Календарно-тематичне планування з англійської мови І семестр 3 клас. Підручник: "Англійська мова" Карпюк О.Д. Видавництво "Астон"

Про матеріал

Календарне планування англійська мова І семестр 3 клас Карпюк О.Д. Календарне планування з англійської мови складено відповідно до чинної програми.

Перегляд файлу

 

КТП з англійської мови для 3 класу на І семестр

 

Дата

Тема

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лексика

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

 

  Starter

 

1.

 

 

 

04.09

Пограємось!

Пригадати римівки, використання:       Can you...? Yes, I can, No, I can’t

 

 

 

Touch your..! Point to … ! Stand up      sit down      turn around   wink…   

 

 

Ех.1,р.6

 

Ех.2,р.6

Ех.3,р.6

 

 

 

 

Ех.4,р.6

 

 

 

 

2.

06.09

Я читаю

Can you ... ?  Yes, I can. / No, I can’t.

 

jump, fly, swim, run, ski,  play football,  fish,  ride a bike, get up at 7 o’clock, play computer games,

 

 

Ех.2,р.7

 

 

 

Ех.1,р.7

 

 

 

 

 

3.

07.09

Я спілкуюсь

I like        Look          Yes, please     I can…     This is…      These are…

 

 

Ех.1,р.8

 

Ех.3,р.9

 

Ех.4,р.9

 

Ех.2,р.9

 

 

 

 

 

4.

11.09

Я вмію це робити

 

 

 

Ех.2,р.11  Ех.3,р.11

 

 

Ех.1,р.10

 

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, вибудовує товариські стосунки з іншими

 

  ТЕМА 1.   ME, MY FAMILY AND FRIENDS

 

Дата

Тема

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лексика

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє задання

5.

 

13.09

Давай вчити англійську!

Reading: A New

Classmate

Listening: Identifying

details about

classmates

Speaking: Asking

and answering about

sports and hobbies

Writing: Describing

family and friends

What’s your name?

How old are you?

What’s your e-mail?

What’s your telephone number?

This is…                    Her name is…           His name is…           I’m …

His e-mail is…           His telephone number is…

e-mail, English

 

Ех.1,р.12

Ех.2,р.12

Ех.3,р.12

Ех.4,р.13

Ех.6,р.13

Ех.5,р.13

 

 

6.

 

14.09

Познайомся з новими друзями

His school bag is…

His name is ...

Her bike is…

Her name is ...

His name is ...

 

classmate, curly

Ех.1,р.14

Ех.2,р.14

 

 

Ех.3,р.15

Ех.4,р.15

 

 

7.

 

18.09

Мої однокласники

He/She lives in…

This is my…

These are my…

His hobby is ...

I’m from…

She is from…

She isn’t from…

 

always, sleepy, hobby, special, favourite, new classmate

Ех.1,р.16

Ех.3,р.16

Ех.3,р.16

Ех.2,р.16

Ех.1,р.16

 

 

8.

 

20.09

Розкажи про себе

They are…

They aren’t…

They often play…

strict, reporter,  late, lazy

 

 

 

 

 

Ех.1,р.17

Ех.2,р.18

 

 

Ех.3,р.18

 

 

9.

 

21.09

Розкажи про себе

Ann is from…

Ann’s mum is…

 

hard-working

 

Ех.2,р.19

Ех.1,р.19

 

 

 

10.

 

25.09

Мої найкращі друзі

Kate is good at swimming

They are …

They aren’t …

 

helpful, be good at,

Ех.1,р.20

 

Ех.2,р.20

Ех.1,р.20

Ех.3,р.21

 

 

11.

 

27.09

Що я вмію робити

Are you good at..?

Yes, I am. / No, I am not.

good, nice, a bit lazy, funny, helpful, clever, football, basketball, tennis,

table tennis, swimming, computer games, dancing

 

 

Ех.2,р.22

Ех.1,р.22

 

 

Ех.3,р.22

 

12.

 

28.09

Мій домашній улюбленець

 

Where is…?

in, on, under

 

Ех.2,р.23

 

Ех.1,р.23

 

 

13.

 

02.10

Цікаві історії

 

 

Ех.1,р.24

 

 

Ех.2,р.25

 

 

14.

 

04.10

Моя улюблена іграшка

What’s your favourite..?

Steve’s favourite sport

My favourite toy is...

Mary’s favourite toy is…

 

basketball, sport, Go out. comics, pilot, me

Ех.1,р.26

Ех.4,р.27

Ех.2,р.27

Ех.3,р.27

Ех.5,р.27

Ех.1,р.26

 

 

15.

 

05.10

Іграшки моїх друзів

Her ball is…

His robot can…

her, his

Ех.1,р.28

Ех.2,р.28

Ех.3,р.28

 

 

 

 

 

16.

 

09.10

Перевіримо знання

 

It‛s a girl.

It‛s a boy.

Her favourite…

His favourite…

 

Ех.1,р.29

Ех.2,р.29

 

 

Ех.2,р.29

Ех.3,р.30

Ех.4,р.30

 

17.

 

11.10

Діагностична робота№1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.

 

12.10

Мій проєкт

 

 

 

 

 

Ех.4,р.31

 

 

Ех.1,р.31

Ех.2,р.31

Ех.3,р.31

 

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими

 

  ТЕМА 2. SWEET HOME

 

Дата

Тема

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лексика

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

19.

 

23.10

Моя родина

Reading: Goldilocks

and the Three Bears

Listening: Identifying

family relationships

Speaking: Asking

and answering about

family members’ jobs

Writing: Describing a

house / a fl at

How are you?

We are fine

Who is this?

Who is that...?

Who lives in this house?

 

sweethearts, cousins 

Ех.1,р.32

Ех.3,р.32

 

 

Ех.2,р.32

Ех.3,р.32

 

 

 

20.

 

25.10

Моє родинне дерево

Who is..?

He is…

grandpa, grandma, uncle, aunt, mother, father, brother, wife, aunt’s husband

Ех.1,р.33

Ех.2,р.33

Ех.3,р.33

 

Ех.2,р.33

 

 

21.

 

26.10

Літній табір відпочинку

 

 

Where is Bill?

He’s at Greenwoods Summer Camp.

Where are they?

They are in/at ...

at the camp, at home, in the village, London, England, Germany

 

Ех.1,р.34

Ех.3,р.35

Ех.4,р.35

 

Ех.2,р.34

Ех.3,р.35

 

 

22.

 

30.10

Мій будинок

I like…

kitchen, bathroom, living room, bedroom, new, house, screen

 

Ех.1,р.36

Ех.2,р.36

 

 

Ех.2,р.36

 

 

23.

 

01.11

Моя кімната

Where is the kitchen?

It is on the left.

The bathroom is on the right.

 

kitchen, bathroom, living room, bedroom, new, house, screen

Ех.1,р.37

 

 

Ех.2,р.37

 

 

 

24.

 

02.11

Де мій домашній улюбленець?

Look under the sofa

in the living room.

Is it under the bed in the bedroom?

Where is..?

Is it on the…

Yes, it is. / No, it is not.

 

in, on, under

Ех.1,р.38

 

 

Ех.2,р.38

Ех.3,р.38

 

25.

 

06.11

Кімнати в моєму будинку

Look at the plan. Where is/are the ...?

It’s/They are on the left/right.

kitchen, bathroom, living room, bedroom, hall, on the left, on the right

Ех.1,р.39

Ех.2,р.39

 

 

 

 

26.

 

08.11

Меблі в кімнатах

Where is..?

It is…

sofa, armchair, carpet, floor, next to,  in front of, near, above

 

Ех.1,р.40

Ех.2,р.40

 

 

Ех.2,р.40

 

 

27.

 

09.11

Що є в вітальні?

Where is the..?

It is ... the ...

What can you do there?

I can ... .

 

above, in front of,

next to, under, on

near

 

Ех.2,р.41

Ех.3,р.41

 

Ех.1,р.41

 

 

28.

 

13.11

Професії

What’s his job?

He is a…

What is her job?

She is a …

doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer, seller, man, men, woman, women,

Ех.1,р.42

Ех.2,р.42

Ех.5,р.43

Ех.4,р.43

 

Ех.3,р.42

Ех.5,р.43

 

 

29.

 

15.11

Професії

What is your mother’s / father’s / uncle’s / aunt’s job?

He/She is a …

Where does he/she work?

He/She works in/on a …

in an office,

in a school,

on a farm,

in a hospital,

in a shop,

in a café

Ех.1,р.44

Ех.3,р.44

 

Ех.2,р.44

 

 

30.

 

16.11

Цікаві історії

 

just right, hard, soft, high, low, cold

Ех.1,р.45

Ех.2,р.45

 

Ех.3,р.46

Ех.2,р.45

Ех.4,р.46

 

 

31.

 

27.11

Перевіримо знання

 

 

 

 

 

 

 

Where can your doll ... ?

Where is it?

What is your father’s job?

What’s your mother’s job?

 

Ех.1,р.47

Ех.2,р.47

Ех.3,р.47

Ех.5,р.48

Ех.6,р.48

Ех.6,р.48

Ех.4,р.48

 

32.

 

29.11

Діагностична робота №2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

33.

 

30.11

Моє портфоліо

 

 

 

 

Ех.1,р.49

Ех.3,р.49

Ех.2,р.49

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими

 

  ТЕМА 3. SCHOOL TIME

 

Дата

Тема

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лексика

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

34.

 

04.12

Розклад уроків

Reading: A Letter to

My Penfriend

Listening:

Identifying

details about a

pupil’s day

Speaking: Describing

daily routine

Writing: Proper

nouns; Writing

information about

me

On Mondays

we have got ...

On Tuesdays…

Дні тижня

timetable, Maths, English, Sport, Reading,

Art, Music

Ех.1,р.50

Ех.3,р.50

 

 

Ех.2,р.50

Ех.3,р.50

 

 

35.

 

06.12

Розклад уроків моїх друзів

 

On Mondays

we have got ...

On Tuesdays…

Дні тижня

timetable, Maths, English, Sport, Reading,

Art, Music

 

Ех.4,р.51

Ех.5,р.51

Ех.4,р.51

 

 

 

36.

 

07.12

Мої улюблені уроки

What lesson do you like?

I like ... . / ... is my favourite lesson.

 

 

Ех.1,р.52

Ех.2,р.52

Ех.4,р.52

Ех.3,р.52

Ех.5,р.52

 

Ех.1,р.52

 

 

37.

 

11.12

Мої улюблені уроки

When is Sport?

It is on…

 

 

Ех.2,р.53

Ех.1,р.53

 

 

 

 

38.

 

13.12

Улюблені уроки моїх друзів

What lesson do you like?

I like ... .

What is your favourite day?

... is (are) my favourite day(s).

I have got ... on this (these) day(s).

 

 

Ех.1,р.54

Ех.4,р.55

Ех.2,р.54

Ех.3,р.54

 

Ех.1,р.54

 

 

39.

 

14.12

Які уроки мені не подобаються

 

Контроль письма

Do you like ...?

I don’t like…

He doesn’t like…

What do you do in this lesson?

 

read texts, learn poems, count, do sums, jump, run, play sport games, sing songs, play music, draw, paint, speak, read and write English

Ех.1,р.56

Ех.2,р.56

Ех.3,р.56

Ех.5,р.57

 

 

Ех.4,р.57

 

40.

 

18.12

Мій улюблений день тижня

Where is it from?

It’s from Ukraine.

Who is he?

 

Ех.1,р.58

Ех.3,р.58

 

Ех.4,р.59

Ех.5,р.59

Ех.2,р.58

Ех.3,р.58

 

 

41.

 

 

 

 

20.12

Годинник. Розпорядок дня

 

Контроль аудіювання

When does she wake up?

She wakes up at…

I wake up at ... o’clock. Then I ...

It’s nine o’clock

It’s half past…

It’s ten to …

It’s quarter past…

wake up, wash, dress, breakfast

 

Ех.1,р.60

Ех.2,р.60

Ех.3,р.61

Ех.4,р.61

 

Ех.2,р.60

 

 

42.

 

 

21.12

Мій день

What day is it today?

It is ... .

What time is it?

Sorry, I can’t.

What do you do after school?

have lunch, do one’s homework, club, evening

Ех.1,р.62

Ех.3,р.62

Ех.2,р.62

Ех.4,р.63

 

Ех.3,р.62

 

 

43.

 

25.12

Щоденні справи

Контроль говоріння

 

What time do you…?

This is the time…

Could you..?

May I..?

Can you..?

 

must, can, may, could

Ех.1,р.64

Ех.4,р.65

Ех.5,р.65

Ех.2,р.64

Ех.3,р.64

Ех.4,р.65

 

 

44.

 

 

 

 

 

27.12

Що я можу робити?

 

Контроль читання

 

 

 

I am sorry. I am late. May I come in?

May I ask you?

Could you..?

Can I help you?

 

Could

May

Can

may

 

Ех.1,р.66

 

 

Ех.2,р.66

 

 

 

45.

 

 

28.12

Що ти можеш робити?

 

 

 

 

 

Yes, sure.

Yes, please.

Yes, you may. / Sorry, I need it.

sure

need

 

Ех.1,р.67

Ех.2,р.67

Ех.3,р.67

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Піварчук Мар'яна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 листопада 2023
Переглядів
4035
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку