Дане календарне планування створено відповідно до сучасних вимог викладання англійської мови у четвертому класі НУШ:інтегровані змістові лінії, розвиток комунікативних компетентностей, очікувані результати.
Календарне планування для 4 класу до НМК FLY HIGH-4 UKRAINE (PEARSON) на І семестр 3 години на тиждень
|
|||||||||||
№ |
№ тем |
дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат На кінець уроку учні вмітимуть : |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Домашнє завдання |
|||
Лексика
|
Граматика |
Фонетика |
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна/писемна взаємодія/продукування |
|
||||||
Розділ 1: Я , моя сімя та друзі Тематика ситуативного спілкування: Моя сімя (10 год) Ключові компетентності: ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), основні компетентності у природничих науках і технологіях (описувати іноземною мовою природні явища), уміння вчитися впродовж життя (організовувати свій час і навчальний простір) |
|||||||||||
1 |
1 |
|
Зустрічаємо нових друзів |
Представляти себе одноліткам і дорослим, вітатися. |
Громадянська відповідальність: ввічливо поводитися під час знайомства, слухати співрозмовника, працювати в парі |
detective, missing
|
Hello! I’m (ім’я). What’s your name? How are you? I’m fine, thank you. |
Вимова слів та інтонація під час привітання. |
Загальне та детальне розуміння інформації у прослуханій пісні.. |
Співати пісню. |
|
2 |
2 |
|
|
Описувати людей та тварин. |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
clever, niece, nephew, friendly, helpful |
Present Simple Tense |
Вимова слів |
Слухати/читати історію.
|
Описувати риси характеру своїх друзів. |
|
3 |
3 |
|
Пошуки нового друга |
|
Громадянська відповідальність: співпрацювати з однолітками |
clever, niece, nephew, friendly, helpful |
Present Simple Tense |
Вимова літер та звуків. |
|
Запитувати та надавати інформацію про себе. |
|
4 |
4 |
|
Пошуки нового друга |
Називати предмети, які потрібні для подорожі. |
Громадянська відповідальність: формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати, тримати емоційну рівновагу під час групових форм |
laptop, binoculars, compass, can opener, need, diary, torch |
Have got, has got |
Вимова слів
|
Читати діалог в ролях |
Писати речення про належність речей різним людям. |
|
5 |
5 |
|
Мої справи |
|
Громадянська відповідальність: Вміння вибудову-вати товариські стосунки з оточую-чими людьми, виконувати навчальне завдання по черзі, працюючи в парі |
Повторення лексики |
Present Continuous: He is sleeping. He isn’t sleeping. Is he sleeping? |
Вимова нових слів
|
Слухати пісню. |
Запитувати про те, що роблять діти зображені на фото. |
|
6 |
6 |
|
Треба бути обережним |
Розповідати про те, як люди роблять різні дії. |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конк-ретного комуніка-тивного завдання |
well, carefully, badly, slowly, quietly, happily, quickly |
Закріплення вивченого
|
Вимова нових слів
|
Читати/слухати історію. |
Описувати різні дії. |
|
7 |
7 |
|
Мої друзі |
Описувати поведінку людей, зображених на картинках. |
Громадянська відповідальність: Вміння вибудо-вувати товариські стосунки з оточу-ючими людьми, злагоджено виконувати командні завдання |
Закріплення вивченого
|
Adjectives – adverbs: happy - happily |
Вимова нових слів Інтонація розповідного реч. |
|
Написати коротку доповідь про те, як друзі виконують різні дії. |
|
8 |
8 |
|
Моя подруга Мел |
Описувати свої дії в момент мовлення. |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конк-ретного комуніка-тивного завдання |
Закріплення вивченого
|
|
Вимова слів та звуків |
Читати лист, відповідати на запитання. Слухати та обирати правильні відповіді.
|
Діалогічне мовлення: Я в магазині. Я обираю подарунки. |
|
9 |
9 |
|
Подорожі різними країнами. |
Розповідати про різні країни та національності |
Екологічна безпека та сталий розвиток (сприймання природи як цілісної системи) |
country, capital city, flag, nationality, language |
Present Simple Tense |
|
Читати текст, розуміти детальну інформацію |
Усна презентація проекту: Мій паспорт |
|
10 |
10 |
|
Підсумковий урок з теми « Я , моя сімя та друзі» Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Revision |
||||||||
Розділ 2: Природа і навколишнє середовище Тематика ситуативного спілкування: Природні стихії (11 год) Ключові компетентності: математична компетентність (розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект), соціальна та громадянська компетентності (співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою) |
|||||||||||
11 |
1 |
|
Природні катаклізми |
Описувати погоду за вікном. |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визнача-ти пріоритети та планувати дії) |
storm, behind, windy, thunder and lightning, in front of |
|
.
|
Читати текст, визначати вірні та хибні твердження |
Розповідати про природні катаклізми. |
|
12 |
2 |
|
Прогноз погоди |
Розповідати про те, якою була погода напередодні |
Громадянська відповідальність: Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми |
Закріплення вивченого
|
Past Simple to be: There was a storm. There were black clouds. |
Вимова слів
|
Слухати та встановлювати відповідність. |
Письмово описувати події зображені на фото. |
|
13 |
3 |
|
Моє улюблене місто |
Називати різні будівлі в своєму населеному пункті |
Громадянська відповідальність: Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми |
aquarium, town hall, police station, pet shop, museum, cafe |
Закріплення вивченого
|
Вимова нових слів |
Читати текст. Сполучати частини речень. |
Розповідати про будівлі в місті. |
|
14 |
4 |
|
Мої корисні справи |
|
Громадянська відповідальність: Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми |
Закріплення вивченого
|
Past Simple regular verbs: We landed on a beach. |
|
Слухати пісню. Встановлювати відповідність. |
Співати пісню. |
|
15 |
5 |
|
Незнайомець |
Повідомляти про зовнішність різних людей. |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії) |
notice, blond, moustache, beard, thin, wavy, face |
Past Simple: negative sent., questions |
Інтонація питального речення
|
Читати речення, встановлювати відповідність з картинками. |
Описувати зовнішність різних людей. |
|
16 |
6 |
|
Зовнішність людини |
Запитувати про минулі події. |
Громадянська відповідальність: Вміння вибудо-вувати товариські стосунки з оточу-ючими людьми |
Закріплення лексики
|
Past Simple: negative sent., questions |
|
Читати речення, встановлювати відповідність з картинками. |
Письмово описати героя/героїню фільму.
|
|
17 |
7 |
|
Відвідування музею |
Купувати квитки на шоу. |
Здоров’я і безпека (розуміння правил безпечної поведінки) |
Закріплення лексики
|
Закріплення вивченого
|
Вимова та інтонація розповідного речення |
Читати текст. Відповідати на запитання. Слухати короткі повідомлення, встановлювати відповідність. |
Діалогічне мовлення: можна мені 2 квитки на фільм. |
|
18 |
8 |
|
Урагани та їх наслідки. |
Розповідати про екстремальні погодні умови. |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії) |
hurricane, last, flood, cause, tornado, produce, travel, destroy, natural disaster |
|
|
Читати текст. Визначати вірні та хибні твердження. |
Презентація проекту: Погода |
|
19 |
9 |
|
Мій щоденник навчання |
Оцінювати власний поступ у навчанні. |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії) |
Закріплення лексики |
Консолідація вивченого граматичного матеріалу. |
Вимова та інтонація розповідного речення |
Слухати та встановлювати відповідність з картинками. |
Розповідати про погоду. |
|
20 |
10 |
|
Урок читання «Робінзон Крузо» |
Розуміти загальну та детальну інформацію у прочитаному художньому творі |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії) |
ill, tool, gun, knife, journey, land, island, tent, cave, strange, footprint |
|
Вимова та інтонація розповідного речення |
Читати/слухати історію. Відповідати на запитання. |
Діалогічне мовлення: інтерв’ю з Робінзоном Крузо. |
|
21 |
11 |
|
Підсумковий урок з теми « Природа і навколишнє середовище» Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Revision |
||||||||
Розділ 3: Людина Тематика ситуативного спілкування: Стан мого здоровя(10 год) Ключові компетентності: уміння вчитися упродовж життя (організовувати свій час і навчальний простір), ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), соціальна та громадянська компетентності (толерантність у спілкуванні з іншими) |
|||||||||||
22 |
1 |
|
Нещасний випадок |
Розуміти загальну та детальну інформацію у прочитаному тексті. |
Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати) |
farm, cow, grass, owl, pond, bull |
|
вимова нових слів |
Читати історію. |
Розповідати про пригоди героїв на фермі. |
|
23 |
2 |
|
Дивний випадок на фермі |
Повідомляти про події, що сталися в минулому. |
Громадянська відповідальність(використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя) |
Закріплення вивченого
|
Past Simple irregular: affirmative |
Вимова і інтонація речення |
Слухати розповідь. Встановлювати відповідність.
|
Написати розповідь за зразком. |
|
24 |
3 |
|
Мій емоційний стан |
Описувати почуття в різних ситуаціях |
Громадянська відповідальність ( брати участь у парних та групових формах навчальної діяльності, |
scared, confused, nervous, unhappy |
Закріплення вивченого
|
. |
Читати текст. Відповідати на запитання. |
Розповідати про емоції в різних ситуаціях. |
|
25 |
4 |
|
Мій товариш Тото |
Запитувати про минулі події. |
Громадянська відповідальність ( виявляти співчуття до емоційного стану інших) |
Закріплення вивченого P.B p.41 |
Past Simple: irregular verbs. Negative and interrogative forms |
Вимова нових слів |
Слухати пісню, заповнювати пропуски |
Запитувати про події в минулому. |
|
26 |
5 |
|
Види захворювань |
Повідомляти про різні хвороби. |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії) |
well, cold, headache, sore throat, earache, ill, stomachache |
Закріплення вивченого
|
|
Слухати/читати історію. Розуміти детальну інформацію.
|
Описувати симптоми різних захворювань. |
|
27 |
6 |
|
Безсоння
|
Розповідати про свої минули і нинішні здібності |
Громадянська відповідальність ( виявляти співчуття до емоційного стану інших) |
Закріплення вивченої лексики
|
Can - could |
Відпрацьовувати вимову нових слів.
|
|
Написати повідомлення (за зразком) про свої здібності. |
|
28 |
7 |
|
Симптоми різних захворювань |
Описувати симптоми захворювань. |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії) |
. Закріплення вивченої лексики
|
Закріплення вивченого матеріалу |
Відпрацьовувати навички вимови вивченої лексики |
Читати лист, відповідати на запитання. Слухати, встановлювати відповідності. |
Діалогічне мовлення: Вибач, я не зміг піти з тобою у кіно. |
|
29 |
8 |
|
Урок читання «Незвіданий світ динозаврів» |
Розповідати про динозаврів. |
Громадянська відповідальність (формув.толерант-ного ставлення до інших, уміння співпрацювати) |
continent, plant, lizard, land, sea, sky |
|
|
Читати текст. Визначати вірні та хибні твердження. |
Презентація проекту: Мій улюблений динозавр. |
|
30 |
9 |
|
Урок читання «Незвіданий світ динозаврів» |
Розповідати про динозаврів. |
Громадянська відповідальність (формув.толерант-ного ставлення до інших, уміння співпрацювати) |
. Закріплення вивченої лексики
|
Закріплення вивченого матеріалу |
|
Читати текст. |
|
|
31
|
10 |
|
Підсумковий урок з теми « Людина» .Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Revision |
|
|||||||
Розділ 4: Подорожі Тематика ситуативного спілкування: Моя подорож(11 год) Ключові компетентності: ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), уміння вчитися упродовж життя (самостійно працювати з підручником) |
|||||||||||
32
|
1 |
|
Моє місто |
Називати місця громадського користування. |
Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізація) |
train station, road, market, castle, bridge |
Закріплення вивченого:
|
|
Читати/слухати історію. Співставляти частини речень. |
|
|
33 |
2 |
|
Дорога до парку |
Пояснювати, як дістатися до певного місця. |
Громадянська відповідальність (уміння співпра-цювати та прий-мати спільні рішення, бути свідомими належності речей різним людям та права кожного |
Прийменники руху: along, past, across, around, through |
Прийменники руху |
|
Слухати повідомлення, встановлювати відповідність. |
Описати напрямок руху об’єкта, зображеного на малюнку. |
|
34 |
3 |
|
Подорож потягом |
Розповідати про подорож потягом. |
Екологічна безпека та сталий розвиток (цінувати природу, берегти довкілля)
|
money, seat, search, carriage, look after, luggage |
Закріплення вивченого:
|
Відпрацьовувати вимову нових слів.
|
Читати/слухати діалог. Відповідати на запитання. |
Розіграти діалог в ролях. |
|
35
|
4 |
|
Мій багаж |
Описувати кількість предметів навколо |
Екологічна безпека та сталий розвиток (цінувати природу, берегти довкілля)
|
Закріплення вивченої лексики |
Закріплення вивченого Quantifiers: much, many, little, few |
Відпрацьовувати навички вимови вивченої лексики |
Слухати пісню, вибрати правильні варіанти. |
Співати пісню. |
|
36 |
5 |
|
Мій улюблений сніданок |
Повідомляти про свій улюблений сніданок. |
Екологічна безпека та сталий розвиток(бачити й цінувати красу природи, дбайливо ставитися до рослин і |
stew, rice, cabbage, steak, peas |
|
Практика наголосу. |
Слухати/читати історію. Визначати вірні та хибні твердження. |
Розповідати про свою улюблену страву. |
|
37
|
6 |
|
Моє оточення |
Описувати зовнішність та дії однокласників. |
Екологічна безпека та сталий розвиток(бачити й цінувати красу природи, дбайливо ставитися до рослин і тварин) |
Somebody/ something, anybody/anything nobody/nothing |
|
Вимова нових слів |
|
Письмово описувати дії людей навколо. |
|
38
|
7 |
|
Мій обід |
Замовляти їжу в кафе. |
Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізація)
|
Консолідація вивченого лексичного матеріалу до розділу 2 |
Закріплення вивченого
|
Вимова слів |
Читати історію, відповідати на запитання. |
Діалогічне мовлення: Ви готові зробити замовлення? |
|
39
|
8 |
|
Екскурсія Лондоном |
Описувати визначні місця Лондону. |
Громадянська відповідальність (усвідомлення дитиною власних прав і обов'язків)
|
art gallery, church, cathedral, tower, Bid Wheel, bell, hill, street |
|
Відпрацьовувати вимову слів |
Читати історію. Визначати вірні та хибні твердження. |
Презентація проекту: Цікаві місця в моєму місті/селі. |
|
40
|
9 |
|
Мій щоденник навчання |
Оцінювати власний навчальний прогрес. |
Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати, презентувати себе у суспільстві, цінувати своїх друзів та оточення) |
Закріплення вивченого матеріалу
|
Закріплення вивченого граматичного матеріалу
|
Відпрацьовувати вимову слів |
|
|
|
41
|
10 |
|
Урок читання» Аліса в країні Див» |
Розуміти загальну та детальну інформацію у художньому творі |
Здоров’я і безпека (розуміння правил безпечної поведінки) |
hare, place, wine, tea, polite, wide, angrily |
|
Відпрацьовувати вимову слів |
Читати/слухати історію. |
Розіграти історію в ролях. |
|
42 |
11 |
|
Підсумковий урок з теми «Подорожі» Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Revision |
|