Календарне планування до підручника 7 класу Prepare 2 term

Про матеріал
Календарне планування з англійської мови для 7 класу на 2 семестр . (4 години на тиждень)
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік 2024\2025  Семестр 2 Клас 7  Підручник PREPARE 7 UKRAINIAN EDITION

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

 

 

 

 

Сприймання на слух розмови щодо активного відпочинку..

Обговорення програми заходів на час майбутнього відпочинку.

Holiday vocabulary

 

 

 

4 години на тиджень

Тема  5      Спорт

61

 

Sports and activities

Спорт

•Розпізнає та сприймає інформацію з  теми  спорт та ігри.

Питання і відповіді щодо персональної інформації.

•Запитує та надає відповіді на прості запитання про спортивні хобі.

• Характеризує спортивні хобі, визначає рівень своєї зацікавленості у них.

Уміння вчитись:

•На рівні речення чи дискурсу можуть визначити значення невідомого слова;

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

Зорове сприймання тексту про заняття у альпіністському центрі.

Обговорення діяльності/активного проведення часу в альпіністському центрі.

Badminton, board game, card game, climbing, cricket, dance class, diving, fishing, fitness class, golf, karate, puzzle, skateboarding, skiing, video games

 

61

 

Sports, games and activities

Спорт та ігри

• Можуть вести бесіду про правила поведінки, що потрібно чи не потрібно робити.

Зорове сприймання граматичних правил, тексту із правилами участі у змаганнях.

Обговорення правил участі у змаганнях з плавання.

 

Must, mustn’t, have to, don’t have to.

Pronunciation of must, mustn’t

 

62

 

Sports, games and activities

Види спорту

• Можуть вести діалог про спорт, визначати характеристики видів спорту; говорити про кіберспорт та його особливості.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Зорове сприймання тексту про кіберспорт.

Обговорення запитань після тексту, висловлення власних думок стосовно прочитаного

 

 

63

 

Sports, games and activities

Кіберспорт

• Можуть утворювати іменники з допомогою додавання суфіксів до інших частин мови.

Сприймання на слух розмови доньки та батька щодо кіберспорту

Практикування утворень нових слів, речень з ними. Визначення правдивості речень.

 

Sports vocabulary. Suffix -er

 

 

64

 

Useful websites

Інтернет

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Поради і пропозиції щодо стосунків з друзями та рідними

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

 

Уміння вчитись:

• Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

• Планують шляхи вдосконалення умінь і знань з предмету та теми, що вивчається. Визначаючи, що можна було б покращити;

Сприймання тексту на слух, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Обговорення питань, що стосуються відносин із друзями.

Relationships: best friend, classmate, close friend, contact, guest, member, neighbour, old friend, penfriend, relative

Pronunciation [gh]

 

65

 

Useful websites

Улюблені вебсайти

• Обговорення особистих питань, що стосуються відносин з друзями та родиною

 

Обговорення правил використання герундію та інфінітивів у реченнях

 

Verb patterns: gerunds and infinitives

66

 

Useful websites

Корисні вебсайти для підлітків

• Обговорення використання вебсайтів та різноманітних додатків – з якою метою використовуємо, позитивні та негативні сторони та інше.

 

Опис вебсайтів, що були б корисними для підлітків.

 

 

 

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Зорове сприймання та співвідношення прочитаного (потреби підлітка в інформації), вибір правильної відповіді.

Розповідь про цікаві та корисні для підлітка вебсайти.

 

 

67

 

Useful websites

Інтернет: користь та шкода

• Визначення та обговорення переваг та недоліків використання інтернету.

Розповідь про плюси та мінуси використання інтернету.

Сприймання на слух думок підлітків, щодо використання Інтернету

Написання листа про улюблені вебсайти.

 

Internet nouns and verbs

 

Culture. The beautiful game (Спорт)

68

 

The beautiful game

Корисна гра

 Можуть проаналізувати текст новий вид спорту, його особливості.

• Аналіз прочитаного.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

Соціальна відповідальність:

• Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями);

• Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.);

• Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Бесіди про улюблені види спорту.

Indoors, team, rules, speed, equipment, helmet

 

69

 

The beautiful game

Спортивні змагання

• Презентують індивідуальні проєкти, готують і проводять опитування за відповідною темою.

• Презентація проєкту в команді

Сприймання на слух тексту про незвичайні види спорту.

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проєктної роботи.

 

 

70

 

 Олімпійські ігри.

 

71

 

Параолімпійські ігри, їх значення у житті спортсменів.

72

 

Відомі спортсмени. Біографія відомого спортсмена.

73

 

Проектна робота   Мій улюблений  спорт. Презентація

74

 

Діагностична  контрольна робота

75

 

Узагальнення  та систематизація вивченого матеріалу  5

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

                             Мовний інвентар

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Семестр ІI

Тема 6 Кіно

76

 

У місті

City Living. Places in the city

 

•Описує місцевість, будівлі, використовуючи прості мовні засоби.

• Обговорювати місце проживання, територію, столиці

Розповідь місця, будівлі та події – їх характеристика, де знаходяться та як виглядають.

 

Комунікативність:

•Використання доцільних форм для опису місцевостей.

 

•Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане.

Прослуховуван-ня аудіо.

Зорове сприймання тексту.

 

Опис будівель, місцевості. Визначення місця, що відповідає опису.

Говорити про будівлі, столиці, їх особливості.

Café, church, hospital, library, museum, park, police station, post office, restaurant, shop, sports centre, theatre, train station, university. Art gallery, cathedral, embassy, fountain, mosque, old town, palace, shopping area, skyscraper, stadium, statue, temple

Determi-ners

77

 

Будівлі у місті

City Living. Places in the city.

•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка.

 

Створює опитувальник про місто.

The/a/an, all/both, another/other

Determi-ners

78

 

У місті. Кінотеатр

City Living. Places in the city.

•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка.

Зорове сприймання тесту (вибір правильної відповіді).

 

Інформація про місця у місті

 

79

 

У місті. Кінотеатр і театр

City Living. Places in the city.

•Знаходить конкретну інформацію, виокремлює необхідні деталі для використання у діалозі.

Повідомляє необхідну інформацію

Прослуховування аудіо (різниця у звучанні)

Розмови про місто, пересування по місту

Uncountable nouns

 

Films (Кіно)

80

 

Кіно  та фільми

Films. Types of films

•Розпізнає та сприймає інформацію з теми «Кінематограф»

• Використовує власний мовленнєвий досвід та

комунікативні стратегії, щоб підтримувати

розмову чи дискусію

 

• Пише прості, детальні повідомлення на низку

знайомих тем, що входять до сфери

особистих інтересів.

Для розвитку соціальної відповідальності:

•обговорення глобальних питань (зміни у житті планети)

Прослуховування аудіо (утворення пар)

 

Обговорення видів фільмів, їх описи, характеристики. Співставлення речень з текстом

Вирази з теми «Кінематограф»

 

81

 

Кінематограф Films

•Висловлює фактологічну інформацію, свою власну думку стосовно знайомих тем.

Для розвитку навичок співпраці

• Участь у бесіді, висловлюючи доцільні пропозиції відповідно до теми

Прослуховування аудіо

Робота в парах: запитання – відповідь

Relative pronouns who, which, that Pronunciation:

Spelling and syllables 

Who, which, that

 

82

 

Жанри фільмів

Films

• Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження.

Для розвитку умінь навчатися впродовж життя:

•Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Прослуховування аудіо. Зорове сприймання тексту (встановлення відповідності, дати відповідь на запитання)

 

Conjunctions

But, because, and, if, or, so, that, when, where, while

 

83

 

Кіно  та фільми

Films

• Може сприймати інформацію про різні види спорту на слух і розпізнає в тексті.

Для розвитку умінь навчатися впродовж життя:

•Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Прослуховування розмови (вибір правильної відповіді)

Робота у парах: говоримо про кіно.

 

Написання запрошення

Вирази з теми «Кінематограф».

Conjunctions, film vocabu-lary

 

Life Skills. Brainstorming

84

 

Кіно  та фільми …

Brainstorming

• Читають короткі тексти про брейнстормінг.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

Сприймання тексту про брейнстормінг, його складові,

подальша бесіда на основі нової інформації.

Способи використання брейнстормінгу на практиці.

Критичне мислення:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень.

 

Відповіді на запитання відповідно до тексту. Обговорення, думки щодо почутого, побаченого

Лексика з теми «Кінематограф»

 

85

 

Кінематограф Brainstorming

• Читають короткі тексти про брейнстормінг

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про кінематограф та доповнення порівняльної таблиці

Визначення правдивості чи хибності тверджень. Знаходження необхідної інформації

Лексика з теми «Кінематограф»

 

86

 

Кіно  та фільми України

Brainstorming

• Презентують результати проєктної роботи.

 

•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про планування вечірки та використання брейнстор-мінгу

Презентація проєкту про оголошення щодо проєкту

 

 

87

 

Кінематограф  і відомі фільми.

Brainstorming

Презентують результати проєктної роботи.

•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про планування вечірки та використання брейнстор-мінгу

Презентація проєкту про оголошення

 

 

88

 

Проектна робота   Мій улюблений  фільм . Презентація.

89

 

Діагностична  контрольна робота 6

90

 

Узагальнення  та систематизація вивченого матеріалу  5

Тема  7   Life Experiences (Відпочинок та дозвілля)

91

 

Активний відпочинок

Life Experiences. Outdoor activities

•Сприймає на слух текст про активне проведення часу на вулиці, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту та категоризувати інформацію.

•Відповіді на запитання про активне проведення часу.

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Зорове сприймання на слух тексту і співвіднесення з картинками.

Відповіді на запитання щодо прослуханого тексту.

Повторення та вивчення нової лексики про активне проведення часу

 

92

 

Життєвий досвід

Life Experiences

•Може надати інформацію щодо способів пересування (які використовував раніше), ставити питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку.

•Визначати повсякденні дії – минулі – та розповідати про них.

 

•Розуміння порядку подій в історіях.

Критичне мислення:

•Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.

 

Розповідь і бесіда про себе та співрозмовника. Запитуємо про минулі події, попередні досвіди.

Past participles

Present Perfect with ever and never

 

93

 

Відпочинок на свіжому повітрі

Life Experiences

• Виокремлення важливої інформації, необхідної для виконання завдання.

• Встановлення відповідностей між частинами тексту та запитаннями.

Критичне мислення:

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Читання тексту, заповнення пропусків, відповіді на запитання.

Обговорення попереднього досвіду щодо активного проведення часу.

Past participles

 

94

 

Активний відпочинок в Україні

Life Experiences

• Виокремлення необхідної інформації; підтримка розмови на обрану тематику

•Створення квізу щодо активного проведення часу

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

Сприймання на слух тексту про туристичний досвід.

Робота в парах – порівняння відповідей квізу

 

 

Spending Money (Покупки)

95

 

Магазини

Spending money.

Shops

• Можуть назвати різні магазини, товари що у них продають, описувати їх.

• Розповідь про магазини, товари, їх характеристики.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Сприймання запису на слух і поєднання з картинкою.

Опис магазину та його елементів.

Vocabulary: shops

 

96

 

Магазини та покупки

Spending money.

• Можуть розповісти про події що відбувались у минулому (попередній досвід) – послідовно чи одночасно.

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

• Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс.

Сприймання запису на слух (різниця у інтонації запитань та речень)

Опис подій що відбувались у певний час у минулому (попереднього досвіду).

Pronunciation: intonation in questions and statements

Present Perfect with just, yet, already

 

97

 

Кишенькові гроші

Spending money.

Pocket money

• Можуть розповісти про кишенькові гроші у житті підлітків

• Розповідь про гроші; їжу; види мір

 

Критичне мислення:

• розрізняє факти та думки;

•визначають докази та їхню надійність;

•ідентифікують здогадки та міркування в аргументах;

Зорове сприймання тексту про кишенькові гроші.

Обговорення того, як підлітки використовують кишенькові гроші

Shops, money, measure-ments

 

98

 

Магазини та покупки. Розваги у торгових центрах.

Spending money.

•Можуть написати лист про певні події

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів.

Сприймання тексту на слух (вибір правильної відповіді)

Обговорення планів щодо відвідування пляжу, торгового центру.

 

 

 

99

 

Магазини та покупки за кордоном

Shopping and money

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

Аналіз прочитаного.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи проєкт, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою в роботі з аналізом проблем та способами іх вирішення;

Критичне мислення:

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінюють важ.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту, відповіді на запитання

Висловлення власної думки щодо про-читаного і прослуханого

Монологічне мовлення на основі.

Food market, clothes market, antiques market, flower market

 

100

 

Покупки

Shopping and money

• Презентують індивідуальні (групові) проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію щодо відомих ринків України

Самопрезентація

Сприймання на слух тексту про відвідування людьми ринку, того що сподобалось найбільше.

Розробка матеріалів про відомі ринки України, їх особливості.

Створення банеру/постеру для зустрічі учнів. 

 

 

 

101

 

Вільний час. Дозвілля

Free time.

Free-time activities

• Можуть розповідати про вільний час та те, що вони роблять у вільний час.

• Сприймання на слух для нової інформації. Розмова про те, як підлітки проводять вільний час.

Комунікативні уміння:

• Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування;

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

 

Заповнення опитувальника разом з однокласниками.

Сприймання тексту на слух (визначення правдивості тверджень).

 

Vocabulary: Free time

 

102

 

Хобі

Free time

• Можуть утворювати із Present Perfect та використовувати їх на практиці.

• Розповідати про попередній досвід, хобі.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та другорядні типи інформації.

• Можуть аргументувати різну інформацію.

Сприймання аудіозапису на слух.

 

Pronunciation: weak forms

Present Perfect with for and since

103

 

Вільний час

Free time

• Можуть описати речі, послуговуючись відповідними реченнями у Present Perfect

•Опис хобі – геокешингу

Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації. Вибір правильної відповіді на запитання.

Опис нового виду хобі (активного проведення часу).

 

 

104

 

Незвичайні хобі

Free time

 

• Можуть поділитись інформацією про цікаве проведення вільного часу, використовуючи словосполучення про веселе проведення часу

•Інтерв’ю щодо незвичних хобі.

Комунікативні уміння:

• Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть в нормальному темпі;

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;

Сприймання тексту на слух про незвичне хобі - бджолярство.

Бесіда про незвичайні хобі. Написання опису хобі.

Collocations about having fun.

Dog, training, fencing, jewellery making, remote-controlled vehicles

 

105

 

Діагностична контрольна робота 7

 

 

 

 

 

 

 

106

 

Узагальнення та повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

                                                              Тема   8   Languages of the world (Школа)

107

 

Мова. Іноземна мова

Languages of the world. Words to describe language learning 

• Можуть визначати та розповідати про особливості вивчення іноземної мови. Навести приклади цікавих, корисних способів вивчення мови.

 

 

 

 

 

Дослідження та розповідь про процес вивчення іноземної мови.

 

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Сприймання тексту на слух та вибрів правильної відповіді.

Розповідь про вивчення іноземної мови, особливості процесу

Articles, exercises, guess, list, look up, meaning, mistakes, spell, topic, translate

 

108

 

Вивчення іноземної мови

Languages of the world

• Можуть розповісти про вивчення іноземної мови та особливості цього процесу.

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

• Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс.

Зорове сприймання правил, виконання вправ з використанням Present Perfect and Past Simple

Розповідь про вивчення іноземної мови з допомогою граматичних часів.

 

Present Perfect and Past Simple

 

109

 

Мови світу

Languages of the world.

• Можуть розповісти про мови світу, особливості їх вивчення та роботи з ними.

Розповідь про мови світу, їх особливості.

Використання великих цифр: сотні, тисячі, мільйони

Комунікативні уміння:

• Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть у достатньо швидкому темпі;

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи

Плагіату

Зорове сприймання тексту про мови світу.

Вибір правильної відповіді

Бесіда щодо знань учнями іноземних мов, їх батьками.

 

Present Perfect and Past Simple

 

110

 

Мови світу (європейські)

Languages of the world.

• Можуть розповісти про мови світу, особливості їх вивчення та роботи з ними.

Сприймання на слух запису для визначення наголосу; розмови про іноземні мови.

Написання інформаційного повідомлення про іноземну мову.

Large numbers.

Pronunciation: word stress in numbers

Adjective order

 

Life Skills. Effective Learning (Школа)

111

 

Вивчення іноземної мови . Англійська мова

Effective learning

• Читають текст про способи ефективного вивчення іноземної мови.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

Сприймання тексту про ефективне вивчення іноземної мови.

Подальша бесіда на основі нової інформації.

Критичне мислення:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень.

 

Обговорення та визначення методів (способів) ефективного навчання іноземної мови.  Обговорення, думки щодо почутого, побаченого

Languages of the world

 

112

 

Мови світу ( східні мови)

Effective learning

• Читають текст про способи ефективного вивчення іноземної мови.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

 

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про вивчення англійської мови

Обговорення та визначення методів (способів) ефективного навчання іноземної мови.  Обговорення спільного та відмінного

Languages of the world

 

113

 

Важливість іноземної мови

Effective learning.

Sharing resources

• Презентують результати проєктної роботи.

 

•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про вивчення англійської мови

Презентація проєкту про про іноземну мову

 

 

114

 

Вивчення англійської мови, переваги у майбутньому. Effective learning.

Sharing resources

Презентують результати проєктної роботи.

•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про вивчення англійської мови. Обговорення досвіду спілкування з іншими людьми англійською мовою.

Презентація проєкту про іноземну мову

 

 

 

 

 

Staying Healthy здоров’я

115

 

Здоров’я  та уроки фізкультури

Staying healthy

• Можуть розповісти про різні частини тіла, їх функції та особливості.

•Бесіда про різних частин тіла, внутрішніх органів

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

•Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні.

Сприймання на слух назв частин тіла, внутрішніх органів, їх функцій. Перегляд відео.

Зорове сприймання тексту.

Робота у парі – називаємо частини тіла відповідно до зображення.

Ankle, back, blood, brain, ear, finger, heart, neck, stomach, thumb, toe, tongue

 

116

 

Наше здоров’я

Здоров’я підлітків

Staying healthy

• Можуть розповісти про різні частини тіла, їх функції та особливості.

•Розмова щодо травм, що були отримані раніше.

Зорове сприймання таблиці з правилами використання мовленнєвих структур.

Розмова – діалог із використанням reflexive pronouns

Myself, yourself, etc.

Reflexive pronouns 

 

117

 

Здоров’я людей

Staying healthy

• Можуть розповідати та ставити спеціальні питання щодо стану здоров’я підлітків, його особливостей.

•Розмова щодо можливих проблем зі здоров’ям; проблем у житті підлітків. Обговорення емоцій, що відчувають підлітки.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

Зорове сприймання тексту про здоров’я підлітків та способи його покращення.

Обговорення стану здоров’я підлітків та можливих проблем з ним.

Teen health

 

118

 

Здоров’я підлітків

Staying healthy

• Можуть вести бесіду про труднощі у житті підлітків

Сприймання на слух розмов, щодо діяльності людей та труднощів, з якими вони зіткнулись.

Обговорення емоцій, їх впливу на життя людей; труднощі, які виникають у житті.

Adjectives to express emotion.

Pronunciation: [uː] and [ʊ]

 

119

 

Проектна робота   Моя улюблена іноземна мова та та країна. Презентація.

 

 

 

 

 

 

 

120

 

Діагностична  контрольна робота 8

 

 

 

 

 

 

 

121

 

Узагальнення  та систематизація вивченого матеріалу  8

 

 

 

 

 

 

 

Тема   9     From cover to cover (Література)

122

 

Книги України

From cover to cover. Books and reading

• Можуть поділитись та надати інформацію щодо книг, літератури яку читають

•Опис різних видів книг, їх стилів.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

Зорове сприймання тексту про книги. Надання відповідей на запитання відповідно до прочитаного.

Обговорення обраних варіантів відповідей

Books and reading. Phrasal verbs: bring back, find out, give back, pick up, put back, put down, take back, take out

 

123

 

Книги в житті людини

From cover to cover

• Використовують умовні речення під час усного та письмового мовлення

•Опис можливих/

вірогідних подій, ситуацій, станів.

Сприймання аудіозапису на слух – правильний наголос

Використання умовних речень: виконання вправ

Pronunciation: sentence stress

First conditional

 

124

 

Читання книг

From cover to cover

• Можуть розповісти про свої вподобання у плані книг/літератури

• Розповідь/

обговорення літературних вподобань.

Зорове сприймання тексту про вподобання людей у літературі

Утворення пар з речень та людей, відповідно до тексту; утворення пар зі слів та їх визначень

Words about books

 

125

 

Книги

From cover to cover

• Вміють розрізняти слова за значенням, за походженням (частина мови).

• Написання історії згідно наданої інформації.

Сприймання тексту на слух – визначення правдивості тверджень відповідно до почутого

Написання історії згідно до наданої інформації

Linking words

Unfortuna-tely, so, and, but, because

 

Culture. Literary genres. Ukrainian classical writer (Література)

126

 

Українські класики літератури

Literary genres. Ukrainian classical writer

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

 

 

• Аналіз прочитаного.

Самопрезентація.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз прочитаного.

Самопрезентація.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи проєкт, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою в роботі з аналізом проблем та способами іх вирішення;

Критичне мислення:

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінюють важ.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

Зорове та сприймання інформації на слух - інформації про літературні жанри, встановлення відповідності.

 

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого

Монологічне мовлення на основі.

 

 

127

 

Українські письменники

Literary genres. Ukrainian classical writer

• Презентують індивідуальні (групові) проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію щодо створення капсули часу.

Зорове сприймання тексту про Івана Франка. Надання відповідей на запитання після тексту.

Розробка проєкту “A fact file” про відомого українського письменника 

 

 

Different Ingredients (Їжа)

128

 

Книги. Їжа

Different ingredients.

Words to describe cooking

•Розпізнає та сприймає інформацію по темі «Приготування їжі».

Питання і відповіді щодо персональної інформації.

 

•Запитує та надає відповіді на прості запитання про спортивні хобі.

• Характеризує спортивні хобі, визначає рівень своєї зацікавленості у них.

Уміння вчитись:

•На рівні речення чи дискурсу можуть визначити значення невідомого слова;

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

Зорове сприймання тексту про сухі сніданки – їх види та особливості.

Обговорення того, що люди їдять на сніданок, як його готують. Відмінності у вимові звуків.

Ways to pronounce ea

 

129

 

Приготування їжі

Different ingredients.

 

• Можуть вести бесіду про те, як щось виготовляється. Використовує речення у пасивному стані в усному та писемному мовленні.

Зорове сприймання граматичних правил, тексту щодо того як створюється апельсино-вий сік.

Обговорення процесу винаходження снеку (перекусу). Створення його зображення, списку інгредієнтів та процесу створення.

Vocabulary: food

Present Simple passive 

 

130

 

Приготування їжі . Рецепти.

Different ingredients.

Recipes 

 

• Можуть вести діалог про приготування їжі: складові, послідовність дій.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Зорове сприймання тексту про приготування їжі.

Обговорення запитань після тексту, висловлення власних думок стосовно прочитаного. Перегляд відео та обговорення побаченого.

 

Present Simple passive 

 

131

 

 

Улюблений рецепт

Different ingredients.

 

• Можуть категоризувати продукти, створювати та використовувати фрази з допомогою слів “make”, “do”

Сприймання на слух розповіді про кулінарні змагання.

Підготовка ідей для участі у кулінарному конкурсі

Практикування утворень нових слів, речень з ними.

Створення рецепту для участі у кулінарному конкурсі.

Ingredients

Phrases with make and do

 

 

132

 

Діагностична контрольна робота 9

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Поради і пропозиції щодо стосунків з друзями та рідними; змін, що відбуваються/відбувались у житті

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

Уміння вчитись:

• Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

• Планують шляхи вдосконалення умінь і знань з предмету та теми, що вивчається. Визначаючи, що можна було б покращити;

Сприймання тексту на слух, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Обговорення питань, що стосуються відносин із друзями, можливих змін у житті

Change as a verb and a noun. Phrases with different forms of “change”.

 

133

 

Стосунки з друзями

Life changes

 

• Обговорення особистих питань, що стосуються відносин з друзями та родиною; використання минулого часу у пасивному стані

Сприймання граматичних правил та їх практичне використання.

Обговорення правил використання минулого часу у пасивному стані

                   

 

 

 

 

 

 

 

 

Pronunciation: sounds and spelling

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Past Simple passive

134

 

Відносини в родині

Life changes

 

• Обговорення біографії людини, змін що відбувались у житті людини.

Опис біографії людини, послідовності подій та дат, що відбувались; змін, що відбувались.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Зорове сприймання біографії, вибір правильної відповіді на запитання.

Розповідь про події та зміни у житті людини.

 

 

135

 

Події в житті

Life changes

 

Визначення та обговорення подій, що відбуваються у житті людини.

Розповідь дівчини про зміну навчального закладу.

Сприймання на слух розмови, де обговорюється зміна навчального закладу.

Написання власної  біографії з використанням активного та пасивного стану речень.

 

Life changes: be born, become a teenager, etc.

 

136

 

Підсумковий урок за темою Література.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 січня
Переглядів
634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку