Календарне планування для 3 класу ІІ семестр 2018/2019 н. р.

Про матеріал
Календарне планування для 3 класу ІІ семестр 2018/2019 н. р. складено відповідно до Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1 – 4 класи зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 05.08.2016 року № 948, навчального плану.
Перегляд файлу

Календарне планування

для 3 класу

ІІ семестр

2018/2019 н. р.

 

складено відповідно до Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1 – 4 класи зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 05.08.2016 року № 948, навчального плану, яким виділено:

● українська мова – 3,5 год на тиждень;

● літературне читання – 3,5 год на тиждень

● математика – 4 год на тиждень;

● природознавство – 2 год на тиждень;

я у світі – 1 год на тиждень

● музичне мистецтво  – 1 год на тиждень;

● образотворче мистецтво – 1 год на тиждень;

● трудове навчання – 1 год на тиждень;

● інформатика – 1 год на тиждень

● фізична культура – 3 год на тиждень;

● основи здоров’я – 1 год на тиждень;

та підручників:

  1. Захарійчук М.Д., Мовчун А.І. Українська мова: підруч. для 3 кл. — К.: Грамота, 2013.
  2. Савченко О.Я. Літературне читання: підруч. для 3 кл. — К.: Видавничий дім «Освіта», 2013
  3. Богданович М.В., Лишенко Г.П., Математика: підруч. для 3 кл. — К.: Генеза, 2013.
  4. Гільберг Т.Г., Сак Т.В. Природознавство: підруч. для 3 кл. — К.: Генеза, 2013.
  5. Бібік Н.М. Я у світі: підруч. для 3 кл. ― Х.: Видавнича група «Основа», 2014.
  6. Лобова О.В. Музичне мистецтво: підруч. для 3 кл. — К.: Школяр, 2013.
  7. Трач С.К., Резніченко М.І. Образотворче мистецтво: підруч. для 3 кл. — Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2013.
  8. Тименко В.П., Веремійчик І.М. Трудове навчання: підруч. для 3 кл. — К.: Генеза, 2013.
  9. Ломаковська Г.В., Проценко Г.О., Ривкінд Й.Я., Рівкінд Ф.М. Сходинки до інформатики: підруч. для 3 кл. — К.: Видавничий дім «Освіта», 2013.
  10. Гнатюк О.В., Основи здоров’я: підруч. для 3 кл. — К.: Генеза, 2013.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Графік тематичних та контрольних робіт

 

№ з/п

Вид роботи

Дата

Українська мова

  1.  

Диктант

29.01

  1.  

Списування

19.02

  1.  

Диктант

12.03

  1.  

Контрольна робота з мовної теми

17.04

  1.  

Контрольна робота з мовної теми

15.05

Літературне читання

  1.  

Контрольна робота № 5. Аудіювання

14.02

  1.  

Контрольна робота № 6. Читання мовчки (письмово)

21.03

  1.  

Контрольна робота № 7. Робота з літературним твором (письмово)

24.04

  1.  

Контрольна робота № 8. Навичка читання вголос (усно)

16.05

Російська мова

  1.  

Контрольна робота: читання вголос (усно)

25.01

  1.  

Контрольна робота: диктант

08.02

  1.  

Контрольна робота з літературним твором

26.02

  1.  

Контрольна робота: письмовий переказ

09.04

  1.  

Контрольна робота: аудіювання

27.04

  1.  

Контрольна робота з мовної теми

03.05

Математика

  1.  

Тематична контрольна робота №5

06.02

  1.  

Тематична контрольна робота № 6

13.03

  1.  

Тематична контрольна робота № 7 з перевірки сформованості навичок усних обчислень

16.04

  1.  

Тематична контрольна робота №8

08.05

Природознавство

  1.  

Контрольна робота

21.02

  1.  

Контрольна робота

19.03

  1.  

Контрольна робота

21.05

 

 

 

 

Українська мова

ІІ семестр

3,5 години на тиждень – 3 години української мови та 1 година розвиток зв’язного мовлення один раз на два тижні

№ з/п

Дата

Тема

Матеріал уроку

Примітка

  1.  

14.01

Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів з префіксами

185 - 188

 

  1.  

15.01

Спостереження за збігом однакових приголосних звуків на межі префікса і кореня. Перенос слів із префіксами

189 - 192

 

  1.  

16.01

Практичне ознайомлення з написанням префіксів з- (с-)

193 - 196

 

  1.  

18.01

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом

251

 

  1.  

21.01

Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї

197 - 200

 

  1.  

22.01

Суфікс. Роль суфіксів у слові. Визначення суфіксів у словах

206 - 213

 

  1.  

23.01

Творення слів із найуживанішими суфіксами

214 - 217

 

  1.  

28.01

Збіг однакових приголосних звуків на межі кореня та суфікса

218 - 225

 

  1.  

29.01

Контрольна робота: диктант

 

 

  1.  

30.01

Аналіз результатів виконання контрольної роботи. Повторення і закріплення вивченого

226 - 229

 

Частини мови

  1.  

01.02

Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту за поданим початком, кінцівкою та ілюстраціями

270

 

  1.  

04.02

Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово.

231 - 234

 

  1.  

05.02

Службові слова. Роль службових слів у реченні

235 - 238

 

  1.  

06.02

Спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови

239 - 242

 

  1.  

11.02

Зв'язок слів у реченні

243 - 246

 

Іменник

  1.  

12.02

Іменник як частина мови

247 - 250

 

  1.  

13.02

Іменники — власні та загальні. Велика буква у власних іменниках

252 - 255

 

  1.  

15.02

Розвиток зв’язного мовлення. Удосконалення змісту та форми написаного тексту. Відповідність тексту його темі

289

 

  1.  

18.02

Велика буква у власних іменниках

256 - 258

 

  1.  

19.02

Контрольна робота: списування

 

 

  1.  

20.02

Аналіз результатів виконання контрольної роботи. Поняття предметності

259 - 265

 

  1.  

25.02

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній

266 - 269

 

  1.  

26.02

Рід іменників

271 - 274

 

  1.  

28.03

Змінювання іменників за числами: однина та множина

275 - 277

 

  1.  

01.03

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

 

  1.  

04.03

Змінювання іменників за числами

278 - 280

 

  1.  

05.03

Змінювання іменників за відмінками

281 - 284

 

  1.  

06.03

Змінювання іменників за відмінками

285 - 288

 

  1.  

11.03

Повторення і закріплення вивченого

290 - 293

 

  1.  

12.03

Контрольна робота: диктант

 

 

  1.  

13.03

Аналіз результатів виконання контрольної роботи. Повторення і закріплення вивченого

 

 

Прикметник

  1.  

15.03

Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту-опису «Соняшник»

308

 

  1.  

18.03

Прикметник як частина мови

294 - 296

 

  1.  

19.03

Зв’язок прикметників з іменниками

297 - 299

 

  1.  

20.03

Уживання прикметників у прямому і переносному значенні

300 - 303

 

  1.  

01.04

Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми

304 - 307

 

  1.  

02.04

Уживання прикметників у загадках

309 - 311

 

  1.  

03.04

Уживання прикметників в описах

312 - 314

 

  1.  

05.04

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом.

325

 

  1.  

08.04

Змінювання прикметників за родами

315 - 320

 

  1.  

09.04

Родові закінчення прикметників

321 - 324

 

  1.  

10.04

Змінювання прикметників за числами

326 - 335

 

  1.  

15.04

Змінювання прикметників за числами

 

 

  1.  

16.04

Змінювання прикметників за числами

 

 

  1.  

17.04

Контрольна робота з мовної теми «Іменник. Прикметник»

 

 

  1.      

19.04

Розвиток зв’язного мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір

360

 

  1.      

22.04

Аналіз результатів виконання контрольної роботи. Повторення і закріплення вивченого

 

 

Дієслово

  1.      

23.04

Дієслово як частина мови. Зв’язок дієслова з іменником у реченні

336 - 342

 

  1.      

24.04

Дієслова-антоніми

344 - 349

 

  1.      

03.05

Розвиток зв’язного мовлення. складання привітання до Дня Матері

378

 

  1.      

06.05

Дієслова-синоніми

350 - 352

 

  1.      

07.05

Змінювання дієслів за часами

353 - 359

 

  1.      

08.05

Змінювання дієслів за часами

361 - 363

 

  1.      

11.05

Дієслова, що виражають завершену і незавершену дію

364 - 367

 

  1.      

13.05

Написання не з дієсловами

372 - 377

 

  1.      

14.05

Написання не з дієсловами

379 - 381

 

  1.      

15.05

Контрольна робота з мовної теми «Дієслово»

 

 

  1.      

17.05

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді на тему «Мої літні канікули»

396

 

  1.      

20.05

Аналіз результатів виконання контрольної роботи. Повторення і закріплення вивченого

 

 

Повторення за рік

  1.      

21.05

Повторення вивченого про текст і речення

394 - 395

 

  1.      

22.05

Повторення вивченого про будову слова.

397 - 402

 

  1.      

27.05

Повторення вивченого про частини мови.

 

 

  1.      

28.05

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Літературне читання

ІІ семестр

3,5 години на тиждень – 3 години літературного читання та 1 година позакласне читання один раз на два тижні

№ з/п

Дата

Тема

Матеріал уроку

Примітка

Світ дитинства у поезії і прозі

  1.  

14.01

«Як дитиною, бувало…»

Леся Українка «Як дитиною, бувало...»

 

  1.  

16.01

«Мамо, іде вже зима…»

Леся Українка «Мамо, іде вже зима...» (напамять)

 

  1.  

17.01

Серцем розуміти картини природи

Олександр Олесь «Згадую: так я в дитинстві любив...», «Серед краси...»

 

  1.  

21.01

Дмитро Павличко – дітям

Д. Павличко «Мрія», «Гном»

 

  1.  

23.01

Грицько Бойко – майстер веселого цеху

Г. Бойко «Як невдаха виступав», «Сашко»

 

  1.  

24.01

Свято гумору

Г. Бойко «Веселинки», «Скоромовки»

 

  1.  

25.01

Позакласне читання. Урок щирої посмішки

Веселі вірші Грицька Бойка

 

  1.  

28.01

Особливий і неповторний світ віршів Анатолія Качана

А. Качан «Дівчинка і море»

 

  1.  

30.01

Чарівний персонаж.

А. Качан «Біля тихого Дунаю»

 

  1.  

31.01

Руки малі та до роботи вмілі

С. Жупанин «Оленчині вишивки»

 

  1.  

04.02

Читаємо «ланцюжком»

С. Жупанин «Сім вітрів»

 

  1.  

06.02

Людина красна не словами, а добрими ділами.

В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло»

 

  1.  

07.02

Приятеля легше знайти, ніж зберегти.

В. Сухомлинський «Кінь утік»

 

  1.  

08.02

Позакласне читання. «У кожного є співуча пір’їна»

В. Лунін «Своїми руками», В. Заславський «Все так просто», М. Думич «Гніздо»

 

  1.  

11.02

Все так цікаво навкруги

О. Буцень «Наше відкриття»

 

  1.  

13.02

Все так цікаво навкруги

О. Буцень «Наше відкриття» (продовження)

 

  1.  

14.02

Життєвий і творчий шлях Ярослава Стельмаха. Контрольна робота № 5. Аудіювання

Я. Стельмах «Ловись, рибко!»

 

  1.  

18.02

Життєвий і творчий шлях Ярослава Стельмаха

Я. Стельмах «Ловись, рибко!» (продовження)

 

  1.  

20.02

Життєвий і творчий шлях Ярослава Стельмаха

Я. Стельмах «Ловись, рибко!» робота над твором

 

  1.  

21.02

Узагальнюючий урок за темою «Світ дитинства у поезії і прозі»

 

 

  1.  

22.02

Позакласне читання. Світ дитинства в оповіданнях

М. Міркіна «Різні близнюки», Д. Стефанович «Три зайці», В. Сенцовський «На кладці», І. Сенченко «Хліб святий»

 

Тарас Шевченко: сторінки життя і творчос ті

  1.  

25.02

Дитинство Тараса Шевченка

А. Лотоцький «Малий Тарас чумакує»

 

  1.  

27.02

Тяжко-важко в світі жити сироті без роду

О. Іваненко «Тарас у наймах»

 

  1.  

28.02

Вслухайтеся, вчитайтеся у Шевченкове слово

Т. Шевченко «Село! І серце одпочине...»

 

  1.  

04.03

Вслухайтеся, вчитайтеся у Шевченкове слово

Т. Шевченко «І досі сниться: під горою...»

 

  1.  

06.03

Пейзажна лірика

Т. Шевченко «Тече вода із-за гаю...» (напам’ять)

 

  1.  

07.03

Головна думка твору.

В. Сухомлинський «Сонце заходить»

 

  1.  

11.03

Узагальнюючий урок за темою «Т. Шевченко: сторінки життя і творчості»

 

 

Із скарбниці казкарів світу

  1.  

13.03

Сила чарів.

Брати Грімм «Шипшинка»

 

  1.  

14.03

Сила чарів.

Брати Грімм «Шипшинка» (продовження)

 

  1.  

18.03

Весела дерев’яна лялька, яку знає весь світ

К. Колодді «Пригоди Піноккіо»

 

  1.  

20.03

Весела дерев’яна лялька, яку знає весь світ

К. Колодді «Пригоди Піноккіо»

 

  1.  

21.03

Контрольна робота № 6. Читання мовчки

 

 

  1.  

22.03

Позакласне читання. Казки з усього світу

«Трудові гроші» адигейська народна казка, «Людина найдужча» киргизька народна казка, «Полохлива душа» індійська народна казка, «Пухкенький млинець» німецька народна казка

 

  1.  

01.04

Найкращий у світі літун, машиніст і моторист – Карлсон, що живе на даху

А. Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху»

 

  1.  

03.04

Найкращий у світі літун, машиніст і моторист – Карлсон, що живе на даху

А. Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху»

 

  1.  

04.04

Узагальнюючий урок за темою «Із скарбниці казкарів світу»

 

 

Прийди, весно, з радістю!

  1.  

08.04

Зустріч весни в Україні

За В. Скуратівським «Благослови, мати, весну зустрічати!»

 

  1.  

10.04

Казка живої природи

Т. Коломієць «Березень»

 

  1.  

11.04

Рідний край – земний рай

М. Стельмах «Гуси-лебеді летять»

 

  1.  

12.04

Позакласне читання. Весну-красну зустрічаймо!

Н. Забіла «Весна», Л.Глібов «Хто вона?», М. Міркіна «Як зайчик весни дочекався», Л. Копиленко «Лісові їдальні», Ю. Ярмиш «Чого синичка повеселішала», О. Купрін «Шпаки», Б. Харчук «Калина», Ф. Корнієвський «Берізка»

 

  1.  

15.04

Прокинулись луки, ліси і поля

В. Ткаченко «Квітень»

 

  1.  

17.04

Весна вступає в свої права

А. М’ястківський «Розмова з одудом». Леся Українка «Уже весняне сонце припікає»

 

  1.  

18.04

Травень квітами багатий

М. Сингаївський «Вийшов травень з лісу», «На врожай»

 

  1.  

22.04

Дивосвіт, дивосвіт…

М. Познанська «Співай, соловейку!», за Б. Комаром «Як співає соловейко?»

 

  1.      

24.04

Контрольна робота № 7. Робота з літературним твором (письмово)

 

 

  1.      

25.04

Узагальнюючий урок за темою «Прийди, весно, з радістю!»

 

 

  1.      

26.04

Позакласне читання. «Бережіть природу, діти!»

Л. Компанієць «Чорнявка», Б. Шрубенко «Хто найкращий?», Ю. Дмитрієва «Жаба – наш друг», Т. Компанієць «На галявинці», І. Конющенко «Сподобалось», О. Копиленко «Німий птах»

 

Візьму перо і спробую

  1.      

02.05

Мабуть, буде він поетом?!

А. Костецький «Імена», «Дивна звичка»

 

  1.      

06.05

Чи легко стати поетом?

М. Носов «Як Незнайко складав вірші»

 

  1.      

08.05

Чи легко стати поетом?

М. Носов «Як Незнайко складав вірші»

 

  1.      

10.05

Позакласне читання. «Рідна мати моя…»

С. Олійник «Наші мами», О. Мацьків «Подарунок для мами», Л. Храплива «Мама»

 

  1.      

13.05

Чи легко бути поетом?

І. Світличний «Слухала Лисичка Солов’я».

 

  1.      

15.05

Умій у звичному побачити незвичне

Т. Коломієць «Чоловічки». Л. Мовчун «Загадки-добавлянки». Н. Хаткіна «Веселі римики»

 

  1.      

16.05

Диво-квітка. Контрольна робота № 8. Навичка читання вголос (усно)

В. Сухомлинський «Сергійкова квітка»

 

  1.      

20.05

Сила уяви

Г. Кирпа «Чого я другу не сказав?»

 

  1.      

22.05

Розповідь за картиною

М. Тимченко «Я хотіла побачити місто».

 

  1.      

23.05

Узагальнюючий урок за темою «Візьму перо і спробую»

 

 

  1.      

24.05

Позакласне читання. «Літо красне зустрічаймо!»

О. Палійчук «Алло!», П. Тичина «Нас сонечко стрічає…», Н. Красоткіна «Літо», В. Чухліб «Стежинка», М. Конончук «Гірке морозиво»

 

  1.      

27.05

Підсумковий урок за рік

 

 

Російська мова

ІІ семестр

2 години на тиждень

№ з\п

Дата

Тема

Примітка

Звуки и буквы. Слог. Ударение

  1.  

15.01

Различаем, правильно произносим звонкие и глухие согласные. Сопоставляем произношение и написание слова. Составляем высказывание

 

  1.  

18.01

Учимся вести диалог: высказывать свою точку зрения, считаться с другими мнениями. Пишем о впечатлениях от обсуждения.

 

  1.  

22.01

Сопоставляем произношение и написание звонких и глухих согласных. Читаем в лицах, обсуждаем характеры персонажей

 

  1.  

25.01

Сопоставляем произношение и обозначение на письме согласных звуков. Читаем молча, составляем вопросы к тексту. Контрольная работа. Чтение вслух

 

  1.  

29.01

Читаем выразительно. Прислушиваемся к звучанию художественного слова. Говорим: составляем диалог.

 

  1.  

01.02

Различаем, правильно произносим твёрдые и мягкие согласные. Сопоставляем произношение и написание слова.

 

  1.  

05.02

Правильно произносим твёрдые и мягкие согласные. Сопоставляем слова русского и украинского языков. Составляем высказывание по вопросам

 

  1.  

08.02

Контрольная работа. Диктант

 

  1.  

12.02

Читаем молча, отвечаем на вопросы по тексту. Учимся вести диалог.

 

  1.  

15.02

Правильно произносим и пишем слова с согласными, обозначенными буквами ж, ш, ч, ц, щ. Составляем высказывание по рисунку

 

  1.  

19.02

Правильно произносим и пишем слова с согласными, обозначенными буквами ж, ш, ц, ч, щ. Читаем в лицах. Составляем диалог

 

  1.  

22.02

Составляем устное сочинение с опорой на пирамиду

 

  1.  

26.02

Контрольная работа с литературным произведением

 

  1.  

01.03

Правильно произносим, пишем слова с мягким знаком между буквами, обозначающими согласные. Читаем в лицах

 

  1.  

05.03

Пишем сочинение на основе жизненного опыта. Читаем, обсуждаем написанное

 

  1.  

12.03

Правильно произносим и записываем слова с сочетаниями согласных. Читаем выразительно. Описываем картину, возникшую в воображении

 

  1.  

15.03

Учимся пользоваться алфавитом. Читаем выразительно. Повторяем пройденное

 

Значение слова

  1.  

19.03

Слушаем, обсуждаем прослушанное. Составляем высказывание по пословице.

 

  1.  

22.03

Составляем рассказ по рисунку. Обсуждаем значение и происхождение слов

 

  1.  

02.04

Употребляем синонимы. Находим в тексте известное и новое

 

  1.  

05.04

Находим в тексте, используем антонимы. Читаем выразительно, определяем основную мысль.

 

  1.  

09.04

Пишем пересказ. Читаем, обсуждаем написанное. Контрольная работа. Письменный пересказ

 

  1.  

12.04

Находим в тексте, составляем тематические группы слов. Составляем устное высказывание по рисунку.

 

  1.  

16.04

Обсуждаем особенности диалога. Пишем о своем опыте общения

 

  1.  

19.04

Рассматриваем значение устойчивых сочетаний слов. Составляем устное высказывание

 

  1.  

27.04

Проверяем себя: слушаем незнакомый текст, отвечаем на вопросы. Контрольная работа. Аудирование

 

  1.  

23.04

Учимся работать со словарём. Читаем, обсуждаем построение текста

 

  1.  

26.04

Учимся работать со словарём. Составляем высказывание о словарной статье

 

  1.  

03.05

Повторяем пройденное. Контрольная работа. Языковая  тема

 

  1.  

07.05

Составляем устное сочинение с использованием пирамиды.

 

  1.  

10.05

Читаем молча, пересказываем прочитанное.

 

  1.  

11.05

Читаем молча, пересказываем прочитанное.

 

  1.  

14.05

Пишем о впечатлениях от уроков русского языка.

 

  1.  

17.05

Повторяем пройденное о тематических группах слов, антонимах, безударных гласных.

 

  1.  

21.05

Повторяем пройденное о тематических группах слов, антонимах, безударных гласных.

 

  1.  

24.05

Составляем описание лета по рисунку и стихотворению.

 

  1.  

28.05

Итоговый урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

ІІ семестр

4 години на тиждень

№ з/п

Дата

Тема

Матеріал уроку

Примітка

  1.  

14.01

Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 650-290.

573 - 579

 

  1.  

15.01

Віднімання круглих трицифрових чисел виду 600-270.

580 -589

 

  1.  

16.01

Письмове додавання двоцифрових чисел.

590 - 604

 

  1.  

18.01

Письмове додавання трицифрових чисел. Без переходу через розряд. Розв’язування рівнянь.

605 - 614

 

  1.  

21.01

Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування нерівностей.

615 - 623

 

  1.  

22.01

Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу через десяток. Прості задачі на віднімання.

624 - 639

 

  1.  

23.01

Письмове додавання трицифрових чисел у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам. Задача з буквеними даними.

640 - 648

 

  1.  

25.01

Віднімання трицифрових чисел у випадку, коли зменшуване містить один нуль. Складені задачі на дві і три дії. Дії з іменованими числами.

649 - 657

 

  1.  

28.01

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Складання і розв’язування задачі за коротким записом. Периметр прямокутника.

658 - 666

 

  1.  

29.01

Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Творча робота над задачею. Складена задача на три дії.

667 - 675

 

  1.  

30.01

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Розв’язування нерівностей способом випробування. Складання обернених задач.

676 - 684

 

  1.  

01.02

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

685 - 694

 

  1.  

04.02

Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох доданків. Задача, що містить суму трьох доданків.

695 - 705

 

  1.  

05.02

Письмове виконання сумісних дій додавання і віднімання. Задача на три дії (різницеве порівняння двох сум).

706 - 713

 

  1.  

06.02

Тематична контрольна робота № 5.

 

 

  1.  

08.02

Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання трицифрових чисел способом округлення.

714 - 729

 

Множення і ділення в межах 1000

  1.  

11.02

Властивості множення на 1 і одиниці на число, множення на нуль, нуля на число. Складені задачі на 2-3 дії, що є комбінацією вивчених видів простих задач.

730 - 738

 

  1.  

12.02

Ділення числа на 1, на рівне йому число, нуля на число. задача на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків.

739 - 747

 

  1.  

13.02

Множення і ділення на 100. Розв‘язування задач.

748 - 757

 

  1.  

15.02

Ділення виду 80:8, 700:7. Задача на дві дії, пов’язана з одиничною нормою.

758 - 765

 

  1.  

18.02

Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове. Множення одноцифрового числа на розрядне. Задачі на дві та три дії.

766 - 776

 

  1.  

19.02

Ділення числа на добуток. Задача на дві дії, пов’язана з одиничною нормою.

777 - 787

 

  1.  

20.02

Ділення виду 80:20, 600:30, 800:200. Розв’язування простих і складених задач.

788 - 796

 

  1.  

22.02

Множення суми на число. Розв’язування задач двома способами. Розв’язування задач з буквеними даними.

797 - 806

 

  1.  

25.02

Множення двоцифрового числа на одноцифрове виду 24∙3. Задача на знаходження суми двох добутків. Задача, пов’язана з одиничною нормою.

807 - 814

 

  1.  

26.02

Множення числа на суму. Складання задачі за поданим рівнянням. Задачі, пов’язані з одиничною нормою.

815 - 823

 

  1.  

27.02

Множення одноцифрового числа на двоцифрове виду 3∙24. Задачі, пов’язані з одиничною нормою. Обчислення значень буквених виразів.

824 - 833

 

  1.  

01.03

Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв'язування задачі на порівняння двох часток.

834 - 842

 

  1.  

04.03

Множення різниці на число. Розв’язування задач.

843 - 850

 

  1.  

05.03

Випадки множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних. Задачі на три дії, що містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів.

851 - 861

 

  1.  

06.03

Випадки множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних. Задачі на три дії, що містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів.

851 - 861

 

  1.  

11.03

Множення виду 320∙3. Задачі пов’язані з одиничною нормою. Складання задач даного виду. Самостійна робота

862 - 870

 

  1.  

12.03

Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

871 - 878

 

  1.  

13.03

Тематична контрольна робота № 6

 

 

  1.  

15.03

Аналіз контрольної роботи. Ділення суми на число. Розв‘язування задач двома способами.

879 - 886

 

  1.  

18.03

Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Розв’язування рівнянь.

888 - 896

 

  1.    

19.03

Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3, 50:2. Задача пов’язана з одичною нормою.

897 - 907

 

  1.    

20.03

Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове. Способом розкладання на зручні доданки. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків.

908 -915

 

  1.    

22.03

Перевірка ділення множенням. Розв’язування задачі, оберненої до задачі на знаходження суми двох добутків.

916 - 924

 

  1.    

01.04

Перевірка дії множення діленням. Складання і розв‘язування задачі за поданим виразом та скороченим записом. Розв‘язування рівнянь.

925 - 933

 

  1.    

02.04

Ділення виду 360:3. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. Розв’язування рівнянь.

934 - 942

 

  1.    

03.04

Ділення виду 64:16 способом випробування. Розв'язування і порівняння складених задач на три дії.

943 - 951

 

  1.    

05.04

Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Задачі на три дії, пов’язані з порівнянням двох часток.

952 - 959

 

  1.    

08.04

Залежність результату множення від зміни одного з компонентів дії. Розв’язування задач.

960 - 968

 

  1.    

09.04

Залежність частки від зміни діленого. Розв’язування задач.

969 - 976

 

  1.    

10.04

Залежність частки від зміни дільника. Розв’язування задач.

978 - 984

 

  1.    

12.04

Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв'язування задач.

985 - 991

 

  1.    

15.04

Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв'язування задач. Самостійна робота.

992 - 998

 

  1.    

16.04

Тематична контрольна робота № 7 з перевірки сформованості навичок усних обчислень.

 

 

  1.    

17.04

Аналіз контрольної роботи. Повторення і закріплення вивченого матеріалу.

999 - 1006

 

  1.    

19.04

Позначення частин числа цифрами. Дроби з чисельником 1 як частина цілого. Утворення і запис. Розв'язування задач.

1007 - 1015

 

  1.    

22.04

Розв’язування задач на час.

1016 - 1025

 

  1.    

23.04

Ділення трицифрових чисел на двоцифрові.

1026 - 1035

 

  1.    

24.04

Знаходження числа за його частиною. Розв’язування задач. Розв’язування нерівностей.

1036 - 1045

 

  1.    

26.04

Ділення з остачею (ознайомлення). Порівняння числових значень виразів. Задача на дві дії, що містить порівняння чисел.

1046 - 1056

 

  1.    

03.05

Ділення з остачею. Розв’язування задач.

1057 - 1065

 

  1.    

06.05

Ділення з остачею. Властивості остачі. Перевірка остачі. Розв’язування задач.

1066 - 1082

 

  1.    

07.05

Ознаки подільності на 2 та 5. Самостійна робота.

1083 - 1094

 

  1.    

08.05

Тематична контрольна робота № 8

 

 

  1.    

10.05

Аналіз контрольної роботи. Повторення і закріплення вивченого матеріалу.

с. 165

 

Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням

  1.    

11.05

Повторення таблиць множення і ділення.

1095 - 1106

 

  1.    

13.05

Повторення таблиць множення і ділення.

1095 - 1106

 

  1.    

14.05

Повторення ділення з остачею.

1107 - 1114

 

  1.    

15.05

Повторення нумерації трицифрових чисел. Повторення письмового додавання і віднімання трицифрових чисел.

1115 - 1122

 

  1.    

17.05

Повторення позатабличного множення і ділення на одноцифрове число. Чисельник і знаменник дробу.

1123 - 1139

 

  1.    

20.05

Повторення позатабличного множення і ділення на одноцифрове число. Чисельник і знаменник дробу.

 

 

  1.    

21.05

Повторення позатабличного множення і ділення. Способи раціональних обчислень: множення на 9, 99

1140 - 1157

 

  1.    

22.05

Повторення позатабличного множення і ділення. Способи раціональних обчислень: множення на 9, 99

 

 

  1.    

24.05

Узагальнення і систематизація знань. Способи раціональних обчислень: множення на 11.

1158 - 1172

 

  1.    

27.05

Узагальнення і систематизація знань. Способи раціональних обчислень: множення на 11.

 

 

  1.    

25.05

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Природознавство

ІІ семестр

2 години на тиждень

№ з/п

Дата

Тема

Матеріал

Примітка

Живі організми та середовища їхнього існування

  1.  

15.01

Однорічні та багаторічні рослини. Умови розвитку рослин.

с. 87 - 94

 

  1.  

17.01

Пристосування рослин до умов середовища (світло, тепло, вода, родючість ґрунту).

 

 

  1.  

22.01

Культурні рослини. Значення рослин у природі та для людини.

с. 94 - 100

 

  1.  

24.01

Різноманітність тварин. Розмноження та розвиток тварин, піклування про потомство.

с. 100 - 103

 

  1.  

29.01

Комахи.

с. 103 -

 

  1.  

31.01

Риби.

109

 

  1.  

05.02

Птахи.

с. 109 - 112

 

  1.  

07.02

Звірі (ссавці).

с. 112 -115

 

  1.  

12.02

Рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні тварини. Ланцюги живлення.

с. 117 - 118

 

  1.  

14.02

Свійські та дикі тварини. Пристосування тварин до життя в різних умовах

с. 118 - 120

 

  1.  

19.02

Урок узагальнення.

 

 

  1.  

21.02

Контрольна робота 4

 

 

  1.  

26.02

Грибиживі організми. Будова грибів.

с. 121 - 123

 

  1.  

28.02

Значення грибів для природи.

с. 123 - 125

 

  1.  

05.03

Бактерії. Значення бактерій у природі і для людини.

с. 126 - 128

 

  1.  

07.03

Дослідницький проект. Чому бактерії називають і друзями, і ворогами людини?

 

 

  1.  

12.03

Охорона рослинного і тваринного світу. Червона книга України

с. 128 - 134

 

  1.  

14.03

Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади.

с. 134 - 141

 

  1.  

19.03

Контрольна робота №5.

 

 

  1.  

21.03

Урок узагальнення.

 

 

  1.  

02.04

Екскурсія Ознайомлення з розмаїттям рослинного і тваринного світу рідного краю.

 

 

  1.  

04.04

Навчальний проект. Добра справа для природи.

 

 

Людина та її організм

  1.  

09.04

Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини. Нервова система

с. 142 - 144

 

  1.  

11.04

Опорно-рухова система.

с. 144 - 149

 

  1.  

16.04

Травна система.

с. 149 - 151

 

  1.  

18.04

Харчування. Правила здорового харчування. Практична робота. Аналіз запропонованого раціону харчування (або складання раціону здорового харчування).

с. 151 - 153

 

  1.  

23.04

Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання.

с. 153 - 155

 

  1.  

25.04

Кровоносна система.Значення крові в організмі людини.

с. 155 - 157

 

  1.  

02.05

Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна.

с. 157 - 159

 

  1.  

07.05

Органи чуття. Гігієна органів чуття.

с. 159 - 162

 

  1.  

11.05

Правила здорового способу життя

с. 163 - 166

 

  1.  

14.05

Екскурсія «Твоє здоров’я» (фельдшерсько-акушерський пункт).

 

 

  1.  

21.05

Контрольна робота №6

 

 

  1.  

23.05

Урок узагальнення

 

 

  1.  

28.05

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я у світі

ІІ семестр

1 година на тиждень

№ з/п

Дата

Тема

Матеріал

Примітка

  1.  

18.01

Додержуй даного тобою слова.

с. 81 - 85

 

  1.  

25.01

Намагайся не обманювати.

с. 85 - 90

 

  1.  

01.02

Не можна брати чуже.

с. 90 - 91

 

Я - українець

  1.  

08.02

Суспільство як єдність людських спільнот, їх різноманітність. Відносини людей у суспільстві.

с. 92

 

  1.  

15.02

Україна — незалежна держава.

с. 93 - 96

 

  1.  

22.02

Де ти живеш. Твоя країна — Україна.

с. 96 - 100

 

  1.  

01.03

Навчальний проект «Історичні скарби України» .

с. 101 - 104

 

  1.  

15.03

Символи держави.

с. 104 - 107

 

  1.  

22.03

Подорож картою України.

с. 108 - 113

 

  1.  

05.04

Природні скарби України. Господарська діяльність у деяких містах України.

с. 114 - 117

 

  1.  

12.04

Славетні українці. Практична робота. Розробка проекту «Славетні українці».

с. 117 - 124

 

  1.  

19.04

Правила життя в суспільстві. Ніхто не має права ображати людину. Про права дитини.

с. 124 - 135

 

  1.  

26.04

Будь-який учинок завжди має наслідки. Пустощі чи правопорушення?

с. 135 - 141

 

Я - європеєць

  1.  

02.05

Україна – європейська держава. Я – член європейської спільноти. Навчальний проект «Чим цікаві традиції та звичаї європейських народів».

с. 142 - 145

 

  1.  

16.05

Європейський Союз – співтовариство народів Європи. Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?

с. 146 - 153

 

  1.  

23.05

Земля – спільний дім для людей. Необхідність взаємодопомоги, співпраці, охорони природи спільними зусиллями.

с. 154 - 158

 

 

 

Музичне мистецтво

ІІ семестр

1 година на тиждень

№ з/п

Дата

Тема

Матеріал для сприймання

Матеріал для виконання

Примітка

Запрошують танець і марш

  1.  

17.01

Як крокує музика

 

П. Чайковський . «Вальс сніжинок», «Марш» (з балету «Лускунчик»)

Муз. Л. Кніппер, сл. О. Коваленкова «Чому ведмідь взимку спить»

 

  1.  

24.01

Країна загадкових ритмів

Е. Гріг. «Танець ельфів», «Похід гномів»

Муз. і сл. А. Житкевича «Чобітки мої червоні»

 

  1.  

31.01

Танцювальні ритми України

М. Мусоргський. «Гопак» (з опери «Сорочинський ярмарок»)

«Гарний танець гопачок» (українська народна пісня), муз. О. Зозулі, сл. В. Ярмуша «А метелиця»

 

  1.  

07.02

Царство народних танців

М. Глинка. «Лезгинка» (з опери «Руслан і Людмила»)

«Полька» (чеська народна пісня)

 

  1.  

14.02

Царство бальних танців

Ф. Шопен. «Полонез» ля мажор

«Зозуля» (польська народна пісня)

 

  1.  

21.02

Чарівний світ балету

П. Чайковський. «Танець маленьких лебедів» (з балету «Лебедине озеро»)

«У кожного свій музичний інструмент» (естонська народна пісня)

 

  1.  

28.02

Танець плюс пісня

П. Чайковський «Камаринська» (з «Дитячого альбому»)

«Подоляночка» (українська народна пісня)

 

  1.  

07.03

Танцювальний карнавал

Сучасна танцювальна музика

Муз. В. Гребенюка, сл. Л. Височин «Матусю рідненька»

 

  1.  

14.03

Де бували, що вивчали – знання свої перевіряли

На вибір

На вибір

 

  1.  

21.03

Країна чітких кроків

«Гей, розвивайся, дуб зелененький» (українська народна пісня)

Муз. Р. Рустамова, сл. В. Товаркова, переклад В. Бойка «Пісня про барабанщика»

 

  1.  

04.04

Марші української землі

Українська народна пісня «Засвіт встали козаченьки», П. Майборода. «Марш»

«Гей, там на горі Січ іде» (стрілецька пісня)

 

  1.  

11.04

Парад маршів

Ф. Мендельсон. «Весільний марш», М. Блантер. «Футбольний марш»

Муз. і сл. А. Житкевича «Семеро гномів»

 

  1.  

18.04

Марш на театральній сцені

Ж. Бізе. «Марш тореадора», М. Глинка. «Марш Чорномора»

«А вже весна» (українська народна пісня в обробці М. Лисенка)

 

  1.  

25.04

Карта країни маршів

В. Моцарт. «Турецький марш»

«Вийшли в поле косарі» (українська народна пісня)

 

  1.  

02.05

Музичні кити відкривають кордони

Р. Щедрін. «Ніч», «Золоті рибки», «Цар Горох» (з балету «Горбоконик»)

Муз. Д. Львова-Компанійця, сл. В. Вікторова, переклад М. Яскулка «Дружать діти всіх країв»

 

  1.  

16.05

Де бували, що вивчали – знання свої перевіряли

На вибір

На вибір

 

  1.  

23.05

Підсумковий урок. Пісенний подарунок до літа

 

Муз. і сл. О. Лобової «Лине музика літа»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

ІІ семестр

1 година на тиждень

№ з/п

Дата

Тема

Творче завдання

Примітка

В гостях у художників: пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту 

  1.  

18.01

Ознайомлення з основними жанрами образотворчого мистецтва.

Композиція “Зимова казка”.

 

  1.  

25.01

Види пейзажу. Відтворення плановості розміщення об’єктів у просторі шляхом загороджування.

Композиція “Подорож у гори”.

 

  1.  

01.02

Передавання глибини простору за допомогою кольору при створенні уявного краєвиду.

Композиція “Загадкова країна”.

 

  1.  

08.02

Анімалістичний жанр та його особливості. Розвиток навичок у малюванні тварин (звірів, птахів, комах), знання елементарної будови.

Композиція  “Світ комах”.

 

  1.  

15.02

Відтворення характерних особливостей  силуету тварин у русі.

Композиція “Вірні друзі людини”.

 

  1.  

22.02

 Портрет у різних видах образотворчого мистецтва.

Композиція “Портрет казкового персонажу”.

 

  1.  

01.03

Актуалізація знань про елементарну будову та основні пропорції фігури людини. Зображення людини у русі.

Композиція “Танцівниця”.

 

  1.  

15.03

Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. Особливості виділення головного в композиції.

Композиція “Натюрморт за уявою”.

 

  1.  

22.03

Відтворення з натури композиції з неживих предметів (квіти у вазі, овочі, фрукти, шкільні приладдя тощо).

Композиція “Вербові котики”.

 

Улюблені сюжети в мистецтві. Художник і театр

  1.  

05.04

Побутові теми у творах мистецтва. Поглиблення умінь у створенні багатофігурної композиції.

“Веселе свято”.

 

  1.  

12.04

Зображення тварин та людей в ілюстраціях до казок. Передача індивідуальної характеристики казкового персонажа.

Виконання ілюстрації до казок.

 

  1.  

19.04

Ознайомлення з роботою художників у театрі, з елементами театру (декорації, сцена тощо) та їх призначенням.

“Образ дитячого театру”.

 

  1.  

26.04

Значення форми, кольору, декору у створенні виразних театральних масок..

“Театральна маска”

 

  1.  

03.05

Роль театрального костюму в розкритті образу театрального героя. Узгодження форми (деталей одягу) з декором.

“Костюм для театрального героя”.

 

  1.  

10.05

Різновиди ляльок в театрі та мультиплікації. Конструювання лялькового персонажу.

“Персонаж лялькового театру”.

 

  1.  

17.05

Використання простої шрифтової композиції під час створення ескізу театральної афіші.

“Афіша до дитячої вистави”.

 

  1.  

24.05

Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору у тематичній композиції.

“На арені цирку”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Трудове навчання

І семестр

1 година на тиждень

№ з/п

Дата

Тема

Примітка

Робота з тканиною

  1.  

17.01

Робота з текстильними волокнами та нитками. Виготовлення іграшок з ниток «Рибка».

 

  1.  

24.01

Аплікація з тканини. Види та властивості тканини. Прийоми різання тканини та особливості її з’єднання з папером. Аплікація з тканини «Коник».

 

  1.  

31.01

Аплікація з тканини «Колобок».

 

Декорування виробів

  1.  

07.02

Виготовлення об’ємних фігур із дроту. Прийоми роботи. Безпека праці. Ланцюжок. Защіпка.

 

  1.  

14.02

Виготовлення об’ємних фігур із дроту. Квітка з дроту і кольорових ниток. «Квіткова галявина».

 

  1.  

21.02

Мозаїка з природних та штучних матеріалів. «Солом’яний утікач».

 

  1.  

28.02

Мозаїка з природних та штучних матеріалів. «Сніговики».

 

  1.  

07.03

Бісероплетіння. Матеріали для бісероплетіння. Бісерне низання.

 

  1.  

14.03

Бісероплетіння. Виготовлення ланцюжка.

 

  1.  

21.03

Декорування виробів. Писанка як один із символів України. Оздоблення великодніх яєць.

 

Самообслуговування

  1.  

04.04

Культура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування святкового столу. Складання серветок.

 

  1.  

11.04

Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Пришивання ґудзиків з чотирма отворами.

 

  1.  

18.04

Оздоблення одягу та взуття. Вишивка. Мережка.

 

  1.  

25.04

Оздоблення одягу та взуття. Вишивка. Мережка.

 

Вироби об’ємної форми

  1.  

02.05

Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємних виробів з коробок. «Казковий будиночок».

 

  1.  

16.05

Виготовлення об’ємних виробів з коробок. Підставка для ручок та олівців «Котик».

 

  1.  

23.05

Іграшки з помпонів. Підсумковий урок.

 

 

Інформатика

ІІ семестр

1 година на тиждень

№ з/п

Дата

Тема

Примітка

Тема 4. Алгоритми і виконавці

  1.               

16.01

План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.

 

  1.                

23.01

Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем.

 

  1.                

30.01

Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.

 

  1.                

06.02

Істинні й хибні висловлювання.

 

  1.                

13.02

Логічне слідування.

 

  1.                

20.02

Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».

 

Тема 5. Текст

  1.                

27.02

Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.

 

  1.                

06.03

Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання та вдосконалення текстів.

 

  1.                

13.03

Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури.

 

  1.                

20.03

Доповнення текстів зображеннями.

 

  1.                

03.04

Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.

 

  1.                

10.04

Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).

 

Тема 6. Презентації

  1.                

17.04

Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування. Середовище створення презентацій.

 

  1.                

24.04

Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів.

 

  1.                

08.05

Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.

 

  1.                

15.05

Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.

 

  1.                

22.05

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізична культура

ІІ семестр

3 години на тиждень

№ з/п

Дата

Тема

Примітка

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики

  1.  

14.01

Руховий режим молодшого школяра та його вплив на формування правильної постави. Комплекс ЗРВ з предметами. Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; перекиди вперед; «міст» з положення лежачи.

 

  1.  

15.01

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; перекиди вперед; «міст» з положення лежачи. Згинання і розгинання рук в упорі лежачи.

 

  1.  

17.01

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Положення тіла у просторі (сіди) Акробатика: перекид назад; перекиди вперед; «міст» з положення лежачи. Згинання і розгинання рук в упорі лежачи.

 

  1.  

21.01

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Положення тіла у просторі (сіди). Акробатика: перекид назад; перекиди вперед; «міст» з положення лежачи. Нахили тулуба з положення сидячи.

 

  1.  

22.01

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Положення тіла у просторі (упори) перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки; упор на перекладині. Підтягування у висі лежачи. Рухлива гра на увагу.

 

  1.  

24.01

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Положення тіла у просторі (упори). Акробатика: перекид назад; перекиди вперед; «міст». Підтягування у висі лежачи

 

  1.  

28.01

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Положення тіла у просторі (упори) Акробатика: перекид назад; перекиди вперед; «міст». Підтягування у висі лежачи

 

  1.  

29.01

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Положення тіла у просторі (упори) Акробатика: перекид назад; перекиди вперед; «міст». Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.

 

  1.  

31.01

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Виси та упори, підтягування у висі лежачи. Акробатика: перекид назад; перекиди вперед; «міст».

 

  1.  

04.02

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Виси та упори, підтягування у висі лежачи. Акробатика: перекид назад; перекиди вперед; «міст». Рухлива гра «Вгадай, чий голос?».

 

  1.  

05.02

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики з предметами. Акробатична комбінація: два перекиди вперед – «міст» – перекид назад – стійка на лопатках – перекид назад у напівшпагат

 

  1.  

07.02

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики з предметами. Акробатична комбінація: два перекиди вперед – «міст» – перекид назад – стійка на лопатках – перекид назад у напівшпагат 

 

  1.  

11.02

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ Акробатична комбінація: два перекиди вперед – «міст» – перекид назад – стійка на лопатках – перекид назад у напівшпагат. Дихальні вправи.

 

  1.  

12.02

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Акробатична комбінація: два перекиди вперед – «міст» – перекид назад – стійка на лопатках – перекид назад у напівшпагат. Виси та упори.

 

  1.  

14.02

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ для фізкультурної паузи. Акробатична комбінація: два перекиди вперед – «міст» – перекид назад – стійка на лопатках – перекид назад у напівшпагат.

 

  1.  

18.02

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Акробатична комбінація: два перекиди вперед – «міст» – перекид назад – стійка на лопатках – перекид назад у напівшпагат.

 

  1.  

19.02

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку фізичних якостей: сили, гнучкості, спритності, швидкісно-силових якостей. Рухлива гра на увагу.

 

  1.  

21.02

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Урок – змагання з елементами гімнастики. Вправи для розвитку еластичності м’язів

 

Вправи для оволодіння навичками пересувань

  1.  

25.02

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Вправи для розвитку еластичності м’язів. 

 

  1.  

26.02

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по гімнастичній лаві. Човниковий біг 4х9 м. Вправи для профілактики плоскостопості.

 

  1.  

28.02

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м Лазіння по гімнастичній стінці. Біг зі зміною швидкості та напрямку за звуковим сигналом. Дихальні вправи.

 

  1.  

04.03

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м Танцювальні кроки – «полька» на місці, бокові кроки, «припадання», притупування. Перелізання через перешкоду. Рухлива гра «Білі ведмеді».

 

  1.  

05.03

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ для ранкової гімнастики. Танцювальні кроки – «полька» на місці, бокові кроки, «припадання», притупування. Перелізання через перешкоду.

 

  1.  

07.03

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м. Танцювальні кроки – «полька» на місці, бокові кроки, «припадання», притупування. Підлізання під перешкодою.

 

  1.  

11.03

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м. Танцювальні кроки – «полька» на місці, бокові кроки, «припадання», притупування. Вправи для формування правильної постави.

 

  1.  

12.03

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м. Танцювальні кроки – «полька» на місці, бокові кроки, «припадання», притупування. Вправи для формування правильної постави.

 

  1.  

14.03

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м. Танцювальні кроки  – «полька» на місці, бокові кроки, «припадання», притупування. Вправи для формування правильної постави.

 

Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем

  1.  

18.03

Основні правила загартування. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем: ведення м'яча, передача м’яча двома руками від грудей, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара».

 

  1.  

19.03

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем: ведення м'яча, передача м’яча двома руками від грудей, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара».

 

  1.  

21.03

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем: ведення м'яча, передача м’яча двома руками від грудей, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара».

 

  1.  

01.04

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем: ведення м’яча, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари по нерухомому м'ячу.

 

  1.  

02.04

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем: обведення стійок, жонглювання м’ячем, удари по нерухомому м'ячу. Рухлива гра «Влучи в ціль!»

 

  1.  

04.04

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем: обведення стійок, жонглювання м’ячем, удари по нерухомому м'ячу. Рухлива гра «Влучи в ціль!»

 

  1.  

08.04

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рівномірний біг до 900 м.

 

  1.  

09.04

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рівномірний біг до 900 м

 

  1.  

11.04

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Метання малого м’яча у вертикальну ціль. Рухлива гра «Мисливці і качки». Рівномірний біг до 900 м . Вправи для профілактики плоскостопості.

 

  1.  

15.04

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність.  Чергування ходьби і бігу до 1200 м

 

  1.  

16.04

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність. Чергування ходьби і бігу до 1200 м.

 

Стрибкові вправи

  1.  

18.04

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку еластичності м’язів.

 

  1.  

22.04

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для профілактики плоскостопості.

 

  1.  

23.04

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м Стрибки у висоту з прямого розбігу. Біг до 1200 м. Дихальні вправи.

 

  1.  

25.04

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Грай та не втрачай». Чергування ходьби та бігу.

 

  1.  

02.05

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для профілактики плоскостопості.

 

  1.  

06.05

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м Стрибки у висоту з прямого розбігу. Біг до 1200 м. Дихальні вправи.

 

  1.  

07.05

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Грай та не втрачай». Чергування ходьби та бігу.

 

  1.  

11.05

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для профілактики плоскостопості.

 

  1.  

13.05

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м Стрибки у висоту з прямого розбігу. Біг до 1200 м. Дихальні вправи.

 

  1.  

14.05

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Грай та не втрачай». Чергування ходьби та бігу.

 

  1.  

16.05

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Ходьба з вправами для відновлення дихання.

 

  1.  

20.05

Різновиди ходьби і бігу. Комплекс ЗРВ. Естафети з елементами легкої атлетики.

 

  1.  

21.05

Різновиди ходьби і бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку фізичних якостей: швидкості, витривалості, гнучкості, сили, спритності та швидкісно-силових якостей. Рухлива гра на увагу.

 

  1.  

23.05

Різновиди ходьби і бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку фізичних якостей: швидкості, витривалості, гнучкості, сили, спритності та швидкісно-силових якостей. Рухлива гра на увагу.

 

  1.  

27.05

Різновиди ходьби і бігу. Комплекс ЗРВ. Естафети з елементами спортивних ігор.

 

  1.      

28.05

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основи здоров’я

І семестр

1 година на тиждень

№ з/п

Дата

Тема

Примітка

  1.  

14.01

Безпека вдома. Правила користування джерелами водопостачання

 

  1.  

21.01

Пожежна безпека. Правила користування обігрівальними приладами

 

  1.  

28.01

Щоб не сталося пожежі. Попереджувальні знаки

 

  1.  

04.02

Правила користування газовою плитою. Практична робота. Ситуаційна гра «Як діяти у разі витоку газу»

 

  1.  

11.02

Обережно: витік газу! Порядок дій у разі витоку газу. Практична робота. Рольова гра «Викликаємо служби 101, 103, 104»

 

  1.  

18.02

Дорожня безпека. Практична робота. Моделювання ситуацій дорожнього руху (з дорожніми знаками)

 

  1.  

25.02

Перехід дороги з обмеженою оглядовістю

 

  1.  

04.03

Поведінка біля залізничної колії

 

  1.  

11.03

Безпека в населеному пункті. Правила поведінки дітей на дворі

 

  1.  

18.03

Безпека велосипедиста

 

  1.  

01.04

Відпочинок на природі.

 

  1.  

08.04

Поведінка дитини в автономній ситуації на природі

 

  1.  

15.04

Як уникнути небезпечних ситуацій на природі

 

Психічна і духовна складові здоров’я

  1.  

22.04

Характер людини. Самооцінка характеру. Виконання проекту «Здоровим бути модно»

 

  1.  

06.05

Навчання — найголовніша справа. Розвиток пам’яті та уваги. Практична робота. Вправи для тренування зорової та слухової пам’яті i концентрації уваги

 

  1.  

13.05

Профілактика емоційного перенапруження. Способи самозаспокоєння

 

  1.  

20.05

Творчі здібності дитини. Розвиток фантазії та уяви. Практична робота. Створення колажу «Що приносить мені радість»

 

  1.  

27.05

Підсумковий урок за рік

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Опанасюк Надія Іванівна
    Дякую, корисна інформація.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 лютого 2019
Переглядів
2122
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку