Календарно-тематичне планування Біологія 6 клас
(70 годин – 2 години на тиждень, із них 6 годин – резервних)
Ігор Костіков, Галина Ягенська, Сергій Волгін 2020 р.
№ |
Дата |
Тема урока |
Домашнє завдання |
1. |
|
Вступ. Що таке життя і як його досліджують Ознаки життя |
|
2. |
|
Різноманітність життя |
|
3. |
|
Основні розділи біології |
|
4. |
|
Науковий метод у біології |
|
5. |
|
Тема 1. Клітина Мікроскоп та дослідження клітини: екскурс в історію |
|
6. |
|
Будова мікроскопа |
|
7. |
|
Будова клітини |
|
8. |
|
Спільні ознаки рослинної і тваринної клітин |
|
9. |
|
Відмінні риси будови рослинної і тваринної клітин |
|
10. |
|
Поділ клітин |
|
11. |
|
Практична робота 1 Будова світлового мікроскопа і робота з ним |
|
12. |
|
Практична робота 2 Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа |
|
13. |
|
Контрольна робота |
|
14. |
|
Тема 2. Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності Бактерії- найменші одноклітинні організми |
|
15. |
|
Шкідливі бактерії |
|
16. |
|
Корисні бактерії |
|
17. |
|
Різноманітність та значення бактерій у природі |
|
18. |
|
Одноклітинні еукаріоти |
|
19. |
|
Одноклітинні твариноподібні організми |
|
20. |
|
Одноклітинні водорості |
|
21. |
|
Губки- багатоклітинний організм, що походить від одноклітинних твариноподібних організмів |
|
22. |
|
Багатоклітинні водорості: ульва, хара |
|
23. |
|
Контрольна робота |
|
24. |
|
Семестрова контрольна робота |
|
25. |
|
Тема 3. Квіткові рослини Будова молодої рослини |
|
26. |
|
Основні процеси життєдіяльності квіткової рослини |
|
27. |
|
Тканини рослин |
|
28. |
|
Будова і функції кореня |
|
29. |
|
Кореневі системи. Видозміни кореня |
|
30. |
|
Будова та функції пагона |
|
31. |
|
Стебло- осьова частина пагона |
|
32. |
|
Листок- бічний орган пагона |
|
33. |
|
Внутрішня будова листка |
|
34. |
|
Видозміни пагона та його частин |
|
35. |
|
Вегетативне розмноження рослин |
|
36. |
|
Квітка |
|
37. |
|
Запилення і запліднення квіткових рослин |
|
38. |
|
Суцвіття |
|
39. |
|
Насінина |
|
40. |
|
Плід |
|
41. |
|
Рухи рослин |
|
42. |
|
Контрольна робота |
|
43. |
|
Тема 4. Різноманітність рослин Різноманітність водоростей |
|
44. |
|
Мохи |
|
45. |
|
Плауни і хвощі |
|
46. |
|
Папороті |
|
47. |
|
Голонасінні |
|
48. |
|
Покритонасінні. Дводольні та однодольні покритонасінні |
|
49. |
|
Принципи біологічної систематики і різноманітність покритонасінних |
|
50. |
|
Екологічні групи і життєві форми рослин |
|
51. |
|
Рослинні угруповання |
|
52. |
|
Практична робота 3 Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин |
|
53. |
|
Практична робота 4. Визначення тих видів кімнатних рослин, які придатні для вирощування у певних умовах |
|
54. |
|
Контрольна робота |
|
55. |
|
Тема 5. Гриби Поняття про гриби. Особливості живлення грибів |
|
56. |
|
Особливості будови грибів: грибниця, плодове тіло. Розмноження (на прикладі печериці) |
|
57. |
|
Макроскопічні гриби: особливості живлення та роль у природі |
|
58. |
|
Отруйні гриби |
|
59. |
|
Гриби неїстівні та їстівні |
|
60. |
|
Мікроскопічні гриби: дріжджі та цвілеві гриби |
|
61. |
|
Мікроскопічні гриби, що викликають хвороби рослин |
|
62. |
|
Лишайники |
|
63. |
|
Практична робота 5 Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості |
|
64. |
|
Контрольна робота |
|
65. |
|
Семестрова контрольна робота |
|
66. |
|
Річна контрольна робота |
|