«ПЕРЕВІРЕНО»
ЗДНВР____________
«____» вересня 2024 року
(2 год. на тиждень)
індивідуальної форми навчання дитини
_________________
4 клас
складене за навчальною програмою для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей
(Гриф МОН – 1/11-10293)
Учитель:
МАТЕМАТИКА
4 клас
(2 години на тиждень)
№ п/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Навчальні досягнення учнів |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та орієнтовні очікувані її результати |
При-мітки |
І семестр |
|
||||
|
|
Виявлення знань та вмінь учнів
Числа першого десятка. Знання назви дій додавання та віднімання. |
По можливості учні повинні мати уявлення про:
|
Розвиток пам'яті – відтворення числового ряду, назв цифр. Формування зорового, слухового, тактильного сприймання кількості предметів, їх величини. Розвиток просторової орієнтації. Розвиток дрібної моторики. Розвиток мовлення. Формування зовнішньої організованості в навчальній діяльності, точного виконання вказівок вчителя. |
|
|
|
Числа першого десятка. Знання назви дій додавання та віднімання. |
|
||
|
|
Записування прикладів у зошиті. |
|
||
|
|
Закріплення знань про склад чисел в межах 10. |
|
||
|
Міри часу: тиждень.
|
По можливості учні повинні мати уявлення про:
По можливості учні повинні вміти:
По можливості учні повинні мати уявлення про:
По можливості учні повинні вміти:
Учні по можливості повинні мати уявлення про:
Учні повинні вміти:
та віднімання у межах 10 за допомогою вчителя;
|
|
||
|
|
Назви днів тижня. Закріплення знань про склад чисел в межах 10. |
Розвиток точності пам'яті на основі правильного відтворення послідовності днів тижня, назви попереднього і наступного днів тижня.
Розвиток орієнтування в часових поняттях. Розвиток активного словника.
|
|
|
|
|
Знання про кількість днів у тижні. Записування прикладів у зошиті.
|
|
||
|
|
День, що був учора, який буде завтра ( з допомогою вчителя).
|
|
||
|
|
День тижня за його порядковим числом.
|
|
||
|
|
Закріплення знань про кількість днів у тижні.
|
|
||
|
|
Формування знань про структуру задачі.
|
|
||
|
Формування знань про структуру задачі.
|
|
|||
|
|
Розуміння сутності запитання, визначення дії та запитання задачі. |
Розвиток пам'яті – переказ з допомогою вчителя умови задачі (з опорою на наочність). Формування цілісного сприймання задачі. Формування понять про основні прийомів роботи над задачею.
Формування практичних вмінь, необхідних у повсякденному житті. Розвиток обсягу пам'яті. Формування усвідомленої пам'яті на основі відтворення таблиць + і -, складу чисел в межах 10.
|
|
|
|
|
Розуміння сутності запитання, визначення дії та запитання задачі. |
|
||
|
|
Вміння записувати розв'язання задачі у вигляді арифметичного прикладу. |
|
||
|
|
Вміння записувати розв'язання задачі у вигляді арифметичного прикладу. |
|
||
|
|
Розв'язування простих арифметичних задач. |
|
||
|
|
Розв'язування простих арифметичних задач.
|
|
||
|
|
Арифметичні дії в межах 10
|
|
||
|
Арифметичні дії в межах 10. Знання назви дій додавання та віднімання. |
|
|||
|
Арифметичні дії в межах 10. Знання назви дій додавання та віднімання. |
|
|||
|
Арифметичні дії в межах 10. Вміння розв'язувати приклади на додавання і віднімання в межах 10. |
|
|||
|
Арифметичні дії в межах 10. Вміння розв'язувати приклади на додавання і віднімання в межах 10. |
|
|||
|
Арифметичні дії в межах 10. Вміння розв'язувати приклади на додавання і віднімання в межах 10. |
|
|||
|
Арифметичні дії в межах 10. Записування прикладів у зошиті. |
|
|||
|
|
Арифметичні дії в межах 10. Записування прикладів у зошиті. Склад чисел в межах 10 (2,3). |
Учні повинні вміти:
та віднімання у межах 10 за допомогою вчителя;
|
Формування усвідомленої пам'яті на основі відтворення таблиць + і -,
складу чисел в межах 10 |
|
|
|
Арифметичні дії в межах 10. Склад чисел в межах 10 (4,5).
|
|
||
|
Склад чисел в межах 10 (5,6). |
|
|||
|
|
Склад чисел в межах 10(7,8). |
Учні повинні вміти:
та віднімання у межах 10 за допомогою вчителя;
|
Посилення мовленнєвої регуляції діяльності: відтворення інструкцій.
Формування практичних вмінь, необхідних у повсякденному житті. |
|
|
|
Склад чисел в межах 10 (9,10). |
|
||
|
|
Розуміння понять «важкий», «легкий». Вміння порівнювати предмети за масою.
|
|
||
|
|
Формування поняття про міру ваги – кілограм. Вміння записувати позначення ваги – кг.
|
|
||
|
|
Формування поняття про міру ваги – кілограм. Вміння записувати позначення ваги – кг.
|
|
||
|
|
Повторення та узагальнення вивченого за семестр.
|
|