Календарне планування для 6 класу з географії

Про матеріал
Календарне планування з географії для 6 класу з домашніми завданнями на 2022-2023 навчальний рік
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ 6 КЛАСУ З ГЕОГРАФІЇ

Дата

Тема

Домашнє завдання

ВСТУП. ТЕМА 1. РОЗВИТОК ГЕОГРАФІЧНИХ ЗНАНЬ ПРО ЗЕМЛЮ

1

 

Географія – наука про Землю

§1, с.8 відповідати на питання. Скласти список книг з географії, які є вдома.

2

 

Географічні дослідження

§2,  с.12 відповідати на питання. Дібрати прислів’я, приказки, народні прикмети про сезонні зміни в природі, про погоду

3

 

Практична робота №1. Спостереження за погодою

Написати твір-мініатюру «Осінь», в якому відобразити спостереження за погодою та сезонними змінами у природі.

4

 

Географія у стародавні часи

§3, с.16, відповідати на питання. Використовуючи текст параграфа та атлас (с.1) заповнити табличку «Мої дослідження» в зошиті (письмово). Взяти кольорові олівці.

5

 

Відкриття нових земель. Практична робота №2 «Робота з контурною картою: Стародавні відкриття та середньовічні подорожі» (частина 1)

§4, с.20, відповідати на питання. Позначити на контурній карті (с.2-3) подорожі вікінгів (норманів), Марко Поло, Христофора Колумба. Користуватися атласом (с. 2-5). Поміркувати, які риси характеру повинен мати мандрівник.

6

 

Навколосвітні подорожі та відкриття південних материків Практична робота №2 «Робота з контурною картою: Стародавні відкриття та середньовічні подорожі» (частина 2)

§5, с.25, відповідати на питання. Позначити на контурній карті (с.2-3) подорожі Фернана Магеллана, Джеймса Кука, Івана Крузенштерна та Юрія Лисянського, Абеля Тасмана. Користуватися атласом (с. 4-5).

7

 

Освоєння полярних широт

§6, с.29, відповідати на питання. Написати невеликі повідомлення про походи землепрохідців, супроводжуючи їх малюнками

8

 

Міжнародні дослідження Землі. Географічні дослідження в Україні на сучасному етапі

§7, с.33, відповідати на питання. Підготуватися до контрольної роботи з теми №1.

9

 

Тематичне оцінювання №1. Узагальнення знань

Узагальнення знань

ТЕМА 2. ЗЕМЛЯ НА ПЛАНІ І КАРТІ

10

 

Орієнтування на місцевості за небесними світилами та місцевими об’єктами

§8, с.38, відповідати на питання. Принести транспортир, аркуш паперу А4.

11

 

Визначення напрямків на місцевості за допомогою компаса і карти. Поняття про азимут

§9, с.42, відповідати на питання. Виконати завдання «Мої дослідження» в підручнику на с.41, користуючись атласом с.12. Виготовити найпростіший магнітний компас

12

 

Зображення Землі на глобусі, космічних знімках, аерофотознімках, планах і картах

§10, с.45, відповідати на питання. Атлас с.8. Письмово виконати таблицю в зошиті «Переваги й недоліки плану, карти та глобуса в зображенні земної поверхні»

13

 

Масштаб та його види. Практична робота №3 «Розв’язання задач з використанням різних видів масштабу карти»

§11, с.48, відповідати на питання. Атлас с.9. Зошит для практичних робіт с.7-9.

14

 

План, його основні ознаки

§12, с.51, відповідати на питання. Атлас с.10-11,13. а Зробити по п’ять умовних знаків на картках 20×20 см. Виконати завдання в контурній карті с.1.

15

 

Складання плану за допомогою умовних топографічних знаків

§13, с.54, відповідати на питання. Питання 8 – виконати письмово.

16

 

Карти, їхні елементи

§14, с.58, відповідати на питання

17

 

Класифікація карт, картографічні атласи

§15, с.62, відповідати на питання

18

 

Градусна сітка на глобусі та географічній карті

§16, с.65, відповідати на питання

19

 

Географічні координати. Практична робота №4 «Визначення географічних координат за географічною картою»

§17-18, с.67, 70 відповідати на питання. Виконати роботу в зошиті для практичних робіт (с.9-12)

20

 

Узагальнення знань. Тематичне оцінювання №2

Повторення матеріалу

ТЕМА 3. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ЛІТОСФЕРА

21

 

Внутрішня будова Землі. Будова літосфери

§19-20, с.76, 79 відповідати на питання. Атлас с.14

22

 

Внутрішні процеси Землі: рухи земної кори

§21, с.81 відповідати на питання. Атлас с.15. Підготувати повідомлення про найкатастрофічніші землетруси в історії людства

23

 

Внутрішні процеси Землі: землетруси

§22, с.84 відповідати на питання. Атлас с.14-15. Описати руйнівний землетрус, описати свої дії при землетрусі. Підготувати повідомлення про виверження вулканів

24

 

Внутрішні процеси Землі: вулканізм і вулкани

§23, с.87 відповідати на питання. Виконати в контурній карті на с.2-3 завдання з підручника на с.87 «Практична робота №3». Визначити географічні координати зазначених вулканів в зошиті.
Підготувати повідомлення про будь-яку печеру в світі.

25

 

Зовнішні процеси Землі: робота вітру, вод, льодовиків, органічне вивітрювання і діяльність людини

§24-25, с.89,с.92 відповідати на питання. Зробити малюнок, який демонструє результат дії одного із зовнішніх процесів Землі

26

 

Основні форми рельєфу суходолу Землі: рівнини, гори

§27-28, с.98,с.101 відповідати на питання. Скласти кросворд на 10 питань, використовуючи назви рівнин та гір світу

27

 

Рельєф дна світового океану. Практична робота №5 «Позначення на контурній карті рівнин, гір, вулканів суходолу»

§29, с.104, відповідати на питання. Виконати роботу в зошитах для практичних робіт на с.13-16

28

 

Абсолютна і відносна висота місцевості. Практична робота №6 «Визначення за картами в атласі абсолютної й відносної висоти місцевості»

§26, с.95, відповідати на питання. Підготувати повідомлення/презентацію про унікальну форму рельєфу України на вибір зі списку: Карадаг, Аюдаг, Долина привідів, Арабатська стрілка, Товтрове пасмо, печери Поділля

29

 

Унікальні форми рельєфу земної кулі, їх охорона

Підготуватися до підсумкової контрольної роботи

30

 

Тематичне оцінювання №3. Підсумкова контрольна робота

Повторення матеріалу

ТЕМА 4. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ: АТМОСФЕРА

31

 

Будова атмосфери, властивості повітря  в тропосфері

§31, с.113, відповідати на питання. Атлас с.21

32

 

Добовий хід температури повітря, причини її коливання. Практична робота №7: «Складання графіка зміни температури повітря»

§32, с.116, відповідати на питання. Дослідження в зошиті за температурою повітря протягом тижня/місяці. Користуватися календарем погоди в зошиті для практичних робіт на с.31-32

33

 

Річний хід температури повітря, причини його коливання

§33, с.120, відповідати на питання. За кліматичною картою в атласі с. 23 визначити місця на Землі, де найбільш спекотно та найбільш холодно, і пояснити причини таких температурних особливостей

34

 

Атмосферний тиск

§34, с.124, відповідати на питання.

35

 

Практична робота №8: «Розв’язання задач на зміну температури повітря й атмосферного тиску»

Виконати роботу в зошиті для практичних робіт с.16-18

36

 

Вітер. Місцеві вітри

§35, с.127, відповідати на питання. Налити в блюдце одну-дві чайні ложки води та поставити на підвіконня. Через день подивитися, що сталося, та записати в зошит

37

 

Вода в атмосфері

§36, с.130, відповідати на питання.

38

 

Хмари і туман

§37, с.134, відповідати на питання. принести аркуш паперу формату А3, маркери, фломастери. Знайти вірші або загадки про хмари

39

 

Опади, їхні види, вимірювання

§38, с.138, відповідати на питання. Створити 5 тестових запитань до тексту параграфа

40

 

Практична робота № 9: «Складання графіка зміни температури повітря, опадів, рози вітрів, їхній аналіз»

Виконати роботу в зошиті для практичних робіт на с.18-21. Виписати 5 народних прикмет, пов’язаних з погодою

41

 

Погода, її елементи, мінливість

§39, с.142, відповідати на питання Скласти опис погоди типового зимового місяця у вашій місцевості, супроводжуючи його розою вітрів, графіком температур, діаграмами хмарності й опадів

42

 

Служба погоди, практичне значення прогнозів погоди

§40, с.145, відповідати на питання

43

 

Клімат, основні кліматичні показники. Карта кліматичних поясів. Практична робота №10: «Нанесення на контурну карту кліматичних поясів»

§41, с.149, відповідати на питання. Розфарбувати на контурній карті с.4-5. кліматичні пояси (користуватися атласом с.22)

44

 

Зміни клімату

§42, с.153, відповідати на питання. Запропонувати план заходів, як зменшити вплив людини на клімат

45

 

Тематичне оцінювання №4. Узагальнення знань

Повторення матеріалу

ТЕМА 5. ГІДРОСФЕРА

46

 

Загальна кількість води на Землі та її розподіл в гідросфері

§43, с.158, відповідати на питання. Питання №8 виконати в зошиті

47

 

Світовий океан та його частини. Острови в океані

§44, с.161, відповідати на питання. Підготувати повідомлення/презентацію про «хвилі-убивці». Нанести на контурну карту с.8-9 острови з підручника на с.161. Користуватися атласом с.18-19

48

 

Властивості вод світового океану

§45, с.164, відповідати на питання. Підготувати повідомлення про цунамі

49

 

Рухи води в океані

§46, с.168, відповідати на питання. Підготувати невелике повідомлення про живі організми в Океані

50

 

Багатства Світового океану. Океан і людина

§47, с.172, відповідати на питання. Скласти оповідання про уявну подорож Світовим океаном

51

 

Води суходолу. Річки. Річкова система і басейн

§48, с.176, відповідати на питання. Підготувати повідомлення про великі річки планети

52

 

Живлення і режим річок. Робота річок

§49, с.179, відповідати на питання. Описати режим будь-якої річки України. Нанести на контурну карту с.8-9 річки з підручника на с.178. Користуватися атласом с.18-19

53

 

Озера. Штучні водойми

§50, с.183, відповідати на питання. Нанести на контурну карту с.8-9 озера з підручника на с.182. Користуватися атласом с.18-19

54

 

Практична робота № 11: «Позначення на контурній карті морів, проток, заток, островів, річок, озер»

Виконати завдання в зошиті для практичних робіт с.21-24

55

 

Болота

§51, с.185, відповідати на питання. Скласти 5 тестових запитань до параграфу

56

 

Льодовики. Багаторічна мерзлота

§52, с.190, відповідати на питання. Позначити на контурній карті с.8-9 райони поширення гірських та покривних льодовиків. Користуватися атласом с.18-19

57

 

Підземні води

§53, с.193, відповідати на питання. Підготувати повідомлення «Як економити підземні води?»

58

 

Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Землі

§54, с.196, відповідати на питання

59

 

Тематичне оцінювання №5. Узагальнення знань

Повторення матеріалу

ТЕМА 6. БІОСФЕРА ТА ГРУНТИ. ПРИРОДНІ КОМПЛЕКСИ. НАСЕЛЕННЯ І ДЕРЖАВИ СВІТУ

60

 

Складові біосфери, особливості поширення їх на земній кулі

§55, с.203, відповідати на питання. Навести приклади пристосувань тварин і рослин до різноманітних умов навколишнього середовища

61

 

Властивості грунтів. Грунтовий покрив, карта грунтів.

§56, с.209, відповідати на питання. Робота з підручником і атласом с.26-27. Заповнення таблиці, розпочатої в класі

62

 

Вплив людини на біосферу і грунти

Скласти кросворд на 10 запитань про різні види грунтів та їхні особливості

63

 

Природні комплекси як наслідок взаємозв’язків компонентів природи

§57, с.213, відповідати на питання. Використовуючи текст підручника, охарактеризуйте закономірності географічної оболонки, заповніть таблицю

64

 

Природні зони

§58, с.216, відповідати на питання. Нанести на контурну карту с. 10-11 природні зони. Користуватися атласом с. 24-25

65

 

Практична робота №12: «Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості»

Виконати завдання в зошиті для практичних робіт с.24-26

66

 

Населення Землі. Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу

§60-61, с.221, 224, відповідати на питання. Підготувати повідомлення про діяльність М. М. Миклухо-Маклая. Навести приклади відомих вам видатних особистостей минулого та сучасності, які належать до різних рас

67

 

Природа і господарська діяльність людини. Забруднення довкілля та його охорона

§63-64, с.230, 233, відповідати на питання. Робота в зошиті для практичних робіт с.27

68

 

Практична робота №13: «Нанесення на контурну карту основних форм рельєфу України, моря, річки, озера, болота, ізотерми»

Робота в контурній карті с. 6-7, користуватися атласом с.32

69

 

Практична робота №14: «Нанесення на контурну карту адміністративних одиниць України, а також країн-сусідів України»

Робота в контурній карті с. 14-15, користуватися атласом с.33

70

 

Тематичне оцінювання № 6. Узагальнення знань

Повторення матеріалу

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Біловус Інна Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Географія, 6 клас, Планування
Додано
4 вересня 2022
Переглядів
3351
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку