Календарно- тематичне планування для 5 класу за підручником О. Карп’юк І семестр
|
|||||||||||||
№ уроку |
Дата |
Скориг |
Тема, підтема |
Соціокультурна, загальнонавчальна компетенції |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||
Тема 1 .Шкільне життя Змістові лінії Громадянська відповідальність- проекція школи як соціального середовища. Демонстрація взаємодопомоги своїм товаришам Підприємливість та фінансова грамотність- впорядкування шкільного графіку |
|
|
|
||||||||||
1 |
01.09 |
|
Повернення до школи
|
Ознайомити учнів з особливостями шкільного життя їхніх однолітків у Британії, розвивати інтерес і поважне ставлення до уроку іноземної мови |
|
Повторення ЛО «My room», «Body», « Animals»… |
Впр.5,с.6 |
Впр.1,с.4 |
Впр.3,с.5 Впр.5,с.6 |
Впр.2,с.5 Впр.4,с.5 |
Впр.1,с.4 Повторити слова пісні |
||
2 |
03.09 |
|
Про себе.
|
Повна і коротка форми дієслів To be, To have Remember с.9 |
|
Впр.1,с.8 Впр2,3 с.9 |
|
Впр. 4,5 с.9 |
|
Впр.5,с.9 розказати про себе |
|||
3 |
06.09 |
|
Розповідь про друга
|
Повна і коротка форми дієслів To be, To have Remember с.11 |
Windsor ,Ginger- власні назви |
Впр.2,с.11 |
Впр.1,с.10 |
Впр.1,с.10 Впр.3,с.11 Впр.4,5 с.11 |
Впр.4,с.11 |
Впр5с.11 Підготувати діалог |
|||
4 |
08.09 |
|
Знайомство з новими друзями
|
Займенники та форми дієслова To be (с. 12), Грамм. мат параграф №.2 (c. 258-259) |
Займенники ( he,she,they….) |
Впр.4,с.13 |
|
Впр.1,с.12 |
Впр.2,с.13 (1-5) |
Впр.4,с.13 – замінити іменники відповідними займенниками посьмово |
|||
5 |
10.09 |
|
Пишемо лист другу.
|
Займенники. |
Повторення назв країн Great Britain, Germany, Poland.. |
Впр.2,с.14 Впр.4cd,с.15 |
Впр.4а,с.15 |
Впр.1,с.14 Впр2,с.14 Впр.3,с.14 |
Письмо С.15 |
Впр. 6,с.25- написати про однокласника |
|||
6 |
13.09 |
|
Все про мій клас.
|
кількісні та порядкові числівники Грамм. мат параграф №.1,2 с.257-258 Remember! (с. 27, 28)- |
Числівники, Введення нових ЛО Craft,geography, religion с.26 |
Впр.2,с.26 |
Впр.2,с.28 |
Впр.3,с.26 Впр 4,с.28 Впр.3,с.29 |
|
Впр.4,с.28 скласти діалог про розклад занять усно |
|||
7 |
15.09 |
|
Шкільні предмети |
Ступені порівняння прикметників (с. 30), Грам. матеріал пар.1 (c. 256-257) |
Опрацювання назв шкільних предметів
|
|
Впр.2,с.30 Впр.3,с.30 |
Впр.4,с.31 |
Впр.1,с.30 Впр.4в, с.31 |
Впр3,с.31 скласти розповідь за зразком |
|||
8 |
17.09 |
|
Розклад уроків
|
|
Введення нових ЛО Vocabulary box (с. 32) |
Впр4,.32 |
|
Впр4,.32 впр.1,с.33 впр.3,с.42 впр.4,с.43 |
впр.2,с.33 |
Впр.5,с.43 написати про шкільні предмети, школу |
|||
9 |
20.09 |
|
Урок Перевірка домашнього читання |
За матеріалами твору “It’s important to know a foreign language”, підр. О. Карп’юк «English», С.44 |
Впр.1,с.38 |
Впр.2,с.38 |
Впр.4,с.38 |
Впр.3,с.38 |
Впр.4,с.39 підготувати усну розповідь |
||||
10 |
22.09 |
|
Вивчення англійської мови Повторення вивченого по темі. Тематична. |
Частини мови Remember! (с. 40) Впр.2,с.40 |
|
Впр.1,с.40 Впр.3,с.40 |
|
Впр.3,с.40 |
Впр.1,с.41 |
Впр.2,с.41-написати про урок англ..мови |
|||
Тема 2. Відпочинок і дозвілля Змістові лінії- Громадянська відповідальність Наведення прикладів дружніх відносин з однолітками та друзями. Усвідомлення та прийняття їх різносторонніх інтересів. Здоров’я та безпека- Наведення прикладів проведення вільного часу з користю для здоров’я.
|
|
|
|
||||||||||
11 |
24.09 |
|
Люди навколо нас Інтереси та вподобання оточуючих
|
Ознайомити учнів із захопленнями їхніх однолітків, з особливостями проведення вільного часу та стилем життя людей у країні,мова якої вивчається;
|
|
Введення нових ЛО , опрацювання в усному мовленні Vocabulary box (с. 50,52) |
Впр.1,с.50 Впр.2,с.51 |
Впр.1,с.50 Впр.5,с.52 Впр.2,с.52 |
Впр.3,с.51 Впр.1.,3с.53 |
Впр.4,с.51 |
Впр.5,с.53 повторити слова уроку |
||
12 |
27.09 |
|
Що ми вміємо та не вміємо робити
|
Модалье дієслово Can Remember! (с. 54), грам. матеріал параграф 7 (c. 264) |
|
|
|
Впр.2,с.54 Впр.4,с.55 Впр.5,с.55 |
Впр.1,с.54 Впр.3,с.54 |
Впр.6,с.55 написати, що ти вмієш робити |
|||
13 |
29.09 |
|
Розповідь про друга
|
|
Введення нових ЛО , опрацювання в усному мовленні Vocabulary box (с. 56) |
Впр.2,с.56 Впр.5,с.57 |
Впр.2,с.56 |
Впр.1, с.56 впр.3,с.57 |
Впр.4,с.57 |
Впр.1,с.57 описати друга письмово |
|||
14 |
01.10 |
|
Хобі та інтереси
|
Дієслова to play, to go Remember! (с. 58) |
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 59) |
Впр.1,с.58 Впр.5,с.60 |
|
Впр.2,с.59 Впр.3,с.59 Впр.4,с.59 |
|
Впр.5,с.60 виконати усно |
|||
15 |
04.10 |
|
Різноманітні хобі
|
Теперішній час Грам. матеріал пар.1 (c. 261) |
Тренування вивчених ЛО |
|
Впр.2,с.62 |
Впр.1,с.61 Впр.2,с.61 Впр.1,с.62 |
Впр.3,с.61 Диктант |
Впр.впр.1,с.62-розказати про різні види хобі |
|||
16 |
06.10 |
|
Позакласна діяльність
|
|
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 63) |
Впр.5,с.64 |
Впр.2,с.63 Впр.3,с.64 |
Впр.1,с.63 Впр.3-4,с.64 |
Впр.6,с.65 |
Впр.6,с.65- підсумувати усно |
|||
17 |
08.10 |
|
Хобі друзів
|
|
Активізація вивчених ЛО у мовленні |
Впр.1,с.66 |
Впр.1,с.66 |
Впр.3,с.66 Впр.4,с.66 Впр.34,с.69 |
Впр.2,с.67 |
Впр.3,с.68- розказати про різні захоплення людей |
|||
18 |
11.10 |
|
Вечірки
|
|
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 71) |
Впр.1,с.70 Впр.3,с.71 |
|
Впр.4,с.71 |
Впр.1,с.70 |
Впр.4,с.71 підготувати діалог |
|||
19 |
13.10 |
|
Проведення вільного часу
|
Теперішній час Remember! (с. 72)
|
Прислівник always,usually,rarely, never… с.72 |
|
Впр.1,с.73 Впр.4,с.75 |
Впр.1-3,с.73 Впр.2-3,с.74 |
|
Впр.3,с.73 підготувати усне повідомлення за таблицею |
|||
20 |
15.10 |
|
Запрошення на вечірку
|
|
Активізація ЛО уроку |
Впр.5,с.77 |
Впр.3,с.76 |
Впр.1,2,с.75 Впр.4,с.76 |
Впр.1,с.77 Диктант |
Впр.1,с. 77 оформити та написати листівку ( проект) |
|||
21 |
18.10 |
|
Он-лайн спілкування Перевірка домашнього читання |
За матеріалами тексту А. Мілена «Eyore’s Birthday», підр. О. Карп’юк «English», С.86-87 |
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 79) |
Впр.2,с.78 |
|
Впр.1,с.78 Впр.3,с.79 Впр.5,с.79 |
Впр.4,с.79 |
Повторити слова уроку Впр.5,с.79 - письмово |
|||
22 |
20.10 |
|
Комп’ютери Електронне листування
|
Герундій Remember! (с. 81)
|
Повторення слів to love, to hate, to like Vocabulary box с.82 |
Впр.4,с.82 |
Впр.2,с.80 |
Впр.1-3,с.80 Впр.1,с.81 Впр.4в,с.82 |
Впр.2,с.81 написання електронного листа |
Впр.1.с.83 написати елект.лист Повторити лексику теми, |
|||
23 |
22.10 |
|
Відпочинок. Повторення вивченого по темі. Тематична. |
|
Повторення прийменники впр. 1,с. 84 |
Впр.2,с.84 Впр.3,с.84 Впр.5,с.85 |
|
Впр.3,с.84 Впр.6,с.85 |
|
Впр7,с. 85 написати,яку вечірку ти плануєш |
|||
Тема 3 . Я, моя родина, мої друзі Змістові лінії Громадянська відповідальність -наведення прикладів дружніх відносин з однолітками та друзями. Усвідомлення та прийняття їх різносторонніх інтересів. |
|
|
|
||||||||||
24 |
01.11 |
|
Моя сім’я.
|
Ознайомити учнів з сімейними цінностями традиціями та стилем життя британських родин . |
|
Опрацювання ЛО теми “ My Family” |
|
|
Впр.1, с.92 Впр.3,с.93 Впр.4,с.93 |
Впр.2,с.93 |
Підготувати проект сімейного дерева і розказати про сім’ю |
||
25 |
03.11 |
|
Професії членів родини
|
Теперішній час с. 94 |
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 95)
|
Впр. “Do you know” с.95 |
Впр.2,с.94 |
Впр.1,с.94 Впр.3,4,с.95 |
|
Повторити лексику уроку |
|||
26 |
05.11 |
|
Брати та сестри
|
|
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 97)
|
Впр.1,с.96 Впр.3,с.96 Впр.4,с.97 Впр.6,с.98 |
|
Впр.2,с.96 |
|
Впр.5,с.98 читати, повторити слова уроку |
|||
27 |
08.11 |
|
Я та моя сім’я
|
Теперішній тривалий час грам. матеріал пар.4 (c. 262) Remember! (с. 99), |
Активізація ЛО теми |
Впр.1,с.99 Впр.1,с.100 |
Впр.1,с.100 |
Впр.2-3, с.101 |
Впр.1,с.99 Впр.1, с.101 Диктант
|
Впр.2,с.101 |
|||
28 |
10..11 |
|
Урок граматики |
Минулий час Remember с.127 |
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 127)
|
Впр.2,с.126 |
Впр.2,с.126 Впр.4,с.128 |
Впр.1,с.126 Впр.3,с.127 Впр.6,с.128 |
Впр.5,с.128 |
Впр.7,с.128- проект |
|||
29 |
12.11 |
|
Мої друзі
|
Минулий час дієслова to be Remember с.129,131 |
Last month, last evening, yesterday |
|
|
Впр.2,с.129
|
Впр.1, с.129
|
Впр.1.с. 129 заповнити пропуски |
|||
30 |
15.11 |
|
Мої друзі та їх уподобання |
Минулий час |
|
Впр.3,с.130 |
Впр.3,с.130 |
Впр.5,с.131 |
Впр.4 ,с.130 |
Впр.6в,с.131 виписати дієслова у минулому часі, повторити 17.11неправильні ієслова |
|||
31 |
17.11 |
|
Мої родинні зв’язки |
Неправильні дієслова Remember с.132 |
Активізація ЛО теми |
Впр.2в,с.132 |
Впр.2ав, с.132 Впр.7,с.133 |
Впр.3,с.133 Впр.4,с.133 |
Впр.5,с.133 Диктант |
Впр.6,с.133 написати., що ти робив вчора Повторити вірш |
|||
32 |
19.11 |
|
Дитячі спогади |
Неправильні дієслова Remember с.134 |
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 134)
|
Впр.2,с.134 |
Впр.2,с.134 |
Впр.1,с.134 Впр.3,с.135
|
|
Впр1,с.135 проект |
|||
33 |
22.11 |
|
Повторення неправидьних дієслів |
|
|
Активізація ЛО теми |
впр.4,с.136 |
Впр.5,с.137 |
Впр.5,с.135 Впр.3,с.136 |
Впр.4,с.135 ( 1-4) |
Впр.3,с.136 доповнити письмово |
||
34 |
24.11 |
|
Сім’я перевірка домашнього читання ( І) |
За матеріалами тексту казки Шарля Перо ”Sleeping Beauty” підр. О. Карп’юк «English», С.138-139 |
|
|
|
|
Впр.3,с.139 розіграти уривок |
||||
35 |
26.11 |
|
Моя сім’я Повторення вивченого по темі. Тематична |
|
Повторення минулого часу |
Повторення ЛО теми |
|
|
|
|
|
||
Тема 4. Харчування Змістові лінії Здоров’я та безпека- ознайомлення з впливом шкідливої їжі на організм людини |
|
|
|
|
|
||||||||
36 |
29.11 |
|
Продукти харчування |
Ознайомити учнів з особливостями харчування , кулінарними вподобаннями, та культурою споживання громадян Британії |
|
Опрацювання нових ЛО (honey, spinach, watermelon…) |
Впр.3,с.103 |
|
Впр.1,с.102 Впр.2,с.102 |
|
Розказати про свій сніданок, повторити нові слова |
||
37 |
01.12 |
|
Британські традиції в їжі |
|
Активізація вивченої лексики, Введення нових ЛО Vocabulary box с.104 |
Впр.4,с.105 Впр.5,с.106 |
Впр.1в,с.104 |
Впр.1,с.104 Впр.2,с.105 Впр.3,с.105
|
|
Впр.4,с.105 - переказати |
|||
38 |
03.12 |
|
Улюблені страви британців |
|
Активізація вивченої лексики Впр.2,с.106 |
|
Впр.2в,с.107 |
Впр.1,с.106 Впр.3,с.107 |
Диктант |
Написати про свій обід та вечерю |
|||
39 |
06.12 |
|
Улюблені страви українців |
Злічувані та незлічувані іменники Remember c.108 Грам. матеріал пар.3 с.264 |
Повторення вивченої лексики |
|
Впр.4,с.108
|
Впр.5,с.108 |
Впр.4 ,с.108 |
Повторити злічувані та незлічувані |
|||
40 |
08.12 |
|
Похід за продуктами |
Слова some, any Remember с.109 Граматичний мат.пар. 3,с.259 Повторення правил вживання слів many, much с.110 |
|
Впр.2,с.110 |
Впр.1,с.109 Впр.2,с.109 Впр.4,с.110 |
Впр.3,с.110 |
Впр.1в, с.109
|
Впр.5,с.111 заповнити пропуски |
|||
41 |
10.12 |
|
Правила харчування.Контроль аудіювання |
|
Активізація вивченої лексики |
|
Впр.2,с.111 |
Впр.1,с.111 Впр.2в,с.112 Впр.3,с.112 Впр.4,с.112 Впр.5,с.113 |
Впр.1, с.113 |
Впр.1,с.113 проект Зробити постер про здорову та нездорову їжу |
|||
42 |
13.12 |
|
Мої улюблені стравиКонтроль письма |
|
|
|
|
|
|
||||
43 |
15.12 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
44 |
17.12 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
45 |
20.12 |
|
Повторення вивченої лексики з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
46 |
22.12 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
47 |
24.12 |
|
Узагальнення та повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|||||||||||||