Конкурс "Найрозумніший" серед учнів 3 класів.

Про матеріал
Конкурс "Найрозумніший" серед учнів 3 класів. Діти розділені на команди. Вибрано капітанів. У кожної команді повино бути девиз команди. Конкурс з хвилинкою відпочинку, вчителі -жюрі.
Перегляд файлу

 

 

25232634.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Підготував

                                                    вчитель початкових класів

                                          вищої  категорії, старший вчитель

                                               Кравець Наталія Іванівна

 

 

Мета: розвивати логічне мислення, кмітливість, усне мовлення,  

            самостійність, почуття відповідальності.

            Виховувати любов до природи.

 

Обладнання: роздатковий матеріал, таблиці з ребусами, призи для пере-

                         можців.

 

 

 

План підготовки:

1. Вибрати з кожного класу по 5 учасників змагань.

2. Підготувати емблеми для учасників кожної команди та аркуші для виконання завдання.

3. Роздрукувати тексти, приготувати секундомір.

4. Вибрати журі конкурсу.

5. Приготувати призи для переможців.

6. Підготувати розважальні  номери для музичних пауз.

7. Підготувати таблиці з ребусами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                          Конкурс для учнів 3 класів.

З кожного класу 5 найкмітливіших учнів складають команду.

Вигадують назву й девіз своєї команди, визначають капітана.

apelsin.jpg                                     Назви команд:

 

                                     Команда  «АПЕЛЬСИН».

Девіз:  Ми – як дольки апельсину,

post-203175-1252552361.jpg            Дружні ми і нероздільні!

 

                                    Команда   «ДЕЛЬФІН».

Девіз:   Дельфін завжди вперед пливе,

             Ніколи він не відстає!

rainbow.gif

                                   Команда  «ВЕСЕЛКА».

Девіз:   Як веселки кольори

             Нерозлучні ми завжди.

 

                                              Організаційна частина

Ведучий:

- Добрий день, шановні друзі!
- Сьогодні ви є учасниками популярної інтелектуальної гри «Найрозумніший».  Лише у нашій грі ви зможете продемонструвати здібності, інтелект, кмітливість, ерудованість.

 

Ведучий: З різних класів зібрались команди. Їх три.

                 Знайомтеся, будь ласка, з командами і ви!     (Вітаємо команди.)

 

Учень: Сьогодні ми побачимо – хто швидший і спритніший,

             А також всі дізнаємось, хто тут найрозумніший.

             Нехай усім командам удача посміхається!

 

             Учасникам команд та їх уболівальникам бажаємо:

             «Ні пуху, ні пера!»

Весь зал: «Ні пуху, ні пера!»

Ведучий: Сьогодні буде ще нагода

                 Всім вручити нагороди!

Учень: Ой, як добре! Як прекрасно!

             Нагороди! Як це вчасно!

Ведучий: Всім присвоїти не жаль,

                 Шоколадну цю медаль!

                 Основне нам, друзі, розумом дерзати!

                 На всі запитання відповідь давати!

                 Сміливість і дотепність хай бринить щораз.

                 Бути переможцем хоче кожен з вас!

                 Вітаємо всіх вас і бажаємо успіхів! 

        (Вітаємо членів журі, саме вони й будуть оцінювати наш конкурс)

                                      Переходимо до конкурсу.

                                  

 

                              І  ТУР (питання з різних областей знань)

                          Питання до команди 3-А класу (Команда «Дельфін»)

 

1. Яблуко, груша, слива, вишня – це … (фрукти)

2. Люди, які живуть в Україні? (українці)

3. Хто літає і пищить? (комар)

4. Яка найперша найголовніша книжка у школі? (Буквар)

5. Космонавт, який першим полетів у космос? (Юрій Гагарін)

6. Які сусіди числа 99? (98 і 100)

7. Що важче: 1 кг пуху чи 1 кг заліза? (однакові)

8. Відпустка школярів? (канікули)

9. Хто з персонажів А.Барто казав «Ох, досточка качается…» (бичок)

10. З чого отримують цукор? (цукровий буряк)

11. Злий казковий персонаж з довгою бородою, який мав свій театр? (Карабас-Барабас)

12. Як звати брата Баби-Яги? (Кащей Безсмертний)   

13. Хто першим зустрів Колобка? (Заєць)

14. Як звали мишенят, яких виховував Півник?  (Круть і Верть)

15. Скільки козенят виховувала Коза? (семеро)

 

 

                           Питання до команди 3-Б класу (Команда «Апельсин»)

                                   (клас з російською мовою навчання)

 

1. Главные члены предложения – это … (подлежащее и сказуемое)

2. Друг человека? (собака)

3. Прибор для измерения температуры воздуха?  (термометр)

4. Летательный аппарат Бабы-Яги?  (ступа, метла)

5. Из чего получают муку? (из пшеницы)

6. Первая школьная тетрадь по письму? (пропись)

7. В каких состояниях бывает вода? (жидком, твёрдом и газообразном)

8. Сказочный мальчик, который вырос в джунглях?  (Маугли)

9. Съедобный герой русской народной сказки? (Колобок)

10. Как называется заведение, где смотрят спектакль? (театр)

11. Кто посадил репку?  (Дед)

12. Слова, которые нельзя проверить,  называются …(словарные)

13. Самый добрый сказочный доктор?  (Доктор Ай-Болит)

14. Что выделяют и поглощают растения? (кислород и углекислый газ)

15. Кот, который хотел дружить с мышатами? (кот Леопольд) 

 

 

 

                            Питання до команди 3-В класу (Команда «Веселка»)

 

1. Головний театр міста Одеси? (опери та балету)

2. З чого отримують соняшникову олію?  (з соняшника)

3. Дошкільний заклад?  (дитячий садок)

4. Міський транспорт, якому потрібні рейки? (трамвай) 

5. Головний документ учня?  (щоденник)

6. З чого тато Карло вирізав Буратіно?  (з поліна)

7. Цар звірів?  (Лев)

8. Назва першого місяця осені?  (Вересень)

9. Місце проживання багатьох диких тварин?    (Ліс)

10. Який з героїв мультфільма злякався свого відображення в ставку? (Крихітка Єнот)

11. Найголовніша людина у школі?  (директор)

12. У кого з казкових героїв були чоботи?  (Кіт у чоботах)

13. Який мультгерой шукав мати? (Мамонтеня)

14. Результатом дії додавання є …    (сума)

15. Яка пора року йде за весною?  (літо)

 

                                      Музична  пауза.

 

                                         ІІ  ТУР  (найрозумніші математики)

(Діти отримують друковані листи з завданням. За 1 хвилину вони повинні заповнити відповіді і віддати для перевірки членам журі).

                                             ЗАПИТАННЯ:

1. Як називається результат дії множення? _________________________

2. Скільки в добі годин? _________________

3. Скільки сантиметрів в 5 дм? ___________________

4. З-за куща стирчать 10 вушок. Там сховалися зайчики. Скільки їх? __________

5. Як називається результат дії ділення? ______________________

6. Найменше однозначне число? ___________

7.Трикутник, у якого всі сторони рівні, називається - ___________________

8. Пряма, обмежена з двох сторін? __________________________

9. Скільки гусей паслось на лузі, якщо у них 6 лап? ____________________

10. У скільки разів 56 більше 8? _______________

11. Скільки кутів має шестикутник? _________________

12. Що зайве: квадрат, круг, прямокутник? ___________________________

13. Як називається сума довжин всіх сторін? ________________________

14. Яке число треба поділити на 3, щоб отримати 7? ______________________

15. Скільки в годині хвилин? ________________

 

     (Поки діти опрацьовують листи із завданням, можна  пропонувати          уболівальникам у залі відгадати ребуси, або зіграти у гру)                                        

 

 

                                                       Музична  пауза.

 

                                       ІІІ  ТУР  (питання з області природознавства)

                  Тестові питання на друкованих листах. На виконання 1 хвилина.

 

1. Яка найбільша риба в світі?

    а) Кит;

    б) Акула;

    в) Дельфін;

 

2. У якої рослини ніколи не буває квітів?

    а) у каштана;

    б) у картоплі;

    в) у папоротника;

 

3. Хто з птахів не вміє літати?

     а) кури;

     б) страуси;

     в) колібрі;

 

4. Як називають нашу планету?

     а) Блакитна;

     б) Червона;

     в) Зелена;

 

5. Чого більше на Землі?

      а) суші;

      б) будинків;

      в) води;

 

6. Яку птаху називають лісовим лікарем?

       а) курку;

       б) дятла;

       в) шпака;

 

7. Хто будує дім з нитки, тоншої за людську волосину?

        а) павук;

        б) бджола;

        в) мураха;

 

8. Найшвидша тварина суші?

        а) вовк;

        б) заєць;

        в) ведмідь;

 

9. Орган рослини, який знаходиться у грунті?

         а) стебло;

         б) корінь;

         в) листок;

 

10. Який орган у людини називають «мотором»?

          а) ноги;

          б) голова;

          в) серце;

 

 

(Поки журі підводять остаточний підсумок, гравці та уболівальники відпочивають і дивляться музичну паузу).

 

                                                Музична  пауза.

 

                             Оголошення кінцевого результату змагань.

 

                Члени журі вітають переможців та учасників конкурсу:

--Ми підрахували бали. За результатами ___ виграла команда ______________.

Ми вітаємо наших переможців. А іншім командам ми бажаємо успіхів. Не засмучуйтесь, адже ви дуже розумні й кмітливі. І вам неодмінно пощастить другого разу.

 

Ведучий: Команда ______________________ стала переможцем у нас.

 

                 І цей диплом почесний     (команда отримує диплом)

                 Призначено для вас!

                 Точні науки вивчати

                 Продовжуйте й надалі.

                 Команда переможців

                 Одержує медалі!          (шоколадні медалі одержують)

 

                  Всі добре працювали,

                  Хоча команда __________________ від переможця

                  Трішечки відстала.

                  На спогад про цю зустріч

                  Одержуйте «нулі».   (отримують в язку бубликів)

                  Смачні вони й солодкі,

                  Хоч, правда, і малі!

         (нагородження команд дипломами та солодкими призами)

 

 

Учень: Грядущее – оно не за горами,

            Становятся реальностью мечты.

            Мы в школе силу набираем,

            Которая нужна для высоты.

            Да, будем мы серьёзнее с годами,

            Созреет разум и окрылится мысль,

            И эти годы будут, как фундамент,

            Тот самый, на котором строят жизнь!

 

 

                                              Додатковий матеріал для уболівальників.

 

Вывешивается плакат со словами, в которых пропущены все буквы, кроме тех, что образует слово «Кот». Ваша задача – отгадать слово по его значению.

*Этот кот из фланели сшит ко-т-  (кофта),
*Этот кот на луну спешит ко------т  (космонавт),
*Этот кот из подземных мест к-от  (крот),
*Этот кот хворостинки ест ко-т--  (костер),
*Этот кот на руках идет -к-о--т (акробат),
*Этот кот вызывает смех --кот-- (щекотка),
*Этот кот восхищает всех к---от-- (красотка).

 

 

                                       ДОДАТКОВІ     ПИТАННЯ:

 

*Найрозумніша істота на Землі?  (Людина)

*Місце проживання маленьких рибок?  (Акваріум)

*Тварина, яка за будовою тіла нагадує людину?  (Мавпа)

*Чим ми дихаємо?  (Повітрям)

*Хто взимку змінює колір шерсті?  (Заєць)

*Дуб, клен, береза, каштан – це…..(Дерева)

*У воді купалася, сухою зосталася?  (Качка)

*Найменший птах у світі?  (Колібрі)

*Найбільший птах у світі?  (Африканський страус)

*Найбільша у природі кішка?  (Тигр)

*Найвища тварина Землі?  (Жирафа)

*Птах миру?  (Голуб)

*Хижак морів і океанів?  (Акула)

*Морський родич рака?  (Краб)

*Опора тіла людини?  (Скелет)

*Пташка, яка низько літає перед дощем над землею?  (Ластівка)

*Між двох світил я посередині один?  (Ніс, очі)

*Стародавні греки називали цю тварину «водяним конем»?  (Бегемот)

*Мене частенько просять, ждуть,

  А тільки покажусь – ховатися почнуть?    (Дощ)

*Зубатий приятель Чебурашки?  (Крокодил)

 

                                                                ІІ  ТУР

 

44287379_1.jpg.gif                                         ЗАПИТАННЯ:

 

 

1. Як називається результат дії множення? _________________________

 

2. Скільки в добі годин? _________________

 

3. Скільки сантиметрів в 5 дм? ___________________

 

4. З-за куща стирчать 10 вушок. Там сховалися зайчики. Скільки їх? __________

 

5. Як називається результат дії ділення? ______________________

 

6. Найменше однозначне число? ___________

 

7.Трикутник, у якого всі сторони рівні, називається - ___________________

 

8. Пряма, обмежена з двох сторін? __________________________

 

9. Скільки гусей паслось на лузі, якщо у них 6 лап? ____________________

 

10. У скільки разів 56 більше 8? _______________

 

11. Скільки кутів має шестикутник? _________________

 

12. Що зайве: квадрат, круг, прямокутник? ___________________________

 

13. Як називається сума довжин всіх сторін? ________________________

 

14. Яке число треба поділити на 3, щоб отримати 7? ______________________

 

15. Скільки в годині хвилин? ________________

 

 

 

 

post-203175-1252552361.jpg                                                         ІІІ   ТУР

 

 

1. Яка найбільша риба в світі?

    а) Кит;

    б) Акула;

    в) Дельфін;

 

2. У якої рослини ніколи не буває квітів?

    а) у каштана;

    б) у картоплі;

    в) у папоротника;

 

3. Хто з птахів не вміє літати?

     а) кури;

     б) страус;

     в) колібрі;

 

4. Як називають нашу планету?

     а) Блакитна;

     б) Червона;

     в) Зелена;

 

5. Чого більше на Землі?

      а) суші;

      б) будинків;

      в) води;

 

6. Яку птаху називають лісовим лікарем?

       а) курку;

       б) дятла;

       в) шпака;

 

7. Хто будує дім з нитки, тоншої за людську волосину?

        а) павук;

        б) бджола;

        в) мураха;

 

8. Найшвидша тварина суші?

        а) вовк;

        б) заєць;

        в) ведмідь;

 

9. Орган рослини, який знаходиться у грунті?

         а) стебло;

         б) корінь;

         в) листок;

 

10. Який орган у людини називають «мотором»?

          а) ноги;

          б) голова;

          в) серце;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

apelsin.jpg                                           ІІІ   ТУР

 

1. Яка найбільша риба в світі?

    а) Кит;

    б) Акула;

    в) Дельфін;

 

2. У якої рослини ніколи не буває квітів?

    а) у каштана;

    б) у картоплі;

    в) у папоротника;

 

3. Хто з птахів не вміє літати?

     а) кури;

     б) страус;

     в) колібрі;

 

4. Як називають нашу планету?

     а) Блакитна;

     б) Червона;

     в) Зелена;

 

5. Чого більше на Землі?

      а) суші;

      б) будинків;

      в) води;

 

6. Яку птаху називають лісовим лікарем?

       а) курку;

       б) дятла;

       в) шпака;

 

7. Хто будує дім з нитки, тоншої за людську волосину?

        а) павук;

        б) бджола;

        в) мураха;

 

8. Найшвидша тварина суші?

        а) вовк;

        б) заєць;

        в) ведмідь;

 

9. Орган рослини, який знаходиться у грунті?

         а) стебло;

         б) корінь;

         в) листок;

 

10. Який орган у людини називають «мотором»?

          а) ноги;

          б) голова;

          в) серце;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44330727_Raduga_Sem_cvetov_Radugi.jpg                                                  ІІІ   ТУР

 

1. Яка найбільша риба в світі?

    а) Кит;

    б) Акула;

    в) Дельфін;

 

2. У якої рослини ніколи не буває квітів?

    а) у каштана;

    б) у картоплі;

    в) папоротник;

 

3. Хто з птахів не вміє літати?

     а) кури;

     б) страус;

     в) колібрі;

 

4. Як називають нашу планету?

     а) Блакитна;

     б) Червона;

     в) Зелена;

 

5. Чого більше на Землі?

      а) суші;

      б) будинків;

      в) води;

 

6. Яку птаху називають лісовим лікарем?

       а) курку;

       б) дятла;

       в) шпака;

 

7. Хто будує дім з нитки, тоншої за людську волосину?

        а) павук;

        б) бджола;

        в) мураха;

 

8. Найшвидша тварина суші?

 

        а) вовк;

        б) заєць;

        в) ведмідь;

 

9. Орган рослини, який знаходиться у грунті?

         а) стебло;

         б) корінь;

         в) листок;

 

10. Який орган у людини називають «мотором»?

          а) ноги;

          б) голова;

          в) серце;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44287379_1.jpg.gif                                             ІІ   ТУР

 

  1. Как называется результат действия   умножения?

________________________________

 

  1. Сколько в сутках часов? ____________

 

  1. Сколько сантиметров в 5 дм? ___________

 

  1. Из-за куста торчат 10 ушек. Там спрятались зайчики. Сколько их?_______

 

  1. Как называется результат действия деления? _________________________

 

  1. Наименьшее однозначное число? ____________

 

  1. Треугольник, у которого все стороны равны? _________________________

 

     8. Прямая, ограниченная с двух сторон? ______________________________

 

     9.Сколько гусей паслось на лугу, если у них 6 лап? _____________________

 

10.Во сколько раз 56 больше 8? _______________

 

11.Сколько углов имеет шестиугольник? _______________

 

12.Что лишнее: квадрат, круг, прямоугольник? _________________________

 

13.Как называется сумма длин всех сторон?____________________________

 

14.Какое число нужно разделить на 3, чтобы получить 7? ________________

 

15.Сколько минут в 1 часе? ____________________

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
11 лютого 2019
Переглядів
1802
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку