Календарне планування для КРР
«Корекція розвитку» 2 год на тиждень
Симканич Василина, 3 клас
№ п\п |
Дата |
К-сть год. |
Тема заняття |
Примітка |
Орієнтування у просторі |
||||
1 |
|
1 |
Розвиток уміння визначати положення одного предмета відносно іншого, відносно самого учня в навколишньому оточенні ( в класі, кімнаті, на шкільному подвір’ї). |
|
2 |
|
1 |
Розвиток уміння визначати положення одного предмета відносно іншого на малюнках, таблицях схемах. |
|
3 |
|
1 |
Розвиток уміння знайти предмет за словесним описом його положення в реальній дійсності і на малюнках, схемах, таблицях. |
|
|
|
1 |
Розвиток уміння знайти предмет за словесним описом його положення в реальній дійсності і на малюнках, схемах, таблицях. |
|
4 |
|
1 |
Розвиток уміння розмістити предмет за завданням учителя. |
|
5-6 |
|
2 |
Розвиток уміння розповісти про просторове розташування предмета, вживаючи слова, що виражають просторові відношення (прийменник в, на, біля, під, за, перед, поміж, після). |
|
7-8 |
|
2 |
Розвиток уміння розповісти про просторове розташування предмета, вживаючи слова, що виражають просторові відношення (прислівники справа-зліва, вліво-вправо, вгорі-внизу, справа-вліво та ін.). |
|
9 |
|
1 |
Розвток уміння розповісти про зміну положення предмета, відтворити по пам’яті взаємне розміщення предметі |
|
10-11 |
|
2 |
Розвиток уміння скласти схему і розповісти про розміщення предметів у класі, в кімнаті, у дворі, на шкільному подвір’ї. (Вправи з розрізнення правого і лівого боку тіла людини. Визначення правого і лівого боків на таблицях, схемах, малюнках). |
|
12-13 |
|
2 |
Розвиток уміння скласти схему і розповісти про розміщення предметів у класі, в кімнаті, у дворі, на шкільному подвір’ї. (Вправи в знаходженні і розміщенні предметів за словесним описом їх положення в реальній дійсності і на схемах.). |
|
14-15 |
|
2 |
Розвиток уміння скласти схему і розповісти про розміщення предметів у класі, в кімнаті, у дворі, на шкільному подвір’ї. (Складання схем, рисунків добре відомого шляху, плану квартири, класу ) |
|
16 |
|
1 |
Уміння знайти предмет за словесним описом його положення в реальній дійсності і на малюнках, схемах, таблицях. |
|
Знання та уміння розповідати про різні властивості навколишніх предметів. |
||||
17 |
|
1 |
Знайомство з матеріалами та їх властивостями. Матеріали (папір, дерево, скло, глина, гума, пластмаса, метал), їх назви. |
|
18 |
|
1 |
Властивості матеріалів: прозорість, твердість, крихкість, м’якість та ін.. |
|
19 |
|
1 |
Порівняння матеріалів за їх властивостями; предметів, виготовлених з одного і того ж матеріалу. |
|
20 |
|
1 |
Уміння добирати предмети, схожі із зразком за матеріалом |
|
21 |
|
1 |
Уміння групувати різні предмети, виготовлені з одного й того ж матеріалу. |
|
22 |
|
1 |
Уміння виділяти в предметах частини, виготовлені з однакових і різних матеріалів. |
|
23 |
|
1 |
Уміння визначати матеріал, з якого зроблений предмет. (Вправи. Порівняння властивостей паперу й дерева (на прикладі паперового і дерев’яного куба) – міцність, вага, вплив вологи) |
|
24 |
|
1 |
Уміння визначати матеріал, з якого зроблений предмет. (Вправи. Порівняння властивостей гуми і пластмаси (на прикладі гумової і пластмасової іграшок) – гнучкість, твердість, вага) |
|
25 |
|
1 |
Уміння визначати матеріал, з якого зроблений предмет. (Вправи. Порівняння властивостей глини і скла (на прикладі глиняної та скляної вазочок) – міцність, прозорість, твердість) |
|
26-27 |
|
2 |
Вправи в доборі предметів, схожих із зразком за матеріалом.Розподіл предметів в категорії: паперові, дерев’яні, глиняні, пластмасові, металеві, іграшки, предмети для навчання та ін.). |
|
28-29 |
|
2 |
Вправи в доборі предметів, схожих із зразком за матеріалом.Розподіл предметів в категорії: паперові, дерев’яні, глиняні, пластмасові, металеві, іграшки, предмети для навчання та ін |
|
|
|
|
Розвиток логічного мислення |
|
30 |
|
1 |
Розвиток уміння знаходити однакові властивості або ознаки предметів. (Вправи. Знаходження серед декількох однакових іграшок або предметів однакові). |
|
31 |
|
1 |
Розвиток уміння знаходити відмінне у властивостях предметів.(Вправи. На малюнках знаходження предметів, що відрізняється від решти. Чим відрізняється предмети?). |
|
32-33 |
|
2 |
Уміння порівнювати предмети. Порівнювати предмет, сюжетні малюки між собою, знаходити схоже і відмінне. Порівняння з використанням наочності. Вправи. Знайти відмінності на малюнках: Чим відрізняються ляльки ? Чим схожі?; Чим відрізняються садиби? Чим схожі?; Чим відрізняється осінній і зимовий ліс? Чим схожий? тощо). |
|
34 |
|
1 |
Порівняння на рівні уявлень. (Чим відрізняються, і чим схожі дуб і береза? Чим відрізняються, і чим схожі кіт і миша? тощо ). |
|
35-36 |
|
2 |
Розвток уміння класифікувати предмети (знаходити спільну ознаку предметів і поєднувати їх в однорідну групу).Називати предмети однім словом (посуд, іграшки, квіти, фрукти, меблі, овочі). Пояснити виконання. (Гра «Що зайве» Чому? Назвати відмінну ознаку; Як одним словом можна назвати решту предметів? Чому?) |
|
37-38 |
|
2 |
Розвиток уміння встановлювати відношення між предметами і поняттями (рід-вид) (Даються питання, що включають родове (дерева, кущі, квіти, риби, птахи, комахи, звірі, тощо) і видові ознаки предметів (липа, калина, щука, синиця, муха, вовк тощо). |
|
39 |
|
1 |
Розвиток уміння розрізняти протилежні за значенням поняття: (Гіркий - ...; злий - ...; боязливий -... ; веселий - ... та ін.). |
|
40 |
|
1 |
Розвиток уявлення: «Що відбувається в природі в різні пори року». |
|
41 |
|
1 |
Часові поняття: назва днів тижня та місяців у році, їх послідовність. |
|
42-43 |
|
2 |
Спостереження за явищами природи в різні пори року та розповідь про них. |
|
44 |
|
1 |
Систематичні спостереження за змінами, що відбуваються в житті рослин, тварин та діяльності людей (ігри, одяг дітей, заняття дорослих). |
|
45 |
|
1 |
Встановлення зв’язку між змінами погоди кожної пори року і змінами в житті рослин, тварин і діяльності людей. |
|
46 |
|
1 |
Розуміння послідовності зображених подій (4-5 малюнки). |
|
47 |
|
1 |
Розуміння прихованого змісту сюжетних малюнків |
|
Увага. Розвиток довільної уваги |
||||
48-49 |
|
2 |
Розширювати об’єм уваги (навчати утримувати кількість одночасно чітко усвідомлених об’єктів при сприйнятті); |
|
50-51 |
|
2 |
Розширювати здатність не відволікатись від мети, цілеспрямовано і активно аналізувати об’єкти, тримати зосередженість на об’єкті уваги |
|
52-53 |
|
2 |
Розвивати здатність управляти власною увагою, переключати увагу на інший вид діяльності |
|
54-55 |
|
2 |
Контролювати часті переходи стану дітей від активності уваги до повної пасивності (зміна складності завдання від складнішого до простішого, об’єму роботи, перехід від інтенсивної розумової напруги до іншого виду діяльності.). |
|
56-57 |
|
2 |
Розвиток довільної уваги. (відбувається під час виконання вправ на формування уміння орієнтуватися у просторі, логічного мислення; під час переказу вербальної інформації близько до тексту; називання вголос інструкції виконання завдання, повторення етапів виконання. |
|
58-59 |
|
2
|
Розвиток дрібної моторики рук Вправи. Малювання узорів; перемальовування малюнків за прикладом проби Н.Гуткіної)). |
|
60-61 |
|
2 |
Розвиток дрібної моторики рук Вправи. Малювання узорів; перемальовування малюнків за прикладом проби Н.Гуткіної)). Розвиток дрібної моторики рук |
|