Календарно-тематичне планування
уроків англійської мови у 5 класі
до підручника “Hip-Hip Hello!”
Амелія Уолкер, Ненсі Левіс, Маргарет Робінсон, Олександр Любченко
IІ семестр
3,5 год/ тиждень
№ |
Дата |
ГР |
Очікувані результати |
Зміст уроку |
Урок у підручнику |
Домашнє завдання |
UNIT 7. Touring London. Подорож Лондоном. Змістова лінія: Громадянська відповідальність |
||||||
65 |
|
ГР 1 |
Граматика: the Present Continuous; the Present Simple and the Present Continuous; adverbs of manner; prepositions of movement Продукування: бесіда про будівлі та місця в місті; запитання та відповіді про місцезнаходження в місті Лексика: назви визначних місць Лондона. назви будівель Вимова: літера С |
Визначні місця Лондону. Розвиток навичок сприйняття на слух.
|
С.74-75 |
|
66 |
|
|
Визначні місця Лондону. Уживання теперішнього тривалого часу.
|
С. 76-77 |
|
|
67 |
|
|
Визначні місця Лондону. Порівняння теперішніх часів.
|
С.77-78 |
|
|
68 |
|
|
Подорож містом. Словотвір. Утворення прислівників від прикмеиників.
|
С.78-79 |
|
|
69 |
|
ГР 2 |
У місті. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
С. 80 |
|
|
70 |
|
ГР 2 |
У місті. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
С. 80-81 |
|
|
71 |
|
ГР 4 |
Батьківщина. Розвиток навичок писемного продукування. |
С. 81 |
|
|
72 |
|
ГР 2 |
|
Подорож Лондоном. Узагальнення вивченого матеріалу за темою. Підсумкова робота. |
|
|
UNIT 8. Discovering the world. Відкриття світу. Змістова лінія: Громадянська відповідальність Підприємливість і фінансова грамотність |
||||||
73 |
|
ГР 1 |
Граматика: the Past Simple: the verb be; past time expressions; the Past Simple: regular verbs; indefi nite pronouns; prepositions of means or instrument Продукування: розмова про дату та місце народження, про инулі подіїї Лексика: геогафічні обєкти Вимова: закінчення -ed |
Подорож. Розвиток навичок сприйняття на слух. |
С. 82-83 |
|
74 |
|
|
Подорож. Минулий неозначений час. Минулий час дієслова to be |
С.84 |
|
|
75 |
|
|
Минула подорож. Минулий неозначений час. Правильні дієслова. |
С.85-86 |
|
|
76 |
|
|
Подорож. Неозначені займенники. |
С.87 |
|
|
77 |
|
ГР 3 |
Географія землі. Розвиток навичок сприйняття письмового тексту. |
С.88 |
|
|
78 |
|
ГР 2 |
Місце та дата народження. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
С.88-89 |
|
|
79 |
|
ГР 4 |
Шкільні подорожі. Розвиток навичок писемного висловлювання. |
С. 90 |
|
|
80 |
|
ГР 4 |
Подорож . Узагальнення вивченого матеріалу за темою. Підсумкова робота. |
|
|
|
UNIT 9. A journey back in time. Подорож назад у часі. Змістова лінія: Громадянська відповідальність Підприємливість і фінансова грамотність |
||||||
81 |
|
ГР 1 |
Граматика: the Past Simple, неправильні дієслова Продукування: вибачення, розповіді про минулі події Лексика: рослини та тварини на фермі Вимова: звуки θ та ð |
Мій останній відпочинок. Розвиток навичок сприйняття на слух. |
С. 90-91 |
|
82 |
|
|
Мій останній відпочинок. Минулий неозначений час. Неправильні дієслова. |
С.92-93 |
|
|
83 |
|
ГР 3 |
На фермі. Розвиток навичок сприйняття письмового тексту. |
С. 94 |
|
|
84 |
|
ГР 2 |
Минулі події. Розвиток навичок усного продукування та усної взаємодії. |
С. 95-96 |
|
|
85 |
|
ГР 2 |
Опис минулих подій. Розвиток навичок усного продукування. |
С.96-97 |
|
|
86 |
|
ГР 2 |
Подорож назад у часі. Узагальнення вивченого матеріалу за темою. Підсумкова робота. |
С.98-99 |
|
|
UNIT 10. Ouch! It hurts! Ой! Боляче! Змістова лінія: Здоров'я і безпека |
||||||
87 |
|
ГР 1 |
Граматика: модальні дієслова Продукування: розповідати про частини тіла, візит до лікаря Лексика: частини тіла, проблеми зі здоров’ям, симптоми Вимова: літера S |
Проблеми зі здоровям. Розвиток навичок сприйняття на слух. |
С.100-101 |
|
88 |
|
ГР 1 |
Проблеми зі здоров’ям. Модальні дієслова. |
С.102-103 |
|
|
89 |
|
|
Проблеми зі здоров’ям. Модальні дієслова. |
С.103-104 |
|
|
90 |
|
ГР 2 |
Частини тіла. Хвороби та симптоми. Розвиток навичок усного продукування та усної взаємодії. |
С. 105 |
|
|
91 |
|
ГР 2 |
У лікаря. Розвиток навичок усної взаємодії. |
С.106-107 |
|
|
92 |
|
|
Хвороба та сиптоми. Розвиток навичок писемного висловлювання. |
С.107 |
|
|
93 |
|
ГР 3 |
Здоров’я. Узагальнення вивченого матеріалу за темою. Підсумкова робота. |
|
|
|
UNIT 11. What are you doing this weekend? Що ти робиш на вихідних? Змістова лінія: Підприємливість та фінансова грамотність Екологічна безпека та сталий розвиток |
||||||
94 |
|
ГР 1 |
Граматика: will; the Present Continuous for arrangements and plans Продукування: уміння говорити про плани на майбутнє; говорити про пори року та погоду Лексика: погода та пори року Вимова: літера G |
Вихідні дні. Розвиток навичок сприймання на слух.
|
С.108-109 |
|
95 |
|
|
Плани на вихідні. Майбутній неозначений час.
|
С.110 |
|
|
96 |
|
|
Плани на вихідні. Порівняння майбутній часів.
|
С.111-112 |
|
|
97 |
|
ГР 3 |
Погода та пори року. Розвиток навичок сприйняття письмового тексту.
|
С.113 |
|
|
98 |
|
|
Мій вільний час. Прийменники часу.
|
С.114 |
|
|
99 |
|
ГР 2 |
Моя улюблена пора року. Розвиток навичок писемного висловлювання. |
С.115 |
|
|
100 |
|
ГР 1 |
Погода на вихідних. Узагальнення вивченого матеріалу за темою. Підсумкова робота. |
|
|
|
UNIT 12. What are you wearing to the party? Що ти одягаєш на вечірку? Змістова лінія: Здоров'я і безпека Підприємливість і фінансова грамотність |
||||||
101 |
|
ГР 1 |
Граматика: shall for suggestions, порядок слів у реченні. Продукування: розмова про одяг та взуття; уміти описувати одяг та взуття, вносити пропозиції, прощатися Лексика: одяг, взуття Вимова: звуки ŋ та ŋk |
Святковий одяг. Розвиток навичок сприймання на слух. |
С. 116-117 |
|
102 |
|
ГР 4 |
Запрошення. Розвиток навичок писемної взаємодії. |
С.118 |
|
|
103 |
|
|
Щоденний одяг. Порядок слів у реченнях. |
С. 119 |
|
|
104 |
|
ГР 2 |
Одяг та взуття. Розвиток навичок усного продукування |
С. 120-121 |
|
|
105 |
|
ГР 2 |
Прощання. Розвиток навичок усної взаємодії. |
С. 122 |
|
|
106 |
|
ГР 4 |
Мій улюблений одяг. Розвиток навичок писемного висловлювання. |
С.123 |
|
|
107 |
|
ГР 2 |
Одяг та взуття. Узагальнення вивченого матеріалу за темою. Підсумкова робота |
|
|
|
UNIT 13. Discovering Ukraine. Дослідження України. Змістова лінія: Екологічна безпека та сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність |
||||||
108 |
|
ГР 1 |
Граматика: the with geographical names Продукування: розмова про минулі події; уміти розповідати про рідну країну Лексика: географічні назви, види траеспорту Вимова: географічні назви |
Географічне положення України. Розвиток навичок сприймання на слух. |
С.124-125 |
|
109 |
|
|
Георафія Землі. Означений артикль з географічними назвами. |
С.126 |
|
|
110 |
|
ГР 3 |
Види транспорту. Розвиток навичок сприйняття письмового тексту |
С.127-128 |
|
|
111 |
|
ГР 2 |
Інтервю з подорожуючим. Розвиток навичок усної взаємодії. |
С.128-129 |
|
|
112 |
|
ГР 3 |
Шкільна форма. Розвиток навичок сприйняття письмового тексту |
С. 131 |
|
|
113 |
|
ГР 3 |
Україна. Узагальнення вивченого матеріалу за темою. Підсумкова робота |
|
|
|
114 |
|
|
|
Моя прекрасна країна. Проєктна робота №4 |
С. 147 |
|
115 |
|
ГР 1 |
Перевірка навичок сприймання усної інформвції на слух |
Контроль навичок аудіювання |
|
|
116 |
|
ГР 2 |
Перевірка умінь усної взаємодії та висловлюання іноземною мовою |
Контроль навичок говоріння |
|
|
117 |
|
ГР 3 |
Перевірка умінь сприймати письмові тексти мови |
Контроль навичок читання |
|
|
118 |
|
ГР 4 |
Перевірка навичок письмової взаємодії та висловлювання |
Контроль навичок письма |
|
|
119 |
|
ГР 4 |
|
Запрошення та лист подяки. Проєктна робота №6 |
С.148 |
|
120 |
|
ГР 1 |
|
Іноземні мови в нашому житті. Розвиток навичок сприймання на слух. |
|
|
121 |
|
ГР 3 |
|
Чому важливо вивчати іноземну мову, Розвиток навичок сприйняття письмового тексту |
|
|
122 |
|
|
|
Відпочинок. Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок. |
|
|