Календарне планування
для 3 класу
ІІ семестр
2018/2019 н. р.
складено відповідно до Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1 – 4 класи зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 05.08.2016 року № 948, навчального плану, яким виділено:
● українська мова – 3,5 год на тиждень;
● літературне читання – 3,5 год на тиждень
● математика – 4 год на тиждень;
● природознавство – 2 год на тиждень;
● я у світі – 1 год на тиждень
● музичне мистецтво – 1 год на тиждень;
● образотворче мистецтво – 1 год на тиждень;
● трудове навчання – 1 год на тиждень;
● інформатика – 1 год на тиждень
● фізична культура – 3 год на тиждень;
● основи здоров’я – 1 год на тиждень;
та підручників:
Графік тематичних та контрольних робіт
№ з/п |
Вид роботи |
Дата |
Українська мова |
||
|
Диктант |
29.01 |
|
Списування |
19.02 |
|
Диктант |
12.03 |
|
Контрольна робота з мовної теми |
17.04 |
|
Контрольна робота з мовної теми |
15.05 |
Літературне читання |
||
|
Контрольна робота № 5. Аудіювання |
14.02 |
|
Контрольна робота № 6. Читання мовчки (письмово) |
21.03 |
|
Контрольна робота № 7. Робота з літературним твором (письмово) |
24.04 |
|
Контрольна робота № 8. Навичка читання вголос (усно) |
16.05 |
Російська мова |
||
|
Контрольна робота: читання вголос (усно) |
25.01 |
|
Контрольна робота: диктант |
08.02 |
|
Контрольна робота з літературним твором |
26.02 |
|
Контрольна робота: письмовий переказ |
09.04 |
|
Контрольна робота: аудіювання |
27.04 |
|
Контрольна робота з мовної теми |
03.05 |
Математика |
||
|
Тематична контрольна робота №5 |
06.02 |
|
Тематична контрольна робота № 6 |
13.03 |
|
Тематична контрольна робота № 7 з перевірки сформованості навичок усних обчислень |
16.04 |
|
Тематична контрольна робота №8 |
08.05 |
Природознавство |
||
|
Контрольна робота |
21.02 |
|
Контрольна робота |
19.03 |
|
Контрольна робота |
21.05 |
Українська мова
ІІ семестр
3,5 години на тиждень – 3 години української мови та 1 година розвиток зв’язного мовлення один раз на два тижні
№ з/п |
Дата |
Тема |
Матеріал уроку |
Примітка |
|
14.01 |
Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів з префіксами |
185 - 188 |
|
|
15.01 |
Спостереження за збігом однакових приголосних звуків на межі префікса і кореня. Перенос слів із префіксами |
189 - 192 |
|
|
16.01 |
Практичне ознайомлення з написанням префіксів з- (с-) |
193 - 196 |
|
|
18.01 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом |
251 |
|
|
21.01 |
Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї |
197 - 200 |
|
|
22.01 |
Суфікс. Роль суфіксів у слові. Визначення суфіксів у словах |
206 - 213 |
|
|
23.01 |
Творення слів із найуживанішими суфіксами |
214 - 217 |
|
|
28.01 |
Збіг однакових приголосних звуків на межі кореня та суфікса |
218 - 225 |
|
|
29.01 |
Контрольна робота: диктант |
|
|
|
30.01 |
Аналіз результатів виконання контрольної роботи. Повторення і закріплення вивченого |
226 - 229 |
|
Частини мови |
||||
|
01.02 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту за поданим початком, кінцівкою та ілюстраціями |
270 |
|
|
04.02 |
Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово. |
231 - 234 |
|
|
05.02 |
Службові слова. Роль службових слів у реченні |
235 - 238 |
|
|
06.02 |
Спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови |
239 - 242 |
|
|
11.02 |
Зв'язок слів у реченні |
243 - 246 |
|
Іменник |
||||
|
12.02 |
Іменник як частина мови |
247 - 250 |
|
|
13.02 |
Іменники — власні та загальні. Велика буква у власних іменниках |
252 - 255 |
|
|
15.02 |
Розвиток зв’язного мовлення. Удосконалення змісту та форми написаного тексту. Відповідність тексту його темі |
289 |
|
|
18.02 |
Велика буква у власних іменниках |
256 - 258 |
|
|
19.02 |
Контрольна робота: списування |
|
|
|
20.02 |
Аналіз результатів виконання контрольної роботи. Поняття предметності |
259 - 265 |
|
|
25.02 |
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній |
266 - 269 |
|
|
26.02 |
Рід іменників |
271 - 274 |
|
|
28.03 |
Змінювання іменників за числами: однина та множина |
275 - 277 |
|
|
01.03 |
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
|
|
04.03 |
Змінювання іменників за числами |
278 - 280 |
|
|
05.03 |
Змінювання іменників за відмінками |
281 - 284 |
|
|
06.03 |
Змінювання іменників за відмінками |
285 - 288 |
|
|
11.03 |
Повторення і закріплення вивченого |
290 - 293 |
|
|
12.03 |
Контрольна робота: диктант |
|
|
|
13.03 |
Аналіз результатів виконання контрольної роботи. Повторення і закріплення вивченого |
|
|
Прикметник |
||||
|
15.03 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту-опису «Соняшник» |
308 |
|
|
18.03 |
Прикметник як частина мови |
294 - 296 |
|
|
19.03 |
Зв’язок прикметників з іменниками |
297 - 299 |
|
|
20.03 |
Уживання прикметників у прямому і переносному значенні |
300 - 303 |
|
|
01.04 |
Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми |
304 - 307 |
|
|
02.04 |
Уживання прикметників у загадках |
309 - 311 |
|
|
03.04 |
Уживання прикметників в описах |
312 - 314 |
|
|
05.04 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом. |
325 |
|
|
08.04 |
Змінювання прикметників за родами |
315 - 320 |
|
|
09.04 |
Родові закінчення прикметників |
321 - 324 |
|
|
10.04 |
Змінювання прикметників за числами |
326 - 335 |
|
|
15.04 |
Змінювання прикметників за числами |
|
|
|
16.04 |
Змінювання прикметників за числами |
|
|
|
17.04 |
Контрольна робота з мовної теми «Іменник. Прикметник» |
|
|
|
19.04 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір |
360 |
|
|
22.04 |
Аналіз результатів виконання контрольної роботи. Повторення і закріплення вивченого |
|
|
Дієслово |
||||
|
23.04 |
Дієслово як частина мови. Зв’язок дієслова з іменником у реченні |
336 - 342 |
|
|
24.04 |
Дієслова-антоніми |
344 - 349 |
|
|
03.05 |
Розвиток зв’язного мовлення. складання привітання до Дня Матері |
378 |
|
|
06.05 |
Дієслова-синоніми |
350 - 352 |
|
|
07.05 |
Змінювання дієслів за часами |
353 - 359 |
|
|
08.05 |
Змінювання дієслів за часами |
361 - 363 |
|
|
11.05 |
Дієслова, що виражають завершену і незавершену дію |
364 - 367 |
|
|
13.05 |
Написання не з дієсловами |
372 - 377 |
|
|
14.05 |
Написання не з дієсловами |
379 - 381 |
|
|
15.05 |
Контрольна робота з мовної теми «Дієслово» |
|
|
|
17.05 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді на тему «Мої літні канікули» |
396 |
|
|
20.05 |
Аналіз результатів виконання контрольної роботи. Повторення і закріплення вивченого |
|
|
Повторення за рік |
||||
|
21.05 |
Повторення вивченого про текст і речення |
394 - 395 |
|
|
22.05 |
Повторення вивченого про будову слова. |
397 - 402 |
|
|
27.05 |
Повторення вивченого про частини мови. |
|
|
|
28.05 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
Літературне читання
ІІ семестр
3,5 години на тиждень – 3 години літературного читання та 1 година позакласне читання один раз на два тижні
№ з/п |
Дата |
Тема |
Матеріал уроку |
Примітка |
Світ дитинства у поезії і прозі |
||||
|
14.01 |
«Як дитиною, бувало…» |
Леся Українка «Як дитиною, бувало...» |
|
|
16.01 |
«Мамо, іде вже зима…» |
Леся Українка «Мамо, іде вже зима...» (напам’ять) |
|
|
17.01 |
Серцем розуміти картини природи |
Олександр Олесь «Згадую: так я в дитинстві любив...», «Серед краси...» |
|
|
21.01 |
Дмитро Павличко – дітям |
Д. Павличко «Мрія», «Гном» |
|
|
23.01 |
Грицько Бойко – майстер веселого цеху |
Г. Бойко «Як невдаха виступав», «Сашко» |
|
|
24.01 |
Свято гумору |
Г. Бойко «Веселинки», «Скоромовки» |
|
|
25.01 |
Позакласне читання. Урок щирої посмішки |
Веселі вірші Грицька Бойка |
|
|
28.01 |
Особливий і неповторний світ віршів Анатолія Качана |
А. Качан «Дівчинка і море» |
|
|
30.01 |
Чарівний персонаж. |
А. Качан «Біля тихого Дунаю» |
|
|
31.01 |
Руки малі та до роботи вмілі |
С. Жупанин «Оленчині вишивки» |
|
|
04.02 |
Читаємо «ланцюжком» |
С. Жупанин «Сім вітрів» |
|
|
06.02 |
Людина красна не словами, а добрими ділами. |
В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло» |
|
|
07.02 |
Приятеля легше знайти, ніж зберегти. |
В. Сухомлинський «Кінь утік» |
|
|
08.02 |
Позакласне читання. «У кожного є співуча пір’їна» |
В. Лунін «Своїми руками», В. Заславський «Все так просто», М. Думич «Гніздо» |
|
|
11.02 |
Все так цікаво навкруги |
О. Буцень «Наше відкриття» |
|
|
13.02 |
Все так цікаво навкруги |
О. Буцень «Наше відкриття» (продовження) |
|
|
14.02 |
Життєвий і творчий шлях Ярослава Стельмаха. Контрольна робота № 5. Аудіювання |
Я. Стельмах «Ловись, рибко!» |
|
|
18.02 |
Життєвий і творчий шлях Ярослава Стельмаха |
Я. Стельмах «Ловись, рибко!» (продовження) |
|
|
20.02 |
Життєвий і творчий шлях Ярослава Стельмаха |
Я. Стельмах «Ловись, рибко!» робота над твором |
|
|
21.02 |
Узагальнюючий урок за темою «Світ дитинства у поезії і прозі» |
|
|
|
22.02 |
Позакласне читання. Світ дитинства в оповіданнях |
М. Міркіна «Різні близнюки», Д. Стефанович «Три зайці», В. Сенцовський «На кладці», І. Сенченко «Хліб святий» |
|
Тарас Шевченко: сторінки життя і творчос ті |
||||
|
25.02 |
Дитинство Тараса Шевченка |
А. Лотоцький «Малий Тарас чумакує» |
|
|
27.02 |
Тяжко-важко в світі жити сироті без роду |
О. Іваненко «Тарас у наймах» |
|
|
28.02 |
Вслухайтеся, вчитайтеся у Шевченкове слово |
Т. Шевченко «Село! І серце одпочине...» |
|
|
04.03 |
Вслухайтеся, вчитайтеся у Шевченкове слово |
Т. Шевченко «І досі сниться: під горою...» |
|
|
06.03 |
Пейзажна лірика |
Т. Шевченко «Тече вода із-за гаю...» (напам’ять) |
|
|
07.03 |
Головна думка твору. |
В. Сухомлинський «Сонце заходить» |
|
|
11.03 |
Узагальнюючий урок за темою «Т. Шевченко: сторінки життя і творчості» |
|
|
Із скарбниці казкарів світу |
||||
|
13.03 |
Сила чарів. |
Брати Грімм «Шипшинка» |
|
|
14.03 |
Сила чарів. |
Брати Грімм «Шипшинка» (продовження) |
|
|
18.03 |
Весела дерев’яна лялька, яку знає весь світ |
К. Колодді «Пригоди Піноккіо» |
|
|
20.03 |
Весела дерев’яна лялька, яку знає весь світ |
К. Колодді «Пригоди Піноккіо» |
|
|
21.03 |
Контрольна робота № 6. Читання мовчки |
|
|
|
22.03 |
Позакласне читання. Казки з усього світу |
«Трудові гроші» адигейська народна казка, «Людина найдужча» киргизька народна казка, «Полохлива душа» індійська народна казка, «Пухкенький млинець» німецька народна казка |
|
|
01.04 |
Найкращий у світі літун, машиніст і моторист – Карлсон, що живе на даху |
А. Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху» |
|
|
03.04 |
Найкращий у світі літун, машиніст і моторист – Карлсон, що живе на даху |
А. Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху» |
|
|
04.04 |
Узагальнюючий урок за темою «Із скарбниці казкарів світу» |
|
|
Прийди, весно, з радістю! |
||||
|
08.04 |
Зустріч весни в Україні |
За В. Скуратівським «Благослови, мати, весну зустрічати!» |
|
|
10.04 |
Казка живої природи |
Т. Коломієць «Березень» |
|
|
11.04 |
Рідний край – земний рай |
М. Стельмах «Гуси-лебеді летять» |
|
|
12.04 |
Позакласне читання. Весну-красну зустрічаймо! |
Н. Забіла «Весна», Л.Глібов «Хто вона?», М. Міркіна «Як зайчик весни дочекався», Л. Копиленко «Лісові їдальні», Ю. Ярмиш «Чого синичка повеселішала», О. Купрін «Шпаки», Б. Харчук «Калина», Ф. Корнієвський «Берізка» |
|
|
15.04 |
Прокинулись луки, ліси і поля |
В. Ткаченко «Квітень» |
|
|
17.04 |
Весна вступає в свої права |
А. М’ястківський «Розмова з одудом». Леся Українка «Уже весняне сонце припікає» |
|
|
18.04 |
Травень квітами багатий |
М. Сингаївський «Вийшов травень з лісу», «На врожай» |
|
|
22.04 |
Дивосвіт, дивосвіт… |
М. Познанська «Співай, соловейку!», за Б. Комаром «Як співає соловейко?» |
|
|
24.04 |
Контрольна робота № 7. Робота з літературним твором (письмово) |
|
|
|
25.04 |
Узагальнюючий урок за темою «Прийди, весно, з радістю!» |
|
|
|
26.04 |
Позакласне читання. «Бережіть природу, діти!» |
Л. Компанієць «Чорнявка», Б. Шрубенко «Хто найкращий?», Ю. Дмитрієва «Жаба – наш друг», Т. Компанієць «На галявинці», І. Конющенко «Сподобалось», О. Копиленко «Німий птах» |
|
Візьму перо і спробую |
||||
|
02.05 |
Мабуть, буде він поетом?! |
А. Костецький «Імена», «Дивна звичка» |
|
|
06.05 |
Чи легко стати поетом? |
М. Носов «Як Незнайко складав вірші» |
|
|
08.05 |
Чи легко стати поетом? |
М. Носов «Як Незнайко складав вірші» |
|
|
10.05 |
Позакласне читання. «Рідна мати моя…» |
С. Олійник «Наші мами», О. Мацьків «Подарунок для мами», Л. Храплива «Мама» |
|
|
13.05 |
Чи легко бути поетом? |
І. Світличний «Слухала Лисичка Солов’я». |
|
|
15.05 |
Умій у звичному побачити незвичне |
Т. Коломієць «Чоловічки». Л. Мовчун «Загадки-добавлянки». Н. Хаткіна «Веселі римики» |
|
|
16.05 |
Диво-квітка. Контрольна робота № 8. Навичка читання вголос (усно) |
В. Сухомлинський «Сергійкова квітка» |
|
|
20.05 |
Сила уяви |
Г. Кирпа «Чого я другу не сказав?» |
|
|
22.05 |
Розповідь за картиною |
М. Тимченко «Я хотіла побачити місто». |
|
|
23.05 |
Узагальнюючий урок за темою «Візьму перо і спробую» |
|
|
|
24.05 |
Позакласне читання. «Літо красне зустрічаймо!» |
О. Палійчук «Алло!», П. Тичина «Нас сонечко стрічає…», Н. Красоткіна «Літо», В. Чухліб «Стежинка», М. Конончук «Гірке морозиво» |
|
|
27.05 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
Російська мова
ІІ семестр
2 години на тиждень
№ з\п |
Дата |
Тема |
Примітка |
Звуки и буквы. Слог. Ударение |
|||
|
15.01 |
Различаем, правильно произносим звонкие и глухие согласные. Сопоставляем произношение и написание слова. Составляем высказывание |
|
|
18.01 |
Учимся вести диалог: высказывать свою точку зрения, считаться с другими мнениями. Пишем о впечатлениях от обсуждения. |
|
|
22.01 |
Сопоставляем произношение и написание звонких и глухих согласных. Читаем в лицах, обсуждаем характеры персонажей |
|
|
25.01 |
Сопоставляем произношение и обозначение на письме согласных звуков. Читаем молча, составляем вопросы к тексту. Контрольная работа. Чтение вслух |
|
|
29.01 |
Читаем выразительно. Прислушиваемся к звучанию художественного слова. Говорим: составляем диалог. |
|
|
01.02 |
Различаем, правильно произносим твёрдые и мягкие согласные. Сопоставляем произношение и написание слова. |
|
|
05.02 |
Правильно произносим твёрдые и мягкие согласные. Сопоставляем слова русского и украинского языков. Составляем высказывание по вопросам |
|
|
08.02 |
Контрольная работа. Диктант |
|
|
12.02 |
Читаем молча, отвечаем на вопросы по тексту. Учимся вести диалог. |
|
|
15.02 |
Правильно произносим и пишем слова с согласными, обозначенными буквами ж, ш, ч, ц, щ. Составляем высказывание по рисунку |
|
|
19.02 |
Правильно произносим и пишем слова с согласными, обозначенными буквами ж, ш, ц, ч, щ. Читаем в лицах. Составляем диалог |
|
|
22.02 |
Составляем устное сочинение с опорой на пирамиду |
|
|
26.02 |
Контрольная работа с литературным произведением |
|
|
01.03 |
Правильно произносим, пишем слова с мягким знаком между буквами, обозначающими согласные. Читаем в лицах |
|
|
05.03 |
Пишем сочинение на основе жизненного опыта. Читаем, обсуждаем написанное |
|
|
12.03 |
Правильно произносим и записываем слова с сочетаниями согласных. Читаем выразительно. Описываем картину, возникшую в воображении |
|
|
15.03 |
Учимся пользоваться алфавитом. Читаем выразительно. Повторяем пройденное |
|
Значение слова |
|||
|
19.03 |
Слушаем, обсуждаем прослушанное. Составляем высказывание по пословице. |
|
|
22.03 |
Составляем рассказ по рисунку. Обсуждаем значение и происхождение слов |
|
|
02.04 |
Употребляем синонимы. Находим в тексте известное и новое |
|
|
05.04 |
Находим в тексте, используем антонимы. Читаем выразительно, определяем основную мысль. |
|
|
09.04 |
Пишем пересказ. Читаем, обсуждаем написанное. Контрольная работа. Письменный пересказ |
|
|
12.04 |
Находим в тексте, составляем тематические группы слов. Составляем устное высказывание по рисунку. |
|
|
16.04 |
Обсуждаем особенности диалога. Пишем о своем опыте общения |
|
|
19.04 |
Рассматриваем значение устойчивых сочетаний слов. Составляем устное высказывание |
|
|
27.04 |
Проверяем себя: слушаем незнакомый текст, отвечаем на вопросы. Контрольная работа. Аудирование |
|
|
23.04 |
Учимся работать со словарём. Читаем, обсуждаем построение текста |
|
|
26.04 |
Учимся работать со словарём. Составляем высказывание о словарной статье |
|
|
03.05 |
Повторяем пройденное. Контрольная работа. Языковая тема |
|
|
07.05 |
Составляем устное сочинение с использованием пирамиды. |
|
|
10.05 |
Читаем молча, пересказываем прочитанное. |
|
|
11.05 |
Читаем молча, пересказываем прочитанное. |
|
|
14.05 |
Пишем о впечатлениях от уроков русского языка. |
|
|
17.05 |
Повторяем пройденное о тематических группах слов, антонимах, безударных гласных. |
|
|
21.05 |
Повторяем пройденное о тематических группах слов, антонимах, безударных гласных. |
|
|
24.05 |
Составляем описание лета по рисунку и стихотворению. |
|
|
28.05 |
Итоговый урок. |
|
Математика
ІІ семестр
4 години на тиждень
№ з/п |
Дата |
Тема |
Матеріал уроку |
Примітка |
|
14.01 |
Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 650-290. |
573 - 579 |
|
|
15.01 |
Віднімання круглих трицифрових чисел виду 600-270. |
580 -589 |
|
|
16.01 |
Письмове додавання двоцифрових чисел. |
590 - 604 |
|
|
18.01 |
Письмове додавання трицифрових чисел. Без переходу через розряд. Розв’язування рівнянь. |
605 - 614 |
|
|
21.01 |
Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування нерівностей. |
615 - 623 |
|
|
22.01 |
Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу через десяток. Прості задачі на віднімання. |
624 - 639 |
|
|
23.01 |
Письмове додавання трицифрових чисел у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам. Задача з буквеними даними. |
640 - 648 |
|
|
25.01 |
Віднімання трицифрових чисел у випадку, коли зменшуване містить один нуль. Складені задачі на дві і три дії. Дії з іменованими числами. |
649 - 657 |
|
|
28.01 |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Складання і розв’язування задачі за коротким записом. Периметр прямокутника. |
658 - 666 |
|
|
29.01 |
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Творча робота над задачею. Складена задача на три дії. |
667 - 675 |
|
|
30.01 |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Розв’язування нерівностей способом випробування. Складання обернених задач. |
676 - 684 |
|
|
01.02 |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
685 - 694 |
|
|
04.02 |
Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох доданків. Задача, що містить суму трьох доданків. |
695 - 705 |
|
|
05.02 |
Письмове виконання сумісних дій додавання і віднімання. Задача на три дії (різницеве порівняння двох сум). |
706 - 713 |
|
|
06.02 |
Тематична контрольна робота № 5. |
|
|
|
08.02 |
Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання трицифрових чисел способом округлення. |
714 - 729 |
|
Множення і ділення в межах 1000 |
||||
|
11.02 |
Властивості множення на 1 і одиниці на число, множення на нуль, нуля на число. Складені задачі на 2-3 дії, що є комбінацією вивчених видів простих задач. |
730 - 738 |
|
|
12.02 |
Ділення числа на 1, на рівне йому число, нуля на число. задача на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків. |
739 - 747 |
|
|
13.02 |
Множення і ділення на 100. Розв‘язування задач. |
748 - 757 |
|
|
15.02 |
Ділення виду 80:8, 700:7. Задача на дві дії, пов’язана з одиничною нормою. |
758 - 765 |
|
|
18.02 |
Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове. Множення одноцифрового числа на розрядне. Задачі на дві та три дії. |
766 - 776 |
|
|
19.02 |
Ділення числа на добуток. Задача на дві дії, пов’язана з одиничною нормою. |
777 - 787 |
|
|
20.02 |
Ділення виду 80:20, 600:30, 800:200. Розв’язування простих і складених задач. |
788 - 796 |
|
|
22.02 |
Множення суми на число. Розв’язування задач двома способами. Розв’язування задач з буквеними даними. |
797 - 806 |
|
|
25.02 |
Множення двоцифрового числа на одноцифрове виду 24∙3. Задача на знаходження суми двох добутків. Задача, пов’язана з одиничною нормою. |
807 - 814 |
|
|
26.02 |
Множення числа на суму. Складання задачі за поданим рівнянням. Задачі, пов’язані з одиничною нормою. |
815 - 823 |
|
|
27.02 |
Множення одноцифрового числа на двоцифрове виду 3∙24. Задачі, пов’язані з одиничною нормою. Обчислення значень буквених виразів. |
824 - 833 |
|
|
01.03 |
Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв'язування задачі на порівняння двох часток. |
834 - 842 |
|
|
04.03 |
Множення різниці на число. Розв’язування задач. |
843 - 850 |
|
|
05.03 |
Випадки множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних. Задачі на три дії, що містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів. |
851 - 861 |
|
|
06.03 |
Випадки множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних. Задачі на три дії, що містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів. |
851 - 861 |
|
|
11.03 |
Множення виду 320∙3. Задачі пов’язані з одиничною нормою. Складання задач даного виду. Самостійна робота |
862 - 870 |
|
|
12.03 |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. |
871 - 878 |
|
|
13.03 |
Тематична контрольна робота № 6 |
|
|
|
15.03 |
Аналіз контрольної роботи. Ділення суми на число. Розв‘язування задач двома способами. |
879 - 886 |
|
|
18.03 |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Розв’язування рівнянь. |
888 - 896 |
|
|
19.03 |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3, 50:2. Задача пов’язана з одичною нормою. |
897 - 907 |
|
|
20.03 |
Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове. Способом розкладання на зручні доданки. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. |
908 -915 |
|
|
22.03 |
Перевірка ділення множенням. Розв’язування задачі, оберненої до задачі на знаходження суми двох добутків. |
916 - 924 |
|
|
01.04 |
Перевірка дії множення діленням. Складання і розв‘язування задачі за поданим виразом та скороченим записом. Розв‘язування рівнянь. |
925 - 933 |
|
|
02.04 |
Ділення виду 360:3. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. Розв’язування рівнянь. |
934 - 942 |
|
|
03.04 |
Ділення виду 64:16 способом випробування. Розв'язування і порівняння складених задач на три дії. |
943 - 951 |
|
|
05.04 |
Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Задачі на три дії, пов’язані з порівнянням двох часток. |
952 - 959 |
|
|
08.04 |
Залежність результату множення від зміни одного з компонентів дії. Розв’язування задач. |
960 - 968 |
|
|
09.04 |
Залежність частки від зміни діленого. Розв’язування задач. |
969 - 976 |
|
|
10.04 |
Залежність частки від зміни дільника. Розв’язування задач. |
978 - 984 |
|
|
12.04 |
Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв'язування задач. |
985 - 991 |
|
|
15.04 |
Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв'язування задач. Самостійна робота. |
992 - 998 |
|
|
16.04 |
Тематична контрольна робота № 7 з перевірки сформованості навичок усних обчислень. |
|
|
|
17.04 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення і закріплення вивченого матеріалу. |
999 - 1006 |
|
|
19.04 |
Позначення частин числа цифрами. Дроби з чисельником 1 як частина цілого. Утворення і запис. Розв'язування задач. |
1007 - 1015 |
|
|
22.04 |
Розв’язування задач на час. |
1016 - 1025 |
|
|
23.04 |
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. |
1026 - 1035 |
|
|
24.04 |
Знаходження числа за його частиною. Розв’язування задач. Розв’язування нерівностей. |
1036 - 1045 |
|
|
26.04 |
Ділення з остачею (ознайомлення). Порівняння числових значень виразів. Задача на дві дії, що містить порівняння чисел. |
1046 - 1056 |
|
|
03.05 |
Ділення з остачею. Розв’язування задач. |
1057 - 1065 |
|
|
06.05 |
Ділення з остачею. Властивості остачі. Перевірка остачі. Розв’язування задач. |
1066 - 1082 |
|
|
07.05 |
Ознаки подільності на 2 та 5. Самостійна робота. |
1083 - 1094 |
|
|
08.05 |
Тематична контрольна робота № 8 |
|
|
|
10.05 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення і закріплення вивченого матеріалу. |
с. 165 |
|
Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням |
||||
|
11.05 |
Повторення таблиць множення і ділення. |
1095 - 1106 |
|
|
13.05 |
Повторення таблиць множення і ділення. |
1095 - 1106 |
|
|
14.05 |
Повторення ділення з остачею. |
1107 - 1114 |
|
|
15.05 |
Повторення нумерації трицифрових чисел. Повторення письмового додавання і віднімання трицифрових чисел. |
1115 - 1122 |
|
|
17.05 |
Повторення позатабличного множення і ділення на одноцифрове число. Чисельник і знаменник дробу. |
1123 - 1139 |
|
|
20.05 |
Повторення позатабличного множення і ділення на одноцифрове число. Чисельник і знаменник дробу. |
|
|
|
21.05 |
Повторення позатабличного множення і ділення. Способи раціональних обчислень: множення на 9, 99 |
1140 - 1157 |
|
|
22.05 |
Повторення позатабличного множення і ділення. Способи раціональних обчислень: множення на 9, 99 |
|
|
|
24.05 |
Узагальнення і систематизація знань. Способи раціональних обчислень: множення на 11. |
1158 - 1172 |
|
|
27.05 |
Узагальнення і систематизація знань. Способи раціональних обчислень: множення на 11. |
|
|
|
25.05 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
Природознавство
ІІ семестр
2 години на тиждень
№ з/п |
Дата |
Тема |
Матеріал |
Примітка |
Живі організми та середовища їхнього існування |
||||
|
15.01 |
Однорічні та багаторічні рослини. Умови розвитку рослин. |
с. 87 - 94 |
|
|
17.01 |
Пристосування рослин до умов середовища (світло, тепло, вода, родючість ґрунту). |
|
|
|
22.01 |
Культурні рослини. Значення рослин у природі та для людини. |
с. 94 - 100 |
|
|
24.01 |
Різноманітність тварин. Розмноження та розвиток тварин, піклування про потомство. |
с. 100 - 103 |
|
|
29.01 |
Комахи. |
с. 103 - |
|
|
31.01 |
Риби. |
109 |
|
|
05.02 |
Птахи. |
с. 109 - 112 |
|
|
07.02 |
Звірі (ссавці). |
с. 112 -115 |
|
|
12.02 |
Рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні тварини. Ланцюги живлення. |
с. 117 - 118 |
|
|
14.02 |
Свійські та дикі тварини. Пристосування тварин до життя в різних умовах |
с. 118 - 120 |
|
|
19.02 |
Урок узагальнення. |
|
|
|
21.02 |
Контрольна робота 4 |
|
|
|
26.02 |
Гриби–живі організми. Будова грибів. |
с. 121 - 123 |
|
|
28.02 |
Значення грибів для природи. |
с. 123 - 125 |
|
|
05.03 |
Бактерії. Значення бактерій у природі і для людини. |
с. 126 - 128 |
|
|
07.03 |
Дослідницький проект. Чому бактерії називають і друзями, і ворогами людини? |
|
|
|
12.03 |
Охорона рослинного і тваринного світу. Червона книга України |
с. 128 - 134 |
|
|
14.03 |
Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади. |
с. 134 - 141 |
|
|
19.03 |
Контрольна робота №5. |
|
|
|
21.03 |
Урок узагальнення. |
|
|
|
02.04 |
Екскурсія Ознайомлення з розмаїттям рослинного і тваринного світу рідного краю. |
|
|
|
04.04 |
Навчальний проект. Добра справа для природи. |
|
|
Людина та її організм |
||||
|
09.04 |
Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини. Нервова система |
с. 142 - 144 |
|
|
11.04 |
Опорно-рухова система. |
с. 144 - 149 |
|
|
16.04 |
Травна система. |
с. 149 - 151 |
|
|
18.04 |
Харчування. Правила здорового харчування. Практична робота. Аналіз запропонованого раціону харчування (або складання раціону здорового харчування). |
с. 151 - 153 |
|
|
23.04 |
Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання. |
с. 153 - 155 |
|
|
25.04 |
Кровоносна система.Значення крові в організмі людини. |
с. 155 - 157 |
|
|
02.05 |
Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна. |
с. 157 - 159 |
|
|
07.05 |
Органи чуття. Гігієна органів чуття. |
с. 159 - 162 |
|
|
11.05 |
Правила здорового способу життя |
с. 163 - 166 |
|
|
14.05 |
Екскурсія «Твоє здоров’я» (фельдшерсько-акушерський пункт). |
|
|
|
21.05 |
Контрольна робота №6 |
|
|
|
23.05 |
Урок узагальнення |
|
|
|
28.05 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
Я у світі
ІІ семестр
1 година на тиждень
№ з/п |
Дата |
Тема |
Матеріал |
Примітка |
|
18.01 |
Додержуй даного тобою слова. |
с. 81 - 85 |
|
|
25.01 |
Намагайся не обманювати. |
с. 85 - 90 |
|
|
01.02 |
Не можна брати чуже. |
с. 90 - 91 |
|
Я - українець |
||||
|
08.02 |
Суспільство як єдність людських спільнот, їх різноманітність. Відносини людей у суспільстві. |
с. 92 |
|
|
15.02 |
Україна — незалежна держава. |
с. 93 - 96 |
|
|
22.02 |
Де ти живеш. Твоя країна — Україна. |
с. 96 - 100 |
|
|
01.03 |
Навчальний проект «Історичні скарби України» . |
с. 101 - 104 |
|
|
15.03 |
Символи держави. |
с. 104 - 107 |
|
|
22.03 |
Подорож картою України. |
с. 108 - 113 |
|
|
05.04 |
Природні скарби України. Господарська діяльність у деяких містах України. |
с. 114 - 117 |
|
|
12.04 |
Славетні українці. Практична робота. Розробка проекту «Славетні українці». |
с. 117 - 124 |
|
|
19.04 |
Правила життя в суспільстві. Ніхто не має права ображати людину. Про права дитини. |
с. 124 - 135 |
|
|
26.04 |
Будь-який учинок завжди має наслідки. Пустощі чи правопорушення? |
с. 135 - 141 |
|
Я - європеєць |
||||
|
02.05 |
Україна – європейська держава. Я – член європейської спільноти. Навчальний проект «Чим цікаві традиції та звичаї європейських народів». |
с. 142 - 145 |
|
|
16.05 |
Європейський Союз – співтовариство народів Європи. Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном? |
с. 146 - 153 |
|
|
23.05 |
Земля – спільний дім для людей. Необхідність взаємодопомоги, співпраці, охорони природи спільними зусиллями. |
с. 154 - 158 |
|
Музичне мистецтво
ІІ семестр
1 година на тиждень
№ з/п |
Дата |
Тема |
Матеріал для сприймання |
Матеріал для виконання |
Примітка |
Запрошують танець і марш |
|||||
|
17.01 |
Як крокує музика
|
П. Чайковський . «Вальс сніжинок», «Марш» (з балету «Лускунчик») |
Муз. Л. Кніппер, сл. О. Коваленкова «Чому ведмідь взимку спить» |
|
|
24.01 |
Країна загадкових ритмів |
Е. Гріг. «Танець ельфів», «Похід гномів» |
Муз. і сл. А. Житкевича «Чобітки мої червоні» |
|
|
31.01 |
Танцювальні ритми України |
М. Мусоргський. «Гопак» (з опери «Сорочинський ярмарок») |
«Гарний танець гопачок» (українська народна пісня), муз. О. Зозулі, сл. В. Ярмуша «А метелиця» |
|
|
07.02 |
Царство народних танців |
М. Глинка. «Лезгинка» (з опери «Руслан і Людмила») |
«Полька» (чеська народна пісня) |
|
|
14.02 |
Царство бальних танців |
Ф. Шопен. «Полонез» ля мажор |
«Зозуля» (польська народна пісня) |
|
|
21.02 |
Чарівний світ балету |
П. Чайковський. «Танець маленьких лебедів» (з балету «Лебедине озеро») |
«У кожного свій музичний інструмент» (естонська народна пісня) |
|
|
28.02 |
Танець плюс пісня |
П. Чайковський «Камаринська» (з «Дитячого альбому») |
«Подоляночка» (українська народна пісня) |
|
|
07.03 |
Танцювальний карнавал |
Сучасна танцювальна музика |
Муз. В. Гребенюка, сл. Л. Височин «Матусю рідненька» |
|
|
14.03 |
Де бували, що вивчали – знання свої перевіряли |
На вибір |
На вибір |
|
|
21.03 |
Країна чітких кроків |
«Гей, розвивайся, дуб зелененький» (українська народна пісня) |
Муз. Р. Рустамова, сл. В. Товаркова, переклад В. Бойка «Пісня про барабанщика» |
|
|
04.04 |
Марші української землі |
Українська народна пісня «Засвіт встали козаченьки», П. Майборода. «Марш» |
«Гей, там на горі Січ іде» (стрілецька пісня) |
|
|
11.04 |
Парад маршів |
Ф. Мендельсон. «Весільний марш», М. Блантер. «Футбольний марш» |
Муз. і сл. А. Житкевича «Семеро гномів» |
|
|
18.04 |
Марш на театральній сцені |
Ж. Бізе. «Марш тореадора», М. Глинка. «Марш Чорномора» |
«А вже весна» (українська народна пісня в обробці М. Лисенка) |
|
|
25.04 |
Карта країни маршів |
В. Моцарт. «Турецький марш» |
«Вийшли в поле косарі» (українська народна пісня) |
|
|
02.05 |
Музичні кити відкривають кордони |
Р. Щедрін. «Ніч», «Золоті рибки», «Цар Горох» (з балету «Горбоконик») |
Муз. Д. Львова-Компанійця, сл. В. Вікторова, переклад М. Яскулка «Дружать діти всіх країв» |
|
|
16.05 |
Де бували, що вивчали – знання свої перевіряли |
На вибір |
На вибір |
|
|
23.05 |
Підсумковий урок. Пісенний подарунок до літа |
|
Муз. і сл. О. Лобової «Лине музика літа» |
|
Образотворче мистецтво
ІІ семестр
1 година на тиждень
№ з/п |
Дата |
Тема |
Творче завдання |
Примітка |
В гостях у художників: пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту |
||||
|
18.01 |
Ознайомлення з основними жанрами образотворчого мистецтва. |
Композиція “Зимова казка”. |
|
|
25.01 |
Види пейзажу. Відтворення плановості розміщення об’єктів у просторі шляхом загороджування. |
Композиція “Подорож у гори”. |
|
|
01.02 |
Передавання глибини простору за допомогою кольору при створенні уявного краєвиду. |
Композиція “Загадкова країна”. |
|
|
08.02 |
Анімалістичний жанр та його особливості. Розвиток навичок у малюванні тварин (звірів, птахів, комах), знання елементарної будови. |
Композиція “Світ комах”. |
|
|
15.02 |
Відтворення характерних особливостей силуету тварин у русі. |
Композиція “Вірні друзі людини”. |
|
|
22.02 |
Портрет у різних видах образотворчого мистецтва. |
Композиція “Портрет казкового персонажу”. |
|
|
01.03 |
Актуалізація знань про елементарну будову та основні пропорції фігури людини. Зображення людини у русі. |
Композиція “Танцівниця”. |
|
|
15.03 |
Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. Особливості виділення головного в композиції. |
Композиція “Натюрморт за уявою”. |
|
|
22.03 |
Відтворення з натури композиції з неживих предметів (квіти у вазі, овочі, фрукти, шкільні приладдя тощо). |
Композиція “Вербові котики”. |
|
Улюблені сюжети в мистецтві. Художник і театр |
||||
|
05.04 |
Побутові теми у творах мистецтва. Поглиблення умінь у створенні багатофігурної композиції. |
“Веселе свято”. |
|
|
12.04 |
Зображення тварин та людей в ілюстраціях до казок. Передача індивідуальної характеристики казкового персонажа. |
Виконання ілюстрації до казок. |
|
|
19.04 |
Ознайомлення з роботою художників у театрі, з елементами театру (декорації, сцена тощо) та їх призначенням. |
“Образ дитячого театру”. |
|
|
26.04 |
Значення форми, кольору, декору у створенні виразних театральних масок.. |
“Театральна маска” |
|
|
03.05 |
Роль театрального костюму в розкритті образу театрального героя. Узгодження форми (деталей одягу) з декором. |
“Костюм для театрального героя”. |
|
|
10.05 |
Різновиди ляльок в театрі та мультиплікації. Конструювання лялькового персонажу. |
“Персонаж лялькового театру”. |
|
|
17.05 |
Використання простої шрифтової композиції під час створення ескізу театральної афіші. |
“Афіша до дитячої вистави”. |
|
|
24.05 |
Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору у тематичній композиції. |
“На арені цирку”. |
|
Трудове навчання
І семестр
1 година на тиждень
№ з/п |
Дата |
Тема |
Примітка |
Робота з тканиною |
|||
|
17.01 |
Робота з текстильними волокнами та нитками. Виготовлення іграшок з ниток «Рибка». |
|
|
24.01 |
Аплікація з тканини. Види та властивості тканини. Прийоми різання тканини та особливості її з’єднання з папером. Аплікація з тканини «Коник». |
|
|
31.01 |
Аплікація з тканини «Колобок». |
|
Декорування виробів |
|||
|
07.02 |
Виготовлення об’ємних фігур із дроту. Прийоми роботи. Безпека праці. Ланцюжок. Защіпка. |
|
|
14.02 |
Виготовлення об’ємних фігур із дроту. Квітка з дроту і кольорових ниток. «Квіткова галявина». |
|
|
21.02 |
Мозаїка з природних та штучних матеріалів. «Солом’яний утікач». |
|
|
28.02 |
Мозаїка з природних та штучних матеріалів. «Сніговики». |
|
|
07.03 |
Бісероплетіння. Матеріали для бісероплетіння. Бісерне низання. |
|
|
14.03 |
Бісероплетіння. Виготовлення ланцюжка. |
|
|
21.03 |
Декорування виробів. Писанка як один із символів України. Оздоблення великодніх яєць. |
|
Самообслуговування |
|||
|
04.04 |
Культура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування святкового столу. Складання серветок. |
|
|
11.04 |
Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Пришивання ґудзиків з чотирма отворами. |
|
|
18.04 |
Оздоблення одягу та взуття. Вишивка. Мережка. |
|
|
25.04 |
Оздоблення одягу та взуття. Вишивка. Мережка. |
|
Вироби об’ємної форми |
|||
|
02.05 |
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємних виробів з коробок. «Казковий будиночок». |
|
|
16.05 |
Виготовлення об’ємних виробів з коробок. Підставка для ручок та олівців «Котик». |
|
|
23.05 |
Іграшки з помпонів. Підсумковий урок. |
|
Інформатика
ІІ семестр
1 година на тиждень
№ з/п |
Дата |
Тема |
Примітка |
Тема 4. Алгоритми і виконавці |
|||
|
16.01 |
План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців. |
|
|
23.01 |
Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем. |
|
|
30.01 |
Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах. |
|
|
06.02 |
Істинні й хибні висловлювання. |
|
|
13.02 |
Логічне слідування. |
|
|
20.02 |
Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або». |
|
Тема 5. Текст |
|||
|
27.02 |
Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. |
|
|
06.03 |
Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання та вдосконалення текстів. |
|
|
13.03 |
Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури. |
|
|
20.03 |
Доповнення текстів зображеннями. |
|
|
03.04 |
Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць. |
|
|
10.04 |
Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів). |
|
Тема 6. Презентації |
|||
|
17.04 |
Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування. Середовище створення презентацій. |
|
|
24.04 |
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів. |
|
|
08.05 |
Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. |
|
|
15.05 |
Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою. |
|
|
22.05 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
Фізична культура
ІІ семестр
3 години на тиждень
№ з/п |
Дата |
Тема |
Примітка |
Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики |
|||
|
14.01 |
Руховий режим молодшого школяра та його вплив на формування правильної постави. Комплекс ЗРВ з предметами. Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; перекиди вперед; «міст» з положення лежачи. |
|
|
15.01 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; перекиди вперед; «міст» з положення лежачи. Згинання і розгинання рук в упорі лежачи. |
|
|
17.01 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Положення тіла у просторі (сіди) Акробатика: перекид назад; перекиди вперед; «міст» з положення лежачи. Згинання і розгинання рук в упорі лежачи. |
|
|
21.01 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Положення тіла у просторі (сіди). Акробатика: перекид назад; перекиди вперед; «міст» з положення лежачи. Нахили тулуба з положення сидячи. |
|
|
22.01 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Положення тіла у просторі (упори) перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки; упор на перекладині. Підтягування у висі лежачи. Рухлива гра на увагу. |
|
|
24.01 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Положення тіла у просторі (упори). Акробатика: перекид назад; перекиди вперед; «міст». Підтягування у висі лежачи |
|
|
28.01 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Положення тіла у просторі (упори) Акробатика: перекид назад; перекиди вперед; «міст». Підтягування у висі лежачи |
|
|
29.01 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Положення тіла у просторі (упори) Акробатика: перекид назад; перекиди вперед; «міст». Згинання та розгинання рук в упорі лежачи. |
|
|
31.01 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Виси та упори, підтягування у висі лежачи. Акробатика: перекид назад; перекиди вперед; «міст». |
|
|
04.02 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Виси та упори, підтягування у висі лежачи. Акробатика: перекид назад; перекиди вперед; «міст». Рухлива гра «Вгадай, чий голос?». |
|
|
05.02 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики з предметами. Акробатична комбінація: два перекиди вперед – «міст» – перекид назад – стійка на лопатках – перекид назад у напівшпагат |
|
|
07.02 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики з предметами. Акробатична комбінація: два перекиди вперед – «міст» – перекид назад – стійка на лопатках – перекид назад у напівшпагат |
|
|
11.02 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ Акробатична комбінація: два перекиди вперед – «міст» – перекид назад – стійка на лопатках – перекид назад у напівшпагат. Дихальні вправи. |
|
|
12.02 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Акробатична комбінація: два перекиди вперед – «міст» – перекид назад – стійка на лопатках – перекид назад у напівшпагат. Виси та упори. |
|
|
14.02 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ для фізкультурної паузи. Акробатична комбінація: два перекиди вперед – «міст» – перекид назад – стійка на лопатках – перекид назад у напівшпагат. |
|
|
18.02 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Акробатична комбінація: два перекиди вперед – «міст» – перекид назад – стійка на лопатках – перекид назад у напівшпагат. |
|
|
19.02 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку фізичних якостей: сили, гнучкості, спритності, швидкісно-силових якостей. Рухлива гра на увагу. |
|
|
21.02 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Урок – змагання з елементами гімнастики. Вправи для розвитку еластичності м’язів |
|
Вправи для оволодіння навичками пересувань |
|||
|
25.02 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Вправи для розвитку еластичності м’язів. |
|
|
26.02 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по гімнастичній лаві. Човниковий біг 4х9 м. Вправи для профілактики плоскостопості. |
|
|
28.02 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м Лазіння по гімнастичній стінці. Біг зі зміною швидкості та напрямку за звуковим сигналом. Дихальні вправи. |
|
|
04.03 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м Танцювальні кроки – «полька» на місці, бокові кроки, «припадання», притупування. Перелізання через перешкоду. Рухлива гра «Білі ведмеді». |
|
|
05.03 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ для ранкової гімнастики. Танцювальні кроки – «полька» на місці, бокові кроки, «припадання», притупування. Перелізання через перешкоду. |
|
|
07.03 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м. Танцювальні кроки – «полька» на місці, бокові кроки, «припадання», притупування. Підлізання під перешкодою. |
|
|
11.03 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м. Танцювальні кроки – «полька» на місці, бокові кроки, «припадання», притупування. Вправи для формування правильної постави. |
|
|
12.03 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м. Танцювальні кроки – «полька» на місці, бокові кроки, «припадання», притупування. Вправи для формування правильної постави. |
|
|
14.03 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м. Танцювальні кроки – «полька» на місці, бокові кроки, «припадання», притупування. Вправи для формування правильної постави. |
|
Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем |
|||
|
18.03 |
Основні правила загартування. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем: ведення м'яча, передача м’яча двома руками від грудей, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара». |
|
|
19.03 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем: ведення м'яча, передача м’яча двома руками від грудей, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара». |
|
|
21.03 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем: ведення м'яча, передача м’яча двома руками від грудей, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара». |
|
|
01.04 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем: ведення м’яча, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари по нерухомому м'ячу. |
|
|
02.04 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем: обведення стійок, жонглювання м’ячем, удари по нерухомому м'ячу. Рухлива гра «Влучи в ціль!» |
|
|
04.04 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем: обведення стійок, жонглювання м’ячем, удари по нерухомому м'ячу. Рухлива гра «Влучи в ціль!» |
|
|
08.04 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рівномірний біг до 900 м. |
|
|
09.04 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рівномірний біг до 900 м |
|
|
11.04 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Метання малого м’яча у вертикальну ціль. Рухлива гра «Мисливці і качки». Рівномірний біг до 900 м . Вправи для профілактики плоскостопості. |
|
|
15.04 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Чергування ходьби і бігу до 1200 м |
|
|
16.04 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Чергування ходьби і бігу до 1200 м. |
|
Стрибкові вправи |
|||
|
18.04 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку еластичності м’язів. |
|
|
22.04 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для профілактики плоскостопості. |
|
|
23.04 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м Стрибки у висоту з прямого розбігу. Біг до 1200 м. Дихальні вправи. |
|
|
25.04 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Грай та не втрачай». Чергування ходьби та бігу. |
|
|
02.05 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для профілактики плоскостопості. |
|
|
06.05 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м Стрибки у висоту з прямого розбігу. Біг до 1200 м. Дихальні вправи. |
|
|
07.05 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Грай та не втрачай». Чергування ходьби та бігу. |
|
|
11.05 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для профілактики плоскостопості. |
|
|
13.05 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м Стрибки у висоту з прямого розбігу. Біг до 1200 м. Дихальні вправи. |
|
|
14.05 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Грай та не втрачай». Чергування ходьби та бігу. |
|
|
16.05 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Ходьба з вправами для відновлення дихання. |
|
|
20.05 |
Різновиди ходьби і бігу. Комплекс ЗРВ. Естафети з елементами легкої атлетики. |
|
|
21.05 |
Різновиди ходьби і бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку фізичних якостей: швидкості, витривалості, гнучкості, сили, спритності та швидкісно-силових якостей. Рухлива гра на увагу. |
|
|
23.05 |
Різновиди ходьби і бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку фізичних якостей: швидкості, витривалості, гнучкості, сили, спритності та швидкісно-силових якостей. Рухлива гра на увагу. |
|
|
27.05 |
Різновиди ходьби і бігу. Комплекс ЗРВ. Естафети з елементами спортивних ігор. |
|
|
28.05 |
Підсумковий урок за рік. |
|
Основи здоров’я
І семестр
1 година на тиждень
№ з/п |
Дата |
Тема |
Примітка |
|
14.01 |
Безпека вдома. Правила користування джерелами водопостачання |
|
|
21.01 |
Пожежна безпека. Правила користування обігрівальними приладами |
|
|
28.01 |
Щоб не сталося пожежі. Попереджувальні знаки |
|
|
04.02 |
Правила користування газовою плитою. Практична робота. Ситуаційна гра «Як діяти у разі витоку газу» |
|
|
11.02 |
Обережно: витік газу! Порядок дій у разі витоку газу. Практична робота. Рольова гра «Викликаємо служби 101, 103, 104» |
|
|
18.02 |
Дорожня безпека. Практична робота. Моделювання ситуацій дорожнього руху (з дорожніми знаками) |
|
|
25.02 |
Перехід дороги з обмеженою оглядовістю |
|
|
04.03 |
Поведінка біля залізничної колії |
|
|
11.03 |
Безпека в населеному пункті. Правила поведінки дітей на дворі |
|
|
18.03 |
Безпека велосипедиста |
|
|
01.04 |
Відпочинок на природі. |
|
|
08.04 |
Поведінка дитини в автономній ситуації на природі |
|
|
15.04 |
Як уникнути небезпечних ситуацій на природі |
|
Психічна і духовна складові здоров’я |
|||
|
22.04 |
Характер людини. Самооцінка характеру. Виконання проекту «Здоровим бути модно» |
|
|
06.05 |
Навчання — найголовніша справа. Розвиток пам’яті та уваги. Практична робота. Вправи для тренування зорової та слухової пам’яті i концентрації уваги |
|
|
13.05 |
Профілактика емоційного перенапруження. Способи самозаспокоєння |
|
|
20.05 |
Творчі здібності дитини. Розвиток фантазії та уяви. Практична робота. Створення колажу «Що приносить мені радість» |
|
|
27.05 |
Підсумковий урок за рік |
|