Календарно-тематичне планування за підручником О.Карпюк 8 клас. I семестр. (4рази на тиждень) ( Карп’юк О. Д. Англійська мова ( 8-й рік навчання ). : підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів закладів. – Тернопіль : Лібра Терра, 2016. – 256 с. ) Навчальні програми з іноземних мов1 для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5–9 класи Англійська мова Німецька мова Французька мова Іспанська мова 1 Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
|
|||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата
|
Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Сприймання на слух |
Усне продукування |
Зорове сприймання |
Писемне продукування |
Домашнє завдання
|
||||||||||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонетика |
|||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Промисловість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||||||
|
|
Introduction |
|||||||||||||||||||||||
1 |
|
Повторення |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
Go sightseeing,accommodation,to book,a resort |
Past Simple |
[æЇ |
Впр.1,2 с.13 |
Впр.1,с.12 |
Впр.2,с.4 |
Впр.1,с.14 |
Картка |
|||||||||||
2 |
|
Повторення Знову в школі |
Обговорює участь в шкільних екологічних заходах |
|
|
|
Повторення ЛО |
Present та Past simple |
[Λ] |
|
|
Впр. 1а, б, с. 8, |
|
Скласти діалог |
|||||||||||
3 |
|
Повторення Граматична сторінка |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Повторення ЛО |
Граматичні структури Present та Past |
[i],[e],[ᴐ] |
Song |
Making up sentences |
впр. 2, с. 8, впр. 4 аб, с. 10 |
Впр. 1с, с. 8 |
Впр. 7, с. 11 |
|||||||||||
4 |
|
Домашнє читання Читання текстів, виконання післятекстових завдань, бесіда за прочитаним |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Read me Book English 8 Lesson 1 |
|
|
|||||||||||
Unit 1 IT'S YOUR LIFE Lesson 1.Family and Friends
|
|||||||||||||||||||||||||
5 |
|
Сім’я та друзі Семантизація і опрацювання лексичногоматеріалу |
|
Наводить приклади взаємодії та допомоги друзям |
|
Демонструє розуміння цінності праці для сім’ї та суспільства |
Kind,reliable,sociable,helpful,understanding,ambitious,lazy,strict,honest,friendly,fair,complaining,amusing,jealous,overprotective,pessimistic |
Прикметни-ки |
|
Впр.1,с.19 |
Interviewing |
Впр. 1, с. 18 |
Впр.3, с.18 |
Впр. 2, с. 18 |
|||||||||||
6 |
|
Чи ти хороший друг? Аудіювання тексту, виконання післятекстових завдань |
|
Вчиться розумінню того, що усі люди різні |
|
|
Brave,stubborn,thoughtful,selfish,serious,generous,tidy,optimistic,polite |
Present Simple |
er [ə] |
Впр.1,2,с.19-20 Text “A Good friend” |
Expressing opinion |
Впр.3, с.20 |
Впр. 1, с. 19 |
Описа-ти свого найкращого друга |
|||||||||||
7 |
|
Друзі та дружба? Аудіювання тексту,бесіда за темою уроку |
Пояснює взаємозв’язок людини і навколишнього середовища |
|
|
|
ЛО теми |
Present Simple |
Читання голосних у відер.складі |
A poem |
Впр.1,с.21Впр.2,с.22 |
Впр.4, с.22,Впр.6,с.23 |
Впр.7,с.24 |
Впр. 5, с. 23 |
|||||||||||
8 |
|
Домашнє читання Читання текстів, виконання післятекстових завдань, бесіда за прочитаним |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
9 |
|
Порівняння Семантизація і опрацювання граматичного матеріалу (As…as or not so…as) |
|
Свідчить про необхідність толерантного ставлення до учнів з особливими потребами |
|
|
ЛО теми |
As…as or not so…as |
Читання голосних у закр.складі |
Is it good to have many friends? |
Answer the questions |
Broken senten-ces |
Впр. 1, с. 25 |
Написати 5 речень порівнянь |
|||||||||||
10
|
|
Чи ти справжній друг? Читання листа, виконання післятекстових завдань, складання плану |
|
Дотримується толерантності у спілкуванні |
|
|
Catch up with,weirdo,pretend,came across,tease,get on with,have a lot in common |
Tenses |
[w] |
Pupils’ answers |
Впр.6, с.28, впр.4, с. 28 |
Впр.1, с.26 |
Впр.2,с.28 |
Впр. 5, с. 28
|
|||||||||||
11 |
|
Написання листа другу |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті |
|
ЛО теми |
Tenses |
[t],[d] |
Song |
Впр. 1, с. 29 |
Letter sample |
Впр. 2, с. 29 |
Впр. 3, с. 29 |
|||||||||||
12- |
|
Домашнє читання Читання текстів, виконання післятекстових завдань, бесіда за прочитаним |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
13 |
|
Друзі в школі і дома Комплексна л\гр робота |
|
Усвідомлює важливість пунктуальності |
|
|
|
Past continuous |
[g] |
|
|
Роздатковий матер. |
|
Нап.10речень про друж. |
|||||||||||
14 |
|
Моя школа Комплексна л\гр робота |
|
Оцінює шкільні правила |
|
|
|
|
Oo[u],[u:] |
|
Впр.1,с.46 |
|
|
Написати розповідб про школу. |
|||||||||||
15 |
|
Значення дружби Комплексна л\гр робота |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості і групи |
|
|
ЛО теми |
Future Simple and Present Continuous |
Ea[i] |
My best friend |
Впр.5,с.48, впр. 3, с. 47 |
Впр.4,с.47 |
Впр.2,с.46 |
Впр. 6, с. 49
|
|||||||||||
16. |
|
Домашнє читання Читання текстів, виконання післятекстових завдань, бесіда за прочитаним |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
17 |
|
Контроль знань з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повт.матер |
|||||||||||
Unit 1 IT'S YOUR LIFE Lesson 2: Healthy lifestyle |
|||||||||||||||||||||||||
18 |
|
Здоровий спосіб життя Семантизація і опрацювання лексичногоматеріалу |
|
|
Демонструвати розуміння впливу шкідливих звичок на своє здоров’я |
Розуміє цінність здоров’я для матеріального благополуччя людини |
Rapid,solve,nightmare,breathe,stage,previous,to relax,aneyelid |
Tenses |
Ar[a:] |
Впр. 2, с. 30 |
Впр.1, с.30,Впр.5,с.32 |
Впр.2,с30 |
Впр.7,с.32 |
Впр. 4, с. 31 |
|||||||||||
19- |
|
Здорові звички Аудіювання тексту, виконання післятекстових завдань |
|
|
Демонструвати розуміння впливу шкідливих звичок на своє здоров’я |
|
A flavor,to depend on,fizzy,to be at risk,to take one’s time |
Conditional |
Or[o] |
Впр. 4б, с. 35 |
Впр.1,с.33Впр.2,с.34 Впр.4,с.35Впр.5,с.35 |
Впр.3,с34 |
Впр. 6, с. 36 |
Впр. 7, с. 36 |
|||||||||||
20 |
|
Домашнє читання Читання текстів, виконання післятекстових завдань, бесіда за прочитаним |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
21 |
|
Бути здоровим важливо Семантизація і опрацювання граматичного матеріалу(Future Tenses) |
|
|
Демонструвати розуміння режиму дня на здоров’я |
|
ЛО теми
|
Future Tenses
|
Ck[k] |
Why is exercising wise? |
What does being healthy mean to you? Впр. 2, с. 37 |
Впр. 1, с. 37 |
Впр.3,4 с.38
|
Впр. 7, с. 39 |
|||||||||||
22 |
|
Що робити, щоб бути здоровим. Опрацювання граматичного матеріалу(Future Tenses) |
|
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
|
indoor, outdoor |
|
C[s],[k] |
Poem |
|
|
Впр.,4 с.38
|
|
|||||||||||
23 |
|
Який ти? Бесіда за прочитаними і прослуханими повідомленнями |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
|
|
|
ЛО теми |
Tenses |
|
Впр. 2б, с. 41 |
Впр.1, с.39, Впр.2а, с. 41 |
Впр.1,с.39 Впр.2, с.41 |
Впр.4,с. 42 |
Впр. 3, с. 41 |
|||||||||||
24 |
|
Що значить хобі для здорового способу життя
|
Розуміє вплив екології на здоровєя людини |
|
|
|
Vocabulary box p. 43 |
Tenses |
Er[ᴣ:] |
Video |
Впр.7 а)с.44, впр. 9, с. 45 |
Впр.6,с.43 |
Впр.7б)с.44 |
Впр. 8, с. 44 |
|||||||||||
25 |
|
Що означає вести здоровий спосіб життя .Читання текстів, виконання післятекстових завдань. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
26 |
|
Написання електронних листів. |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади |
Формулює правила безпеки онлайн спілкування |
|
ЛО теми |
Tenses |
|
Song |
Compo-nents of healthy lifestyle |
Впр. 1, с. 45 |
Впр. 2, с. 45 |
Впр. 3, с. 45 |
|||||||||||
27- |
|
Спорт і здоров’я. |
Наводить приклади внеску спорту у сталий розвиток |
Визначає свої власні спортивні вподобання та потреби |
Переконує в необхідності дотримано особистої гігієни під час занять спортом |
|
|
|
Ir[ᴣ:] |
|
Впр.8,с.50 |
Впр.7,с.49, Впр.9, с.51, |
|
Впр.9, с.51, |
|||||||||||
28- |
|
Домашнє читання Читання текстів, виконання післятекстових завдань, бесіда за прочитаним |
|
|
|
|
Devoted,generous,greedy,hard-working,to devote,to bother,lonely |
Tenses |
|
|
Впр.3,с.56Впр.4,с.56Впр.5-8с.57 |
Впр.1,с.54, Впр.4,с.56 |
Впр. 2, с. 56 |
Впр. 7, с. 57 |
|||||||||||
29 |
|
У тебе здоровий спосіб життя? |
|
|
|
|
ЛО теми |
Giving advice |
Ch[tʃ] |
Poem |
Впр.11,с.52 |
Впр.10с.51 |
Впр.12,с.53 |
Впр. 13, с. 53 |
|||||||||||
30 |
|
Повторення матеріалу Комплексна л\гр робота |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
31 |
|
Контроль знань |
|
|
|
|
|
Повтор.матеріалу |
|||||||||||||||||
32 |
|
Домашнє читання Читання текстів, виконання післятекстових завдань, бесіда за прочитаним |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Unit 2 Your School time Lesson 1: What’s your school like? |
|||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Який вигляд має твоя школа? Семантизація ЛО Аудіювання тексту, виконання післятекстових завдань |
Обговорює участь в шкільних екологічних заходах |
Пропонує варіанти участі у шкільному житті |
|
|
A university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up |
Tenses |
Sh[ʃ] |
Впр.2, с.62 |
Впр.1,с.62 |
Впр.4,с.63 |
Впр.3,с.63 |
Впр. 5, с. 63 |
|||||||||||
34 |
|
Може завтра піде дощ Семантизація і опрацювання граматичного матеріалу(Should may/might) |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку |
|
|
|
ЛО теми |
Should may/might |
|
Dialogues |
Впр. 2, с. 65 |
Впр.6,с.66, впр. 1, с. 64 |
Впр.4-5,с.66 |
Впр. 3, с. 65 |
|||||||||||
35 |
|
Може завтра піде дощ Опрацювання граматичного матеріалу(Should may/might) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
36 |
|
Школи у Великій Британії. Опрацювання ЛО, читання тексту, бесіда за прочитаним. |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
An education,a technology,national,primary,secondary |
|
|
British schools |
Впр.1а)с.68 |
Впр.1б)с.68 |
Впр.2,с.70 |
Впр. 5, с. 71 |
|||||||||||
37 |
|
Школи у Великій Британії |
|
Пропонує варіанти участі у житті класу |
|
|
typical, to take an exam |
|
X[ks] |
|
Впр.3-4,с.70 |
|
|
Розпов. Про школи в ВБ |
|||||||||||
38
39 |
|
Обладнання моєї школи. |
|
|
Обговорює значення виконання правил поведінки для здоров’я |
|
An equipment,a facility,a workshop,be well-equippead |
Tenses |
U[u],[Λ] |
Dan’s opinion about his school |
Впр.5,с.71Впр.1,с.73Впр.3,с.75 |
Впр.6,с.71Впр.1,с.73 |
Впр.8,с.73 Впр.2,с.77 |
Впр. 7, с. 73 |
|||||||||||
40 |
|
Моє шкільне життя. Комплексна л\гр робота |
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному середовищі |
|
|
Arts and Crafts Room,Assembly Hall,Canteen,Gymnasium,Laboratory,Computer Room, Library, Workshop |
|
|
Song |
Впр.4-5,с.75 Впр.7,с.77 |
Впр.6,с.76 |
Впр.4,с75 Впр.1,с. 77 Впр.8,с. 78 |
Впр. 7б, с. 77 |
|||||||||||
41 |
|
Домашнє читання Читання текстів, виконання післятекстових завдань, бесіда за прочитаним |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Read me Book English 8 Lesson 3 Part 1 |
|
|
|||||||||||
42 |
|
Контроль знань з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Unit 2 Your School time Lesson 2. Are You a Good Team? |
|||||||||||||||||||||||||
43 |
|
Наші вчителі. Семантизація і опрацювання лексичногоматеріалу |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
A headmaster,an IT teacher,a psychologist,a janitor,a librarian |
|
Th[Θ] |
My favorite teacher |
Впр.2,с.81Впр.3а)с.81 Впр.6а)с.84 |
Впр.3б)с.81 |
Впр.6 б)с.84 |
Впр. 5, с. 83 |
|||||||||||
44 |
|
Наші вчителі. Читання тексту, виконання післятекстових завдань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
-45
46 |
|
Граматична сторінка Семантизація і опрацювання граматичного матеріалу(Past Continuous) |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості і групи |
|
|
ЛО теми |
Past Continuous |
|
Pupils’ answers |
Впр. 3, с. 85 |
Впр. 1, с. 84 |
Впр.2,с. |
Впр. 5, с. 86 |
|||||||||||
47 |
|
Що робить вчителя Вчителем? |
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
|
|
ЛО . що описують людей |
|
G[dᴣ] |
Монолог. |
|
|
85Впр.4,с.86 |
Розповідь |
|||||||||||
-48 |
|
Мій улюблений вчитель |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm |
Present perfect |
Y[i],[ai] |
Впр. 1, с. 87 |
|
|
Гр.. Галицинский |
РЗ |
|||||||||||
49 |
|
Домашнє читання Читання текстів, виконання післятекстових завдань, бесіда за прочитаним |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Read me Book English 8 Lesson 3 Part 2 |
|
|
|||||||||||
50
51 |
|
Наскільки ти щасливий?
Це змушує мене почуватися краще |
|
Планує траєкторію власного життя |
|
|
ЛО теми |
Tenses |
|
Впр.5-6, с.89 Впр.2,с.88 |
Впр.1б)с.88 Впр.9,с.90 |
Впр.8, с.90 |
Впр.3,с.88 |
Впр.7,с.89 |
|||||||||||
52 |
|
Ти щасливий в школі |
|
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров'я |
|
ЛО теми |
Past Simple or Past Continuous |
Ng[ɧ] |
Впр.4,с.94 |
Впр.2,с.92Впр.7,с.95Впр.8,с.96 |
Впр.1,с. 91 Впр.5,с.94Впр.9,с.97 |
Впр.2, с.97 |
Впр.3, с.93 |
|||||||||||
53 |
|
Моє навчання у школі |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
|
|
|
ЛО теми |
Past Continuous Should, must, have to |
|
Song |
Впр.5с)с.102 |
Впр.3,с.98, Впр.5, с.100 |
Впр.2, с.98 Впр.4, с.100 |
Впр. 9, с. 105 |
|||||||||||
54 |
|
Моє навчання у школі Комплексна л\гр робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
55 |
|
Домашнє читання Читання текстів, виконання післятекстових завдань, бесіда за прочитаним |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Read me Book English 8 Lesson 2 |
РЗ |
|
|||||||||||
56 |
|
Контроль знань з теми |
|||||||||||||||||||||||
57 |
|
Контроль аудіювання |
Повторити лексику
|
||||||||||||||||||||||
58 |
|
Контроль говоріння |
Повторити правила |
||||||||||||||||||||||
59 |
|
Контроль читання |
Повторити мовленнєві зразки
|
||||||||||||||||||||||
60 |
|
Контроль письма |
Написати план зимових канікул |
||||||||||||||||||||||
61 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|||||||||||||||||||||||
62 |
|
Урок корекції знань |
|||||||||||||||||||||||
63 |
|
Узагальнення і повторення |
|||||||||||||||||||||||
64 |
|
Підсумковий урок |
|||||||||||||||||||||||