Календарне планування для 5 класу, 3 години на тиждень, перший семестр.Підручник Карпюк

Про матеріал
Календарне планування для 5 класу, 3 години на тиждень, перший семестр.Підручник Карпюк.
Перегляд файлу

Календарно- тематичне планування для 5 класу за підручником О. Карп’юк І семестр

 

 

№ уроку

Дата 

Скориг

 Тема,

підтема

Соціокультурна, загальнонавчальна

компетенції

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє

завдання

Граматичний

матеріал

Лексичний

матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Тема 1 .Шкільне життя

Змістові лінії

Громадянська відповідальність- проекція школи як соціального середовища. Демонстрація взаємодопомоги своїм товаришам

Підприємливість та фінансова грамотність- впорядкування шкільного графіку

 

 

 

1

01.09

 

Повернення до школи

 

 

Ознайомити учнів з особливостями шкільного життя їхніх однолітків у Британії,

розвивати інтерес і поважне ставлення до уроку іноземної мови

 

Повторення ЛО

«My room»,

«Body»,                       « Animals»…

Впр.5,с.6

Впр.1,с.4

Впр.3,с.5

Впр.5,с.6

Впр.2,с.5

Впр.4,с.5

Впр.1,с.4

Повторити слова пісні

2

03.09

 

Про себе.

 

Повна  і коротка форми дієслів To be, To have

Remember с.9

 

Впр.1,с.8

Впр2,3 с.9

 

Впр. 4,5 с.9

 

Впр.5,с.9 розказати про себе

3

06.09

 

Розповідь про друга

 

Повна  і коротка форми дієслів  To be, To have

Remember с.11

Windsor ,Ginger- власні назви

Впр.2,с.11

Впр.1,с.10

Впр.1,с.10

Впр.3,с.11

Впр.4,5 с.11

Впр.4,с.11

Впр5с.11

Підготувати діалог

4

08.09

 

Знайомство з новими друзями

 

Займенники та форми дієслова  To be (с. 12), Грамм. мат параграф №.2 (c. 258-259)

Займенники                     ( he,she,they….)

Впр.4,с.13

 

Впр.1,с.12

Впр.2,с.13 (1-5)

Впр.4,с.13 – замінити іменники відповідними займенниками посьмово

5

10.09

 

Пишемо лист другу.

 

Займенники.

Повторення назв країн

Great Britain, Germany, Poland..

Впр.2,с.14

Впр.4cd,с.15

Впр.4а,с.15

Впр.1,с.14

Впр2,с.14

Впр.3,с.14

Письмо С.15

Впр. 6,с.25- написати про однокласника

6

13.09

 

Все про мій клас.

 

кількісні та порядкові числівники Грамм. мат параграф №.1,2 с.257-258 Remember! (с. 27, 28)-

Числівники,

Введення нових ЛО

Craft,geography, religion с.26

Впр.2,с.26

Впр.2,с.28

Впр.3,с.26

Впр 4,с.28

Впр.3,с.29

 

Впр.4,с.28 скласти діалог про розклад занять усно

7

15.09

 

Шкільні предмети

Ступені порівняння прикметників (с. 30), Грам. матеріал пар.1 (c. 256-257)

Опрацювання назв шкільних предметів

 

 

Впр.2,с.30

Впр.3,с.30

Впр.4,с.31

Впр.1,с.30

Впр.4в, с.31

Впр3,с.31 скласти розповідь за зразком

8

17.09

 

Розклад уроків

 

 

Введення нових ЛО

Vocabulary box (с. 32)

Впр4,.32

 

Впр4,.32

впр.1,с.33

впр.3,с.42

впр.4,с.43

впр.2,с.33

Впр.5,с.43 написати  про шкільні предмети, школу

9

20.09

 

Урок

Перевірка домашнього читання

За матеріалами твору

 “It’s important to know a foreign  language”, підр. О. Карп’юк «English», С.44

Впр.1,с.38

Впр.2,с.38

Впр.4,с.38

Впр.3,с.38

Впр.4,с.39 підготувати усну розповідь

10

22.09

 

Вивчення англійської мови

Повторення вивченого по темі.

Тематична.

Частини мови Remember! (с. 40)

Впр.2,с.40

 

 

 

Впр.1,с.40

Впр.3,с.40

 

Впр.3,с.40

Впр.1,с.41

Впр.2,с.41-написати про урок англ..мови

Тема 2. Відпочинок і дозвілля

Змістові лінії- Громадянська відповідальність Наведення прикладів дружніх відносин з однолітками та друзями. Усвідомлення та прийняття їх різносторонніх інтересів.

Здоров’я та безпека- Наведення прикладів проведення вільного часу з користю для здоров’я.

 

 

 

 

11

24.09

 

Люди навколо нас Інтереси та вподобання оточуючих

 

Ознайомити  учнів із захопленнями їхніх однолітків,  з особливостями проведення вільного часу та  стилем життя людей  у країні,мова якої вивчається;

 

 

Введення нових ЛО , опрацювання в усному мовленні

Vocabulary box (с. 50,52)

Впр.1,с.50

Впр.2,с.51

Впр.1,с.50

Впр.5,с.52

Впр.2,с.52

Впр.3,с.51

Впр.1.,3с.53

Впр.4,с.51

Впр.5,с.53 повторити слова уроку

12

27.09

 

Що ми вміємо та не вміємо робити

 

Модалье  дієслово Can Remember! (с. 54), грам. матеріал параграф 7 (c. 264)

 

 

 

Впр.2,с.54

Впр.4,с.55

Впр.5,с.55

Впр.1,с.54

Впр.3,с.54

Впр.6,с.55 написати, що ти вмієш робити

13

29.09

 

Розповідь про друга

 

 

Введення нових ЛО , опрацювання в усному мовленні Vocabulary box (с. 56)

Впр.2,с.56

Впр.5,с.57

Впр.2,с.56

Впр.1, с.56

впр.3,с.57

Впр.4,с.57

Впр.1,с.57 описати друга письмово

14

01.10

 

Хобі та інтереси

 

Дієслова to play, to go Remember! (с. 58)

Опрацювання нових ЛО в усному мовленні

Vocabulary box (с. 59)

Впр.1,с.58

Впр.5,с.60

 

Впр.2,с.59

Впр.3,с.59

Впр.4,с.59

 

Впр.5,с.60 виконати усно

15

04.10

 

Різноманітні хобі

 

Теперішній час  Грам. матеріал

пар.1 (c. 261)

Тренування вивчених ЛО

 

Впр.2,с.62

Впр.1,с.61

Впр.2,с.61

Впр.1,с.62

Впр.3,с.61

Диктант

Впр.впр.1,с.62-розказати про різні види хобі

16

06.10

 

Позакласна діяльність

 

 

Опрацювання нових ЛО в усному мовленні

Vocabulary box (с. 63)

Впр.5,с.64

Впр.2,с.63

Впр.3,с.64

Впр.1,с.63

Впр.3-4,с.64

Впр.6,с.65

Впр.6,с.65- підсумувати усно

17

08.10

 

Хобі друзів

 

 

 

Активізація вивчених ЛО у мовленні

Впр.1,с.66

Впр.1,с.66

Впр.3,с.66

Впр.4,с.66

Впр.34,с.69

Впр.2,с.67

Впр.3,с.68- розказати про різні захоплення людей

18

11.10

 

Вечірки

 

 

Опрацювання нових ЛО в усному мовленні

Vocabulary box (с. 71)

Впр.1,с.70

Впр.3,с.71

 

Впр.4,с.71

Впр.1,с.70

Впр.4,с.71 підготувати діалог

19

13.10

 

Проведення вільного часу

 

Теперішній час  Remember! (с. 72)

 

Прислівник always,usually,rarely, never…

с.72

 

Впр.1,с.73

Впр.4,с.75

Впр.1-3,с.73

Впр.2-3,с.74

 

Впр.3,с.73 підготувати усне повідомлення за таблицею

20

15.10

 

Запрошення на вечірку

 

 

Активізація ЛО уроку

Впр.5,с.77

Впр.3,с.76

Впр.1,2,с.75

Впр.4,с.76

Впр.1,с.77 Диктант  

Впр.1,с. 77 оформити та написати листівку                ( проект)

21

18.10

 

Он-лайн спілкування

Перевірка домашнього читання 

За матеріалами  тексту  А. Мілена  «Eyore’s Birthday», підр. О. Карп’юк «English»,    С.86-87

Опрацювання нових ЛО в усному мовленні

Vocabulary box (с. 79)

Впр.2,с.78

 

Впр.1,с.78

Впр.3,с.79

Впр.5,с.79

Впр.4,с.79

Повторити слова уроку

Впр.5,с.79 - письмово

22

20.10

 

Комп’ютери Електронне листування

 

Герундій

Remember! (с. 81)

 

Повторення слів      to love, to hate, to like

Vocabulary box с.82

Впр.4,с.82

Впр.2,с.80

Впр.1-3,с.80

Впр.1,с.81

Впр.4в,с.82

Впр.2,с.81

написання електронного листа

Впр.1.с.83 написати елект.лист

Повторити лексику теми,

23

22.10

 

Відпочинок. Повторення вивченого по темі.

Тематична.

 

Повторення прийменники         впр. 1,с. 84

Впр.2,с.84

Впр.3,с.84

Впр.5,с.85

 

Впр.3,с.84

Впр.6,с.85

 

Впр7,с. 85 написати,яку вечірку ти плануєш

Тема 3 . Я, моя родина, мої друзі

Змістові лінії

Громадянська відповідальність -наведення прикладів дружніх відносин з однолітками та друзями. Усвідомлення та прийняття їх різносторонніх інтересів.

 

 

 

24

01.11

 

Моя сім’я.

 

Ознайомити учнів з сімейними цінностями традиціями та стилем життя  британських родин .

 

Опрацювання ЛО теми  “ My Family”

 

 

Впр.1, с.92

Впр.3,с.93

Впр.4,с.93

Впр.2,с.93

Підготувати проект сімейного дерева і розказати про сім’ю

25

03.11

 

Професії членів родини

 

Теперішній час с. 94

Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box     (с. 95)

 

Впр. “Do you know” с.95

Впр.2,с.94

Впр.1,с.94

Впр.3,4,с.95

 

Повторити лексику уроку

26

05.11

 

Брати та сестри

 

 

Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box     (с. 97)

 

Впр.1,с.96

Впр.3,с.96

Впр.4,с.97

Впр.6,с.98

 

Впр.2,с.96

 

Впр.5,с.98 читати, повторити слова уроку

27

08.11

 

Я та моя сім’я

 

Теперішній тривалий час грам. матеріал пар.4       (c. 262)

Remember! (с. 99),

Активізація ЛО теми

Впр.1,с.99

Впр.1,с.100

Впр.1,с.100

Впр.2-3, с.101

Впр.1,с.99

Впр.1, с.101

Диктант

 

 

Впр.2,с.101

28

10..11

 

Урок граматики 

Минулий час

Remember с.127

Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box     (с. 127)

 

Впр.2,с.126

Впр.2,с.126

Впр.4,с.128

Впр.1,с.126

Впр.3,с.127

Впр.6,с.128

Впр.5,с.128

Впр.7,с.128- проект

29

12.11

 

Мої друзі

 

Минулий час дієслова     to be

Remember с.129,131

Last month, last evening, yesterday

 

 

Впр.2,с.129

 

Впр.1, с.129

 

Впр.1.с. 129 заповнити пропуски

30

15.11

 

Мої друзі та їх уподобання

Минулий час

 

Впр.3,с.130

Впр.3,с.130

Впр.5,с.131

Впр.4

,с.130

Впр.6в,с.131 виписати дієслова у минулому часі, повторити 17.11неправильні ієслова

31

17.11

 

Мої родинні зв’язки

Неправильні дієслова Remember с.132

Активізація ЛО теми

Впр.2в,с.132

Впр.2ав, с.132

Впр.7,с.133

Впр.3,с.133

Впр.4,с.133

Впр.5,с.133

Диктант

Впр.6,с.133 написати., що ти робив вчора

Повторити вірш

32

19.11

 

Дитячі спогади     

Неправильні дієслова Remember с.134

Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box     (с. 134)

 

Впр.2,с.134

Впр.2,с.134

Впр.1,с.134

Впр.3,с.135

 

 

Впр1,с.135 проект

33

22.11

 

Повторення неправидьних дієслів

 

 

Активізація ЛО теми

впр.4,с.136

Впр.5,с.137

Впр.5,с.135 Впр.3,с.136

Впр.4,с.135 ( 1-4)

Впр.3,с.136 доповнити письмово

34

24.11

 

Сім’я

перевірка домашнього читання  ( І)

За матеріалами  тексту  казки Шарля Перо   ”Sleeping Beauty” підр.            О. Карп’юк «English», С.138-139

 

 

 

 

Впр.3,с.139 розіграти уривок

35

26.11

 

Моя сім’я

Повторення вивченого по темі.

Тематична

 

Повторення 

минулого часу

Повторення ЛО теми

 

 

 

 

 

Тема 4. Харчування

Змістові лінії

Здоров’я та безпека- ознайомлення з впливом шкідливої їжі на організм людини

 

 

 

 

 

36

29.11

 

Продукти харчування

Ознайомити учнів з особливостями харчування , кулінарними вподобаннями, та культурою споживання громадян  Британії

 

Опрацювання нових ЛО (honey, spinach, watermelon…)

Впр.3,с.103

 

Впр.1,с.102

Впр.2,с.102

 

Розказати про свій сніданок, повторити нові слова

37

01.12

 

Британські традиції в їжі

 

Активізація вивченої лексики,

Введення нових ЛО

Vocabulary box с.104

Впр.4,с.105

Впр.5,с.106

Впр.1в,с.104

Впр.1,с.104

Впр.2,с.105

Впр.3,с.105

 

 

Впр.4,с.105 - переказати

38

03.12

 

Улюблені страви британців

 

Активізація вивченої лексики

Впр.2,с.106

 

Впр.2в,с.107

Впр.1,с.106

Впр.3,с.107

Диктант

Написати про свій обід та вечерю

39

06.12

 

Улюблені страви українців

Злічувані та незлічувані  іменники

Remember c.108

Грам. матеріал пар.3 с.264

Повторення вивченої лексики

 

Впр.4,с.108

 

Впр.5,с.108

Впр.4

,с.108

Повторити злічувані та незлічувані 

40

08.12

 

Похід за продуктами

Слова some, any

Remember с.109

Граматичний мат.пар. 3,с.259

Повторення правил вживання слів many, much с.110

 

Впр.2,с.110

Впр.1,с.109

Впр.2,с.109

Впр.4,с.110

Впр.3,с.110

Впр.1в, с.109

 

Впр.5,с.111 заповнити пропуски

41

10.12

 

Правила харчування.Контроль  аудіювання

 

Активізація вивченої лексики

 

Впр.2,с.111

Впр.1,с.111

Впр.2в,с.112

Впр.3,с.112

Впр.4,с.112

Впр.5,с.113

Впр.1, с.113

Впр.1,с.113 проект

Зробити постер про здорову та нездорову їжу

42

13.12

 

 

Мої улюблені стравиКонтроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43

15.12

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

44

17.12

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

45

20.12

 

 

Повторення вивченої лексики з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

46

22.12

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

47

24.12

 

Узагальнення та повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
27 листопада 2021
Переглядів
3143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку