НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік __________________ Семестр ________ Вчитель ________________________________________ Клас _____________ Підручник: SmartJunior 3forUkraine
№ уроку |
Дата |
Тема |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/Фонетика |
|||||||||
1 |
|
Коригуюче навчання. Повторення вивченого. Знайомство. Вітання. Формування навичок усної взаємодії. |
Знайомство. Вітання. |
Вміти привітатися і познайомитися |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Сприймає інформацію на слух і правильно реагує |
Робота в парах |
Hello. What’syourname? How are you? Bye. |
|
Вміє вести діалог «Знайомство» |
||
2 |
|
Повторення вивченого. Кольори. Числа 1-10. Формування навичок сприймання на слух. |
Кольори. Числа. |
Сприймати на слух кольори та числа. |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Сприймає на слух назви кольорів та чисел. |
Виконує завдання га розуміння почутого. |
Red, green, pink… One, two, three… How old are you? I am… |
Кількісні числівники від 1 до 10 |
Вміє відповідати на запитання про вік і колір |
||
3 |
|
Повторення вивченого. Зовнішність. Формування лексичних навичок та усного продукування.
|
Зовнішність |
Описувати зовнішність людини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на героя пісні) |
Парна робота, опис зовнішності |
pretty, ugly, straight hair, curly hair, long hair, purple |
Вживання have got, has got |
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
||
4 |
|
Діагностична робота. Тестування. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
5 |
|
Повторення вивченого. Рахуємо іграшки. Формування навичок зорового сприймання та граматичних навичок. |
Майно |
Рахувати від 10 до 100 |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна |
Виконує завдання множинного вибор |
Парна робота, відповіді на питання партнера |
shells, puzzles, teddy bears |
Have you got…? Has she got…? |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника |
||
6 |
|
Повторення вивченого. Моє хобі. Формування лексичних навичок та навичок зорового сприймання. |
Міжпредметні зв’язки Уподобання та хобі |
Розповідати про свої уподобання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Розповісти про свої уподобання |
do karate, play basketball, sing, dance, paint |
Модальні дієслова can/can’t |
Розповідає про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити |
||
7 |
|
Що я вмію, а що ні. Формування граматичних навичок та навичок усної взаємодії. |
Хобі |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в парі: ставити запитання та давати відповіді на запитання партнера. Написати речення що вміє або не вміє робити друг. |
dive, play basketball, do karate, dance, sing |
Can you dive? No I can’t. |
Ставить і відповідає на запитання про свої уподобання |
||
8 |
|
Я і моє оточення. Формування навичок усної взаємодії та усного продукування. |
Я і моє оточення |
Відповідати на загальні питання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає діалог |
Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання Написати діалог за зразком. |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
||
9 |
|
Моя родина. Формування навичок зорового сприймання і писемного продукування. |
Моя родина |
Розповідати про свою родину |
Громадянська відповідальність: розуміти цінність сім’ї в житті кожної людини |
Читає текст і пише про свою сім’ю |
Описує власну сім’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з метою опису своєї сім’ї |
||
10 |
|
Моя сім’я та друзі. Формування навичок сприймання на слух. |
Друзі |
Спілкуватися з друзями |
Громадянська відповідальність: виявляти толерантне ставлення до інших людей |
Прослуховує та читає короткі тексти |
Описує зовнішність |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з метою опису зовнішньості |
||
11 |
|
Моя сім’я та друзі. Формування навичок усного продукування. |
Друзі |
Спілкуватися з друзями |
Підприємливість і фінансоваграмотність:уміти використовувати математичні методи (ребуси, шифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей |
Прослуховує та читає короткі тексти |
Описує зовнішність |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить і відповідає на запитання |
||
12 |
|
Іграшки. Формування навичок сприймання на слух. |
Іграшки |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /pl/, /bl/,/cl/,/gl/,/fl/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співаєпісню |
plane, blue, clap, glue,fly |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /pl/, /bl/,/cl/,/gl/,/fl/ |
||
13 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого по темі. Test 1 Діагностична робота |
Зовнішність, кількісні числівники від 10 до 100, уподобання |
Називає числівники, описує зовнішність |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо та вказує відповідь на картинці |
Називає числа від 10 до 100, описує картинки |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Описує зовнішність, називає кількість предметів, розповідає про свої уподобання |
||
14 |
|
Мій ранок. Формування лексичних і граматичних навичок. |
Щоденні справи |
Розповідає про щоденні справи |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та співає пісню “Mike’sday” |
Розповідає про свої щоденні справи за зразком |
do my homework,brush my teeth, have a shower, get dressed, have lunch |
Present Simple 3rd person singular |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
||
15 |
|
Дорога до школи. Формування лексичних навичок і навичок зорового сприймання. |
Щоденні справи |
Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховуєаудіозапис та читає текст |
Відповідає на питання до тексту |
take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ |
||
16 |
|
Дорога до школи. Формування граматичних навичок. |
Щоденні справи |
Відповідаємо на питання партнера |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Прослуховує діалог та виконує завдання |
Парна робота: Відповідає на питання партнера |
take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train |
Does your dad drive to work? No, he doesn’t. He takes the train. |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ |
||
17 |
|
Професії рідних. Формування лексичних навичок. |
Професії |
Називати професії |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Парна робота: читання по ролях |
firefighter, put out fires, save people, actor, doctor, pilot, artist |
What do you do, Dave? I’m a firefighter. I put out fires. |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
||
18 |
|
Професії рідних. Формування граматичних навичок і навичок зорового сприймання. |
Професії |
Називає професії, ставить запитання хто ти за професією |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Читає речення та відповідає на питання |
Парна робота: питання –відповідь. Написати про обрану професію |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
What does he do? He’s a doctor. Fly-3rd person singular flies |
Розповідає про обрану професію |
||
19 |
|
Мої домашні обов’язки. Формування навичок писемного продукування та усної взаємодії. |
Щоденні справи |
Розповідає про хатні обов’язки |
Здоров’я і безпека: необхідність догляду за своїм майном та оселею |
Відповідає на запитання |
Гра “Chooseandplay” Написати про хатні обов’язки |
clean my room,do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish |
Whatdoyoudoathome?I clean my room and I take out the rubbish. |
Надає відповіді на запитання |
||
20 |
|
Мій робочий день. Формування навичок зорового сприймання та писемного продукування. |
Мійрозпорядокдня |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до інших |
Читає про розпорядок дня Олега. Пише про свій розпорядок дня |
Відповіді на питання до тексту |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторенняграмматичногоматеріалу з попередніх занять |
Розповідає про свій розпорядок дня |
||
21 |
|
Важливість професій. Формування навичок сприймання на слух та зорового сприймання. |
Професії |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Прослуховує та читає текст |
Розповідає про професії за текстом |
Вивчає нові професії teacher,dentist,chef,cook,to fix teeth,to work |
Possessive case Monica’s mother,Joey’s dad, Kerry’s mother. |
Відповідає на загальні запитання |
||
22 |
|
Важливість професій. Формування лексичних навичок. |
Професії |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання |
Робота в парах: обговорення моралі історії |
Повтореннялексичного та грамматичногоматеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про професії інших людей |
||
23 |
|
Мій розпорядок дня. Формування навичок сприймання на слух. |
Щоденні справи |
Правильно вимовляти та читати звуки /pr/,/br/,/cr/,/gr/,/fr/,/tr/,/dr/ |
Підприємливість і фінансова грамотність:уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань |
Прослуховує та співає пісню “Inthemorning’ |
Називає звуки та співає пісню |
pretty,brush,crayon,grey,fruit,tree,drink |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Правильно вимовляє та читає звуки /pr/,/br/,/cr/,/gr/,/fr/, /tr/, /dr/ |
||
24 |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. |
Професії |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (multiplechoice) |
Обирає правильну відповідь згідно з текстом |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає професії, розповідає про щоденні справи .Ставить та відповідає на запитання про щоденні справи |
||
25 |
|
Види транспорту. Київ – Лондон. Формування лексичних навичок та навичок зорового сприймання. |
Транспорт |
Називати види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та читає текст |
Виконує завдання після тексту. Написати про один з видів транспорту |
metro, funicular,tram, line, station, double-decker |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про види транспорту в Україні та в Об’єднаному КоролівствіВеликобританії |
||
26 |
|
Звідки чекати допомоги. Формування навичок сприймання на слух та зорового сприймання. Test2 Діагностична робота. |
Соціальна допомога |
Вивчає про організації, які надають соціальну допомогу |
Громадянська відповідальність: готовність допомагати іншим |
Прослуховує та читає текст “You can help” |
Виконує завдання після тексту |
help, sleep, find, food, place, water |
Модальне дієслово can |
Розповідає про організації, які надають соціальну допомогу |
||
27 |
|
Дозвілля. Формування лексичних та граматичних навичок. |
Дозвілля |
Називає види спорту |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню, виконує завдання (matching) |
Розповідає про улюблений вид спорту |
playing the guitar,playing volleyball, playing tennis, hitting the ball, throwing the ball |
Present Progressive am,is, are+ verb (ing) |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
||
28 |
|
На фермі. Формування навичок сприймання на слух та навичок зорового сприймання. |
Відпочинок на фермі |
Називає всі свійські тварини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту. Розповідає історію за малюнками |
horse, sheep, goat, mouse, cow |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття, have/hasgot |
Розповідає про свійських тварин на фермі |
||
29 |
|
Відпочинок на фермі. Формування граматичних навичок та навичок усної взаємодії. |
Відпочинок на фермі |
Ставити та відповідати назапитання щодо свійських тварин. Творення множини іменників |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
wolf, eat, farm |
Творення множини іменників duck-ducks, tomato-tomatoes, wolf-wolves, mouse-mice, sheep-sheep, child-children |
Розповідає про свійських тварин на фермі утворюючи множину іменників |
||
30 |
|
Правила поведінки в громадськиї місцях. Формування лексичних навичок та навичок зорового сприймання. |
Знаки |
Розповідає, що можна або не можна робити в музеї |
Громадянська відповідальність: Правила поведінки в громадських місцях |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра |
sign, throw rubbish in the rubbish bin, drink, turn off, mobile phone, take photos |
Наказові речення |
Розповідає що можна або не можна робити в музеї |
||
31 |
|
Правила поведінки в громадських місцях. Формування граматичних навичок і навичок писемного продукування. |
Знаки заборони |
Вживання наказового способу |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу охайності/ неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Turnoffyourmobilephones. Don’t take photos. |
Наказовий спосіб, стверджувальні та заперечні речення |
Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії |
||
32 |
|
Годинник. Формування лексичних навичок та навичок усної взаємодії. |
Час |
Називає час |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та відповідає на питання |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» |
It’s six o’clock. It’s half past seven. It’s a quarter to three. It’s a quarter past eleven. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про дозвілля та вживає час |
||
33 |
|
Дозвілля моїх друзів . Формування навичок усного продукування. |
Виконання проекту на тему “Дозвілля” |
Розповідати про дозвілля |
Громадянська відповідальність: оцінювати власні вчинки і вчинки інших людей |
Читає покрокові інструкції щодо виконання проекту |
Виконує проектну роботу, створює силует, малює картинки про дозвілля та пише речення про дозвілля |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Презентує проект в класі, розповідає про дозвілля |
||
34 |
|
Дозвілля з друзями. Формування навичок зорового сприймання та навичок сприймання на слух. |
Читає про пригоди дітей |
Читає повчальну історію |
Громадянська відповідальність: усвідомлення необхідності працювати в команді, допомагати один одному |
Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками |
box, tunnel, map, cross the street |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
||
35 |
|
Дозвілля з друзями. Формування лексичних навичок та навичок усного продукування. |
Читає про пригоди дітей |
Обговорює мораль історії |
Громадянська відповідальність: усвідомлення необхідності працювати в команді, допомагати один одному |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками Обговорює мораль історії staytogether, playtogether, wintogether |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
||
36 |
|
Дозвілля. Формування фонетичних навичок. |
Дозвілля |
Правильно вимовляти і читати слова зі звуками / sm/,/sn/,/sp/,/sk/,/st/, /sc/, /sl/,/squ/,/sw/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та проспівати чант“thespiderandthesnake’’ |
Співає пісню |
smile, snake, spider, skate, scarf, sleep, stop, squirrel, swim |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки/sm/,/sn/,/sp/, /sk/,/st/,/sc/,/sl/,/squ/, /sw/ |
||
37 |
|
Узагальнення і систематизація вивченого по темі. Test3 Діагностична робота. |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (pointing) |
Обирає правильний варіант відповіді та вживає наказовий спосіб |
Називає види спорту, дії. Розповідає про дозвілля та заборонені дії. Вказує час |
Повторення граматичного матеріалу “Наказовий спосіб”, PresentProgressive |
Розповідає про дозвілля, називає час, вживає наказовий спосіб. Ставить запитання та дає відповіді |
||
38 |
|
Мій улюблений день. Формування лексичних навичок. |
Дні тижня |
Вивчає дні тижня |
Підприємливість і фінансоваграмотність:уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей
|
Прослуховує та співає пісню |
Групове обговорення виконаного завдання |
Days of the week Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sunday |
What day is it today? What’s your favourite day? |
Ставить запитання та дає відповідь |
||
39 |
|
Місяці року. Формування лексичних навичок та навичок зорового сприймання. |
Місяці року |
Розповідає історію за картинками |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками |
January February March April May June July August September October November December |
When is your birthday? It’s in October. |
Вивчає місяці року. Розповідає історію за картинками |
||
40 |
|
Місяці року. Формування граматичних навичок. |
Місяці року |
Називати місяці року |
Громадянська відповідальність: уважне ставлення до кожного
|
Прослуховує та виконує завдання (pointing) |
Ставити запитання та давати відповіді Напиши про свій день народження |
Місяці року |
Whenisyourbirthday? I have karate on Saturday at seven o’clock. |
Розповідає про день народження, вживає місяці року. |
||
41 |
|
Пори року в різних країнах.Формування навичок сприймання на слух. |
Пори року в Канаді та в Австралії |
Погода |
Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (відповіді на запитання) |
Розповідає про пори року |
go windsurfing, go skiing, go sailing, hot, cold, windy, snow, It’s sunny, scarf,glove,coat |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про пори року в Канаді та в Австралії |
||
42 |
|
Пори року та дозвілля. Формування лексичних навичок та навичок усної взаємодії.
|
Пори року та дозвілля
|
Розповідає про дозвілля |
Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини |
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: запитання-відповідь Напиши що ти любиш робити влітку та взимку |
Повторення лексики з попереднього уроку |
go swimming go sailing go skiing |
Ставить запитання та дає відповіді на запитання |
||
43 |
|
Мій розклад. Формування навичок усної взаємодії та лексичних навичок. |
Шкільні предмети Розклад уроків
|
Розповідає про розклад уроків |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини |
Називає шкільні предмети |
Робота в парах: запитання-відповідь |
art,music,PE,maths,science,English |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить запитання та дає відповіді. Розповідає про розклад уроків та улюблений предмет |
||
44 |
|
Пори року в Україні.Формування навичок писемного та усного продукування. |
Пори року в Україні |
Виконує проектну роботу та розповідає про пори року в Україні |
Громадянська відповідальність: Розуміє особливості і унікальність кожної країни |
Прослуховує презентації пори року в Україні від інших учнів |
Презентує проект ”Seasons in Ukraine” |
Повтореннялексичногоматеріалу з попередніхзанять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення про пори року в Україні |
||
45 |
|
Друзі по переписці. Формування навичок сприймання на слух. |
Діти з різних країн світу |
Розповідає про себе |
Громадянська відповідальність: уважне ставлення до кожного
|
Прослуховує та читає текст |
Розповідає історію за картинками |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення про своє дозвілля |
||
46 |
|
Друзі по переписці. Формування навичок зорового сприймання. |
Діти з різних країн світу |
Розповідає про свої щоденні справи |
Здоров’я і безпека: необхідність режиму для життєдіяльності людини
|
Прослуховує та читає текст |
Обговорює мораль історії “Make friends from different countries” |
It’s raining. It’s cloudy. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення про свої щоденні справи |
||
47 |
|
Пори року і погода. Формування фонетичних навичок.
|
Тварини |
Розпізнає та читає звуки /a/,/e/,/i/,/o/,/u/ |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує та називає звуки. Прослуховує та співає пісню. |
Співає пісню |
cat, pen, ten, milk, fish, socks, hot, sun, shut |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки /a/,/e/,/i/,/o/,/u/ |
||
48 |
|
Знайомтесь, мої друзі. Формування навичок зорового сприймання. |
Шкільні предмети |
Розповідає про свій улюблений предмет |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховуєаудіо запис та читає текст |
Виконує завдання до тексту Групова гра |
Повтореннялексичногоматеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про свій улюблений предмет |
||
49 |
|
Різдво в Україні та Великобританії. Формування навичок сприймання на слух. |
Часові пояси |
Розвиток фонових знань про світ |
Громадянська відповідальність: Розуміння унікальності кожної країни |
Прослуховує та читає текст |
Парна робота: ставить запитання та дає відповідь |
In the morning, in the afternoon,in the evening, at night |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить запитання та дає відповідь про час в різних країнах |
||
50 |
|
Узагальнення і систематизація вивченого з теми. Test 4 Діагностична робота |
Повторення та узагальнення теми |
Повторення та узагальнення теми |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Писемне продукування: напиши про себе |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає дні тижня, місяці року, види спорту, розповідає про погоду |
||
51 |
|
Діагностична робота за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
54 |
|
5 My new house, Sing a song p.57 |
Мій будинок |
Розповідає, що знаходиться в будинку |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
Прослуховує пісню та виконує завдання (pointing) |
Парна робота: запитання-відповідь |
Кімнати в будинку |
Prepositions of place: next to, between, behind, in front of, go down, go up, go into, get out of |
Ставить запитання та дає відповідь, що знаходиться в будинку |
||
55 |
|
5My new house, Smart kids p.58 |
Будинок |
Ставити та відповідати на запитання |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту Розповідає текст за картинками |
cupboard,bookcase,armchair,fridge,hall |
Where …? Whose…? |
Ставить та відповідає на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
||
56 |
|
5My new house Grammar, p.59 |
Будинок |
Ставити та відповідати на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
Громадянська відповідальність: бережливе ставлення до свого майна і майна інших |
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing) |
Парна робота: запитання-відповідь |
Предмети одягу |
Possessive case Whose coat is this? It’s Anna’s. my,your,his,her |
Ставить та відповідає на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
||
57 |
|
5My new house Our world p.60 |
Моя улюблена кімната |
Розповідати про улюблену кімнату |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту |
garden, painting, cushion, flat, dining room, wall |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про улюблену кімнату |
||
58 |
|
5My new house Grammar, p.61 |
Меблі в кімнаті |
Описувати кімнату |
Громадянська відповідальність: бережливе ставлення до свого майна і майна інших |
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing) |
Описує власну кімнату |
Повторення лексики попереднього уроку |
There is There are There isn’t There aren’t |
Продукує короткі фрази з описом власної кімнати |
||
59 |
|
5My new house Let’s play, p.62 |
Кімнати в будинку |
Описувати кімнати в будинку |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Робота в парах “Guessinggame” |
clock,mat,mirror,radio,slippers |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази з описом кімнати |
||
60 |
|
5 Project, p.63 |
Моя кімната |
Описувати свій будинок |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Презентує проект |
Повтореннялексикипопередньогоуроку |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про власний будинок |
||
61 |
|
5 Story time, pp. 64-65 |
Улюблені герої |
Обговорення моралі історії |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
Прослуховує та читає текст |
Розповідає історію за картинками Обговорення моралі історії “Be responsible and always pick up your things after playtime” |
ghost, hear, noise, floor, watch TV, crisps, sweets |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
||
62 |
|
5 Phonics, p.66 |
Моя сім’я та мій будинок |
Розпізнає та читає звуки /th/,/ch/,/sh/,/tch/ |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує аудіо запис та повторює слова Прослуховує аудіо запис, розпізнає та називає звуки |
Називає звуки в словах |
tooth, thin, this, that, chair, beach, ship, fish,kitchen, catch |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки /th/,/ch/,/sh/,/tch/ |
||
63 |
|
5 Revision/Now I can, pp.67-68 |
Повторення та узагальнення матеріалу |
Повторення та узагальнення теми |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини |
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing). Читає та відповідає на запитання |
Ставить питання та відповідає на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом будинку, місцезнаходження предметів в будинку |
||
64 |
|
Test 5 |
||||||||||
65 |
|
6 Food,please! Sing a song p.69 |
Продукти харчування |
Називає продукти харчування |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання ( pointing) |
Співає пісню |
onions, lettuce, chocolate, biscuits, sugar, flour |
There is some milk. There are some eggs. |
Називає продукти харчування |
||
66 |
|
6Food, please! Smart kids, p.70 |
Продукти харчування |
Називати продукти харчування |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та читає текст Виконує завдання після тексту |
Розповідає історію за картинками |
omelette, peas, pancake, pineapple, peppers, coconut |
There is some… There are some… There isn’t any… |
Розповідає про продукти харчування |
||
67 |
|
6Food, please! Grammar, p.71 |
Продукти харчування |
Називати овочі та фрукти |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: «What you want in your omelette”. |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Isthereanycheese? Are there any peppers? There isn’t any cheese in the omelette. There aren’t any peppers in the omelette. |
Називає інгредієнти у стравах |
||
68 |
|
6Food, please! Our world, p.72 |
Страви в різних країнах світу |
Вивчає страви різних країн світу |
Громадянська відповідальність: унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни
|
Прослуховує аудіо запис та читає текст |
Виконує завдання після тексту |
butter, jam, garlic, noodles, soup, fried chicken, cheeseburger, crepe |
Verb formation in Present Simple |
Продукує короткі речення про страви в різних країнах світу |
||
69 |
|
6Food, please! Grammar p.73 |
Страви в різних країнах світу |
Розповідати про свій раціон харчування |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Парна робота : розповідає партнеру про свій раціон харчування: питання-відповідь |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення , розповідає про свій раціон харчування |
||
70 |
|
6 Food, please! Let’s play, p.74 |
Урок граматики |
Вивчити та використовувати в усному мовленні howmuch/howmany |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Прослуховує та виконує завдання (відповідає на запитання) |
Парна робота: питання-відповідь |
glass, bottle,lemonade |
How much…? How many…? |
Використовує how much? how many?в усному мовленні. |
||
71 |
|
6 Project, p.75 |
Написати про улюблену страву |
Презентувати проект англійською мовою про улюблену страву |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Читає про улюблену страву Тоні. |
Напиши про свою улюблену страву |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Вивчення різниці між and, but, or |
Продукує короткі речення в письмовій формі про улюблену страву, вживаючи лексику та граматику попередніх уроків |
||
72 |
|
6 Story time, p.76 |
Кулінарні змагання |
Читає та обговорює мораль історії |
Громадянська відповідальність: розуміння необхідності докладати зусилля для досягнення мети |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Обговорення моралі історії “Practice makes perfect” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом міста |
||
73 |
|
6 Story time, p.77 |
Кулінарні змагання |
Читає та обговорює мораль історії |
Громадянська відповідальність: розуміння необхідності докладати зусилля для досягнення мети |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Обговорення моралі історії “Practice makes perfect” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом міста |
||
74 |
|
6 Phonics, p. 78 |
Їжа |
Розпізнає та вивчає звуки: s-/s/,s-/z/,es-/z/,es-/iz/ |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Прослуховує аудіо запис та читає чант |
Називає звуки в словах |
caps, books, eggs, peas, tomatoes, cherries, glasses, buses, foxes, dishes |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки: s-/s/, s-/z/, es-/z/, es-/iz/ |
||
75 |
|
6 Revision/Now I can, p.79- 80 |
Їжа та продукти харчування |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Здоров’я і безпека:важливість здорового харчування; обирати безпечний шлях пересування |
Називає продукти харчування та напої. |
Робота в парах: ставить запитання та надає відповіді |
Повтореннялексичногоматеріалувсьогорозділу. |
Повторення граматичного матеріалу всього розділу |
Називає всі продукти харчування та напої. Ставить та відповідає на питання howmuch…? How many…? |
||
76 |
|
Smart world 3, p.81 |
Страви в різних країнах світу. |
Вивчає страви в різних країнах світу |
Громадянська відповідальність: унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни |
Прослуховує аудіо запис та читає текст
|
Виконує завдання до тексту. Написати речення про свій сніданок, обід та вечерю |
dinner, potato, pancakes, sour cream |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про страви в різних країнах світу в усній формі. Продукує короткі речення про свій сніданок, обід та вечерю |
||
77 |
|
Smart time 3, p.82 |
Незвичайні рецепти |
Написати рецепт та намалювати малюнок до нього і презентувати в класі
|
Громадянська відповідальність: унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни |
Прослуховуєаудіозапис та читає текст |
Виконує завдання до тексту |
piece, pot, add,cut |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Виконує письмове завдання: написати рецепт незвичайної страви
|
||
78 |
|
Test 6 |
||||||||||
79 |
|
7 Where were you yesterday? Sing a song, p.83 |
Вільний час |
Використовувати минулий час в усному та писемному мовленні. |
Громадянська відповідальність: усвідомлене ставлення до своїх дій |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (pointing) |
Співає пісню Написати декілька речень про свій вчорашній день |
at home, shopping centre, bookshop ,fast food restaurant |
Past Simple ( was,were) |
Ставить питання та надає відповідь |
||
80 |
|
7Where were you yesterday? Smart kids, p.84 |
Вільний час |
Розвиток усного мовлення |
Здоров’я і безпека: усвідомлення своїх емоцій
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання до тексту |
scary, funny, boring, delicious, popcorn, film |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає історію за картинками |
||
81 |
|
7 Where were you yesterday? Grammar, p.85 |
Вільний час |
Вивчати дієслово tobeв минулому часі |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Парна робота: ставить запитання та надає відповідь. |
Повторюєлексикупопередньогоуроку |
Verb to be in Past Simple ( affirmative and interrogative sentences) |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
||
80 |
|
7Where were you yesterday? Our world p.86 |
Природні явища |
Говорити про природні явища |
Здоров’я ібезпека: дотримуватися правил безпеки під час урагану |
Прослуховує та читає текст про торнадо |
Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання |
tornado, dangerous, basement, fast, street sky |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Говорити про природні явища |
||
81 |
|
7 Where were you yesterday? Grammar p.87 |
Природні явища |
Говорити про природні явища |
Здоров’я ібезпека: дотримуватися правил безпеки під час урагану |
Прослуховує та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Повторюєлексикупопередньогоуроку |
There wasn’t a dog in the garden yesterday. There was a cat. There weren’t three elephants in the zoo. Thereweretwoelephants. |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
||
82 |
|
7 Where were you yesterday? Let’s play p.88 |
Місця для відвідування в місті |
Ставити та відповідати на запитання щодо того, хто і де знаходився |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає короткі повідомлення |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази та речення з описом подій минулого |
||
83 |
|
7 Project pp.89 |
Мій день |
Описувати події минулого |
Здоров’я і безпека: розуміння важливості режиму і розпорядку дня для життєдіяльності людини
|
Читає історію |
Групове обговорення історії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Описує події минулого (власний досвід) |
||
84 |
|
7 Storytime, p. 90 |
Мій вихідний день |
Описувати події вихідного дня |
Громадянська відповідальність: ділитися досвідом з іншими
|
Прослуховує та читає текст |
Групове обговорення історії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного минулого |
||
85 |
|
7 Storytime, p.91 |
Мій вихідний день |
Описувати події вихідного дня |
Здоров’я ібезпека: дотримуватися правил безпеки |
Прослуховує та читає текст |
Групове обговорення історії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного минулого |
||
86 |
|
7 Phonics, p.92 |
Мій учитель |
Розпізнає та вивчає звуки: /ei/,/ai/,/i:/,/u:/, /ju:/, /eu/ |
Громадянська відповідальність: Ставитися до вчителів з повагою |
Прослуховує аудіозапис |
Називає звуки в словах |
dates, white, rose, teacher, food, computer |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки: /ei/,/ai/,/i:/,/u:/, /ju:/, /eu/
|
||
87 |
|
6 Revision, p. 93-94 |
Минулі події |
Описувати минулі події |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує текст та виконує завдання до нього |
Розповідає про свій досвід в минулому |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного минулого |
||
88 |
|
Test 7 |
||||||||||
89 |
|
8 Onholiday Sing a song, p.95 |
Природа |
Розповідати про канікули |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує пісню та виконує завдання |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
island, sea, sun, boat, pack |
Past Simple |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
||
90 |
|
8Onholiday Smartkids, p.96 |
Природа |
Розповідати про час, проведений на природі |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
forest, pick, flowers, river, bee, make fire, catch fish |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
||
91 |
|
8 Onholiday Grammar, p.97 |
Події минулого |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: ввічливе ставлення до кожного та її/йогодосвіду |
Читає повідомлення та відповідає на запитання |
Питає да відповідає на запитання партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Irregular verbs |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
||
92 |
|
8b Our world, p.98 |
Події минулого |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
volcano, erupt, lava, gift shop, buy postcards, look at stars |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
||
93 |
|
8с Grammar, p.99 |
Події минулого |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду
|
виконує завдання (matching) |
Описуємалюнки |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple Negative sentences |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
||
94 |
|
8 Let’s play, p.100 |
Події минулого |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Інсценізує діалог |
Робота в парах |
listen to music |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
||
95 |
|
8 Project, p. 101 |
Канікули |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду
|
Читає та прослуховує текст |
Описує свої канікули |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
||
96 |
|
8 Story time, p.102 |
Ведмежа |
Розповідати історію |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує та читає історію |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
cub, cave, mountain, vet |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
||
97 |
|
8 Story time, p.103 |
Ведмежа |
Розповідати про тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує та читає історію |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
||
98 |
|
8 Phonics, p.104 |
Каченя |
Розпізнає та вивчає звуки: /k/, /ŋk/,/ŋ/
|
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує аудіозапис-чант |
Називає звуки в словахneck, bank, sink, wing, king |
Називає звуки в словах, neck, bank, sink, wing, king |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та називає звуки: /k/, /ŋk/,/ŋ/ |
||
99 |
|
8 Revision, pp.105-106 |
Події минулого |
Ставити та відповідати на запитанняпро минулі події |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку |
Запитує та відповідає на питання партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідає на запитання щодо минулих подій |
||
100 |
|
Smart World 4
p.107 |
Канікули |
Ставити та відповідати на запитанняпро минулі події |
Громадянська відповідальність: шанобливе ставлення до культурної спадщини України |
Прослуховує та повторює текст |
Запитує та відповідає на питання |
hotel, swimming pool, go shopping, souvenir, hill, vyshyvanka |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
||
101 |
|
Smart time 4
p.108 |
Відоміміста |
Описувати місто |
Громадянська відповідальність: шанобливе ставлення до культурної всесвітньої спадщини |
Прослуховує та повторює текст |
Запитує та відповідає на питання |
carriage |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
||
102 |
|
Test 8 |
||||||||||
103 |
|
Final Test |
||||||||||
Резервні уроки для повторення та узагальнення вивченого матеріалу.
Календарно-тематичне планування SmartJunior 2for Ukraine