Мистецтво
( за підручником «Мистецтво» 2 кл., авт. Островський В.М.,Федун Г.П.,)
ǀǀ семестр – 2 години на тиждень
підготувала вчитель початкових класів Винарівського ЗЗСС -ЗДО,
Тупчій Катерина Гаврилівна
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
|||||||
|
Розділ ǁ.Виражальні властивості мистецтва Мистецтво виражає характер |
|
|||||||
17- 17 |
Слухання: «Три подруги» Дмитро Кабалевський. Розучуємо пісню: «Зимонька», слова Г.Бойка,музика К. М`яскова. Малювання :Веселий танок тата – сніговика, мами – сніговички і синочка – сніговичка. |
|
|||||||
|
Мистецтво виражає душевні почуття |
|
|||||||
18- 18 |
Слухання : «Перша втрата» Роберта Шумана. Виконуємо пісню «Зимонька». Малюємо графічний малюнок за власним задумом. |
|
|||||||
|
Емоції в мистецтві |
|
|||||||
19- 19 |
Слухання: «Хвороба ляльки», «Нова лялька» П.Чайковського. Розучуємо пісню «Снігова пісенька» слова і музика М.Шутя Художник – мультиплікатор «Пригоди веселої свинки» |
|
|||||||
|
Розвиток мистецтва |
|
|||||||
20- 20 |
Слухання: «В`яванка» український народний танок, «Вальс» з балету Сергія Прокоп`єва «Попелюшка». Виконуємо: вокальну вправу, пісню «Снігову пісеньку». Малюємо портрет за зразком. |
|
|||||||
|
Чарівні барви весни |
|
|||||||
21- 21 |
Слухання: «Перший пролісок» М. Степаненка, «Підсніжник» П. Чайковського. Розучуємо українську народну пісню « Ми маленькі дударі». Малювання ватяними паличками гілочки мімози. |
|
|||||||
|
Виражальні якості темпу |
|
|||||||
22- 22 |
Слухання : «Коломийки». Українська композиторка Богдана Фільц «коломийка» Виконуємо пісню «Ми маленькі дударі». Малюємо гірський пейзаж у техніці монотипія. Динаміка в мистецтві |
|
|||||||
23- 23 |
Слухання : «Луна в горах» Самуїла Майкапара. Вправа «співай і далі вистукуй». Розучуємо пісню «Пісня про матусю». Виготовлення аплікації з ватяних дисків «Підсніжник» |
|
|||||||
|
Виражальні якості тембру |
|
|||||||
24- 24 |
Слухання : фрагмент симфонічної казки Сергія Прокоф`єва «Петрик і Вовк». Створюємо жартівливу по співку. Виконуємо пісню «Пісня про матусю». Живопис. Малюємо власний візерунок. |
|
|||||||
|
Лад у мистецтві |
|
|||||||
25- 25 |
Слухання: музика Людвіга ван Бетховена «Весела. Сумна» Розучуємо пісню « Сім нот» слова і музика Алли Мігай. Виготовлення аплікації «Кульбабки» за поданим зразком. |
|
|||||||
|
Що може виражати мистецтво |
|
|||||||
26- 26 |
Музична вікторина. Виконання пісень за вибором учнів. Малювання веселого песика або качечки на аркуші в клітинку. |
|
|||||||
|
Мистецтво виражає внутрішній світ людини |
|
|||||||
27-27 |
Слухаємо: твори Віктора Косенка «Не хочуть купити ведмедика», «Купили ведмедика». Розучуємо пісню «А вже красне сонечко» слова О.Олеся ,музика П. Козицького. Робота з солоного тіста. Ліплення жайворонка. |
|
|||||||
|
Українські народні традиції та народні інструменти |
|
|||||||
28- 28 |
Послухаємо, як звучать - сопілка, цимбали , бубон та бандура. Виконуємо пісню «А вже красне сонечко» Малюємо писанку та прикрашаємо її давніми візерунками. |
|
|||||||
|
У світі музичних інструментів |
|
|||||||
29-29 |
Слухаємо: « В печері гірського короля» Едварда Гріга. Розучуємо українську народну дитячу пісню « Веселі чобітки». Аплікація з кольорового паперу «Барабан» |
|
|||||||
|
Чарівна мова мистецтва |
|
|||||||
30-30 |
Слухаємо: « Пісня жайворонка» Петра Чайковського, «Похід гнома» Ельдара Гріга. Виконуємо пісню «Веселі чобітки». Малюємо квітучу яблуневу гілочку. |
|
|||||||
|
Подорож у Країну виражальних засобів мистецтва |
|
|||||||
31- 31 |
Слухаємо « Пісню про вчительку» Платона Майбороди на слова А.Малишка. Розучуємо пісню «Веселка» слова і музика Наталії Май. Малюємо афішу до театральної казки.
|
|
|||||||
|
Крокуємо рідним краєм |
|
|||||||
32- 32 |
Слухаємо: пісню – марш Г.Татарченка на слова В. Крищенка «Гей, ви, козаченьки». Виконуємо пісню «Веселка». Намалюйте або виліпіть з пластиліну композицію «Літо» |
|
|||||||
|
Танець у мистецтві |
|
|||||||
33- 33 |
Слухаємо український народний танець «Гопак». Розучуємо українську народну пісню «Як діждемо літа» Малюємо піктограми, що позначають танці людей». |
|
|||||||
|
Зображальні та виражальні властивості мистецтва |
|
|||||||
34- 34
|
Повторення за рік. Музична вікторина. Робота за власним задумом дітей.
|
|
|||||||