7 квітня о 18:00Вебінар: Інтернет-середовище для професійного розвитку вчителів математики

Календарне планування до інтегрованого предмету "Мистецтво" НУШ 1 клас

Про матеріал
Календарне планування інтегрованого курсу «Мистецтво» до підручника Л.Г.Кондратової (2 години на тиждень, І семестр 32год, ІІ семестр 38год, всього-70год)
Перегляд файлу

Календарне планування

інтегрованого курсу «Мистецтво»   до підручника Л.Г.Кондратової

(2 години на тиждень, І семестр 32год, ІІ семестр 38год, всього-70год)

 

Дата

Зміст уроків образотворчого мистецтва

Зміст уроків з музичного мистецтва

І семестр

1-2

 

03.09

Я-школяр/школярка

(пенал першокласника, виражальні можливості точки, лінії, та штриха)

Ми всі живемо у світі звуків. Музика-мистецтво співу. Правила співу. Пісня «Мишеня й перший клас» (сл..Т.Єфімової, укр.текст  Л.Ратич, муз. А.Олейнікової)

3-4

10.09

Мій/наш клас

(пляма як засіб вираження настрою)

Настрій у музиці. Мелодія – основа і душа музики. Пісня «Мишеня й перший клас» (сл..Т.Єфімової, укр.текст  Л.Ратич, муз. А.Олейнікової)

5-6

17.09

Мої друзі.

 «Троє веселих друзів» Основні кольори.

Музика повільна, швидка та помірна (темп)

Пісня «Мишеня й перший клас» (сл..Т.Єфімової, укр.текст  Л.Ратич, муз. А.Олейнікової)

7-8

24.09

Моє довкілля. «Веселковий вітрильник» Похідні кольори.

Висота звуків у природі (регістр) Розучування пісні «Диво – осінь» (сл..Л.Ратич, муз. А.Олейнікової)

9-10

01.10

Осінь.

«Магія Фарб»

Тривалості звуків (довгі, короткі) Виконання пісні «Диво – осінь» (сл.Л.Ратич, муз. А.Олейнікової)

11-12

15.10

Я і моя Батьківщина

«Рослини – символи моєї Батьківщини»

Музика народна і музика композиторська. Композитор – автор музичного твору. Розучування пісні «Я - маленька українка» (сл..і муз. Л.Горової)

13-14

22.10

Моя сімя

«Гарбузова родина» Відтворення форми в об’ємі

Голосно – тихо(динаміка) Виконання пісні «Я - маленька українка» (сл..і муз. Л.Горової). Розучування народної пісні «Ходить гарбуз по городу»

15-16

29.10

Техніка, яка допомагає

Техніка яка допомагає у домі (колективна аплікація)

Танець, пісня, марш. Ритм у маршових композиціях. Слухання пісні «Їздить трактор по городу» (сл.. О.Салюк, муз. Н.Савка) Виконання

Пісні «Ходить гарбуз по городу»

17-18

05.11

Ігри та розваги.

«Рибки в акваріумі» (аплікація)

Музика танцю. Розучування дитячого українського народного танцю-гри «Мак»

19-20

12.11

Театр.

«Створення акторів театру ляльок»

Пісня. Виконання дитячого українського народного танцю-гри. Розучування авторської пісні «Модниця» (сл..Н.Бучель, муз. В.Кукоби)

21-22

26.11

Мода

Ритмічне чергування зображень в орна ментальній композиції «Модний светр»

Музика вокальна й інструментальна. Виконання авторської пісні «Модниця» (сл..Н.Бучель, муз. В.Кукоби). Розучування авторської пісні «Хмарка» (сл..Л.Золотопут, муз. А.Олейнікової)

23-24

03.12

Пригоди крапельки

«Диво-дельфінчики» Подібність форм у природі.

Інструментальна музика – музика, яку грають. Групи музичних інструментів. Виконання авторської пісні «Хмарка» (сл..Л.Золотопут, муз. А.Олейнікової) Розучування пісні «Це зима» (сл..В.Бзенко, муз. А.Олейнікової)

25-26

10.12

Зима

«Нічний снігопад» Відтворення явищ природи за допомогою доступних художніх технік

«Музика зображує. Зима» Виражальні інструментальної музики.

Виконання пісні «Це зима» (сл..В.Бзенко, муз. А.Олейнікової)

27-28

17.12

Таємниці космосу

«Мешканці таємничої планети» (зображення на площені)

«Музика зображує.Космос» Виражальні інструментальної музики. Електронні музичні інструменти. Розучування пісні «Новорічна» (сл..Є.Бережного, муз. О.Янушкевич)

29-30

24.12

Подорож у часі. «Дарунки у день Святого Миколая» Прикладна діяльність. Аплікаційна робота «Святкова ялинка»

Подорож у часі «А хто Миколая любить» Пісні зимових свят. Виконання  пісні «Новорічна» (сл..Є.Бережного, муз. О.Янушкевич)

 

 

Зимові свята. «Прилетіла ластівонька» Вирізування симетричних зображень до щедрівок

Пісні зимових свят. Українські народні колядки та щедрівки. Розучування та виконання колядок і щедрівок.

 

 

 

 

 

ІІ семестр

 

33-34

 

Світ захоплень. «Захоплення, що зміцнюють здоров’я» Аплікація з рваного паперу «Робимо зарядку»

«Моє захоплення-музика» Куплет як основа будови пісні. Інструментальний супровід пісні. Розучування пісні «Я мандрую» (імпретація та сл.. О.Салюк)

35-36

 

Мандрівники. «Подорож у Лапландію до сніговичків»

Мандрувати краще з друзями. Хор. Голоси в хорі. Виконання пісні «Я мандрую» (імпретація та сл.. О.Салюк) Розучування пісні «Це чому» (сл..Є.Левченко, муз. А.Олейникової)

37-38

 

«Пізнаємо простір» Сприймаємо оточуючий світ. Аплікаційна робота «Ялинки»

«Помічники музиканта» Як записують музику (нотний стан, скрипковий ключ, сім нот) Виконання пісні «Це чому» (сл..Є.Левченко, муз. А.Олейникової)

39-40

 

«Ми жружимо зі спортом». Поглиблення поняття про будову тіла людини.

«Музика крокує» Види маршів: спортивний, військовий, дитячий (іграшковий) Виконання пісні «Пісня про зарядку» (сл..М.Ясакової, муз. О.Янушкевич) Розучування пісні А.Салогуба «Нова казка»

41-42

 

«Де живуть казкові герої» Елементарне уявлення про архітектуру та основні складові будинку.

«Музика, що зображує казку» Образ у музиці.

Образи казкових персонажів  у музиці.

Виконання  пісні А.Салогуба «Нова казка»

43-44

 

«Ми-інженери» Центр композиції. Зображення різних транспортних засобів.

«Оживляємо техніку» Відтворення ритму за допомогою елементарних музичних інструментів (звукова імітація за допомогою голосу) Розучування пісні «Друзі – мандрівники» (інтерпретація Г.Британ)

45-46

 

«Я-художник-мультиплікатор» Виконання творчого завдання «Намалюй сцену з твого улюбленого мультфільму»

«Професія музикант» Оркестр. Тембр музичних інструментів. Особливості звучання музичних інструментів. Виконання пісні «Друзі – мандрівники» (інтерпретація Г.Британ) Розучування пісні В.Кукоби «Абетка і ноти»

 

47-48

 

 

«Квіти весни» Відтінок. Створення весняної композиції «Квітка для мами»

 

«Мелодії весни» Відтворення настрою природи музиці. Виконання пісні В.Кукоби «Абетка і ноти» Розучування пісні «Дні тижня» (муз. І сл.. М.Мазур)

49-50

 

«Годинник школярика» Символ в образотворчому мистецтві. Компонування схематичних зображень

«Час весняного танцю» Народна-пісня гра. Розучування народного театралізованого танцю-гаївки «Подоляночка» Виконання пісні «Дні тижня» (муз. І сл.. М.Мазур)

51-52

 

Великдень. Зображення на площині. Малювання писанки

«Звуки, що сповіщають про свято» Пісні про Великдень. Розучування пісні «Крашанка» (сл.. Н.Бучель, муз. В.Кукоби)

53-54

 

«У гості до кондитера» Створення складної форми із простих контрастних за кольором елементів в процесі ліплення

«Хто сховався в музичних звуках?» - розвиток асоціативного мислення. Виконання пісні «Крашанка» (сл.. Н.Бучель, муз. В.Кукоби) . Розучування пісні «Пролісок» (сл.. Н.Іванової, муз. А Олейникової

55-56

 

«Дерева – легені планети» Особливості Будови дерев Зображення дерев на тлі лінії горизонту із використанням методу загородження.

«Музика зображує природу№ Контраст у музиці. Виконання пісні «Пролісок» (сл.. Н.Іванової, муз. А Олейникової) Розучування пісні Н.Май «Колискова для звірят»

57-58

 

«Домашній улюбленець» Відтворення об’єму та елементарних конструктивних особливостей тварини в процесі ліплення.

«Колискова для звірят» Кантилена. Виконання пісні Н.Май «Колискова для звірят» Розучування пісні «Веселка» (сл.. Л.Ратич, муз. А.Олейнікової)

59-60

 

«Веселковий настрій у природі» Поглиблення навичок відтворення глибини простору та явищ природи в пейзажній роботі.

«Веселкові ноти: як ноти з кольорами подружились»  Колірні асоціації. Кожній нотці – колір веселки. Розучування пісні «Веселка» (сл.. Л.Ратич, муз. А.Олейнікової)

61-62

 

«Веселковий настрій у природі» Поглиблення навичок відтворення глибини простору та явищ природи в пейзажній роботі.

«Веселкові ноти: як ноти з кольорами подружились»  Колірні асоціації. Кожній нотці – колір веселки. Виконання пісні «Веселка» (сл.. Л.Ратич, муз. А.Олейнікової)

63-64

 

«Родинне дерево» Поглиблення навичок у елементарному декоруванні.

«Пісні про найдорожче» Види пісень. Виконання пісні «Веселка» (сл.. Л.Ратич, муз. А.Олейнікової) Розучування пісні «Рушники» (сл.. Н.Іванової, муз. А.Олейнікової)

65-66

 

«Моя вишиванка» Поглиблення навичок елементарного декору.

«Пісні про найдорожче» Виконання пісні «Рушники» (сл.. Н.Іванової, муз. А.Олейнікової)

Розучування пісні «Канікули» (сл.. Л.Ратич, муз. А Олейникової)

67-68

 

«Літо, літо, літечко» Виконання творчої роботи за уявою «Мої мрії про канікули»

« А музика звучить барвами літа» Виконання пісні «Канікули» (сл.. Л.Ратич, муз. А Олейникової)

69-70

 

Урок узагальнення знань за рік

Урок узагальнення знань за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування

інтегрованого курсу «Мистецтво»   до підручника Л.Г.Кондратової

(2 години на тиждень, І семестр 32год, ІІ семестр 38год, всього-70год)

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Планування
Додано
31 жовтня 2019
Переглядів
1133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку