Орієнтовне календарне планування
Розвиток мовлення
2020-2021 н. р
Кількість годин |
Дата |
Тема |
2 |
|
Обстеження дітей . Корекція та розвиток просторових орієнтацій |
2 |
|
Вступне заняття. Слухання-розуміння усного мовлення Збагачення словника словами-назвами предметів Гра «Хто це? Що це?» |
2 |
|
Сприймання на слух чужого мовлення, мовного матеріалу (звуків, звукосполучень, складів, слів) Розвиток швидкого і точного сприймання усного мовлення Гра «Відтвори звук» |
2 |
|
Слухання-розуміння вказівок, завдань та інструкцій вчителя Розвиток змістовного і логічного зв’язного мовлення Гра «Мої перші завдання» |
2 |
|
Правильна звуковимова та наголошування слів під час говоріння. Засоби виразності усного мовлення, сила наголосу. Темп мовлення Виховання звукової культури мовлення. Гра «Загубилася перша буква» |
2 |
|
Діалог. Формування ініціативних реплік під час діалогів Розвиток в учнів діалогічного мовлення, культури спілкування . Склади діалог |
2 |
|
Зв’язне висловлювання слів на основі випадку життя. Формування логічної послідовності, побудови висловлювання .Склади власне висловлювання |
2 |
|
Значення мови в житті людини. Виховання звукової культури мовлення. Гра «Впіймай звук» |
2 |
|
Звуки мовні і немовні, їх порівняння і розрізнення. Розвиток мовленнєвої моторики . Правильно вимови звук |
2 |
|
Звуки голосні і приголосні . Спостереження за роботою мовленнєвих органів під час вимови голосних і приголосних звуківю Гра «Загубився звук» |
2 |
|
Смислорозрізнювальна роль звуків. Вдосконалення звукового і звукобуквенного аналізу слів . Гра «Допоможи назвам днів тижнів повернути літеру» |
2 |
|
Приголосні, глухі і дзвінки (практичне ознайомлення) Розвиток уміння розрізняти звуки. Правильно і чітко їх вимовляти Гра «Розсипані букви» |
2 |
|
Повторення за вчителем звуків, складів, речень. Збагачення словникового запасу учнів, розвиток слухової уваги та слухової пам’яті. Гра «Кожній букві своє місце» |
2 |
|
Практичне розрізнення під час читання і письма голосних і приголосних звуків, букв. Розвиток уміння розрізняти звуки за звуковим складом, розвиток аналітико-синтетичної діяльності . Гра «У якому слові більше звуків» |
2 |
|
Добір слів із даним звуком і визначення його місця у слові ( на початку, в кінці) Формування уміння розрізняти оптично схожі букви . Склади звукові моделі слів |
2 |
|
Слово. Місце звука (букви) у слові . Розвиток навичок читання та переказу. Перекажи улюблену казку |
2 |
|
Українські загальновживані слова. Закріплення правильної української вимови слів. Гра «Правильно вимовляй» |
2 |
|
Склад як частина слова. Наголос у слові. Розвиток самоконтролю власного мовлення. Вдосконалення навичок ставити наголос у словах. Гра «Вчимося ставити наголос» |
2 |
|
Послідовний ряд звуків і складів у слові. Розвиток уміння розрізняти звуки . Гра «Скільки у слові звуків і букв?» |
2 |
|
Речення. Загальне поняття про речення. Структура речення. Розвиток аналітико-синтетичної діяльності, вміння розрізняти структуру речення . Гра «Допиши речення» |
2 |
|
Смисловий зв’язок слів у реченні . Формування лексико-граматичної якості мовлення . Гра «Визнач початок і кінець кожного речення» |
2 |
|
Речення з правильним порядком слів . Розвиток фонематичного сприйняття, розвиток полісенсорного сприйняття Гра «З поданих слів склади речення» |
2 |
|
Речення поширене, непоширене. Розвиток конкретизації уявлення про предмет, слово, його значення, формування зорових і чуттєвих образів на основі роботи зі схемами, моделями речень. Склади речення, розділ речення на слова |
2 |
|
Правильна звуковимова та наголошування слів. Розвиток зв’язного мовлення. Формування уміння застосовувати набуті знання в нових ситуаціях . Правильно вимовляй слова |
2 |
|
Формування реплік під час діалогів . Вдосконалення вміння формувати репліки діалогів . Гра «В гостях у іменинника» |
2 |
|
Текст. Поділ зв’язного висловлювання на речення Формування вміння відокремлювати речення . Гра «Пропущене речення» |
2 |
|
Текст. Зміст, заголовок тексту, відповідність заголовка змісту тексту. Формування лінгвістичного поняття (текст, заголовок, інтонація речення). Розвиток лексико-граматичного аналізу. Гра «Деформований текст» |
2 |
|
Розвиток навичок мовленнєвої діяльності. Вдосконалення вміння мовленнєвої діяльності під час вивчення теми. Склади свою власну розповідь |
2 |
|
Українська народна творчість. Малі фольклорні жанри Формування уміння слухати, сприймати, розуміти зв’язне і писемне мовлення . Гра «Склади свою власну казку» |
2 |
|
Смислове розуміння слів у тексті. Цілісне сприймання розуміння тексту. Вдосконалення звукової культури усного мовлення, збагачення словникового запасу учнів . Гра «Впізнай незнайомі слова» |
2 |
|
Розуміння запитань учителя до тексту твору . Розвиток процесу смислового аналізатору тексту під час його перечитування . Вікторина «Як я розумію зміст тексту» |
2 |
|
Заголовок. Знаходження в тексті слів і речень про певні події, місце дії. Розвиток словникового запасу учнів, збагачення його образною та оцінною лексикою. Гра «Добери заголовок» |
2 |
|
Розвиток творчої діяльності учнів. Усні розповіді, оповідання. Розвиток зв’язного мовлення учнів. Гра «Склади своє оповідання» |
|
|
Повторення в кінці рокую. Вдосконалення навичок логічно мислити, послідовно переказувати почуте, побачене, прочитане. Спонукання до вираження своїх вражень, почуттів від прослуханого, прочитаного твору. Розвиток самовираження у творчій діяльності на основі прочитаного. Вікторина « Мої улюблені оповідання» |