Календарне планування для дітей з ООП.Розвиток мовлення 1 клас

Про матеріал
Календарне планування для учнів 1 класу з ООП. Розвиток мовлення.Особливе значення в мовленнєвому розвитку школяра має навчання його писемному мовленню. У процесі навчання писемне та усне мовлення дитини розвиваються в єдності та взаємно доповнюють одне одного. Навчаючись писемному мовленню, школярі оволодівають навичками читання та письма, засвоюють граматичні та орфографічні правила.
Перегляд файлу

Орієнтовне календарне планування   

                                       Розвиток мовлення

                                            2020-2021 н. р

Кількість годин

Дата

Тема

2

 

Обстеження дітей .

Корекція та розвиток просторових орієнтацій

2

 

Вступне заняття.

 Слухання-розуміння усного мовлення Збагачення словника словами-назвами предметів Гра «Хто це? Що це?»

2

 

Сприймання на слух чужого мовлення, мовного матеріалу (звуків, звукосполучень, складів, слів)

Розвиток швидкого і точного сприймання усного мовлення Гра «Відтвори звук»

2

 

Слухання-розуміння вказівок, завдань та інструкцій вчителя Розвиток змістовного і логічного зв’язного мовлення

Гра «Мої перші завдання»

2

 

Правильна звуковимова та наголошування слів під час говоріння. Засоби виразності усного мовлення, сила наголосу.

Темп мовлення Виховання звукової культури мовлення.

 Гра «Загубилася перша буква»

2

 

Діалог.

 Формування ініціативних реплік під час діалогів Розвиток в учнів діалогічного мовлення, культури спілкування .

Склади діалог

2

 

Зв’язне висловлювання слів на основі випадку життя. Формування логічної послідовності, побудови висловлювання .Склади власне висловлювання

2

 

Значення мови в житті людини.

 Виховання звукової культури мовлення.

 Гра «Впіймай звук»

2

 

Звуки мовні і немовні, їх порівняння і розрізнення.

 Розвиток мовленнєвої моторики .

Правильно вимови звук

2

 

Звуки голосні і приголосні .

Спостереження за роботою мовленнєвих органів під час вимови голосних і приголосних звуківю

 Гра «Загубився звук»

2

 

Смислорозрізнювальна роль звуків.

 Вдосконалення звукового і звукобуквенного аналізу слів .

Гра «Допоможи назвам днів тижнів повернути літеру»

2

 

Приголосні, глухі і дзвінки (практичне ознайомлення) Розвиток уміння розрізняти звуки.

Правильно і чітко їх вимовляти Гра «Розсипані букви»

2

 

Повторення за вчителем звуків, складів, речень.

 Збагачення словникового запасу учнів, розвиток слухової уваги та слухової пам’яті.

 Гра «Кожній букві своє місце»

2

 

Практичне розрізнення під час читання і письма голосних і приголосних звуків, букв.

 Розвиток уміння розрізняти звуки за звуковим складом, розвиток аналітико-синтетичної діяльності .

Гра «У якому слові більше звуків»

2

 

Добір слів із даним звуком і визначення його місця у слові

 ( на початку, в кінці)

Формування уміння розрізняти оптично схожі букви .

Склади звукові моделі слів

2

 

Слово. Місце звука (букви) у слові .

Розвиток навичок читання та переказу.

Перекажи улюблену казку

2

 

Українські загальновживані слова.

 Закріплення правильної української вимови слів.

 Гра «Правильно вимовляй»

2

 

Склад як частина слова. Наголос у слові.

 Розвиток самоконтролю власного мовлення.

Вдосконалення навичок ставити наголос у словах.

 Гра «Вчимося ставити наголос»

2

 

Послідовний ряд звуків і складів у слові.

 Розвиток уміння розрізняти звуки .

Гра «Скільки у слові звуків і букв?»

2

 

Речення. Загальне поняття про речення.

Структура речення. Розвиток аналітико-синтетичної діяльності, вміння розрізняти структуру речення .

Гра «Допиши речення»

2

 

Смисловий зв’язок слів у реченні .

Формування лексико-граматичної якості мовлення .

Гра «Визнач початок і кінець кожного речення»

2

 

Речення з правильним порядком слів .

Розвиток фонематичного сприйняття, розвиток полісенсорного сприйняття

Гра «З поданих слів склади речення»

2

 

Речення поширене, непоширене.

Розвиток конкретизації уявлення про предмет, слово, його значення, формування зорових і чуттєвих образів на основі роботи зі схемами, моделями речень.

 Склади речення, розділ речення на слова

2

 

Правильна звуковимова та наголошування слів.

 Розвиток зв’язного мовлення.

Формування уміння застосовувати набуті знання в нових ситуаціях .

Правильно вимовляй слова

2

 

Формування реплік під час діалогів .

Вдосконалення вміння формувати репліки діалогів .

Гра «В гостях у іменинника»

2

 

Текст. Поділ зв’язного висловлювання на речення Формування вміння відокремлювати речення .

Гра «Пропущене речення»

2

 

Текст. Зміст, заголовок тексту, відповідність заголовка змісту тексту.

 Формування лінгвістичного поняття (текст, заголовок, інтонація речення).

Розвиток лексико-граматичного аналізу.

 Гра «Деформований текст»

2

 

Розвиток навичок мовленнєвої діяльності.

Вдосконалення вміння мовленнєвої діяльності під час вивчення теми.

 Склади свою власну розповідь

2

 

Українська народна творчість.

Малі фольклорні жанри Формування уміння слухати, сприймати, розуміти зв’язне і писемне мовлення .

Гра «Склади свою власну казку»

2

 

Смислове розуміння слів у тексті.

Цілісне сприймання розуміння тексту.

 Вдосконалення звукової культури усного мовлення, збагачення словникового запасу учнів .

Гра «Впізнай незнайомі слова»

2

 

Розуміння запитань учителя до тексту твору .

Розвиток процесу смислового аналізатору тексту під час його перечитування .

Вікторина «Як я розумію зміст тексту»

2

 

Заголовок. Знаходження в тексті слів і речень про певні події, місце дії.

 Розвиток словникового запасу учнів, збагачення його образною та оцінною лексикою.

 Гра «Добери заголовок»

2

 

Розвиток творчої діяльності учнів.

Усні розповіді, оповідання.

 Розвиток зв’язного мовлення учнів.

 Гра «Склади своє оповідання»

 

 

Повторення в кінці рокую.

 Вдосконалення навичок логічно мислити, послідовно переказувати почуте, побачене, прочитане.

Спонукання до вираження своїх вражень, почуттів від прослуханого, прочитаного твору.

 Розвиток самовираження у творчій діяльності на основі прочитаного.

 Вікторина « Мої улюблені оповідання»

 

docx
Додано
7 травня 2020
Переглядів
2767
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку