Календарне планування до підручника Full Blast 4,І семестр (5 годин)

Про матеріал
Календарне планування до підручника Full Blast 4 на І семестр,розрахований на 5 годин.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

             З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

 


Навчальний рік   2024-2025    Підручник: Full Blast 4


Семестр І                     Клас 8-А


 

Дата/ уроки

Тематика ситуативног о        спілкування

Мовленнєві функції та очікувані результати

 

Інтегровані змістові лінії

Очікувані результати навчання

Мовний

інвентар

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

Рецептивні

Продуктивні

/Інтеракційні

Лексика

Граматика/ Фонетика

1.

Спілкування підлітків.

Повторенння: теперішні часи.

 

 

 

 

С.146

С.117

2.

Соціальні мережі.

Повторення:дієслова стану.

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

Вправа А с.6

Вправа D с.7

С.146

 

3.

Засоби спілкування.

Повторення: структура used to.

Module 1 Let's chat А

SB p. 6-7

 

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчаль­ні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

Розмова про комп'ютери

 

Думки про мережі

Інформація для особистого веб-сайту

 

Робота в групах Заняття у вільний час

Комп'ютери Вирази для висловлення вподобань

Фразові дієслова

Present simple vs.

Present progressive Stative verbs Порівняння

4.

Спілкування онлайн.

Повторення:скорочення слів.

Module 1 Let's chat А

SB p. 7-8

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

5.

Мій ком’ютер.

Повторення:теперішній простий час.

Module 1 Let's chat B

SB p. 9-10

 

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

Мова тіла Короткі діалоги про спілкування Еволюція мобільного

телефону

Неофіційний лист / електронний лист

 

 

Порівняння комп'ютерів

Суфікси іменників

Past simple Used to, be/get used to

6.

Вебсторінка.

Повторення:теперішній тривалий час.

Module 1 Let's chat B

SB p. 10-11

 

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

7.

Створення власної вебсторінки.

Повторення:зовнішність та риси характеру.

Module 1 Let's chat B

SB p. 10-11

■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

8.

Еволюція телефону.

Module 1 Let's chat B

SB p. 12-13

Діагностика освітніх вират.

 

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчаль­ні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

9.

Телефони.

Module 1 Let's chat B

SB p. 13-14

 

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

10.

Мова жестів.

Module 1 Let's chat B

SB p. 13-14

 

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

Інформаційно-цифрова:

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань

ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

 

 

11.

Комп’ютер  чи ноутбук.

Module 1 Let's chat B

SB p. 15-16

 

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

12.

Запрошення.

Неформальні листи.

Module 1 Let's chat B

SB p. 17

 

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

13.

Листи-запрошення.

SB p. 16-17

 

 

 

 

 

 

14.

Мої уподобання.

Module 1 Let's chat

Round-up

SB p. 18

 

 

 

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчаль­ні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

Доповнювати текст Складати речення

 

Діалогічне мовлення

Вирази для висловлення вподобань Комп'ютери

Present simple Present progressive

 

Used to

15.

Англійська мова.

Culture page р.140

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

Which English do you speak?

 

Діалогічне мовлення

Британський і американський варіанти слів

 

16.

Проєктна робота

«Моя вебсторінка»

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

17.

Мої історії.

розуміє просту презентацію на знайомі теми, якщо її підкріплено засобами візуальної наочності (напр., слайди, роздаткові матеріали), розуміючи пояснення до них

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка¬тивного завдання

 

 

 

 

18.

Новини.

TRC

Додаткові вправи з ресурсів.

 

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

19.

А от раніше…

TRC

Додаткові вправи з ресурсів.

 

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

20.

Я це люблю.

TRC

Додаткові вправи з ресурсів.

 

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

21.

Давні звички.

TRC

Додаткові вправи з ресурсів.

 

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

22.

З історії комп’ютера.

Тест 1 р.132

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

23.

Гаджети:недоліки та переваги.

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

24.

Сучасні гаджети.

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

 

 

 

25.

Люди та дозвілля.

Module 2 Ready for anything SB p. 19

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

 

Інтерв'ю про фільми

 

Текст про доброчинність

Опис людини

 

Робота в групах Професії і особисті якості

Прикметники Подорожі Prepositional phrases Професії Правила слововживання

Злічувані та незлічувані іменники Визначники кількості Defining / Non- defining relative clause

26.

Благодійні фонди.

Module 2 Ready for anything

A

SB p. 19

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

27.

Благодійність.

Module 2 Ready for anything

A

SB p. 20

 

Інформаційно-цифрова:

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань

ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

 

 

28.

Фонди.

Module 2 Ready for anything

A

SB p. 21

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

29.

Люди та речі.

Module 2 Ready for anything

A

SB p. 22

 

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчаль­ні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 


 

 

30.

Улюблені фільми.

Module 2 Ready for anything В

SB p. 23

 

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

Теленовини про злочин

 

Уривок з оповідання про Ш.Холмса

Оповідання, розповідь

 

Рольова гра

 

Вирази з keep

Слова-зв’язки

Past simple – Past progressive

31.

Риси характеру людини.

Module 2 Ready for anything В

SB p. 24

 

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

32.

Опис людини.

Module 2 Ready for anything В

SB p. 25

 

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

 

33.

Кримінальні історії.

Module 2 Ready for anything

SB p. 26

 

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчаль­ні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

Доповнювати текст Складати речення

 

Діалогічне мовлення

Подорожі Prepositional phrases Вирази з keep Прикметники

Past simple Past progressive Defining/non- defining relative

clauses

Слова зв'язки

 

 

34.

Минулі події.

р.28

 

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

Out of my mind

 

 

Діалогічне мовлення

Опис почуттів

 

 

Слова, що римуються

35.

Написання історій.

р.30

 

Інформаційно-цифрова:

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань

ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

Опис почуттів

 

36.

Люди, події.

р.32

 

 

 

 

 

 

37.

Грошовий слід

р.141

 

Інформаційно-цифрова:

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань

ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

 

 

38.

Деталі того дня.

TRC

Додаткові вправи з ресурсів.

розуміє просту презентацію на знайомі теми, якщо її підкріплено засобами візуальної наочності (напр., слайди, роздаткові матеріали), розуміючи пояснення до них

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

 

 

 

39.

TRC

Додаткові вправи з ресурсів.

Як все це трапилося

 

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

 

 

 

 

40.

TRC

Додаткові вправи з ресурсів.

От така він людина

 

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

 

 

 

 

41.

TRC

Додаткові вправи з ресурсів.

Я був роздратований

р.133

 

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

 

 

 

 

42.

TRC

Додаткові вправи з ресурсів.

Оце так історія!

 

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

 

 

 

 

 

43.

У магазині.

Module 3 Buy it!

A

SB p. 33

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

Радіо програма Покупки онлайн

Заповнення анкети Діалог про покупки

Гроші і покупки

 

Словотворення : заперечні префікси

прикметників

Модальні дієслова Would rather / had better / should

44.

Онлайн покупки.

Module 3 Buy it!

A

SB p. 34

 

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчаль­ні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

45.

Покупки.

Module 3 Buy it!

A

SB p. 35

 

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

 

 

 

 

46.

Мої покупки.

Module 3 Buy it!

A

SB p. 36

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

 

 

47.

У магазині.

Module 3 Buy it!

B

SB p. 37

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

Радіо інтерв'ю Поради покупцям

Лист-заява Порівняння професій

Професії Фразові дієслова з get,put

Present perfect simple vs. Past simple

Present perfect progressive

48.

Торгові центри.

Module 3 Buy it!

B

SB p. 38-39

 

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

 

 

 

 

49.

Витрачання грошей.Скільки грошей ти витрачаєш?

Module 3 Buy it!

B

SB p. 40

 

Інформаційно-цифрова:

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань

ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

 

 

50.

Витрати.

Теперішній доконаний та минулий простий.

Module 3 Buy it!

B

SB p. 41

 

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчаль­ні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

 

51.

Яка робота краща?

Module 3 Buy it!

SB p. 42

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

Доповнювати текст Складати речення

 

Діалогічне мовлення

Гроші і покупки, професії, Фразові дієслова

Present perfect simple

Past simple Present perfect progressive

Модальні дієслова

 

52.

На роботі.

р.43

 

 

 

 

 

 

 

53.

Листи.Офіційний лист.

р.44

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

54.

Пошук роботи.Написання листа.

р.45

 

Інформаційно-цифрова:

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань

ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

 

 


 

55.

Улюблені покупки.

Round-up 3.

р.46

 

 

 

 

Узагальнення лексичного

матеріалу

Узагальнення граматичного

матеріалу

56.

Улюблені магазини підлітків.

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

57.

Магазини.

р.134

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

58.

Складання історіі з використанням лексичних одиниць

 

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчаль­ні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

59.

TRC

Додаткові вправи з ресурсів.

Це могло бути

 

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

 

 

 

 

60.

TRC

Додаткові вправи з ресурсів.

Я не вважаю, що це можливо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

61.

Бути підлітком.

Module 4 Being a teen A

SB p.47

 

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

Думки щодо грошей для школи в Рочестері

 

Запитання-відповіді про освіту

Висловлення власної думки

 

Дискусія про освіту Робота в парах

Прикметники+пр ийменники Словотворення: заперечні пефікси

Вводні фрази

Майбутній час з will, going to Future perfect simple All/both/neither/n one/eather Both...and/either..

.or/neither...nor

62.

Освіта та навчання.

Module 4 Being a teen A

SB p.48-49

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

63.

Підлітки та їх майбутнє.Майбутній простий час.

Module 4 Being a teen A

SB p.49

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

64.

Факти про підлітків.

Module 4 Being a teen A

SB p.50

 

Інформаційно-цифрова:

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань

ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

 

 

 

65.

Підлітки і їх значення у громадському житті школи.

Module 4 Being a teen B

SB p.51

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

Радіопрограма з опитуванням підлітків

 

Коротка історія хіп- хопа

Діалог про вечірку

Есе про переваги і недоліки

 

 

Діалогічне мовлення з опорою на картинку

Слова, які можна сплутати

Conditional I Conditional II Zero conditional

66.

Технології та освіта.

Module 4 Being a teen B

SB p.52

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

67.

Важливі предмети у школі.

Module 4 Being a teen B

SB p.53

 

Інформаційно-цифрова:

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань

ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

 

 

68.

Хіп-хоп.

Module 4 Being a teen р.54

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

Доповнювати текст Складати речення

 

Діалогічне мовлення

Слова, які легко сплутати Заперечні

префікси

 

69.

Музика у житті підлітків.Умовні речення.

р.55-56

 

 

Teen life

 

Діалогічне мовлення

 

Слова, що

римуються

73.

Відносини між підлітками.

р.57

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

 

 

 

 

 

70.

Думки підлітків Написання есе.

р.58-59

 

 

 

 

 

 

71.

Життя підлітків.

Round-up p.60

 

 

 

 

 

 

72.

Із життя підлітків.

p.135

 

 

 

 

 

 

73.

Підлітки та їх значення в сеспільстві.

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

 

 

 

 

 

74.

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

75.

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

76.

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

77.

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

78.

Різдво.

 

 

 

 

 

 

79.

Різдвяні святкування.

 

Інформаційно-цифрова:

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань

ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

 

 

80.

Різдвяні побажання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 вересня
Переглядів
51
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку