«Особливості впровадження програми «Рівний-рівному» у загальноосвітній навчальний заклад на засадах формування в учнів почуття відповідальності за своє здоров’я та поведінку»

Про матеріал
«Особливості впровадження програми «Рівний-рівному» у загальноосвітній навчальний заклад на засадах формування в учнів почуття відповідальності за своє здоров’я та поведінку»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Особливості впровадження програми «Рівний-рівному» у загальноосвітній навчальний заклад на засадах формування в учнів почуття відповідальності за своє здоров’я та поведінку»Підготувала соціальний педагог Зноб-Новгородської ЗОШ І-ІІІ ступенів Денісюк І. І.

Номер слайду 2

Мета програми –сприяння розумінню дітьми переваг здорового способу життя;стимулювання до самостійного й усвідомленого вибору життєвої позиції;формування особистих мотивів для реалізації здорового способу життя;швидке та ефективне поширення знань про здоров’я, здоровий спосіб життя в середовищі неповнолітніх і залучення підлітків до просвітницької діяльності серед однолітків.

Номер слайду 3

Суть програми “рівний-рівному” в тому, що головну участь у поширенні знань бере сама молодь, а її концептуальною основою є підготовка підлітків і залучення їх до просвітницької роботи серед однолітків щодо здорового способу життя. Програма “рівний-рівному” передбачає залучення учнів з 6 по 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. На сьогоднішній день в нашій школі введено програму “рівний-рівному” з учнями 7-8 класів.

Номер слайду 4

СКЛАДОВІ ТРЕНІНГОВОГО КУРСУ 3. Модуль “Твоє життя – твій вибір”5. Модуль “Знаємо та реалізуємо свої права”1. Модуль “Методика освіти “рівний-рівному”2. Модуль “Спілкуємося і діємо”6. Модуль “Моє майбутнє”4. Модуль “Прояви турботу і обачливість”

Номер слайду 5

1. Модуль “Методика освіти “рівний-рівному”Мета: Надати знання та сформувати у педагогів-тренерів практичні навички з організаціїпросвітницької роботи “рівний-рівному” щодо здорового способу життя.

Номер слайду 6

2. Модуль “Спілкуємося і діємо”Мета: Ознайомити підлітків із основними положеннями теорії спілкування, і на основі цієї інформації допомогти сформувати навички ефективної взаємодії.

Номер слайду 7

3. Модуль “Твоє життя – твій вибір” (профілактика тютюнопаління, вживання алкоголю та наркотиків)Мета: Надати знання та сформувати усвідомлення цінності здоров'я , відповідного до нього ставлення; напрацювати уміння та навички реалізації здорового способу життя, протистояння спокусі та соціальному тиску.

Номер слайду 8

4. Модуль “Прояви турботу і обачливість” (профілактика ВІЛ/СНІДу, ІПСШ, незапланованої вагітності серед молодіМета: Підвести підлітків до розуміння того, що ВІЛ/СНІД , ІПСШ, незапланована вагітність – це поведінкові ускладнення, запобігти яким можна через формування навичок відповідальної поведінки.

Номер слайду 9

5. Модуль “Знаємо та реалізуємо свої права”Мета: Формувати правовий світогляд підлітків, який охоплював би систему теоретичних знань про права, і на тій основі формувати відповідну активну позицію підлітків з реалізації своїх прав у житті.

Номер слайду 10

6. Модуль “Моє майбутнє”Мета: Сформувати в учасників бачення власних можливостей та конкретних дій щодо успішної життєвої реалізації, а також мотивацію до активних дій.

Номер слайду 11

1 модуль Методика освіти "рівний-рівному"3 модуль "Твоє життя - твій вибір"2 модуль «Спілкуємось й діємо"

Номер слайду 12

4 модуль "Прояви турботу і обачливість"5 модуль «Знаємо та реалізуємо свої права"6 модуль «Моє майбутнє"

Номер слайду 13

Підлітки - інструктори. Ободеєва Анастасія, 9 клас. Кирячко Валентина, 8 клас

Номер слайду 14

Виявлення неповнолітніх , схильних до асоціальної та адитивної поведінки Схема складена на основі анкетування учнів гуртка «Рівний –рівному»

Номер слайду 15

Результативність занять гуртка «Рівний-рівному»1. Позитивні зміни в поведінковій сфері.2. Зміни у вчинках щодо здорового способу життя.3. Обізнаність учнів у питаннях передачі ВІЛ/СНІД , ІПСШ.4. Коректне вирішення конфліктних ситуацій.5. Толерантне ставлення до оточуючих. 6. Відповідальне ставлення до свого здоров'я та майбутнього.

Номер слайду 16

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
22 вересня 2020
Переглядів
1635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку