Календарне планування для 8 класу до підручника О.Карпюк (4рази на тиждень)

Про матеріал
Календарне планування уроків англійської мови для 8 класу за підручником О.Карпюк на I семестр (4 рази на тиждень)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування за підручником О.Карпюк   8 клас. I семестр. (4рази на тиждень)

( Карп’юк О. Д. Англійська мова ( 8-й рік навчання ). : підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів закладів. – Тернопіль : Лібра Терра, 2016. – 256 с. )

Навчальні програми з іноземних мов1 для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5–9 класи Англійська мова Німецька мова Французька мова Іспанська мова 1 Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-5-9-klas/programi-inozemni-movi-5-9-12.06.2017.pdf

 

Дата

 

Підтема

Змістові лінії

Мовний інвентар

Сприймання на слух

Усне

продукування

Зорове

сприймання

Писемне продукування

Домашнє завдання

 

 

 

Лексичний

матеріал

 

Граматичний матеріал

 

Фонетика

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Промисловість та фінансова грамотність

 

 

Introduction

1

 

Повторення

 

Обговорює шкільні правила

 

 

Go sightseeing,accommodation,to book,a resort

Past Simple

[æЇ

Впр.1,2 с.13

Впр.1,с.12

Впр.2,с.4

Впр.1,с.14

Картка

2

 

Повторення Знову в школі

Обговорює участь в шкільних екологічних заходах

 

 

 

Повторення ЛО

Present та Past simple

[Λ]

 

 

Впр. 1а, б, с. 8,

 

Скласти діалог

3

 

Повторення Граматична сторінка

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

Повторення ЛО

Граматичні структури Present та Past

[i],[e],[ᴐ]

Song

Making up sentences

впр. 2, с. 8, впр. 4 аб, с. 10

Впр. 1с, с. 8

Впр. 7, с. 11

4

 

Домашнє читання Читання текстів, виконання післятекстових завдань, бесіда за прочитаним

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Read me Book English 8

Lesson 1

 

 

Unit 1 IT'S YOUR LIFE

 Lesson 1.Family and Friends

 

5

 

Сім’я та друзі Семантизація і опрацювання лексичногоматеріалу

 

Наводить приклади взаємодії та допомоги друзям

 

Демонструє розуміння цінності праці для сім’ї та суспільства

Kind,reliable,sociable,helpful,understanding,ambitious,lazy,strict,honest,friendly,fair,complaining,amusing,jealous,overprotective,pessimistic

Прикметни-ки

 

Впр.1,с.19

Interviewing

Впр. 1, с. 18

Впр.3, с.18

Впр. 2, с. 18

6

 

Чи ти хороший друг? Аудіювання тексту, виконання післятекстових завдань

 

Вчиться розумінню того, що усі люди різні

 

 

Brave,stubborn,thoughtful,selfish,serious,generous,tidy,optimistic,polite

Present Simple

er [ə]

Впр.1,2,с.19-20

Text “A Good friend”

Expressing opinion

Впр.3, с.20

Впр. 1, с. 19

Описа-ти свого найкращого друга

7

 

Друзі та дружба? Аудіювання тексту,бесіда за темою уроку

Пояснює взаємозв’язок людини і навколишнього середовища

 

 

 

ЛО теми

Present Simple

Читання голосних у відер.складі

A poem

Впр.1,с.21Впр.2,с.22

Впр.4, с.22,Впр.6,с.23

Впр.7,с.24

Впр. 5, с. 23

8

 

Домашнє читання

Читання текстів, виконання післятекстових завдань, бесіда за прочитаним

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

Порівняння

Семантизація і опрацювання граматичного матеріалу (As…as or not so…as)

 

Свідчить про необхідність толерантного ставлення до учнів з особливими потребами

 

 

ЛО теми

As…as or not so…as

Читання голосних у закр.складі

Is it good to have many friends?

Answer the questions

Broken senten-ces

Впр. 1, с. 25

Написати 5 речень порівнянь

10

 

 

 

 

Чи ти справжній друг? Читання листа, виконання післятекстових завдань, складання плану

 

Дотримується толерантності у спілкуванні

 

 

Catch up with,weirdo,pretend,came across,tease,get on with,have a lot in common

Tenses

[w]

Pupils’ answers

Впр.6, с.28, впр.4, с. 28

Впр.1, с.26

Впр.2,с.28

Впр. 5, с. 28

 

 

 

 

11

 

Написання листа другу

 

 

Прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті

 

ЛО теми

Tenses

[t],[d]

Song

Впр. 1, с. 29

Letter sample

Впр. 2, с. 29

Впр. 3, с. 29

12-

 

Домашнє читання Читання текстів, виконання післятекстових завдань, бесіда за прочитаним

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

Друзі в школі і дома

Комплексна л\гр робота

 

Усвідомлює важливість пунктуальності

 

 

 

Past continuous

[g]

 

 

Роздатковий матер.

 

Нап.10речень про друж.

14

 

Моя школа Комплексна л\гр робота

 

Оцінює шкільні правила

 

 

 

 

Oo[u],[u:]

 

Впр.1,с.46

 

 

Написати розповідб про школу.

15

 

Значення дружби

Комплексна л\гр робота

 

Обговорює особливості взаємодії особистості і групи

 

 

ЛО теми

Future Simple and Present Continuous

Ea[i]

My best friend

Впр.5,с.48, впр. 3, с. 47

Впр.4,с.47

Впр.2,с.46

Впр. 6, с. 49

 

16.

 

Домашнє читання Читання текстів, виконання післятекстових завдань, бесіда за прочитаним

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

Контроль знань з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повт.матер

Unit 1 IT'S YOUR LIFE

Lesson 2: Healthy lifestyle

18

 

Здоровий спосіб життя Семантизація і опрацювання лексичногоматеріалу

 

 

Демонструвати розуміння впливу шкідливих звичок на своє здоров’я

Розуміє цінність здоров’я для матеріального благополуччя людини

Rapid,solve,nightmare,breathe,stage,previous,to relax,aneyelid

Tenses

Ar[a:]

Впр. 2, с. 30

Впр.1, с.30,Впр.5,с.32

Впр.2,с30

Впр.7,с.32

Впр. 4, с. 31

19-

 

Здорові звички

Аудіювання тексту, виконання післятекстових завдань

 

 

Демонструвати розуміння впливу шкідливих звичок на своє здоров’я

 

A flavor,to depend on,fizzy,to be at risk,to take one’s time

Conditional

Or[o]

Впр. 4б, с. 35

Впр.1,с.33Впр.2,с.34 Впр.4,с.35Впр.5,с.35

Впр.3,с34

Впр. 6, с. 36

Впр. 7, с. 36

20

 

Домашнє читання Читання текстів, виконання післятекстових завдань, бесіда за прочитаним

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

Бути здоровим важливо

Семантизація і опрацювання граматичного матеріалу(Future Tenses)

 

 

Демонструвати розуміння режиму дня на здоров’я

 

ЛО теми

 

Future Tenses

 

Ck[k]

Why is exercising wise?

What does being healthy mean to you? Впр. 2, с. 37

Впр. 1, с. 37

Впр.3,4 с.38

 

 

Впр. 7, с. 39

22

 

Що робити, щоб бути здоровим. Опрацювання граматичного матеріалу(Future Tenses)

 

 

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії

 

indoor, outdoor

 

C[s],[k]

Poem

 

 

Впр.,4 с.38

 

 

23

 

Який ти? Бесіда за прочитаними і прослуханими повідомленнями

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

 

 

 

ЛО теми

Tenses

 

Впр. 2б, с. 41

Впр.1, с.39, Впр.2а,      с. 41

Впр.1,с.39 Впр.2, с.41

Впр.4,с.

42

Впр. 3, с. 41

24

 

Що значить хобі для здорового способу життя

 

Розуміє вплив екології на здоровєя людини

 

 

 

Vocabulary box p. 43

Tenses

Er[ᴣ:]

Video

Впр.7 а)с.44, впр. 9, с. 45

Впр.6,с.43

Впр.7б)с.44

Впр. 8, с. 44

25

 

Що означає вести здоровий спосіб життя .Читання текстів, виконання післятекстових завдань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

Написання електронних листів.

 

Наводить приклади свого внеску в життя громади

Формулює правила безпеки онлайн спілкування

 

ЛО теми

Tenses

 

Song

Compo-nents of healthy lifestyle

Впр. 1, с. 45

Впр. 2, с. 45

Впр. 3, с. 45

27-

 

Спорт і здоров’я.

Наводить приклади внеску спорту у сталий розвиток

Визначає свої власні спортивні вподобання та потреби

Переконує в необхідності дотримано особистої гігієни під час занять спортом

 

 

 

Ir[ᴣ:]

 

Впр.8,с.50

Впр.7,с.49, Впр.9, с.51,

 

Впр.9, с.51,

28-

 

Домашнє читання Читання текстів, виконання післятекстових завдань, бесіда за прочитаним

 

 

 

 

Devoted,generous,greedy,hard-working,to devote,to bother,lonely

Tenses

 

 

Впр.3,с.56Впр.4,с.56Впр.5-8с.57

Впр.1,с.54, Впр.4,с.56

Впр. 2, с. 56

Впр. 7, с. 57

29

 

У тебе здоровий спосіб життя?

 

 

 

 

ЛО теми

Giving advice

Ch[tʃ]

Poem

Впр.11,с.52

Впр.10с.51

Впр.12,с.53

Впр. 13, с. 53

30

 

Повторення матеріалу

Комплексна л\гр робота

 

Обговорює розмаїття літературної спадщини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31

 

Контроль знань

 

 

 

 

 

Повтор.матеріалу

32

 

Домашнє читання Читання текстів, виконання післятекстових завдань, бесіда за прочитаним

 

 

 

 

 

 

Unit 2 Your School time

Lesson 1: What’s your school like?

33

 

Який вигляд має твоя школа?

Семантизація ЛО

Аудіювання тексту, виконання післятекстових завдань

Обговорює участь в шкільних екологічних заходах

Пропонує варіанти участі у шкільному житті

 

 

A university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up

Tenses

Sh[ʃ]

Впр.2, с.62

Впр.1,с.62

Впр.4,с.63

Впр.3,с.63

Впр. 5, с. 63

34

 

Може завтра піде дощ Семантизація і опрацювання граматичного матеріалу(Should may/might)

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку

 

 

 

ЛО теми

Should may/might

 

Dialogues

Впр. 2, с. 65

Впр.6,с.66, впр. 1, с. 64

Впр.4-5,с.66

Впр. 3, с. 65

35

 

Може завтра піде дощ Опрацювання граматичного матеріалу(Should may/might)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

36

 

Школи у Великій Британії. Опрацювання ЛО, читання тексту, бесіда за прочитаним.

 

Обговорює шкільні правила

 

 

An education,a technology,national,primary,secondary

 

 

British schools

Впр.1а)с.68

Впр.1б)с.68

Впр.2,с.70

Впр. 5, с. 71

37

 

Школи у Великій Британії

 

Пропонує варіанти участі у житті класу

 

 

typical, to take an exam

 

X[ks]

 

Впр.3-4,с.70

 

 

Розпов. Про школи в ВБ

38

 

 

39

 

Обладнання моєї школи.

 

 

Обговорює значення виконання правил поведінки для здоров’я

 

An equipment,a facility,a workshop,be well-equippead

Tenses

U[u],[Λ]

Dan’s opinion about his school

Впр.5,с.71Впр.1,с.73Впр.3,с.75

Впр.6,с.71Впр.1,с.73

Впр.8,с.73 Впр.2,с.77

Впр. 7, с. 73

40

 

Моє шкільне життя.

Комплексна л\гр робота

 

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному середовищі

 

 

Arts and Crafts Room,Assembly Hall,Canteen,Gymnasium,Laboratory,Computer Room, Library, Workshop

 

 

Song

Впр.4-5,с.75 Впр.7,с.77

Впр.6,с.76

Впр.4,с75 Впр.1,с.

77

Впр.8,с.

78

Впр. 7б, с. 77

41

 

Домашнє читання Читання текстів, виконання післятекстових завдань, бесіда за прочитаним

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Read me Book English 8

Lesson 3

Part 1

 

 

42

 

Контроль знань з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Unit 2 Your School time

Lesson 2. Are You a Good Team?

43

 

Наші вчителі. Семантизація і опрацювання лексичногоматеріалу

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

A headmaster,an IT teacher,a psychologist,a janitor,a librarian

 

Th[Θ]

My favorite teacher

Впр.2,с.81Впр.3а)с.81 Впр.6а)с.84

Впр.3б)с.81

Впр.6 б)с.84

Впр. 5, с. 83

44

 

Наші вчителі.

Читання тексту, виконання післятекстових завдань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-45

 

 

46

 

Граматична сторінка Семантизація і опрацювання граматичного матеріалу(Past Continuous)

 

Обговорює особливості взаємодії особистості і групи

 

 

ЛО теми

Past Continuous

 

Pupils’ answers

Впр. 3, с. 85

Впр. 1, с. 84

Впр.2,с.

Впр. 5, с. 86

47

 

Що робить вчителя Вчителем?

 

Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним

 

 

ЛО . що описують людей

 

G[dᴣ]

Монолог.

 

 

85Впр.4,с.86

Розповідь

-48

 

Мій улюблений вчитель

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

 

 

responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm

Present perfect

Y[i],[ai]

Впр. 1, с. 87

 

 

Гр.. Галицинский

РЗ

49

 

Домашнє читання Читання текстів, виконання післятекстових завдань, бесіда за прочитаним

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Read me Book English 8

Lesson 3

Part 2

 

 

50

 

 

51

 

Наскільки ти щасливий?

 

Це змушує мене почуватися краще

 

Планує траєкторію власного життя

 

 

ЛО теми

Tenses

 

Впр.5-6, с.89 Впр.2,с.88

Впр.1б)с.88 Впр.9,с.90

Впр.8, с.90

Впр.3,с.88

Впр.7,с.89

52

 

Ти щасливий в школі

 

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров'я

 

ЛО теми

Past Simple or Past Continuous

Ng[ɧ]

Впр.4,с.94

Впр.2,с.92Впр.7,с.95Впр.8,с.96

Впр.1,с. 91 Впр.5,с.94Впр.9,с.97

Впр.2,

с.97

Впр.3, с.93

53

 

Моє навчання у школі

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

 

 

 

ЛО теми

Past Continuous

Should,  must,  have to

 

Song

Впр.5с)с.102

Впр.3,с.98, Впр.5, с.100

Впр.2,

с.98 Впр.4,

с.100

Впр. 9, с. 105

54

 

Моє навчання у школі

Комплексна л\гр робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

55

 

Домашнє читання Читання текстів, виконання післятекстових завдань, бесіда за прочитаним

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Read me Book English 8

Lesson 2

РЗ

 

56

 

Контроль знань з теми

57

 

Контроль аудіювання

Повторити лексику

 

58

 

Контроль говоріння

Повторити правила

59

 

Контроль читання

Повторити мовленнєві зразки

 

60

 

Контроль письма

Написати план зимових канікул

61

 

Аналіз контрольних робіт

62

 

Урок корекції знань

63

 

Узагальнення і повторення

64

 

Підсумковий урок

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дем'янчук Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 лютого 2023
Переглядів
3155
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку