календарне планування до підручника Гість, Філяк (2018р)

Про матеріал
Календарне планування по тематичних тижнях. До підручника Гість, Філяк (2018р)
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

3 год/тиждень

Підручник   О.М. Гість, І.В. Філяк 2018 рік.

 

                                 Тема

Підручник 

     Дата

                                        І семестр (48 годин)

 

   1 тиждень «Я – школяр»

                                   Математичні знання передшкільного періоду

1

Лічба. Правила лічби.

4-7

 

 

2

Урок 2. Правила лічби

7-10

 

 

3

Порядкова лічба.

10-12

 

 

 

                                                    2 тиждень «Мій/наш клас»

4

Число 1. Цифра 1.

13-14

 

 

5

Число 2. Цифра 2.

14-15

 

 

 

6

Знаки «+», «- =»

16-17

 

 

 

                                                            3 тиждень «Мої друзі»

7

Число 3. Цифра 3.

17-18

 

 

8

Знак «більше», «менше», «=»

19-20

 

 

9

Число 4. Цифра 4.

20-21

 

 

 

                                                         4 тиждень «Моє довкілля»

10

Вправ на закріплення вивченого

22-24

 

 

11

Число 5. Цифра 5.

24-26

 

 

12

Число 6. Цифра 6.

27-28

 

 

 

                                                          5 тиждень «Осінь»

13

Число 7. Цифра 7.

29-30

 

 

14

Число 8. Цифра 8

31-33

 

 

15

Число 9. Цифра 9.

33-34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                 6 тиждень «Я і моя Батьківщина»

16

Число 10. Цифра 1 і 0

35-37

 

 

17

Числа першого десятка.

38

 

 

18

Вправи на закріплення.

39-40

 

 

 

                                               7 тиждень «Ми – підприємливі»

19

Час. доба

40-41

 

 

20.

Дні тижня

42-43

 

 

21

Точка. Пряма. Крива.

44-45

 

 

 

                                           8 тиждень «Техніка,  яка допомагає»

22

Замкнена лінія. Незамкнена лінія

46-47

 

 

23

Промінь. Відрізок.

47-49

 

 

24

Закріплення вивченого.

50-51

 

 

 

25

Ламана

51-52

 

 

26

Вправи на закріплення вивченого

53-54

 

 

27

Склад чисел 2, 3, 4, 5

55-58

 

 

 

28

Закріплення вивченого

58-60

 

 

29

Вправи на закріплення вивченого.

60-61

 

 

30

Склад числа 6,7

62-64

 

 

 

                                                           11 тиждень «Мода»

31

Склад числа 8

65-67

 

 

32

Склад числа 9

67-69

 

 

33

Склад числа 10.

70-71

 

 

 

 

 

 

 

 

12 тиждень «Вода »

34

Вправи на закріплення вивченого.

72-73

 

 

35

Дії додавання і віднімання.

74-75

 

 

36

Вправи на закріплення вивченого.

76-77

 

 

 

13 тиждень «Зима»

37

Число 0

77-78

 

 

38

Вправи на закріплення вивченого.

79-80

 

 

39

Числовий ряд

81-83

 

 

 

14 тиждень «Таємниці космосу»

40

Вправи на закріплення вивченого

84-40

 

 

41

Парні і непарні числа.

86-87

 

 

42

Вправи на закріплення вивченого.

88-89

 

 

 

15 тиждень «Подарунки»

43

Вправи на закріплення вивченого

90-91

 

 

44

Задача

92-93

 

 

45

Складання задачі

94-95

 

 

 

16 тиждень «Зимові свята»

46

Вправи на закріплення вивченого.

95-96

 

 

47

Збільшення і зменшення числа

97-99

 

 

48

Вправи на закріплення вивченого

99-101

 

 

 

 

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА  в інтегрованому курсі

1 год/тиждень

 

Тема

Дата

                                                  І семестр

1.

Встановлення відносного розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше,  правіше,  вище,  нижче). Розпізнавання геометричних фігур.  Порівняння та лічба об’єктів навколишнього світу.

 

 

2.

Лічба об’єктів навколишнього світу. Розпізнавання геометричних фігур: точки,  прямої, відрізка. Вимірювання за допомогою нестандартних мірок (стрічки,  сірникової коробки). Встановлення порядкового номера об’єкта.

 

 

3.

Лічба об’єктів навколишнього світу. Співвіднесення кількості об’єктів з натуральним числом. Об’єднання об’єктів у групи за спільною ознакою. Розпізнавання знайомих геометричних фігур у фігурах складної конфігурації.

 

 

4.

Порядкова і кількісна лічба . Співвіднесення кількості об’єктів з натуральним числом. Знаходження відомих двовимірних та тривимірних геометричних фігур.

 

 

5.

Письмо чисел за допомогою цифр. Порівняння чисел в межах 3. Утворення числа 3 прилічуванням одиниці та відлічуванням від наступного числа. Утворення рівностей на основі складу чисел 2 і 3. Розпізнавання трикутника.

 

 

6.

Лічба та класифікація об’єктів навколишнього світу. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-4. Порівняння чисел в межах 4. Співвіднесення кількості предметів з відповідним числом.

 

 

7.

Лічба об’єктів та співвіднесення кількості елементів у групі з натуральним числом. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-5. Розпізнавання п’ятикутника. Порівняння об’єктів.

 

 

8.

Оперування грошима,  здійснення покупок в уявній крамниці. Лічба об’єктів. Читання і запис чисел 1-5. Утворення числа 5 прилічуванням. Встановлення відносного розміщення об’єктів. Збір та використання даних.

 

 

9.

Лічба. Читання і запис чисел 1-6. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-6. Розпізнавання шестикутника. Лічба до 6 в прямому і звортному напрямку. Порівняння чисел в межах 6. Знаходження суми і різниці в межах 6.

 

 

10.

Читання і запис чисел 1-7. Порівняння чисел в межах 7. Утворення числа 7 прилічуванням та відлічуванням.Лічба та операції з числами в межах 10. Побудова відрізків заданої довжини. Співвіднесення кількості з числом.

 

 

11.

Лічба в прямому та зворотному порядку в межах 8 і 10. Розпізнавання часу на циферблаті годинника. Утворення чисел 2-8. Порівняння в межах 8. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-8.Розуміння змісту арифметичних дій.

 

 

 

 

12.

 

 

Утворення рівностей на основі складу числа 2-9.Лічба до 9 в прямому і зворотному порядку. Порівняння чисел в межах 9. Знаходження суми і різниці зручним способом. Ілюстрування + і – за допомогою малюнків,  схем. Встановлення просторових відношень.

 

 

13.

Лічба в межах 10 в прямому і зворотному порядку. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-10. Знаходження чисел за даним відношенням «більше на...»,  «менше на...». Співвіднесення кількості елементів з числом, порівняння чисел в межах 10. Розпізнавання часу. Знаходження відомих геометричних фігур.

 

 

14.

Розпізнавання геометричних фігур. Розташування чисел в порядку зростання,  спадання. Знаходження числа за даним відношенням « більше на...», « менше на...». Вимірювання довжини предметів. Побудова відрізків. Розпізнавання часу на циферблаті годинника. Додавання і віднімання в межах 10.

 

 

15.

Відтворення в різних видах діяльності результатів лічби об’єк-тів. Операції з числами в межах 10. Знаходження та усунення помилок у обчисленнях. Визначення знайомих геометричних фігур у фігурах складної конфігурації. Здійснення вимірювань за допомогою доступних вимірювальних приладів  та нестан-дартних мірок.  Розпізнавання часу.

 

 

16.

Знаходження і відтворення відомих площинних фігур. Лічба,  порівняння і впорядкування об’єктів навколишнього світу.Перетворення інформації в предметну модель (схему,  малюнок). Виявлення та виконання математичних завдань у тексті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
НУШ
Додано
18 вересня 2022
Переглядів
135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку