Календарно-тематичне планування корекційно -розвиткових занять «Соціально-побутове орієнтування» (варіативний модуль «Подорож у життя»)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування

корекційно -розвиткових занять «Соціально-побутове орієнтування» (варіативний модуль «Подорож у життя»)

для роботи з дитиною з ООП, яка навчається в інклюзивному 5 класі

за програмою з корекційно – розвиткової роботи для роботи з учнями спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями.

Автори: Міненко А.В., наук. співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, Грикун А.С.,аспірантлабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, Київ - 2016

Перегляд файлу

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

корекційно -розвиткових занять «Соціально-побутове орієнтування» (варіативний модуль «Подорож у життя»)

на 2020-2021 н.р.

для роботи з дитиною з ООП, яка навчається в інклюзивному 5 класі

за програмою  з корекційно – розвиткової роботи для роботи з учнями спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями.

Автори: Міненко А.В., наук. співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України,    Грикун А.С.,аспірантлабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України,  Київ - 2016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Стрімкий розвиток інклюзивної освіти сприяв інтеграції дітей з легкою розумовою відсталістю у загальноосвітню школу, що в свою чергу спричинило збільшення кількості дітей з помірною розумовою відсталістю у спеціальних освітніх закладах. Як наслідок, підвищується державний і науковий інтерес до проблем розвитку та навчання дітей дошкільного віку з помірною розумовою відсталістю, зокрема виникає підвищена увага до змісту корекційно-розвиткових занять та необхідність вирішення проблеми адаптації цих дітей до сучасного середовища.

У спеціальному навчальному закладі для розумово відсталих дітей  це завдання розглядається в системі корекційних занять з соціально-побутового орієнтування. Програма зсоціально-побутового орієнтування «Подорож у життя» є варіативним модулем. Зокрема,програма  може використовуватись і як допоміжний засіб у реалізації змісту корекційно-розвиткової програми «Соціально-побутове орієнтування», і як самостійна корекційно-розвиткова програма (йдеться про використання програми у Центрах соціально-психологічної реабілітації, батьками).

Метою варіативного модуля корекційно-розвиткової програми зсоціально-побутового орієнтування «Подорож у життя »є соціальна адаптація школярів з порушеннями розумового розвитку шляхом формування соціальної компетентності.

Завдання програми полягає у формуванні тих навичок та вмінь дітей з порушеннями розумового розвитку (в тому числі помірними) які необхідні для свідомого і самостійного (на скільки це можливо) вирішення різноманітних життєвих проблем, зокрема, користування транспортом, засобами зв’язку,організації власного дозвілля і побуту, виконання норм і правил культурної поведінки в суспільстві, родині, формування понять про сімейні стосунки та родину та формування усвідомленого, відповідального ставлення до міжособистісних стосунків та планування власного сімейного життя.

Вирішення завдань програми «Подорож у життя» відбувається переважно шляхом практичних завдань, моделювання ситуацій та екскурсій та має чітку послідовність у організації занять з певної теми, як-то: 1) бесіда на тему та практичні завдання (з наочним матеріалом); 2) моделювання ситуації або екскурсії (подорожі); 3) складання чіткого плану подорожі, екскурсії з розподілом обов’язків (якщо необхідно); 4) здійснення екскурсії, подорожі, заходу тощо; 5) обговорення, аналіз здійсненої подорожі, екскурсії, заходу.

Узгодженості дій вчителя, вихователя, психолога, батьків їх контакту між собою, інформованості про роботу один одного, скоординованості планів роботи є основною умовою ефективність даної програми. Зв’язок з навчанням здійснюється за принципом випереджаючої, паралельної та подальшої взаємодії. Взаємодія вчителів, вихователів, психологів та батьків передбачає відстрочене у часі повторення пройденого на заняттях матеріалу, розширення і збагачення досвіду учнів, автоматизацію умінь, формування навички застосування отриманих знань та умінь у новій ситуації.

Перевагою варіативного модуля корекційно-розвиткової програми «Подорож у життя» є те, що черговість тем занять, зазначених у змісті програми, вчитель може обирати на власний розсуд, згідно із навчальним планом. Рекомендується не змінювати послідовність у організації занять, яка складається з п’яти основних етапів, вище викладених. Кількість годин, необхідних на проходження того чи іншого етапу вивчення теми визначається вчителем (вихователем) в залежності від можливостей учнів. Ще однією перевагою програми є диференціація очікуваних результатів за нозологічним принципом, йдеться про легкий та помірний ступінь порушень розумового розвитку.

Календарно-тематичне планування корекційно – розвиткових занять

«Соціально-побутове орієнтування» (варіативний модуль «Подорож у життя»)

за програмою  з корекційно – розвиткової роботи для роботи з учнями спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями.

Автори: Міненко А.В., наук. співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України,    Грикун А.С.,аспірантлабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України

(70 год., 2 год на тиждень)

№ з/п

Дата

Тема уроку

 

Примітки

1

 

Вступне заняття. Правила поведінки на занятті.

 

2

 

Прізвище та ім’я своє та інших учнів.

 

3

 

Прізвище та ім’я своє та інших учнів.

 

4

 

Прізвище та ім’я своє та інших учнів.

 

Ймовірно очікувані результати

Розуміє правила заняття, намагається їх дотримуватись. Знає, називає й може написати своє ім’я та прізвище. Знає й називає імена інших учнів класу.   * Розуміє основні правила заняття, за допомогою педагога їх дотримується, вибирає піктограми, що зображують правила заняття.    * Реагує на своє ім’я. Вибирає своє ім’я та прізвище, написане на карточці. Знає імена інших учнів класу.

5

 

Домашня адреса.

 

6

 

Домашня адреса.

 

7

 

Адреса та номер школи.

 

8

 

Адреса та номер школи.

 

9

 

Імена батьків.

 

10

 

Імена відповідальних осіб (вчителя, вихователя).

 

11

 

Імена батьків, відповідальних осіб (вчителя, вихователя).

 

12

 

Поведінка дитини у ситуації, якщо заблукав, загубився, відстав від класу, змодельованій на занятті у класі та змодельованій у реальних умовах (у магазині).

 

13

 

Поведінка дитини у ситуації, якщо заблукав, загубився, відстав від класу, змодельованій на занятті у класі та змодельованій у реальних умовах (на вулиці).

 

14

 

Поведінка дитини у ситуації, якщо заблукав, загубився, відстав від класу, змодельованій на занятті у класі та змодельованій у реальних умовах (у транспорті).

 

Ймовірно очікувані результати

Знає, називає й пише свою домашню адресу, адресу та номер школи. Знає, називає імена батьків (опікунів), відповідальних осіб (вчителя, вихователя). Звертається за допомогою у змодельованій ситуації  (до поліцейського, охоронника у супермаркеті, жінки з дитиною на зупинці), формулює запитання, знає як ввічливо звернутись до незнайомої людини.

* Знає, (називає), знаходить картку з написом  своєї домашньої адреси, адреси та номером школи,  іменами батьків (опікунів), відповідальних осіб (вчителя, вихователя).

* Вибирає малюнок із зображенням ситуації, коли дитина загубилась. Вибирає зображення людей, до яких можна звернутись за допомогою (до поліцейського, охоронника у супермаркеті, жінки з дитиною на зупинці, касира у магазині). Знає де (у кармані, у портфелі, на руці) знаходиться його власна картка з його ім’ям, адресою й телефоном батьків/опікунів). Викладає малюнки (завчасно підготовлені свої фотокартки) у послідовності дій в ситуації, коли дитина загубилась.

15

 

Транспорт.

 

16

 

Види транспорту (автобус, маршрутка).

 

17

 

Види транспорту (тролейбус, трамвай, метро).

 

18

 

Види транспорту (велосипед, автомобіль).

 

19

 

Види транспорту (поїзд, літак).

 

20

 

Види транспорту (автобус, маршрутка, тролейбус, трамвай, метро, велосипед, автомобіль, поїзд, літак).

 

21

 

Маршрут проїзду до школи.

 

22

 

Маршрут проїзду до школи.

 

23

 

Поведінка у транспорті.

 

24

 

Поведінка у транспорті.

 

25

 

Оплата проїзду.

 

26

 

Оплата проїзду.

 

27

 

Правила дорожнього руху.

 

28

 

Правила дорожнього руху.

 

Ймовірно очікувані результати

На занятті й у реальних ситуаціях  знає види транспорту та їх відмінності. Знає, називає  маршрут до школи-інтернату (номер автобуса, назва зупинки, пересадки, пішохідний маршрут) і в зворотному напрямку додому.

Знає, називає, дотримується правил поведінки у громадському транспорті (правила посадки, купівлі квитка/пред’явлення посвідчення, поведінки в салоні й при виході). Знає, називає й дотримується основних правил дорожнього руху для пішоходів (як і де переходити дорогу, об лаштовані зупинки для громадського транспорту), знає, називає й дотримується основних правил пересування на велосипеді (де можна їздити на велосипеді, як поводитись, коли поруч пішоходи, я переходити дорогу з велосипедом).

*Знає, намагається назвати, вибирає на зображеннях назви різних видів транспорту. З допомогою педагога (з опорою на фотокартки) впізнає й показує маршрут до школи-інтернату. З допомогою педагога дотримується правил поведінки у громадському транспорті. Диференціює кольори світлофору, знає на який колір можна переходити дорогу, виконує основні правила дорожнього руху.

29

 

Здійснення покупок.

 

30

 

Види торгівельних споруд (магазини). Їх призначення й відмінності.

 

31

 

Види торгівельних споруд (супермаркети). Їх призначення й відмінності.

 

32

 

Види торгівельних споруд (кіоски). Їх призначення й відмінності.

 

33

 

Види торгівельних споруд (ринки). Їх призначення й відмінності.

 

34

 

Види торгівельних споруд (магазини, супермаркети, кіоски, ринки). Їх призначення й відмінності.

 

35

 

Обслуговуючий персонал (продавці).

 

36

 

Обслуговуючий персонал (касири).

 

37

 

Обслуговуючий персонал (консультанти).

 

38

 

Обслуговуючий персонал (охоронники).

 

39

 

Обслуговуючий персонал (продавці, касири, консультанти, охоронники).

 

40

 

Порядок купівлі товарів у супермаркеті.

 

41

 

Порядок купівлі товарів у супермаркеті.

 

Ймовірно очікувані результати

Знає, називає й вибирає на картках із зображенням  різних видів торгівельних споруд (магазини, супермаркети, кіоски, ринки). Знає, називає призначення й відмінності торгівельних споруд (призначення – за видами товарів, відмінності - за кількістю товарів та асортименту, з товарним чеком чи без, за організацією процесу торгівлі). Знає й називає назви торгівельних споруд поряд зі своїм домом. Знає  й називає назви обслуговуючого персоналу у супермаркеті - касири, консультанти, охоронники.

Називає й дотримується порядку купівлі товарів у супермаркеті (підготувати список необхідних продуктів, зайти до супермаркету, взяти кошик, знайти вивіски-назви необхідних відділів, покласти до кошика необхідну кількість товарів, розрахуватись на касі, взяти чек, скласти товари у свій пакет).

* Вибирає зображення різних видів торгівельних споруд. Знає, вибирає зображення тих торгівельних споруд, які зазвичай відвідує сім’я дитини. Знає, вибирає зображення й написи назв обслуговуючого персоналу. За допомогою педагога дотримується порядку купівлі товарів у супермаркеті (орієнтується у списку продуктів зі слів або малюнків, бере кошик, з допомогою педагога знаходить у супермаркеті необхідний товар, іде з кошиком до каси, з допомогою педагога розраховується за продукти, бере чек, складає у пакет).

42

 

Поведінка за столом під час чаювання ( у класі). 

 

43

 

Поведінка за столом під час чаювання (у гостях). 

 

44

 

Порядок сервірування столу для чаювання.

 

45

 

Порядок сервірування столу для чаювання.

 

46

 

Порядок сервірування столу для чаювання.

 

47

 

Правила етикету (поведінка хлопців з дівчатами).

 

48

 

Поведінка за столом, користування серветкою.

 

49

 

Уміння акуратно їсти і пити, користуючись приборами.

 

50

 

Правила етикету (поведінка хлопців з дівчатами), поведінка за столом, користування серветкою, уміння акуратно їсти і пити, користуючись приборами.

 

51

 

Прибирання столу після чаювання.

 

52

 

Прибирання столу після чаювання.

 

Ймовірно очікувані результати

Знає, називає, викладає послідовно піктограми (зображення) порядку сервірування столу  для чаювання, виконує самостійно (з опорою на піктограми) сервірування. Дотримується правил етикету (хлопці підставляють стільці дівчатам, дівчата наливають чай хлопцям), самостійно користується серветкою, уміє акуратно пити і їсти, користуючись приборами. Прибирає зі столу після чаювання (у гостях допомагає господині прибирати зі столу).

* За вербальною інструкцією знаходить необхідне зображення (піктограму) тієї чи іншої дії підчас чаювання, необхідного предмету (посуд, прибори, серветки, меблі). За допомогою педагога викладає послідовність дій у процесі сервірування столу до чаювання, з допомогою педагога сервірує стіл. Намагається акуратно їсти, пити і дотримуватись правил поведінки за столом, з допомогою педагога користується серветкою та прибирає зі столу. З допомогою педагога прибирає за собою, якщо не вдалося їсти акуратно.

53

 

Культура поведінки під час відвідування кіно чи  музеїв.

 

54

 

Культура поведінки під час відвідування зоопарків.

 

55

 

Культура поведінки під час відвідування кіно, музеїв, зоопарків тощо.

 

56

 

Мета відвідування кіно, музеїв.

 

57

 

Мета відвідування зоопарків.

 

58

 

Мета відвідування кіно, музеїв, зоопарків.

 

59

 

Правила поведінки у кіно та музеїв.

 

60

 

Правила поведінки у зоопарків.

 

61

 

Правила поведінки у кіно, музеїв, зоопарків.

 

62

 

Розповідь про ту чи іншу екскурсію.

 

63

 

Розповідь про ту чи іншу екскурсію.

 

Ймовірно очікувані результати

Знає, називає призначення різних місць культурного відпочинку й дозвілля. Сприймає й знає мету відвідування кіно, музею, зоопарку. Знає, називає  й дотримується правил культурної поведінки у кіно, музеї, зоопарку. Розповідає (з опорою на фотокартки) на наступному занятті, батькам про враження від екскурсії.

*За вербальною інструкцією педагога вибирає необхідне зображення того чи іншого місця культурного відпочинку. За допомогою педагога намагається дотримуватись правил культурної поведінки (не шуміти, не бігати, звертатись до незнайомих ввічливо, не сунути руки у клітку до звірів тощо). Вибирає необхідне зображення того місця культурного відпочинку, яке нещодавно відвідав. За допомогою, жестів, піктограм може розповісти про свої враження від екскурсії.

64

 

Правила заняття. Ім’я, прізвище своє і своїх батьків.

 

65

 

Домашня адреса. 

 

66

 

Правила дорожнього руху.

 

67

 

Поведінка дитини у незнайомій, непередбаченій ситуації (якщо заблукав, загубився).

 

68

 

Правила етикету за столом та в громадських місцях. 

 

69

 

Пригадування екскурсій, які відвідали протягом року.

 

70

 

Заключне заняття.  Прощання із учнем на час літніх канікул.

 

Ймовірно очікувані результати

Знає, називає, пише своє ім’я, прізвище та своїх батьків. Знає, називає, пише домашню адресу, номер телефону батьків (знає де записано). Знає й дотримується правил заняття, правил дорожнього руху, поведінки у громадських місцях  та етикету за столом.

Звертається за допомогою у змодельованій ситуації   (до поліцейського, охоронника у супермаркеті, жінки з дитиною на зупинці), формулює запитання, знає як ввічливо звернутись до незнайомої людини.

Пам’ятає й розповідає  (з опорою на фотокартки)історії з екскурсій, які відвідав протягом року. Формулює побажання на літо своїм однокласникам.

* Намагається назвати,  вибирає своє ім’я та прізвище, написане на карточці. Знає імена інших учнів класу.

 З допомогою педагога дотримується правил поведінки на занятті,  у громадському транспорті. Диференціює кольори світлофору, знає на який колір можна переходити дорогу, виконує основні правила дорожнього руху.

Знає де (у кармані, у портфелі, на руці) знаходиться його власна картка з його ім’ям, адресою й телефоном батьків/опікунів). Викладає малюнки (завчасно підготовлені свої фотокартки) у послідовності дій в ситуації, коли дитина загубилась.

Намагається акуратно їсти, пити і дотримуватись правил поведінки за столом, з допомогою педагога користується серветкою та прибирає зі столу.

Знає, вибирає зображення тих торгівельних споруд, які зазвичай відвідує сім’я дитини. Знає, вибирає зображення й написи назв обслуговуючого персоналу.

Вибирає необхідне зображення тих місць культурного відпочинку, які відвідав протягом року. За допомогою, жестів, піктограм може розповісти про свої враження від екскурсії, які відвідав протягом року. Знає й намагається дотримуватись правил культурної поведінки під час спілкування з однолітками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовний алгоритм роботи на прикладі теми «Здійснення покупок».

Зміст занять за темою:

види торгівельних споруд (магазини, супермаркети, кіоски, ринки),їх призначення й відмінності; Працівники супермаркету (продавці, касири, консультанти, охоронники); Порядок купівлі товарів у супермаркеті.

Ймовірні очікувані результати: Знає, називає й вибирає на картках із зображенням  різних видів торгівельних споруд (магазини, супермаркети, кіоски, ринки). Знає, називає призначення й відмінності торгівельних споруд (призначення – за видами товарів, відмінності - за кількістю товарів та асортименту, з товарним чеком чи без, за організацією процесу торгівлі). Знає й називає назви торгівельних споруд поряд зі своїм домом. Знає  й називає назви обслуговуючого персоналу у супермаркеті - касири, консультанти, охоронники.

Називає й дотримується порядку купівлі товарів у супермаркеті (підготувати список необхідних продуктів, зайти до супермаркету, взяти кошик, знайти вивіски-назви необхідних відділів, покласти до кошика необхідну кількість товарів, розрахуватись на касі, взяти чек, скласти товари у свій пакет).

* Вибирає зображення різних видів торгівельних споруд. Знає, вибирає зображення тих торгівельних споруд, які зазвичай відвідує сім’я дитини. Знає, вибирає зображення й написи назв обслуговуючого персоналу. За допомогою педагога дотримується порядку купівлі товарів у супермаркеті (орієнтується у списку продуктів зі слів або малюнків, бере кошик, з допомогою педагога знаходить у супермаркеті необхідний товар, іде з кошиком до каси, з допомогою педагога розраховується за продукти, бере чек, складає у пакет).

Алгоритм роботи.

І етап роботи передбачає ознайомлення з темою в межах кабінету. Кількість занять за першим етапом роботи визначається спеціалістом в залежності від швидкості оволодіння дітьми знаннями та навичками та іншими організаційними умовами.

План заняття.

1. Привітання.

2. Повторення правил спілкування:

- не запізнюватись;

- не перебивати;

- звертатись один до одного по імені (а не він/вона);

- бути уважним;

- не ображати один одного;

- бути активним.

3. Спеціаліст знайомить дітей з основними відмінностями та призначенням різних торгівельних споруд (магазин, супермаркет, кіоск, ринок), використовуючи їх зображення.

4. Гра «Різні магазини».

Мета: формування знань про призначення й відмінності різних торгівельних споруд.

Обладнання: зображення (на картках або в електронному вигляді) різних торгівельних споруд таких як: магазин, супермаркет, кіоск, ринок (фото реальних торгівельних споруд або зображення з інтернету), картки з написами назв («магазин», «супермаркет», «кіоск», «ринок»). *Фото (роблять батьки) тих торгівельних споруд, що відвідують батьки дитини, поряд з домом.

Завдання 1. За вербальною інструкцією учні знаходять зображення необхідної торгівельної споруди.

Завдання 2. За допомогою педагога підбирають до зображення відповідне слово.

Завдання 3. Самостійно або за допомогою спеціаліста визначають (намагаються визначити) відмінності та призначення кожної з торгівельних споруд.

5. Вирішення задач учнями самостійно або за допомогою спеціаліста.

Задача: до якої торгівельної споруди підеш, якщо тобі необхідно:

А) закупити продукти на тиждень;

Б) купити домашнє молоко;

В) терміново необхідно купити печиво до чаю (гості на порозі);

Г) ти відчуваєш спрагу і необхідно купити пляшку води;

Д) купити газету.

6. Гра «Працівники магазину».

Мета: формування знань про роботу різних працівників супермаркету.

Обладнання: зображення різних працівників супермаркету (касири, консультанти, охоронники), написи назв різних працівників супермаркету.

Хід гри: спеціаліст демонструє дітям зображення та розповідає про роботу різних працівників супермаркету, обговорює з дітьми різні ситуації, в яких необхідно звернутися до того чи іншого робітника супермаркету.За вербальною інструкцією учні знаходять зображення необхідного працівника супермаркету. За допомогою педагога підбирають до зображення відповідне слово. Самостійно або за допомогою спеціаліста визначають (намагаються визначити) в якій ситуації до кого з працівників супермаркету необхідно звернутись.

7.Завершення заняття. повторення та підсумок.

Другий етап передбачає відтворення ситуацій здійснення покупок в магазині в умовах класу (школи). Кількість занять визначається спеціалістом.

План заняття.

1. Привітання.

2. Повторення правил спілкування:

3. Гра «Магазин».

Мета: формування алгоритму здійснення покупок.

Обладнання: зображення різних продуктів харчування або іграшкові продукти харчування, папір, ручка, ксерокопії грошей різного номіналу, монети різного номіналу (необхідно розрахувати приблизну суму покупок для кожного учня і підготувати для кожного учня набір копій купюр та монет), цінники на товари.

Хід гри: спеціаліст обговорює з учнями мету здійснення покупок, тобто для чого, якої страви необхідно купити продукти (для бутерброду з ковбасою, з сиром, з рибою, для яєчні, для чаювання з гостями (чай та печиво), для приготування салату свіжого тощо). Визначає для кожного учня свою страву. Кожен учень самостійно або за допомогою спеціаліста складає (пише або обирає зображення чи написи назв продуктів) список продуктів, зазначаючи кількість одиниць товару, згідно тієї страви, яку отримав у завданні. Далі спеціаліст разом з учнями організовують прості, домовляються де буде знаходитись у кабінеті каса, вхід у магазин, де вітрини, розкладають продукти на вітрини та цінники. Після чого дітям пропонується купити за списком продукти, дотримуючись послідовності дій - зайти до умовного супермаркету, взяти кошик /пакет, знайти необхідний відділі, покласти до кошика/пакета необхідну кількість товарів з урахуванням суми грошей яка є в учня, розрахуватись на касі, взяти чек.

4.Завершення заняття. повторення та підсумок.

Третій етап передбачає здійснення покупок у реальному супермаркеті, що потребує певної підготовки, а саме: напередодні обговорити з батьками дітей які продукти діти купуватимуть (батьки визначають ті продукти, які потрібні вдома, в межах 5 одиниць, із визначенням кількості або ваги), скласти список продуктів, батькам необхідно надати своїм дітям приблизну суму коштів для цих продуктів; заздалегідь домовитись із адміністрацією супермаркету про можливість проведення практичного заняття з дітьми у їхньому супермаркеті (це стосується ситуації, якщо у батьків не має можливості виділити кошти дітям на покупку тих чи інших товарів і після здійснення покупок діти повертають товари на прилавки).

Хід заняття: самостійне або з допомогою спеціаліста здійснення покупок у супермаркеті дотримуючись порядку: підготувати список необхідних продуктів, зайти до супермаркету, взяти кошик, знайти вивіски-назви необхідних відділів, покласти до кошика необхідну кількість товарів, враховуючи кількість наявних у учня коштів, розрахуватись на касі, взяти чек, скласти товари у свій пакет.

Завершення заняття,обговорення труднощів, підведення підсумків.

Алгоритм проведення занять за певною темою має три основні етапи: 1- ознайомлення з темою, 2 – відтворення ситуації у межах школи чи кабінету, 3 – закріплення навичок та знань у реальних ситуаціях. Винятком є такі теми, як кохання, статеві стосунки, шлюб.

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
23 вересня 2020
Переглядів
7218
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку