Календарне планування англійська мова II семестр 2 клас Карпюк О.Д.
Календарне планування англійська мова II семестр 2 клас Карпюк О.Д.складено відповідно до чинної програми.
Календарно-тематичне планування з англійської мови 2 клас ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Фонетичний матеріал |
Лексика
|
Читання |
Аудіювання
|
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||||
47 |
10.01 |
Мій ляльковий будинок |
Whose... is this? |
hat, dress,doll, bed, doll’s house |
Впр. 4 (с. 69) |
Впр. 1, 2 (с. 68) |
Впр. 3 (с. 69). Гра «Продовж» |
Впр. 5 (с. 69). Гра «Напиши!» |
Впр. 3 (с. 69). письмово |
||||||
48 |
12.01 |
Чиї це іграшки? |
Whose …… Is that? It is Pat’s…… |
Plane, train, car |
Впр. 4 (с. 71) |
Впр. 1 (с. 70), 3 (с. 71). Гра «Bingo!».
|
Впр. 2 (с. 70) |
Впр. 5 (с. 71) |
Завдання на картках |
||||||
49 |
16.01 |
Чиї це іграшки? |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
50 |
17.01 |
Одяг моєї ляльки |
My doll has got…… It has got…… |
Blouse, sweater, shoes, umbrella, raincoat, hair |
Впр. 4 (с. 73). Завдання на картках |
Впр. 1, 2 (с. 72), 3 (с. 73) |
Впр. 2 (с. 72). Гра «Чиї це іграшки?» |
Впр. 5 (с. 73) |
|
||||||
51 |
19.01 |
Який чудовий ведмедик! |
Wow ! What a nice……! |
Kite, bike, his, her |
Впр. 4 (с. 75) |
Впр. 1, 2 (с. 74) |
Впр. 3 (с. 75). Гра «Подарунок». Гра «Що є у моєї ляльки» |
Впр. 5 (с. 75). Завдання на картках |
Впр. 4 (с. 75) вивчити нові ЛО |
||||||
52 |
23.01 |
Який чудовий ведмедик! |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
53 |
24.01 |
Подарунки на день народження |
What a lovely…..! |
Lovely, today, birthday, |
Впр. 3 (с. 77). Завдання на картках |
Завдання на картках |
Впр. 1 (с. 76). Гра «Який чудовий подарунок!». Гра «Чиї іграшки?»
|
Впр. 4 (с. 77) |
Впр. 2 (с. 77). |
||||||
54 |
26.01 |
Що я вмію та чого не вмію |
I can I cannnot |
Climb, chimp, ride a bike, fly a kite |
Гра «Прочи- тай слова» |
Впр. 1, 2 (с. 78), 4 (с. 79) |
Впр. 3 (с. 79). Гра «Я вмію» |
Гра «Склади речення» |
Впр. 1 (с. 78) скласти речення з «саn» |
||||||
55 |
30.01 |
Що я вмію та чого не вмію |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
56 |
31.01 |
А ти вмієш? |
Can you…? Yes, I can. No, I cannot |
|
Впр. 1 (с. 80). Гра «Знайди слова»
|
Впр. 4 (с. 80) |
Впр. 2 (с. 80), 3 (с. 81). Гра «Що я не вмію?» |
Впр. , 5 (с. 81) |
Впр. 4, (с. 81) |
||||||
57 |
02.02 |
Тепер ти можеш... |
|
|
Впр. 3 (с. 83) |
Гра «Bingo!» |
Впр. 1, 2 (с. 82), 4, 5 (с. 83) |
Завдання на картках |
Впр. 5 (с. 83) |
||||||
58 |
06.02 |
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
59 |
07.02 |
У мене є нова іграшка |
I have got a new…… |
Clown, monster, soldier, ballerina |
Впр. 5 (с. 85) |
Впр. 1, 2 (с. 84), 4 (с. 85) |
Впр. 3 (с. 84). Гра «Продовж» |
Впр. 6 (с. 85) |
Впр. 4 (с. 85) вивчити нові ЛО |
||||||
60 |
09.02 |
Моє обличчя |
My doll has got… |
Hair, eye, ear, face, nose, mouth, blond, dark |
Впр. 5 (с. 87) |
Впр. 1, 2 (с. 86) |
4 (с. 87). Гра «Snowball Game» |
Впр. 6 (с. 87). Завдання на картках
|
Впр. 3 (с. 86), |
||||||
61 |
13.02 |
Моє обличчя |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
62 |
14.02 |
Розкажи про іграшку
|
. It has not got…… |
eyes, ears, face, nose, mouth, blond, dark |
Впр. 1 (с. 88), 4 (с. 89) |
Вир. 1 (с. 88) Song “ Head Shoulders…” |
Впр. 2 (с. 88) Гра «Відгадай іграшку» |
Впр. 5 (с. 89). Завдання на картках |
Впр. 3 (с. 89) |
||||||
63 |
16.02 |
Частини тіла |
Look at this….. |
Arm, hand, leg, toe, feet |
Впр. 5 (с. 91). Гра «Прочи- тай слова» |
Впр. 1 (с. 90), 4 (с. 91) |
Впр. 2 (с. 90) Гра «Правда — неправда» |
Впр. 6 (с. 91). Завдання на картках |
Впр. 3 (с. 91) |
||||||
64 |
27.02 |
Частини тіла |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
65 |
28.02 |
Що вміють мої іграшки |
Can she…..? |
Talk, neck, head, walk |
Впр. 4 (с. 93). Гра «Знайди слова» |
Впр. 1, 2 (с. 92) |
Впр. 3 (с. 93). Гра «Відгадай іграшку» |
Впр. 5 (с. 93) |
Впр. 3 (с. 93) написати запитання та кор. відповідь
|
||||||
66 |
02.03 |
Це — моє чудовисько |
Is this your….? Oh , now I know. |
Very, know, fingers |
Впр. 4 (с. 95) |
Впр. 1, 2 (с. 94). Завдання на картках |
Гра «Яке чудовисько моє?». Гра «Що я вмію робити» |
Впр. 5 (с. 95) |
Впр. 3 (с. 95). |
||||||
67 |
06.03 |
Це — моє чудовисько |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
68 |
07.03 |
Тепер ти можеш. |
|
|
Впр. 3 (с. 97) |
Впр. 4 (с. 97). Гра «Bingo!» |
Впр. 1 (с. 96), 5 (с. 97). Гра «Хто мій друг?» |
Завдання на картках |
Впр. 2 (с. 96). |
||||||
69 |
09.03 |
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
70 |
13.03 |
Домашні улюбленці |
Have you got? — Yes, I have. No, I haven't |
Turtle, pet, hamster, clever dog |
Впр. 2 (с. 98), 5 (с. 99) |
Впр. 1, 2 (с. 98), 4 (с. 99) |
Впр. 2 (с. 98) Гра «Продовж» |
Завдання на картках |
Впр. 3 (с. 99) письмово вивчити нові ЛО |
||||||
71 |
14.03 |
У мене є улюбленець |
I have got…… My pet has got… |
Tail, body, long, short |
Впр. 5 (с. 101) |
Впр. 1 (с. 100), 4 (с. 101). |
Впр. 2, 3 (с. 101) |
Впр. 6 (с. 101) |
Впр. 3 (с. 101) |
||||||
72 |
16.03 |
У мене є улюбленець |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
73 |
20.03 |
Дикі тварини |
What animal is this? What has it got? |
Mouse, crocodile, giraffe |
Впр. 5 (с. 103) |
Впр. 1 (с. 102) |
Впр. 2, 3 (с. 102), 4 (с. 103). Гра «Відгадай тварин» |
|
Впр. 2 (с. 102) письмово вивчити нові ЛО |
||||||
74 |
21.03 |
Що це за тварина? |
What animals are these? They are…
|
Hippo, dolphin, elephant |
Впр. 4 (с. 105) |
Впр. 1 (с. 104) |
Впр. 2 (с. 104), 3 (с. 105). Гра «Назви тварин». Гра «Що вміють тварини?» |
|
Впр. 2 (с. 104) (1-4) письмово |
||||||
75 |
23.03 |
Що це за тварина? |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
76 |
27.03 |
У зоопарку |
I like…. I do not like…… |
Strong, fat, angry, beautiful |
Впр. 4 (с. 107) |
Впр. 1, 2 (с. 106) |
Впр. 3 (с. 107). Гра «Подобається — не подобається» |
Впр. 5 (с. 107) |
Впр. 4 (с. 107) |
||||||
77 |
28.03 |
Мені подобається слон
|
Do you like.? Yes, I do./No, I do not. |
Zebra, silly, slim |
Впр. 3 (с. 109). Гра «Склади речення»
|
Впр. 1 (с. 108) |
Впр. 2 (с. 108). Гра «Подобається — не подобається» |
|
Впр. 2 (с. 108). письмово |
||||||
78 |
30.03 |
Мені подобається слон
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
79 |
03.04 |
Тепер ти можеш |
|
|
Впр. 2 (с. 110) |
Гра «Bingo!» |
Впр. 1 (с. 110), 3—5 (с. 111) |
Завдання на картках
|
Впр. 5 (с. 111) |
||||||
80 |
04.04 |
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
81 |
06.04 |
Погода |
It is cold. |
Sunny, hot, snowing, cold, windy, raining |
Впр. 5 (с. 113) |
Впр. 1, 2 (с. 112) |
Впр. 3, 4 (с. 113). Гра «Продовж». Гра «Давайте розважатись» |
Завдання на картках |
Впр.3(с.113). письмово |
||||||
82 |
17.04 |
Погода й розваги |
Let’s…… |
Read a book, watch TV, make a snowman, go out, go home |
Впр. 4 (с. 115) |
Впр. 1, 2 (с. 114) |
Впр. 3 (с. 115). Гра «Продовж» |
Завдання на картках |
Впр. 4 (с.115) |
||||||
83 |
18.04 |
Погода й розваги
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
84 |
20.04 |
Мій щоденник |
It is …. today. |
Days of the week |
Впр. 4 (с. 116) |
Впр. 1 (с. 116) Завдання на картках |
Впр. 2 (с. 116). Гра «Наш щоденник» |
Впр. 5 (с. 117) |
Впр. 3 (с.117) |
||||||
85 |
24.04 |
Пори року |
|
Season, winter, spring, summer, autumn |
Впр. 4 (с. 119) |
Впр. 1, 2 (с. 118), 5 (с. 119) |
Впр. 3 (с. 119) |
Завдання на картках |
Впр. 1 (с. 118) вивчити |
||||||
86 |
25.04 |
Пори року |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
87 |
27.04 |
Яка це пора року? |
What season is it? |
|
Впр. 4 (с. 121) |
Впр. 1 (с. 120) |
Впр. 2 (с. 120), 3 (с. 121). Гра «Пори року» |
Завдання на картках |
Впр. 4 (с. 121) |
||||||
88 |
01.05 |
Яка це пора року? |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
89 |
02.05 |
Коли твій день народження? |
When is your birthday? It is in … |
Sea, drink some tea, look at me, March, April, May |
Гра «Прочитай слова» |
Впр. 1, 2 (с. 122) |
Впр. 3, 4 (с. 123). Гра «Яка це пора року?» |
Завдання на картках |
Впр. 2 (с. 122) |
||||||
90 |
04.05 |
Моя улюблена пора року |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
91 |
08.05 |
Моя улюблена пора року |
Summer is my favourite season |
|
Впр. 2, 3 (с. 124) |
Впр. 1 (с. 124), 4 (с. 125) |
Гра «Моя улюблена пора року» |
Завдання на картках |
Впр. 1 (с.126) |
||||||
92 |
09.05 |
Діагностична робота
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
93 |
11.05 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
94 |
15.05 |
Контроль читання |
|
||||||||||||
95 |
16.05 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|||||||
96 |
18.05 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|||||||
97 |
22.05 |
Час історій |
|
|
|
|
|
|
|||||||
98 |
23.05 |
Час історій |
|
|
|
|
|
|
|||||||
99 |
25.05 |
Повторення вивченого з тем |
|
|
|
|
|
|
|||||||
100 |
29.05 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|||||||
101 |
30.05 |
Узагальнення вивченого за рік |
|
|
|
|
|
|
|||||||