Навчальна Програма: ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ САВЧЕНКО О.Я. ( наказ МОН України № 268 від 21.03.2018 "Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти")
Державний стандарт початкової освіти, затверджений Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87
Підручники:
Німецька мова: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Сотникова С. І., Гоголєва Г. В. – Харків: Видавництво «Ранок», 2019
Додаткові навчальні посібники:
1. Німецька мова. 2 клас: робочий зошит (до підручника «Німецька мова. 2 клас») / С.І. Сотникова, Г.В. Гоголєва. – Харків: Видавництво «Ранок», 2019. – 80 с.: іл.
Додаткові навчальні посібники:
2. Gabriele Kopp, Siegfried Büttner, Josef Alberti. Planetino1 Arbeitsbuch. - Hueber Verlag, Ismaning.- 2011 (Лист ІІТЗО від 23.10.2013 № 14.1/12-Г-608)
3. Deutsch mit Socke. - Goethe Institut
Кількість годин на тиждень:
2-В |
|||
тиждень |
семестр |
рік |
|
І |
ІІ |
||
3 |
45 |
56 |
101 |
Семестрові контролі:
2-В |
|
06.12 |
Контроль читання |
27.11 |
Контроль письма |
13.12 |
Контроль аудіювання |
03.12 |
Контроль говоріння |
№ |
ДАТА |
РОЗДІЛ, СТОР. НМК |
ТЕМА / ЗМІСТ УРОКУ |
ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ (НА КІНЕЦЬ УРОКУ УЧНІ ВМІТИМУТЬ) |
МОВНИЙ ІНВЕНТАР |
КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
|
ІНТЕГРОВАНІ ЗМІСТОВІ ЛІНІЇ |
ПРИМІТКИ |
||||||||||||||
ЛЕКСИКА |
ГРАМАТИКА/ ФОНЕТИКА |
СПРИЙМАННЯ НА СЛУХ/ЗОРОВЕ СПРИЙМАННЯ |
ПИСЕМНА/УСНА ВЗАЄМОДІЯ / ПРОДУКУВАННЯ |
|||||||||||||||||||
Тема: «Я і мої друзі» Ключові компетентності: 1. Спілкування іноземними мовами. 2. Уміння вчитися упродовж життя. 3. Ініціативність і підприємливість. 4. Інформаційно-цифрова компетентність. 5. Соціальна та громадянська компетентності. 6. Екологічна грамотність і здорове життя.
|
||||||||||||||||||||||
1.-2.
|
|
L. 1 St. 1 стор.6-7 |
Нові учні у школі. Побудова коротких запитань та відповідей
|
Вміти назвати своє ім’я та привітатися. Запитати однолітка звідки він/вона. Співати пісеньку про знайомство. |
Hallo. Guten Morgen! Auf Wiedersehen! Tschüss! Guten Abend! Guten Tag! Gute Nacht! Wie heißt du? Ich heiße … Woher kommst du?
|
Виконання фонетичних вправ. Відпрацюван-ня звуків [e:] [ə] [aɪ̯] [i:] [v] [h] [s]. Особові займенники 1-ої та 2-ої особи однини в називному відмінку.
|
Аудіювання: розуміння вітань, пісня, діалоги. |
Говоріння: діалоги (впр.4, 5). РЗ стор. 2 впр. 1-4. Робота з лепбуком.
|
Здоров`я і безпека: виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я. Громадянська відповідальність: розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов’язки; оцінює власні вчинки та вчинки інших людей; вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. Підприємливість та фінансова грамотність: виявляє ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня.
|
|
||||||||||||
3. |
|
L. 1 St. 2 стор.8-9 |
Як справи? Опанування діалогічного мовлення |
Запитати про справи; сказати, як мої справи. |
Wie geht es dir/Ihnen? Danke…auch |
Виконання фонетичних вправ. Відпрацювання звуків [i:] [h] [g] [ao] [v] [b] [o:] [a:] [u:]. Вживання ist /sind. Питальні речення. |
Аудіювання: розуміння вітань і запитань; гра «Знайомство» |
Інсценування діалогів. РЗ стор. 3 впр.1-3 |
|
|||||||||||||
4. |
|
L. 1 St. 3 стор.10-11 |
У мене багато друзів. Опанування монологічного мовлення за опорою |
Представити свого товариша/подругу запитати «Хто це?». Називати імена друзів. |
Das ist/sind…. Meine Freunde/ in… Lieb, faul, fleißig.
|
Виконання фонетичних вправ. Відпрацювання звуків [e:] [ə] [aɪ̯] [s] [r] [t] [f] [u:] [d]. Дієсловo-зв’язкa sein, habe у Präsens. Присвійні займенники. Рід іменників. Множина іменників. Вживання eine/ einen. |
Аудіювання: впр. 3 стор. 10. Стор.11 впр.4
|
Впр. 2, 5 стор. 10 (розкажи). РЗ стор. 4 впр.1-3 |
|
|||||||||||||
5. |
|
L. 1 St.4 стор.12-13 |
Скільки років твої м друзям? Формування навичок читання |
Запитувати про імена однолітків та вік. Давати ствердну чи заперечну відповідь на імена та приналежність до роду.
|
Ist das …? – Ja, …\ Nein. Питальне речення. Рахунок до 10. Viele, kommt aus.. |
Звуки [m], [t ] [r] [j]. Er/Sie вживання у реченнях з дієсловами.
|
Аудіювання: повторювати за вчителем прості фрази. Читання стор. 12 впр. 4. |
Гра «Запам’ятай імена», інсценування діалогів. Впр. 7 стор. 12. РЗ стор.5 впр.1-4. Deutsch mit Socke стор. 9,10, 23-24. |
|
|||||||||||||
6.-7. |
|
L.1 St.5-7 стор.14-15 |
Повторення. Виконання лексико-граматичних вправ
|
Рахувати до 10. Використання вивчених ЛО. Співпрацювати у парі/групі опрацьовуючи необхідну інформацію. Розповідати про друга і про себе. |
Повторення лексики по темі. |
Дифтонг [ɔʏ̯]. |
Прослухай впр. 5 і розкажи текст про друга. |
Стор. 14 впр 1, 2, 3. Розіграти діалоги на основі впр 4. РЗ стор.6 впр. 1-3. |
Громадянська відповідальність:
будувати товариські стосунки з оточуючими людьми під час проекту.
|
|
||||||||||||
8. |
|
L. 1 St.8-9 стор.16-17 |
Організація проектів: «Unsere Freunde». |
Розповідати про друга і про себе. |
Закріплення вивченої лексики. |
|
Презентація робіт. |
Створення проектів. Заповнення лепбуку.
|
|
|||||||||||||
9. |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Я і мої друзі»
|
|||||||||||||||||||
Тема: «Я і моя родина» Ключові компетентності: 1. Спілкування іноземними мовами. 2. Уміння вчитися упродовж життя. 3. Ініціативність і підприємливість. 4. Інформаційно-цифрова компетентність. 5. Соціальна та громадянська компетентності. 6. Екологічна грамотність і здорове життя.
|
||||||||||||||||||||||
10. |
|
L. 2 St.10 стор.18-19
|
Це моя родина. Введення нових ЛО. Формування навичок читання на рівні коротких речень |
Зрозуміти інформацію з тексту про родину. Запитати іншу людину про родину. |
Die Mutter, der Vater, die Schwester, der Bruder, die Geschwister, die Oma, der Opa, meine Familie |
Відпрацювання звуків [s ] [ʃ ] [ʃt ] [ʃp] [aʊ̯] o(ː)] [a(ː)][u(ː)] Сполучник und. Рід іменників. Вживання ein /eine/ einen. |
Послухати і повторити (впр. 5, 6). Читання стор. 18 впр.4. |
Говоріння: рольова гра. Стор.18 впр. 2,3. РЗ стор. 7 впр. 1-3. Робота з лепбуком.
|
Здоров`я і безпека: виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я. Громадянська відповідальність: розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов’язки; оцінює власні вчинки та вчинки інших людей; вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. Підприємливість та фінансова грамотність: виявляє ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня.
Громадянська відповідальність:
будувати товариські стосунки з оточуючими людьми під час проекту.
|
|
||||||||||||
11. |
|
L. 2 St.11 стор.20-21
|
У тебе є брати і сестри? Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні |
Називати членів родини. Розповісти про родину. |
kein |
Виконання фонетичних вправ: [œ] [ø:] [y:] [ʏ]. Заперечення nein /kein. Множина іменників. Питальні речення. |
Послухати і повторити, і з’єднати. Розіграти діалоги (впр. 3, 4). |
РЗ стор.8 -9 впр.1-4. |
|
|||||||||||||
12. |
|
L. 2 St.12
стор.22-23 |
Наші брати і сестри. Формування навичок діалогічного мовлення
|
Запитати і відповісти про кількість братів і сестер. |
Haben Wie viele….
|
Відпрацювання звуків [ʃt] [s] [ε] [ε:] [œ] [ø:] [y:] [ʏ] [ks] [kv] [j]. Особові займенники однини і множини. Відмінювання haben.
|
Аудіювання: слухати і давати відповідь. |
Побудова діалогів впр.м 2,3. РЗ стор. 10 впр.1-3. |
|
|||||||||||||
13. |
|
L. 2 St.13
стор.24-25 |
Його родина? Її родина? Формування навичок читання на рівні коротких речень |
Розвиток навичок читання. Розповісти про родини інших дітей. Вживання присвійних займенників. |
Sein/e, ihr/e. Повторення mein/e.
|
Звук [ʊ] Відмінювання присвійного займенника 3 особи однини. |
Прослухати й повторити. Читання впр.4 тор. 24 |
Розігрування діалогів. РЗ стор. 1-3. |
|
|||||||||||||
14. |
|
L. 2 St.14 стор.26-27 |
Скільки їм років? Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні |
Називати цифри до 20. Називати вік братів і сестер. |
Рахунок 1-20: elf, zwölf, dreizehn, vierzehn, füzehn, sechzehn, siebzehn, achtzehn, neunzehn, zwanzig |
Відпрацювання звуків [i:] [h] [g] [ao] [v] [b] [o:] [a:] [u:]. Побудова числівників. |
Розіграти діалог (впр. 5. 6). |
Розіграти діалог впр. 6 стор. 27. РЗ стор. 12 впр.1-3. |
|
|||||||||||||
15. |
|
L. 2 St.15
стор.28-29 |
Моє родинне дерево. Формування навичок читання на рівні тексту за опорю
|
Відпрацювати навички читання. Намалювати родинне дерево і назвати членів родини.
|
Von, die Eltern, auch |
Побудова розповідних речень. Вживання von. |
Читання: впр 3 стор. 28. Прослухай і назви впр.4. |
РЗ стор. 13 впр.1-5. |
|
|||||||||||||
16. |
|
L. 2 St.16
стор.30-31 |
Мій день. Формування навичок усного мовлення за опорою |
Називати час ненецькою. Розповісти про свій день. |
Wie spät ist es? Es ist … Uhr. Um …Uhr. Morgens, abends, schon. Стор. 31 впр. 5 (ЛО).
|
Виконання фонетичних вправ. Побудова питальних і стверджувальних речень. Відмінювання дієслів. |
Прослухай і повтори ( впр. 1-2 стор. 30). |
Стор. 31 впр.5. РЗ стор. 15 впр. 1-3. |
|
|||||||||||||
17-18. |
|
L. 2 St.17-19 стор.32-33 |
Повторення. Виконання лексико-граматичних вправ
|
Відпрацювання граматичних і лексичних навичок. |
Відпрацювання лексики. |
|
Гра стор. 34. |
Письмо впр. 2 стор. 32; 3-5 (стор. 33). РЗ стор. 16-17. |
|
|||||||||||||
19. |
|
L. 2 St.20-21 стор.34 |
Організація проектів: «Mein Familienalbum» |
Створення презентації. |
Відпрацювання лексики. |
Звук[kuː] Однина і множина іменників.
|
Презентація робіт. |
Planetino: стор. 7. Стор. 34. Заповнення лепбуку. |
|
|||||||||||||
20. |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Я і моя родина» |
||||||||||||||||||||
Тема: «Харчування» Ключові компетентності: 1. Спілкування іноземними мовами. 2. Уміння вчитися упродовж життя. 3. Ініціативність і підприємливість. 4. Інформаційно-цифрова компетентність. 5. Соціальна та громадянська компетентності. 6. Екологічна грамотність і здорове життя. 7. Обізнаність та самовираження у сфері культури.
|
||||||||||||||||||||||
21. |
|
L. 3 St. 22 стор.35-36 |
Смачного! Введення та опрацювання нових ЛО |
Назвати деякі страви німецькою. Побажати смачного. |
Die Suppe, das Brot, der Brei, der Salat, die Nudeln, die Eier, zum Frustück, zum Mittagessen, zum Abendessen, doch, immer |
Звуки [ks] [ ç] [x] [k]. Рід іменників. Особові займенники ich, er, sie. Побудова речень з зворотнім порядком слів. |
Аудіювання:слухати і показувати (стор. 35 впр. 2, 3). Гра впр.5.
|
Впр. 4 стор. 36. РЗ стор. 18 впр. 1-3. Робота з лепбуком |
Підприємливість та фінансова грамотність: Складає просте меню з корисних продуктів. Раціонально розподіляє кошти під час покупки.. Здоров`я і безпека: розрізняє здорову та шкідливу їжу.
Громадянська відповідальність:
будувати товариські стосунки з оточуючими людьми під час проекту.
|
|
||||||||||||
22. |
|
L. 3 St. 23 стор.37-38 |
Ми їмо здорову їжу. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні |
Оперувати новими словами теми в усному та писемному мовленні. Розрізняти корисну і некорисну їжу.
|
Das Gemüse, Der Fisch, die Milch, die Nudeln, der Salat, Das Wasser, das Obst, gesund, viel, essen, trinken |
Звук[ʏ] [y(ː)], o(ː)] [a(ː)][u(ː)] (впр. 3). Відмінювання essen, trinken
|
Аудіювання: слухати і показувати ( впр. 4).
|
Deutsch mit Socke стор.31-33. Розіграти – впр. 5 стор. 39. РЗ стор. 19 впр. 1-3.
Deutsch mit Socke стор. 32. |
|
|||||||||||||
23. |
|
L. 3 St.24 стор.39-40 |
Чи смаує? Організація діалогічного мовлення |
Називати деякі продукти харчування й напої німецькою. Запитати і сказати, чи смакує страва. |
Стор. 41 впр. 5. Schmeckt mir gut. Bitte. Isst du gern? |
Звук[f] Звук [ʒ] Звук [ts]. Множина іменників.
|
Аудіювання: слухати і показувати ( впр. 2,3).
|
Deutsch mit Socke стор.34. Побудова діалогів з опорою на впр. 6 стор. 41. РЗ стор. 20 впр. 1-3. |
|
|||||||||||||
24. |
|
L. 3 St.25 стор.41-42 |
Скільки це коштує? Опанування навичок аудіювання за опою |
Називати деякі продукти харчування й напої німецькою. Запитати про ціну. |
Was kostet es? Euro, brauchen. |
Звук [ʒ], звук [pf]. Множина іменників.
|
Відповідати на питання вчителя. Слухати і розуміти, повторити: впр. 3.
|
Розіграти діалог: впр. 5. РЗ стор. 21 впр. 1-3. Deutsch mit Socke стор. 33-34. |
|
|||||||||||||
25-26. |
|
L. 3 St.26-28 стор.43-44 |
Повторення.
Виконання лексико-граматичних вправ
|
Вести діалогічне мовлення, використовуючи вивчені мовленнєві одиниці та мовленнєві зразки. |
Закріплення ЛО. |
Впр. 1, 2 стор. 44. Абетка їжі. |
Прослухати і дати відповідь: впр. 3. |
Розкажи за опорою (впр. 4 стор. 45 та впр. 6 стор. 46). Письмо стор. 45 впр. 5. РЗ стор. 22-23.
|
|
|||||||||||||
27. |
|
L. 3 St.29-30 стор.45 |
Організація проекту: «Корисна їжа» |
Співпрацювати у парі/групі опрацьовуючи необхідну інформацію. |
Презентація робіт. Заповнення лепбуку
|
|
||||||||||||||||
28. |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Харчування» |
||||||||||||||||||||
Тема: «Школа» Ключові компетентності: 1. Спілкування іноземними мовами. 2. Уміння вчитися упродовж життя. 3. Ініціативність і підприємливість. 4. Інформаційно-цифрова компетентність. 5. Соціальна та громадянська компетентності. 6. Екологічна грамотність і здорове життя. 7. Обізнаність та самовираження у сфері культури.
|
||||||||||||||||||||||
29. |
|
L. 4 St. 31 стор.46-47 |
Уроки. Введення та опрацювання нових ЛО |
Називати німецькою деякі шкільні предмети. Розповідати, що роблять на уроці. |
Die Schule Ukrainisch, Deutsch, Sport, Lesen, Werken Мathe, Malen, Musik Стор. 47 впр.4 (повторення дієслів) |
Відпрацювання звуків [a] [a:] [ɔ] [o:] [m]. Побудова питальних речень.
|
Чтор. 46 впр.1-2,5 |
РЗ стор. 24 впр.1-3 |
Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.
|
|
||||||||||||
30. |
|
L. 4 St. 32 стор.48-49 |
Розклад уроків. Формування навичок читання за опорю |
Називати дні тижні. Прочитати про свій розклад. Співати пісеньку |
Die Wochentage. Montag Dienstag Mittwoch Donnerstag Freitag Samstag Sonntag (der)
|
Виконання фонетичних вправ. Вживання прийменника Am. Рід іменників. Зворотній порядок слів. |
Стор. 48 впр. 1-3. Стор. 49 впр. 4. |
РЗ стор.25-26. |
|
|||||||||||||
31. |
|
L. 4 St. 33 стор.50-51 |
На уроці. Формування діалогічного мовлення
|
Записати однокласників,що вони роблять на уроці. Розповісти, що роблю я на уроці. |
Turnen, springen, laufen, singen, rechnen, schreiben, basteln, kochen, sprechen, hören. Die Zahlen, die Bleistiften, die Lieder. Der Lehrer/in, der Schuler/in |
Виконання фонетичних вправ. Прийменник mit, Відмінювання дієслів в однині та множині. Підтвердження (das stimmt )і заперечення. |
Стор. 50 впр.1. |
Розіграти діалог за опорою: стор. 50 впр.4, 5. РЗ стор. 27 1-3. |
|
|||||||||||||
32. |
|
L. 4 St. 34 стор.52-53 |
Що ти любиш робити? Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні |
Запитати однолітків, що подобається та ні робити на уроці. Розповісти, що ти робиш охоче |
Сьор. 52 впр.3 (повторити). Gern/nicht gern. |
Відпрацювання звків: [p], [ə], [i:], [f], [s]. Відмінювання дієслів в однині та множині. |
Стор. 52 1-2. |
Стор. 53 впр. 5 (розповідь за малюнком). РЗ стор. 28. |
|
|||||||||||||
33. |
|
L. 4 St. 35 стор.5455 |
На уроці німецької мови. Виконання лексико-граматичних тренувальних вправ. |
Зрозуміти прохання. Висловити прохання. |
Komm her! So ein Quatsch. Nimm, gib….. (стор. 55 впр. 3). |
[ʃ], [ɔø], [i], [s], [ə]. Наказовий спосіб дієслів. Присвійний займенник eure |
Прослухай і повтори стор. 54 впр. 1-2. |
РЗ стор. 29 впр. 1-3. |
|
|||||||||||||
34. |
|
L. 4 St. 36 стор.56-57 |
Шкільне приладдя. Тренування вживання лексичних одиниць на рівні фрази
|
Називати шкільне приладдя в однині і множині. Сказати, що в портфелі. Попросити необхідну річ. |
Die Kreide, der Füller, die Tasche, das Mäppchen, der Malkasten, das Heft, das d Lineal....стор. 57 впр. 2-3. Ratet mal.. Danke, bitte |
ɔ], [ə], [t], [ç], [z] o:], [i], [t], [ts], [ø:]. Однина і множина іменників. |
Стор. 56 впр. 1-2 (за опрою). |
Стор. 57 впр. 3-5. РЗ стор. 30-31. |
|
|||||||||||||
35. |
|
|
Контроль письма |
Перевірка сформованості писемних навичок; лексично-граматичних вмінь |
|
|||||||||||||||||
36. |
|
L. 4 St. 37 стор.58-59 |
Наша класна кімната. Формування монологічного мовлення
|
Називати кольори. Описувати предмети у класній кімнаті. |
Lila, weiß, schwarz… die Lehrerin, die Klasse Die Tür, der Papierkorb, das Fenster, der Stuhl Der Schrank, das Waschbecken (стор. 58) |
[x], [ə], [ts], [ae], [ç] Однина і множина іменників. Порядок слів у реченні. |
Стор. 58 1, 4. |
Описувати за опрою стор. 59. РЗ стор. 32 впр. 1-3. |
|
|||||||||||||
37. |
|
|
Контроль говоріння |
Сформованість монологічного мовлення за темами. |
|
|||||||||||||||||
38. |
|
L. 4 St. 38 стор.60-62 |
Що є у класній кімнаті? Формування навичок читання
|
Читання тексту з повним розумінням. Запитати про предмети у класній кімнаті. |
Стор. 60. Вивчені прикметники.
|
Відпрацювання фонетики стор. 60 впр.1. Присвійні займенники однини і множини; множина іменників. Питальні речення. |
Стор. 61 впр. 4; стор. 62 впр. 5. |
РЗ стор 33 1-3. |
|
|||||||||||||
39. |
|
|
Контроль читання |
Читання тексту з виконанням завдання. |
|
|||||||||||||||||
40.-41 |
|
L. 4 St. 39-41 стор.63-64 |
Повторення. Виконання лексико-граматичних вправ
|
Закріпити матеріал, використовуючи вивчені мовленнєві одиниці та мовленнєві зразки та граматику. |
Використання ЛО. РЗ впр. 2 стор. 34 |
Закріплення та відпрацювання фонетики і граматики. |
Стор. 63-64. РЗ стор. 34-35 впр. 3. |
Стор. 63 впр. 3. РЗ стор. 34-35 впр. 1, 4 |
|
|||||||||||||
42. |
|
|
Контроль аудіювання |
Розуміти на слух текст і виконати завдання. |
||||||||||||||||||
43. |
|
L. 4 St. 42-43 стор.65 |
Проект: «Наш клас» |
Співпрацювати у парі/групі опрацьовуючи необхідну інформацію. |
Презентація робіт. Заповнення лепбуку
|
Громадянська відповідальність:
будувати товариські стосунки з оточуючими людьми під час проекту.
|
|
|||||||||||||||
44. |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Школа» |
|||||||||||||||||||
45. |
|
|
Підсумковий урок з вивченого матеріалу за І семестр |
|||||||||||||||||||
1
1