МАТЕМАТИКА
3 год/тиждень
Підручник О.М. Гість, І.В. Філяк 2018 рік.
№ |
Тема |
Підручник |
Дата |
|
І семестр (48 годин) |
||||
1 тиждень «Я – школяр» |
||||
Математичні знання передшкільного періоду |
||||
1 |
Лічба. Правила лічби. |
4-7 |
|
|
2 |
Урок 2. Правила лічби |
7-10 |
|
|
3 |
Порядкова лічба. |
10-12 |
|
|
2 тиждень «Мій/наш клас» |
||||
4 |
Число 1. Цифра 1. |
13-14 |
|
|
5 |
Число 2. Цифра 2. |
14-15 |
|
|
|
||||
6 |
Знаки «+», «- =» |
16-17 |
|
|
3 тиждень «Мої друзі» |
||||
7 |
Число 3. Цифра 3. |
17-18 |
|
|
8 |
Знак «більше», «менше», «=» |
19-20 |
|
|
9 |
Число 4. Цифра 4. |
20-21 |
|
|
4 тиждень «Моє довкілля» |
||||
10 |
Вправ на закріплення вивченого |
22-24 |
|
|
11 |
Число 5. Цифра 5. |
24-26 |
|
|
12 |
Число 6. Цифра 6. |
27-28 |
|
|
5 тиждень «Осінь» |
||||
13 |
Число 7. Цифра 7. |
29-30 |
|
|
14 |
Число 8. Цифра 8 |
31-33 |
|
|
15 |
Число 9. Цифра 9. |
33-34 |
|
|
|
||||
|
||||
6 тиждень «Я і моя Батьківщина» |
||||
16 |
Число 10. Цифра 1 і 0 |
35-37 |
|
|
17 |
Числа першого десятка. |
38 |
|
|
18 |
Вправи на закріплення. |
39-40 |
|
|
7 тиждень «Ми – підприємливі» |
||||
19 |
Час. доба |
40-41 |
|
|
20. |
Дні тижня |
42-43 |
|
|
21 |
Точка. Пряма. Крива. |
44-45 |
|
|
8 тиждень «Техніка, яка допомагає» |
||||
22 |
Замкнена лінія. Незамкнена лінія |
46-47 |
|
|
23 |
Промінь. Відрізок. |
47-49 |
|
|
24 |
Закріплення вивченого. |
50-51 |
|
|
|
||||
25 |
Ламана |
51-52 |
|
|
26 |
Вправи на закріплення вивченого |
53-54 |
|
|
27 |
Склад чисел 2, 3, 4, 5 |
55-58 |
|
|
|
||||
28 |
Закріплення вивченого |
58-60 |
|
|
29 |
Вправи на закріплення вивченого. |
60-61 |
|
|
30 |
Склад числа 6,7 |
62-64 |
|
|
11 тиждень «Мода» |
||||
31 |
Склад числа 8 |
65-67 |
|
|
32 |
Склад числа 9 |
67-69 |
|
|
33 |
Склад числа 10. |
70-71 |
|
|
|
||||
12 тиждень «Вода » |
||||
34 |
Вправи на закріплення вивченого. |
72-73 |
|
|
35 |
Дії додавання і віднімання. |
74-75 |
|
|
36 |
Вправи на закріплення вивченого. |
76-77 |
|
|
13 тиждень «Зима» |
||||
37 |
Число 0 |
77-78 |
|
|
38 |
Вправи на закріплення вивченого. |
79-80 |
|
|
39 |
Числовий ряд |
81-83 |
|
|
14 тиждень «Таємниці космосу» |
||||
40 |
Вправи на закріплення вивченого |
84-40 |
|
|
41 |
Парні і непарні числа. |
86-87 |
|
|
42 |
Вправи на закріплення вивченого. |
88-89 |
|
|
15 тиждень «Подарунки» |
||||
43 |
Вправи на закріплення вивченого |
90-91 |
|
|
44 |
Задача |
92-93 |
|
|
45 |
Складання задачі |
94-95 |
|
|
16 тиждень «Зимові свята» |
||||
46 |
Вправи на закріплення вивченого. |
95-96 |
|
|
47 |
Збільшення і зменшення числа |
97-99 |
|
|
48 |
Вправи на закріплення вивченого |
99-101 |
|
|
|
МАТЕМАТИКА в інтегрованому курсі
1 год/тиждень
№ |
Тема |
Дата |
|
І семестр |
|||
1. |
Встановлення відносного розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче). Розпізнавання геометричних фігур. Порівняння та лічба об’єктів навколишнього світу. |
|
|
2. |
Лічба об’єктів навколишнього світу. Розпізнавання геометричних фігур: точки, прямої, відрізка. Вимірювання за допомогою нестандартних мірок (стрічки, сірникової коробки). Встановлення порядкового номера об’єкта. |
|
|
3. |
Лічба об’єктів навколишнього світу. Співвіднесення кількості об’єктів з натуральним числом. Об’єднання об’єктів у групи за спільною ознакою. Розпізнавання знайомих геометричних фігур у фігурах складної конфігурації. |
|
|
4. |
Порядкова і кількісна лічба . Співвіднесення кількості об’єктів з натуральним числом. Знаходження відомих двовимірних та тривимірних геометричних фігур. |
|
|
5. |
Письмо чисел за допомогою цифр. Порівняння чисел в межах 3. Утворення числа 3 прилічуванням одиниці та відлічуванням від наступного числа. Утворення рівностей на основі складу чисел 2 і 3. Розпізнавання трикутника. |
|
|
6. |
Лічба та класифікація об’єктів навколишнього світу. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-4. Порівняння чисел в межах 4. Співвіднесення кількості предметів з відповідним числом. |
|
|
7. |
Лічба об’єктів та співвіднесення кількості елементів у групі з натуральним числом. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-5. Розпізнавання п’ятикутника. Порівняння об’єктів. |
|
|
8. |
Оперування грошима, здійснення покупок в уявній крамниці. Лічба об’єктів. Читання і запис чисел 1-5. Утворення числа 5 прилічуванням. Встановлення відносного розміщення об’єктів. Збір та використання даних. |
|
|
9. |
Лічба. Читання і запис чисел 1-6. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-6. Розпізнавання шестикутника. Лічба до 6 в прямому і звортному напрямку. Порівняння чисел в межах 6. Знаходження суми і різниці в межах 6. |
|
|
10. |
Читання і запис чисел 1-7. Порівняння чисел в межах 7. Утворення числа 7 прилічуванням та відлічуванням.Лічба та операції з числами в межах 10. Побудова відрізків заданої довжини. Співвіднесення кількості з числом. |
|
|
11. |
Лічба в прямому та зворотному порядку в межах 8 і 10. Розпізнавання часу на циферблаті годинника. Утворення чисел 2-8. Порівняння в межах 8. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-8.Розуміння змісту арифметичних дій. |
|
|
12. |
Утворення рівностей на основі складу числа 2-9.Лічба до 9 в прямому і зворотному порядку. Порівняння чисел в межах 9. Знаходження суми і різниці зручним способом. Ілюстрування + і – за допомогою малюнків, схем. Встановлення просторових відношень. |
|
|
13. |
Лічба в межах 10 в прямому і зворотному порядку. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-10. Знаходження чисел за даним відношенням «більше на...», «менше на...». Співвіднесення кількості елементів з числом, порівняння чисел в межах 10. Розпізнавання часу. Знаходження відомих геометричних фігур. |
|
|
14. |
Розпізнавання геометричних фігур. Розташування чисел в порядку зростання, спадання. Знаходження числа за даним відношенням « більше на...», « менше на...». Вимірювання довжини предметів. Побудова відрізків. Розпізнавання часу на циферблаті годинника. Додавання і віднімання в межах 10. |
|
|
15. |
Відтворення в різних видах діяльності результатів лічби об’єк-тів. Операції з числами в межах 10. Знаходження та усунення помилок у обчисленнях. Визначення знайомих геометричних фігур у фігурах складної конфігурації. Здійснення вимірювань за допомогою доступних вимірювальних приладів та нестан-дартних мірок. Розпізнавання часу. |
|
|
16. |
Знаходження і відтворення відомих площинних фігур. Лічба, порівняння і впорядкування об’єктів навколишнього світу.Перетворення інформації в предметну модель (схему, малюнок). Виявлення та виконання математичних завдань у тексті. |
|
|
|
|
|
|