КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Навчальний рік 2024-2025 Підручник: Full Blast 4
Семестр І Клас 8-А
Дата/ уроки |
Тематика ситуативног о спілкування |
Мовленнєві функції та очікувані результати
|
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати навчання |
Мовний інвентар |
||
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Рецептивні |
Продуктивні /Інтеракційні |
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
||
1. |
Спілкування підлітків. Повторенння: теперішні часи. |
|
|
|
|
С.146 |
С.117 |
2. |
Соціальні мережі. Повторення:дієслова стану. |
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
Вправа А с.6 |
Вправа D с.7 |
С.146 |
|
3. |
Засоби спілкування. Повторення: структура used to. Module 1 Let's chat А SB p. 6-7 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розмова про комп'ютери
Думки про мережі |
Інформація для особистого веб-сайту
Робота в групах Заняття у вільний час |
Комп'ютери Вирази для висловлення вподобань Фразові дієслова |
Present simple vs. Present progressive Stative verbs Порівняння |
4. |
Спілкування онлайн. Повторення:скорочення слів. Module 1 Let's chat А SB p. 7-8 |
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
5. |
Мій ком’ютер. Повторення:теперішній простий час. Module 1 Let's chat B SB p. 9-10
|
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
Мова тіла Короткі діалоги про спілкування Еволюція мобільного телефону |
Неофіційний лист / електронний лист
Порівняння комп'ютерів |
Суфікси іменників |
Past simple Used to, be/get used to |
6. |
Вебсторінка. Повторення:теперішній тривалий час. Module 1 Let's chat B SB p. 10-11
|
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
7. |
Створення власної вебсторінки. Повторення:зовнішність та риси характеру. Module 1 Let's chat B SB p. 10-11 |
■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
|
|
|
|
8. |
Еволюція телефону. Module 1 Let's chat B SB p. 12-13 Діагностика освітніх вират. |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
9. |
Телефони. Module 1 Let's chat B SB p. 13-14
|
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
10. |
Мова жестів. Module 1 Let's chat B SB p. 13-14
|
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
Інформаційно-цифрова: ■ застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
|
|
11. |
Комп’ютер чи ноутбук. Module 1 Let's chat B SB p. 15-16
|
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
12. |
Запрошення. Неформальні листи. Module 1 Let's chat B SB p. 17
|
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
13. |
Листи-запрошення. SB p. 16-17 |
|
|
|
|
|
|
14. |
Мої уподобання. Module 1 Let's chat Round-up SB p. 18
|
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Доповнювати текст Складати речення
Діалогічне мовлення |
Вирази для висловлення вподобань Комп'ютери |
Present simple Present progressive
Used to |
15. |
Англійська мова. Culture page р.140 |
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Which English do you speak? |
Діалогічне мовлення |
|
|
16. |
Проєктна робота «Моя вебсторінка» |
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
17. |
Мої історії. |
■ розуміє просту презентацію на знайомі теми, якщо її підкріплено засобами візуальної наочності (напр., слайди, роздаткові матеріали), розуміючи пояснення до них |
■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка¬тивного завдання |
|
|
|
|
18. |
Новини. TRC Додаткові вправи з ресурсів.
|
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
19. |
А от раніше… TRC Додаткові вправи з ресурсів.
|
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
20. |
Я це люблю. TRC Додаткові вправи з ресурсів.
|
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
21. |
Давні звички. TRC Додаткові вправи з ресурсів.
|
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
З історії комп’ютера. Тест 1 р.132 |
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
|
23. |
Гаджети:недоліки та переваги. |
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
24. |
Сучасні гаджети. |
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
25. |
Люди та дозвілля. Module 2 Ready for anything SB p. 19 |
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
|
Інтерв'ю про фільми
Текст про доброчинність |
Опис людини
Робота в групах Професії і особисті якості |
Прикметники Подорожі Prepositional phrases Професії Правила слововживання |
Злічувані та незлічувані іменники Визначники кількості Defining / Non- defining relative clause |
26. |
Благодійні фонди. Module 2 Ready for anything A SB p. 19 |
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
27. |
Благодійність. Module 2 Ready for anything A SB p. 20 |
|
Інформаційно-цифрова: ■ застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
|
|
28. |
Фонди. Module 2 Ready for anything A SB p. 21 |
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
29. |
Люди та речі. Module 2 Ready for anything A SB p. 22 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
30. |
Улюблені фільми. Module 2 Ready for anything В SB p. 23
|
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
Теленовини про злочин
Уривок з оповідання про Ш.Холмса |
Оповідання, розповідь
Рольова гра |
Вирази з keep Слова-зв’язки |
Past simple – Past progressive |
31. |
Риси характеру людини. Module 2 Ready for anything В SB p. 24
|
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
32. |
Опис людини. Module 2 Ready for anything В SB p. 25
|
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
33. |
Кримінальні історії. Module 2 Ready for anything SB p. 26 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Доповнювати текст Складати речення
Діалогічне мовлення |
Подорожі Prepositional phrases Вирази з keep Прикметники |
Past simple Past progressive Defining/non- defining relative clauses Слова зв'язки |
34. |
Минулі події. р.28
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Out of my mind |
Діалогічне мовлення |
Опис почуттів |
Слова, що римуються |
35. |
Написання історій. р.30 |
|
Інформаційно-цифрова: ■ застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
Опис почуттів |
|
36. |
Люди, події. р.32 |
|
|
|
|
|
|
37. |
Грошовий слід р.141 |
|
Інформаційно-цифрова: ■ застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
|
|
38. |
Деталі того дня. TRC Додаткові вправи з ресурсів. |
■ розуміє просту презентацію на знайомі теми, якщо її підкріплено засобами візуальної наочності (напр., слайди, роздаткові матеріали), розуміючи пояснення до них |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови |
|
|
|
|
39. |
TRC Додаткові вправи з ресурсів. Як все це трапилося |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
|
|
|
|
40. |
TRC Додаткові вправи з ресурсів. От така він людина |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
|
|
|
|
41. |
TRC Додаткові вправи з ресурсів. Я був роздратований р.133 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
|
|
|
|
42. |
TRC Додаткові вправи з ресурсів. Оце так історія! |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
|
|
|
|
43. |
У магазині. Module 3 Buy it! A SB p. 33 |
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Радіо програма Покупки онлайн |
Заповнення анкети Діалог про покупки |
Гроші і покупки
Словотворення : заперечні префікси прикметників |
Модальні дієслова Would rather / had better / should |
44. |
Онлайн покупки. Module 3 Buy it! A SB p. 34 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
45. |
Покупки. Module 3 Buy it! A SB p. 35 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
|
|
|
|
46. |
Мої покупки. Module 3 Buy it! A SB p. 36 |
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
47. |
У магазині. Module 3 Buy it! B SB p. 37 |
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
Радіо інтерв'ю Поради покупцям |
Лист-заява Порівняння професій |
Професії Фразові дієслова з get,put |
Present perfect simple vs. Past simple Present perfect progressive |
48. |
Торгові центри. Module 3 Buy it! B SB p. 38-39 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
|
|
|
|
49. |
Витрачання грошей.Скільки грошей ти витрачаєш? Module 3 Buy it! B SB p. 40 |
|
Інформаційно-цифрова: ■ застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
|
|
50. |
Витрати. Теперішній доконаний та минулий простий. Module 3 Buy it! B SB p. 41 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
51. |
Яка робота краща? Module 3 Buy it! SB p. 42 |
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Доповнювати текст Складати речення
Діалогічне мовлення |
Гроші і покупки, професії, Фразові дієслова |
Present perfect simple Past simple Present perfect progressive Модальні дієслова |
52. |
На роботі. р.43 |
|
|
|
|
|
|
53. |
Листи.Офіційний лист. р.44 |
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
54. |
Пошук роботи.Написання листа. р.45 |
|
Інформаційно-цифрова: ■ застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
|
|
55. |
Улюблені покупки. Round-up 3. р.46 |
|
|
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
56. |
Улюблені магазини підлітків. |
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
57. |
Магазини. р.134 |
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
58. |
Складання історіі з використанням лексичних одиниць |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
59. |
TRC Додаткові вправи з ресурсів. Це могло бути |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
|
|
|
|
60. |
TRC Додаткові вправи з ресурсів. Я не вважаю, що це можливо |
|
|
|
|
|
|
61. |
Бути підлітком. Module 4 Being a teen A SB p.47 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
Думки щодо грошей для школи в Рочестері
Запитання-відповіді про освіту |
Висловлення власної думки
Дискусія про освіту Робота в парах |
Прикметники+пр ийменники Словотворення: заперечні пефікси Вводні фрази |
Майбутній час з will, going to Future perfect simple All/both/neither/n one/eather Both...and/either.. .or/neither...nor |
62. |
Освіта та навчання. Module 4 Being a teen A SB p.48-49 |
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
63. |
Підлітки та їх майбутнє.Майбутній простий час. Module 4 Being a teen A SB p.49 |
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
64. |
Факти про підлітків. Module 4 Being a teen A SB p.50 |
|
Інформаційно-цифрова: ■ застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
|
|
65. |
Підлітки і їх значення у громадському житті школи. Module 4 Being a teen B SB p.51 |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Радіопрограма з опитуванням підлітків
Коротка історія хіп- хопа Діалог про вечірку |
Есе про переваги і недоліки
Діалогічне мовлення з опорою на картинку |
Слова, які можна сплутати |
Conditional I Conditional II Zero conditional |
66. |
Технології та освіта. Module 4 Being a teen B SB p.52 |
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
67. |
Важливі предмети у школі. Module 4 Being a teen B SB p.53 |
|
Інформаційно-цифрова: ■ застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
|
|
68. |
Хіп-хоп. Module 4 Being a teen р.54 |
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Доповнювати текст Складати речення
Діалогічне мовлення |
Слова, які легко сплутати Заперечні префікси |
|
69. |
Музика у житті підлітків.Умовні речення. р.55-56 |
|
|
Teen life |
Діалогічне мовлення |
|
Слова, що римуються |
73. |
Відносини між підлітками. р.57 |
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
|
|
|
|
|
70. |
Думки підлітків Написання есе. р.58-59 |
|
|
|
|
|
|
71. |
Життя підлітків. Round-up p.60 |
|
|
|
|
|
|
72. |
Із життя підлітків. p.135 |
|
|
|
|
|
|
73. |
Підлітки та їх значення в сеспільстві. |
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
|
|
|
|
|
74. |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
75. |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
76. |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
77. |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
78. |
Різдво. |
|
|
|
|
|
|
79. |
Різдвяні святкування. |
|
Інформаційно-цифрова: ■ застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
|
|
80. |
Різдвяні побажання.
|
|
|
|
|
|
|