Календарне планування для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Математика 4 клас. І семестр 2024 р

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Математика 4 клас. І семестр 2024 р. складено для дітей з помірною РВ за навчальною програмою для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. (Гриф МОН – 1/11-10293)
Перегляд файлу

 

«ПЕРЕВІРЕНО»                                                                        

ЗДНВР____________

                                                                                                            «____»   вересня  2024 року                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 (2 год. на тиждень)

індивідуальної форми навчання дитини

_________________

4 клас

 

 

складене  за навчальною програмою для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей

 

(Гриф МОН – 1/11-10293)

                                                   

 

 

 

 

 

Учитель:

 

МАТЕМАТИКА

4 клас

(2 години на тиждень)

п/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

Навчальні досягнення учнів

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи  та орієнтовні очікувані її результати

При-мітки

І семестр

 

  1.  

 

Виявлення знань та вмінь учнів

 

Числа першого десятка. Знання назви дій додавання та віднімання.

По можливості учні повинні мати уявлення про:

  •   числа першого десятка;
  •   назви дій додавання та віднімання;
  •   склад чисел у межах 10.
  •   По можливості учні повинні вміти:
  •   за допомогою вчителя розв’язувати приклади на додавання та віднімання у межах 8;
  •   намагатися записувати приклади у зошиті.

Розвиток пам'яті – відтворення числового ряду, назв цифр. Формування зорового, слухового, тактильного сприймання кількості предметів, їх величини.

Розвиток просторової орієнтації.

Розвиток дрібної моторики. Розвиток мовлення.

Формування зовнішньої організованості в навчальній діяльності, точного виконання вказівок вчителя.

 

  1.  

 

Числа першого десятка. Знання назви дій додавання та віднімання.

 

  1.  

 

Записування прикладів у зошиті.

 

  1.  

 

Закріплення знань про склад чисел в межах 10.

 

  1.  

Міри часу: тиждень.

 

По можливості учні повинні мати уявлення про:

  •    дні тижня;
  •    послідовність днів тижня, їх порядкові числа;
  •    назви попереднього та наступного днів тижня.
  •     

По можливості учні повинні вміти:

  •   за допомогою вчителя послідовно називати дні тижня;
  •    
  •   називати за допомогою вчителя який день був учора, який буде завтра.

 

 

 

 

 

По можливості учні повинні мати уявлення про:

  •    структуру задачі;

 

 

 

 

По можливості учні повинні вміти:

  •    переказати за допомогою вчителя умову задачі;

 

 

  •    за допомогою вчителя ставити питання до задачі;

 

 

  •    за допомогою вчителя записувати розв’язання задачі у вигляді арифметичного прикладу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні по можливості повинні мати уявлення про:

  •    назви дій додавання та віднімання;

 

 

  •    по можливості склад чисел у межах 10.

 

 

 

 

Учні повинні вміти:

  •   розв’язувати приклади на додавання

 

та віднімання у межах 10 за допомогою вчителя;

 

 

 

  •   намагатися записувати приклади у зошиті.

 

 

  1.  

 

Назви днів тижня. Закріплення знань про склад чисел в межах 10.

 

Розвиток точності пам'яті на основі правильного відтворення послідовності днів тижня,

 назви попереднього і наступного днів тижня.

 

 

 

Розвиток орієнтування в часових поняттях.

 Розвиток активного словника.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Знання про кількість днів у тижні. Записування прикладів у зошиті.

 

 

  1.  

 

День, що був учора, який буде завтра ( з допомогою вчителя).

 

 

  1.  

 

День тижня за його порядковим числом.

 

 

 

  1.  

 

 

Закріплення знань про кількість днів у тижні.

 

 

  1.  

 

Формування знань про структуру задачі.

 

 

  1.  

Формування знань про структуру задачі.

 

 

  1.  

 

Розуміння сутності запитання, визначення дії та запитання задачі.

Розвиток пам'яті – переказ з допомогою вчителя умови задачі (з опорою на наочність).  Формування цілісного сприймання

задачі.

 Формування понять про основні прийомів роботи над задачею.

 

 

 

Формування практичних вмінь, необхідних у повсякденному житті.

Розвиток обсягу пам'яті.

Формування усвідомленої пам'яті на основі відтворення таблиць + і -,

складу чисел в межах 10.

 

 

 

  1.  

 

Розуміння сутності запитання, визначення дії та запитання задачі.

 

  1.  

 

 Вміння записувати розв'язання задачі у вигляді арифметичного прикладу.

 

  1.  

 

Вміння записувати розв'язання задачі у вигляді арифметичного прикладу.

 

  1.  

 

Розв'язування простих арифметичних задач.

 

  1.  

 

Розв'язування простих арифметичних задач.

 

 

 

  1.  

 

Арифметичні дії в межах 10

 

 

 

  1.  

Арифметичні дії в межах 10.

Знання назви дій додавання та віднімання.

 

  1.  

Арифметичні дії в межах 10.

Знання назви дій додавання та віднімання.

 

  1.  

Арифметичні дії в межах 10. Вміння розв'язувати приклади на додавання і віднімання в межах 10.

 

  1.  

Арифметичні дії в межах 10. Вміння розв'язувати приклади на додавання і віднімання в межах 10.

 

  1.  

Арифметичні дії в межах 10. Вміння розв'язувати приклади на додавання і віднімання в межах 10.

 

  1.  

Арифметичні дії в межах 10. Записування прикладів у зошиті.

 

  1.  

 

Арифметичні дії в межах 10. Записування прикладів у зошиті. Склад чисел в межах 10 (2,3).

Учні повинні вміти:

  •          розв’язувати приклади на додавання

 

та віднімання у межах 10 за допомогою вчителя;

  •          намагатися записувати приклади у зошиті.

 

Формування усвідомленої пам'яті на основі відтворення таблиць + і -,

 

складу чисел в межах 10

 

  1.  

 

Арифметичні дії в межах 10. Склад чисел в межах 10 (4,5).

 

 

  1.  

Склад чисел в межах 10 (5,6).

 

  1.  

 

Склад чисел в межах 10(7,8).

Учні повинні вміти:

  •   розв’язувати приклади на додавання

 

та віднімання у межах 10 за допомогою вчителя;

 

 

 

  •   Розуміти поняття «важкий», «легкий».
  •   Вміти  порівнювати предмети за масою.

Посилення мовленнєвої регуляції діяльності: відтворення інструкцій.

 

 

 

Формування практичних вмінь, необхідних у повсякденному житті.

 

  1.  

 

Склад чисел в межах 10 (9,10).

 

  1.  

 

Розуміння понять «важкий», «легкий». Вміння порівнювати предмети за масою.

 

 

  1.  

 

Формування поняття про міру ваги – кілограм. Вміння записувати позначення ваги – кг.

 

 

  1.  

 

Формування поняття про міру ваги – кілограм. Вміння записувати позначення ваги – кг.

 

 

  1.  

 

Повторення та узагальнення вивченого за семестр.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
4 жовтня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку