календарне планування для КРР "Корекція розвитку"

Про матеріал
Календарне планування для корекційно-розвиткової роботи з дітьми з ООП , 3 клас складене на основі програми З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ» (РОЗВИТОК КОГНІТИВНОЇ СФЕРИ) ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ КЛАСІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ 1-4 класи Сак.Т.В. , Прохоренко Л.І.
Перегляд файлу

Календарне планування для КРР

«Корекція розвитку» 2 год на тиждень

Симканич Василина, 3 клас

 

№ п\п

Дата

К-сть год.

Тема заняття

Примітка

 Орієнтування у просторі 

1

 

1

Розвиток уміння визначати положення одного предмета відносно іншого, відносно самого учня в навколишньому оточенні ( в класі, кімнаті, на шкільному подвір’ї).

 

2

 

1

Розвиток уміння визначати положення одного предмета відносно іншого на малюнках, таблицях схемах. 

 

3

 

1

Розвиток уміння знайти предмет за словесним описом його положення в реальній дійсності і на малюнках, схемах, таблицях. 

 

 

 

1

Розвиток уміння знайти предмет за словесним описом його положення в реальній дійсності і на малюнках, схемах, таблицях. 

 

4

 

1

Розвиток уміння розмістити предмет за завданням учителя. 

 

5-6

 

2

Розвиток  уміння розповісти про просторове розташування предмета, вживаючи слова, що виражають просторові відношення (прийменник в, на, біля, під, за, перед, поміж, після). 

 

7-8

 

2

Розвиток  уміння розповісти про просторове розташування предмета, вживаючи слова, що виражають просторові відношення (прислівники справа-зліва, вліво-вправо, вгорі-внизу, справа-вліво та ін.). 

 

9

 

1

Розвток уміння розповісти про зміну положення предмета, відтворити по  пам’яті взаємне розміщення предметі             

 

10-11

 

 

 

2

Розвиток уміння скласти схему і розповісти про розміщення предметів у класі, в кімнаті, у дворі, на шкільному подвір’ї. 

(Вправи з розрізнення правого і лівого боку тіла людини. Визначення правого і лівого боків на таблицях, схемах, малюнках). 

 

12-13

 

2

Розвиток уміння скласти схему і розповісти про розміщення предметів у класі, в кімнаті, у дворі, на шкільному подвір’ї. 

(Вправи в знаходженні і розміщенні предметів за словесним описом їх положення в реальній дійсності і на схемах.).

 

14-15

 

 

 2

Розвиток уміння скласти схему і розповісти про розміщення предметів у класі, в кімнаті, у дворі, на шкільному подвір’ї. 

(Складання схем, рисунків добре відомого шляху, плану квартири, класу )

 

16

 

1

Уміння знайти предмет за словесним описом його положення в реальній дійсності і на малюнках, схемах, таблицях. 

 

Знання та уміння розповідати про різні властивості навколишніх предметів.

17

 

1

Знайомство з матеріалами та їх властивостями.

Матеріали (папір, дерево, скло, глина, гума, пластмаса, метал), їх назви.

 

18

 

1

Властивості матеріалів: прозорість, твердість, крихкість, м’якість та ін.. 

 

19

 

1

Порівняння матеріалів за їх властивостями; предметів, виготовлених з одного і того ж матеріалу.                           

 

20

 

1

Уміння добирати предмети, схожі із зразком за матеріалом

 

21

 

1

Уміння групувати різні предмети, виготовлені  з одного й того ж матеріалу.

 

22

 

1

Уміння виділяти в предметах частини, виготовлені з однакових і різних матеріалів.

 

23

 

1

Уміння визначати матеріал, з якого зроблений предмет. 

(Вправи. Порівняння властивостей паперу й дерева (на прикладі паперового і дерев’яного куба) – міцність, вага, вплив вологи)

 

24

 

1

Уміння визначати матеріал, з якого зроблений предмет. (Вправи. Порівняння властивостей  гуми і пластмаси (на прикладі гумової і пластмасової іграшок) – гнучкість, твердість, вага)

 

25

 

1

Уміння визначати матеріал, з якого зроблений предмет. (Вправи. Порівняння властивостей глини і скла (на прикладі глиняної та скляної вазочок) – міцність, прозорість, твердість)

 

26-27

 

2

Вправи в доборі предметів, схожих із зразком за матеріалом.Розподіл предметів в категорії:

паперові, дерев’яні, глиняні, пластмасові, металеві, іграшки, предмети для навчання та ін.). 

 

 

28-29

 

2

Вправи в доборі предметів, схожих із зразком за матеріалом.Розподіл предметів в категорії:

паперові, дерев’яні, глиняні, пластмасові, металеві, іграшки, предмети для навчання та ін

 

 

 

 

 Розвиток логічного мислення

 

30

 

1

Розвиток уміння знаходити однакові властивості або ознаки предметів.

(Вправи. Знаходження серед декількох однакових іграшок або предметів однакові). 

 

31

 

1

Розвиток уміння знаходити відмінне у властивостях предметів.(Вправи. На малюнках знаходження предметів, що відрізняється від решти. Чим відрізняється предмети?). 

 

32-33

 

2

Уміння порівнювати предмети. 

Порівнювати предмет, сюжетні малюки між собою, знаходити схоже і відмінне. 

Порівняння з використанням наочності.  Вправи. Знайти відмінності на малюнках: Чим відрізняються ляльки ? Чим схожі?; Чим відрізняються садиби? Чим схожі?; Чим відрізняється осінній і зимовий ліс? Чим схожий? тощо).

 

34

 

1

Порівняння на рівні уявлень. (Чим відрізняються, і чим схожі дуб і береза? Чим відрізняються, і чим схожі кіт і миша?  тощо ).

 

35-36

 

 

 

 

2

Розвток  уміння класифікувати предмети (знаходити спільну ознаку предметів і поєднувати їх в однорідну групу).Називати предмети однім словом (посуд, іграшки, квіти, фрукти, меблі, овочі). Пояснити виконання. 

(Гра «Що зайве»  Чому? Назвати відмінну ознаку; Як одним словом можна назвати решту предметів? Чому?)

 

37-38

 

2

Розвиток уміння встановлювати відношення між предметами і поняттями (рід-вид)

(Даються питання, що включають родове (дерева, кущі, квіти, риби, птахи, комахи, звірі,  тощо) і видові ознаки предметів (липа, калина, щука, синиця, муха, вовк тощо). 

 

39

 

1

Розвиток уміння розрізняти протилежні за значенням поняття: (Гіркий - ...; злий - ...;   боязливий  -...  ; веселий - ... та ін.).

 

40

 

1

Розвиток  уявлення: «Що відбувається в природі в різні пори року». 

 

41

 

1

Часові поняття: назва днів тижня та місяців у році, їх послідовність.

 

42-43

 

2

Спостереження за явищами природи в різні пори року та розповідь про них.

 

44

 

1

Систематичні спостереження за змінами, що відбуваються в житті рослин, тварин та діяльності людей (ігри, одяг дітей, заняття дорослих).

 

45

 

1

Встановлення зв’язку між змінами погоди кожної пори року і змінами в житті рослин, тварин і діяльності людей. 

 

46

 

1

Розуміння послідовності зображених подій (4-5 малюнки).

 

47

 

1

Розуміння прихованого змісту сюжетних малюнків

 

Увага. Розвиток довільної уваги

48-49

 

2

Розширювати об’єм уваги (навчати утримувати кількість одночасно чітко усвідомлених об’єктів при сприйнятті);

 

50-51

 

2

Розширювати здатність не відволікатись від мети, цілеспрямовано і активно аналізувати об’єкти, тримати зосередженість на об’єкті уваги

 

52-53

 

2

Розвивати здатність управляти власною увагою, переключати увагу на інший вид діяльності

 

54-55

 

2

Контролювати часті переходи стану дітей від активності уваги до повної пасивності (зміна складності завдання від складнішого до простішого, об’єму роботи, перехід від інтенсивної розумової напруги до іншого виду діяльності.).

 

56-57

 

2

Розвиток довільної уваги. (відбувається під час виконання вправ на формування уміння орієнтуватися у просторі, логічного мислення; під час переказу вербальної інформації близько до тексту; називання вголос інструкції виконання завдання, повторення етапів виконання. 

 

58-59

 

2

 

Розвиток  дрібної моторики рук

Вправи. Малювання узорів;  перемальовування малюнків за прикладом проби Н.Гуткіної)). 

 

60-61

 

2

Розвиток  дрібної моторики рук

Вправи. Малювання узорів;  перемальовування малюнків за прикладом проби Н.Гуткіної)). Розвиток  дрібної моторики рук

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
20 вересня 2020
Переглядів
3504
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку