Календарне планування
інтегрованого курсу «Мистецтво» до підручника Л.Г.Кондратової
(2 години на тиждень, І семестр 32год, ІІ семестр 38год, всього-70год)
№ |
Дата |
Зміст уроків образотворчого мистецтва |
Зміст уроків з музичного мистецтва |
|||
І семестр |
||||||
1-2 |
03.09 |
Я-школяр/школярка (пенал першокласника, виражальні можливості точки, лінії, та штриха) |
Ми всі живемо у світі звуків. Музика-мистецтво співу. Правила співу. Пісня «Мишеня й перший клас» (сл..Т.Єфімової, укр.текст Л.Ратич, муз. А.Олейнікової) |
|||
3-4 |
10.09 |
Мій/наш клас (пляма як засіб вираження настрою) |
Настрій у музиці. Мелодія – основа і душа музики. Пісня «Мишеня й перший клас» (сл..Т.Єфімової, укр.текст Л.Ратич, муз. А.Олейнікової) |
|||
5-6 |
17.09 |
Мої друзі. «Троє веселих друзів» Основні кольори. |
Музика повільна, швидка та помірна (темп) Пісня «Мишеня й перший клас» (сл..Т.Єфімової, укр.текст Л.Ратич, муз. А.Олейнікової) |
|||
7-8 |
24.09 |
Моє довкілля. «Веселковий вітрильник» Похідні кольори. |
Висота звуків у природі (регістр) Розучування пісні «Диво – осінь» (сл..Л.Ратич, муз. А.Олейнікової) |
|||
9-10 |
01.10 |
Осінь. «Магія Фарб» |
Тривалості звуків (довгі, короткі) Виконання пісні «Диво – осінь» (сл.Л.Ратич, муз. А.Олейнікової) |
|||
11-12 |
15.10 |
Я і моя Батьківщина «Рослини – символи моєї Батьківщини» |
Музика народна і музика композиторська. Композитор – автор музичного твору. Розучування пісні «Я - маленька українка» (сл..і муз. Л.Горової) |
|||
13-14 |
22.10 |
Моя сім’я «Гарбузова родина» Відтворення форми в об’ємі |
Голосно – тихо(динаміка) Виконання пісні «Я - маленька українка» (сл..і муз. Л.Горової). Розучування народної пісні «Ходить гарбуз по городу» |
|||
15-16 |
29.10 |
Техніка, яка допомагає Техніка яка допомагає у домі (колективна аплікація) |
Танець, пісня, марш. Ритм у маршових композиціях. Слухання пісні «Їздить трактор по городу» (сл.. О.Салюк, муз. Н.Савка) Виконання Пісні «Ходить гарбуз по городу» |
|||
17-18 |
05.11 |
Ігри та розваги. «Рибки в акваріумі» (аплікація) |
Музика танцю. Розучування дитячого українського народного танцю-гри «Мак» |
|||
19-20 |
12.11 |
Театр. «Створення акторів театру ляльок» |
Пісня. Виконання дитячого українського народного танцю-гри. Розучування авторської пісні «Модниця» (сл..Н.Бучель, муз. В.Кукоби) |
|||
21-22 |
26.11 |
Мода Ритмічне чергування зображень в орна ментальній композиції «Модний светр» |
Музика вокальна й інструментальна. Виконання авторської пісні «Модниця» (сл..Н.Бучель, муз. В.Кукоби). Розучування авторської пісні «Хмарка» (сл..Л.Золотопут, муз. А.Олейнікової) |
|||
23-24 |
03.12 |
Пригоди крапельки «Диво-дельфінчики» Подібність форм у природі. |
Інструментальна музика – музика, яку грають. Групи музичних інструментів. Виконання авторської пісні «Хмарка» (сл..Л.Золотопут, муз. А.Олейнікової) Розучування пісні «Це зима» (сл..В.Бзенко, муз. А.Олейнікової) |
|||
25-26 |
10.12 |
Зима «Нічний снігопад» Відтворення явищ природи за допомогою доступних художніх технік |
«Музика зображує. Зима» Виражальні інструментальної музики. Виконання пісні «Це зима» (сл..В.Бзенко, муз. А.Олейнікової) |
|||
27-28 |
17.12 |
Таємниці космосу «Мешканці таємничої планети» (зображення на площені) |
«Музика зображує.Космос» Виражальні інструментальної музики. Електронні музичні інструменти. Розучування пісні «Новорічна» (сл..Є.Бережного, муз. О.Янушкевич) |
|||
29-30 |
24.12 |
Подорож у часі. «Дарунки у день Святого Миколая» Прикладна діяльність. Аплікаційна робота «Святкова ялинка» |
Подорож у часі «А хто Миколая любить» Пісні зимових свят. Виконання пісні «Новорічна» (сл..Є.Бережного, муз. О.Янушкевич) |
|||
|
|
Зимові свята. «Прилетіла ластівонька» Вирізування симетричних зображень до щедрівок |
Пісні зимових свят. Українські народні колядки та щедрівки. Розучування та виконання колядок і щедрівок. |
|||
ІІ семестр
|
||||||
33-34 |
|
Світ захоплень. «Захоплення, що зміцнюють здоров’я» Аплікація з рваного паперу «Робимо зарядку» |
«Моє захоплення-музика» Куплет як основа будови пісні. Інструментальний супровід пісні. Розучування пісні «Я мандрую» (імпретація та сл.. О.Салюк) |
|||
35-36 |
|
Мандрівники. «Подорож у Лапландію до сніговичків» |
Мандрувати краще з друзями. Хор. Голоси в хорі. Виконання пісні «Я мандрую» (імпретація та сл.. О.Салюк) Розучування пісні «Це чому» (сл..Є.Левченко, муз. А.Олейникової) |
|||
37-38 |
|
«Пізнаємо простір» Сприймаємо оточуючий світ. Аплікаційна робота «Ялинки» |
«Помічники музиканта» Як записують музику (нотний стан, скрипковий ключ, сім нот) Виконання пісні «Це чому» (сл..Є.Левченко, муз. А.Олейникової) |
|||
39-40 |
|
«Ми жружимо зі спортом». Поглиблення поняття про будову тіла людини. |
«Музика крокує» Види маршів: спортивний, військовий, дитячий (іграшковий) Виконання пісні «Пісня про зарядку» (сл..М.Ясакової, муз. О.Янушкевич) Розучування пісні А.Салогуба «Нова казка» |
|||
41-42 |
|
«Де живуть казкові герої» Елементарне уявлення про архітектуру та основні складові будинку. |
«Музика, що зображує казку» Образ у музиці. Образи казкових персонажів у музиці. Виконання пісні А.Салогуба «Нова казка» |
|||
43-44 |
|
«Ми-інженери» Центр композиції. Зображення різних транспортних засобів. |
«Оживляємо техніку» Відтворення ритму за допомогою елементарних музичних інструментів (звукова імітація за допомогою голосу) Розучування пісні «Друзі – мандрівники» (інтерпретація Г.Британ) |
|||
45-46 |
|
«Я-художник-мультиплікатор» Виконання творчого завдання «Намалюй сцену з твого улюбленого мультфільму» |
«Професія музикант» Оркестр. Тембр музичних інструментів. Особливості звучання музичних інструментів. Виконання пісні «Друзі – мандрівники» (інтерпретація Г.Британ) Розучування пісні В.Кукоби «Абетка і ноти» |
|||
47-48 |
|
«Квіти весни» Відтінок. Створення весняної композиції «Квітка для мами» |
«Мелодії весни» Відтворення настрою природи музиці. Виконання пісні В.Кукоби «Абетка і ноти» Розучування пісні «Дні тижня» (муз. І сл.. М.Мазур) |
|||
49-50 |
|
«Годинник школярика» Символ в образотворчому мистецтві. Компонування схематичних зображень |
«Час весняного танцю» Народна-пісня гра. Розучування народного театралізованого танцю-гаївки «Подоляночка» Виконання пісні «Дні тижня» (муз. І сл.. М.Мазур) |
|||
51-52 |
|
Великдень. Зображення на площині. Малювання писанки |
«Звуки, що сповіщають про свято» Пісні про Великдень. Розучування пісні «Крашанка» (сл.. Н.Бучель, муз. В.Кукоби) |
|||
53-54 |
|
«У гості до кондитера» Створення складної форми із простих контрастних за кольором елементів в процесі ліплення |
«Хто сховався в музичних звуках?» - розвиток асоціативного мислення. Виконання пісні «Крашанка» (сл.. Н.Бучель, муз. В.Кукоби) . Розучування пісні «Пролісок» (сл.. Н.Іванової, муз. А Олейникової |
|||
55-56 |
|
«Дерева – легені планети» Особливості Будови дерев Зображення дерев на тлі лінії горизонту із використанням методу загородження. |
«Музика зображує природу№ Контраст у музиці. Виконання пісні «Пролісок» (сл.. Н.Іванової, муз. А Олейникової) Розучування пісні Н.Май «Колискова для звірят» |
|||
57-58 |
|
«Домашній улюбленець» Відтворення об’єму та елементарних конструктивних особливостей тварини в процесі ліплення. |
«Колискова для звірят» Кантилена. Виконання пісні Н.Май «Колискова для звірят» Розучування пісні «Веселка» (сл.. Л.Ратич, муз. А.Олейнікової) |
|||
59-60 |
|
«Веселковий настрій у природі» Поглиблення навичок відтворення глибини простору та явищ природи в пейзажній роботі. |
«Веселкові ноти: як ноти з кольорами подружились» Колірні асоціації. Кожній нотці – колір веселки. Розучування пісні «Веселка» (сл.. Л.Ратич, муз. А.Олейнікової) |
|||
61-62 |
|
«Веселковий настрій у природі» Поглиблення навичок відтворення глибини простору та явищ природи в пейзажній роботі. |
«Веселкові ноти: як ноти з кольорами подружились» Колірні асоціації. Кожній нотці – колір веселки. Виконання пісні «Веселка» (сл.. Л.Ратич, муз. А.Олейнікової) |
|||
63-64 |
|
«Родинне дерево» Поглиблення навичок у елементарному декоруванні. |
«Пісні про найдорожче» Види пісень. Виконання пісні «Веселка» (сл.. Л.Ратич, муз. А.Олейнікової) Розучування пісні «Рушники» (сл.. Н.Іванової, муз. А.Олейнікової) |
|||
65-66 |
|
«Моя вишиванка» Поглиблення навичок елементарного декору. |
«Пісні про найдорожче» Виконання пісні «Рушники» (сл.. Н.Іванової, муз. А.Олейнікової) Розучування пісні «Канікули» (сл.. Л.Ратич, муз. А Олейникової) |
|||
67-68 |
|
«Літо, літо, літечко» Виконання творчої роботи за уявою «Мої мрії про канікули» |
« А музика звучить барвами літа» Виконання пісні «Канікули» (сл.. Л.Ратич, муз. А Олейникової) |
|||
69-70 |
|
Урок узагальнення знань за рік |
Урок узагальнення знань за рік |
|||
Календарне планування
інтегрованого курсу «Мистецтво» до підручника Л.Г.Кондратової
(2 години на тиждень, І семестр 32год, ІІ семестр 38год, всього-70год)