КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік 2024\2025 Семестр 2 Клас 7 Підручник PREPARE 7 UKRAINIAN EDITION
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
|
||||||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||||||
|
|
|
|
Сприймання на слух розмови щодо активного відпочинку.. |
Обговорення програми заходів на час майбутнього відпочинку. |
Holiday vocabulary |
|
|||||||
|
|
4 години на тиджень |
||||||||||||
Тема 5 Спорт |
||||||||||||||
61 |
|
Sports and activities Спорт |
•Розпізнає та сприймає інформацію з теми спорт та ігри. |
Питання і відповіді щодо персональної інформації. •Запитує та надає відповіді на прості запитання про спортивні хобі. • Характеризує спортивні хобі, визначає рівень своєї зацікавленості у них. |
Уміння вчитись: •На рівні речення чи дискурсу можуть визначити значення невідомого слова; • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). •Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових; |
Зорове сприймання тексту про заняття у альпіністському центрі. |
Обговорення діяльності/активного проведення часу в альпіністському центрі. |
Badminton, board game, card game, climbing, cricket, dance class, diving, fishing, fitness class, golf, karate, puzzle, skateboarding, skiing, video games |
|
|||||
61 |
|
Sports, games and activities Спорт та ігри |
• Можуть вести бесіду про правила поведінки, що потрібно чи не потрібно робити. |
Зорове сприймання граматичних правил, тексту із правилами участі у змаганнях. |
Обговорення правил участі у змаганнях з плавання. |
|
Must, mustn’t, have to, don’t have to. Pronunciation of must, mustn’t
|
|||||||
62 |
|
Sports, games and activities Види спорту |
• Можуть вести діалог про спорт, визначати характеристики видів спорту; говорити про кіберспорт та його особливості. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
|
Зорове сприймання тексту про кіберспорт. |
Обговорення запитань після тексту, висловлення власних думок стосовно прочитаного |
|
|
||||||
63 |
|
Sports, games and activities Кіберспорт |
• Можуть утворювати іменники з допомогою додавання суфіксів до інших частин мови. |
Сприймання на слух розмови доньки та батька щодо кіберспорту |
Практикування утворень нових слів, речень з ними. Визначення правдивості речень. |
|
Sports vocabulary. Suffix -er
|
|||||||
|
||||||||||||||
64 |
|
Useful websites Інтернет |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Поради і пропозиції щодо стосунків з друзями та рідними |
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;
Уміння вчитись: • Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових; • Планують шляхи вдосконалення умінь і знань з предмету та теми, що вивчається. Визначаючи, що можна було б покращити; |
Сприймання тексту на слух, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Обговорення питань, що стосуються відносин із друзями. |
Relationships: best friend, classmate, close friend, contact, guest, member, neighbour, old friend, penfriend, relative |
Pronunciation [gh]
|
|||||
65 |
|
Useful websites Улюблені вебсайти |
• Обговорення особистих питань, що стосуються відносин з друзями та родиною |
|
Обговорення правил використання герундію та інфінітивів у реченнях |
|
Verb patterns: gerunds and infinitives |
|||||||
66 |
|
Useful websites Корисні вебсайти для підлітків |
• Обговорення використання вебсайтів та різноманітних додатків – з якою метою використовуємо, позитивні та негативні сторони та інше. |
Опис вебсайтів, що були б корисними для підлітків. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Зорове сприймання та співвідношення прочитаного (потреби підлітка в інформації), вибір правильної відповіді. |
Розповідь про цікаві та корисні для підлітка вебсайти. |
|
|
|||||
67 |
|
Useful websites Інтернет: користь та шкода |
• Визначення та обговорення переваг та недоліків використання інтернету. |
Розповідь про плюси та мінуси використання інтернету. |
Сприймання на слух думок підлітків, щодо використання Інтернету |
Написання листа про улюблені вебсайти. |
|
Internet nouns and verbs
|
||||||
Culture. The beautiful game (Спорт) |
||||||||||||||
68 |
|
The beautiful game Корисна гра |
• Можуть проаналізувати текст новий вид спорту, його особливості. |
• Аналіз прочитаного. |
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей; Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються; Соціальна відповідальність: • Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями); • Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.); • Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях; |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Бесіди про улюблені види спорту. |
Indoors, team, rules, speed, equipment, helmet |
|
|||||
69 |
|
The beautiful game Спортивні змагання |
• Презентують індивідуальні проєкти, готують і проводять опитування за відповідною темою. |
• Презентація проєкту в команді |
Сприймання на слух тексту про незвичайні види спорту. |
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проєктної роботи. |
|
|
||||||
70 |
|
Олімпійські ігри.
|
||||||||||||
71 |
|
Параолімпійські ігри, їх значення у житті спортсменів. |
||||||||||||
72 |
|
Відомі спортсмени. Біографія відомого спортсмена. |
||||||||||||
|
Проектна робота Мій улюблений спорт. Презентація |
|||||||||||||
74 |
|
Діагностична контрольна робота |
||||||||||||
75 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу 5 |
||||||||||||
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
|
|||||||||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||||||||||
Семестр ІI |
|||||||||||||||||
Тема 6 Кіно |
|||||||||||||||||
76 |
|
У місті City Living. Places in the city
|
•Описує місцевість, будівлі, використовуючи прості мовні засоби. • Обговорювати місце проживання, територію, столиці |
Розповідь місця, будівлі та події – їх характеристика, де знаходяться та як виглядають.
|
Комунікативність: •Використання доцільних форм для опису місцевостей.
•Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане. |
Прослуховуван-ня аудіо. Зорове сприймання тексту.
|
Опис будівель, місцевості. Визначення місця, що відповідає опису. Говорити про будівлі, столиці, їх особливості. |
Café, church, hospital, library, museum, park, police station, post office, restaurant, shop, sports centre, theatre, train station, university. Art gallery, cathedral, embassy, fountain, mosque, old town, palace, shopping area, skyscraper, stadium, statue, temple |
Determi-ners |
||||||||
77 |
|
Будівлі у місті City Living. Places in the city. |
•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка. |
|
Створює опитувальник про місто. |
The/a/an, all/both, another/other |
Determi-ners |
||||||||||
78 |
|
У місті. Кінотеатр City Living. Places in the city. |
•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка. |
Зорове сприймання тесту (вибір правильної відповіді). |
|
Інформація про місця у місті |
|
||||||||||
79 |
|
У місті. Кінотеатр і театр City Living. Places in the city. |
•Знаходить конкретну інформацію, виокремлює необхідні деталі для використання у діалозі. |
Повідомляє необхідну інформацію |
Прослуховування аудіо (різниця у звучанні) |
Розмови про місто, пересування по місту |
Uncountable nouns |
|
|||||||||
Films (Кіно) |
|||||||||||||||||
80 |
|
Кіно та фільми Films. Types of films |
•Розпізнає та сприймає інформацію з теми «Кінематограф» |
• Використовує власний мовленнєвий досвід та комунікативні стратегії, щоб підтримувати розмову чи дискусію
• Пише прості, детальні повідомлення на низку знайомих тем, що входять до сфери особистих інтересів. |
Для розвитку соціальної відповідальності: •обговорення глобальних питань (зміни у житті планети) |
Прослуховування аудіо (утворення пар)
|
Обговорення видів фільмів, їх описи, характеристики. Співставлення речень з текстом |
Вирази з теми «Кінематограф» |
|
||||||||
81 |
|
Кінематограф Films |
•Висловлює фактологічну інформацію, свою власну думку стосовно знайомих тем. |
Для розвитку навичок співпраці • Участь у бесіді, висловлюючи доцільні пропозиції відповідно до теми |
Прослуховування аудіо |
Робота в парах: запитання – відповідь |
Relative pronouns who, which, that Pronunciation: Spelling and syllables |
Who, which, that
|
|||||||||
82 |
|
Жанри фільмів Films |
• Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження. |
Для розвитку умінь навчатися впродовж життя: •Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. |
Прослуховування аудіо. Зорове сприймання тексту (встановлення відповідності, дати відповідь на запитання) |
|
Conjunctions |
But, because, and, if, or, so, that, when, where, while
|
|||||||||
83 |
|
Кіно та фільми Films |
• Може сприймати інформацію про різні види спорту на слух і розпізнає в тексті. |
Для розвитку умінь навчатися впродовж життя: •Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. |
Прослуховування розмови (вибір правильної відповіді) |
Робота у парах: говоримо про кіно.
Написання запрошення |
Вирази з теми «Кінематограф». |
Conjunctions, film vocabu-lary
|
|||||||||
Life Skills. Brainstorming |
|||||||||||||||||
84 |
|
Кіно та фільми … Brainstorming |
• Читають короткі тексти про брейнстормінг. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.
|
Сприймання тексту про брейнстормінг, його складові, подальша бесіда на основі нової інформації. Способи використання брейнстормінгу на практиці. |
Критичне мислення: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень.
|
Відповіді на запитання відповідно до тексту. Обговорення, думки щодо почутого, побаченого |
Лексика з теми «Кінематограф» |
|
||||||||
85 |
|
Кінематограф Brainstorming |
• Читають короткі тексти про брейнстормінг •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.
|
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Сприймання на слух тексту про кінематограф та доповнення порівняльної таблиці |
Визначення правдивості чи хибності тверджень. Знаходження необхідної інформації |
Лексика з теми «Кінематограф» |
|
|||||||||
86 |
|
Кіно та фільми України Brainstorming |
• Презентують результати проєктної роботи. |
•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Сприймання на слух тексту про планування вечірки та використання брейнстор-мінгу |
Презентація проєкту про оголошення щодо проєкту |
|
|
||||||||
87 |
|
Кінематограф і відомі фільми. Brainstorming |
Презентують результати проєктної роботи. |
•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Сприймання на слух тексту про планування вечірки та використання брейнстор-мінгу |
Презентація проєкту про оголошення |
|
|
||||||||
88 |
|
Проектна робота Мій улюблений фільм . Презентація. |
|||||||||||||||
89 |
|
Діагностична контрольна робота 6 |
|||||||||||||||
90 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу 5 |
|||||||||||||||
Тема 7 Life Experiences (Відпочинок та дозвілля) |
|||||||||||||||||
91 |
|
Активний відпочинок Life Experiences. Outdoor activities |
•Сприймає на слух текст про активне проведення часу на вулиці, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту та категоризувати інформацію. |
•Відповіді на запитання про активне проведення часу. |
Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
Зорове сприймання на слух тексту і співвіднесення з картинками. |
Відповіді на запитання щодо прослуханого тексту. |
Повторення та вивчення нової лексики про активне проведення часу |
|
||||||||
92 |
|
Життєвий досвід Life Experiences |
•Може надати інформацію щодо способів пересування (які використовував раніше), ставити питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку. |
•Визначати повсякденні дії – минулі – та розповідати про них.
|
•Розуміння порядку подій в історіях. Критичне мислення: •Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих. |
|
Розповідь і бесіда про себе та співрозмовника. Запитуємо про минулі події, попередні досвіди. |
Past participles |
Present Perfect with ever and never
|
||||||||
93 |
|
Відпочинок на свіжому повітрі Life Experiences |
• Виокремлення важливої інформації, необхідної для виконання завдання. |
• Встановлення відповідностей між частинами тексту та запитаннями. |
Критичне мислення: Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
Читання тексту, заповнення пропусків, відповіді на запитання. |
Обговорення попереднього досвіду щодо активного проведення часу. |
Past participles |
|
||||||||
94 |
|
Активний відпочинок в Україні Life Experiences |
• Виокремлення необхідної інформації; підтримка розмови на обрану тематику |
•Створення квізу щодо активного проведення часу |
Емоційний розвиток •Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану. |
Сприймання на слух тексту про туристичний досвід. |
Робота в парах – порівняння відповідей квізу |
|
|
||||||||
Spending Money (Покупки) |
|||||||||||||||||
95 |
|
Магазини Spending money. Shops |
• Можуть назвати різні магазини, товари що у них продають, описувати їх. |
• Розповідь про магазини, товари, їх характеристики. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Сприймання запису на слух і поєднання з картинкою. |
Опис магазину та його елементів. |
Vocabulary: shops |
|
||||||||
96 |
|
Магазини та покупки Spending money. |
• Можуть розповісти про події що відбувались у минулому (попередній досвід) – послідовно чи одночасно. |
Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; • Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс. |
Сприймання запису на слух (різниця у інтонації запитань та речень) |
Опис подій що відбувались у певний час у минулому (попереднього досвіду). |
Pronunciation: intonation in questions and statements |
Present Perfect with just, yet, already
|
|||||||||
97 |
|
Кишенькові гроші Spending money. Pocket money |
• Можуть розповісти про кишенькові гроші у житті підлітків |
• Розповідь про гроші; їжу; види мір
|
Критичне мислення: • розрізняє факти та думки; •визначають докази та їхню надійність; •ідентифікують здогадки та міркування в аргументах; |
Зорове сприймання тексту про кишенькові гроші. |
Обговорення того, як підлітки використовують кишенькові гроші |
Shops, money, measure-ments |
|
||||||||
98 |
|
Магазини та покупки. Розваги у торгових центрах. Spending money. |
•Можуть написати лист про певні події |
Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів. |
Сприймання тексту на слух (вибір правильної відповіді) |
Обговорення планів щодо відвідування пляжу, торгового центру. |
|
|
|||||||||
|
|||||||||||||||||
99 |
|
Магазини та покупки за кордоном Shopping and money |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
Аналіз прочитаного. |
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи проєкт, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою в роботі з аналізом проблем та способами іх вирішення; Критичне мислення: • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій; • оцінюють важ. Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються; |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту, відповіді на запитання |
Висловлення власної думки щодо про-читаного і прослуханого Монологічне мовлення на основі. |
Food market, clothes market, antiques market, flower market |
|
||||||||
100 |
|
Покупки Shopping and money |
• Презентують індивідуальні (групові) проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію щодо відомих ринків України |
Самопрезентація |
Сприймання на слух тексту про відвідування людьми ринку, того що сподобалось найбільше. |
Розробка матеріалів про відомі ринки України, їх особливості. Створення банеру/постеру для зустрічі учнів. |
|
|
|||||||||
|
|||||||||||||||||
101 |
|
Вільний час. Дозвілля Free time. Free-time activities |
• Можуть розповідати про вільний час та те, що вони роблять у вільний час. |
• Сприймання на слух для нової інформації. Розмова про те, як підлітки проводять вільний час. |
Комунікативні уміння: • Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування; •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови
|
Заповнення опитувальника разом з однокласниками. Сприймання тексту на слух (визначення правдивості тверджень). |
|
Vocabulary: Free time |
|
||||||||
102 |
|
Хобі Free time |
• Можуть утворювати із Present Perfect та використовувати їх на практиці. |
• Розповідати про попередній досвід, хобі. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та другорядні типи інформації. • Можуть аргументувати різну інформацію. |
Сприймання аудіозапису на слух. |
|
Pronunciation: weak forms |
Present Perfect with for and since |
||||||||
103 |
|
Вільний час Free time |
• Можуть описати речі, послуговуючись відповідними реченнями у Present Perfect |
•Опис хобі – геокешингу |
Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації. Вибір правильної відповіді на запитання. |
Опис нового виду хобі (активного проведення часу). |
|
|
|||||||||
104 |
|
Незвичайні хобі Free time
|
• Можуть поділитись інформацією про цікаве проведення вільного часу, використовуючи словосполучення про веселе проведення часу |
•Інтерв’ю щодо незвичних хобі. |
Комунікативні уміння: • Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості; • Закликають інших до бесіди; • Пишуть в нормальному темпі; Уміння вчитись: • Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату; |
Сприймання тексту на слух про незвичне хобі - бджолярство. |
Бесіда про незвичайні хобі. Написання опису хобі. |
Collocations about having fun. Dog, training, fencing, jewellery making, remote-controlled vehicles |
|
||||||||
105 |
|
Діагностична контрольна робота 7 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
106 |
|
Узагальнення та повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Тема 8 Languages of the world (Школа) |
|||||||||||||||||
107 |
|
Мова. Іноземна мова Languages of the world. Words to describe language learning |
• Можуть визначати та розповідати про особливості вивчення іноземної мови. Навести приклади цікавих, корисних способів вивчення мови. |
Дослідження та розповідь про процес вивчення іноземної мови. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Сприймання тексту на слух та вибрів правильної відповіді. |
Розповідь про вивчення іноземної мови, особливості процесу |
Articles, exercises, guess, list, look up, meaning, mistakes, spell, topic, translate |
|
||||||||
108 |
|
Вивчення іноземної мови Languages of the world |
• Можуть розповісти про вивчення іноземної мови та особливості цього процесу. |
Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; • Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс. |
Зорове сприймання правил, виконання вправ з використанням Present Perfect and Past Simple |
Розповідь про вивчення іноземної мови з допомогою граматичних часів. |
|
Present Perfect and Past Simple
|
|||||||||
109 |
|
Мови світу Languages of the world. |
• Можуть розповісти про мови світу, особливості їх вивчення та роботи з ними. |
Розповідь про мови світу, їх особливості. Використання великих цифр: сотні, тисячі, мільйони |
Комунікативні уміння: • Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості; • Закликають інших до бесіди; • Пишуть у достатньо швидкому темпі; Уміння вчитись: • Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи Плагіату |
Зорове сприймання тексту про мови світу. Вибір правильної відповіді |
Бесіда щодо знань учнями іноземних мов, їх батьками. |
|
Present Perfect and Past Simple
|
||||||||
110 |
|
Мови світу (європейські) Languages of the world. |
• Можуть розповісти про мови світу, особливості їх вивчення та роботи з ними. |
Сприймання на слух запису для визначення наголосу; розмови про іноземні мови. |
Написання інформаційного повідомлення про іноземну мову. |
Large numbers. Pronunciation: word stress in numbers |
Adjective order
|
||||||||||
Life Skills. Effective Learning (Школа) |
|||||||||||||||||
111 |
|
Вивчення іноземної мови . Англійська мова Effective learning |
• Читають текст про способи ефективного вивчення іноземної мови. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.
|
Сприймання тексту про ефективне вивчення іноземної мови. Подальша бесіда на основі нової інформації. |
Критичне мислення: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень.
|
Обговорення та визначення методів (способів) ефективного навчання іноземної мови. Обговорення, думки щодо почутого, побаченого |
Languages of the world |
|
||||||||
112 |
|
Мови світу ( східні мови) Effective learning |
• Читають текст про способи ефективного вивчення іноземної мови. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.
|
|
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Сприймання на слух тексту про вивчення англійської мови |
Обговорення та визначення методів (способів) ефективного навчання іноземної мови. Обговорення спільного та відмінного |
Languages of the world |
|
||||||||
113 |
|
Важливість іноземної мови Effective learning. Sharing resources |
• Презентують результати проєктної роботи. |
•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Сприймання на слух тексту про вивчення англійської мови |
Презентація проєкту про про іноземну мову |
|
|
||||||||
114 |
|
Вивчення англійської мови, переваги у майбутньому. Effective learning. Sharing resources |
Презентують результати проєктної роботи. |
•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Сприймання на слух тексту про вивчення англійської мови. Обговорення досвіду спілкування з іншими людьми англійською мовою. |
Презентація проєкту про іноземну мову |
|
|
||||||||
|
|
|
|||||||||||||||
Staying Healthy здоров’я |
|||||||||||||||||
115 |
|
Здоров’я та уроки фізкультури Staying healthy |
• Можуть розповісти про різні частини тіла, їх функції та особливості. |
•Бесіда про різних частин тіла, внутрішніх органів |
Уміння вчитись: • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). •Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових; •Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні. |
Сприймання на слух назв частин тіла, внутрішніх органів, їх функцій. Перегляд відео. Зорове сприймання тексту. |
Робота у парі – називаємо частини тіла відповідно до зображення. |
Ankle, back, blood, brain, ear, finger, heart, neck, stomach, thumb, toe, tongue |
|
||||||||
116 |
|
Наше здоров’я Здоров’я підлітків Staying healthy |
• Можуть розповісти про різні частини тіла, їх функції та особливості. |
•Розмова щодо травм, що були отримані раніше. |
Зорове сприймання таблиці з правилами використання мовленнєвих структур. |
Розмова – діалог із використанням reflexive pronouns |
Myself, yourself, etc. |
Reflexive pronouns
|
|||||||||
117 |
|
Здоров’я людей Staying healthy |
• Можуть розповідати та ставити спеціальні питання щодо стану здоров’я підлітків, його особливостей. |
•Розмова щодо можливих проблем зі здоров’ям; проблем у житті підлітків. Обговорення емоцій, що відчувають підлітки. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови |
Зорове сприймання тексту про здоров’я підлітків та способи його покращення. |
Обговорення стану здоров’я підлітків та можливих проблем з ним. |
Teen health |
|
||||||||
118 |
|
Здоров’я підлітків Staying healthy |
• Можуть вести бесіду про труднощі у житті підлітків |
Сприймання на слух розмов, щодо діяльності людей та труднощів, з якими вони зіткнулись. |
Обговорення емоцій, їх впливу на життя людей; труднощі, які виникають у житті. |
Adjectives to express emotion. Pronunciation: [uː] and [ʊ] |
|
||||||||||
119 |
|
Проектна робота Моя улюблена іноземна мова та та країна. Презентація. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
120 |
|
Діагностична контрольна робота 8 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
121 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу 8 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Тема 9 From cover to cover (Література) |
|||||||||||||||||
122 |
|
Книги України From cover to cover. Books and reading |
• Можуть поділитись та надати інформацію щодо книг, літератури яку читають |
•Опис різних видів книг, їх стилів. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови |
Зорове сприймання тексту про книги. Надання відповідей на запитання відповідно до прочитаного. |
Обговорення обраних варіантів відповідей |
Books and reading. Phrasal verbs: bring back, find out, give back, pick up, put back, put down, take back, take out |
|
||||||||
123 |
|
Книги в житті людини From cover to cover |
• Використовують умовні речення під час усного та письмового мовлення |
•Опис можливих/ вірогідних подій, ситуацій, станів. |
Сприймання аудіозапису на слух – правильний наголос |
Використання умовних речень: виконання вправ |
Pronunciation: sentence stress |
First conditional
|
|||||||||
124 |
|
Читання книг From cover to cover |
• Можуть розповісти про свої вподобання у плані книг/літератури |
• Розповідь/ обговорення літературних вподобань. |
Зорове сприймання тексту про вподобання людей у літературі |
Утворення пар з речень та людей, відповідно до тексту; утворення пар зі слів та їх визначень |
Words about books |
|
|||||||||
125 |
|
Книги From cover to cover |
• Вміють розрізняти слова за значенням, за походженням (частина мови). |
• Написання історії згідно наданої інформації. |
Сприймання тексту на слух – визначення правдивості тверджень відповідно до почутого |
Написання історії згідно до наданої інформації |
Linking words |
Unfortuna-tely, so, and, but, because
|
|||||||||
Culture. Literary genres. Ukrainian classical writer (Література) |
|||||||||||||||||
126 |
|
Українські класики літератури Literary genres. Ukrainian classical writer |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Аналіз прочитаного. Самопрезентація.
Аналіз прочитаного. Самопрезентація. |
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи проєкт, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою в роботі з аналізом проблем та способами іх вирішення; Критичне мислення: • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій; • оцінюють важ. Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються; |
Зорове та сприймання інформації на слух - інформації про літературні жанри, встановлення відповідності. |
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого Монологічне мовлення на основі. |
|
|
||||||||
127 |
|
Українські письменники Literary genres. Ukrainian classical writer |
• Презентують індивідуальні (групові) проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію щодо створення капсули часу. |
Зорове сприймання тексту про Івана Франка. Надання відповідей на запитання після тексту. |
Розробка проєкту “A fact file” про відомого українського письменника |
|
|
||||||||||
Different Ingredients (Їжа) |
|||||||||||||||||
128 |
|
Книги. Їжа Different ingredients. Words to describe cooking |
•Розпізнає та сприймає інформацію по темі «Приготування їжі». |
Питання і відповіді щодо персональної інформації.
•Запитує та надає відповіді на прості запитання про спортивні хобі. • Характеризує спортивні хобі, визначає рівень своєї зацікавленості у них. |
Уміння вчитись: •На рівні речення чи дискурсу можуть визначити значення невідомого слова; • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). •Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових; |
Зорове сприймання тексту про сухі сніданки – їх види та особливості. |
Обговорення того, що люди їдять на сніданок, як його готують. Відмінності у вимові звуків. |
Ways to pronounce ea |
|
||||||||
129 |
|
Приготування їжі Different ingredients.
|
• Можуть вести бесіду про те, як щось виготовляється. Використовує речення у пасивному стані в усному та писемному мовленні. |
Зорове сприймання граматичних правил, тексту щодо того як створюється апельсино-вий сік. |
Обговорення процесу винаходження снеку (перекусу). Створення його зображення, списку інгредієнтів та процесу створення. |
Vocabulary: food |
Present Simple passive
|
||||||||||
130 |
|
Приготування їжі . Рецепти. Different ingredients. Recipes
|
• Можуть вести діалог про приготування їжі: складові, послідовність дій. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
|
Зорове сприймання тексту про приготування їжі. |
Обговорення запитань після тексту, висловлення власних думок стосовно прочитаного. Перегляд відео та обговорення побаченого. |
|
Present Simple passive
|
|||||||||
131 |
|
Улюблений рецепт Different ingredients.
|
• Можуть категоризувати продукти, створювати та використовувати фрази з допомогою слів “make”, “do” |
Сприймання на слух розповіді про кулінарні змагання. Підготовка ідей для участі у кулінарному конкурсі |
Практикування утворень нових слів, речень з ними. Створення рецепту для участі у кулінарному конкурсі. |
Ingredients Phrases with make and do |
|
||||||||||
|
|||||||||||||||||
132 |
|
Діагностична контрольна робота 9 |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Поради і пропозиції щодо стосунків з друзями та рідними; змін, що відбуваються/відбувались у житті |
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються; Уміння вчитись: • Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових; • Планують шляхи вдосконалення умінь і знань з предмету та теми, що вивчається. Визначаючи, що можна було б покращити; |
Сприймання тексту на слух, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Обговорення питань, що стосуються відносин із друзями, можливих змін у житті |
Change as a verb and a noun. Phrases with different forms of “change”. |
|
||||||||
133 |
|
Стосунки з друзями Life changes
|
• Обговорення особистих питань, що стосуються відносин з друзями та родиною; використання минулого часу у пасивному стані |
Сприймання граматичних правил та їх практичне використання. |
Обговорення правил використання минулого часу у пасивному стані |
Pronunciation: sounds and spelling |
Past Simple passive |
||||||||||
134 |
|
Відносини в родині Life changes
|
• Обговорення біографії людини, змін що відбувались у житті людини. |
Опис біографії людини, послідовності подій та дат, що відбувались; змін, що відбувались. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Зорове сприймання біографії, вибір правильної відповіді на запитання. |
Розповідь про події та зміни у житті людини. |
|
|
||||||||
135 |
|
Події в житті Life changes
|
Визначення та обговорення подій, що відбуваються у житті людини. |
Розповідь дівчини про зміну навчального закладу. |
Сприймання на слух розмови, де обговорюється зміна навчального закладу. |
Написання власної біографії з використанням активного та пасивного стану речень. |
|
Life changes: be born, become a teenager, etc.
|
|||||||||
136 |
|
Підсумковий урок за темою Література. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||