслова

Продукування: вибачення, розповіді про минулі події Лексика: рослини та тварини на фермі

Вимова: звуки θ та ð

Мій останній відпочинок.  Розвиток навичок сприйняття на слух.

С. 90-91

 

82

 

 

Мій останній відпочинок.  Минулий неозначений час. Неправильні дієслова.

С.92-93

 

83

 

ГР 3

 На фермі. Розвиток навичок сприйняття письмового тексту.

С. 94

 

84

 

ГР 2

Минулі події. Розвиток навичок усного продукування та усної взаємодії.

С. 95-96

 

85

 

ГР 2

Опис минулих подій. Розвиток навичок усного продукування.

С.96-97

 

86

 

ГР 2

Подорож назад у часі. Узагальнення вивченого матеріалу за темою. Підсумкова робота.

С.98-99

 

UNIT 10. Ouch! It hurts! Ой! Боляче!

Змістова лінія: Здоров'я і безпека

87

 

ГР 1

Граматика: модальні дієслова

Продукування: розповідати про частини тіла,  візит до лікаря

Лексика: частини тіла, проблеми зі здоров’ям, симптоми

Вимова: літера S

Проблеми зі здоровям. Розвиток навичок сприйняття на слух.

С.100-101

 

88

 

ГР 1

Проблеми зі здоров’ям. Модальні дієслова.

С.102-103

 

89

 

 

Проблеми зі здоров’ям. Модальні дієслова.

С.103-104

 

90

 

ГР 2

Частини тіла. Хвороби та симптоми. Розвиток навичок усного продукування та усної взаємодії.

С. 105

 

91

 

ГР 2

У лікаря. Розвиток навичок усної взаємодії.

С.106-107

 

92

 

 

Хвороба та сиптоми. Розвиток навичок писемного висловлювання.

С.107

 

93

 

ГР 3

Здоров’я. Узагальнення вивченого матеріалу за темою. Підсумкова робота.

 

 

UNIT 11. What are you doing this weekend? Що ти робиш на вихідних?

Змістова лінія: Підприємливість та фінансова грамотність

Екологічна безпека та сталий розвиток

94

 

ГР 1

Граматика: will; the Present Continuous

for arrangements and plans

Продукування: уміння говорити про плани на майбутнє; говорити про пори року та погоду

Лексика: погода та пори року

Вимова: літера G

Вихідні дні. Розвиток навичок сприймання на слух. 

 

С.108-109

 

95

 

 

Плани на вихідні. Майбутній неозначений час.

 

С.110

 

96

 

 

Плани на вихідні. Порівняння майбутній часів.

 

С.111-112

 

97

 

ГР 3

Погода та пори року. Розвиток навичок сприйняття письмового тексту.

 

С.113

 

98

 

 

Мій вільний час. Прийменники часу.

 

С.114

 

99

 

ГР 2

Моя улюблена пора року. Розвиток навичок писемного висловлювання.

С.115

 

100

 

ГР 1

Погода на вихідних. Узагальнення вивченого матеріалу за темою. Підсумкова робота.

 

 

UNIT 12. What are you wearing to the party? Що ти одягаєш на вечірку?

Змістова лінія: Здоров'я і безпека

 Підприємливість і фінансова грамотність

101

 

ГР 1

Граматика: shall for suggestions, порядок слів у реченні.

Продукування: розмова про одяг та взуття; уміти описувати одяг та взуття, вносити пропозиції, прощатися

Лексика: одяг, взуття

Вимова: звуки ŋ та ŋk

Святковий одяг. Розвиток навичок сприймання на слух. 

С. 116-117

 

102

 

ГР 4

Запрошення. Розвиток навичок писемної взаємодії.

С.118

 

103

 

 

Щоденний одяг. Порядок слів у реченнях.

С. 119

 

104

 

ГР 2

Одяг та взуття. Розвиток навичок усного продукування

С. 120-121

 

105

 

ГР 2

Прощання. Розвиток навичок усної взаємодії.

С. 122

 

106

 

ГР 4

Мій улюблений одяг. Розвиток навичок писемного висловлювання.

С.123

 

107

 

ГР 2

Одяг та взуття. Узагальнення вивченого матеріалу за темою. Підсумкова робота

 

 

UNIT 13. Discovering Ukraine. Дослідження України.

Змістова лінія: Екологічна безпека та сталий розвиток

 Підприємливість і фінансова грамотність

108

 

ГР 1

Граматика: the with geographical names

Продукування: розмова про минулі події; уміти розповідати про рідну країну

Лексика: географічні назви, види траеспорту

Вимова: географічні назви

Географічне положення України. Розвиток навичок сприймання на слух. 

С.124-125

 

109

 

 

Георафія Землі. Означений артикль з географічними назвами.

С.126

 

110

 

ГР 3

Види транспорту. Розвиток навичок сприйняття письмового тексту

С.127-128

 

111

 

ГР 2

Інтервю з подорожуючим. Розвиток навичок усної взаємодії.

С.128-129

 

112

 

ГР 3

Шкільна форма. Розвиток навичок сприйняття письмового тексту

С. 131

 

113

 

ГР 3

Україна. Узагальнення вивченого матеріалу за темою. Підсумкова робота

 

 

114

 

 

 

Моя прекрасна країна. Проєктна робота №4

С. 147

 

115

 

ГР 1

Перевірка навичок  сприймання усної інформвції на слух

Контроль навичок аудіювання

 

 

116

 

ГР 2

Перевірка умінь усної взаємодії та висловлюання іноземною мовою

Контроль навичок говоріння

 

 

117

 

ГР 3

Перевірка умінь сприймати письмові тексти мови

Контроль навичок читання

 

 

118

 

ГР 4

Перевірка навичок письмової взаємодії та висловлювання

Контроль навичок письма

 

 

119

 

ГР 4

 

Запрошення та лист подяки. Проєктна робота №6

С.148

 

120

 

ГР 1

 

Іноземні мови в нашому житті. Розвиток навичок сприймання на слух. 

 

 

121

 

ГР 3

 

Чому важливо вивчати іноземну мову, Розвиток навичок сприйняття письмового тексту

 

 

122

 

 

 

Відпочинок. Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок.