«Особливості впровадження програми «Рівний-рівному» у загальноосвітній навчальний заклад на засадах формування в учнів почуття відповідальності за своє здоров’я та поведінку»
«Особливості впровадження програми «Рівний-рівному» у загальноосвітній навчальний заклад на засадах формування в учнів почуття відповідальності за своє здоров’я та поведінку»
«Особливості впровадження програми «Рівний-рівному» у загальноосвітній навчальний заклад на засадах формування в учнів почуття відповідальності за своє здоров’я та поведінку»Підготувала соціальний педагог Зноб-Новгородської ЗОШ І-ІІІ ступенів Денісюк І. І.
Номер слайду 2
Мета програми –сприяння розумінню дітьми переваг здорового способу життя;стимулювання до самостійного й усвідомленого вибору життєвої позиції;формування особистих мотивів для реалізації здорового способу життя;швидке та ефективне поширення знань про здоров’я, здоровий спосіб життя в середовищі неповнолітніх і залучення підлітків до просвітницької діяльності серед однолітків.
Номер слайду 3
Суть програми “рівний-рівному” в тому, що головну участь у поширенні знань бере сама молодь, а її концептуальною основою є підготовка підлітків і залучення їх до просвітницької роботи серед однолітків щодо здорового способу життя. Програма “рівний-рівному” передбачає залучення учнів з 6 по 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. На сьогоднішній день в нашій школі введено програму “рівний-рівному” з учнями 7-8 класів.
Номер слайду 4
СКЛАДОВІ ТРЕНІНГОВОГО КУРСУ 3. Модуль “Твоє життя – твій вибір”5. Модуль “Знаємо та реалізуємо свої права”1. Модуль “Методика освіти “рівний-рівному”2. Модуль “Спілкуємося і діємо”6. Модуль “Моє майбутнє”4. Модуль “Прояви турботу і обачливість”
Номер слайду 5
1. Модуль “Методика освіти “рівний-рівному”Мета: Надати знання та сформувати у педагогів-тренерів практичні навички з організаціїпросвітницької роботи “рівний-рівному” щодо здорового способу життя.
Номер слайду 6
2. Модуль “Спілкуємося і діємо”Мета: Ознайомити підлітків із основними положеннями теорії спілкування, і на основі цієї інформації допомогти сформувати навички ефективної взаємодії.
Номер слайду 7
3. Модуль “Твоє життя – твій вибір” (профілактика тютюнопаління, вживання алкоголю та наркотиків)Мета: Надати знання та сформувати усвідомлення цінності здоров'я , відповідного до нього ставлення; напрацювати уміння та навички реалізації здорового способу життя, протистояння спокусі та соціальному тиску.
Номер слайду 8
4. Модуль “Прояви турботу і обачливість” (профілактика ВІЛ/СНІДу, ІПСШ, незапланованої вагітності серед молодіМета: Підвести підлітків до розуміння того, що ВІЛ/СНІД , ІПСШ, незапланована вагітність – це поведінкові ускладнення, запобігти яким можна через формування навичок відповідальної поведінки.
Номер слайду 9
5. Модуль “Знаємо та реалізуємо свої права”Мета: Формувати правовий світогляд підлітків, який охоплював би систему теоретичних знань про права, і на тій основі формувати відповідну активну позицію підлітків з реалізації своїх прав у житті.
Номер слайду 10
6. Модуль “Моє майбутнє”Мета: Сформувати в учасників бачення власних можливостей та конкретних дій щодо успішної життєвої реалізації, а також мотивацію до активних дій.
Номер слайду 11
1 модуль Методика освіти "рівний-рівному"3 модуль "Твоє життя - твій вибір"2 модуль «Спілкуємось й діємо"
Номер слайду 12
4 модуль "Прояви турботу і обачливість"5 модуль «Знаємо та реалізуємо свої права"6 модуль «Моє майбутнє"
Виявлення неповнолітніх , схильних до асоціальної та адитивної поведінки Схема складена на основі анкетування учнів гуртка «Рівний –рівному»
Номер слайду 15
Результативність занять гуртка «Рівний-рівному»1. Позитивні зміни в поведінковій сфері.2. Зміни у вчинках щодо здорового способу життя.3. Обізнаність учнів у питаннях передачі ВІЛ/СНІД , ІПСШ.4. Коректне вирішення конфліктних ситуацій.5. Толерантне ставлення до оточуючих. 6. Відповідальне ставлення до свого здоров'я та майбутнього.