Календарне планування для 4 класу до НМК "FLY HIGH-4 UKRAINE" (PEARSON) І семестр, 3 години на тиждень

Про матеріал

Дане календарне планування створено відповідно до сучасних вимог викладання англійської мови у четвертому класі НУШ:інтегровані змістові лінії, розвиток комунікативних компетентностей, очікувані результати.

Перегляд файлу

 

 

Календарне планування для 4  класу до НМК FLY HIGH-4 UKRAINE (PEARSON) на  І семестр 

3 години на тиждень

 

тем

дата

   Тема

   уроку

Очікуваний результат  На кінець уроку учні вмітимуть :

Інтегровані змістові лінії

                           Мовний інвентар                         

            Комунікативна    

              компетентність 

Домашнє завдання

      Лексика

 

  Граматика

     Фонетика

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна/писемна взаємодія/продукування

 

Розділ 1: Я , моя сімя та друзі

Тематика ситуативного спілкування:  Моя сімя  (10 год)

 Ключові компетентності: ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), основні компетентності у природничих науках і технологіях (описувати іноземною мовою природні явища), уміння вчитися впродовж  життя (організовувати свій час і навчальний простір)

1

1

 

Зустрічаємо нових друзів

Представляти себе одноліткам  і дорослим,

вітатися.

Громадянська відповідальність:  ввічливо поводитися під час знайомства, слухати співрозмовника, працювати в парі

detective, missing

 

Hello! I’m (ім’я). What’s your name?

How are you? I’m fine, thank you.

Вимова слів та інтонація під час привітання.

Загальне та детальне розуміння інформації у прослуханій пісні..

Співати пісню.

 

2

2

 


Знайомство з новим другом

Описувати людей та тварин.

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

clever, niece, nephew, friendly, helpful

Present Simple Tense

Вимова слів

Слухати/читати

історію.

 

Описувати риси характеру своїх друзів.

 

3

3

 

Пошуки нового друга


Запитувати та надавати загальну інформацію про себе.

Громадянська відповідальність:  співпрацювати з однолітками

 

clever, niece, nephew, friendly, helpful

Present   Simple  Tense

Вимова літер та звуків.

 

Запитувати та надавати інформацію про себе.

 

4

4

 

Пошуки нового друга

Називати предмети, які потрібні для подорожі.

Громадянська відповідальність: формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати,  тримати емоційну рівновагу під час групових форм
навчальної діяльності

laptop, binoculars, compass, can opener, need, diary, torch

Have got, has got

Вимова слів 

 

 

Читати діалог в ролях

Писати речення про належність речей різним людям.

 

5

5

 

 

Мої справи


Повідомляти про дії, що відбуваються в момент мовлення

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудову-вати товариські стосунки з оточую-чими людьми,  виконувати навчальне завдання по черзі, працюючи в парі

Повторення лексики

Present Continuous:

He is sleeping.

He isn’t sleeping.

Is he sleeping?

Вимова нових слів

 

Слухати пісню.

Запитувати про те, що роблять діти зображені на фото.

 

6

6

 

Треба бути обережним

Розповідати про те, як люди роблять різні дії.

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конк-ретного комуніка-тивного завдання

well, carefully, badly, slowly, quietly, happily, quickly

Закріплення вивченого

 

Вимова нових слів

 

Читати/слухати історію.

Описувати різні дії.

 

7

7

 

Мої друзі

Описувати поведінку людей, зображених на картинках.

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудо-вувати товариські стосунки з оточу-ючими людьми,  злагоджено виконувати командні завдання

Закріплення вивченого

 

Adjectives – adverbs:

happy - happily

Вимова нових слів

Інтонація розповідного реч.

 

Написати коротку доповідь про те, як друзі виконують різні дії.

 

8

8

 

Моя подруга Мел

Описувати свої дії в момент мовлення.

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конк-ретного комуніка-тивного завдання

Закріплення вивченого

 

 

Вимова  слів та звуків

Читати лист, відповідати на запитання.

Слухати та обирати правильні відповіді.

 

Діалогічне мовлення:

Я в магазині. Я обираю подарунки.

 

9

9

 

Подорожі різними країнами.

Розповідати про різні країни та національності

Екологічна безпека та сталий розвиток (сприймання природи як цілісної системи)

country, capital city, flag, nationality, language

Present Simple Tense

 

Читати текст, розуміти детальну інформацію

Усна презентація проекту:

Мій паспорт

 

10                                                        

10

 

Підсумковий урок з теми  « Я , моя сімя та друзі» Узагальнення  та повторення вивченого матеріалу

Revision

 Розділ 2: Природа і навколишнє середовище

Тематика ситуативного спілкування: Природні стихії  (11 год)

Ключові компетентності: математична компетентність (розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект), соціальна та громадянська компетентності (співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою)                

11

 

Природні катаклізми

Описувати погоду за вікном.

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визнача-ти пріоритети та планувати дії)

storm, behind, windy, thunder and lightning, in front of

 

 

.

 

Читати текст, визначати вірні та хибні твердження

Розповідати про природні катаклізми.

 

12

2

 

Прогноз погоди

Розповідати про те, якою була погода напередодні

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми

Закріплення вивченого

 

Past Simple to be:

There was a storm.

There were black clouds.

Вимова слів

 

Слухати та встановлювати відповідність.

Письмово описувати події зображені на фото.

 

13

3

 

Моє улюблене місто

Називати різні будівлі в своєму населеному пункті

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми

aquarium, town hall, police station, pet shop, museum, cafe

Закріплення вивченого

 

Вимова нових слів

Читати текст. Сполучати частини речень.

Розповідати про будівлі в місті.

 

14

4

 

Мої корисні справи



Розповідати про те, що сталося вчора

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми

 

Закріплення вивченого

 

Past Simple regular verbs:

We landed on a beach.

 

Слухати пісню. Встановлювати відповідність.

Співати пісню.

 

15

5

 

Незнайомець

Повідомляти про зовнішність різних людей.

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

notice, blond, moustache, beard, thin, wavy, face

Past Simple:

negative sent., questions

Інтонація питального речення

 

 

 

Читати  речення, встановлювати відповідність з картинками.

Описувати зовнішність різних людей.

 

16

6

 

Зовнішність людини

Запитувати про минулі події.

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудо-вувати товариські стосунки з оточу-ючими людьми

Закріплення лексики

 

  Past Simple:

negative sent., questions

 

Читати  речення, встановлювати відповідність з картинками.

Письмово описати героя/героїню фільму.

 

 

17

7

 

Відвідування музею

Купувати квитки на шоу.

Здоров’я і безпека (розуміння правил безпечної поведінки)

Закріплення лексики

 

Закріплення вивченого

 

Вимова та інтонація розповідного речення

Читати текст. Відповідати на запитання. Слухати короткі повідомлення, встановлювати відповідність.

  Діалогічне мовлення:

можна мені 2 квитки на фільм.

 

18

8

 

 

Урагани та їх наслідки.

Розповідати про екстремальні погодні умови.

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

hurricane, last, flood, cause, tornado, produce, travel, destroy, natural disaster

 

 

Читати текст. Визначати вірні та хибні твердження.

Презентація проекту:

Погода

 

19

9

 

Мій щоденник навчання

Оцінювати власний поступ у навчанні.

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

Закріплення лексики

Консолідація вивченого граматичного матеріалу.

Вимова та інтонація розповідного речення

Слухати та встановлювати відповідність з картинками.

Розповідати про погоду.

 

20

10

 

Урок читання «Робінзон Крузо»

Розуміти загальну та детальну інформацію у прочитаному художньому творі

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

ill, tool, gun, knife, journey, land, island, tent, cave, strange, footprint

 

Вимова та інтонація розповідного речення

Читати/слухати історію. Відповідати на запитання.

Діалогічне мовлення:

інтерв’ю з Робінзоном Крузо.

 

21

11

 

Підсумковий урок з теми  « Природа і навколишнє середовище» Узагальнення  та повторення вивченого матеріалу Revision

Розділ 3: Людина

Тематика ситуативного спілкування: Стан мого здоровя(10 год)

Ключові компетентності: уміння вчитися упродовж життя (організовувати свій час і навчальний простір), ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), соціальна та громадянська компетентності (толерантність у спілкуванні з іншими)

22

1

 

Нещасний випадок

Розуміти загальну та детальну інформацію у прочитаному тексті.

Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати)

  farm, cow, grass, owl, pond, bull

 

вимова нових слів

Читати історію.

Розповідати про пригоди героїв на фермі.

 

23

2

 

Дивний випадок на фермі

Повідомляти про події, що сталися в минулому.

Громадянська відповідальність(використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя)

Закріплення вивченого

 

Past Simple irregular: affirmative

Вимова і інтонація речення

Слухати розповідь. Встановлювати відповідність.

 

Написати розповідь за зразком.

 

24

3

 

Мій емоційний стан

Описувати почуття в різних ситуаціях

Громадянська відповідальність ( брати участь у парних та групових формах навчальної діяльності,
пропонувати свою допомогу, виявляти ініціативність і толерантність)

scared, confused, nervous, unhappy

Закріплення вивченого

 

.

Читати текст. Відповідати на запитання.

Розповідати про емоції в різних ситуаціях.

 

25

4

 

Мій товариш Тото

Запитувати про минулі події.

Громадянська відповідальність ( виявляти співчуття до емоційного стану інших)

Закріплення вивченого

P.B p.41

Past Simple: irregular verbs. Negative and interrogative forms

Вимова нових слів

Слухати пісню, заповнювати пропуски

Запитувати про події в минулому.

 

26

5

 

Види захворювань

Повідомляти про різні хвороби.

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

well, cold, headache, sore throat, earache, ill, stomachache

Закріплення вивченого

 

 

Слухати/читати історію. Розуміти детальну інформацію.

 

Описувати симптоми різних захворювань.

 

27

6

 

 

Безсоння

 

Розповідати про свої минули і нинішні здібності

Громадянська відповідальність ( виявляти співчуття до емоційного стану інших)

Закріплення вивченої  лексики

 

 

Can - could

Відпрацьовувати вимову нових слів.

 

 

Написати повідомлення (за зразком) про свої здібності.

 

28

7

 

Симптоми різних  захворювань

Описувати симптоми захворювань.

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

.  Закріплення вивченої  лексики

 

 Закріплення вивченого матеріалу

Відпрацьовувати  навички  вимови вивченої лексики

Читати лист, відповідати на запитання. Слухати, встановлювати відповідності.

Діалогічне мовлення:

Вибач, я не зміг піти з тобою у кіно.

 

29

8

 

Урок читання «Незвіданий світ динозаврів»

Розповідати про динозаврів.

Громадянська відповідальність (формув.толерант-ного ставлення до інших, уміння співпрацювати)

continent, plant, lizard, land, sea, sky

 

 

Читати текст. Визначати вірні та хибні твердження.

Презентація проекту:

Мій улюблений динозавр.

 

30

9

 

Урок читання «Незвіданий світ динозаврів»

Розповідати про динозаврів.

Громадянська відповідальність (формув.толерант-ного ставлення до інших, уміння співпрацювати)

.  Закріплення вивченої  лексики

 

Закріплення вивченого матеріалу

 

Читати текст.

 

 

31

 

10

 

Підсумковий урок з теми  « Людина» .Узагальнення  та повторення вивченого матеріалу

 Revision

 

Розділ 4: Подорожі

Тематика ситуативного спілкування: Моя подорож(11 год)

Ключові компетентності: ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), уміння вчитися упродовж життя (самостійно працювати з підручником)

32

 

1

 

Моє місто

Називати місця громадського користування.

Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізація)

train station, road, market, castle, bridge

Закріплення вивченого:

 

 

Читати/слухати історію. Співставляти частини речень.

 

 

33

2

 

Дорога до парку

Пояснювати, як дістатися до певного місця.

Громадянська відповідальність (уміння співпра-цювати та прий-мати спільні рішення,  бути свідомими належності речей різним людям та права кожного
на особистий простір)

Прийменники руху:

along, past, across, around, through

Прийменники руху

 

Слухати повідомлення, встановлювати відповідність.

Описати напрямок руху об’єкта, зображеного на малюнку.

 

34

3

 

Подорож потягом

Розповідати про подорож потягом.

Екологічна безпека та сталий розвиток (цінувати природу, берегти довкілля)

 

money, seat, search, carriage, look after, luggage

Закріплення вивченого:

 

Відпрацьовувати вимову нових слів.

 

Читати/слухати діалог. Відповідати на запитання.

Розіграти діалог в ролях.

 

35

 

4

 

Мій багаж

Описувати кількість предметів навколо

Екологічна безпека та сталий розвиток (цінувати природу, берегти довкілля)

 

Закріплення вивченої  лексики

Закріплення вивченого

Quantifiers:

much, many, little, few

Відпрацьовувати  навички  вимови вивченої лексики

Слухати пісню, вибрати правильні варіанти.

Співати пісню.

 

36

5

 

Мій улюблений сніданок

Повідомляти про свій улюблений сніданок.

Екологічна безпека та сталий розвиток(бачити й цінувати красу природи, дбайливо ставитися до рослин і
тварин)

stew, rice, cabbage, steak, peas

 

Практика наголосу.

Слухати/читати історію. Визначати вірні та хибні твердження.

Розповідати про свою улюблену страву.

 

37

 

6

 

Моє оточення

Описувати зовнішність та дії однокласників.

Екологічна безпека та сталий розвиток(бачити й цінувати красу природи, дбайливо ставитися до рослин і тварин)

Somebody/

something,

anybody/anything

nobody/nothing

 

Вимова нових слів

 

Письмово описувати дії людей навколо.

 

38

 

7

 

Мій обід

Замовляти їжу в кафе.

Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізація)

 

Консолідація вивченого лексичного матеріалу до розділу 2

Закріплення вивченого

 

Вимова слів

Читати історію, відповідати на запитання.

Діалогічне мовлення:

Ви готові зробити замовлення?

 

39

 

8

 

Екскурсія Лондоном

Описувати визначні місця Лондону.

Громадянська відповідальність (усвідомлення дитиною власних прав і обов'язків)

 

art gallery, church, cathedral, tower, Bid Wheel, bell, hill, street

 

Відпрацьовувати вимову слів

Читати історію. Визначати вірні та хибні твердження.

Презентація проекту:

Цікаві місця в моєму місті/селі.

 

40

 

9

 

Мій щоденник навчання

Оцінювати власний навчальний прогрес.

Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати,  презентувати себе у суспільстві, цінувати своїх друзів та оточення)

Закріплення вивченого матеріалу

 

Закріплення вивченого граматичного матеріалу

 

Відпрацьовувати вимову слів

 

 

 

41

 

10

 

Урок читання»

Аліса в країні Див»

Розуміти загальну та детальну інформацію у художньому творі

Здоров’я і безпека (розуміння правил безпечної поведінки)

hare, place, wine, tea, polite, wide, angrily

 

Відпрацьовувати вимову слів

Читати/слухати історію.

Розіграти історію в ролях.

 

42

11

 

Підсумковий урок з теми  «Подорожі»   Узагальнення  та повторення вивченого матеріалу   Revision

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Yarema-Oliynyk Natalia
    Дякую за чудову розробку. Чекаю на другу частину.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
5 червня 2022
Переглядів
1654
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку